Partyflock

Forumonderwerp · 805814

Waarschuw beheerder
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??
Als of er niet genoeg vrijgelle mannen zijn!!

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Ik kan het niet begrijpen!!
Jij wel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op donderdag 25 augustus 2005 om 20:23:
Ik wordt volgens mij nu weer met dooie mussen blij gemaakt, want uiteindelijk resultaat zal wel weer achterblijven.

Het gaat ook niet om sex, het gaat om aandacht B)
Waarschuw beheerder
Dan zit er toch iets niet goed in de relatie..
Anders zou hij zun vriendin niet verlaten..
En denk niet echt dat dat aan een meisje ligt want ja zij is vrijgezel, die jongen zou beter meoten weten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:08:
waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

d'r zijn er ook genoeg die niet vertellen dat ze een vriendin hebben.
Is mij ook al eens overkomen

Dus t ligt niet altijd aan "de" vrijgezelle vrouwen :no:
Waarschuw beheerder
In dit soort gevallen ligt het zowel aan de vrijgezelle vrouw als aan de man met de relatie.

De vrijgezelle vrouw verleidt de man EN de man met de relatie gaat erop in. Dus beiden fout.

Dit betekent, dat de relatie van de vrouw met de man dus niet echt serieus is geweest. Of in ieder geval minder belangrijk is geworden na verloop van tijd.

It happens ..
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Airjohn op donderdag 25 augustus 2005 om 21:18:
In dit soort gevallen ligt het zowel aan de vrijgezelle vrouw als aan de man met de relatie.

ff beter lezen

er zijn er genoeg die NIET vertellen dat ze al een relatie hebben
of ze zeggen van niet

in dat geval is t toch echt NIET de vrouw haar schuld
zou te gek voor woorden zijn dat ik bijv verantwoordelijk zou zijn voor t feit dat hij de boel belazerd terwijl ik van nikls weet

niet echt logich lijkt me
Waarschuw beheerder
Ik refereerde bij mijn berichtje aan de topic. Dus ik ging ervanuit, dat de vrijgezelle vrouw al weet, dat hij een relatie heeft.

Dus bij deze :D.

Waarschuw beheerder
er zijn gewoon mensen die het doen om de relatie te breken

die hoeren heb je er nu eenmaal tussen

als ik er 1 ontdek

begin maar te rennen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie steeds vaker mooie relaties breken omdat de mannen verleid worden door vrijgezelle vrouwen...

hahahahahaha hahahahaha sorry, ooit beseft dat bezette mannen vrijgezelle vrouwen als eerste zelf benaderen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:39:
hahahahahaha hahahahaha sorry, ooit beseft dat bezette mannen vrijgezelle vrouwen als eerste zelf benaderen???

Open er een topic over. (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:47:
Open er een topic over

Is er vast al wel :yes:

Waarschuw beheerder
Vrouwen kennende zijn er aparte fora voor opgericht indd. (Y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 23:39:

HAd je misschien eerst de eerste pagina van het topic moeten lezen??
Denk dat je reactie dan anders was geweest!!(Y)

Waarschuw beheerder

Wat ik niet kan begrijpen is: waarom moeten die vrijgezelle vrouwen juist een man die al bezet is??

Voelt een zo'n vrouw zich beter als een man zijn vriendin in de steek laat voor haar??

Jij wel??

Is heel simpel:

- ben je vrijgezel dan ziet niemand je staan
- ben je bezet dan iedereen iets met je

Waarom weet ik eigenlijk ook niet, zal misschien wel iets te maken hebben met een oerinstinct denk ik zo...
Waarschuw beheerder
heel simpel pootjes af van me vriend en ook geen rare opmerkingen of gebaren of handelingen die erop duiden dat ze meer wilt anders heeft ze een HEEL groot probleem :[ :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sorry hoor..maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen. andersom net zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 26 augustus 2005 om 08:45:
maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen.

Ja, is ook zeker niet jouw verantwoordelijkheid!!
Waarschuw beheerder
precies.(y) anders kun je ook niet eens apart uitgaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airjohn op donderdag 25 augustus 2005 om 22:05:
Ik refereerde bij mijn berichtje aan de topic. Dus ik ging ervanuit, dat de vrijgezelle vrouw al weet, dat hij een relatie heeft.

Ja, dat was ook wat ik bedoelde:D
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet dat het bovengenoemde probleem een probleem specifiek voor vrijgezellen vrouwen is.
Je kunt het ook niet beoordelen alszijnde alle mannen of alle vrouwen.Iedere situatie is uniek.
Als een man of vrouw in gaat op avanches van een ander en hij/zij heeft een vriendin is die persoon fout.
Niet de persoon die geen relatie heeft.
Maar zo zie ik het. En daarnaast kan het ook nog eens zo zijn dat de persoon die vrijgezel is niet eens op de hoogte is van het feit dat de man/vrouw bezet is.
Dus mijn mening..zie het niet zo zwart/wit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 26 augustus 2005 om 08:45:
sorry hoor..maar ik ben van plan niks t doen als mij dat overkomt..mijn vriend moet maar duidelijk maken dat ze moet oprotten..ga echt niet zijn klusjes opknappen. andersom net zo

ja tuurlijk maar als ze ziet dat hij met mij is en hij haar al duidelijk heeft gemaakt dat hij er niets van wilt weten, en ze blijft doorgaan (!!!!) op een gegeven moment dan... ja... dan is de maat vol...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:32:
... ja... dan is de maat vol...

Dan krijgt ze met jou te maken:[
(Y)
Waarschuw beheerder
hey dont blame the single lady...
geef liever de schuld aan die sneue mannen die niet tegen een verleiding kunnen...

Waarschuw beheerder
Kan het ook niet begrijpen :NO:

Vind dat je respect hoort te hebben voor de relatie van een ander!
Vind het de fout van de man en de vrouw :yes:
Maar denk wel dat je op gegeven moment een punt in je relatie weet te bereiken
waarin je vatbaarder bent voor verleidingen!

Als je echt verliefd wordt op iemand met een relatie vind ik het wel een ander verhaal...
Je kunt je namelijk moeilijk verzetten tegen deze gevoelens, hetzelfde geldt voor de ontwikkeling hiervan!

Maar voor sex... :frusty:
Waarschuw beheerder
maar om er nog ff op terug te komen...
van die rasechte relatiestokers vind ik ook echt kutwijven, die erg levensmoe zijn.. hehe moest er ff uit

Waarschuw beheerder

Jij wel??

Ze zien het als een uitdaging denk ik om te kijke of ze diegene tot zover kunnen verleiden dat diegene zun/haar vriend/vriendin in de steek laten voor hun

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:08:
Ze zien het als een uitdaging denk ik om te kijke of ze diegene tot zover kunnen verleiden dat diegene zun/haar vriend/vriendin in de steek laten voor hun

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChoKaQueEn© op vrijdag 26 augustus 2005 om 21:41:
van die rasechte relatiestokers vind ik ook echt kutwijven, die erg levensmoe zijn.

:respect:

Waarschuw beheerder
denk dat het bij de vrouwen om de uitdaging gaat, kvind het ook echt gemeen als dr gestookt wordt tussen een relatie, beetje respectloos naar de andere vrouw toe, maar het zegt ook wel wat over de man...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:55:
denk dat het bij de vrouwen om de uitdaging gaat, kvind het ook echt gemeen als dr gestookt wordt tussen een relatie, beetje respectloos naar de andere vrouw toe, maar het zegt ook wel wat over de man...

Ja idd.. als je weet dat hij makkelijk zijn vriendin verlaat, wie zegt dat hij jou niet net zo snel verlaat?!
Ik vind t zielig!

Waarschuw beheerder
Maarja kan elke vrouw zien dat een man single is ofnie

Waarschuw beheerder
Ik kan maar niet begrijpen waarom er zo vaak mannen achter mij aan zitten die al een vriendin hebben. Ik heb liever dat ze vrijgezel zijn en zo doen ze zich ook vaak voor. Dus beschuldig niet gelijk de vrijgezelle meiden
Waarschuw beheerder
Feromonen zijn geurstoffen die het lichaam afgeeft. Zij beïnvloeden het seksuele gedrag. De geur van zweet, urine of vaginaal vocht bijvoorbeeld, kan maken dat je iemand sexy vindt.

· In een wetenschappelijk experiment werden sommige mannen besprenkeld met een 'zweet' feromoon en anderen niet. Vrouwen beoordeelden de mannen mét als aantrekkelijker dan die zónder. Dit werkt alleen als de geur zo licht is dat je het niet bewust ruikt. Is de geur te sterk, dan kan deze juist afstoten. Denk maar aan iemand die zich een paar dagen niet gewassen heeft en naar oud zweet ruikt.

· Het beste is om je regelmatig te wassen, want oud zweet en oud vaginaal vocht stinkt. Maar als je gewassen bent, kan je natuurlijke geur verleidelijk zijn. Zelfs parfummakers verwerken de geur van urine, zweet en vaginaal vocht in hun producten omdat ze weten dat dit een krachtig lokmiddel is.
AXE effect? :vaag:
laatste aanpassing