2373x bekeken
wat vinde jullie van uitgaan met je vriend of vriendin??
of ga je liever met je vrienden??
Super
vriendje!!
vriendinnetje!!
ik ga liever met me vriend samen, leuke dinge moet je gwn samen meemaken.. dus ook feeste..
Ik vind ook dat als iemand zegt dat ie liever met vrienden uitgaat dan met zijn of haar vriendin dan zit de relatie niet snor of hij/zij verbergt iets.
Tenminste denk ik dan ik bedoel je moet gewoon jezelf kunnen zijn met of zonder hem toch!!!!
Ik vind ook dat als iemand zegt dat ie liever met vrienden uitgaat dan met zijn of haar vriendin dan zit de relatie niet snor of hij/zij verbergt iets.
Tenminste denk ik dan ik bedoel je moet gewoon jezelf kunnen zijn met of zonder hem toch!!!!
nou ik ga ook liever met vrienden uit
maar verberg niks voor mn vriend hoor
heb gewoon geen zin in gezeik tijdens t feest
leuke dinge moet je gwn samen meemaken.. dus ook feeste..
daar heb je gelijk ik.. heb net zoveel plezier met mijn maten als met mijn meisje.. maar ik vind het wel leuker als zij erbij is.. kan ik ze in de gaten houden..
nee grapje.. een relatie is elkaar vertrouwen.
Wat voor gezeik dan???
ja van dat jaloerse gedoe
had ik met mn ex heel erg
mijn vriend is ook echt heel erg jaloers geloof me ma...
ma we hebbe het altijd leuk
nou ik werd er helemaal gek van
rest van het feest wast ie chagrijnig
en waarom?
omdat ik 2 min met iemand stond te praten
Kben 1x uitgweest met me vriendje.. ( op dat moment.. )
En het was egt . VRESELIJK..
heletijd in de gaten gehouden worden..
nouw voor mij niet meer !! liever mt vrienden
tijd voor een normale vriend mischien??
Jaloers is goed. in zekere zin..Als je niet jaloers bent dan is het ook niet goed. Het is puur het vertrouwen wat je elkaar geeft.
Big Fun met me meisje!!
Maar ik kan wel begrijpen dan sommige relaties niet met elkaar uit willen. Me
ex vond het altijd zo leuk om aandacht van andere kerels te krijgen, daar moet je als vriendje echt niet bij zijn!
Big Fun met me meisje!!
Maar ik kan wel begrijpen dan sommige relaties niet met elkaar uit willen. Me
Jaloers is goed. in zekere zin..Als je niet jaloers bent dan is het ook niet goed. Het is puur het vertrouwen wat je elkaar geeft.
Big Fun met me meisje!!
als je elkaar tgeen reden geeft om jaloers te zijn is dat ook niet nodig, maar sommige types worden al jaloers als je ff met iemand zit te ouwehoeren
als je elkaar tgeen reden geeft om jaloers te zijn is dat ook niet nodig, maar sommige types worden al jaloers als je ff met iemand zit te ouwehoeren
ja, ouwehoeren/flirten kan toch.. anders kan je beter niet uitgaan. Het is maar hoe jij of je partner er mee omgaat.
Ja dat vind ik ook ik bedoel je moet je vriend of vriendin ook niet jaloers maken of uit proberen hoe ver zijn of haar grens ligt je moet gewoon jezelf zijn en kijken moet kunnen en een praatje maken ook... Als je vriend(in) dat al niet goed vind moet je maar ff met elkaar praten
mijn vriend is dan de ideale man hahaa
Haha *jimmy* is mijn vriendje dus tref ik het ff!!!
Ik ga altijd zonder man naar feesten, die heeft al genoeg gehakt en gestampt en heeft daarbij hij 4 versleten tussenwervels en kan dat dus ook niet meer.
Ik ga dus altijd alleen met vrienden en vriendinnen en dat vindt ie prima.
Als we gaan stappen bij ons in de stad dan gaat ie soms wel effe een paar uurtjes mee maar eigenlijk ga ik altijd alleen.
Ik ga dus altijd alleen met vrienden en vriendinnen en dat vindt ie prima.
Als we gaan stappen bij ons in de stad dan gaat ie soms wel effe een paar uurtjes mee maar eigenlijk ga ik altijd alleen.
Ik ga niet met mijn vriendin uit. Ik luister naar hele andere muziek. Zij begrijpt het gevoel nog niet van dance music. En ik ben al langer dan 3/4 jaar niet meer in een hip hop tent geweest. Ik weet niet eens wat ik moet doen..
Heel soms wat drinken in van die kroegerige tenten met een klein dansvloertje.
Heel soms wat drinken in van die kroegerige tenten met een klein dansvloertje.
Zonder vriendin, vind zelfs mn vrienden om me heen irri als ik naar een dance feest ga.
Kan je nagaan als er dan ook nog zon zeik wijf om de 5 minuten aan de telefoon zit, waar zit je, echt lullig ben jij, leuk joh met jou naar een feest, je komt maar gewoon !!!
Kom je terug, en vreemd gegaan, daarom was je zo lang weg.
Ehhh je weet toch dat ik aan jou alleen al genoeg heb.
De bedoeling van een dance feest is dat je je vrij voelt, daarom ga ik ook nooit gewoon uit veel ste klein.
Kan je nagaan als er dan ook nog zon zeik wijf om de 5 minuten aan de telefoon zit, waar zit je, echt lullig ben jij, leuk joh met jou naar een feest, je komt maar gewoon !!!
Kom je terug, en vreemd gegaan, daarom was je zo lang weg.
Ehhh je weet toch dat ik aan jou alleen al genoeg heb.
De bedoeling van een dance feest is dat je je vrij voelt, daarom ga ik ook nooit gewoon uit veel ste klein.
laatste aanpassing
Ik ga wel eens alleen met vrienden en dan heb ik het ook naar mijn zin, maar het liefst ga ik toch als hij er ook bij is. Al spreek ik hem soms de hele avond niet ik weet dat als ik over mijn schouder kijk dat hij er dan staat en naar me lacht.
Tja en als hij alleen weg gaat (want dat moet zeker kunnen vinden wij) dan belt ie me alsnog 3x om te zeggen dat ie me mist. Hahahaha.
Zaterdag MYSTERYLAND!!!!
Tja en als hij alleen weg gaat (want dat moet zeker kunnen vinden wij) dan belt ie me alsnog 3x om te zeggen dat ie me mist. Hahahaha.
Zaterdag MYSTERYLAND!!!!
sowieso met mn vriend, anders vind ik het niets aan 
Op Q-Base laatst een gast, hij zei, is dat je vriendin, dus ik zeg nee das mijn vrouw 
Begint ie ja tof dat jullie als getrouwd stel nog uit gaan enzo. Ik zeg gast je leven houd niet op hoor als je getrouwd bent
Ik ga altijd met haar housen, soms andere vrienden mee. Maar meestal saampies
Echt super, lekker los gaan met zijn 2-tjes 
Begint ie ja tof dat jullie als getrouwd stel nog uit gaan enzo. Ik zeg gast je leven houd niet op hoor als je getrouwd bent
Ik ga altijd met haar housen, soms andere vrienden mee. Maar meestal saampies
laatste aanpassing
Degene met wie ik de meeste lol kan hebben is mijn vriend
al zijn we ergens met zn tweetjes, we vermaken ons altijd.
Vind het zo triest als mannen of vrouwen perse apart op stap willen omdat ze dan meer lol zouden hebben of dingen kunnen doen die ze met hun partner niet kunnen doen (N)
Triest...
Ik ga zeker wel eens een avond met de meiden stappen en heb dan ook erg veel lol maar op een of andere manier mis ik mijn vriend dan wel, niet dat we een klef stel zijn (verre van dat
) maar gewoon zijn aanwezigheid geeft me een fijn gevoel 
Vind het zo triest als mannen of vrouwen perse apart op stap willen omdat ze dan meer lol zouden hebben of dingen kunnen doen die ze met hun partner niet kunnen doen (N)
Triest...
Ik ga zeker wel eens een avond met de meiden stappen en heb dan ook erg veel lol maar op een of andere manier mis ik mijn vriend dan wel, niet dat we een klef stel zijn (verre van dat
Soms met mijn vriendin en soms zonder me vriendin.
Kan elkaar gewoon laten gaan, ieder moet zijn dingen nog gewoon kunnen doen zoals ie deed. Je heb je vrienden nog, en daar moet je nog gewoon mee kunnen stappen zo af en toe
laatste aanpassing 25 oktober 2005 22:41
moes je der even over nadenken pik? dat je het aangepast hebt
(Bijna) altijd met mijn vriend en andere vrienden. We houden gelukkig allebei van feessies. Maar we gaan ook wel eens apart stappen. Hij een
en vrienden in de kroeg en ik met een vriend(in) ergens anders heen. Moet kunnen!
Echt met z'n tweeen zijn we trouwens niet vaak, omdat we meest met een vriendengroep uitgaan.
Echt met z'n tweeen zijn we trouwens niet vaak, omdat we meest met een vriendengroep uitgaan.
(permanent verbannen)
of ga je liever met Pablow??
uitgaan met je vriend of vriendin??
alone
Ik vind dat je een balans daartussen moet vinden.
Het moet niet zo zijn dat je niet met elkaar uit kunt gaan.
Maar het moet ook niet zo zijn dat je altijd afhankelijk bent van elkaar. Dwz dat de één geen weekendje met haar of zijn vrienden uit kan gaan als hij/zij dat een keer wil.
Je moet elkaar vrij laten, maar wel samen uit kunnen gaan.
Ik vind het zelf niet normaal wanneer ik hoor dat vriend en vriendin nooit met elkaar uitgaan. Omdat de één jaloers is of omdat ze liever altijd met vrienden gaan.
Dan zit er iets niet goed naar mijn mening.
ik vind het altijd leuk om met mn vriend weg te gaan...
ik ga af en toe eens naar een feestje zonder hem maar dat komt niet bijzonder vaak voor
we houden toch allebei van dezelfde muziek, het is niet zo dat we de hele avond aan elkaar kleven. vaak zijn we wel met een groter groepje dus dan heb je wat afwisseling
maar ik vind samen ook leuk
ik ga af en toe eens naar een feestje zonder hem maar dat komt niet bijzonder vaak voor
we houden toch allebei van dezelfde muziek, het is niet zo dat we de hele avond aan elkaar kleven. vaak zijn we wel met een groter groepje dus dan heb je wat afwisseling
maar ik vind samen ook leuk
Allebei gezellig....maar heb er mijn vriend toch het liefst wel bij
Bij ons is dat juist beetje andersom. Niet dat mijn vriend echt gaat zeuren, maar ik wil per se tot het einde blijven. Hij geeft het wat eerder op.
snap dat echt niet hoor
Nooit eerder weg!
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde!
Ja oke oke ik neem t terug, niet allemaal dan
uitgaan met me vriend en vrienden..
maar dan niet de hele avond aan elkaar vastgeplakt zitten..
mooi de eigen gang gaan
maar dan niet de hele avond aan elkaar vastgeplakt zitten..
mooi de eigen gang gaan
allebei! KNALLEN 

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)