Partyflock

Forumonderwerp · 805814

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??
Als of er niet genoeg vrijgelle mannen zijn!!

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??
Waarschuw beheerder
wijfen die dat doen zijn im mijn ogen hoeren! toevallig was in zondag op een feest in kijduin, komt er zo een slettebak om mn vriend aflopen en die vraagt of ze hem mag pijpen(helaas heb ik het niet gehoord)! hij lachte dr kijhard uit, maar ik bedoel maar..... sletten...

Waarschuw beheerder
donateur
Geen id...misschien voor de spanning?? Ik doe het iig niet...

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik dus ook ik bedoel een beetje flirten ok... maar echt vrouwen hebben tegenwoordig echt geen zelfrespect, eigenwaarden ze trekken werkelijk alles uit (de kast) voor aandacht... echt hoerengedrag... en ga dan ook als hoer werken, dan krijg je er ten minste geld voor kijk DAN kan ik ten minste respect voor je hebben...

Waarschuw beheerder
of van die wijven die je hardhandig aan de kant duwen om met JOU vriend te kunnen praten!... nou... dat kan je bij mij een keer proberen maar de laatste die dat probeerde doet het nooit meer dat weet ik zeker gnagna!

Waarschuw beheerder
er moet meer verleid worden!!
Waarschuw beheerder
tja als je die jongen leuk vind moet je er voor gaan toch... wel of geen vriendin... als hij jou leuker vind dump hij zijn vriendin wel....:bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar als een vrouw mij hardhandig aan de kant duwt om met mijn vriend te praten en mijn vriend doet niks kan mijn vriend ook oprotten...want zelfs dat pikt hij niet.
Waarschuw beheerder
naughty girl dan ben jij zo een wijf waar ik het al eerder over had!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 25 augustus 2005 om 16:52:
tja als je die jongen leuk vind moet je er voor gaan toch... wel of geen vriendin... als hij jou leuker vind dump hij zijn vriendin wel....

Zegt genoeg over je karakter in elk geval. Ik zou je geen blik waardig gunnen, mocht je het proberen.
Waarschuw beheerder
doet ze om reacties uit te lokken :p beetje normale jongen moet dat uitschot niet

Waarschuw beheerder
Nee, die andere Naughty Girl. :frusty:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:56:
Zegt genoeg over je karakter in elk geval. Ik zou je geen blik waardig gunnen, mocht je het proberen.

ik jou gelukkig ook nie,:vaag: maar ja ik vind als je iemand echt leuk vind, je er dan ook voor moet gaan....en als hij daar op in gaat.. is dat toch mooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

en de mannen lopen allemaal achter zon vrouw aan gehypnotiseerd ofzo ? daar is de man tog zelf bij dus om nou alle schuld op die vrouwen af te schuiven :no:

Waarschuw beheerder
hehe yooooo
Waarschuw beheerder
ja tegen jouw naugthy girl!! ik vind dat je dan net zo fout zit als de man die vreemd gaat!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 25 augustus 2005 om 16:58:
maar ja ik vind als je iemand echt leuk vind, je er dan ook voor moet gaan....

Ja, dat jij dat vindt hadden we wel door. Nogmaals, het zegt genoeg over je karakter. Dikke afknapper, mocht ik je foto nog niet gezien hebben.

Waarschuw beheerder
mannen die bezet zijn zijn spannender ,zijn wat losser en makkelijker in de omgang omdat ze al zelfverzekerd zijn van dr zelf omdat ze al een vrouw hebben ,en dat trekt vrouwen aan ,en het verhaal van net over dat feronoom ofzo :d dat heb ik ook eens gehoord :d je ken het zelfs bij de pabo bestellen in een spuitbus :d dus vrijgezellen mannen :bier:
Waarschuw beheerder
2 ricardo...als een vrouw weet dat die man een relatie heeft en ze probeert toch wat bij hem, is ze net zo fout als die vent!! weet ze het niet dan is het een ander verhaal........

Waarschuw beheerder
ja ok maar topicopener had t over de vrouw en gaf de vrouw naar mijn mening alle schuld ,terwijl wneer een man vreemd zou gaan ze dus eigenlijk ook bij dr zelf te raden moet gaan ,alhoewel dat geen recht geeft voor de man om dat te doen :no: zijn moeilijke dingen allemaal :yes:
maar inderdaad twee schuld en dat kon ik niet opmaken uit het begin van dit topic :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 16:49:
of van die wijven die je hardhandig aan de kant duwen om met JOU vriend te kunnen praten!...

das vragen om tikken :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:08:
das vragen om tikken

tikken niet eens hoor...maar wel een zeer vriendelijk verzoek om effe heel snel op te pleuren B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:08:
das vragen om tikken :[

dat hoort je vriend te doen dan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:12:
dat hoort je vriend te doen dan

:/ heb t weleens meegemaakt en hij liet dat wijf anders lekker met d'r doos over zijn poten glijden hoor...
excuus???
" oh nou...dat had ik niet eens door" :vaag:

arme meisje...:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:14:
heb t weleens meegemaakt en hij liet dat wijf anders lekker met d'r doos over zijn poten glijden hoor...

moe je hem een paar knoerten verkopen tog ? enhaar ook dan :d als zeniet weet dat dat je vriend is :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:12:
dat hoort je vriend te doen dan :yes:

ik heb nu een goed opgevoede vriend, die slaat geen meisjes!
...dat laat ie lekker aan mij over ;) hehe
ik ben gewoon errug territoriaal :[
...mijn vriendje mag best aandacht van de vrouwtjes...maar ze moeten wel respect hebben voor het feit dat ie al een vrouwtje heeft...vooral als zn vrouwtje gewoon duidelijk naast hem staat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:18:
moe je hem een paar knoerten verkopen tog ? enhaar ook dan als zeniet weet dat dat je vriend is

O:) geloof dat het bij allebei wel heel erg duidelijk is overgekomen dat ik dat nou net niet kon waarderen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op donderdag 25 augustus 2005 om 17:21:
k heb nu een goed opgevoede vriend, die slaat geen meisjes!

denk dat je m everkeerd begreep :d ik bedoelde dat hij dan moet zeggen van heej luister s dit en dat en nu opzouten .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:23:
geloof dat het bij allebei wel heel erg duidelijk is overgekomen dat ik dat nou net niet kon waarderen :D

:o en was dat met uitgaan gebeurd ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:24:
en was dat met uitgaan gebeurd

jepz..in deplaatselijke bardancing :D
mocht er 3 maanden niet meer in 8)

Niet dat je er wat miste hoor, maar t was de enige uitgaansgelegenheid :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:25:
epz..in deplaatselijke bardancing :D
mocht er 3 maanden niet meer in 8)

weet je waar ik op doel :p ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:23:
denk dat je m everkeerd begreep :D ik bedoelde dat hij dan moet zeggen van heej luister s dit en dat en nu opzouten .

oooh :bloos:
onder tikken versta ik toch wel degelijk een vuist in combinatie met een oog (of een ander teer lichaamsdeel)
geen woorden maar daden!

....maar als hij het netjes met woorden kan oplossen, alleen maar beter (Y) hehe

Waarschuw beheerder
meisjes slaan is not done :no:behalve wneer ze je aanvallen en je haren trekken enzo :d en je een paar keer gewaarschuwd hebt :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:28:
weet je waar ik op doel ?

ik hou me dom O:)

maar ricar, ik heb haar niet geslagen he?( ook alleen omdat ik weg getrokken werd hoor...)
ze was ineens verdwenen om onverklaarbare reden nadat ik uit me pan was gegaan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:32:
ze was ineens verdwenen om onverklaarbare reden nadat ik uit me pan was gegaan :/

en nooit meer gesignaleerd naderhand :d peter r d vries bellen :p (k) :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:32:
ik hou me dom O:)

vind je tog lief :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:35:
en nooit meer gesignaleerd naderhand

:yes: ze liep alleen een klein stukkie om toen ze me zag...
maarja, liep met me kind he?dan doe je vrij weinig hoor O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:35:
vind je tog lief

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

Simpel, als een kerel al bezet is , bewijst die dat hij een relatie kan hebben. DAt t een goede kerel is, dat het voor evt. nageslacht kan zorgen!

Want een vrouw wil zekerheid...

Maar tja, een vrouw denkt niet verder dan haar neusje lang is. Want als ze zou graag die kerel wil hebben, dan is het ook weer geen goeie vent. Want die kerel springt gewoon van de ene meid naar de ander! Die speelt goed in op t gebrek van t denken van de vrouw...

Maar een echte goeie kerel zal die meid dus niet krijgen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 17:54:
Simpel, als een kerel al bezet is , bewijst die dat hij een relatie kan hebben. DAt t een goede kerel is, dat het voor evt. nageslacht kan zorgen!

Want een vrouw wil zekerheid...

Maar tja, een vrouw denkt niet verder dan haar neusje lang is. Want als ze zou graag die kerel wil hebben, dan is het ook weer geen goeie vent. Want die kerel springt gewoon van de ene meid naar de ander! Die speelt goed in op t gebrek van t denken van de vrouw...

Das jouw taktiek hè? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 17:54:
waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

Omdat ze zelf niet iemand kunnen vinden, trieste wijven zijn het. Maar ze merken het vanzelf zijn. Komen er gauw genoeg achter dat niet alles is wat het lijkt.

Waarschuw beheerder
mensen met een vaste relatie stralen geluk uit, plus ze zijn ook niet hopeloos op zoek, dat maakt ze misschien wel leuk
Waarschuw beheerder
stel dat ik een man kon versieren die al een relatie had..dan denk ik eerder jeetje wat een eikel dat hij vreemd gaat..zo'n lullo hoef ik echt niet..dus die theorie hierboven gaat niet echt op

Waarschuw beheerder
haha, leuk zo'n reactie

Waarschuw beheerder
donateur
nee idd...
dat zou ik ook hebben

als ie bij een ander vreemdgaat
zou ie het bij mij ook doen...:yes:
bezet is bezet.
Waarschuw beheerder
donateur
Das jouw taktiek hè?

Nee, zekers niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 19:06:
Nee, zekers niet

Whahaha, ik zie al wat jouw tactiek is. Je achterlijke profielplaatje eraf halen om een fotootje neer te zetten met een zwoele blik B)
Waarschuw beheerder
donateur
waar heb jij t over dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm, in hoeverre werkt t dan...

Ik wordt volgens mij nu weer met dooie mussen blij gemaakt, want uiteindelijk resultaat zal wel weer achterblijven.