Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 27 augustus 2005 om 11:00 |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:03:Decibel dan ook niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 18:05:Vertel het , doe het boekje maar open
Uhm....uhm...uhm... uhm...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:07:Stotteraar
Uhm..wie ik?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:55:Doe je mond dicht en ga slapen
Nee is nog te vroeg,en krijg mijn mond niet zelf dicht
Uitspraak van hardcore333 op zaterdag 20 augustus 2005 om 13:37:hopen dat ML niet weer zo'n blubber zooi is als vorig jaar
De weersvoorspellingen voorspellen weinig goeds..
Uitspraak van Shockwave® op zaterdag 20 augustus 2005 om 16:23:De weersvoorspellingen voorspellen weinig goeds..
ik weet het
ik hoorde van een paar gasten die in het bos naast de floriade waren dat het weer 1 grote modderpoel is...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 16:40:Denk dat ik van de week maar op zoek ga naar leuke kaplaarzen en bijbehorend regenpak en zuidwester. Kan ik lekker glijen vanaf de berg.
Same here
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:43:ik ga er met pretbek heen
o mijn god
dat kan nooit goed gaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:52:"i'm a very healthy boy"
hey die is alleen voor rich
Uitspraak van hardcore333 op maandag 22 augustus 2005 om 13:51:ik ga zo ff met een paar gasten naar floriade fietsen kijken hoe ver ze al zijn bet bouwen en of het gras beetje loopbaar is laatste aanpassing 22 augustus
Ben benieuwd
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 13:53:Ben benieuwd
zal wel ff kijken of k wat fotos kan maken
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 13:53:ik ga zo ff met een paar gasten naar floriade fietsen kijken hoe ver ze al zijn bet bouwen en of het gras beetje loopbaar is laatste aanpassing
ik moet ook ff langs, ff een fles vokda begraven, scheelt weer een hoop $$$$
Uitspraak van hardcore333 op maandag 22 augustus 2005 om 16:31:kom net terug van de floriade en alle tenten staan al en de frames van q-dance en de maistage staan ook al voor een groot deel...
k ga van de week nog wel ff langs met een camera
het gras is goed beloopbaar en geen modder zooi
kon je nog een beetje het terrein opkomen? nog niet alles is afgesloten?
ik moet ook ff langs, ff een fles vokda begraven, scheelt weer een hoop
whahha juist
kon je nog een beetje het terrein opkomen? nog niet alles is afgesloten?
nee je kan niet meer naar de big spot hill enzo... je kan tot het palvejoen...
ben door het bos gereden zo de floriade op maar al snel staan er zwarte hekken en er lopen wel veel werk lui rond dus als je iets begraaft moet je t wel snel doen
laatste aanpassing