Ik werk in de keuken dus daar is het altijd wel dolletjes
moeten jullie wel eens fietsen buiten zetten als je er klaar mee bent?
nou dacht dat je anders wel weer naar binnen kon lopen met wat onderdelen die op de netgemaakte fiets lijkt en dan zeggen: wat heb je nou gedaan man? heel die fiets is gewoon gesloopt !! * of iets in die geest*
ooit hebben een paar collega's van me iets geflikt:
er stond een auto in de weg en na herhaaldelijk vragen of de eigenaar m weg wou halen(en dit niet deed)
hebben ze de auto met behulp van de heftruck op t transformatorhuisje gezet
die kop had je moeten zien
Ok....vanmiddag hadde ze me blikkie cola geleegt en er water in gedaan..... ze hebben me wel eens op 15 meter hoogte een hele middag laten staan op een richel in een vide.... onder een glazen dak....en maar lachen beneden....haha...mijn fiets op 6 meter hoogte gehangen, zo dat hij niet naar beneden kon zonder hulp van een ander.... moet ik doorgaan?
mijn collegas zijn niet echt in voor een geintje jammer genoeg
Deurklink van de kantine heet maken met de brander en zeggen dat ze de deur achter hun reet moeten dicht doen...... Toch wel een heel klein beetje gemeen deze...
Ik werk in de keuken dus daar is het altijd wel dolletjes
- boter in iemands haar leggen
- vanuit de keuken naar de bar bellen, en vlak voor het opnemen snel ophangen, en dat 10 keer herhalen !
- zout in iemands drinken doen
- een placemet in de mayo dopen, en dan in iemands gezicht slaan
- en natuurlijk gewoon dingen naar elkaar gooien !
gewoon van dat soort geintjes
Vroeger terreurde ik wel veel op school. Chemische proeven van mensen die in de kast stonden verknoeien door er een ander goedje bij te gooien of alle pneumatische slangetjes van een opstelling verwisselen zodat niks meer werkt
een muisbal uit de muis halen.... er met een standeymes stukken uit snijden en dan terug stoppen
belangrijke bestanden van zijn computer verwijderen
hahaha ja school was leuk inderdaad vooral scheikunde enzo maar ahndenarbeid was ook lachen, altidj al die kleidingen stukslaan en soldeerbouten over op leggen enzo
Voor de IT-ers onder ons
Neem een screenshot van het bureaublad, duw de muis cursor wel uit beeld anders staat ie op de screenshot. Maak een foldertje aan op de C schijf. Dump daar de snelkoppelingen. En zet de screenshot als achtergrond. En dan afwachten totdat diegene gaat klikken
Deurklink van de kantine heet maken met de brander en zeggen dat ze de deur achter hun reet moeten dicht doen...... Toch wel een heel klein beetje gemeen deze...