Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar als die ziekte opeens 1 van je familieleden pakt, denk je wel een 2de keer na als je het zegt
tr*k
Ik kan er niks van maken ,sorry
maar zo moeilijk is het ook weer niet!!
Het is maar hoe je het opvat en in welke context het valt en hoe de luisteraar ermee omgaat.
Bij gevoelige mensen kan het kwetsend zijn. Daar moet je je overheen zetten en dat kost bij de 1 wat meer moeite dan bij de ander.
daar gaaaaaaan we weer
waar gaan we heen
Whoehoe
Ik kan het als ex-kanker patient ook niet echt waarderen!
jij mag het zeggen
zo leuk is het tof is ie nou ook weer niet
Ik ken bijna niemand die níet aan kanker is overleden.. maar ik vind het totaal niet kwetsend. Je kunt je wel alles persoonlijk gaan aantrekken.. Kun je met helemaal niemand (of met jezelf) meer omgaan.
Mensen die kanker als scheldwoord gebruiken, gebruiken m ook daadwerkelijk als SCHELDWOORD, zonder enige betrekking tot de ziekte
maar toch doet t pijn zeg maar, zeker als je iemand of meerdere mensen aan kanker hebt verloren..
Met zoiets scheld je gwoon niet...!!!!!!
Wacht maar tot je zelf zoiets krijgt.. weet ik zeker dat je anders gaat praten!
Uhmm, sorry hoor, maar dan kan je overal wel wat achter gaan zoeken...
okay, t kan hard aankomen idd, maar wat ik zei, je moet het niet meer betrekken tot de ziekte, want het scheldwoord kanker en de ziekte zelf staan los van elkaar
Blablabla..
Je moet het niet betrekken tot de ziekte?
Als je het zelf hebt gehad, heb je dat echt niet in de hand hoor...
Ik zal nu nooit meer het woord kanker gebruiken, voortaan zeg ik wel extra tering. Goed, daar gaan ook nog altijd dagelijks mensen aan dood, maar hey, who gives a shit! Dat zijn toch maar malle derdewereld bewoners, dus dat negeren we lekker met zijn allen. Top!
tering, tyfus, pleuris zijn ook ziektes wist je dat niet mevrouw de topic-opener?
JA! ik scheld met kanker...nee k bedoel er nix mee het zit er gewoon in by my en s moeilyk af te lere
Och och.. sommige antwoorden
Wacht maar tot je zelf zoiets krijgt.. weet ik zeker dat je anders gaat praten!
Wat een gelul zeg
En mongool mag dat wel dan. Dit hoor ik ook een heleboel mensen zeggen. Dan kan je met elk scheldwoord wel gaan nadenken. of tering of pest. Dat zijn toch ook ziektes.
nah ikzeg het ook biljoen keah per dag ofzo ondanks k veel mense heb gekent die er an ondah door zijn gegaan maarja hier is dat normaal
normaal wil ik ook niet zeggen maar wij hier zien het heel anders dan een ziekte als we er mee schelden
nou idd gelul ik ken een paar mensen die het hebben of er aan overleden zijn en ik scheld ook nog steeds maar wel een stuk minder houd er wel rekening mee maar als je al heel lang scheld met die ziekte is het moeilijk om ineens niet meer te schelden als je boos best of je teen stoot dus ook niet als je het zelf krijgt
maar ik vind het zooo hypocriet als iemand begint te zeiken dat je er niet mee mag schelden want die of die is er aan overleden maar ondertussen zitten ze wel met andere ziektes te gooien
Oplossing :
Of je scheld helemaal niet! Of je houd gewoon je bek en moet niet zeiken
Simpel toch?
Precies
Ik ken iemand die het zelf heeft gehad en die zit de hele dag door de kankeren dusja
Mijn vader is er aan overleden en als ik kanker wil zeggen dan zeg ik lekker kanker, tuurlijk let ik wel op mn woorden en hou ik me in bij bepaalde mensen maar ik vind het zooo hypocriet als iemand begint te zeiken dat je er niet mee mag schelden want die of die is er aan overleden maar ondertussen zitten ze wel met andere ziektes te gooien
Oplossing :
Of je scheld helemaal niet! Of je houd gewoon je bek en moet niet zeiken
Simpel toch?
ik denk maar zo: ze weten niet beter...
daar heb je helemaal gelijk in!
Waarschijnlijk snappe mense t pas als er geliefde mensen in hun omgeving er dood aan gaan!
bij mij wel dus
Waarschijnlijk snappe mense t pas als er geliefde mensen in hun omgeving er dood aan gaan!
snap zowiezo niet waarom mensen zoiets kunnen zeggen, zijn genoeg andere scheldwoorden of woorden die je kutn gebruiken als je boos/kwaad of weet ik wat bent die niet zo kwetsend zijn....
er zijn idd andere scheld woorden maar de meeste zijn ook ziektes dus waarom mag het een wel en het ander niet...beetje raarlaatste aanpassing 25 september 2005 18:53
das onzin het gaat ongemerkt ,als ik me teen stoot zeg ik het nog steeds,en als ik boos ben zeg ik het ook ...
ok stel je vader of moeder is eraan overleden...zou je t dan nog zovaak zegge als nu??
k heb me twijvels erover,iedere keer als je t woord zegt,dan wordt je er direct weer aan herdacht
tenminste mijn ervaring.....
het is ook niet dat ik het in iedere zin 30 keer gebruikt en als ik bijd ie persoon bent of bij mijn familie bent pas ik me ook aan hoor maar ik bedoel alleen maar dat als ik boos ben of me teen stoot eerder dat zegt als potsie of zo snap je
ok stel je vader of moeder is eraan overleden...zou je t dan nog zovaak zegge als nu??
er scheld niets beters dan k*nker
Gebruik het dan ook uitvoerig. Niet zo netjes... maarja. Als ik met iedereen rekening moet houden mag ik helemaal niks meer zeggen in deze wereld.
Zegt erg veel over jouw IQ
Waarom perse K*anker??
Voor mij persoonlijk gezien omdat mn oma eraan gestorven is juli j.l. Daarom.
Soms floept het eruit, maar ik voel me dan serieus schuldig.
Waarom perse K*anker??
Maarja waarom kanker niet en tyfes, tering etc wel?
Ik vind dat hypocriet
Waarom?
Hypocriet is het zeker ja, maar dat is onverklaarbaar eigenlijk.
Het is eigenlijk not done, snap je. Beter scheld je niet, haha. Maar dat is voor mij ook onmogelijk.
Als ik echt kwaad ben.
Nou dan
Sorry dat ik het zeg ook maar ik vind het soms echt lekker om ff te kankeren
Ja dat snap ik maar waarom voel je je dan schuldig?
Dit vind ik een beetje jammer
Maarja waarom kanker niet en tyfes, tering etc wel?
Ik vind dat hypocriet
Ja, maar dan met andere scheldwoorden.
Ten opzichte van de mensen die het hebben of eraan zijn overleden.
Ik niet. Vind hem nogal dom overkomen.
Als je kijkt naar hoeveel levensjaren er in Nederland / Wes-Europa door vervroegde dood als gevolg van de ziektes die je noemt kijkt, dan kun je stellen dat kanker een ziekte is die, vergeleken met de andere 2, 'erger' is volgens mij..
kansloze opmerking.
Vraag me niet waarom, het is er ingeslopen vrees ik...
Probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar het gaat soms vanzelf.
Die van jou wel vorige keer
Nee maar die man die het heeft, een echte doorgewinterde Rotterdamse bootsman, scheldt er zelf ook mee.
Denk dat de invloed in de grote steden sowieso van dien mate is, dat je het woord veel sneller gebruikt.
Sowieso in de Randstad
Uitspraak van TechnoMinimalist op maandag 26 september 2005 om 13:51:
Waarom perse K*anker??
Hoezo zou dit iets over mijn IQ moeten zeggen?? Dat woord scheldt gewoon het lekkerst. Het knalt eruit.. krachtig en hard. Tis het ideale scheldwoord. Maar dat ik het gebruik en daarom geen rekening hou met anderen hoef nog niet te zeggen dat ik een IQ van een pingpongballetje heb.
Bij mij zijn er ook genoeg mensen om me heen gestorven aan kanker en ik zal het hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel krijgen. Maar betekend dat dat ik het woord niet meer mag zeggen??? Dacht het niet....
Mijn mening:
Schelden met 'Kanker' = Asociaal, Lomp en volkomen Respectloos!!!
ik vind kanker helemaal geen krachtig scheldwoord, in mijn vrienden groep maken we elkaar zovaak uit voor jankankerlul kankerlijer kankerjood, ik hoop dat je kanker krijgt enz enz dat het voor mij helemaal geen betekenis meer heeft,.. ik geef dr zogezegt geen ene KANKER om
Voor jou heeft het misschien geen betekenis, maar voor anderen wel!! Denk je daar wel eens aan???
maarja. Als ik met iedereen rekening moet houden mag ik helemaal niks meer zeggen in deze wereld.
ik vind kanker helemaal geen krachtig scheldwoord, in mijn vrienden groep maken we elkaar zovaak uit voor jankankerlul kankerlijer kankerjood, ik hoop dat je kanker krijgt enz enz dat het voor mij helemaal geen betekenis meer heeft,.. ik geef dr zogezegt geen ene KANKER om
stoeipoes--->ik kan gewoon echt niet snappen dat jij er geen moeite mee hebt
elke keer als je het woord hoort...denk je dan niet weer terug naar het verleden?
Sommige mensen hebben respect voor anderen, houden rekening met de gevoelens en gedachtes van anderen, sommige niet, en daar ben jij er een van geloof ik!!
Ja blabla
Een maatje van me kan het woord ook niet horen en dan zeg ik het ook echt niet en ik sta echt niet op straat de hele tijd met kanker te schelden
Maar als ik het woord kanker wil gebruiken dan doe ik dat dus kom niet met die bullshit over dat ik geen respect heb
Hoezo? Omdat ik het niet erg vind dat iemand met kanker scheld?
jij hebt je mening van schelden met Kanker is normaal
de meeste mensen komen er pas achter als een dierbare kanker heeft dan hebben ze wel spijt dat ze dat woord ooit hebben gebruikt
Waar zie je mij zeggen dat ik het normaal vind?
Ik zeg alleen dat ik me er niet aan stoor en het woord kanker zeggen en iemand uitschelden voor bijv kankerwijf of krijg de kanker etc vind ik heel wat anders
Dan moet je je eigen reacties (ook op die van andere reacties) maar even doorlezen, er staat niet letterlijk dat je het gewoon vindt maar het komt wel zo over (bij mij), maar ach ieder zijn eigen mening erover!!
nou stoeipoes stel je voor dat jou zus-tante-beste vriendin kanker heeft gehad en dood is gedaan of dat nog heeft denk ik ook dat jij boos zal worde als iemand ermee spot terwijl een anders alleen maar pijn heeft door die ziekte
Hoop inderdaad snel dat je t krijgt, piep je wel anders.
nou stoeipoes stel je voor dat jou zus-tante-beste vriendin kanker heeft gehad en dood is gedaan of dat nog heeft denk ik ook dat jij boos zal worde als iemand ermee spot terwijl een anders alleen maar pijn heeft door die ziekte
kortom die gene heeft geen respect voor mensen die zulke ziektes hebben! het maak niet uit wat voor ziekte het is! AIDS KANKER TYFUS ! Scheld er gewoon niet mee!!! het is allemaal even erg om er mee te schelden!
mijn allerliefste persoon in de hele wereld heeft kanker gehad. chemo,operaties, de hele mikmak. ik zeg nog steeds kanker als iets misgaat of als ik boos ben!
het ligt gewoon lekker in de mond!
wij maakten er altijd grapjes over! dat kale hoofd!
die misselijkheid. NOU EN!
ik kan me voorstellen dat iemand het raar vind, maar het beste was in ons geval om erover te grappen!
een op de drie mensen heeft of krijgt kanker!
mensen; DOE NIET ZO MOEILIJK!
en stoeipoes: Dat is idd zo ik vind het erger als iemand zegt KRIJG DE KANKER OF KANKERWIJF...maarja het bljft allemaal even erg! maar heel veel mensen zeggen het en dat kan jij of ik niet laten verdwijnen omdat we iemand verloren hebben eraan of iemand kennen die het heb...maarja een kleine beetje "respect" kan wel tog?
Uitspraak van tha whitch op maandag 26 september 2005 om 19:30:
mijn allerliefste persoon in de hele wereld heeft kanker gehad. chemo,operaties, de hele mikmak. ik zeg nog steeds kanker als iets misgaat of als ik boos ben!
het ligt gewoon lekker in de mond!
wij maakten er altijd grapjes over! dat kale hoofd!
die misselijkheid. NOU EN!
ik kan me voorstellen dat iemand het raar vind, maar het beste was in ons geval om erover te grappen!
een op de drie mensen heeft of krijgt kanker!
mensen; DOE NIET ZO MOEILIJK!
Vind ik ook! me broertje heeft het dan ook en we maken er ook soms grapjes over...ik noem hem bijvoorbeeld gabbertje omdat ie kaal is...je moet wel het positieve erin blijven zien anders word je helemaal gek!
Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen mening erover heeft.Denk dat iemand zich pas bewust is van de inhoud van het woord als een dierbare van diegene of diegene zelf met deze ziekte word geconfronteerd.Dan pas zie je wat het met mensen kan doen.Denk dat diegene dan wel anders over het gebruik van het woord zal nadenken.Ik zal het nooit iemand toewensen of dan wel in mijn mond nemen ter negatieve zin.Ik weet wat het doet en wat het je omgeving aandoet of kan aandoen.
Ik oordeel niet over mensen die het zeggen, hoop alleen dat ze het nooit hoeven mee te maken.En als ze het tegen mij zeggen...Simpel antwoord: Nee dankje, broodje kaas vind ik lekkerder...laatste aanpassing 26 september 2005 21:14
Wat een gelul voor de 100ste x
yep... mag je tegen mijn zoontje zeggen van 4 dat het gelul is... en dat hij door die ziekte zijn moeder kwijt is... voor hem ook gelul denk je ook niet??? of had liever dat gelul niet gehad en zijn moeder bij hem???
tis lullig dat zijn moeder dood is aan die ziekte. dat staat toch los van elkaar. het scheldwoord en de ziekten
In principe wens je iemand de dood in als je diegene daarvoor uitscheld
Goh het heeft het licht gezien? weet je nog waar het lichtknopje zit??? wat ik zou als ik jouw het licht aan laten...Veel helderder voor je
hier hoef je niet dood aan te gaan... Even opletten bij geschiedenis...
hey ik zeg ook niet dat stoeipoes dat niet mag zeggen ze doet maar
ik doe dat weer niet
maar soms ken het woordje bij iemand harder aankomen dan bij jezelf dus ja dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen
ik probeer er ook mee te stoppe ma ut is best moeilijk vooral omdat ik in den haag woon en daar is ut een hedendaags woord.....ik scheld er nah nog mee as ik eg onwijs boos ben en heel soms wil ik ut nog wel zegge....ma ut is wel veel minder geworde
Vanaf nu is scheurbuik de nieuwe shizzle
tyfus en tering word ook mee gescholden... zijn ook ziektes...
dus wat maakt het uit?
nee griep!!! bejaarden gaan daar tegenwoordig ook dood van
scheld er altijd mee
hoevaak word er niet met pest/tyfus en tering gescholden
Daar gaan ook nog steeds mensen aan dood
K vind t egt niet normaal da mensen da als scheldwoord gebruiken! Totdat er iemand in hun familie aan die ziekte is overleden en dan ineens gebruiken ze t niet meer,, pff
pff me ma had laatst ook een uitspraak... ze heeft zelf kanker
weet je wat ze zegt:
Zoo nu ga ik mijn k*nker eens even verk*nkeren met deze k*nkersigaret! klonk ontzettend hard maar ze is ook de enige die zo'n opmerking kon maken vind ik
altijd ja??er zijn zoooveeel mensen om je heen die iemand hebben verloren aan kanker.. is t toch een kleine moeite om je af en toe ff een beetje in te houden???
en zolangje dr maar niet mee spot...of mensen toewenst..
kanker is niet mooi dus hoe kun je dan zeggen dat iets *kanker mooi* is
wat een onzin
moet je eens tegen een rashagenees zeggen dat ie geen kankâh meer mag zeggen, lacht ie je kèhagt uit. Vooral mensen die het eerst te pas en onpas gebruikten als scheldwoord, en het opeens niet meer doen als een kennis/familielid het heeft, dat zijn de ergste.
En je zult het inderdaad vaak genoeg horen ja, het is welvaartsziekte nummer 1
en mensen die er wel mee spotten zullen t pas begrijpen als ze t zelf meemaken van dichtbij...
Dan ga je het ineens niet meer zeggen? Dat is hypocriet
nee dat bedoel ik niet je kan ermee schelden maar ook mee spotten.. Das heel wat anders vind ik..
Halloow ik gooi t er dagelijks uit terwijl me ma er misschien aan dood gaat.. I
spotten is zeggen:' k*nkerlijer hoop dat je sterft aan k*anker bla bla bla... als je gewoon pissed op iemand bent..
of grapjes maken als ze iemand zien lopen met een kaal hoofd een vrouw bv.. heyy een k*ankerpatient.. gabbertjeeeee zal wel strak staan van de bestraling ofziets snap je???
als ik kwaad ben plak ik t er echt nog wel voor om t woord te versterken dat wel...
Ik vind er wel een verschil inzitten..
zolang het maar niet te ver gaat
ja zoals bv darkraver die t woord wel 50 x begin te schreeuwen afgelopen wknd en niet alleen als een versterk woord nee het leek wel of hij zong over t woordje k*anker
.. en ooo zoo grappig was die
Wat heeft het nou voor een zin?
geen zin... kerel was straalbezopen en hij zal t ook wel niet zo bedoelt hebben maar iedereen irriteerde zich kapot aan hem en idd om nu een tijd lang dat gescheld te horen als je net ff lekker uitbent is gewoon kut...
nou zeg verwijderd en een strafpunt
poesj leg jij de admins effe onze haat-liefde verhouding uit
ja zoals bv darkraver die t woord wel 50 x begin te schreeuwen afgelopen wknd en niet alleen als een versterk woord nee het leek wel of hij zong over t woordje k*anker
.. en ooo zoo grappig was die
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn. Dan zal je het woord niet snel meer in de mond nemen..laatste aanpassing 29 september 2005 01:18
is geaccecpteerd hier in den haag !
woordje is 500 jaar geleden al ge intergeerd...zonder pijn en moeite!
snap niet waar al die mensen zo'n moeite mee hebben !
het is nietdat als ik iemand kankerleijer noemt , dat hij of zij er wat van oploopt
Ooohh nee ok
Iemand kanker toewensen is gewoon triest
Maar als ik bijv een kut dag heb zeg ik echt wel eens "wat heb ik een kankerdag" of als ik gewoon kwaad ben zit ik af en toen een lekker potje te kankeren vind ik lekker
Iemand vertelt dat ze net iemand is verloren aan die ziekte, en dan ga je gapen??? Lekker respectloos dan...
Jouw mening over het schelden met kanker is nu wel bekend, evenals je vermoeidheid omtrent dit onderwerp, waarom kom je in hemelsnaam uberhaupt nog reageren? En dan zeker met zo'n nutteloos en onaardige reactie naar iemand
wat was het nou... kanker is over 10 jaar nr 1 doodsoorzaak in ned, bigdeal dus...
tijd voor een beetje respect
woon in den haag, waar het voor de 'rashagenezen' toch wel 3x in een zin voor moet komen![]()
probeer het zelf nooit te gebruiken, heel af en toe bij hoge emotie schiet het er wel eens uitbij uitzondering...
mensen gaan er toch altijd anders over denken als het iemand in hun omgeving overkomt..
ik ben ook familieleden eraan verloren, dus ga me niet vertelle hoe erg t allemaal is.
staat op mijn cu2! ik kan er ook niet tegen. er zijn hier in de familie al heel wat overleden aan kanker. dus ze moeten bij mij niet met kanker gaan schelden. dan wordt ik echt heel boos
..als iemand het zegt betekend dat nog niet dat ze wensen dat je kanker krijgt..
je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?
je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?
Cholera
Lepra
tering
Syphyllus (of hoe je dat ook typt)
Pleuris
Polio
gaat maar door, allemaal erg
want je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?
hee lelijkerd. Omdat hij de dag erop misschien met zijn kop over een grindtegel pleurt.
Whahaha dit is echt bullshit
Sorry hoor
Stom toeval, dan zou ik ook niet iemand toe mogen schreeuwen van, hee lelijkerd. Omdat hij de dag erop misschien met zijn kop over een grindtegel pleurt.
maat van me en ik waren er op een dag uitgestuurd door een leraar, vlak voordat we de les uitgingen zij me maat nog tegen hem donder dood kankerkind
De term is gewoon geschikt om een keer keihard mee te vloeken als je kwaad bent, net als godverdomme. Zal wel aan de harde K of G klank liggen die in die woorden zit. 't Staat los van de ziekte, al gebruik ik het niet in het openbaar. Althans, zo min mogelijk
dan hoop ik ook van harte dat jullie iemand (of jezelf!) in je naaste omgeving krijgen die aan kanker zal gaan lijden..
nou schreeuw niet te hard
maat van me en ik waren er op een dag uitgestuurd door een leraar, vlak voordat we de les uitgingen zij me maat nog tegen hem donder dood kankerkind, 2 weken later zakte hij dood in elkaar zo ineens, hartstilstand
Je bent niet de enige die iemand aan kanker verloren heeft. Klinkt lomp, maar zo bedoel ik het niet: ik wil er alleen mee aangeven dat er mensen zijn die het woord los kunnen koppelen van de betekenis. Als ik godverdomme zeg vraag ik ook echt niet letterlijk aan god of ie mij verdoemen wil. Ik geloof niet eens in een god.
dan hoop ik ook van harte dat jullie iemand (of jezelf!) in je naaste omgeving krijgen die aan kanker zal gaan lijden..
OM HET AF TE LEREN..!
dan weet je hóé het voelt he en waar je mee gescholden hebt..!!!
Absoluut een rot woord. Helaas wordt het heel vaak gebruikt, zonder dat ze er bij stil staan wat het is.
Als ik godverdomme zeg vraag ik ook echt niet letterlijk aan god of ie mij verdoemen wil. Ik geloof niet eens in een god.
Maar dat je het niet meer gebruikt als iemand in je omgeving eraan overleden is is een argument van niets. Voor de een gaat dat misschien op, voor de ander niet. Daar is geen vaste regel voor.
En voor ik de vraag krijg: ja ook ik ken mensen die er aan lijden/ er aan overleden zijn
Ik word zo kotsmisselijk van dat gemekker
Hou alsjeblieft op
En get real
Pppff
GET REAL??
denk dat jij hier is tot bezinning moet komen met je domme reacties elke keer..
inhoudelijk slaan ze nergens op en je verdedigt het woordje helemaal..
Waarom is nog de vraag..?
Blijkbaar heeft het iets bijzonders met je gedaan ofzo..
Beter mens van je gemaakt misschien al kan ik me dat totaal niet van jou inbeelden..
en blijkbaar weet je kennelijk niet wat het is of wat het aanricht om daar te pas en te onpas maar mee te gaan lopen schelden..
Dat blijkt maar weer he dat je dondersgoed weet wat het is
Vandaar dat je het ook zo verdedigt, je bent er zelfs TROTS op..
Achterlijk gewoon!!
En je kent me helemaal niet, dus oordeel niet over mij
ging niet omdat worodje kanker, maar om dat donder dood
vind het een beetje ver gezocht hoor nathalie om zo te reageren ik roep ook weleens kankerzooi of zoiets
mijn moeder heeft kanker gehad dus ga niet lopen van dat ik niet weet wat het inhoud
denk dat stoeipoes wel gelijk heeft je moet het je ook niet persoonlijk aantrekken
zeg ik ook niet, je weet wat je doet en dan vind ik het al prima..
dat andere gekke mens hier is gewoon achterlijke onzin aan het rondstrooien hier..
Ga iemand anders liggen vervelen met je domme gedrag, 'STOEIPOES'
Je vind je eigen kennelijk nogal geweldig, veel plezier ermee
OH vind je het nu opeens wel erg dat ik dat zeg hahahaha.. dacht dat jij er geen problemen mee had met dat woord bewijst maar weer is.. maargoed
Nathalie, stoeipoes drukt zich soms wat ongenuanceerd uit, dat is zo, maar daar moet je of overheen lezen of er wat zinnigs over zeggen. Als je je posts zo naleest zie je ook dat wat jij zei nou niet bepaald netjes is. Zonder het woord kanker te gebruiken zeggen dat je hoopt dat iemand er mee te maken krijgt is ook verre van netjes.
naleest zie je ook dat wat jij zei nou niet bepaald netjes is. Zonder het woord kanker te gebruiken zeggen dat je hoopt dat iemand er mee te maken krijgt is ook verre van netjes.
vind het een beetje ver gezocht hoor nathalie om zo te reageren ik roep ook weleens kankerzooi of zoiets
mijn moeder heeft kanker gehad dus ga niet lopen van dat ik niet weet wat het inhoud
denk dat stoeipoes wel gelijk heeft je moet het je ook niet persoonlijk aantrekken
Maargoed die dubbelzinnigheid word weer door heleboel niet begrepen merk ik al weer wel.. (wat ook weer te verwachten was)
Mensen mensen..
als jullie het woord "KANKER" zo mooi en prachtig vinden om te gebruiken en om te schelden daar het kwaad niet van in zien ..
OM HET AF TE LEREN..!
dan weet je hóé het voelt he en waar je mee gescholden hebt..!!!
want op zo'n harde manier als ik dit zeg
komt het dus ook op mensen over die dat hebben meegemaakt..als jij ermee scheld!laatste aanpassing 11 oktober 2005 00:10
en op die stoeipoes ga ik al helemaal niet meer in want dat mens is gewoon zo laag als de grond
sommige mensen trekken zich dat anders aan dan iemand anders, dit is ook nog vers, dan heb je er ook moeite mee, misschien dat het later wat rot, of dat het altijd blijft van verdammt houd je bek !
dat ligt aan de persoon zelf, hoe erg hij/zij gevoelig daar voor is
dan kun je niet van iemand zeggen hypocriet gelul, want de ene is gevoeliger dan de andere
Hypocriet gelul bedoel ik mee :
Wel met alle andere ziektes schelden maar niet met het woord kanker dat mag niet
Foei dat is fout
Blabla bullshit
Zeg dan nix
Whahaha blabla moeilijk he in discussie met iemand gaan
Zwak hoor gelijk afhaken als iemand anders een andere mening heeft
Zeg ! Natalie K
Ga jij je ff lekker druk maken over de hongersnood en oorlogen in Afrika dan doe je teminste nog wat nuttigs ipv hier te blaten en geen mening van iemand anders kan accepteren
leg dat dan ff duidelijker uit
zijn jou woorden, als je het wat humanistischer bekeek, dan begreep je me
zeg wat ik wil zeggen
GOEDZO hier zijn we dan weer eens op het punt waarop jij MIJ niet respecteert..
hahaha, wat spreek je jezelf toch tegen meid
Natalie K? K van Kanker?
voor alle mensen die zich zo stoer voelen
Zoals ik het zeg
Mensen schelden niet met kanker maar ondertussen hoor je wel alle ziektes die er bestaan langs komen
Dat is toch hypocriet?
Ik had het niet tegen jou
Ik had het dus over de mensen die overal mee schelden behalve kanker algemeen dus of je scheld of je scheld helemaal niet
Ik spreek mezelf niet tegen hoor
Jij zat te blaten dan heb ik dus gewoon genoeg van je gezeik omdat jij zonodig gelijk wil hebben over het woord kanker
Ik geef alleen een mening en die was dat ik het gewoon zeg als ik het wil zeggen maar neeeeeeeeeeeeeeee DAT MAG NIET VAN JOU FOEI FOEI ER GAAN MENSEN AAN DOOD
Neee je meent het dat wist ik nog niet hoor
je ziet hier in een topic over het woord kanker ...wakker worden meid
my apologies then
jup wel gelijk in, maar mensen kunnen ook denken van "dat zeg ik niet, maar dat wel" dat ligt maar net aan hoe je jezelf opstelt
dr gingen ook mensen dood aan tering en tieves
Misschien roepen we binnenkort wel wat ben jij een SARSLIJER zeg..
krijgen we daar weer een discussie over
Ja en? Ik mag mn mening hier toch ook geven? Of morgen hier alleen mensen posten die tegen het woord kanker zijn?
Tering en tyfuslijer mag wel, maar kankerlijer niet?
Beetje krom vind ik dat...typisch kuddegedrag ook...
mensen die constant ziektes als scheldwoorden gebruiken
ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar ja nu we er toch over beginnen
krijg jij toch lekker aids
Lomp joh..
eerst zeg je
Je vind het nodig om het gelijk weero ver het woord kanker te hebben..
dan zeg IK: Je zit hier in een topic over kanker..
en dan zeg jij vervolgens dat wat ik gequote heb..
sjonge jonge.. hopeloos met jou je snapt zelf niet eens meer wat je zegt denk ik
Ik scheld daar mee. Maar wat maakt dat uit??
Tering en tyfuslijer mag wel, maar kankerlijer niet?
Beetje krom vind ik dat...typisch kuddegedrag ook...
Ik heb het zelf gehad..
misschien krijg je het nog wel een keer, dan krijg jij een taart van mij
na 5 jaar ben je pas kankervrij hoor meisje
Is goed meid .. houd ik je aan
whaha kansloos figuur
zo lomp dat je dat niet eens meer weet WIJF!!
Jij zit te mekkeren over het woord
Ik heb er geen problemen mee, jij doet net alsof ik het zit te promoten terwijl ik gewoon mn mening geef
Dan blijf je er op doorhameren dat het niet mag blabla
hoe kan het dan dat jezelf tegenover iemand begint er mee te spotten terwijl je he tzelf heb gehad, dan weet je toch als geen ander hoe dat kan zijn..
hoe kan het dan dat jezelf tegenover iemand begint er mee te spotten terwijl je he tzelf heb gehad, dan weet je toch als geen ander hoe dat kan zijn..
sommige mensen zijn daar gevoelig in, als je dat is leert respecteren dan op elkaar te mekkeren gaat het veel beter in de wereld
eerst zit je hier met een grote pleuris muil te verkondigen dat je er zo een hekel aan hebt als iemand met kanker spot
en nu lees ik dat je pepslet nogmaals de kanker wenst
ben jij niet goed ofzo???
nathali de oorlogs bestrijder
eerst zit je hier met een grote pleuris muil te verkondigen dat je er zo een hekel aan hebt als iemand met kanker spot
en nu lees ik dat je pepslet nogmaals de kanker wenst
ben jij niet goed ofzo???
Indd dat spreekt elkaar ook wel tegen he natalie
en dat zit je zo te Kankeren op poes haha
Wat moet je dan?
De hele dag huilen en jezelf zielig vinden?
Denk je nou echt dat als jij of iemand anders het woord kanker niet meer zegt, de gene die het hebben ineens beter worden? Of de mensen die er aan overleden je er mee terug krijgt?
En wij schelden alleen maar met kanker ik wens het niemand toe!
nee maar zij is de enige die niet goed is, of juist wel omdat ze net iemand heeft verloren aan die ziekte, en dan kunnen mensen dingen er anders uitgooien dan dat ze bedoelen omdat hun emoties de overhand dan nemen, en dan ga je er mee spotten, dan heb k de vraag aan jou heb jij het niet goed ofzo..
Ik zal niet zeggen krijg jij toch ff lekker de kanker..
Nee als soms wat fout gaat dan roep ik nog wel is kanker
Maar zal het niemand toewensen..
Zelfs die NATALIE niet..
als je had gelezen wat ik iedere keer heb geschreven dan had je ook gelezen dat ik echt wel weet waar ik het over heb
mijn eigen moeder heeft kanker gehad dus ga me niet met die onzin aankomen
maar als je iedereen zo uitkaffert dat die niet met kanker mag spotten maar wel als je je eigen emotie niet meer de baas bent om het woord te gebruiken dan vraag ik me af of je wel goed bent
maar als je iedereen zo uitkaffert dat die niet met kanker mag spotten maar wel als je je eigen emotie niet meer de baas bent om het woord te gebruiken dan vraag ik me af of je wel goed bent
ik weet wat je bedoeld, maar leuke hype is het niet, als je nagaat in andermans gevoelens
is het tegenwoordig stoer om met kanker te schelden bedoel je dat ?
Maar als iemand kanker wilt zeggen of je het nou gehad hebt of niet of dat je iemand kent die het heeft/had of er aan overleden is dan moet die persoon dat lekker zelf weten
Tuurlijk kan je op je woorden letten en dat doe ik ook echt wel hoor
Mij zal je niet midden opstraat kanker dit kanker dat horen zeggen maar als iemand anders het doet moet ie dat lekker zelf weten want mij heb je er totaal niet mee
Tja, ik kan er niet om huilen als iemand me uitscheld daarmee, heb ook familie verloren dmv kanker..
Ja het is kut, maar moet ik dan eeuwig gaan rouwen en janken als ik het woord KANKER hoor..
Nou ik niet maar Natalie wel
die zit volgepropt met emoties snap dat dan ook en niet altijd denken van zij vind dit en dat niet goed van mij, dan ik dus ook niet, kijk ff ietsje verder dan dat, dan word er pas een grote vooruitgang geboekt in elkaar respecteren
Uitspraak van Mama loves Jami <3 op donderdag 13 oktober 2005 om 14:59:ing
HOER!!!
met je afgeneukte kankerpaardebek stinkkankerhoer
zo dat noem ik creativiteit
kankerhoer hoop dat je hele familie afsterft aan KANKER!!!!
heb je ook teminste wat hoertje
zo dat lucht op
Uitspraak van Mama loves Jami <3 op donderdag 13 oktober 2005 om 15:04:ja eigenlijk wel
nou hopelijk gaat ze snel
makkelijker kan je er niet vanaf komen toch
opgeruimt staat netjes hihi
kreeg vandaag nog een bericht van één of ander gefrustreerd typje ....
scheinheilig..o wat haat ik dat zeg
als je geen kanker meer zegt komen de mensen die eraan overleden zijn helaas niet terug..
Als je met kanker scheld..betekend dat niet meteen dat je ermee spot..of dat je wilt dat diegene kanker krijgt.
Zo kun je bij elk scheldwoord wel gaan janken
ik word echt misselijk van die mensen die zeggen: "puhh ik heb die en die verloren aan kanker..puhhh..scheld niet met kanker in mijn buurt puhhh"
vaak zijn dat mensen (Lees: NIET ALTIJD!!) die zelf ook scholden met kanker..en dan gaat hun opa/oma/whatever eraan dood en dan zijn ze opeens heilig..zeggen ze geen kanker meer en iedereen die het wel zegt is sneu.
scheinheilig..o wat haat ik dat zeg.
en on topic: als je geen kanker meer zegt komen de mensen die eraan overleden zijn helaas niet terug..
Als je met kanker scheld..betekend dat niet meteen dat je ermee spot..of dat je wilt dat diegene kanker krijgt.
Zo kun je bij elk scheldwoord wel gaan janken
allemaal excuusjes om het woord kanker maar goed te praten denk ik
Tja... er wordt wat afgekankerd op PF
Tuurlijk, en van roken, slikken en zuipen ga je ook dood!
Mag je het daar dan ook niet over hebben?
Oh, ik zie het al LIMBURG, dat verklaard een hoop....
Tuurlijk, en van roken, slikken en zuipen ga je ook dood!
Mag je het daar dan ook niet over hebben?
Dat heb je zelf in de hand. Dat je kanker krijgt, vaak niet. Slimmerik
Nouja als je begint met roken weet je toch dat er een grote kans bestaat dat je kanker kan krijgen.
Maarja dan moet je ook niet zeiken als je het hebt of is dat nou te grof om dat te zeggen?
Als het door roken komt niet nee. Eigen schuld, dikke bult
Maar dat is maar een klein percentage van het totaal aantal mensen dat kanker krijgt.
Wat wil je nou eigenlijk bereiken kind? Dat iedereen maar met dat stopwoordje van je gaat schelden? Je promoot het nog steeds he. Zegt heel erg veel over iq
Blablablabla
Ten eerste ik promoot nix
Ten tweede het is mn stopwoord je niet (hoevaak heb je me het woord kanker zien zeggen in de zin van een scheldwoord hier?)
En ten derde wat zegt het over mn iq dan? Leg uit ben benieuwd.
Ik wil hier helemaal nix mee bereiken ik reageer gewoon op mensen en geef mn mening, dat mag toch of niet?
ja kanker
Je bent echt in to the kanker he? We weten nu wel hoe je erover denkt, aangezien je al zoveel reacties hebt gegeven.
Is het met Stoeipoes eens
Alle andere ziektes kunnen toch ook?.Golera,tiefus,tering bla bla bla
Daarnaast krijg je ze er toch niet mee terug.
Me beste vriendin is haar moeder verloren aan kanker,en die roept het nog net zo hard als de rest
Who cares! Het zijn maar woorden
Me beste vriendin is haar moeder verloren aan kanker,en die roept het nog net zo hard als de rest
Ja ik ben echt in to kanker
Ik vind het woord zo geweldig hip dat ik wil dat iedereen het gaat zeggen! Kanker is echt gaaf!
Ik promoot het omdat ik het niet met jullie eens ben promoot ik het
En ik wil nu dat iedereen op houdt met het zeggen van tyfes, aids, tering en de rest van alle ziektes!
VINDEN JULLIE DAT NORMAAL OFZO? gaan mensen aan dood hoor idiooten
Zo slaat weer als een pik op een drumstel maar zo zie je het liefst wat ik zeg he (volgens jou dan)
Tsja sommige mensen trekken dingen te persoonlijk aan
Maarja moeten ze lekker zelf weten ze hebben alleen zich zelf er mee en niet mij, alleen moeten ze niet komen mekkeren bij mij
voor iedereen die zich persoonlijk aangevallen voelt
Dat is dan dom ja. Dat wil dus niet zeggen dat je andere mensen er mee moet lastigvallen. Als mn moeder bijv zou overlijden aan kanker. En iemand roept tegen mij kankerlijer, dan maak ik m af. Moet ie maar nadenken.
Ook niet piepen als je een keer de verkeerde treft. Kun je echt verwachten met zo'n grote muil.
poesj....ik vind je geweldig...
wie heeft er hier nou een grote muil...
je moet je grote waffel tegen d'r houden..
wees eens een vent...dat ben je nl niet ...
pussy
Pff je hebt fans.
Tjongejonge
Ja weet je me over-over-over grootmoeder is doodgegaan aan de pest
als ik dat nog 1 keer hoor! maak ik diegene ook af
Bla bla bla
...wie het zegt heeft het zelf..nahnahnahnahnah
Maar jij doet net alsof de mensen die het woord kanker wel eens gebruiken te pas en te onpas er mee schelden en het tegen iedereen zeggen
Als ik op straat loop zit ik echt niet te kankeren hoor
Hier dat bedoel ik
Wie zegt er dat ik het tegen mensen zeg? Dat maak jij er weer van
Jezus
Ik jou ook
Neuken?
Weet ik, ik ben toch de promoter van het woord natuurlijk heb ik dan fans
aaahh
??!
duh..dat straalt het woord ook letterlijk én figuurlijk uit
dat meen je niet??! hoe zal dat dan gekomen zijn...
knkr ?!

Ik denk dat dit topic zo of dicht gaat of er een paar posts verwijderd worden