Partyflock

Forumonderwerp · 803576

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vind dit echt niet kunnen:

kanker als een scheldwoord!!!

...KANKER...
Een klein woordje
Met 6 grote letters
Voor de ene een scheldwoord
En voor de andere...
DE DOOD!!!

Waarschuw beheerder
irritant heh...
Waarschuw beheerder
je kunt ook gaan wandelen ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
Heel mooi gezegd!!

Waarschuw beheerder
Ja ben ik wel met je eens, maar ik zal je eerlijk zeggen dat ik het weleens gebruik. Het blijft maar een woord en er zit gewoon meer kracht in dan bijv. griep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:52:
je kunt ook gaan wandelen ofzo..

hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook niet kunnen,het is heel kwetsend....
Waarschuw beheerder
zeg het ook vaak zat..
ligt lekker op de tong denk:P
Waarschuw beheerder
word veel te vaak gebruikt!

deed het eerst ook, maar als die ziekte opeens 1 van je familieleden pakt, denk je wel een 2de keer na als je het zegt:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moraalridders :[

En plassen tegen de kerk mag zeker ook niet!

:no:
Waarschuw beheerder
tja tr*k

een woord met vier letter's
ook voor de 1 een scheldwoord
en voor een ander ook de dood!!!

is maar hoe je het bekijkt toch????
het meeste in deze wereld is al kapot.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaally op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:56:
maar als die ziekte opeens 1 van je familieleden pakt, denk je wel een 2de keer na als je het zegt

was bij mij ook het geval maar tog blijf k ht zeggen. ik zeg het gewoon zonder er zelf erg in te hebben
komt omdat ik niks anders hoor de hele dag door..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gaally op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:56:
die het eerst ook, maar als die ziekte opeens 1 van je familieleden pakt, denk je wel een 2de keer na als je het zegt

jah! als een van je dierbaarse kanker krijgt/heeft dan zeg je het niet meer dan weet je hoe erg die woord is!

Waarschuw beheerder
Heb al diverse mensen in mijn omgeving eraan verloren, maar t floept er toch wel eens uit.. het is en blijft maar een woord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op dinsdag 16 augustus 2005 om 22:02:
Ik kan er niks van maken ,sorry

hahahah de eerste die het ziet(Y) ,maar zo moeilijk is het ook weer niet!!

Waarschuw beheerder
ik zeg t zelf ook altijd

boeiend
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Weer deze kut discussie

Slotje (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
zeg het ook

Waarschuw beheerder
Het is maar hoe je het opvat en in welke context het valt en hoe de luisteraar ermee omgaat.

Bij gevoelige mensen kan het kwetsend zijn. Daar moet je je overheen zetten en dat kost bij de 1 wat meer moeite dan bij de ander.

Waarschuw beheerder
Ik ken bijna niemand die níet aan kanker is overleden.. maar ik vind het totaal niet kwetsend. Je kunt je wel alles persoonlijk gaan aantrekken.. Kun je met helemaal niemand (of met jezelf) meer omgaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vind het ook zeker niet tof!!

Ik vind dat je volkomen gelijk hebt meid!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 22:09:
Het is maar hoe je het opvat en in welke context het valt en hoe de luisteraar ermee omgaat.

Bij gevoelige mensen kan het kwetsend zijn. Daar moet je je overheen zetten en dat kost bij de 1 wat meer moeite dan bij de ander.

Ik ben dan goed aan de gevoelige kant.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
aidslijer ofzo? net zo meedogeloos maar minder kwetsend lijkt mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sommige mensen zijn nu eenmaal wat zieliger aangelegd dan anderen en worden sneller bedroefd/geirriteerd/aangeslagen door hetgeen wat anderen zeggen.

Om deze zielige mensen tegemoed te komen moet je inderdaad niet schelden met kanker op plekken als fora. Je moet een grens trekken voor mensen die een lagere drempel hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het als ex-kanker patient ook niet echt waarderen!
Waarschuw beheerder
donateur
zeg het eigenlijk ook veelste vaak moet het echt afleren!!
Waarschuw beheerder
Gebruik het zelf ook maar het is al minder geworden dan een paar jaar geleden. Wil er ook wel mee stoppen maar soms gaat het perongeluk me mond uit niet dat ik het expres gebruik. Maar vind het wel een k*t woord. Iemand waar ik om geef heeft ook kanker en me opa is er tijd gelede ook aan overleden. Echt moet er echt mee stoppen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ChemiKill op dinsdag 16 augustus 2005 om 22:15:
Ik kan het als ex-kanker patient ook niet echt waarderen!

Trek je het persoonlijk aan dan?

Als ik mijn teen stoot en ik roep impulsief kankerzooi o.i.d. en jij komt net langslopen, denk je dan dat het een persoonlijke belediging annex verwensing is?

Ik vind dat het allemaal om intonatie draait. Al is intonatie op internet niet altijd duidelijk en daarom zijn richtlijnen/beleid en dien je eraan te houden.
Waarschuw beheerder
hoe vaak zeg je wel niet (zonder dat je er erg in hebt)
godverdomme!!!!
kijk ik zelf loop de hele dag te vloeken en te schelden (vooral op mn werk ;) )
maar goed das ook kwetsend voor sommigen ik vind dat je er wel rekening mee kan houden..
Waarschuw beheerder
Ik gebruik het alleen als ik zo kwaad ben dat ik niet meer weet welke ziektes ik het betreffende materiaal of persoon toewens. Heb ik gelukkig maar zelden dat ik me geduld daadwerkelijk verlies:9

Waarschuw beheerder
kut is toch veeel minder erg dan kanker!
Waarschuw beheerder
ik vind het eigenlijk ook echt niet kunnen. af en toe kan ik best boos worden als sommige mensen het zeggen, maar ik floep het er ook af en toe uit echt klote
Waarschuw beheerder
ik vind het gewoon een kut woord,,
het is erg zat die ziekte en als ze der dan mee schelde vind ik het gewoon gek om te horen

Waarschuw beheerder
nou ik vind het heerlijk om mee te schelden!!!
Waarschuw beheerder
ohhh neeee nie weer dese eindeloze discussie!!!!!
JA! ik scheld met kanker...nee k bedoel er nix mee het zit er gewoon in by my en s moeilyk af te lere omdat iedereen het hier zegt!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 22:09:
Ik ken bijna niemand die níet aan kanker is overleden.. maar ik vind het totaal niet kwetsend. Je kunt je wel alles persoonlijk gaan aantrekken.. Kun je met helemaal niemand (of met jezelf) meer omgaan.

Idd, mijn moeder heeft op t moment deze ziekte. Maar om nou te zggn dat ik er nooit mee scheld...... :/
Zolang mensen het niej persoonlijk op haar betrekken, heb ik t meestal niej eens door dat ze t zggn

Waarschuw beheerder
donateur
k scheld er eigenlijk nooit mee.. en als iemand het een keer gebruikt.. tsja..
maar als iemand het echt áltijd zegt.. dan vind ik het wel minder

Waarschuw beheerder
donateur
mensen moeten niet zeuren

Waarschuw beheerder
donateur
en tering en tyfus zijn geen ziektes zeker? :frusty:

Mensen die kanker als scheldwoord gebruiken, gebruiken m ook daadwerkelijk als SCHELDWOORD, zonder enige betrekking tot de ziekte

Waarschuw beheerder
ja ik scheld er ook teveel mee het gaat toch weer automatisch, moethet egt afleren.
Maar het schelden ermee is in de meeste opzichten niet omdat je iedereen wilt bespotten die eraan lijdt.
Je bedoelt het zonder de ziekte, je gebruikt alleen het woord. Hoe het erin is geslopen weet ik niet, en wie het heeft verzonnen was volgens mij niet goed in ze bovenkamer......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 18:57:
Mensen die kanker als scheldwoord gebruiken, gebruiken m ook daadwerkelijk als SCHELDWOORD, zonder enige betrekking tot de ziekte

idd...k bedoel er nix mee tis alleen n scheldwoord

Waarschuw beheerder
Met zoiets scheld je gwoon niet...!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 19:25:

Ach, met tering en tyfus wordt ook als een idioot gescholden, dat zijn toch ook ziektes??? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebel :[ op zondag 18 september 2005 om 19:07:

ja dat snap ik.. :)
maar toch doet t pijn zeg maar, zeker als je iemand of meerdere mensen aan kanker hebt verloren..

maar ik snap wel dat het niet opzettelijk is :)

ik heb wel s meegemaakt dat een meisje ruzie had met een ander meisje en dat ze kei hard riep: "ja en godverdomme je mag niet met kanker schelden, wat doe je nou man *piep*, kan je niet maken.. kankerwijf!!"
werkelijk, dan ben je toch echt TE stom of niet
Waarschuw beheerder
Ik gebruik het nooit als scheldwoord....T is idd erg om t te gebruiken..Mjah aan de andere kant...dan ken je niks meer zeggen zonder n ander te kwetsen...
Waarschuw beheerder
Uhm hehe klink beetje gaar..maar k bedoel..zo ken je niks meer zeggen zonder dat je een ander kwets want met alle woorden ken je mensen wel kwetsen...Zo bedoel ik het..:-D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sannemeisje op zondag 18 september 2005 om 19:44:
maar toch doet t pijn zeg maar, zeker als je iemand of meerdere mensen aan kanker hebt verloren..

Ja ben me broer er vorig jaar aan verloren, maar toch, als iemand mij uitscheldt voor k*nkerwijf ofzo, dan zeg ik tyfushoer terug, ik draai gewoon een knop om, en betrek het niet meer tot de ziekte zelf :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 19:25:

Nou jah das jouw mening. Ik vind t net met iets meer kracht klinken dan kut of klote. Ik heb r genoeg mensen aan verloren en nu t dicht bij me is heb ik nog steeds niej het ideej dat t persoonlijk bedoeld word
Waarschuw beheerder
Volgens mij is schelden met ziektes iets echt nederlands.. In Duitskand is schelden met dieren al erg..

Waarschuw beheerder
Och och.. sommige antwoorden :no:
Wacht maar tot je zelf zoiets krijgt.. weet ik zeker dat je anders gaat praten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 22:51:

Uhmm, sorry hoor, maar dan kan je overal wel wat achter gaan zoeken...:S

okay, t kan hard aankomen idd, maar wat ik zei, je moet het niet meer betrekken tot de ziekte, want het scheldwoord kanker en de ziekte zelf staan los van elkaar
Waarschuw beheerder
donateur
tering, tyfus, pleuris zijn ook ziektes wist je dat niet mevrouw de topic-opener?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 22:55:
Uhmm, sorry hoor, maar dan kan je overal wel wat achter gaan zoeken...

okay, t kan hard aankomen idd, maar wat ik zei, je moet het niet meer betrekken tot de ziekte, want het scheldwoord kanker en de ziekte zelf staan los van elkaar

Blablabla..
Je moet het niet betrekken tot de ziekte?
Als je het zelf hebt gehad, heb je dat echt niet in de hand hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 22:57:
Blablabla..
Je moet het niet betrekken tot de ziekte?
Als je het zelf hebt gehad, heb je dat echt niet in de hand hoor...

Nee, dat is dus een kwestie van de knop om kunnen draaien :)

Maar dat gaat niet voor iedereen op, ik kon er vroeger ook niet tegen, aangezien mijn broer het had, maar nou heb ik zoiets van: ach, tis maar een woordje, mensen weten niet beter :)
Waarschuw beheerder

...KANKER...
Een klein woordje
Met 6 grote letters
En voor de andere...
DE DOOD!!!

Dankjewel dat je dat gedichtje erbij zette. Maakt het helemaal duidelijk, serieus.
Ik zal nu nooit meer het woord kanker gebruiken, voortaan zeg ik wel extra tering. Goed, daar gaan ook nog altijd dagelijks mensen aan dood, maar hey, who gives a shit! Dat zijn toch maar malle derdewereld bewoners, dus dat negeren we lekker met zijn allen. Top!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nosh op zondag 18 september 2005 om 23:31:
Ik zal nu nooit meer het woord kanker gebruiken, voortaan zeg ik wel extra tering. Goed, daar gaan ook nog altijd dagelijks mensen aan dood, maar hey, who gives a shit! Dat zijn toch maar malle derdewereld bewoners, dus dat negeren we lekker met zijn allen. Top!

daarom ook mijn eerdere post:
Uitspraak van Satanica op zondag 18 september 2005 om 22:56:
tering, tyfus, pleuris zijn ook ziektes wist je dat niet mevrouw de topic-opener?

maarja dat valt natuurlijk niet mee recht te breien want kanker is veel erger natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:51:

precies, jíj vindt!

Waarschuw beheerder

...KANKER...
Een klein woordje
Met 6 grote letters
En voor de andere...
DE DOOD!!!

Ben het helemaal met je eens...

Waarschuw beheerder
zeg t ook dagelijks..
begrijp de mense ook wel dat mense t niet leuk vinde..
alleen snap niet waarom daar wel een probleem over gemaakt wordt.. en andere scheldwoorde zoals tyfus ofzo niet.. daar gaan zijn ook genoeg mense dood aan gegaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 18 september 2005 om 23:39:
maarja dat valt natuurlijk niet mee recht te breien want kanker is veel erger natuurlijk!

Ohwja??? Wil ik met je wedden van niet!!!
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bn er ook niet voor maar aan de andere kant betrap ik mezelf er op dat ik het woord "kanker" soms wel gebruik als scheldwoord...

Bijvoorbeeld toen ik laatst geflitst werd :/

En op dat moment kan het me eigenlijk niet zo veel schelen.. in mijn ogen was dat politiemens ook een "kankerwijf"....

Kan het niet helpen.. sorry :(

Waarschuw beheerder

...KANKER...
Een klein woordje
Met 6 grote letters
En voor de andere...
DE DOOD!!!

mee eens, zelf gebruik ik het ook nooit.

Waarschuw beheerder
ik zeg t zowat in elke zin :9 mensen maken teveel problemen om zulke dinge andere scheldwoorden zijn meestal ook ziektes waar mensen dood aan gaan ja toch en daar wordt nooit een topic over geopend.. hier zijn trouwens al genoeg topics over geopend dus waarom nog 1? :gaap:
mijn opa is hier ook aan overleden en natuurlijk t is verkankert maarja t leven gaat door ja toch.. dood ga je toch wel een x of t nah door een ziekte komt of niet..

Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendin haar moeder is 8 jaar geleden eraan overleden. Ik merk dat ik wel op mijn woorden pas als zij in de buurt is, omdat ik weet hoeveel verdriet ze er nog om heeft. Maar het is inderdaad een makkelijk scheldwoord dat lekker in de mond ligt. Helaas maar waar.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 11:34:
mee eens, zelf gebruik ik het ook nooit.

Waarschuw beheerder
Ik zeg het ook weleens, maarja ik heb het zelf ook gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Overigens is "kankeren" een algemeen geaccepteerd nederlands woord.

kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
ik zeg het vaak als ik ECHT kwaad ben
Waarschuw beheerder
ik zeg het niet meer zo vaak..
als ik et zeg ben ik ook echt echt ECHT boos..
maar dan zeg ik et alleen om dat et op dat moment gewoon lekker in de mond valt..
denk er verder niet bij na wat et nu is..
dat doen de meeste denk ik wel..
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt niet kunnen... maar ik maak me er soms ook wel eens schuldig aan als ik heeeeeeeeel erg boos ben, maar dan denk ik niet meer na, dan ga ik gewoon door het lint. (laatste keer toen ze mijn fiets gesloopt hadden in de stad).

Wat ik helemaal erg vind dat sommigen om de 2 woorden het woord kanker er tussendoor gooien. (met name in en rond een bepaalde stad in Nederland gebeurt dit volgens mij :S)

Waarschuw beheerder
snap niet waarom mensen dit als scheldwoord gebruiken maja

T lijkt in sommige steden idd standaard te zijn om in elke zin minstens 2x het woord kk te noemen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebel :[ op zondag 18 september 2005 om 14:06:
JA! ik scheld met kanker...nee k bedoel er nix mee het zit er gewoon in by my en s moeilyk af te lere

ben ik het ook mee eens ik let er wel op me opa is er aan overlede en iemand die ik goed ken die heeft het ook dus het is heel moeilijk af te leren vooral als je het overal om je heen hoort
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 22:51:
Och och.. sommige antwoorden

Wat een gelul zeg :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zondag 25 september 2005 om 13:11:
Och och.. sommige antwoorden

Uitspraak van M. :') op zondag 25 september 2005 om 13:11:
Wat een gelul zeg

nou idd gelul ik ken een paar mensen die het hebben of er aan overleden zijn en ik scheld ook nog steeds maar wel een stuk minder houd er wel rekening mee maar als je al heel lang scheld met die ziekte is het moeilijk om ineens niet meer te schelden als je boos best of je teen stoot dus ook niet als je het zelf krijgt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En mongool mag dat wel dan. Dit hoor ik ook een heleboel mensen zeggen. Dan kan je met elk scheldwoord wel gaan nadenken. of tering of pest. Dat zijn toch ook ziektes.

Waarschuw beheerder
nah ikzeg het ook biljoen keah per dag ofzo ondanks k veel mense heb gekent die er an ondah door zijn gegaan maarja hier is dat normaal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:52:
En mongool mag dat wel dan. Dit hoor ik ook een heleboel mensen zeggen. Dan kan je met elk scheldwoord wel gaan nadenken. of tering of pest. Dat zijn toch ook ziektes.

dat probeerde ik dus ook te zeggen
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:02:
nah ikzeg het ook biljoen keah per dag ofzo ondanks k veel mense heb gekent die er an ondah door zijn gegaan maarja hier is dat normaal

normaal wil ik ook niet zeggen maar wij hier zien het heel anders dan een ziekte als we er mee schelden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koko-lientje op zondag 25 september 2005 om 14:03:
normaal wil ik ook niet zeggen maar wij hier zien het heel anders dan een ziekte als we er mee schelden

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van koko-lientje op zondag 25 september 2005 om 13:25:
nou idd gelul ik ken een paar mensen die het hebben of er aan overleden zijn en ik scheld ook nog steeds maar wel een stuk minder houd er wel rekening mee maar als je al heel lang scheld met die ziekte is het moeilijk om ineens niet meer te schelden als je boos best of je teen stoot dus ook niet als je het zelf krijgt

Precies
Ik ken iemand die het zelf heeft gehad en die zit de hele dag door de kankeren dusja
Mijn vader is er aan overleden en als ik kanker wil zeggen dan zeg ik lekker kanker, tuurlijk let ik wel op mn woorden en hou ik me in bij bepaalde mensen maar ik vind het zooo hypocriet als iemand begint te zeiken dat je er niet mee mag schelden want die of die is er aan overleden maar ondertussen zitten ze wel met andere ziektes te gooien

Oplossing :

Of je scheld helemaal niet! Of je houd gewoon je bek en moet niet zeiken :d

Simpel toch? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 25 september 2005 om 16:01:
maar ik vind het zooo hypocriet als iemand begint te zeiken dat je er niet mee mag schelden want die of die is er aan overleden maar ondertussen zitten ze wel met andere ziektes te gooien

Oplossing :

Of je scheld helemaal niet! Of je houd gewoon je bek en moet niet zeiken

Simpel toch?

En daar ben ik het helemaal mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Of je scheld helemaal niet!

Dat hou ik nog geen uur vol :bloos: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht is het woord "kanker" ook heel vaak voorgekomen
"kankerhoer" tegen de barvrouw, "kankerkerl" tegen iemand die zich anders kleedt, "kankerlijer" tegen politieagenten
ik ergerde me er dood aan, maar ik kan er toch niks tegen doen
ik denk maar zo: ze weten niet beter...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op zondag 25 september 2005 om 17:02:
En daar ben ik het helemaal mee eens

Mooi zo :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 17:04:
Dat hou ik nog geen uur vol

Whahaha idd :9

Ga lekker bij de bond tegen vloeken ofzo :p
Waarschuw beheerder
donateur
Precies
Ik ken iemand die het zelf heeft gehad en die zit de hele dag door de kankeren dusja
Mijn vader is er aan overleden en als ik kanker wil zeggen dan zeg ik lekker kanker, tuurlijk let ik wel op mn woorden en hou ik me in bij bepaalde mensen maar ik vind het zooo hypocriet als iemand begint te zeiken dat je er niet mee mag schelden want die of die is er aan overleden maar ondertussen zitten ze wel met andere ziektes te gooien

Oplossing :

Of je scheld helemaal niet! Of je houd gewoon je bek en moet niet zeiken

Simpel toch?

precies niets meer aan toe te voegen

Waarschuw beheerder
Ik gebruik het ook vrij vaak, maar voor mij zit de hele betekenis van de ziekte er niet aan. Het ligt gewoon lekker in de mond als je kwaad bent, net als godverdomme.
Waarschuw beheerder
tjohh.. jij zal ook wel is wat zegge dat andere weer nii leuk vinde,, zo kan je overal wel een probleem van make..

Waarschuw beheerder
waarom moeten sommige mensen in elke zin het woord kanker gebruiken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zondag 25 september 2005 om 17:45:
ik denk maar zo: ze weten niet beter...

daar heb je helemaal gelijk in!

Waarschijnlijk snappe mense t pas als er geliefde mensen in hun omgeving er dood aan gaan!

bij mij wel dus :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLisannie op zondag 25 september 2005 om 18:45:
tjohh.. jij zal ook wel is wat zegge dat andere weer nii leuk vinde,, zo kan je overal wel een probleem van make..

idd ben ik het ook mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rush:[ op zondag 25 september 2005 om 18:50:
daar heb je helemaal gelijk in!

Waarschijnlijk snappe mense t pas als er geliefde mensen in hun omgeving er dood aan gaan!

bij mij wel dus

snap zowiezo niet waarom mensen zoiets kunnen zeggen, zijn genoeg andere scheldwoorden of woorden die je kutn gebruiken als je boos/kwaad of weet ik wat bent die niet zo kwetsend zijn....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op zondag 25 september 2005 om 18:50:

das onzin het gaat ongemerkt ,als ik me teen stoot zeg ik het nog steeds,en als ik boos ben zeg ik het ook ...
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 18:52:
snap zowiezo niet waarom mensen zoiets kunnen zeggen, zijn genoeg andere scheldwoorden of woorden die je kutn gebruiken als je boos/kwaad of weet ik wat bent die niet zo kwetsend zijn....

er zijn idd andere scheld woorden maar de meeste zijn ook ziektes dus waarom mag het een wel en het ander niet...beetje raar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koko-lientje op zondag 25 september 2005 om 18:52:
er zijn idd andere scheld woorden maar de meeste zijn ook ziektes dus waarom mag het een wel en het ander niet...beetje raarlaatste aanpassing 25 september 2005 18:53

dat bedoelde ik niet...sommige mensen zouden er wat beter mee om moeten gaan in mijn ogen. waarschijnlijk wordt het woord kanker ook erger gevonden omdat dit dichter bij de mens staat. logisch vind ik dat dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koko-lientje op zondag 25 september 2005 om 18:52:
das onzin het gaat ongemerkt ,als ik me teen stoot zeg ik het nog steeds,en als ik boos ben zeg ik het ook ...

ok stel je vader of moeder is eraan overleden...zou je t dan nog zovaak zegge als nu??

k heb me twijvels erover,iedere keer als je t woord zegt,dan wordt je er direct weer aan herdacht

tenminste mijn ervaring.....
Waarschuw beheerder
donateur
ja das wel logies, maar vloeken zoiezo staat niet zo netjes, maar je zegt het gewoon zonder dat je er bij nadenkt, ..als je godverdomme zegt waar iemand bij staat die in god geloof,
dan vind die persoon dat ook niet leuk, zo zijn er heel veel dingen die de een zich wel aan trekt en de ander niet, dus waar maken mensen een probleem van,let op jezelf en trek je minder aan van anderen ....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op zondag 25 september 2005 om 19:04:
ok stel je vader of moeder is eraan overleden...zou je t dan nog zovaak zegge als nu??

k heb me twijvels erover,iedere keer als je t woord zegt,dan wordt je er direct weer aan herdacht

tenminste mijn ervaring.....

het is ook niet dat ik het in iedere zin 30 keer gebruikt en als ik bijd ie persoon bent of bij mijn familie bent pas ik me ook aan hoor maar ik bedoel alleen maar dat als ik boos ben of me teen stoot eerder dat zegt als potsie of zo snap je

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik het ook hoor (heel soms) en dan floept het er gewoon uit, en ik schaam me er dan ook voor, maar goed, het is een woord, niet meer niet minder, als ik alle tyfussen en teringen zou noteren, nou, dan was ik volgende week nog niet klaar geweest :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koko-lientje op zondag 25 september 2005 om 19:09:
het is ook niet dat ik het in iedere zin 30 keer gebruikt en als ik bijd ie persoon bent of bij mijn familie bent pas ik me ook aan hoor maar ik bedoel alleen maar dat als ik boos ben of me teen stoot eerder dat zegt als potsie of zo snap je

ja ok k snap jou ook wel hoor (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

heb je volkomen gelijk mee :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb er een heel erge hekel aan...vind dat je der wel op moet letten.

Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk ook niet echt leuk om te horen!
maar ik denk ze dat niet bewust zeggen, om jou!
waarschijnlijk denken ze er niet eens zo bij na als ze het zeggen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 19:49:
ik vind het persoonlijk ook niet echt leuk om te horen!
maar ik denk ze dat niet bewust zeggen, om jou!
waarschijnlijk denken ze er niet eens zo bij na als ze het zeggen

idd
Waarschuw beheerder

...KANKER...
Een klein woordje
Met 6 grote letters
En voor de andere...
DE DOOD!!!

Ik ben het helemaal met j eens!
Waarschuw beheerder
k heb er geen probleem mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rush:[ op zondag 25 september 2005 om 19:04:

Ja waarom niet?
Mijn vader is er aan overleden, wat denk je dat als ik het woord kanker niet meer zeg ik mn vader er mee terug krijg :S

Ik vind het toch zo'n hypocriet gezeik :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 02:07:
Mijn vader is er aan overleden, wat denk je dat als ik het woord kanker niet meer zeg ik mn vader er mee terug krijg :S

idd... het is maar een verzameling van letters hoor.. betekend nie dat mensen letterlijk de kanker gaan krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op maandag 26 september 2005 om 02:11:
idd... het is maar een verzameling van letters hoor.. betekend nie dat mensen letterlijk de kanker gaan krijgen

Idd :cheer:
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
soms dan floept dat r welles uit ja, vooral als ik echt kwaad ben..

uit onze vriendengroep zijn ook 2 maten hun moeders verloren aan kanker, als t woord kanker dan valt in hun bijzijn dan denkt iedereen wel ff van kut da kan eigenlijk niet. maar ze snappen zelf ook dat we daar verder nix mee bedoelen

Waarschuw beheerder
Gebruik het zelden, klinkt zo aso :D Maar soms schiet het er uit.. op chat/sms gebruik ik het vaker :P maar dan in de vorm van "kk" :P Niets bedoelend met de ziekte-variant ofzo...maar zoals fuck! betekent niet dat ik zo graag degene wil naaien waar ik het tegen zeg snaps
Waarschuw beheerder
donateur
idd... het is maar een verzameling van letters hoor.. betekend nie dat mensen letterlijk de kanker gaan krijgen

:jaja:

Gebruik het genoeg.. zonder er bij na te denken eigenlijk.. let bij sommige mensen wel op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 02:28:
op chat/sms gebruik ik het vaker maar dan in de vorm van "kk"

Dat doe ik dan weer niet :o op msn denk je er over na wat je zegt (ik iig ;p) en als ik het gewoon zeg is het er uit voor ik er erg in heb 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 12:28:
msn denk je er over na wat je zegt (ik iig ) en

yeah right.

Waarschuw beheerder
Vind het een heerlijk scheldwoord!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:05:
yeah right.

Bek dicht hoer :[

Waarschuw beheerder
er scheld niets beters dan k*nker ;)

Gebruik het dan ook uitvoerig. Niet zo netjes... maarja. Als ik met iedereen rekening moet houden mag ik helemaal niks meer zeggen in deze wereld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:36:
er scheld niets beters dan k*nker

Gebruik het dan ook uitvoerig. Niet zo netjes... maarja. Als ik met iedereen rekening moet houden mag ik helemaal niks meer zeggen in deze wereld.

Zegt erg veel over jouw IQ :flower:
Waarom perse K*anker?? :S
Waarschuw beheerder
donateur
er scheld niets beters dan k*nker

Idd

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:51:
Zegt erg veel over jouw IQ
Waarom perse K*anker??

Waarom niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 13:53:
Waarom niet?

Voor mij persoonlijk gezien omdat mn oma eraan gestorven is juli j.l. :[ Daarom.

Soms floept het eruit, maar ik voel me dan serieus schuldig. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:55:
Voor mij persoonlijk gezien omdat mn oma eraan gestorven is juli j.l. Daarom.

Ok, dat is kut :/ :aai:

Maarja waarom kanker niet en tyfes, tering etc wel? :/
Ik vind dat hypocriet :jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:55:
Soms floept het eruit, maar ik voel me dan serieus schuldig.

Waarom? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 13:51:
Zegt erg veel over jouw IQ :flower:
Waarom perse K*anker?? :S

Hoezo zou dit iets over mijn IQ moeten zeggen?? Dat woord scheldt gewoon het lekkerst. Het knalt eruit.. krachtig en hard. Tis het ideale scheldwoord. Maar dat ik het gebruik en daarom geen rekening hou met anderen hoef nog niet te zeggen dat ik een IQ van een pingpongballetje heb.

Bij mij zijn er ook genoeg mensen om me heen gestorven aan kanker en ik zal het hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel krijgen. Maar betekend dat dat ik het woord niet meer mag zeggen??? Dacht het niet....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 13:58:
Maarja waarom kanker niet en tyfes, tering etc wel?
Ik vind dat hypocriet

Hypocriet is het zeker ja, maar dat is onverklaarbaar eigenlijk.
Het is eigenlijk not done, snap je. Beter scheld je niet, haha. Maar dat is voor mij ook onmogelijk.

Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 13:58:
Waarom?

Als ik echt kwaad ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:01:
Hypocriet is het zeker ja, maar dat is onverklaarbaar eigenlijk.
Het is eigenlijk not done, snap je. Beter scheld je niet, haha. Maar dat is voor mij ook onmogelijk.

Nou dan :p
Sorry dat ik het zeg ook maar ik vind het soms echt lekker om ff te kankeren :D

Als ik echt kwaad ben.

Ja dat snap ik maar waarom voel je je dan schuldig?
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop inderdaad snel dat je t krijgt, piep je wel anders.

Dit vind ik een beetje jammer :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 14:02:
Nou dan
Sorry dat ik het zeg ook maar ik vind het soms echt lekker om ff te kankeren

Ja, maar dan met andere scheldwoorden. :D

Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 14:02:
Ja dat snap ik maar waarom voel je je dan schuldig?

Ten opzichte van de mensen die het hebben of eraan zijn overleden.

Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 14:03:
Dit vind ik een beetje jammer

Ik niet. :D Vind hem nogal dom overkomen.
Waarschuw beheerder
Maarja waarom kanker niet en tyfes, tering etc wel?
Ik vind dat hypocriet

Als je kijkt naar hoeveel levensjaren er in Nederland / Wes-Europa door vervroegde dood als gevolg van de ziektes die je noemt kijkt, dan kun je stellen dat kanker een ziekte is die, vergeleken met de andere 2, 'erger' is volgens mij..
Waarschuw beheerder

kansloze opmerking.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:05:
Ja, maar dan met andere scheldwoorden.

Nee gewoon met kanker :jaja:

Ten opzichte van de mensen die het hebben of eraan zijn overleden.

Oh maar als ik vuile aids lijer zeg dan mag het wel? :D
Of teringlijer etc

Ik niet. Vind hem nogal dom overkomen.

Ik wel :jaja: je zit gewoon iemand kanker toe te wensen en DAT is nog erger dan met kanker schelden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op maandag 26 september 2005 om 14:07:
Als je kijkt naar hoeveel levensjaren er in Nederland / Wes-Europa door vervroegde dood als gevolg van de ziektes die je noemt kijkt, dan kun je stellen dat kanker een ziekte is die, vergeleken met de andere 2, 'erger' is volgens mij..

Ja maar dat is toch bullshit of niet soms :S
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken en alles zo persoolijk nemen je zegt kanker je wenst het toch niet iemand toe :S

Gezeik altijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindFucker op maandag 26 september 2005 om 14:08:
kansloze opmerking.

Was sarcatisch bedoelt, ik wens niemand die ziekte toe. Heb net gvd uitgelegd dat mn oma eraan is overleden. Respectloos. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:10:
Was sarcatisch bedoelt, ik wens niemand die ziekte toe. Heb net gvd uitgelegd dat mn oma eraan is overleden. Respectloos.

Dan moet je het ook niet zeggen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 14:11:
Dan moet je het ook niet zeggen

Ligt er maar hoe je het interperteerd, sommige mensen zijn nou eenmaal selectief hier. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:13:
Ligt er maar hoe je het interperteerd, sommige mensen zijn nou eenmaal selectief hier.

Foei!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 14:14:
Foei!

:P
Waarschuw beheerder
Mijn opa ben ik eraan kwijt. En de vaders van 2 goeie maten.

Nou heeft een ander maatje z'n pa het ook weer. Al voor de 4e keer komt die ziekte bij hem terug, maar ik geef toe dat ik er wel mee scheld. Terwijl ik zat mensen ken die het hebben of eraan zijn overleden.

Ik zie het heel anders dan een ziekte, als ik het over de ziekte heb, heb ik het over K.
Als ik ermee scheld gebruik ik het woord kanker.

Vraag me niet waarom, het is er ingeslopen vrees ik...
Probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar het gaat soms vanzelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindFucker op maandag 26 september 2005 om 14:15:
Vraag me niet waarom, het is er ingeslopen vrees ik...
Probeer het zo min mogelijk te gebruiken, maar het gaat soms vanzelf.

Ja, dat klopt. Goed verwoord man.
Je mind nog niet verneukt dan? :P
Waarschuw beheerder
Die van jou wel vorige keer :bier:

Nee maar die man die het heeft, een echte doorgewinterde Rotterdamse bootsman, scheldt er zelf ook mee.

Denk dat de invloed in de grote steden sowieso van dien mate is, dat je het woord veel sneller gebruikt.

Sowieso in de Randstad :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindFucker op maandag 26 september 2005 om 14:21:
Die van jou wel vorige keer

Hahaha...dat was mooi man.

Nee maar die man die het heeft, een echte doorgewinterde Rotterdamse bootsman, scheldt er zelf ook mee.

:S

Denk dat de invloed in de grote steden sowieso van dien mate is, dat je het woord veel sneller gebruikt.

Sowieso in de Randstad

Zegt veel over het niveau daarzo. :yes:

Waarschuw beheerder
TechnoMini­malist verbannen (tot donderdag 6 oktober 2005 om 14:29)

Hahahaha.... Back at ya ;D ;D ;D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 15:13:
TechnoMini­malist verbannen (tot donderdag 6 oktober 2005 om 14:29)

Hahahaha.... Back at ya

Whahahahhaha loeder :D

Waarschuw beheerder
ja hij mij een btje een waarschuwing bezorgen... goed dan ik hem 1. Maar blijkbaar 1 teveel ;P ;P

(There is a god afterall O:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 15:28:
ja hij mij een btje een waarschuwing bezorgen... goed dan ik hem 1. Maar blijkbaar 1 teveel

Whahahaha :D

Waarschuw beheerder
Mijn mening:
Schelden met 'Kanker' = Asociaal, Lomp en volkomen Respectloos!!!

Waarschuw beheerder
tja ik hou er zelf ook niet zo van als mensen dat woord gebruiken omdat mijn moeder het ook heeft gehad maar ik kan me voorstelle dat als je even heel erg kwaad bent of je pijn doet dat het er nogal eens uitfloept..

ik vind het lullig als mensen kanker gaan gebruiken in de zin van : kanker gaaf ofzoiets.. daar kan ik me dan wel weer een beetje kwaad over maken..alsof kanker iets goeds is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 15:43:
Mijn mening:

Helemaal mee eens!!!
Schelden met een ziekte of zoiets als stopwoord gebruiken is zielig.
Mensen moeten het ook echt niet zeggen als ik in de buurt ben....
Waarschuw beheerder
donateur
al ben ik vet pissed kan ik t woord nog niet uitbrengen en ik haat t als ik t bij anderen hoor! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 16:04:
Schelden met een ziekte of zoiets als stopwoord gebruiken is zielig.

Blablabla :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:00:
Uitspraak van TechnoMinimalist op maandag 26 september 2005 om 13:51:
Zegt erg veel over jouw IQ
Waarom perse K*anker??

Hoezo zou dit iets over mijn IQ moeten zeggen?? Dat woord scheldt gewoon het lekkerst. Het knalt eruit.. krachtig en hard. Tis het ideale scheldwoord. Maar dat ik het gebruik en daarom geen rekening hou met anderen hoef nog niet te zeggen dat ik een IQ van een pingpongballetje heb.

Bij mij zijn er ook genoeg mensen om me heen gestorven aan kanker en ik zal het hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel krijgen. Maar betekend dat dat ik het woord niet meer mag zeggen??? Dacht het niet....

ik vind kanker helemaal geen krachtig scheldwoord, in mijn vrienden groep maken we elkaar zovaak uit voor jankankerlul kankerlijer kankerjood, ik hoop dat je kanker krijgt enz enz dat het voor mij helemaal geen betekenis meer heeft,.. ik geef dr zogezegt geen ene KANKER om
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 15:43:
Mijn mening:

precies: en ze hoeven het my ook niet recht in het gezicht te zeggen,nu myn pa er al een half jaar ziek door is.

niet om het woord, maar het zet je weer aan het denken, van hoe lang zal hy nog hebben dit gun je geen mens.
en al helemaal je ouders niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBVE] Valium op maandag 26 september 2005 om 16:36:
ik vind kanker helemaal geen krachtig scheldwoord, in mijn vrienden groep maken we elkaar zovaak uit voor jankankerlul kankerlijer kankerjood, ik hoop dat je kanker krijgt enz enz dat het voor mij helemaal geen betekenis meer heeft,.. ik geef dr zogezegt geen ene KANKER om

Voor jou heeft het misschien geen betekenis, maar voor anderen wel!! Denk je daar wel eens aan???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 17:05:
Voor jou heeft het misschien geen betekenis, maar voor anderen wel!! Denk je daar wel eens aan???

Blabla alsof iedereen dat doet? Met een ander rekening houden.

Wat hij zegt :

maarja. Als ik met iedereen rekening moet houden mag ik helemaal niks meer zeggen in deze wereld.

En verder

HYPOCRIET :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SBVE] Valium op maandag 26 september 2005 om 16:36:

poeh...jij bent best sneu :/

stoeipoes--->ik kan gewoon echt niet snappen dat jij er geen moeite mee hebt
elke keer als je het woord hoort...denk je dan niet weer terug naar het verleden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 17:08:
Blabla alsof iedereen dat doet? Met een ander rekening houden.

Sommige mensen hebben respect voor anderen, houden rekening met de gevoelens en gedachtes van anderen, sommige niet, en daar ben jij er een van geloof ik!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op maandag 26 september 2005 om 17:13:
stoeipoes--->ik kan gewoon echt niet snappen dat jij er geen moeite mee hebt
elke keer als je het woord hoort...denk je dan niet weer terug naar het verleden?

Totaal niet
Waarom zou ik? Ik kan me er gewoon overheen zetten
Want moet ik dan doen me de hele tijd druk gaan zitten maken als iemand het woord kanker zegt? Pppff kom op zeg ik heb wel wat beters te doen
Mijn vader is dood en die komt echt niet meer terug als ik het woord kanker niet meer zeg!
En ik snap best dat mensen het kut vinden om te horen maar dat eeuwige hypocriete gezeik er over dat je het niet mag zeggen maar ondertussen andere woorden zeggen die net zo erg zijn daar word ik dood moe van :s
Mn moeder had er ook een hekel aan als ik het zei en nu zegt ze het zelf ook wel eens als ze boos is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 17:18:
Sommige mensen hebben respect voor anderen, houden rekening met de gevoelens en gedachtes van anderen, sommige niet, en daar ben jij er een van geloof ik!!

Ja blabla
Een maatje van me kan het woord ook niet horen en dan zeg ik het ook echt niet en ik sta echt niet op straat de hele tijd met kanker te schelden
Maar als ik het woord kanker wil gebruiken dan doe ik dat dus kom niet met die bullshit over dat ik geen respect heb :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 17:20:
Ja blabla
Een maatje van me kan het woord ook niet horen en dan zeg ik het ook echt niet en ik sta echt niet op straat de hele tijd met kanker te schelden
Maar als ik het woord kanker wil gebruiken dan doe ik dat dus kom niet met die bullshit over dat ik geen respect heb

Nee ik kan het inderdaad niet zeggen dat je geen respect hebt!! Maar zo kom/kwam je wel een beetje over aan je reacties te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 17:30:
Nee ik kan het inderdaad niet zeggen dat je geen respect hebt!! Maar zo kom/kwam je wel een beetje over aan je reacties te zien.

Hoezo? Omdat ik het niet erg vind dat iemand met kanker scheld?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 17:32:
Hoezo? Omdat ik het niet erg vind dat iemand met kanker scheld?

Het gaat erom dat je anderen niet kwetst als je het gebruikt, okee met schelden kwets je altijd wel iemand, dat is blijkbaar de bedoeling van schelden. Dat is al slecht. Het woord voor de lol gebruiken of iets dergelijks waar mensen bij zijn vind ik helemaal respectloos.
Dat is mijn mening, jij hebt je mening van schelden met Kanker is normaal, dan ga ik erbij denken dat je het ook bij mensen doet die er problemen mee hebben!!

Waarschuw beheerder
de meeste mensen komen er pas achter als een dierbare kanker heeft dan hebben ze wel spijt dat ze dat woord ooit hebben gebruikt

ik haathet woord:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:31:
jij hebt je mening van schelden met Kanker is normaal

Waar zie je mij zeggen dat ik het normaal vind? :/
Ik zeg alleen dat ik me er niet aan stoor en het woord kanker zeggen en iemand uitschelden voor bijv kankerwijf of krijg de kanker etc vind ik heel wat anders

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:33:
de meeste mensen komen er pas achter als een dierbare kanker heeft dan hebben ze wel spijt dat ze dat woord ooit hebben gebruikt

BLABLABLABLABLA :gaap: :z :gaap: :z :gaap:

Waarschuw beheerder
stoeipoes moe?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:40:
stoeipoes moe?

Ja moe van domme opmerkingen :gaap:

Waarschuw beheerder
neuh der zit een kern van waarheid in:)

maar ja als mensen ermee willen schelden ga vooral je gang mij hoor je het niet zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:44:
neuh der zit een kern van waarheid in

Is dat zo? Zegt wie?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan er ook niet tegen als iemand daar mee scheld :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 18:39:
Waar zie je mij zeggen dat ik het normaal vind?
Ik zeg alleen dat ik me er niet aan stoor en het woord kanker zeggen en iemand uitschelden voor bijv kankerwijf of krijg de kanker etc vind ik heel wat anders

Dan moet je je eigen reacties (ook op die van andere reacties) maar even doorlezen, er staat niet letterlijk dat je het gewoon vindt maar het komt wel zo over (bij mij), maar ach ieder zijn eigen mening erover!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:46:
Dan moet je je eigen reacties (ook op die van andere reacties) maar even doorlezen, er staat niet letterlijk dat je het gewoon vindt maar het komt wel zo over (bij mij), maar ach ieder zijn eigen mening erover!!

Mijn mening : iedereen moet het lekker voor zn eigen weten wat hij zegt en wanneer

Mij hebben ze er iig niet mee..

Waarschuw beheerder
nou stoeipoes stel je voor dat jou zus-tante-beste vriendin kanker heeft gehad en dood is gedaan of dat nog heeft denk ik ook dat jij boos zal worde als iemand ermee spot terwijl een anders alleen maar pijn heeft door die ziekte:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:50:
nou stoeipoes stel je voor dat jou zus-tante-beste vriendin kanker heeft gehad en dood is gedaan of dat nog heeft denk ik ook dat jij boos zal worde als iemand ermee spot terwijl een anders alleen maar pijn heeft door die ziekte

Hallo? Lees eens terug
Mijn vader is er aan overleden :S en denk je nou echt dat ik hem er mee terug krijg als ik nooit meer het woord kanker in mn mond neem? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MindFucker op maandag 26 september 2005 om 14:08:

slaat helemaal nergens op ,ik vind dat je zoiets niet kan zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:50:
nou stoeipoes stel je voor dat jou zus-tante-beste vriendin kanker heeft gehad en dood is gedaan of dat nog heeft denk ik ook dat jij boos zal worde als iemand ermee spot terwijl een anders alleen maar pijn heeft door die ziekte

kijk weet je wat het verschil is de 1 kan er wel tegen en de ander niet... stoeipoes zegt duidelijk dat ze er geen probleem van maakt als iemand het zegt en jij vind het wel erg als iemand het zegt !!!...HARDCORE-MAMA...!!!dus ieder ze eigen mening ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen die met zulke ziektes schelden (waaronder kanker) dat ze daar mensen hoop pijn mee doen! ik weet dat het een stopwoord voor sommige mensen is! maar je kan minstens ff rekening houden met diegene! kijk iedereen moet zelf weten wat ze zeggen! maar ga me nou niet vertellen dat het allemaal leuk en stoer is of dat je geen ander woord ervoor kan gebruiken dan kanker enz...mijn broertje van 6 die heeft leukemie(kanker) en als iemand met het woord kanker scheld dan word ik daar niet bepaald vrolijk van! kortom die gene heeft geen respect voor mensen die zulke ziektes hebben! het maak niet uit wat voor ziekte het is! AIDS KANKER TYFUS ! Scheld er gewoon niet mee!!! het is allemaal even erg om er mee te schelden! En ik vind het vervelend om het aan te horen en te zien hier nu op dit forum! want ik word er elke keer mee geconfronteerd met de erge ziekte die me broertje heeft!

Waarschuw beheerder
mijn allerliefste persoon in de hele wereld heeft kanker gehad. chemo,operaties, de hele mikmak. ik zeg nog steeds kanker als iets misgaat of als ik boos ben!
het ligt gewoon lekker in de mond!
wij maakten er altijd grapjes over! dat kale hoofd!
die misselijkheid. NOU EN!

ik kan me voorstellen dat iemand het raar vind, maar het beste was in ons geval om erover te grappen!

een op de drie mensen heeft of krijgt kanker!

mensen; DOE NIET ZO MOEILIJK!

Waarschuw beheerder
Maar nogmaals:

iedereen moet zelf weten wat hij of zij zegt! dat ken jij niet voor diegene bepalen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:30:
kortom die gene heeft geen respect voor mensen die zulke ziektes hebben! het maak niet uit wat voor ziekte het is! AIDS KANKER TYFUS ! Scheld er gewoon niet mee!!! het is allemaal even erg om er mee te schelden!

Dat is waar maar je kan mij niet vertellen dan mensen die bijv het woord kanker niet gebruiken helemaal niet met andere ziektes zitten te schelden :/

Waarschuw beheerder
en stoeipoes: Dat is idd zo ik vind het erger als iemand zegt KRIJG DE KANKER OF KANKERWIJF...maarja het bljft allemaal even erg! maar heel veel mensen zeggen het en dat kan jij of ik niet laten verdwijnen omdat we iemand verloren hebben eraan of iemand kennen die het heb...maarja een kleine beetje "respect" kan wel tog?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:30:
mijn allerliefste persoon in de hele wereld heeft kanker gehad. chemo,operaties, de hele mikmak. ik zeg nog steeds kanker als iets misgaat of als ik boos ben!

ik kan me voorstellen dat iemand het raar vind, maar het beste was in ons geval om erover te grappen!

:D
Kijk das dan weer positief om te horen (niet dat die persoon ziek was maar dat je er wel grapjes over kan maken!)

Waarschuw beheerder
Ik zeg eerlijk dat ik vroeger altijd met die woorden schelde! maar nu totaal niet meer!!! ik ben pas ingaan zien hoe erg het eigenlijk is toen me broertje het kreeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:34:
en stoeipoes: Dat is idd zo ik vind het erger als iemand zegt KRIJG DE KANKER OF KANKERWIJF...maarja het bljft allemaal even erg! maar heel veel mensen zeggen het en dat kan jij of ik niet laten verdwijnen omdat we iemand verloren hebben eraan of iemand kennen die het heb...maarja een kleine beetje "respect" kan wel tog?

Ohh hoevaak tegen mij wel niet : vuil kankerwijf of kankerkind is gezegd, nou weet je ik kan me er echt niet druk om maken ik vind het precies het zelfde als dat iemand trut tegen me zegt :D

Maar ik snap je wel! En ik gebruik het woord op flock sowieso (bijna)nooit maar ik zeg het wel dan knalt het er gewoon uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 19:34:
Uitspraak van tha whitch op maandag 26 september 2005 om 19:30:

Vind ik ook! me broertje heeft het dan ook en we maken er ook soms grapjes over...ik noem hem bijvoorbeeld gabbertje omdat ie kaal is...je moet wel het positieve erin blijven zien anders word je helemaal gek!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:38:
Vind ik ook! me broertje heeft het dan ook en we maken er ook soms grapjes over...ik noem hem bijvoorbeeld gabbertje omdat ie kaal is...je moet wel het positieve erin blijven zien anders word je helemaal gek!

Daarom, altijd dat serieuse gedoe over alles :/
Mensen moeten eens wat minder te veel over dingen na denken/door denken en wat relaxster doen

Tuurlijk is het kut en je vergeet het ook niet zo snel maar je er maar om blijven druk maken heeft ook geen zin

Waarschuw beheerder
Ja idd!! :P

Waarschuw beheerder
kan pijnlijk zijn voor diegene waar je t tegen hebt..

dus mij zal je t nooit horen zeggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 20:06:
kan pijnlijk zijn voor diegene waar je t tegen hebt..

dus mij zal je t nooit horen zeggen!

(y):respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet het los van elkaar zien:yes: 2 dezelfde woorden maar met allebei een andere betekenis:)

Waarschuw beheerder
Saritha citeer 26 september 2005 20:14
Uitspraak van [CTL] bulke op maandag 26 september 2005 om 20:06:
(Y) :respect:

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel zielig als je het te pas en te onpas gebruikt...daar ben ik het zeker mee eens! De pest is dat het er zo makkelijk uitfloept als je echt echt pissed bent...het klinkt ook zo hard en krachtig! Niet dat ik nou goed zit te keuren! :no: Integendeel...maar veel mensen die het gebruiken, die denken niet eens na over wat het echt inhoud!
Het is dan ook wel menselijk om te (willen) shockeren...als kanker een onbenullige ziekte word zal het woord ook minder gebruikt gaan worden!
Hoewel, tering en tyfus doen het anders nog best goed! :bloos:

Ik hou m'n mond wel :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen mening erover heeft.Denk dat iemand zich pas bewust is van de inhoud van het woord als een dierbare van diegene of diegene zelf met deze ziekte word geconfronteerd.Dan pas zie je wat het met mensen kan doen.Denk dat diegene dan wel anders over het gebruik van het woord zal nadenken.Ik zal het nooit iemand toewensen of dan wel in mijn mond nemen ter negatieve zin.Ik weet wat het doet en wat het je omgeving aandoet of kan aandoen.
Ik oordeel niet over mensen die het zeggen, hoop alleen dat ze het nooit hoeven mee te maken.En als ze het tegen mij zeggen...Simpel antwoord: Nee dankje, broodje kaas vind ik lekkerder...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:12:
Ik denk dat iedereen zijn/haar eigen mening erover heeft.Denk dat iemand zich pas bewust is van de inhoud van het woord als een dierbare van diegene of diegene zelf met deze ziekte word geconfronteerd.Dan pas zie je wat het met mensen kan doen.Denk dat diegene dan wel anders over het gebruik van het woord zal nadenken.Ik zal het nooit iemand toewensen of dan wel in mijn mond nemen ter negatieve zin.Ik weet wat het doet en wat het je omgeving aandoet of kan aandoen.
Ik oordeel niet over mensen die het zeggen, hoop alleen dat ze het nooit hoeven mee te maken.En als ze het tegen mij zeggen...Simpel antwoord: Nee dankje, broodje kaas vind ik lekkerder...laatste aanpassing 26 september 2005 21:14

Gelukkig zijn er ook zulke mensen! d8 al waar zijn die? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:12:
.Denk dat iemand zich pas bewust is van de inhoud van het woord als een dierbare van diegene of diegene zelf met deze ziekte word geconfronteerd

Wat een gelul voor de 100ste x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 21:19:
Wat een gelul voor de 100ste x

yep... mag je tegen mijn zoontje zeggen van 4 dat het gelul is... en dat hij door die ziekte zijn moeder kwijt is... voor hem ook gelul denk je ook niet??? of had liever dat gelul niet gehad en zijn moeder bij hem???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:41:
yep... mag je tegen mijn zoontje zeggen van 4 dat het gelul is... en dat hij door die ziekte zijn moeder kwijt is... voor hem ook gelul denk je ook niet??? of had liever dat gelul niet gehad en zijn moeder bij hem???

Ik vind het gewoon gelul mijn mening
Mag toch of niet soms

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tis lullig dat zijn moeder dood is aan die ziekte. dat staat toch los van elkaar. het scheldwoord en de ziekten:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 september 2005 om 21:43:
tis lullig dat zijn moeder dood is aan die ziekte. dat staat toch los van elkaar. het scheldwoord en de ziekten

ik denk dat je het aan elkaar moet zien en niet van elkaar...

Het scheldwoord is ontstaan omdat het een dodelijke ziekte was.In principe wens je iemand de dood in als je diegene daarvoor uitscheld.Gelukkig zijn sommige vormen behandelbaar... Denk dat je gewoon moet beseffen dat je iemand door daarmee te schelden meer pijn kan doen dan wat je intensie is...

ookal wens je diegenen het ergste toe, het woord alleen al kan pijnelijke dingen oproepen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:47:
In principe wens je iemand de dood in als je diegene daarvoor uitscheld

Dus als ik kanker zeg, dan wens ik iemand dood? :S :vaag:

Alleen als ik zeg krijg de kanker dan wens ik het iemand toe
Als ik boos ben dan zeg ik wel eens kankerzooi of iets in die richtig nou poeh poeh wat een gezeik allemaal om een woord ik zeg ook teringzooi of tyfeszooi dat is precies het zelfde!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 21:49:
teringzooi of tyfeszooi

hier hoef je niet dood aan te gaan... Even opletten bij geschiedenis...

en even lezen wat ik schrijf... "in principe" met andere woorden hoeft niet / kan wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:53:

Oh en kanker wel dan? :o

Dat is nieuw voor mij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 21:54:
Oh en kanker wel dan?

ja sommige soorten kanker zijn ongeneesbaar... Dus ja is niet behandelbaar...tyfus en tering wel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:55:
ja sommige soorten kanker zijn ongeneesbaar... Dus ja is niet behandelbaar...tyfus en tering wel...

Dan aids ook goed..

Ja sommige maar niet iedereen die kanker heeft/had gaat er aan dood hoor :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 26 september 2005 om 22:01:
Ja sommige maar niet iedereen die kanker heeft/had gaat er aan dood hoor

Goh het heeft het licht gezien? weet je nog waar het lichtknopje zit??? wat ik zou als ik jouw het licht aan laten...Veel helderder voor je :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 22:04:
Goh het heeft het licht gezien? weet je nog waar het lichtknopje zit??? wat ik zou als ik jouw het licht aan laten...Veel helderder voor je

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 21:53:

Uh smart ass :gaap:

Waarschuw beheerder
Als ik boos ben dan zeg ik wel eens kankerzooi of iets in die richtig nou poeh poeh wat een gezeik allemaal om een woord ik zeg ook teringzooi of tyfeszooi dat is precies het zelfde!laatste aanpassing 26 september 2005 21:50

dat doet iedereen wel us denk ik zo.. dat floept er bij mij ook wel us uit.. maja denk dat de meesten dan toch wel weten dat t dan niet naar hun is gericht :vaag:

:)

Waarschuw beheerder
t floept er bij mij ook welis uit...
tis indd voor de ander zun dood

Waarschuw beheerder
hey ik zeg ook niet dat stoeipoes dat niet mag zeggen ze doet maar:)
ik doe dat weer niet
maar soms ken het woordje bij iemand harder aankomen dan bij jezelf dus ja dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen

Waarschuw beheerder
ik HAAAAAAAAAAAT dat woord!! me moeder heeft t.. en een aantal vrienden en familie leden zijn er al aan overleden!!
pffff en toch hoor je t nog tevaak..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 23:24:
hey ik zeg ook niet dat stoeipoes dat niet mag zeggen ze doet maar
ik doe dat weer niet
maar soms ken het woordje bij iemand harder aankomen dan bij jezelf dus ja dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen

Nee daar ging het ook niet over.
Het ging er over wat je zei.
Waarschuw beheerder
donateur
man wat een onzin

moet je eens tegen een rashagenees zeggen dat ie geen kankâh meer mag zeggen, lacht ie je kèhagt uit. Vooral mensen die het eerst te pas en onpas gebruikten als scheldwoord, en het opeens niet meer doen als een kennis/familielid het heeft, dat zijn de ergste.

En je zult het inderdaad vaak genoeg horen ja, het is welvaartsziekte nummer 1.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op dinsdag 27 september 2005 om 11:00:
Vooral mensen die het eerst te pas en onpas gebruikten als scheldwoord, en het opeens niet meer doen als een kennis/familielid het heeft, dat zijn de ergste.

Idd :|

Hoezo hypocriet :jaja:

Waarschuw beheerder
ik probeer er ook mee te stoppe :YES: ma ut is best moeilijk vooral omdat ik in den haag woon en daar is ut een hedendaags woord.....ik scheld er nah nog mee as ik eg onwijs boos ben :$ en heel soms wil ik ut nog wel zegge....ma ut is wel veel minder geworde :YES:

Waarschuw beheerder
ik gebruik het ook nog wel eens :x :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 11:35:
ik probeer er ook mee te stoppe ma ut is best moeilijk vooral omdat ik in den haag woon en daar is ut een hedendaags woord.....ik scheld er nah nog mee as ik eg onwijs boos ben en heel soms wil ik ut nog wel zegge....ma ut is wel veel minder geworde

Is er in Den Haag geen afkickcentrum voor zwaar verslaafde k#nk*h roepers? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf nu is scheurbuik de nieuwe shizzle
Waarschuw beheerder
tyfus en tering word ook mee gescholden... zijn ook ziektes...

dus wat maakt het uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op dinsdag 27 september 2005 om 11:55:
Vanaf nu is scheurbuik de nieuwe shizzle

Schimmelinfectie klinkt ook wel leuk ;p

Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 27 september 2005 om 12:01:
tyfus en tering word ook mee gescholden... zijn ook ziektes...

dus wat maakt het uit?

Daarom :D
Maarja daar gaan geen mensen aan dood hierzo dusja
Aids dan maar?:o
Waarschuw beheerder
nee griep!!! bejaarden gaan daar tegenwoordig ook dood van :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kanker is zo makkelijk woord om er ff uit te schreeuwen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 27 september 2005 om 12:11:
nee griep!!! bejaarden gaan daar tegenwoordig ook dood van

Whaha idd
Waarschuw beheerder
donateur
nouh me ma heeft ook kanker op dit moment en alles is nog onzeker:( t kan best es gebeuren dat t er soms uitvliegt als je ontzettend boos bent dat heb ik ook nog wel.. maar spotten doe ik er niet mee:no:
ik haat die ** ziekte!!!
en die kneus van een DARKRAVER kan dr ook lekker mee spotten zeg:@ hij heeft t dit wknd wel 50x geschreeuwd:s
bah afgedaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 27 september 2005 om 12:25:
scheld er altijd mee

altijd ja??er zijn zoooveeel mensen om je heen die iemand hebben verloren aan kanker.. is t toch een kleine moeite om je af en toe ff een beetje in te houden???:s
en zolangje dr maar niet mee spot...of mensen toewenst..
Waarschuw beheerder
hoevaak word er niet met pest/tyfus en tering gescholden
Daar gaan ook nog steeds mensen aan dood
Waarschuw beheerder
K vind t egt niet normaal da mensen da als scheldwoord gebruiken! Totdat er iemand in hun familie aan die ziekte is overleden en dan ineens gebruiken ze t niet meer,, pff
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zondag gehaktdag op dinsdag 27 september 2005 om 13:29:
hoevaak word er niet met pest/tyfus en tering gescholden
Daar gaan ook nog steeds mensen aan dood

Ja maar dat mag :jaja:

Je mag overal mee schelden behalve kanker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Love_Chickie op dinsdag 27 september 2005 om 13:40:
K vind t egt niet normaal da mensen da als scheldwoord gebruiken! Totdat er iemand in hun familie aan die ziekte is overleden en dan ineens gebruiken ze t niet meer,, pff

niet iedereen over 1 kamp scheren:no:
Waarschuw beheerder
donateur
pff me ma had laatst ook een uitspraak... ze heeft zelf kanker
weet je wat ze zegt:
Zoo nu ga ik mijn k*nker eens even verk*nkeren met deze k*nkersigaret! klonk ontzettend hard maar ze is ook de enige die zo'n opmerking kon maken vind ik:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 13:51:
pff me ma had laatst ook een uitspraak... ze heeft zelf kanker
weet je wat ze zegt:
Zoo nu ga ik mijn k*nker eens even verk*nkeren met deze k*nkersigaret! klonk ontzettend hard maar ze is ook de enige die zo'n opmerking kon maken vind ik

Whehe gelijk heeft ze!
Waarschuw beheerder
donateur
ik erger me er in principe niet aan (ja heel af en toe, als iemand 10 keer het woord gebruikt in een zin), maar heb door omstandigheden mezelf afgeleerd het te gebruiken.
Dat het hypocriet zou zijn om het niet meer te gebruiken maar wel woorden als tyfus en pest zit enige kern van waarheid in, alhoewel de tyfus en de pest, in NL iig, niet meer voorkomen, en men dus daar eigenlijk niemand persoonlijk mee kwetst. Het woord mongool gebruik ik overigens ook niet, jaja net meisje ;-p
Maar als mensen er nou duidelijk moeite mee hebben, is het dan zoveel gevraagd om gewoon een beetje op je woorden te letten? Dat is geen kwestie van hypocrisie, maar gewoon respect voor je medemens.
Ach ja, ik zal wel weer een moraalridderende boomknuffelaar zijn, whatever....

Waarschuw beheerder
mn ma heeft t gehad en dan ga je er wel anders over nadenken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet iedereen

Waarschuw beheerder
kryg t woordje niet uit mn mond..
dus al helemaal nie met schelde..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 12:30:
altijd ja??er zijn zoooveeel mensen om je heen die iemand hebben verloren aan kanker.. is t toch een kleine moeite om je af en toe ff een beetje in te houden???
en zolangje dr maar niet mee spot...of mensen toewenst..

klopt, ik heb ook mensen dood zien gaan aan kanker, dus? In Rotterdam is het een normaal woord om kracht bij te zetten en ik wens het mensen weleens toe hoor :yes: B)
Waarschuw beheerder
me pa heeft kanker en heb vandaag te horen gekregen dat er niks meer aan te doen is dus als ze het tegen mij zeggen zijn ze de lul.. :(

kanker is een ziekte geen scheldwoord .. net zolang schelden tot dat je het zelf hebt ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja.....ach.....

als het een gewoonte is geworden, heb het nu wel afgeleerd;)maar vroeger heb regelmatig de fout gemaakt door kanker te zeggen terwijl de moeder van een goede vriend eraan is overleden...maar daar zitten ze niet mee.

en het hoeft niet eens als scheldwoord gebruikt te worden hoor....

"dat wijf is echt kanker lekker"
"jij hebt echt een kanker mooie fiets"

zo kan het ook positief gebruikt worden

maar ligt er maar aan ook waar je komt. ik ken zo'n 5 vrienden waarvan een moeder of vader is overleden aan kanker maar die blijven het ook gewoon zeggen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 18:13:
"dat wijf is echt kanker lekker"
"jij hebt echt een kanker mooie fiets"

zo kan het ook positief gebruikt worden

kanker is niet mooi :S dus hoe kun je dan zeggen dat iets *kanker mooi* is :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sammieee :woop: op dinsdag 27 september 2005 om 18:15:
kanker is niet mooi dus hoe kun je dan zeggen dat iets *kanker mooi* is

kom een keertje langs in den haag...

heeft zo zn eigen taalgebruik maar er wordt niks kwetsends mee bedoelt ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sammieee :woop: op dinsdag 27 september 2005 om 18:15:
kanker is niet mooi dus hoe kun je dan zeggen dat iets *kanker mooi* is

Kanker is idd niet mooi, dat zegt hij toch ook niet

Kvind het nu toch eigelijk wel een schijt topic worden tis een discussie zonder eind :/

Gemekker ook altijd om alles boewhoe :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rob. op dinsdag 27 september 2005 om 11:00:
wat een onzin

moet je eens tegen een rashagenees zeggen dat ie geen kankâh meer mag zeggen, lacht ie je kèhagt uit. Vooral mensen die het eerst te pas en onpas gebruikten als scheldwoord, en het opeens niet meer doen als een kennis/familielid het heeft, dat zijn de ergste.

En je zult het inderdaad vaak genoeg horen ja, het is welvaartsziekte nummer 1

idd helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 18:17:
kom een keertje langs in den haag...

heeft zo zn eigen taalgebruik maar er wordt niks kwetsends mee bedoelt ofzo...

idd
Waarschuw beheerder
donateur
axh de een scheld ermee de ander zal t woord nooit in de mond nemen.. denk dat iedereen het er wel over eens is dat t een kutziekte is:[
en mensen die er wel mee spotten zullen t pas begrijpen als ze t zelf meemaken van dichtbij...en dat zal vast nog wel es gebeuren aangezien ruim 1 op de 3 mensen kanker krijgt:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 22:33:
en mensen die er wel mee spotten zullen t pas begrijpen als ze t zelf meemaken van dichtbij...

Dan heb je het meegemaakt van dichtbij en dan?
Dan ga je het ineens niet meer zeggen? Dat is hypocriet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 september 2005 om 22:35:
Dan ga je het ineens niet meer zeggen? Dat is hypocriet

nee dat bedoel ik niet;) je kan ermee schelden maar ook mee spotten.. Das heel wat anders vind ik..
Halloow ik gooi t er dagelijks uit terwijl me ma er misschien aan dood gaat.. I
spotten is zeggen:' k*nkerlijer hoop dat je sterft aan k*anker bla bla bla... als je gewoon pissed op iemand bent..
of grapjes maken als ze iemand zien lopen met een kaal hoofd een vrouw bv.. heyy een k*ankerpatient.. gabbertjeeeee zal wel strak staan van de bestraling ofziets:vaag: snap je???
als ik kwaad ben plak ik t er echt nog wel voor om t woord te versterken dat wel...
Ik vind er wel een verschil inzitten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 22:53:
nee dat bedoel ik niet je kan ermee schelden maar ook mee spotten.. Das heel wat anders vind ik..
Halloow ik gooi t er dagelijks uit terwijl me ma er misschien aan dood gaat.. I
spotten is zeggen:' k*nkerlijer hoop dat je sterft aan k*anker bla bla bla... als je gewoon pissed op iemand bent..
of grapjes maken als ze iemand zien lopen met een kaal hoofd een vrouw bv.. heyy een k*ankerpatient.. gabbertjeeeee zal wel strak staan van de bestraling ofziets snap je???
als ik kwaad ben plak ik t er echt nog wel voor om t woord te versterken dat wel...
Ik vind er wel een verschil inzitten..

Ooohh nee ok
Iemand kanker toewensen is gewoon triest

Maar als ik bijv een kut dag heb zeg ik echt wel eens "wat heb ik een kankerdag" of als ik gewoon kwaad ben zit ik af en toen een lekker potje te kankeren vind ik lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
Kanker klinkt soms gewoon zo lekker, ook al is het een erge ziekte. Hier is het ook eigenlijke een normaal woord wat ik dagelijks echt zoveel hoor en gebruik. Zit er niet zo erg mee eigenlijk, zolang het maar niet te ver gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Problem Child op dinsdag 27 september 2005 om 22:59:
zolang het maar niet te ver gaat

ja zoals bv darkraver die t woord wel 50 x begin te schreeuwen afgelopen wknd en niet alleen als een versterk woord nee het leek wel of hij zong over t woordje k*anker:s :@
.. en ooo zoo grappig was die:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 14:43:
mn ma heeft t gehad en dan ga je er wel anders over nadenken...

mijn moeder heeft het ook gehad en nog steeds zeg ik het.. is gewoon een woord wat je er lekker uit kan schreeuwen af en toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn moeder heeft het ook gehad en zeg het niet meer....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 23:04:
ja zoals bv darkraver die t woord wel 50 x begin te schreeuwen afgelopen wknd en niet alleen als een versterk woord nee het leek wel of hij zong over t woordje k*anker
.. en ooo zoo grappig was die

Ik snap dat je het kut vind om te horen maar ik zou me er niet zo druk om maken :/
Wat heeft het nou voor een zin?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 september 2005 om 23:21:
Wat heeft het nou voor een zin?

geen zin... kerel was straalbezopen en hij zal t ook wel niet zo bedoelt hebben maar iedereen irriteerde zich kapot aan hem en idd om nu een tijd lang dat gescheld te horen als je net ff lekker uitbent is gewoon kut...
Waarschuw beheerder
nou zeg verwijderd en een strafpunt :(

poesj leg jij de admins effe onze haat-liefde verhouding uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 23:29:
geen zin... kerel was straalbezopen en hij zal t ook wel niet zo bedoelt hebben maar iedereen irriteerde zich kapot aan hem en idd om nu een tijd lang dat gescheld te horen als je net ff lekker uitbent is gewoon kut...

Ach je moet het maar zo zien gelukkig komt het niet elk weekend voor ;)

Uitspraak van PARRUK op dinsdag 27 september 2005 om 23:34:
nou zeg verwijderd en een strafpunt

poesj leg jij de admins effe onze haat-liefde verhouding uit

Heb je een strafpunt?:o

Tsja dat krijg je er van he :[ lief doen tegen mij (L)
Onze haat liefde verhouding ownt :jaja: :D

Verlept wijf :aai: (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 september 2005 om 23:47:
Heb je een strafpunt?:o

ja ik heb geen sex met admins he :D
Bij jou alleen weggehaald zeker :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 27 september 2005 om 23:50:
ja ik heb geen sex met admins he
Bij jou alleen weggehaald zeker

:D
Niet?:o heheh

Ja maar ik zei ook nix verkeerds B)
Waarschuw beheerder
potverjandorrie ik toch ook nie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 27 september 2005 om 23:54:
potverjandorrie ik toch ook nie?

Nou blijkbaar wel :/

Ik ga het niet herhalen want dan heb ik straks ook weer een punt :[
Waarschuw beheerder
schijterT
Waarschuw beheerder
donateur
Tis goed met je :p
Waarschuw beheerder
ja altijd O:)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Scheld heerlijk weg, 2 k's in een woord. :)

Waarschuw beheerder
wat was het nou... kanker is over 10 jaar nr 1 doodsoorzaak in ned, bigdeal dus...
tijd voor een beetje respect :yes:
woon in den haag, waar het voor de 'rashagenezen' toch wel 3x in een zin voor moet komen :nee:
probeer het zelf nooit te gebruiken, heel af en toe bij hoge emotie schiet het er wel eens uit :/ bij uitzondering...
mensen gaan er toch altijd anders over denken als het iemand in hun omgeving overkomt..

Waarschuw beheerder
Floept er altijd wel uit...Achja zijn zat andere scheldwoorden met ziektes dus maakt mij niet veel uit...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet kunnen..

Waarschuw beheerder
donateur
ik kopier/plak wel even mijn eigen tekst hierover uit het inmddels gesloten topic hierover,dan hoef ik het niet 2x te typen

In elke zin kanker zeggen vind ik erg dom staan en ook een beetje overbodig,als je een keer je teen stoot,je mist je trein,of je bent ff boos of wat dan ook en je roept ff kankerzooi of kanker dan vind ik dat niet echt een probleem.
Tering,tyfus enz zijn ook allemaal ziektes en dat kan wel..en als je schrikt zeg je ook weleens :ik kreeg zowat een hartverzwakking/stilstand enz... dat is ook doodsoorzaak nr 1 en wat is het verschil ?
Ik let wel op waar en bij wie ik het zeg,in schrijftaal gebruik ik het niet want dat doe je veel bewuster zeg maar
iedereen kent wel iemand die kanker heeft of heeft gehad,maar als je de ziekte en het scheldwoord los ziet van elkaar dan maakt het niks uit.Op het moment dat ze het woord kanker als scheldwoord gebruiken dan vinden ze kanker nog steeds een vreselijke ziekte enz..maar dat is niet wat ze dan bedoelen,het is gewoon een scheldwoord net zoals de ziektes tyfus,pleuris enz.Mijn opa schold nog met kanker terwijl hij het zelf had op dat moment..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk best een schande !
ik als hagenees zeg zoveel kankah dat ik het zelf niet meer hoort.
noem me baas zelf kankahleijer als hij iets doet wat mijn niet zint ...

is geaccecpteerd hier in den haag !
woordje is 500 jaar geleden al ge intergeerd...zonder pijn en moeite!
snap niet waar al die mensen zo'n moeite mee hebben !
het is nietdat als ik iemand kankerleijer noemt , dat hij of zij er wat van oploopt

Waarschuw beheerder
mja als k gefrustreert ben vergeet k dat et zo een kk ziekte is :(
Waarschuw beheerder
ik gebruik het alleen bij mensen waarvan ik weet dat ze er geen problemen mee hebben.. zo sociaal ben ik dan ook wel weer ;p. maar goed, wat sommigen wel eens zeggen.. als je met het woord kut scheldt, doel je ook niet op een vagina -_-?

Waarschuw beheerder
Gebruik t ook soms.
Waarschuw beheerder
ag jaaa....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 23:04:
ja zoals bv darkraver die t woord wel 50 x begin te schreeuwen afgelopen wknd en niet alleen als een versterk woord nee het leek wel of hij zong over t woordje k*anker
.. en ooo zoo grappig was die

n hagenees he..
Waarschuw beheerder
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn.:no: Dan zal je het woord niet snel meer in de mond nemen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marco alias Co op woensdag 28 september 2005 om 20:35:
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn

als je het topic had gelezen ...dan weet je ook waar je het over hebt pfff vermoeiend zeg je moet hier echt alles 10 x herhalen

Waarschuw beheerder
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn

hoop jij echt dat iemand het mee maakt??

jij bent volgens mij niet helemaal lekker in je paasei...:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat is nou erger....een keertje kanker zeggen of

hoop echt dat je het een keertje mee maakt hoe iemand er dood aan gaat

:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben je nou trots op jezelf jongetje?

Waarschuw beheerder

Helemaal met je eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach chemokuren krijg je niet alleen als je kanker hebt hoor dusja

Waarschuw beheerder
Triest voor de mensen die het wel gebruiken ik hoop echt dat je het een keertje mee maakt en ziet hoe iemand er dood aan gaat en dat is echt niet fijn. Dan zal je het woord niet snel meer in de mond nemen..laatste aanpassing 29 september 2005 01:18

Heb ik meegemaakt en ik gebruik het nog steeds als ik echt heel erg boos ben. En wat maakt jou nou, dat je iemand wenst dat ze dat een keer meemaken?

Uitspraak van KOKO op woensdag 28 september 2005 om 17:04:
is geaccecpteerd hier in den haag !
woordje is 500 jaar geleden al ge intergeerd...zonder pijn en moeite!
snap niet waar al die mensen zo'n moeite mee hebben !
het is nietdat als ik iemand kankerleijer noemt , dat hij of zij er wat van oploopt

Precies. :yes:

Hoeveel mensen zeggen niet mongool?? Of die alle andere ziektes??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die mensen die dat woord gebruiken zijn gewoon te dom en achterlijk voor woorden..

Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem mee, het is maar een scheldwoord

mensen die gelijk opgefokt raken als je loopt te schelden op je werk ofzo roepen zelf wel GVD dit en GVD dat dusja beetje scheinheilig ben je dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 september 2005 om 22:57:
Ooohh nee ok
Iemand kanker toewensen is gewoon triest

Maar als ik bijv een kut dag heb zeg ik echt wel eens "wat heb ik een kankerdag" of als ik gewoon kwaad ben zit ik af en toen een lekker potje te kankeren vind ik lekker

Mee eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je geen beter woord keus hebt al dat
dan begrijp ik idd dat je der niet mee kunt zitten

maar voor mij is der wel een ander optie
en die gebruik ik liever
vind het zo doeloos om zulke woorden te gebruiken

maar zal ook wel aan de buurt liggen waar je woont
miljeu waar je bent in opgegroeid etc

Waarschuw beheerder
ik vind het ook een rotwoord om te gebruiken als scheldwoord.

Waarschuw beheerder
Nee dat kan niet!

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet kunnen!!! Je kan er mensen heel erg mee kwetsen! Beetje respect graag!

Waarschuw beheerder
Ik hoef het nu ook niet meer te horen, heb nog geen 10 uur geleden iemand verloren aan kanker die 2 dagen keihard voor zn leven heb gevochten ben al die tijd bij hem geweest.. niemand wist dat hij nog maar enkele uren te gaan had.

Of het nu lekker klinkt of niet.. scheld maar met wat anders.. je moest eens weten wat voor ziekte het is..!
Waarschuw beheerder
Ik kan me goed voorstellen dat mensen die op wat voor manier dan ook met de betreffende ziekte te maken hebben (gehad), het erg vervelend vinden als het als scheld/vloek woord wordt gebruikt.
Maar ik denk dat het nou niet bepaald met een kwetsende intentie gebruikt wordt, maar dat je het meer moet zien als een woord dat door zijn harde klanken, zich goed leent om verbaal je agressie, woede, en frustraties kwijt te kunnen.
Misschien zou je het zelfs een homoniem kunnen noemen.

Natalie K...gecondoleerd :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 01:57:
Of het nu lekker klinkt of niet.. scheld maar met wat anders.. je moest eens weten wat voor ziekte het is..!

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand vertelt dat ze net iemand is verloren aan die ziekte, en dan ga je gapen??? Lekker respectloos dan...
Jouw mening over het schelden met kanker is nu wel bekend, evenals je vermoeidheid omtrent dit onderwerp, waarom kom je in hemelsnaam uberhaupt nog reageren? En dan zeker met zo'n nutteloos en onaardige reactie naar iemand :no:

Natalie K, gecondoleerd.

edit: typo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:07:
Iemand vertelt dat ze net iemand is verloren aan die ziekte, en dan ga je gapen??? Lekker respectloos dan...
Jouw mening over het schelden met kanker is nu wel bekend, evenals je vermoeidheid omtrent dit onderwerp, waarom kom je in hemelsnaam uberhaupt nog reageren? En dan zeker met zo'n nutteloos en onaardige reactie naar iemand

Reageer ik dan op dat ze iemand verloren is? Nee!
Mag ik het bullshit vinden dat iemand zeg "je moet eens weten wat voor ziekte het is"? Ja!

En dan wel hypocriet zeggen dat je maar met iets anders moet schelden :/ zeg dan nix :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stel voor dat we vanaf heden gaan schelden met het woord "verkeersongeval!"

Kun je ook kracht in kwijt en je kwetst er niemand mee :/

Waarschuw beheerder
[img width=408 height=550 cacheid=0000fcb9000214d35908e6e71a00fff292]http://img216.imageshack.us/img216/8405/113jo.png[/img]
staat op mijn cu2! ik kan er ook niet tegen. er zijn hier in de familie al heel wat overleden aan kanker. dus ze moeten bij mij niet met kanker gaan schelden. dan wordt ik echt heel boos:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lanz op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:12:
Ik stel voor dat we vanaf heden gaan schelden met het woord "verkeersongeval!"

Kun je ook kracht in kwijt en je kwetst er niemand mee

Zeg krijg jij ff een verkeersongeval :[

:/

;p

Waarschuw beheerder
Hou er ook niet echt van als mensen het gebruiken maar het is wel helemaal ingeburgerd in onze scheldwoorden taal,meer de manier waarop mensen het zeggen....

Waarschuw beheerder
:no: egt een k*t woord..
als ik met iemand aant praten ben en die zegt da woord dan begin ik altijd van : hou nou eens op met je kanker!
ik kan da dus egt niet horen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:40:
Reageer ik dan op dat ze iemand verloren is? Nee!
Mag ik het bullshit vinden dat iemand zeg "je moet eens weten wat voor ziekte het is"? Ja!

En dan wel hypocriet zeggen dat je maar met iets anders moet schelden zeg dan nix

Harteloos.. sorry hoor. :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit topic een beetje krom, want aan de tievus en aan de pest zijn ook miljoenen mensen gestorven.. Daar hoor je mensen ook mee schelden, en daar klaagt niemand over. Als iemand zich er prettig bij voelt wanneer diegene het woord kanker gebruikt om te schelden moet diegene dat zelf weten.. Ik maak me er niet druk om eerlijk gezegd. Ik vind het veel erger wanneer er iemand zondere enige reden op zijn of haar bek geslagen word.. Woorden zijn woorden, die doen mij niets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 01:50:
wat was het nou... kanker is over 10 jaar nr 1 doodsoorzaak in ned, bigdeal dus...
tijd voor een beetje respect :yes:
woon in den haag, waar het voor de 'rashagenezen' toch wel 3x in een zin voor moet komen :nee:
probeer het zelf nooit te gebruiken, heel af en toe bij hoge emotie schiet het er wel eens uit :/ bij uitzondering...
mensen gaan er toch altijd anders over denken als het iemand in hun omgeving overkomt..

Sluit me er bij aan

Bij mij floept het er zo nu en dan ook uit
Het is hetzelfde als met andere stopwoorden, je word er mee aangestoken
En op een of andere manier lucht 'kanker' op

Al kun je het ook overdrijven natuurlijk
Waarschuw beheerder
Belachelijk om t als scheldwoord te gebruiken!

Waarschuw beheerder
behoorlijk respectloos om dat als scheldwoord te gebruiken.
kun je andere mensen mee kwetsen

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik dat woord nooit :no:
ik kan 't niet eens uit me mond krijgen...
en als je dat doet ben je gewoon iemand die gewoon geen gevoel in z'n donder heeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 01:50:
wat was het nou... kanker is over 10 jaar nr 1 doodsoorzaak in ned,

ik kan me eigen sterk vergissen volgens mij is het dat al en idd als het in je naaste omgeving gebeurt is dat geen pretje

Waarschuw beheerder
ziekte of niet heb ook mensen der aan verloren de ene doet het veel de ander niet mij dus niet k flap het der geregelt uit ja !! tsja ken der nix aan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je het wil zeggen, ik hou je niet tegen, maar ik vind het heel erg dom staan..

Tuurlijk, het klinkt wel stoer, en het zegt makkelijk, ik genruikte het vroeger ook, maar ik heb het mezelf afgeleerd, ook omdat er in mijn familie ook mensen zijn gestorven aan kanker.

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk waar maak je je druk om ja toch
Waarschuw beheerder
het maakt mij ook niet uit of anderen het gebruiken, ik let er alleen op dat ik het zelf niet gebruik

Waarschuw beheerder
Vroeger zei ik 't regelmatig... Tot dat ik t tegen de verkeerde zei, en die kwetste ik zo erg dat ik er nu ook niet meer aan doe.

Waarschuw beheerder
TST]Gaally citeer 16 augustus 2005 21:56
word veel te vaak gebruikt!

deed het eerst ook, maar als die ziekte opeens 1 van je familieleden pakt, denk je wel een 2de keer na als je het zegtlaatste aanpassing 16 augustus 2005 22:01

Precies, en wie het zegt moet zoiets gewoon 3 keer terug krijgen !!!!!

Waarschuw beheerder
Waar ik woon worden ze helemaal lijp als je kanker zegt..
Maar als ik in Den Haag loop vliegt het gekanker je om de oreg..ben er inmiddels aan gewend..

Ook bij mij in de familie zijn er al veel doodgegaan aan kanker..maar als mensen er opeens niet meer mee schelden krijg ik ze echt niet terug :/

dus het boeit me opzich niet als mensen ermee schelden..kankerlijer enzo....maar het is wat anders als ze zeggen: ik hoop dat je dood gaat aan kanker net als je oma..ofzo..dat zou me minder grappig lijken.
Waarschuw beheerder
als ik kk zeg bedoel ik er helemaal niks mee. tis gewoon een stopwoordje als "fuck" in t engels.

maar ondertusse zegt er niemand iets van als er met tering (TBC als ik me niet vergis)of tievus word gescholden.
is dit niet net zo erg dan?

voor de duidelijkheid ik ben ook familieleden eraan verloren, dus ga me niet vertelle hoe erg t allemaal is.

Waarschuw beheerder
ik zie kanker t ergste wat er bestaat
vaak is er nix meer aan te doen als t uitgezaaid is en t leed die je hebt daar zijn geen woorden voor

dan ken je beter een klap krijgen dat doet minder zeer dan van die harde scheldwoorden gebruiken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Montix op zondag 9 oktober 2005 om 23:45:
ik ben ook familieleden eraan verloren, dus ga me niet vertelle hoe erg t allemaal is.

indd..ook zoiets:
"scheld niet met kanker want die en de is eraan dood gegaan"

ehm..ja..mijn halve familie ook hoor..maar als ik het niet meer zeg komen ze echt niet terug..
hard maar waar..

Waarschuw beheerder
probeer het evengoed niet vaak te zeggen hoor..tis niet dat ik er vaak mee scheld..het flapt er alleen uit als ik echt heel erg pissed ben, is geen stopwoord
Waarschuw beheerder
liever niet, maar ga er niks van zeggen als iemand het gebruikt....
Waarschuw beheerder
donateur
Nou beter van helemaal niet schelden. Kanker is een ziekte, maar wat te denken van tyfus en tering.

Nee het is een scheldwoord en wordt niet gebruikt om met kanker te spotten.

Van mij mag je het gebruiken als scheldwoord, geen problemen mee.

Waneer we elk scheldwoord ergens aan gaan verbinden dan kan iedereen zich wel over een woord druk maken. Zo lang het niet gaat over het toewensen van die ziekte aan iemand, moet ieder lekker zijn ding doen.

Schelden is zowiezo niet echt vrolijk.

Waarschuw beheerder
Grieplijer!!!

hmz.. :/
Waarschuw beheerder
Waneer we elk scheldwoord ergens aan gaan verbinden dan kan iedereen zich wel over een woord druk maken. Zo lang het niet gaat over het toewensen van die ziekte aan iemand, moet ieder lekker zijn ding doen.

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt mensen die gebruiken het woord 3x in een zin.

Om heel eerlijk te zijn, kom je bij mij dan ordinair en asociaal over.

verder is het een rotwoord, over tyfus en tering... ja dat was ook heel erg maar het komt bijna niet meer voor net als de pest waardoor het misschien een minder erg scheldwoord is omdat de kans dat je het krijgt klein is.
En wie weet, als kanker zeldzaam wordt is het wel normaal om met dat woord te schelden.
je zecht ook niet Aidslijer.

Waarschuw beheerder
als iemand het 3 ker in 1 zin zegt word ik er ook lijp van indd...dat dan weer wel.

En ff tussendoor..ik ken een paar gasten en die zeggen echt heel vaak aidslijer :s maar zal wel zeldzaam zijn dan

Waarschuw beheerder
sjaa moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel eens zeg.

Heb ut allemaal in mijn omgeving meegemaakts dus een reactie als, wacht maar tot dicht in je buurt overkomt heeft geen zin.

Ik denk dat het ook scheelt wanneer en in welke context het woord wordt gebruikt.

Er zijn namelijk nog veel meer woorden die als scheldwoord worden gebruikt. Terwijl het eigenlijk een kwetsende en totaal andere achtergrond heeft.

duss.... er zal over elke wel woord wel wat te zeggen zijn !
Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat moet je eraan doen he... euro in een potje bij elk scheldwoord ;)

Poepzooi vind ik dan ook lekker ordinair maar wel lief :P
Het is niet zo agressief.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:38:
staat op mijn cu2! ik kan er ook niet tegen. er zijn hier in de familie al heel wat overleden aan kanker. dus ze moeten bij mij niet met kanker gaan schelden. dan wordt ik echt heel boos

Dat is overdreven, ik heb ook wat familieleden hieraan zien bezwijken. En toch blijft het maar een woord wanneer iemand het zegt.

Waarschuw beheerder
het is maar net hoe je er zelf mee omgaat...

kijk ik vergelijk het altijd maar met godverdomme. mensen die christelijk zijn kunnen daar aanstoot aan geven, als belediging zien of wat dan ook.

ja das leuk maar zo bedoel ik het niet!
het komt er lekker uit en het is bekend als scheldwoord, daarom gebruik je het
hetzelfde heb ik met het woord kanker.

het woord kankerEN is trouwens een gewoon nederlands woord, daar wordt ook geen aanstoot aan gegeven mag ik hopen? het is natuurlijk een ander woord maar aan een scheld woord zit voor mij geen betekenis, net zo min als ik met SHIT, poep bedoel...
kijk, als iemand tegen mij zegt dat ie dat niet tof vindt hou ik mn mond voortaan. kan ik respecteren
maar ik had een vriendin die heeft ook kanker gehad (gelukkig ook genezen) maar die gaf er ook geen aanstoot aan...

relativeren :flower:

Waarschuw beheerder
dat woord als scheldwoord gebruiken vind ik gewoon te zielig voor woorden.. mensen die dat gebruiken moeten eens nadenken over wat ze zeggen !!! :@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:46:
ik zie kanker t ergste wat er bestaat

Gelukkig is aids ook niet zo erg :/

Waarschuw beheerder
sja. kanker,

ik schold er vroeger zo erg mee, dat het langzamerhand een gewoonte werd, ik scheld er niet meer mee, en wil het ook niet, want je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?
daar ben ik echt erg op gaan kijken, dus ik zeg het niet meer..

maar daarvoor kwamen me maten en ik elkaar tegen, en gingen we auhoern, als de 1 de ander de gek aanstak was het zoiets van "kankerlijer donderd dood" niet eens menend, maar zo ging dat bij ons, nog steeds wel, alleen ik doe er niet meer aan mee, mijn kijk erop is erg veranderd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op maandag 10 oktober 2005 om 22:19:
Gelukkig is aids ook niet zo erg

Wat te denken van Ebola.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op maandag 10 oktober 2005 om 23:17:
Wat te denken van Ebola.

Cholera
Lepra
tering
Syphyllus (of hoe je dat ook typt)
Pleuris
Polio

gaat maar door, allemaal erg

Waarschuw beheerder
en toch als iemand terignlijer..lepralijer of tyfushond zegt is het allemaal wel best..

maar kanker..neeeee..aan kanker gaan mensen dood :/ lees: aan die andere ziektes ook..als iemand het zegt betekend dat nog niet dat ze wensen dat je kanker krijgt..ik bedoel dat er iig niet mee als het eruit flapt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:20:

En tja, we schelden eigenlijk ook om niks.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:37:
..als iemand het zegt betekend dat nog niet dat ze wensen dat je kanker krijgt..

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:13:
je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:44:
je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?

Stom toeval, dan zou ik ook niet iemand toe mogen schreeuwen van, hee lelijkerd. Omdat hij de dag erop misschien met zijn kop over een grindtegel pleurt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:20:
Cholera
Lepra
tering
Syphyllus (of hoe je dat ook typt)
Pleuris
Polio

Daarom :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:13:
want je zal iemand maar uitmaken voor kankerlijer en diegene moet over 2 weken bepaalde soort kanker krijgen wat dan ?

Whahaha dit is echt bullshit :p
Sorry hoor :D

Uitspraak van DeKeuv op maandag 10 oktober 2005 om 23:45:
hee lelijkerd. Omdat hij de dag erop misschien met zijn kop over een grindtegel pleurt.

Whahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 10 oktober 2005 om 23:48:
Whahaha dit is echt bullshit
Sorry hoor

nou schreeuw niet te hard

maat van me en ik waren er op een dag uitgestuurd door een leraar, vlak voordat we de les uitgingen zij me maat nog tegen hem donder dood kankerkind, 2 weken later zakte hij dood in elkaar zo ineens, hartstilstand

nou dan voel je je fucking schuldig omdat je zoiets gezegd heb, dus ik ben het afgeleerd hoor

snap niet wat er bullshit aan is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op maandag 10 oktober 2005 om 23:45:
Stom toeval, dan zou ik ook niet iemand toe mogen schreeuwen van, hee lelijkerd. Omdat hij de dag erop misschien met zijn kop over een grindtegel pleurt.

je schreeuwt toch ook niet tegen een mooi meisje hee lelijkerd, dat zeg je alleen als het een lelijkerd is toch of niet ? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:55:
maat van me en ik waren er op een dag uitgestuurd door een leraar, vlak voordat we de les uitgingen zij me maat nog tegen hem donder dood kankerkind

Dat is ook een klein beetje een fatsoenskwestie. Ik scheld wel eens met het woord kanker, maar zal nooit iemand uitmaken voor kankerlijer of kankerkind of wat dan ook. Simpelweg omdat ik het niemand toewens.
De term is gewoon geschikt om een keer keihard mee te vloeken als je kwaad bent, net als godverdomme. Zal wel aan de harde K of G klank liggen die in die woorden zit. 't Staat los van de ziekte, al gebruik ik het niet in het openbaar. Althans, zo min mogelijk.

Waarschuw beheerder
Mensen mensen..

als jullie het woord "KANKER" zo mooi en prachtig vinden om te gebruiken en om te schelden daar het kwaad niet van in zien :S:S..
dan hoop ik ook van harte dat jullie iemand (of jezelf!) in je naaste omgeving krijgen die aan kanker zal gaan lijden..
OM HET AF TE LEREN..!
dan weet je hóé het voelt he en waar je mee gescholden hebt..!!!

want op zo'n harde manier als ik dit zeg
komt het dus ook op mensen over die dat hebben meegemaakt..als jij ermee scheld!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:09:
De term is gewoon geschikt om een keer keihard mee te vloeken als je kwaad bent, net als godverdomme. Zal wel aan de harde K of G klank liggen die in die woorden zit. 't Staat los van de ziekte, al gebruik ik het niet in het openbaar. Althans, zo min mogelijk

ik gebruik het niet meer, alleen als ik echt is een keeruitbarst van woede

had het ook altijd als ik me zeer deed, was het van aah kanker, of als iemand me de gek aanstak, vaak genoeg gedaan, maar nee doe het niet meer, wie weet wat ervan komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:10:
dan hoop ik ook van harte dat jullie iemand (of jezelf!) in je naaste omgeving krijgen die aan kanker zal gaan lijden..

Je bent niet de enige die iemand aan kanker verloren heeft. Klinkt lomp, maar zo bedoel ik het niet: ik wil er alleen mee aangeven dat er mensen zijn die het woord los kunnen koppelen van de betekenis. Als ik godverdomme zeg vraag ik ook echt niet letterlijk aan god of ie mij verdoemen wil. Ik geloof niet eens in een god.

Dat mensen er aanstoot aan nemen begrijp ik wel, en daarom gebruik ik het ook zelden in het openbaar. Maar dat je het niet meer gebruikt als iemand in je omgeving eraan overleden is is een argument van niets. Voor de een gaat dat misschien op, voor de ander niet. Daar is geen vaste regel voor.

En voor ik de vraag krijg: ja ook ik ken mensen die er aan lijden/ er aan overleden zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 23:55:
nou schreeuw niet te hard

maat van me en ik waren er op een dag uitgestuurd door een leraar, vlak voordat we de les uitgingen zij me maat nog tegen hem donder dood kankerkind, 2 weken later zakte hij dood in elkaar zo ineens, hartstilstand

Hardstilstand is toch iets anders als kanker ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:16:
Je bent niet de enige die iemand aan kanker verloren heeft. Klinkt lomp, maar zo bedoel ik het niet: ik wil er alleen mee aangeven dat er mensen zijn die het woord los kunnen koppelen van de betekenis. Als ik godverdomme zeg vraag ik ook echt niet letterlijk aan god of ie mij verdoemen wil. Ik geloof niet eens in een god.

Heb je helemaal gelijk in (Y)

OM HET AF TE LEREN..!

Ik word zo kotsmisselijk van dat gemekker

Hou alsjeblieft op :|
En get real :/
Pppff
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Absoluut een rot woord. Helaas wordt het heel vaak gebruikt, zonder dat ze er bij stil staan wat het is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:23:
Absoluut een rot woord. Helaas wordt het heel vaak gebruikt, zonder dat ze er bij stil staan wat het is.

Ja dan kan je overal wel bij gaan stil staan of niet soms? :/

Elke min gaan er kinderen/volwassenen dood aan aids en hongersnood
Ga jij er maar eens een hele dag bij stil staan (Y)

Have fun :/

Waarschuw beheerder
Als ik godverdomme zeg vraag ik ook echt niet letterlijk aan god of ie mij verdoemen wil. Ik geloof niet eens in een god.

Daarom, daarom maakt het ook totaal niet uit of je dat wel of niet zegt.. je gelooft er toch niet in.. lijkt me makkelijk dus.

En ik zeg het niet namens mij, ik zeg het namens zoveel die zich er WEL door gekwetst voelen!
Die een vader of moeder of broer of zus aan die ziekte zijn verloren of totaal hebben zien wegkwijnen.. waar ze dan ook nog eens machteloos tegenover stonden te kijken hoe een dierbaar persoon op een onmenselijke manier tot zijn eind moet komen..

En als je dan daarmee gaat schelden tegen die personen dan slaat dat in als een bom.. dan ben je achterlijk niet goed wijs als je dat doet.

Als je het nodig vind om ermee te schelden doe het dan lekker in jezelf ofzo of als je alleen bent.. zodat niemand er last van kan ondervinden.. je weet namelijk niet wie je er wel of niet mee zal kwetsen anders..
Kan namelijk nogal gevoelig liggen zoiets he..!!

Maar dat je het niet meer gebruikt als iemand in je omgeving eraan overleden is is een argument van niets. Voor de een gaat dat misschien op, voor de ander niet. Daar is geen vaste regel voor.

En voor ik de vraag krijg: ja ook ik ken mensen die er aan lijden/ er aan overleden zijn

Is een zeer zeker argument, dan word je ineens met de neus op de feiten gedrukt en hard gezegd hoor.. zouden meer mensen eens moeten doen.
Dan leer je zulke dingen in 1 x af..

Dat jij ook mensen kent, heel fijn voor je maar lekker persoon ben je dan zeg als je het dan nog steeds nodig vind om te zeggen :\ je zou beter moeten weten :S

Waarschuw beheerder
snap niet waar je je druk over maakt

heb ook al mensen in de familie gehad die aan kanker zijn overleden en toch gebruik ik het ook weleens als ik woedend ben.

vroeger zijn er ook mensen aan de tering gestorven als je iemand de tering wenst hoor je daar niemand over dus waarom zou kanker dan ineens erger zijn als dat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:25:
Dat jij ook mensen kent, heel fijn voor je maar lekker persoon ben je dan zeg als je het dan nog steeds nodig vind om te zeggen je zou beter moeten weten

Wat zeik je nou :S

Moet ieder toch voorzich weten of niet soms :/ ieder zn mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:23:
Ik word zo kotsmisselijk van dat gemekker

Hou alsjeblieft op
En get real
Pppff

GET REAL??
denk dat jij hier is tot bezinning moet komen met je domme reacties elke keer..
inhoudelijk slaan ze nergens op en je verdedigt het woordje helemaal..
Waarom is nog de vraag..?
Blijkbaar heeft het iets bijzonders met je gedaan ofzo..
Beter mens van je gemaakt misschien al kan ik me dat totaal niet van jou inbeelden..
en blijkbaar weet je kennelijk niet wat het is of wat het aanricht om daar te pas en te onpas maar mee te gaan lopen schelden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:27:
Wat zeik je nou

ik hoop dat jij er mee te maken krijgt meid..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:28:
GET REAL??
denk dat jij hier is tot bezinning moet komen met je domme reacties elke keer..
inhoudelijk slaan ze nergens op en je verdedigt het woordje helemaal..
Waarom is nog de vraag..?
Blijkbaar heeft het iets bijzonders met je gedaan ofzo..
Beter mens van je gemaakt misschien al kan ik me dat totaal niet van jou inbeelden..
en blijkbaar weet je kennelijk niet wat het is of wat het aanricht om daar te pas en te onpas maar mee te gaan lopen schelden..

Ik weet donders goed wat het is
Dus doe niet alsof ik niet weet waar ik over praat
Alleen ik in tegenstelling tot jou trek het me niet persoonlijk aan zou jij ook eens moeten doen :S
En wie zegt er dat ik er te pas en te onpas mee zit te schelden? Juist dat maak jij er van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:28:
ik hoop dat jij er mee te maken krijgt meid..

Dus dit is eigelijk een soort van kanker toewensen :o

Vind je dat normaal? :o

Jij bent net zo erg :D hahaha

Waarschuw beheerder
Nathalie K, als je een klein beetje beter zou lezen zou je doorhebben dat ik het woord kanker uit principe (fatsoen misschien zelfs) nooit tegen een persoon zou gebruiken. Ik wens het namelijk niemand toe.

En dat ik het nodig vind om het te zeggen is op zijn zachtst gezegd onzorgvuldig geformuleerd. Lees en je weet dat ik het niet bepaald met opzet doe, en dat ik er ook niet trots op ben. Maar soms gebeurt je zoiets gewoon.

Waarschuw beheerder
Dat blijkt maar weer he dat je dondersgoed weet wat het is :D
Vandaar dat je het ook zo verdedigt, je bent er zelfs TROTS op..
Achterlijk gewoon!!

En je kent me helemaal niet, dus oordeel niet over mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:23:
Hardstilstand is toch iets anders als kanker

ging niet omdat worodje kanker, maar om dat donder dood :)

Waarschuw beheerder
vind het een beetje ver gezocht hoor nathalie om zo te reageren ik roep ook weleens kankerzooi of zoiets

mijn moeder heeft kanker gehad dus ga niet lopen van dat ik niet weet wat het inhoud

denk dat stoeipoes wel gelijk heeft je moet het je ook niet persoonlijk aantrekken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:32:
Ik wens het namelijk niemand toe.

zeg ik ook niet, je weet wat je doet en dan vind ik het al prima..

dat andere gekke mens hier is gewoon achterlijke onzin aan het rondstrooien hier..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:32:
Dat blijkt maar weer he dat je dondersgoed weet wat het is
Vandaar dat je het ook zo verdedigt, je bent er zelfs TROTS op..
Achterlijk gewoon!!

En je kent me helemaal niet, dus oordeel niet over mij

Moet je nou lezen wat je zegt
Je kent me niet dus oordeel niet over me? EN DAT ZEG JIJ? :X

Hou alsjeblieft je snavel ik ben nergens trots op maar als ik het woord kanker wil zeggen dan zeg ik dat lekker, moet ik lekker zelf weten en daar heb jij en de rest van de wereld helemaal nix over te zeggen :Gaap:

Je praat poep, sterker nog je weet niet eens waar je over praat :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:33:
ging niet omdat worodje kanker, maar om dat donder dood

Ok :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:34:
vind het een beetje ver gezocht hoor nathalie om zo te reageren ik roep ook weleens kankerzooi of zoiets

mijn moeder heeft kanker gehad dus ga niet lopen van dat ik niet weet wat het inhoud

denk dat stoeipoes wel gelijk heeft je moet het je ook niet persoonlijk aantrekken

Ja toch, hypocriete gelul altijd :/

zeg ik ook niet, je weet wat je doet en dan vind ik het al prima..

dat andere gekke mens hier is gewoon achterlijke onzin aan het rondstrooien hier..

En jij zit me gewoon kanker toe te wensen mafkees!

Waarschuw beheerder
Ga iemand anders liggen vervelen met je domme gedrag, 'STOEIPOES'

Je vind je eigen kennelijk nogal geweldig, veel plezier ermee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:36:
En jij zit me gewoon kanker toe te wensen mafkees!

OH :P vind je het nu opeens wel erg dat ik dat zeg hahahaha.. dacht dat jij er geen problemen mee had met dat woord bewijst maar weer is.. maargoed

Waarschuw beheerder
Nathalie, stoeipoes drukt zich soms wat ongenuanceerd uit, dat is zo, maar daar moet je of overheen lezen of er wat zinnigs over zeggen. Als je je posts zo naleest zie je ook dat wat jij zei nou niet bepaald netjes is. Zonder het woord kanker te gebruiken zeggen dat je hoopt dat iemand er mee te maken krijgt is ook verre van netjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:37:
Ga iemand anders liggen vervelen met je domme gedrag, 'STOEIPOES'

Je vind je eigen kennelijk nogal geweldig, veel plezier ermee

Wat lul je nou dom? Wie heeft het er over dat ik mezelf geweldig vind? Omdat ik het woord kanker niet erg vind om te horen en jij wel? :s

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:37:
OH vind je het nu opeens wel erg dat ik dat zeg hahahaha.. dacht dat jij er geen problemen mee had met dat woord bewijst maar weer is.. maargoed

Wat denk je? Dat ik er wakker van lig?
Al wens je me 10000x de kanker toe lekker fucking belangrijk :gaap:
Whahaha het woordje kanker heeft totaal geen betekenis voor mij kanker staat gelijk aan het woord kut

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
([i]Quote op bericht verwijderd[/u])

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:39:
Nathalie, stoeipoes drukt zich soms wat ongenuanceerd uit, dat is zo, maar daar moet je of overheen lezen of er wat zinnigs over zeggen. Als je je posts zo naleest zie je ook dat wat jij zei nou niet bepaald netjes is. Zonder het woord kanker te gebruiken zeggen dat je hoopt dat iemand er mee te maken krijgt is ook verre van netjes.

Ik heb nog geen 1x het woord kanker hier als scheldwoord gebruikt en ik doe het ook niet ook op flock

Maar als ik het wil zeggen dan doe ik het :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:39:
naleest zie je ook dat wat jij zei nou niet bepaald netjes is. Zonder het woord kanker te gebruiken zeggen dat je hoopt dat iemand er mee te maken krijgt is ook verre van netjes.

Als je mijn reactie goed leest zie je dat deze dubbelzinnig is.. om je gewoon aan het denken te zetten hierover..

daardoor zet ik er ook onder dat het heel hard is van mij om zoiets te zeggen.. maar... dat je het soortgelijk in iemand los KAN maken die er wel mee te maken heeft gehad..

Maargoed die dubbelzinnigheid word weer door heleboel niet begrepen merk ik al weer wel.. (wat ook weer te verwachten was)

en op die stoeipoes ga ik al helemaal niet meer in want dat mens is gewoon zo laag als de grond

Waarschuw beheerder

Ja toch, hypocriete gelul altijd

sommige mensen trekken zich dat anders aan dan iemand anders, dit is ook nog vers, dan heb je er ook moeite mee, misschien dat het later wat rot, of dat het altijd blijft van verdammt houd je bek !

dat ligt aan de persoon zelf, hoe erg hij/zij gevoelig daar voor is

dan kun je niet van iemand zeggen hypocriet gelul, want de ene is gevoeliger dan de andere ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:42:
Maargoed die dubbelzinnigheid word weer door heleboel niet begrepen merk ik al weer wel.. (wat ook weer te verwachten was)

Soms bedenk je een opmerking met een lekkere dubbele bodem, maar vergeet niet dat niet iedereen die bodem direct ziet. No offense verder.

Waarschuw beheerder
Mensen mensen..

als jullie het woord "KANKER" zo mooi en prachtig vinden om te gebruiken en om te schelden daar het kwaad niet van in zien ..
OM HET AF TE LEREN..!

want op zo'n harde manier als ik dit zeg
komt het dus ook op mensen over die dat hebben meegemaakt..als jij ermee scheld!laatste aanpassing 11 oktober 2005 00:10

Ik heb het zelf gehad in mijn borst dat is weggehaald, ik leef nog :)
Mijn oom heeft op het moment blaaskanker
en ik scheld met kanker :)

Ik kan er geen moment van wakker liggen dat ik met het woord kanker scheld..

dan mogen we ook geen tering en tieves meer zeggen :)

Zo'n grote bull shit dat mensen hier een probleem over maken..
Waarschuw beheerder
donateur
en op die stoeipoes ga ik al helemaal niet meer in want dat mens is gewoon zo laag als de grond

Whahaha blabla moeilijk he in discussie met iemand gaan
Zwak hoor gelijk afhaken als iemand anders een andere mening heeft :D

sommige mensen trekken zich dat anders aan dan iemand anders, dit is ook nog vers, dan heb je er ook moeite mee, misschien dat het later wat rot, of dat het altijd blijft van verdammt houd je bek !

dat ligt aan de persoon zelf, hoe erg hij/zij gevoelig daar voor is

dan kun je niet van iemand zeggen hypocriet gelul, want de ene is gevoeliger dan de andere

Hypocriet gelul bedoel ik mee :

Wel met alle andere ziektes schelden maar niet met het woord kanker dat mag niet
Foei dat is fout :gaap:

Blabla bullshit

Zeg dan nix ;)

Waarschuw beheerder
achja jij blij zo te horen
iedereen blij voor jou :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:45:
Hypocriet gelul bedoel ik mee :

Wel met alle andere ziektes schelden maar niet met het woord kanker dat mag niet
Foei dat is fout

leg dat dan ff duidelijker uit :)

Blabla bullshit

zijn jou woorden, als je het wat humanistischer bekeek, dan begreep je me ;)

Zeg dan nix

zeg wat ik wil zeggen :)

Waarschuw beheerder
in sommige plaatsen in nederland is kanker een bijvoegelijk naamwoord geworden :D:D:D

als ik op zondag bij me voetbal clubbie zit te kijken hoor ik niks anders als kanker lul kanker gek bla bla bla
daar ga ik me dus echt niet druk om zitten maken

ken me hart niet aan geloof ik

Waarschuw beheerder
Whahaha blabla moeilijk he in discussie met iemand gaan
Zwak hoor gelijk afhaken als iemand anders een andere mening heeft

Discussie met zoiets..
inhoudelijk lul je maar een eind rond en het slaat ook nog eens totaal nergens op...
reden genoeg om niet met jou in discussie te gaan..
Dat jij een andere mening heb.. fijn bak een taart en vier het zou ik zeggen..

respecteer die van mij dan ook om mijn mening gelijk af te schilderen met 'gemekker' is nou ook niet erg sterk van je he.. over ZWAK gesproken.

Ik respecteer je mening respecteer de mijne dan ook..
of heb eventueel begrip voor mensen die anders denken dan jij doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg ! Natalie K

Ga jij je ff lekker druk maken over de hongersnood en oorlogen in Afrika dan doe je teminste nog wat nuttigs ipv hier te blaten en geen mening van iemand anders kan accepteren

(Y)

Waarschuw beheerder
Foei dat is fout

dat bedoelde ik net ook te zeggen vroeger stierven mensen ook aan de tering en de pest daar scheld je nu toch ook mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:48:
Zeg ! Natalie K

Ga jij je ff lekker druk maken over de hongersnood en oorlogen in Afrika dan doe je teminste nog wat nuttigs ipv hier te blaten en geen mening van iemand anders kan accepteren

GOEDZO hier zijn we dan weer eens op het punt waarop jij MIJ niet respecteert..

hahaha, wat spreek je jezelf toch tegen meid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:48:
dat bedoelde ik net ook te zeggen vroeger stierven mensen ook aan de tering en de pest daar scheld je nu toch ook mee

Indd dat zeg ik :P

en daar maken ze GEEN probleem over.. :)

Natalie K? Kanker?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor alle mensen die zich zo stoer voelen

[img width=504 height=204]http://x4.putfile.com/9/24509490444.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:47:
leg dat dan ff duidelijker uit

Zoals ik het zeg
Mensen schelden niet met kanker maar ondertussen hoor je wel alle ziektes die er bestaan langs komen
Dat is toch hypocriet? :|

zijn jou woorden, als je het wat humanistischer bekeek, dan begreep je me

Ik had het niet tegen jou ;)

zeg wat ik wil zeggen

Ik had het dus over de mensen die overal mee schelden behalve kanker ;) algemeen dus of je scheld of je scheld helemaal niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:49:
Natalie K? K van Kanker?

Nee hoor van me achternaam, zulke zieke ideeën als sommige hier hebben
heb ik niet hoor, ik stel je gerust

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:51:
Nee hoor van me achternaam, zulke zieke ideeën als sommige hier hebben
heb ik niet hoor, ik stel je gerust

Nu kan ik weer rustig slapen :)

amen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:49:
GOEDZO hier zijn we dan weer eens op het punt waarop jij MIJ niet respecteert..

hahaha, wat spreek je jezelf toch tegen meid

Ik spreek mezelf niet tegen hoor
Jij zat te blaten dan heb ik dus gewoon genoeg van je gezeik omdat jij zonodig gelijk wil hebben over het woord kanker
Ik geef alleen een mening en die was dat ik het gewoon zeg als ik het wil zeggen maar neeeeeeeeeeeeeeee DAT MAG NIET VAN JOU FOEI FOEI ER GAAN MENSEN AAN DOOD :o
Neee je meent het :o dat wist ik nog niet hoor :gaap:

Natalie K? K van Kanker?

:x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:50:
voor alle mensen die zich zo stoer voelen

Wie voelt zich hier stoer dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:52:
dan heb ik dus gewoon genoeg van je gezeik omdat jij zonodig gelijk wil hebben over het woord kanker

je ziet hier in een topic over het woord kanker ...wakker worden meid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:50:
Zoals ik het zeg
Mensen schelden niet met kanker maar ondertussen hoor je wel alle ziektes die er bestaan langs komen
Dat is toch hypocriet?

indd. ff over heen gelezen :)

Ik had het niet tegen jou

my apologies then (F)

Ik had het dus over de mensen die overal mee schelden behalve kanker algemeen dus of je scheld of je scheld helemaal niet

jup wel gelijk in, maar mensen kunnen ook denken van "dat zeg ik niet, maar dat wel" dat ligt maar net aan hoe je jezelf opstelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:52:
Ik spreek mezelf niet tegen hoor
Jij zat te blaten dan heb ik dus gewoon genoeg van je gezeik omdat jij zonodig gelijk wil hebben over het woord kanker
Ik geef alleen een mening en die was dat ik het gewoon zeg als ik het wil zeggen maar neeeeeeeeeeeeeeee DAT MAG NIET VAN JOU FOEI FOEI ER GAAN MENSEN AAN DOOD
Neee je meent het dat wist ik nog niet hoor

dr gingen ook mensen dood aan tering en tieves

Misschien roepen we binnenkort wel wat ben jij een SARSLIJER zeg.. :)

krijgen we daar weer een discussie over :)

Waarschuw beheerder
Natalie K? Kanker?

dit kun je niet maken :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:53:
Misschien roepen we binnenkort wel wat ben jij een SARSLIJER zeg..

krijgen we daar weer een discussie over

het zou een idee kunnen zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:53:
dit kun je niet maken

tja heb het toch gedaan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
je ziet hier in een topic over het woord kanker ...wakker worden meid

Ja en? Ik mag mn mening hier toch ook geven? Of morgen hier alleen mensen posten die tegen het woord kanker zijn? :o

my apologies then

;)

jup wel gelijk in, maar mensen kunnen ook denken van "dat zeg ik niet, maar dat wel" dat ligt maar net aan hoe je jezelf opstelt

Is toch gelul of niet :p

Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:53:
dr gingen ook mensen dood aan tering en tieves

Misschien roepen we binnenkort wel wat ben jij een SARSLIJER zeg..

krijgen we daar weer een discussie over

Krijg jij ff lekker de griep :[

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:54:
het zou een idee kunnen zijn

Vind het gewoon een eindeloze discussie.. :)

Ik scheld daarmee jij scheld weer daarmee, gewoon bull shit..

Lekker belangrijk allemaal :)

Waarschuw beheerder
dit kun je niet maken

ach laat maar..

jij weet in ieder geval wel hoe het zit..
het heeft geen nut iemand wat aan hun verstand bij te brengen hier..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:55:
Krijg jij ff lekker de griep

krijg jij toch lekker een snotneus :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg zullen we aids er even bij betrekken? :cheer:

Waarschuw beheerder
Zeg zullen we aids er even bij betrekken?

ik wilde het eigenlijk niet zeggen :P maar ja nu we er toch over beginnen

krijg jij toch lekker aids (6)

Waarschuw beheerder
Ja en? Ik mag mn mening hier toch ook geven? Of morgen hier alleen mensen posten die tegen het woord kanker zijn?

Lomp joh..
eerst zeg je

Je vind het nodig om het gelijk weero ver het woord kanker te hebben..

dan zeg IK: Je zit hier in een topic over kanker..

en dan zeg jij vervolgens dat wat ik gequote heb..
sjonge jonge.. hopeloos met jou je snapt zelf niet eens meer wat je zegt denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:54:
tja heb het toch gedaan

nou trots op zijn meis (Y):(

Is toch gelul of niet

kvind van wel ja :yes:
Waarschuw beheerder
pijnlijk scheldwoord ja! :(

Daar komen mensen helaas pas achter als die KANKER dicht bij is gekomen.

RIP Ma.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:56:
nou trots op zijn meis

ben ik ook 8)

Waarschuw beheerder
dames krijg fijn de pest en vergeet niet eraan dood te gaan :S:S:S

ik ga slapen weltrusten en denk erom wat je ook doet doe het veilig want anders krijg je misschien wel aids :P:P:P:P

Waarschuw beheerder
mensen die constant ziektes als scheldwoorden gebruiken
zijn volgens mij zelf ziek in hun kop

of het ziektes van vroeger of nu waren, maar blijven schelden net een stelletje papegaaien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik scheld daar mee. Maar wat maakt dat uit??

Tering en tyfuslijer mag wel, maar kankerlijer niet?:)

Beetje krom vind ik dat...typisch kuddegedrag ook...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:58:
dames krijg fijn de pest en vergeet niet eraan dood te gaan

ik ga slapen weltrusten en denk erom wat je ook doet doe het veilig want anders krijg je misschien wel aids

WAHAHAHA slaap lekker :P

Waarschuw beheerder
Tering en tyfuslijer mag wel, maar kankerlijer niet?

indd :)

maar je kunt het niet maken om met iemand te spotten waarvan net een dierbare is overleden aan die desbetreffende ziekte toch ?

of ben ik nou de enigste die dat vind ?:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:59:
maar je kunt het niet maken om met iemand te spotten waarvan net een dierbare is overleden aan die desbetreffende ziekte toch ?

of ben ik nou de enigste die dat vind ?

Ik heb het zelf gehad.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:55:
krijg jij toch lekker een snotneus

Whehe lekker maar nee bedankt ben er net vanaf :9

Waarschuw beheerder
mensen die constant ziektes als scheldwoorden gebruiken

ik scheld er liever niet mee maar het flapt er weleens uit

ik sta niet de hele dag te praten van

zo nou moet ik even naar de kanker groenteboer op de kanker hoek en daar koop ik een kanker appel

maar ik heb weleens dat het eruit flapt ja jammer joh.

maar om daar zo`n probleem van te maken :S:S:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:00:
Ik heb het zelf gehad..

misschien krijg je het nog wel een keer, dan krijg jij een taart van mij :cheer:
na 5 jaar ben je pas kankervrij hoor meisje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:02:
misschien krijg je het nog wel een keer, dan krijg jij een taart van mij

Is goed meid :).. houd ik je aan

whaha kansloos figuur 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:56:
ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar ja nu we er toch over beginnen

krijg jij toch lekker aids

Whahahahah (L)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:56:
Lomp joh..
eerst zeg je

Je vind het nodig om het gelijk weero ver het woord kanker te hebben..

dan zeg IK: Je zit hier in een topic over kanker..

en dan zeg jij vervolgens dat wat ik gequote heb..
sjonge jonge.. hopeloos met jou je snapt zelf niet eens meer wat je zegt denk ik

Wijf :| waar heb je het over? :D

Ik scheld daar mee. Maar wat maakt dat uit??

Tering en tyfuslijer mag wel, maar kankerlijer niet?

:jaja:

Ik heb het zelf gehad..

Ik zeg het wel op msn wat ik wil zeggen voor ik een strafpunt heb :p

Waarschuw beheerder
na 5 jaar ben je pas kankervrij hoor meisjelaatste aanpassing 11 oktober 2005 01:02

weet jij dan wanneer ik het heb gehad trut?
Waarschuw beheerder
donateur
na 5 jaar ben je pas kankervrij hoor meisje

Whahaha mevrouw de kanker expert :S ppfff

Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:02:
Is goed meid .. houd ik je aan

whaha kansloos figuur

Wil je een plakje cake? :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:02:
Wijf waar heb je het over?

zo lomp dat je dat niet eens meer weet WIJF!!

ja trut, dat wil ik niet eens weten 8) zo niet boeiend ben jij..
Waarschuw beheerder
donateur

Ssttt Clau je moet naar de expert luisteren! :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:03:
ja trut, dat wil ik niet eens weten zo niet boeiend ben jij..

Wahahhaha.. net alsof jij zo boeiend ben :)

Ga wat nuttigs doen gek
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:04:
Ssttt Clau je moet naar de expert luisteren!

Ohja sstt..

Waarschuw beheerder
donateur
krijg toch allemaal de hik :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:03:
zo lomp dat je dat niet eens meer weet WIJF!!

Nee je zit gewoon poep te praten

Het was net al duidelijk hoor

Jij zit te mekkeren over het woord
Ik heb er geen problemen mee, jij doet net alsof ik het zit te promoten terwijl ik gewoon mn mening geef
Dan blijf je er op doorhameren dat het niet mag blabla

Waarschuw beheerder
Ik heb het zelf gehad..

hoe kan het dan dat jezelf tegenover iemand begint er mee te spotten terwijl je he tzelf heb gehad, dan weet je toch als geen ander hoe dat kan zijn.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:04:
Ga wat nuttigs doen gek

Aids patienten helpen ofzo :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:04:
krijg toch allemaal de hik

Jij eerst :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:05:
Jij zit te mekkeren over het woord
Ik heb er geen problemen mee, jij doet net alsof ik het zit te promoten terwijl ik gewoon mn mening geef
Dan blijf je er op doorhameren dat het niet mag blabla

sommige mensen zijn daar gevoelig in, als je dat is leert respecteren dan op elkaar te mekkeren gaat het veel beter in de wereld :)

Waarschuw beheerder
donateur

Nee natuurlijk niet. Ik doe het ook wel in gepaste situaties natuurlijk. Niet bij mensen die ik niet ken of op m'n werk ofzo...staat ook niet zo netjes natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
nathali de oorlogs bestrijder

eerst zit je hier met een grote pleuris muil te verkondigen dat je er zo een hekel aan hebt als iemand met kanker spot

en nu lees ik dat je pepslet :O nogmaals de kanker wenst
ben jij niet goed ofzo???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:05:
hoe kan het dan dat jezelf tegenover iemand begint er mee te spotten terwijl je he tzelf heb gehad, dan weet je toch als geen ander hoe dat kan zijn..

Ja tuurlijk wel :) maarja heelveel in mijn familie hebben het en ja is met de paplepel in gegoten dat woord ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:07:
en nu lees ik dat je pepslet nogmaals de kanker wenst

Indd :) dat spreekt elkaar ook wel tegen he natalie

en dat zit je zo te Kankeren op poes haha :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:05:
hoe kan het dan dat jezelf tegenover iemand begint er mee te spotten terwijl je he tzelf heb gehad, dan weet je toch als geen ander hoe dat kan zijn..

Wat moet je dan?
De hele dag huilen en jezelf zielig vinden?

Denk je nou echt dat als jij of iemand anders het woord kanker niet meer zegt, de gene die het hebben ineens beter worden? Of de mensen die er aan overleden je er mee terug krijgt?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:06:
sommige mensen zijn daar gevoelig in, als je dat is leert respecteren dan op elkaar te mekkeren gaat het veel beter in de wereld

Ja maar ze blijft er over door zeiken, ze respecteerd mijn mening ook niet of wel soms
Nee dan gaat ze zeggen wacht maar tot je het mee maakt blabla BEEN THERE DONE THAT

En dan? :/

Waarschuw beheerder
eerst zit je hier met een grote pleuris muil te verkondigen dat je er zo een hekel aan hebt als iemand met kanker spot

nee maar zij is de enige die niet goed is, of juist wel omdat ze net iemand heeft verloren aan die ziekte, en dan kunnen mensen dingen er anders uitgooien dan dat ze bedoelen omdat hun emoties de overhand dan nemen, en dan ga je er mee spotten, dan heb k de vraag aan jou heb jij het niet goed ofzo..

Waarschuw beheerder
ze komt uit de buurt van rotturdam ken je dat nie horen dan :P:P:P:P

Rotterdam :lief:

Waarschuw beheerder

nog zo een die de dubbelzinnigheid niet begrijpt hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
nathali de oorlogs bestrijder

Dat is de 2e x al net ook al

Maarja Peppiej en ik liggen er teminste niet wakker van :D

Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:08:
Indd dat spreekt elkaar ook wel tegen he natalie

en dat zit je zo te Kankeren op poes haha

Whehe idd wie zit zich zelf nou tegen te spreken

En wij schelden alleen maar met kanker ik wens het niemand toe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:09:
ze komt uit de buurt van rotturdam ken je dat nie horen dan

Rotterdam

Ja daar hoor je niets anders :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:08:
Wat moet je dan?
De hele dag huilen en jezelf zielig vinden?

dat zeg ik ook niet, maar om er dan zelf mee te spotten :S, de meeste mensen zullen dat echt nooit meer zeggen nadat ze het zelf hebben gehad

Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:08:
Denk je nou echt dat als jij of iemand anders het woord kanker niet meer zegt, de gene die het hebben ineens beter worden? Of de mensen die er aan overleden je er mee terug krijgt?

die mensen krijg je nooit weer terug, maar daarom blijven de emoties wel hangen, denk daar is aan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog zo een die de dubbelzinnigheid niet begrijpt hahahaha

Lul niet zo slap met je dubbelzinnigheid

Je zit er gewoon overheen te lullen :gaap:

Waarschuw beheerder
ze komt uit de buurt van rotturdam ken je dat nie horen dan

Rotterdam

kom maar is bij mij in de stad, daar hoor je kleine kinderen van een jaar of 10 al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:10:
En wij schelden alleen maar met kanker ik wens het niemand toe!

Ik zal niet zeggen krijg jij toch ff lekker de kanker..

Nee als soms wat fout gaat dan roep ik nog wel is kanker :)

Maar zal het niemand toewensen..

Zelfs die NATALIE niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee maar zij is de enige die niet goed is, of juist wel omdat ze net iemand heeft verloren aan die ziekte, en dan kunnen mensen dingen er anders uitgooien dan dat ze bedoelen omdat hun emoties de overhand dan nemen, en dan ga je er mee spotten, dan heb k de vraag aan jou heb jij het niet goed ofzo..

als je had gelezen wat ik iedere keer heb geschreven dan had je ook gelezen dat ik echt wel weet waar ik het over heb

mijn eigen moeder heeft kanker gehad dus ga me niet met die onzin aankomen

maar als je iedereen zo uitkaffert dat die niet met kanker mag spotten maar wel als je je eigen emotie niet meer de baas bent om het woord te gebruiken dan vraag ik me af of je wel goed bent

Waarschuw beheerder
DOEI :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:10:
dat zeg ik ook niet, maar om er dan zelf mee te spotten , de meeste mensen zullen dat echt nooit meer zeggen nadat ze het zelf hebben gehad

Waarom niet? wat moet je dan zeggen? Kut? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:12:
maar als je iedereen zo uitkaffert dat die niet met kanker mag spotten maar wel als je je eigen emotie niet meer de baas bent om het woord te gebruiken dan vraag ik me af of je wel goed bent

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:12:
Waarom niet? wat moet je dan zeggen? Kut?

Ja als ik dan weer met kut scheld dan volgt snel het woord kanker er achter aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:11:
Ik zal niet zeggen krijg jij toch ff lekker de kanker..

Nee als soms wat fout gaat dan roep ik nog wel is kanker

Maar zal het niemand toewensen..

Zelfs die NATALIE niet..

:aai:

als je had gelezen wat ik iedere keer heb geschreven dan had je ook gelezen dat ik echt wel weet waar ik het over heb

mijn eigen moeder heeft kanker gehad dus ga me niet met die onzin aankomen

Ze is niet goed in dr bovenkanker :cheer:

Maar ze gaat al weg want ze is gewoon uitgelult :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:10:
Ja daar hoor je niets anders

vertel mij niks nieuws :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:13:
Ja als ik dan weer met kut scheld dan volgt snel het woord kanker er achter aan

Idd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:12:
Waarom niet? wat moet je dan zeggen? Kut?

is het tegenwoordig stoer om met kanker te schelden bedoel je dat ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:14:

is een hype

Waarschuw beheerder
ik gaat ook slapen dames weltrusten :cheer:

Waarschuw beheerder

dit is dus weer hetzelfde wat je zei als van een paar reply's terug, alleen wat anders geformuleerd, ga maar na wat ik daarmee bedoel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:13:
vertel mij niks nieuws

zelfs mn neefje van 5 kwam thuis en schelde me uit voor kankerwijf.. whahaha :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:14:
is een hype

ik weet wat je bedoeld, maar leuke hype is het niet, als je nagaat in andermans gevoelens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:15:
ik weet wat je bedoeld, maar leuke hype is het niet, als je nagaat in andermans gevoelens

Tja, ik kan er niet om huilen als iemand me uitscheld daarmee, heb ook familie verloren dmv kanker..

Ja het is kut, maar moet ik dan eeuwig gaan rouwen en janken als ik het woord KANKER hoor.. :)

Nee onzin
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:14:

Nee hoor dat bedoel ik niet

Maar als iemand kanker wilt zeggen of je het nou gehad hebt of niet of dat je iemand kent die het heeft/had of er aan overleden is dan moet die persoon dat lekker zelf weten
Tuurlijk kan je op je woorden letten en dat doe ik ook echt wel hoor
Mij zal je niet midden opstraat kanker dit kanker dat horen zeggen maar als iemand anders het doet moet ie dat lekker zelf weten want mij heb je er totaal niet mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:15:
ga maar na wat ik daarmee bedoel

ik ga me er niet echt iets van aantrekken bijna iedereen gebruikt het woord weleens maar niet met de bedoeling zoals sommige mensen denken :D

Waarschuw beheerder
mensen ik ga naar mn kanker nest, want ik ben kanker moe..

Nou doeeeiiii

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:16:
Maar als iemand kanker wilt zeggen of je het nou gehad hebt of niet of dat je iemand kent die het heeft/had of er aan overleden is dan moet die persoon dat lekker zelf weten
Tuurlijk kan je op je woorden letten en dat doe ik ook echt wel hoor
Mij zal je niet midden opstraat kanker dit kanker dat horen zeggen maar als iemand anders het doet moet ie dat lekker zelf weten want mij heb je er totaal niet mee

kijk dan zijn wij uitgepraat, want dat bedoelde ik nou, die persoon in kwestie moet dat zelf weten, maar houd er alleen rekening mee, dat het een ander goed kan kwetsen ;)

nou dat we daar zo heisa over moesten maken ? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:16:
Tja, ik kan er niet om huilen als iemand me uitscheld daarmee, heb ook familie verloren dmv kanker..

Ja het is kut, maar moet ik dan eeuwig gaan rouwen en janken als ik het woord KANKER hoor..

maar dan nog hoef je er niet mee te spotten vind ik

maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:19:
maar dan nog hoef je er niet mee te spotten vind ik

maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten

Daarom :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:18:
mensen ik ga naar mn kanker nest, want ik ben kanker moe..

Nou doeeeiiii

Ik ook :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:18:
nou dat we daar zo heisa over moesten maken ?

Nou ik niet maar Natalie wel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:21:
Nou ik niet maar Natalie wel

die zit volgepropt met emoties snap dat dan ook :) en niet altijd denken van zij vind dit en dat niet goed van mij, dan ik dus ook niet, kijk ff ietsje verder dan dat, dan word er pas een grote vooruitgang geboekt in elkaar respecteren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:24:
die zit volgepropt met emoties snap dat dan ook en niet altijd denken van zij vind dit en dat niet goed van mij, dan ik dus ook niet, kijk ff ietsje verder dan dat, dan word er pas een grote vooruitgang geboekt in elkaar respecteren

Neeeeeeeeee waar het mij om gaat is dat zij zit te beweren dat ik er te pas en te onpas mee zit te schelden :S
Wat weet zij er nou van :| HELEMAAL NIX

En ik haaaaaaaaat het als mensen tegen mij gaan zitten blaten over dat "wacht maar tot je het zelf mee maakt" blablablabla ik word daar gewoon moe van :gaap:

Waarschuw beheerder
ga slapen joh doe ik ook, we worden er hier allemaal moe van :z weltrusten lieve mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:28:
ga slapen joh doe ik ook, we worden er hier allemaal moe van weltrusten lieve mensen

We? Wie is we?

Jij en je andere persoonlijkheden?

Waarschuw beheerder
stoeipoes en de 7 rovers

Waarschuw beheerder
of sneeuwwitje en de 7 dwergen :P

Waarschuw beheerder
wie wil je het liefste zijn :)

Waarschuw beheerder
ik ga slapen heb me weer uitzonderlijk goed vermaakt hier 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:36:
ik ga slapen heb me weer uitzonderlijk goed vermaakt hier

ik gaat ook slapen, weltrusten mensen (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 oktober 2005 om 01:10:
Maarja Peppiej en ik liggen er teminste niet wakker van

apart , om de een of andere reden doet mij deze zin anders vermoeden :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 08:06:
apart , om de een of andere reden doet mij deze zin anders vermoeden

Nerd:p

Waarschuw beheerder
donateur

ik ben het met je eens... maar in bv. Den Haag is het een 'gewoon' woord.. dus daar is toch wel beetje kankah anders :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 13:25:
ik ben het met je eens... maar in bv. Den Haag is het een 'gewoon' woord.. dus daar is toch wel beetje kankah anders

Waarom is het daar anders :Vaag:

Wat een BS zeg :D

Waarschuw beheerder
ik scheld zelf zelden met kanker, maar dat komt dan ook omdat ik het van heel dichtbij heb meegemaakt en dit eindigde dus idd ook met de dood.
ik hoor het als scheldwoord toch wel elke dag om me heen en ik vind dat ieder voor zich moet weten of hij/zij daarmee wilt schelden. als het echt te erg wordt en ik me er aan irriteer zeg ik er wel wat van ja, maar ach je kan mensen toch het schelden met kanker niet afleren als ze niet begrijpen waarom ze het niet moeten doen ;)
Waarschuw beheerder
kreeg vandaag nog een bericht van één of ander gefrustreerd typje .... mijn oma heeft het maar haar reactie daarop was .. ik hoop dat ze snel sterft .. ja dan gaat het mij iets te ver !

Uitspraak van Mama loves Jami <3 op donderdag 13 oktober 2005 om 14:59:
ing

HOER!!!
met je afgeneukte kankerpaardebek stinkkankerhoer
zo dat noem ik creativiteit
kankerhoer hoop dat je hele familie afsterft aan KANKER!!!!
heb je ook teminste wat hoertje

zo dat lucht op

Uitspraak van Mama loves Jami <3 op donderdag 13 oktober 2005 om 15:04:
ja eigenlijk wel
nou hopelijk gaat ze snel
makkelijker kan je er niet vanaf komen toch
opgeruimt staat netjes hihi

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
delirious...
ach zulke mensen hebben we ook nodig ;) het gaat nogal ver en ik zou het zelf niet uit mn strot krijgen... maar zonder dit soort mensen zou leedvermaak ook niet meer bestaan ;)
en dat zou jammer zijn :P

look at the bright side o:)
Waarschuw beheerder
leedvermaak daar hou ik wel van ...
en als iemand kanker zegt dan ben ik echt niet degene die gaat zeuren van ,,, mijn oma heeft dat en dat mag je niet zeggen .. zeg zelf ook wel eens

maar de reactie erna .. pfff dan ben je echt diep gezonken en sneu bezig ,,,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~DELIRIOUS~ op donderdag 13 oktober 2005 om 15:57:
kreeg vandaag nog een bericht van één of ander gefrustreerd typje ....

Wat doe jij mensen aan hé, dat je zulke berichten krijgt ?

Ik krijg ze nooit :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Haha, wat lief :)

Waarschuw beheerder
ik word echt misselijk van die mensen die zeggen: "puhh ik heb die en die verloren aan kanker..puhhh..scheld niet met kanker in mijn buurt puhhh"

:/ vaak zijn dat mensen (Lees: NIET ALTIJD!!) die zelf ook scholden met kanker..en dan gaat hun opa/oma/whatever eraan dood en dan zijn ze opeens heilig..zeggen ze geen kanker meer en iedereen die het wel zegt is sneu.

scheinheilig..o wat haat ik dat zeg.

en on topic: als je geen kanker meer zegt komen de mensen die eraan overleden zijn helaas niet terug..
Als je met kanker scheld..betekend dat niet meteen dat je ermee spot..of dat je wilt dat diegene kanker krijgt.

Zo kun je bij elk scheldwoord wel gaan janken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 01:08:
scheinheilig..o wat haat ik dat zeg

scheinheilig is weer heel wat anders ;)
dan gaan ze door met schelden en zeggen ze van scheld niet met kanker in me buurt, terwijl er al een familielid/dierbare van hun overleden is ;)
als je geen kanker meer zegt komen de mensen die eraan overleden zijn helaas niet terug..
Als je met kanker scheld..betekend dat niet meteen dat je ermee spot..of dat je wilt dat diegene kanker krijgt.

allemaal excuusjes om het woord kanker maar goed te praten denk ik :)

mensen ik doel er alleen maar op dat je dat niet bij iedereen kunt flikken, wat je zegt moet jezelf weten, maar hou ook rekening met andermans gevoelens ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 10:51:
mensen ik doel er alleen maar op dat je dat niet bij iedereen kunt flikken, wat je zegt moet jezelf weten, maar hou ook rekening met andermans gevoelens

juist (y). Helaas komt het woord respect niet in ieders woordenschat voor...
Waarschuw beheerder
donateur
ik word echt misselijk van die mensen die zeggen: "puhh ik heb die en die verloren aan kanker..puhhh..scheld niet met kanker in mijn buurt puhhh"

vaak zijn dat mensen (Lees: NIET ALTIJD!!) die zelf ook scholden met kanker..en dan gaat hun opa/oma/whatever eraan dood en dan zijn ze opeens heilig..zeggen ze geen kanker meer en iedereen die het wel zegt is sneu.

scheinheilig..o wat haat ik dat zeg.

en on topic: als je geen kanker meer zegt komen de mensen die eraan overleden zijn helaas niet terug..

Dat heb ik hier al 100x gezegd :/ maarja

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 10:51:
allemaal excuusjes om het woord kanker maar goed te praten denk ik

Wat een gelul :|
Ik heb ook al 100 x het excuse voor het woord tering en tyfes : "Ja daar gaan mensen niet meer aan dood, of dat komt hier niet meer voor etc"
Zelfde bullshit :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja... er wordt wat afgekankerd op PF :/

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, en van roken, slikken en zuipen ga je ook dood!

Mag je het daar dan ook niet over hebben?

Oh, ik zie het al LIMBURG, dat verklaard een hoop....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lanz op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:57:
Tja... er wordt wat afgekankerd op PF

Ja idd :o

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:57:

Oh, ik zie het al LIMBURG, dat verklaard een hoop....

Nee ik heb liever niet dat je het woord :
Roken, alcohol, drugs, aids, tyfes, tering, cholera, kanker etc zegt
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk tegenwoordig wel uit wanneer ik het zeg,m'n zoontje zegt op het moment alles na ;p
Waarschuw beheerder
donateur

Dat heb je zelf in de hand. Dat je kanker krijgt, vaak niet. Slimmerik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:09:
Dat heb je zelf in de hand. Dat je kanker krijgt, vaak niet. Slimmerik

Nouja als je begint met roken weet je toch dat er een grote kans bestaat dat je kanker kan krijgen.

Maarja dan moet je ook niet zeiken als je het hebt of is dat nou te grof om dat te zeggen?
Waarschuw beheerder
donateur
Als het door roken komt niet nee. Eigen schuld, dikke bult :yes:

Maar dat is maar een klein percentage van het totaal aantal mensen dat kanker krijgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:11:
Nouja als je begint met roken weet je toch dat er een grote kans bestaat dat je kanker kan krijgen.

Maarja dan moet je ook niet zeiken als je het hebt of is dat nou te grof om dat te zeggen?

Wat wil je nou eigenlijk bereiken kind? Dat iedereen maar met dat stopwoordje van je gaat schelden? Je promoot het nog steeds he. Zegt heel erg veel over iq :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:12:
Als het door roken komt niet nee. Eigen schuld, dikke bult

Maar dat is maar een klein percentage van het totaal aantal mensen dat kanker krijgt.

Als ik longkanker van het roken krijg is het mn eigen schuld misschien mag ik dan lekker kankeren? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:15:
Als ik longkanker van het roken krijg is het mn eigen schuld misschien mag ik dan lekker kankeren?

Respectloos weer. :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:14:
Wat wil je nou eigenlijk bereiken kind? Dat iedereen maar met dat stopwoordje van je gaat schelden? Je promoot het nog steeds he. Zegt heel erg veel over iq

Blablablabla :Gaap:

Ten eerste ik promoot nix :)
Ten tweede het is mn stopwoord je niet (hoevaak heb je me het woord kanker zien zeggen in de zin van een scheldwoord hier?)
En ten derde wat zegt het over mn iq dan? Leg uit ben benieuwd.

Ik wil hier helemaal nix mee bereiken ik reageer gewoon op mensen en geef mn mening, dat mag toch of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:16:
Respectloos weer.

Ja je kan het ook serieus nemen :D moet jij weten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:18:
Blablablabla

Ten eerste ik promoot nix
Ten tweede het is mn stopwoord je niet (hoevaak heb je me het woord kanker zien zeggen in de zin van een scheldwoord hier?)
En ten derde wat zegt het over mn iq dan? Leg uit ben benieuwd.

Ik wil hier helemaal nix mee bereiken ik reageer gewoon op mensen en geef mn mening, dat mag toch of niet?

Je bent echt in to the kanker he? We weten nu wel hoe je erover denkt, aangezien je al zoveel reacties hebt gegeven. :gaap:

Waarschuw beheerder
Is het met Stoeipoes eens

Alle andere ziektes kunnen toch ook?.Golera,tiefus,tering bla bla bla

Daarnaast krijg je ze er toch niet mee terug.

Me beste vriendin is haar moeder verloren aan kanker,en die roept het nog net zo hard als de rest

Who cares! Het zijn maar woorden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:22:
ja kanker

Foei!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:22:
Je bent echt in to the kanker he? We weten nu wel hoe je erover denkt, aangezien je al zoveel reacties hebt gegeven.

Ja ik ben echt in to kanker
Ik vind het woord zo geweldig hip dat ik wil dat iedereen het gaat zeggen! Kanker is echt gaaf!
Ik promoot het :jaja: omdat ik het niet met jullie eens ben promoot ik het :jaja:

En ik wil nu dat iedereen op houdt met het zeggen van tyfes, aids, tering en de rest van alle ziektes!

VINDEN JULLIE DAT NORMAAL OFZO? :@ gaan mensen aan dood hoor idiooten

Zo :) slaat weer als een pik op een drumstel maar zo zie je het liefst wat ik zeg he (volgens jou dan)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:25:
Is het met Stoeipoes eens

Alle andere ziektes kunnen toch ook?.Golera,tiefus,tering bla bla bla

Daarnaast krijg je ze er toch niet mee terug.

Me beste vriendin is haar moeder verloren aan kanker,en die roept het nog net zo hard als de rest

Who cares! Het zijn maar woorden

Tsja sommige mensen trekken dingen te persoonlijk aan :o
Maarja moeten ze lekker zelf weten ze hebben alleen zich zelf er mee en niet mij, alleen moeten ze niet komen mekkeren bij mij

:aai: voor iedereen die zich persoonlijk aangevallen voelt :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:25:

Dat is dan dom ja. Dat wil dus niet zeggen dat je andere mensen er mee moet lastigvallen. Als mn moeder bijv zou overlijden aan kanker. En iemand roept tegen mij kankerlijer, dan maak ik m af. Moet ie maar nadenken. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:25:
Ja ik ben echt in to kanker
Ik vind het woord zo geweldig hip dat ik wil dat iedereen het gaat zeggen! Kanker is echt gaaf!
Ik promoot het omdat ik het niet met jullie eens ben promoot ik het

En ik wil nu dat iedereen op houdt met het zeggen van tyfes, aids, tering en de rest van alle ziektes!

VINDEN JULLIE DAT NORMAAL OFZO? gaan mensen aan dood hoor idiooten

Zo slaat weer als een pik op een drumstel maar zo zie je het liefst wat ik zeg he (volgens jou dan)

poesj....ik vind je geweldig...:bloos:

:respect::respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:26:
Tsja sommige mensen trekken dingen te persoonlijk aan
Maarja moeten ze lekker zelf weten ze hebben alleen zich zelf er mee en niet mij, alleen moeten ze niet komen mekkeren bij mij

voor iedereen die zich persoonlijk aangevallen voelt

Ook niet piepen als je een keer de verkeerde treft. Kun je echt verwachten met zo'n grote muil. :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:28:
Ook niet piepen als je een keer de verkeerde treft. Kun je echt verwachten met zo'n gote muil.

wie heeft er hier nou een grote muil...
je moet je grote waffel tegen d'r houden..:[
wees eens een vent...dat ben je nl niet ...
pussy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:27:
poesj....ik vind je geweldig...

Pff je hebt fans. :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:29:
je moet je grote waffel tegen d'r houden..
pussy

blablabla...komt niks zinnigs uit ventje. :gaap:

Waarschuw beheerder
Ontopic maar weer. :yes:

Of slotjuh!!!!

Waarschuw beheerder
Tjongejonge

Ja weet je me over-over-over grootmoeder is doodgegaan aan de pest

als ik dat nog 1 keer hoor! maak ik diegene ook af :S

Bla bla bla :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dan dom ja. Dat wil dus niet zeggen dat je andere mensen er mee moet lastigvallen. Als mn moeder bijv zou overlijden aan kanker. En iemand roept tegen mij kankerlijer, dan maak ik m af. Moet ie maar nadenken.

Waarom is dat dom?
Mijn vader is er ook aan overleden en als iemand tegen mij zegt kankerkind of weet ik wat of me de kanker toe wenst
Ik kan er alleen om lachen :jaja: kanker staat gelijk aan kut wat mij betreft :)

Maar jij doet net alsof de mensen die het woord kanker wel eens gebruiken te pas en te onpas er mee schelden en het tegen iedereen zeggen :S
Als ik op straat loop zit ik echt niet te kankeren hoor :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:28:
Ook niet piepen als je een keer de verkeerde treft. Kun je echt verwachten met zo'n grote muil.

Hier dat bedoel ik
Wie zegt er dat ik het tegen mensen zeg? Dat maak jij er weer van
Jezus :Gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:32:
...wie het zegt heeft het zelf..nahnahnahnahnah

Dat heb ik dus niet gezegd hahaha

Waarschuw beheerder
stoeipoes is de beste :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
poesj....ik vind je geweldig...

Ik jou ook (L)

Neuken?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:29:
je moet je grote waffel tegen d'r houden..
pussy

:o :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:30:
Pff je hebt fans.

Weet ik, ik ben toch de promoter van het woord natuurlijk heb ik dan fans :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:31:
Tjongejonge

Ja weet je me over-over-over grootmoeder is doodgegaan aan de pest

als ik dat nog 1 keer hoor! maak ik diegene ook af

Bla bla bla

8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:32:
...wie het zegt heeft het zelf..nahnahnahnahnah

:o

Ohja
Vind je dat normaal ofzo? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:33:
Dat heb ik dus niet gezegd hahaha

Ach je kan er iig om lachen :cheer:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:34:
stoeipoes is de beste

Whaha nerd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb heel flauw al op het envelopje gedrukt. Wilde serieus een discussie aangaan, maar als je respectloos bent. Te triest voor woorden dit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:40:
Ik heb heel flauw al op het envelopje gedrukt. Wilde serieus een discussie aangaan, maar als je respectloos bent. Te triest voor woorden dit.

Ik zeg iig geen dingen die niet mogen dusja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maargoed

Ga je nog reageren op mn posts?

Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:32:
Maar jij doet net alsof de mensen die het woord kanker wel eens gebruiken te pas en te onpas er mee schelden en het tegen iedereen zeggen
Als ik op straat loop zit ik echt niet te kankeren hoor

Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:32:
Hier dat bedoel ik
Wie zegt er dat ik het tegen mensen zeg? Dat maak jij er weer van
Jezus

Ik wacht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:34:
Ik jou ook

Neuken?

aaahh :lief:

:yes:??!

Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:34:
Weet ik, ik ben toch de promoter van het woord natuurlijk heb ik dan fans

duh..dat straalt het woord ook letterlijk én figuurlijk uit 8)

(quote op bericht verwijderd)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:47:
aaahh

??!

:9

duh..dat straalt het woord ook letterlijk én figuurlijk uit

Echt? :|

dat meen je niet??! hoe zal dat dan gekomen zijn...

knkr ?!

Ik denk dat dit topic zo of dicht gaat of er een paar posts verwijderd worden

Waarschuw beheerder
jammer :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Eigen schuld! :[
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:48:
Ik denk dat dit topic zo of dicht gaat of er een paar posts verwijderd worden

Allebei.

Ik wordt er een beetje moe van om steeds posts te moeten verwijderen omdat hier een aantal kinderachtige mensen tussen zitten niet zichzelf niet kunnen beheersen.
laatste aanpassing