Partyflock

Forumonderwerp · 802602
2344x bekeken
Betreft: evenement: Wooferland 2005, zondag 4 september 2005 om 11:00

Waarschuw beheerder
.....omdat feestjes op zondag altijd zo fijn zijn :9
En omdat het gratis is.... B)
Of omdat het 25+ is?

Wie gaat er dit jaar naar Wooferland en waarom?
En, wie was er vorig jaar op Wooferland en hoe was dat?

Meer info:
www.wooferland.com
https://partyflock.nl/party/46612
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geweldig zeg!!
Ben er nog nooit geweest, maar heb het direct in mijn agenda gezet..... :yes:

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed, classics omlu en 25+ dat moet ook wel, zijn wel classics en geen remix nummers :D Denk na of ik ga, lijkt me wel tof!! :yes:
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
las het weer goed is ... ben ik zeker van de partij :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vally op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:24:
las het weer goed is ... ben ik zeker van de partij

Jij bent echt van suiker hé ;)
Waarschuw beheerder
flauw dat ze zoiets 25+ maken hoor :(

Waarschuw beheerder
sow 25+ ze verzinne het wel hej, als ze 18+ doen lijkt met iet redelijker.

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker van de partij... vorig jaar was ook helemaal top. Na al die regen van de afgelopen zomer zijn we toch zeker wel wat gewend? Maar laten we toch maar hopen op een mooie nazomer...
Waarschuw beheerder
Het vreemde is dat er op de site nix te vinden is over een min age...

Ben benieuwd hoe het zit want dit ziet er toch wel errug rlx'ed uit :jaja:

Lekkere ouwe house op zodag :D
Waarschuw beheerder
Zoals in het nieewsbericht ook al vermeld staat is er helemaal geen leeftijdsgrens. Beter jezelf eerst even informeren dus.

Wat echter WEL een feit is is dat ze richten op ene oudere doelgroep en dan voornamelijk degenen die al vanaf den beginne naar housefeestjes gaan.

Er gaat GEEN oldstyle gedraaid worden, evenmin komen alle geijkte en welbekende klassiekertjes voorbij die iedereen nu onderhand ook wel kent. Is gewoon een flashback naar de hoogtijdagen van de Mazzo, de Melkweg en dat soort dingen.

Ik ben er zeker bij. Hoor teveel van hetzelfde en ik wil de ouwe plaatjes die je nooit maar dan ook nooit meer ergens hoort wel weer eens voorbij horen zoeven. Heb vooral heel veel zin om Cellie te zien draaien. (l)

Daarbij, degenen die nu zo piepen over dat 25+ gedoe (wat er dus helemaal niet is): Is het zo moeilijk om je voor te stellen dat er best wat ouderen zijn die gewoon weer eens de hele ouwe garde van toen willen treffen? Ik ga elke week nog op stap en ik amuseer me overal, ook met mensen die pas 15 zijn. Toch merk ik wel dat ik af en toe wel eens zin heb om weer tot de jonkies te behoren. Om te feesten met mensen die begonnen in een tijd dat "respect" nog echt the keyword was. Ik hoop echt dat dit feest gewoon wat oudere luitjes aantrekt en er niet alsnog mensen op afkomen die er eigenlijk niets te zoeken hebben. En die achteraf gaan lopen piepen "jah man duh musiek was veel tuh soft" ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
Beter jezelf eerst even informeren dus.

Op de PF profiel van het feest staat min age 25 ;)

Er gaat GEEN oldstyle gedraaid worden, evenmin komen alle geijkte en welbekende klassiekertjes voorbij die iedereen nu onderhand ook wel kent. Is gewoon een flashback naar de hoogtijdagen van de Mazzo, de Melkweg en dat soort dingen.

Mooi toch ;)
Vind het altyd wel weer leuk om iets nieuws of in dit geval ouds ;) te horen :)
Waarschuw beheerder
Niet alles wat op PF staat is ook waarheid, wel? ;) Dr staan ook wel vaker muziekstijlen bij feesten die niet kloppen. Maar goed, niemand had schijnbaar nog de moeite genomen om het niuews bericht en de reacties daarop even te lezen. Dan had men begrepen dat er gewoon op een oudere doelgroep gemikt wordt en er dus geen sprake is van een absolute leeftijdsgrens van 25. :)
Waarschuw beheerder
donateur
We richten ons dus op de 25 plussers en daarom zullen er alleen classics worden gedraaid. Verwacht geen Oldstyle en ook niet de standaard plaatjes zoals die al op 1001 verzamel cd’s staan, maar voornamelijk de sound die vroeger in de clubs werd gedraaid. Daarnaast zorgen we dat er voor de kids die meekomen ook voldoende te beleven is. Ieder zijn ding, ieder zijn feest.Maar laten we duidelijk zijn: Wooferland is voor iedereen die wil komen, ongeacht leeftijd, geaardheid of afkomst, vrij toegankelijk!

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:15:
Niet alles wat op PF staat is ook waarheid, wel?

Idd, maar ben't ook al vaker tegengekomen dat een site van een feest bepaalde info mist!
De reacties had ik id nog niet gelezen maar vroeg me al af hoe het kon dat kinderen wel mochten komen en jongeren niet :P
Maar dat is duidelijk nou ;)

Zal er weer te snel over heen gelezen hebben :bloos:

Ik denk dat ik het weer afw8 en mocht dat goed zijn kom ik zeker wel even kijken denk :D
Lekker afteren van Ghosttown, ben benieuwd of daar veel animo voor is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok, bedankt voor de info Wackiejacky :flower:
Ik was ook uitgegaan van wat er op PF (en dan niet in het nieuwsbericht) stond...

Om te feesten met mensen die begonnen in een tijd dat "respect" nog echt the keyword was.

Wat je de laatste tijd bijvoorbeeld ook weer ziet op die acid-feestjes....
en op illegale feestjes hangt ook meestal dat sfeertje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *F* op zondag 14 augustus 2005 om 18:21:
Daarnaast zorgen we dat er voor de kids die meekomen ook voldoende te beleven is.

w00t. %)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er heen omdat het een leuke lokatie is :d
en ook nog gratis ook ;)
dj's ook oke....

mag niet klagen voor iets wat gratis is :nee:

Waarschuw beheerder
ziet er ok uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:cheer: gratis :cheer:

Als het mooi weer wordt is het helemaal toppie :woop:

Waarschuw beheerder
Kijk... dat is nou weer op en top Hollands. Gratis... the magic word. Dáág zeeuws meisje, tot op wooferland...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me helemaal G-E-W-E-L-D-I-G dit feestje....

ich bins dabei.... (L)

Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest..dus dit jaar ook maar weer denk(Y)

lachgasballonuuuhhhhhhhh;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb vooral heel veel zin om Cellie te zien draaien.

Ben nu een oud cd'tje aan het luisteren uit de MA22O van Cellie.... damn... lekker hoor.....

Waarschuw beheerder
donateur
Gratiiiiis! Laat dat nou precíes mijn budget zijn!

En ik lust wel een feestje zo op de zondag (Y)

*noteert 4 september 'Wooferland' in haar agendaatje*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whoehaaaa....

Damn good reason Überloeder :P:P (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
"jah man duh musiek was veel tuh soft"

8) whehe
Waarschuw beheerder
Ik laat`t ook aan de weer goden over of ik kom of niet...:bounce: moet anders 2 uur rijden :p maar met mooi weer lijkt`t me wel wat :yes:

Staat genoteerd B)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik ben er vorig jaar geweest...
Ondanks dat de muziek mij niet echt aansprak (hoe kan het ook anders.. Ik was er niet bij he in die tijd :p) heb ik me toch heel goed vermaakt (Y)

Lekkere vage mensen, leuke sfeer, lachgas-ballonnen 8)

Maar niet voor herhaling vatbaar ;)

Waarschuw beheerder
Heb er zin in, eindelijk een feest met de juiste spirit. :)

Geen commercie, geen fratsen, alleen muziek. :respect:

Waarschuw beheerder
Ik zal er zeker zijn en ik hoef me gelukkig (als 30+er) geen zorgen te maken over de minimum leeftijd!! hihi

Ik heb er zin in!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 20:29:
Ik zal er zeker zijn en ik hoef me gelukkig (als 30+er) geen zorgen te maken over de minimum leeftijd!!

Jij hebt niet alle posts goed doorgelezen eh?

Waarschuw beheerder
Jawel, maar mag ik niet een beetje 'stangen'? haha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 18:15:
Jawel, maar mag ik niet een beetje 'stangen'? haha

Tuurlijk mag dat(f)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook geweest en het was echt te gek!
Je mocht je eigen drank meenemen en anders betaalde je 2,50 voor een BACO. Dat zijn tenminste gave feestjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:42:
lachgas-ballonnen

:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:42:
Lekkere vage mensen, leuke sfeer,

Ja, die 'oudjes'weten wel van wanten!! ;) ;-)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
Waarschuw beheerder
yep :yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was echt gezellig....
Dit jaar zkrs weer ff kijken :d

Waarschuw beheerder
ook ik ga even kijken!!! lijkt mij een leuk feestje en leeftijd..........het gaat niet om het getal maar om het gevoel.
Waarschuw beheerder
25+ en een kids area....mmm...beetje raar...
Waarschuw beheerder
heb er zin lekker in het zonnetje(hoop ik) effe een feestje bouwen!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Het weer ziet er tot nu toe redelijk goed uit. Het zal hoe dan ook niet uit de lucht gieten zoals met dance valley (en dat viel uiteindelijk ook alles mee!), maar een beetje het weer van vorige week vrijdag en zaterdag... en mysteryland was zwaar okay! beter (dan deze paar zonnige dagen) zullen we het toch niet krijgen deze zomer.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat Silo-tijden kunnen herleven op een grasveldje geloof ik niet, maar toch. Hier ben ik zeker te zien!

Lijkt me heerlijk om Dov, JP en Cellie weer eens "ouderwets" te zien draaien. Zal mijn gekoesterde Dance Valley shirt uit 1997 maar eens uit de kast trekken! :)

Jeumig, ik heb er echt zin in! Lekker zonnetje, lekker muziekje om je heen. En een lachgasballonetje is inderdaad een prima idee! Ambient Daan ga ik zeker ook even checken. Tijd niet meer gezien.

Wackyjacky: Is het zo moeilijk om je voor te stellen dat er best wat ouderen zijn die gewoon weer eens de hele ouwe garde van toen willen treffen? Ik ga elke week nog op stap en ik amuseer me overal, ook met mensen die pas 15 zijn. Toch merk ik wel dat ik af en toe wel eens zin heb om weer tot de jonkies te behoren.

Met dit soort uitspraken is het is niet moeilijk om van je te houden! :D

Over eigen drankjes meenemen: het is een gratis feest, dus zorg dat je de kas een beetje spekt, zodat dit soort initiatieven niet ten onder gaan aan Nederlandse zuinigheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 16:54:
Over eigen drankjes meenemen: het is een gratis feest, dus zorg dat je de kas een beetje spekt, zodat dit soort initiatieven niet ten onder gaan aan Nederlandse zuinigheid.

:respect: Heb je helemaal gelijk in. :) Denk dat ik alleen wel een heuplflesje Jack Daniels meeneem hihi, dat mik ik dan wel door mn colaatjes, anders zou ik bier drinken dus komt op hetzelfde neer. (l)

Woeiiiii heb er echt zooooo'n zin in, zeker na MysteryLand. Vond het tof hoor, maar veel te groot en massaal en het was gewoon het vetste in de Beats Club. Damn Dano draaide werelds en weet zeker dat het zondag ook een beetje in die trant gaat worden.

Weet iemand of dat feestje een beetje met openbaar vervroer te bereiken is trouwens? %) Want we willen gaan treinen maar moeten er wel pendelbussen rijden ofzo...

:)
Waarschuw beheerder
*slim* Staat natuurlijk op de site, prima te doen met OV dus komen lekker met trein en bus! (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon er praktisch naast. 5 minuten op fietsje voor me. Terrein ligt naast het Dance Valley terrein. Iets verder lopen, ik schat 10 minuten. Bus naar Amsterdam Sloterdijk, bus pakken, uitstappen bij de Snow Planet (sorry is fout, zie aanpassing onder), dan binnendoorsteken over Dance Valley terrein. Ik denk dat je eenmaal op de DV-heuvel het geluid wel zult horen al.

Het is gratis festival, dus ga er maar niet vanuit dat er speciale dingen als pendelbussen geregeld zijn. Op de site staan de vervoersmogelijkheden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ziet er wel leuk uit.

Waarschuw beheerder
als er mensen meegaan ga ik ZEKER weten ff kijken...altijd leuk een free party en nog op zondag ook..

het schijnt lekker weer te worden dus..HOPPAAAAAA

Waarschuw beheerder
Kan echt nergens vinden dat t perse voor 25+ is... :S

Waarschuw beheerder
nee dat is ook niet zo
(zie eerdere posts) :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 31 augustus 2005 om 19:18:
dus komen lekker met trein en bus!

Gezellig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat word dan gelijk doortrekken na ghosttown,maar wil er zeker wel bij zijn!
Waarschuw beheerder
Net het weerbericht bekeken en het wordt prima WOOFERWEER! Echt wel dat ik hier bij ga zijn...lekker dansen op de plaatjes uit mijn 'jeugd' (zegt de oude man)...heb er zin in!!

Waarschuw beheerder
uitstappen bij snowplanet? Dan moet je een behoorlijk stuk lopen hoor, op de wooferland-site staat dat je moet uitstappen bij 'zijkanaal b' en op de kaart lijkt dat inderdaad een heel stuk korter...

Het weer is inderdaad helemaal toppie zondag... heb ouderwets veel zin om naar dit feesie te gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, sorry, je hebt helemaal gelijk! Ik weet niet beter of de halte bij Snow Planet is de enige halte. Je kan inderdaad beter een halte eerder uitstappen als je uit de richting Sloterdijk komt.

Maar goed, ik kom op het fietsje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen mooi weer...wordt gezellig feessie :yes:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik heb ff een mailtje gestuurd

maar iedereen is welkom

hoe oud je ook bent, van welke afkomst je bent, man , vrouw, kind etc etc

iedereen is welkom :)
Waarschuw beheerder
Nu maar hopen dat het niet net als vorig jaar (wat ik begreep dan) vol=vol is, want wij moeten een aardig eindje reizen en lijkt me flink kut als we om 14u voor de deur staan en niet naar binnen mogen. :( Maar eerder wordt echt moeilijk, willen wel een beetje uitslapen zeg maar.

Had de organisatie nog gemaild maar helemaal niets op teruggehoord. %) :(

Ach, komt vast wel goed. Bis morgen allemaal! (k)
Waarschuw beheerder
Is dat zo? Ik ga ook pas ergens in de middag, ik zie het wel...anders rij ik lekker door naar het strand. :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan helaas niet, dammit.. ben stront-, maar dan ook écht strontverkouden :(
zit ik heel de dag te janken daar... :/

Waarschuw beheerder
Ook ik ben er pas vanaf een uurtje of 14:00. Dan is de zon ook wat minder fel... dan hakt het er niet zo in!!! haha

See ya!
Waarschuw beheerder
altijd leuk gratis feestjes ;)

ga zo ff kijken

:cheer:
Waarschuw beheerder
ik was er vorig jaar!!!! erg leuk :jaja:
alleen we moesten wel wachten om naar binnen te gaan; beperkt aantal mensen.
Dus wie weg ging, mocht een ander naar binnen
Waarschuw beheerder
Er staan 146 pics van Wooferland op www.phono.nl :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was het dan???
Waarschuw beheerder
Relaxt, zonnig, gezellig, vriendelijk, veel platen die je zelden hoort... top dus!

Dit soort feestjes zijn zeldzaam en we moeten er dan ook zuinig op zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
:(
baal dan ook echt dat ik niet kon vandaag (ziek), zeker gezien het prachtige weer en dat is ook iets waar je zuinig op moet zijn in dit land ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt een top sfeer:D de soundsystem had wat harder gemogen maar dat geeft niet, het ging toch los. Ik had eerder kritiek op de berichten dat het feest 25+ zou zijn, dit was niet zo maar ik heb genoten als 23 jarige van het publiek op het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gruwlijk! Weer en sfeer uber, musica te gek!!
Waarschuw beheerder
Nou Co, je hebt echt wel wat gemist hoor. Beetje Solar-achtig maar dan muzikaal echt veel lekkerder. (l) Vooral The Prophet en JP draaiden heerlijk (Age of Love woeiiiii, tnx Dov! (l) ).

Geweldig weer, heerlijke locatie in de bossen en aan het water, liepen aardig wat kids rond met schepjes en emmertjes enzo hihi, was echt leuk gewoon. Me beter vermaakt dan op de grote festivals iig dit jaar. :)

Hoe het trouwens kan dat ik Rik ben misgelopen weet ik niet hoor :D, die had ook niet effe laten weten dat 'ie er was want het was echt klein en heb heel veel bekenden gezien daar. :)

Ga echt met een heerlijk voldaan gevoel naar bed nu. :)

ZO hoor je te feesten. Minimale middelen, maximaal plezier. Het hoeft geen geld te kosten, dat bleek wel weer. Zou willen dat de housescene weer een beetje terug naar dit soort concepten zou gaan! :)

Waarschuw beheerder
Dit zijn de mooie feestjes en daar moeten we inderdaad zuinig op zijn. De sfeer was super relaxt, mooie mensen, super mooi weer natuurlijk, locatie geweldig,muziek paste perfect bij de dag, volume had iets harder gemogen maar de platen waren lekker om weer eens te horen, ik vond JP en Prophet erg lekker draaien.
Wooferland was supercool !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super gezellig feestje~!

Heerlijk in de zon, lekker muziekje (mocht wel ietsjes harder..) Maar dat was dan ook het enige...

Volgend jaar zeker weer van de partij~! (f)
Waarschuw beheerder
goed feesy gehad, top sweer nog betere muziek en een lekker weertje...

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje!! :D
Lekker in de zon, drankje in de hand. Heb me prima vermaakt. b)
Waarschuw beheerder
donateur
super feest (Y)
Kwam helaas pas om 6 uur aan :( vanwege me werk maar heb er ook vol van genoten.

Cellie :respect:

enige minpuntjes het geluid en die rookmachine :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op maandag 5 september 2005 om 11:38:
enige minpuntjes het geluid en die rookmachine laatste aanpassing 5 september 2005 11:39

rook machine was juist rock & roll

en geluid sja, we zaten wel met z'n alle in een natuurgebied en ook een beetje rekening houden met de beesten en dan bedoel ik niet de feestbeesten dit keer...

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ja af en toe een beetje rook wel ja :)
Waarschuw beheerder
Vond t echt n topfeestje. Heb nu dus n Zonnesteek vant van 1 tot 8 vol in de zon te hebben gezeten.
Muziek was meesterlijk ... idd. JP en The Prophet draaien super. Muziek kon wel iets harder, maar mocht de pret zkrs niet drukken.
Volgend jaar zkrs weer

Waarschuw beheerder
Was echt een te gruwelijk feestje! :D

Superrelaxte mensen, geweldige muziek, lekker weertje en een algemene houding van "Fuck it, we komen hier voor de muziek, niet voor de show." (y)
Helemaal geweldig! :respect:

Vanuit het DJ-aspect was het ook bijzonder interessant. :)
De overgang van, ik geloof Per, was de coolste die ik ooit heb gehoord :D : Gat Decor - Passion naar Public Domain - I Need Release; nog nooit zoiets cools gehoord! :respect: Ook JP was lekker bezig met Jaydee - Plastic Dreams en een berg tribalspul er doorheen. :D

Wanneer is de volgende? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 14:02:
Wanneer is de volgende? laatste aanpassing 5 september 2005 14:03

volgend jaar pas weer,

balen he, maar met pinkster het oud hollands acid feest zeker de moeite waar en hou de website http://www.meubelstukken.nl/ in de gaten voor het orginele warehouse acid party...

the advisor ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 56525, 694, 301}
Waarschuw beheerder
donateur
wat un topfeest waz het! :jaja:

nog mazzel met het weer ook! (y)

hulde aan baz en kornuiten!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb mij super vermaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prophet op maandag 5 september 2005 om 15:16:
wat un topfeest waz het!

nog mazzel met het weer ook!

hulde aan baz en kornuiten!!

mooi he, enne lekker setje van jouw erbij

volgend jaar weer?

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op maandag 5 september 2005 om 14:11:
volgend jaar pas weer,

balen he, maar met pinkster het oud hollands acid feest zeker de moeite waar en hou de website http://www.meubelstukken.nl/ in de gaten voor het orginele warehouse acid party...

the advisor ;-)

Da's inderdaad balen ja...

Maar dat acidfeest, is dat echt alleen acid of wordt er, net als op Wooferland, ook gewoon de echte oldschool gedraaid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 16:22:
ook gewoon de echte oldschool gedraaid?

moet eerlijk zeggen dat geen oldskool gehoord heb en het me ook niet voor kan stellen, aangezien er bovenin op de site staat no hardcore no oldstyle maar goed..

nee op dat acid feest word alleen acid gedraait net als op wooferland

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op maandag 5 september 2005 om 16:30:
nee op dat acid feest word alleen acid gedraait net als op wooferland

Op Wooferland werden er classics gedraaid, de oude acid is daar een onderdeel van. :)

Heb dus een beetje het vermoeden dat het een stuk eentoniger gaat worden dan Wooferland...
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik me erg goed heb vermaakt en dat ik het helemaal niet verwacht had dat het zón heerlijk chill feestje was en dat je er kon zwemmen en kano varen en waterfietsen en wandelen door het grote groen park en kabelbaan vliegen en dat je er heerlijk kon eten en dat er ook nog hele fijne deuntje uit de jaren 90 werden gedraaid en dan die zon erbij dat maakte het als een heerlijk dagje.

Ik weet wel dat ik volgend jaar op zeker weer ga alleen ga ik het dan wel even door geven aan me vrienden en vriendinnen zodat je er met een heleboel gezellige mensen, een prettig dagje van kan maken!!!
Waarschuw beheerder
Wooferland vond ik 100% (Y)Zo'n lekkere Zondag heb ik maar zelden.... Fantastisch vriendelijk sfeertje, en heerlijk relaxte deuntjes. C ya nxt year :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 september 2005 om 00:50:
Nou Co, je hebt echt wel wat gemist hoor. Beetje Solar-achtig maar dan muzikaal echt veel lekkerder.

:(
baalde echt enorm ja...
volgend jaar beter hoop ik (Y)

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 september 2005 om 00:50:
Hoe het trouwens kan dat ik Rik ben misgelopen weet ik niet hoor

die was na een paar uur weer thuis, die vond het niet leuk zonder mij :P ;)

geen idee hoe dat kan, die heeft lekker liggen bakken in het zonnetje natuurlijk en niets of niemand gezien, hahaha

Waarschuw beheerder
Was een (Y) feestje
Waarschuw beheerder
ja het was een super feestje goeie mensen en genoten van de dj's met name de prophet .maar de andere konden er ook wat van . whe want more .

Waarschuw beheerder
Super leuk.. Echt veel beter als vorig jaar! Mooi weer.. Helemaal top :)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke dag gehad(y)en wat een supermooi weer B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er niet geweest, kennis van me wel, heel leuk om zulke fijne reacties te lezen! (y)

Misschien iets voor volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
was een top dag!
zeker omdat ik daar aankwam met wat vrienden en ik eiegenlijk niks van wooferland af wist.
zouden van de zon genieten in spaarnwoude, komen daar aan, vet feest, wist ik veel!!! nou heb die mp3 speler niet meer nodig gehad!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prophet op woensdag 7 september 2005 om 09:09:
liefhebberz

pff.. liefhebbers,

laat me niet lachen ;-)

the advisor :-)
Waarschuw beheerder
donateur
top (Y)

die van cellie ook nog ergens te krijgen of diablo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 09:16:
pff.. liefhebbers,

laat me niet lachen ;-)

the advisor :-)

???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 12:40:
???

sarcasme viert hoogtij..

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebberz staat mijn livesetje hier: Livesetje van Prophet @ Wooferland

*zucht* draaide ie maar vaker zo O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 12:45:
sarcasme viert hoogtij..

the advisor ;-)

Aha. ;)

Uitspraak van troebels op woensdag 7 september 2005 om 13:06:
*zucht* draaide ie maar vaker zo O:)

Ik volg dat ook niet zo hoor, kun je zulke lekkere setjes draaien, draai je weer allerlei hitjes en halve hardstyle op HouseQlassics. Draai dan dit. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:50:
Ik volg dat ook niet zo hoor, kun je zulke lekkere setjes draaien, draai je weer allerlei hitjes en halve hardstyle op HouseQlassics. Draai dan dit.

sja het nadeel van dit soort feestjes is dat er geen geld aan verdient wordt en dat het dus gewoon hobby is,

en op een houseqlassics beurt hij gewoon +/- 2500 euro (gokje)

sja dan wil ik ook wel een hitje draaien..

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Prophet's set op wooferland was meer house, acid en trance. Niet de sound die ze op houseqlassics draaien toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 14:54:
Prophet's set op wooferland was meer house, acid en trance. Niet de sound die ze op houseqlassics draaien toch?

je hebt gelijk..

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 14:00:
sja het nadeel van dit soort feestjes is dat er geen geld aan verdient wordt en dat het dus gewoon hobby is,

en op een houseqlassics beurt hij gewoon +/- 2500 euro (gokje)

sja dan wil ik ook wel een hitje draaien..

the advisor ;-)

Bij HouseQlassics zou iedereen het ook best cool vinden als hij een underground setje draait, de liefhebbers zouden het zelfs helemaal geweldig vinden. :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 14:54:

Op zich draaien ze dat ook op HouseQlassics. Is een beetje afhankelijk van de editie, maar het concept van HouseQlassics was eigenlijk '88 - '94, de echte classics dus met een klein beetje early hardcore aan het einde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 15:48:
Bij HouseQlassics zou iedereen het ook best cool vinden als hij een underground setje draait, de liefhebbers zouden het zelfs helemaal geweldig vinden.

ik kan je vertellen dat ik het geweldig zou vinden, de hele bijlmer-bier-burcht vol met stuiterende smily's

maar q-dance heeft er meer een hardcore feest van gemaakt, hoewel er in de postbank lounge wel een lekker plaatje van welleer word gedraait,

maar met alle respect hoor, 16 en 17 jarige gabber'tjes dragen niet bij aan mij ideale acidnacht...

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 15:48:
Bij HouseQlassics zou iedereen het ook best cool vinden als hij een underground setje draait, de liefhebbers zouden het zelfs helemaal geweldig vinden.

het feest had een "underground" sfeertje maar de muziek waren wat mij betreft gewoon de hitjes van toen.
Zo veel bekende platen gehoord!!! wel heerlijk maar underground :nee: niet echt.

denk niet dat het gross van de house Qlassics publiek deze set zal waarderen. Deze komen om te stampen op oude nummertjes en niet om op friendly-zomer-muziek te dansen.

Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 15:55:
maar met alle respect hoor, 16 en 17 jarige gabber'tjes dragen niet bij aan mij ideale acidnacht

House Qlassics is dan ook niet mijn feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 15:55:
ik kan je vertellen dat ik het geweldig zou vinden, de hele bijlmer-bier-burcht vol met stuiterende smily's

maar q-dance heeft er meer een hardcore feest van gemaakt, hoewel er in de postbank lounge wel een lekker plaatje van welleer word gedraait,

maar met alle respect hoor, 16 en 17 jarige gabber'tjes dragen niet bij aan mij ideale acidnacht...

the advisor ;-)

Als die 16- en 17-jarige gabbertjes zich gewoon relaxt gedragen dan vind ik dat prima. Daarnaast: als HouseQlassics zich echt profileert als een diehard classics-feest dan komen toch alleen de liefhebbers. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bonbini op woensdag 7 september 2005 om 16:07:
het feest had een "underground" sfeertje maar de muziek waren wat mij betreft gewoon de hitjes van toen.
Zo veel bekende platen gehoord!!! wel heerlijk maar underground :nee: niet echt.

Underground voor de massa had ik het over, ondertussen ken ik ook wel aardig wat oldstyle. ;)

denk niet dat het gross van de house Qlassics publiek deze set zal waarderen. Deze komen om te stampen op oude nummertjes en niet om op friendly-zomer-muziek te dansen.

Dat ligt er maar net aan hoe je je feest profileert als organisatie zijnde. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 16:39:
t ligt er maar net aan hoe je je feest profileert als organisatie zijnde.

kijk ik bedoel het niet verkeerd want ik ben ook jong geweest maar als er op een flyer staat dat:

per
quazar
jp
the prophet
dano

dan denken de meeste dat per en quazar nieuwe talenten zijn, jp hard-dance gaat draaien en dat don en daan keihard gaan beuken, zo denkt de jeugd nou eenmaal en terecht dat ik 16, 17 was verwachte ik ook van weirdo dat hij lekker gabber draaide op mystery land..

nog een leuk voorbeeld een paar oplettende gabbertjes van 18 jaar kwamen dit jaar op ML naar de beatclub omdat dano daar afsloot, komen ze na 5min naar me toe en vragen aan me wie er draait ik zeg dano denken ze dat ik een grappie maak want dano draait toch hardcore...

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad zeker waar en daarom zeg ik: profileer je als een echt classicsfeest, dan komen de echte liefhebbers wel.

Als je je profileert als een beukfestijn waar zo nu en dan weleens een origineel nummer voorbijkomt, dan komen er voornamelijk dagjesmensen, dat kun je natuurlijk op je vingers natellen.

Wooferland is hier een zeer goed voorbeeld van: daar kwamen alleen de echte liefhebbers. Waarom? Omdat ze zich als een ouwelullen-feest hadden geprofileerd, waarna de echte liefhebbers dachten: relaxt, echte classics. :)

Alles is afhankelijk van je concept en marketing. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:20:
Alles is afhankelijk van je concept en marketing.

dat klopt als een bus

doe je zelf wel eens een feestje?

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad grappig om te zien dat, hoe simpel de opzet ook was, wooferland met een simpel persbericht precies de juiste mensen wist te bereiken. Maar of daar nou een zwaar doordacht marketingplan achter zat, daar zet ik mijn vraagtekens bij...

misschien gewoon een kwestie van karma?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:35:
Maar of daar nou een zwaar doordacht marketingplan achter zat, daar zet ik mijn vraagtekens bij...

zover ik weet is er gewoon tegen een rondje vrienden gezegt daar en daar feest vertel het voort, en dat pers bericht en voor de rest is er eigenlijk niet veel bekent gemaakt..

goed he!

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 17:24:
dat klopt als een bus

doe je zelf wel eens een feestje?

the advisor ;-)

Ik heb vorig jaar samen met een maatje van me een feest gegeven ja, volgend jaar doen we er weer een. :)

Nu geen tijd i.v.m. afstuderen. :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:35:
Het is inderdaad grappig om te zien dat, hoe simpel de opzet ook was, wooferland met een simpel persbericht precies de juiste mensen wist te bereiken. Maar of daar nou een zwaar doordacht marketingplan achter zat, daar zet ik mijn vraagtekens bij...

misschien gewoon een kwestie van karma?

Hoeft ook niet zwaar doordacht te zijn, ze hebben zich simpelweg geprofileerd als ouwelullen-feest. Heel simpel, doch doeltreffend. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Advisor: Hoe oud ben je zelf dan wel niet? Komt nogal minderwaardig over naar de jongeren moet ik zeggen. Ik ben "pas" 27 en zo jong is 18 dan ook niet vanuit mij gezien.

Waarschuw beheerder
Dat valt toch wel mee jacky?

Ik begrijp (denk ik) wel wat Advisor bedoelt. Het was afgelopen zondag juist zo leuk omdat er echt een ouder publiek was dan gemiddeld. Op een oldschool/early rave feest zie je toch voornamelijk de 2 & 3e generatie gabbers.

Welke feestganger van nu zegt Eddy de Clercq nog iets, of Carlijn, Eva, Neuv... allemaal DJs die min of meer vergeten zijn. Bij een JP of Prophet op de flyer denken toch de meeste aan hardhouse/style of hardcore.

Het verhaal over de onwetende gabbers die op ML in de Beatclub tent kwamen luisteren naar de set van Dano, slaat de spijker op zn kop.
Waarschuw beheerder
zal ik jullie oudere allemaal een tip geven...

O.W.A.P komt er weer aan . messchien wat voor jullie?
of wisten jullie dat allemaal al?

Waarschuw beheerder
ben ik al een paar keer geweest. alleen is het hip gehalte wel errug hoog op OWAP. Stond ik daar met een muts op en een fluitje in mn mond... iedereen stond me toen raar aan te kijken omdat ik geen designerkleding droeg.

De muziek is okay (wel ALTIJD hetzelfde) maar voor het publiek een dikke onvoldoende.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat het belangrijkste is, is dat het een super gezellig feest was met veel gezellige mensen, heerlijke muziek, de zon scheen en de locatie was super!

Ik verlang alweer naar volgend jaar! :respect:
Waarschuw beheerder
he bertje je ken jammer genoeg niet alles hebben he...

Waarschuw beheerder
Das waar... ik denk dat ik toch wel ff ga kijken ;)
Waarschuw beheerder
wel je fluit mee nemen he...

Waarschuw beheerder
Check
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 21:24:
alleen is het hip gehalte wel errug hoog op OWAP

ja dat heb ik vorige keer ook gemerkt dat het eigenlijk meer een hip-en-janneke-grachten-gordel feest was dan een acid warehouse party, maar dat mocht de pret niet drukken,

Uitspraak van Vally op woensdag 7 september 2005 om 22:01:
wel je fluit mee nemen he...

en wie regelt de argon? (benieuwd wie nog weet wat dat is)

the advisor ;-)

ps:
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 7 september 2005 om 19:46:
Komt nogal minderwaardig over naar de jongeren moet ik zeggen. Ik ben "pas" 27 en zo jong is 18 dan ook niet vanuit mij gezien.

ohnee begrijp me absoluut niet verkeerd, minderwaardig overkomen is het laatste wat ik wil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 21:02:
ik begrijp (denk ik) wel wat Advisor bedoelt. Het was afgelopen zondag juist zo leuk omdat er echt een ouder publiek was dan gemiddeld. Op een oldschool/early rave feest zie je toch voornamelijk de 2 & 3e generatie gabbers.

Tja, ik behoor zelf ook niet bij de eerste generatie hoor. Ik kwam ook pas rond 94/95 kijken, al ken ik de muziek wel van op de radio. En toen ik in die tijd begon, was ik ook een broekie en een jonkie en toch was ik welkom. Waarom zouden degenen die dan nu jong zijn maar wel de juiste instelling hebben niet welkom zijn? :)

Ik vond het wel te gek om zelf weer een keer bij de jonkies te horen hoor, daar niet van. ;) Maar eigenlijk ben ik binnen de housescene ook nog maar een snotaap. Was wel te gek om te zien dat er luitjes bij waren die de Summer of Love in 88 nog hebben meegemaakt ja. (l)

Maar tegelijkertijd liepen er ook kindertjes rond van 3, de nieuwe generatie dus. :D En wij waren met ene heel gevarieerde groep mensen. Dat liep van 19 tot 43 en dat maakte ook allemaal gene bal uit. Jonkies kunnen ook verstand hebben van muziek of er iets mee hebben, zonder dat ze er bewust bijwaren. :)

Waarschuw beheerder
Het feestje was echt te gek !! maar ik denk dat je niet moet onderschatten wat het weer met zo'n feestje doet. Het weer was echt geweldig die dag en dat geeft een hele lekkere ongedwongen sfeer en dat past precies in het concept van het feest. Had je die dag zwaar klote weer dan is het geen pretje om met je minimale middelen de bezoekers tevreden te houden en krijg je een heel andere feest. Ik bedoel daar dus mee dat een commerciele organsatie wel het geld en de middellen heeft om tenten en voorzieningen etc... te regelen. Beetje geluk met de weeromstandigheden kan de organsatie dus goed gebruiken.
Muziek was echt lekker en paste bij het feest. Veel classics maar zeker in de set van JP ook wel wat old-school platen voorbij horen komen.
Mijn tip voor de organisatie om in de chillout lekkere minimal deuntjes te draaien ipv die zweverige chill deuntjes.
Volgend jaar zekersssss weer en dan weer hopen op goed weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 8 september 2005 om 10:04:
Waarom zouden degenen die dan nu jong zijn maar wel de juiste instelling hebben niet welkom zijn?

Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 8 september 2005 om 10:04:
Jonkies kunnen ook verstand hebben van muziek of er iets mee hebben, zonder dat ze er bewust bijwaren

laten we er van uitgaan dat iedereen met de juiste instelling altijd welkom is,

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers komt op 31dec weer een wooferland..

Waarschuw beheerder
Oh dat klinkt wel interessant. Aangezien ik nog niet echt plannen voor 31 dec heb en ik Wooferland erg leuk vond. Maar het rijk van de keizer, hoe is die lokatie? Heb daar niet echt goede verhalen over gehoord...
Waarschuw beheerder
Woehaaaa dat verdient een nieuw topic man!

Ik ga 'm zo openen! (l)

En Irene, volgens Eric is de locatie te gek. Er is ook ooit een TechnoRumba geweest. Het is een heel groot oud huis en Eric was razend enthousiast.

Zou idd een mooie avond kunnen worden. Wooferland was top! (l)

Ik wil ook wel heel graag eigenlijk, effe zien wat hier in Eindhoven de bedoeling wordt maar eigenlijk wil ik hier wel heen ja (l)

Waarschuw beheerder
Ik weet dat technorumba daar een keer geweest is, en van die mensen die daar geweest zijn heb ik niet veel goeds gehoord, alsof het een kippenhok was ofzo...
Maar de foto's die ik toen gezien heb vond ik ook allemaal wel mee vallen. En als Eric zegt dat het wel een te gekke lokatie is... dan geloof ik dat eigenlijk ook wel:)

Er is gewoon dit jaar echt niet veel te doen vind ik. Zat al te denken om thuis iets te doen, maar dit lijkt me ook erg leuk! Wooferland was erg gezellig, met lekkere classics!

Ik wacht wel op je nieuwe topic:D Want dit verdient idd wel een eigen topic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ooooh dát is het rijk van de Keizer! Ik wist dat ik die naam ergens van kende..
Tjah de lokatie opzich vond ik wel oke, niet heel speciaal ofzo.
Het is helemaal in the middle of fucking nowhere. Met het openbaar vervoer niet te doen iig. (En ik kan het weten, ben uiteindelijk samen met manon als verstekeling dubbelgevouwen achter in een werkbusje van Bas naar huis gebracht..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik jou ook gesproken daarna. Had jij het niet over een kippenhok:) Ik wilde toen ook nog gaan, maar had ook geen idee hoe ik er moest komen, of eigenlijk vooral hoe ik terug moest komen. Maar volgens mij ligt het op dezelfde weg als de Westergas hoor, niet in the middle of fucking nowhere 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, ik had je toen van te voren ook nog gesproken omdat jullie misschien ook wilden gaan.

Voor mijn gevoel was het echt in the middle of nowhere. Manon d'r pa heeft ons toen gebracht en als we terug hadden gewild met het OV hadden we om 4 uur al de bus moeten hebben en dan nog 2x overstappen om weer richting husi te komen. We hadden dus mazzel met die lift van bas.

Ik vond de locatie niet echt spectaculair. Je moest naar buiten voor de wc's (brrrr!) en tjah.. het was gewoon een beetje 'zo zo'.

Ik loop niet warm voor die locatie iig.

Wel voor het feest trouwend :o :|

Maar ja, ik ga toch echt niet met de auto :no:

Waarschuw beheerder
Haha, ja ik weet ook niet meer precies hoe het allemaal gegaan was, dat verhaal van die bus ken ik idd wel. Toendertijd had ik ook geen flauw idee waar die lokatie was hoor:)

Eerst maar even kijken wie er allemaal nog meer naar het feest gaan, en ik zie vanzelf wel wat ik van de lokatie vind dan. Maar naar buiten voor de wc's in December... idd brrr. Klinkt wel als een vage lokatie, wat toch ook wel weer leuk is 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het was met recht een VAGE locatie. Was idd ook wel cool, verscholen in een soort bosje.. Met een kronkelweggetje richting ingang met allemaal fakkels.
Naar buiten om te piesen (op dixies) was idd kooooud..

ach ik zie het allemaal wel. Vooralsnog is dit het enige feest in A'dam dat én leuk is én later dan 4 uur doorgaat..

Ik gooi het wel ff in de groep bij het prinsessenspul en de GZG neefjes :jaja:
Waarschuw beheerder
dames, gewoon gaan!!

Waarschuw beheerder
Excellent... ik heb er zin an.

Trouwens, het Rijk van de Keizer is eigenlijk best leuk. Misschien was het feest toen gewoon maar matig...?!

Waarschuw beheerder
Die locatie ligt op nog geen 6 minuten afstand van Station Sloterdijk... ik kan me moeilijk voorstellen dat je er zo lang over doet om te komen. Klein stukje met de taxi en vanaf Sloterdijk kan je vrijwel alle kanten op.

Op NYE zal het sowieso een lastig verhaal zijn met OV. Die rijden toch maar tot 20.00 uur of zo??
Waarschuw beheerder
nou dit gaat helemaal goed komen hoor!
Waarschuw beheerder
word gezellig, met een heerlijk muziekje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 10:43:
Die locatie ligt op nog geen 6 minuten afstand van Station Sloterdijk...

serieus?? :|

ghehe nou vorige keer niemand van 9292 die me dát verteld heeft :no:
Waarschuw beheerder
ja maar die hebben der ook geen verstand van :D