Partyflock

Forumonderwerp · 805168
Waarschuw beheerder
wat vinde jullie van uitgaan met je vriend of vriendin??
of ga je liever met je vrienden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 14:42:
Uitspraak van Catjelos op dinsdag 23 augustus 2005 om 14:14:
ik ga altijd met hem stappen!
hij is niet alleen mn maar ook echt mn stap maatje!

same here!
en natuurlijk ook met de hele groep altyd gezellie (F)
Waarschuw beheerder
ik ga heel vaak alleen op stap , maar mede omdat mijn vriend een hele drukke baan heeft ook in het weekend!!

maar als hij mee kan dan vind ik het super !!!
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Ik ga niet met mijn vriendin uit. Ik luister naar hele andere muziek. Zij begrijpt het gevoel nog niet van dance music. En ik ben al langer dan 3/4 jaar niet meer in een hip hop tent geweest. Ik weet niet eens wat ik moet doen..:s

Heel soms wat drinken in van die kroegerige tenten met een klein dansvloertje.

Waarschuw beheerder
Zonder vriendin, vind zelfs mn vrienden om me heen irri als ik naar een dance feest ga.

Kan je nagaan als er dan ook nog zon zeik wijf om de 5 minuten aan de telefoon zit, waar zit je, echt lullig ben jij, leuk joh met jou naar een feest, je komt maar gewoon !!!
Kom je terug, en vreemd gegaan, daarom was je zo lang weg.
Ehhh je weet toch dat ik aan jou alleen al genoeg heb.

De bedoeling van een dance feest is dat je je vrij voelt, daarom ga ik ook nooit gewoon uit veel ste klein.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat jij beter kunt gaan kijken hoe het staat met het vertrouwen in je relatie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 18:04:
daarom ga ik ook nooit gewoon uit veel ste klein.laatste aanpassing 24 augustus 2005 18:12

deze snap ik ff neit: ga je nooit uit op een dancefeest of vind je dance feesten veelste klein?!

Waarschuw beheerder
met je vrienden anders hangt je vriendje je zo op je lip haha en als jij is gek wil doen en er zijn vriendinne van je erbij dan is het niet leuk als je vriendje om je nek hangt..
Waarschuw beheerder
Met mn vriend!(L)Daardoor kan ik ook eindelijk naar feesjes!:DLekker onze eigen weg, maar met vrienden en vriend ook altijd gezellig!Zaterdag Mysteryland met mn vriend!Echt zo'n erge zin in!!:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ga wel eens alleen met vrienden en dan heb ik het ook naar mijn zin, maar het liefst ga ik toch als hij er ook bij is. Al spreek ik hem soms de hele avond niet ik weet dat als ik over mijn schouder kijk dat hij er dan staat en naar me lacht.
Tja en als hij alleen weg gaat (want dat moet zeker kunnen vinden wij) dan belt ie me alsnog 3x om te zeggen dat ie me mist. Hahahaha.

Zaterdag MYSTERYLAND!!!!

Waarschuw beheerder
deze snap ik ff neit: ga je nooit uit op een dancefeest of vind je dance feesten veelste klein

Clubs, discotheken enzo ga ik nooit heen alleen maar evenementen.
Waarschuw beheerder
paar x alleen met m'n vriend naar een feest geweest..

helaas is dit alweer te lang geleden..

hij heeft ut een beetje gehad..

heeeeeeeeeeeeell jammer!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik ga met vrienden én mijn vriendin, allemaal al jaren lang 1 grote vriendengroep :)
Waarschuw beheerder
Met vriend en vrienden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:19:
Met mn vriendje is het t gezelligste! Ik kan zo met hem lachen! zonder hem is ook weleens leuk maar met hem is t leuker!

En zo hoort het toch ook!!!!:D

Waarschuw beheerder
Ik vind het het leukste als mijn vriend erbij is.
We gaan eigenlijk ook bijna alleen maar met elkaar, en natuurlijk ook met vrienden erbij, uit. We zijn ook wel eens lekker met z'n tweetjes gaan stappen :cheer: :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
liefst met allebei :)
Waarschuw beheerder
sowieso met mn vriend, anders vind ik het niets aan :no:
Waarschuw beheerder
Op Q-Base laatst een gast, hij zei, is dat je vriendin, dus ik zeg nee das mijn vrouw :D

Begint ie ja tof dat jullie als getrouwd stel nog uit gaan enzo. Ik zeg gast je leven houd niet op hoor als je getrouwd bent :D

Ik ga altijd met haar housen, soms andere vrienden mee. Maar meestal saampies :lief: Echt super, lekker los gaan met zijn 2-tjes :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook bijna altijd met m'n vriend :lief:
en soms met vrienden erbij
Waarschuw beheerder
Degene met wie ik de meeste lol kan hebben is mijn vriend (y) al zijn we ergens met zn tweetjes, we vermaken ons altijd.

Vind het zo triest als mannen of vrouwen perse apart op stap willen omdat ze dan meer lol zouden hebben of dingen kunnen doen die ze met hun partner niet kunnen doen (N)

Triest...

Ik ga zeker wel eens een avond met de meiden stappen en heb dan ook erg veel lol maar op een of andere manier mis ik mijn vriend dan wel, niet dat we een klef stel zijn (verre van dat ;) ) maar gewoon zijn aanwezigheid geeft me een fijn gevoel :lief:

Waarschuw beheerder
nou ze magvan mij altijd mee maar ze wil alleen niet elke week naarfeest
maar met haar vind ik gezelliger dan zonder haar dus

Waarschuw beheerder
we gaan vaak met een groepje naar feesten en dan neem ik minj vriendin gewoon mee.
Waarschuw beheerder
Vroeger ging ik vaak gewoon met mijn vriend en zijn vrienden stappen, heerlijk geen zeurende vrouwen (ik moet plassen loop je mee??? tsss :( )om me heen, en alleen maar lol met al die gasten (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb er geen probleem mee als me vriend mee wil..
Maar het is ook wel leuk af en toe om hem niet mee te hebben :P
Waarschuw beheerder
wij gaan meestal met de hele vrienden groep op stap,dus me vriend is dr altijd lekker bij, maare vind t ook super om alleen met me vriend te gaan, en naar feessies zkr niet zonder mijn vriend

Waarschuw beheerder
als ik ga stappen ga ik altijd gezellig met mijn vriend

Waarschuw beheerder
Best vaak met zijn 2en, ook best vaak niet.

Waarschuw beheerder
met ze tweeen en anders niet maja niet iedereen is van mijn mening!

Waarschuw beheerder
Soms met mijn vriendin en soms zonder me vriendin.
Kan elkaar gewoon laten gaan, ieder moet zijn dingen nog gewoon kunnen doen zoals ie deed. Je heb je vrienden nog, en daar moet je nog gewoon mee kunnen stappen zo af en toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:35:
Soms met mijn vriendin en soms zonder me vriendin.
Kan elkaar gewoon laten gaan, ieder moet zijn dingen nog gewoon kunnen doen zoals ie deed. Je heb je vrienden nog, en daar moet je nog gewoon mee kunnen stappen zo af en toe

laatste aanpassing 25 oktober 2005 22:41

moes je der even over nadenken pik? dat je het aangepast hebt;) :d
Waarschuw beheerder
allebei leuk:D
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk met mijn vriend als die aanwezig is maar ook super met mijn vrienden :cheer: Maakt eigenlijk niet uit
Waarschuw beheerder
donateur
(Bijna) altijd met mijn vriend en andere vrienden. We houden gelukkig allebei van feessies. Maar we gaan ook wel eens apart stappen. Hij een :bier: en vrienden in de kroeg en ik met een vriend(in) ergens anders heen. Moet kunnen!
Echt met z'n tweeen zijn we trouwens niet vaak, omdat we meest met een vriendengroep uitgaan.

Waarschuw beheerder
Is beide gezellig! Maar naar party's denk toch liever met mijn vriend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op maandag 22 augustus 2005 om 22:07:
of ga je liever met Pablow??

(y) Zo mag ik het horen dames
Waarschuw beheerder
wat vinde jullie van uitgaan met je vriend of vriendin??
of ga je liever met je vrienden??

Ik vind dat je een balans daartussen moet vinden.
Het moet niet zo zijn dat je niet met elkaar uit kunt gaan.
Maar het moet ook niet zo zijn dat je altijd afhankelijk bent van elkaar. Dwz dat de één geen weekendje met haar of zijn vrienden uit kan gaan als hij/zij dat een keer wil.
Je moet elkaar vrij laten, maar wel samen uit kunnen gaan.
Ik vind het zelf niet normaal wanneer ik hoor dat vriend en vriendin nooit met elkaar uitgaan. Omdat de één jaloers is of omdat ze liever altijd met vrienden gaan.
Dan zit er iets niet goed naar mijn mening.
Waarschuw beheerder
Ik ga altijd met mijn vriend, maar ook nog met andere mensen. Het is dus niet zo dat ik de hele avond alleen maar bij mijn vriend sta.

Waarschuw beheerder
ik vind het altijd leuk om met mn vriend weg te gaan...

ik ga af en toe eens naar een feestje zonder hem maar dat komt niet bijzonder vaak voor

we houden toch allebei van dezelfde muziek, het is niet zo dat we de hele avond aan elkaar kleven. vaak zijn we wel met een groter groepje dus dan heb je wat afwisseling ;)

maar ik vind samen ook leuk :D

Waarschuw beheerder
ik vind het leuker met muh vriend..
ga ook wel zonder hem.
maar dan mis je toch wel iets:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga liever met me vriend uit en dan zie ik me vrienden daar wel ik ben toch altijd overal en nergens dus ja met vriend:D
Waarschuw beheerder
ga altijd met me schatje!

Waarschuw beheerder
Beide prima.

Waarschuw beheerder
vrienden, vrouwen zijn alleen maar lastig 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:37:
vrienden, vrouwen zijn alleen maar lastig

dan ga je gewoon met de foute vrouwen op stap 8)

Waarschuw beheerder
nou ik vond het nooit erg het is alleen jammer dat ik geen vriendin meer heb