Partyflock
 
Forumonderwerp · 802602
2395x bekeken
Betreft: evenement: Wooferland 2005, zondag 4 september 2005 om 11:00
 
Waarschuw beheerder
.....omdat feestjes op zondag altijd zo fijn zijn :9
En omdat het gratis is.... B)
Of omdat het 25+ is?

Wie gaat er dit jaar naar Wooferland en waarom?
En, wie was er vorig jaar op Wooferland en hoe was dat?

Meer info:
www.wooferland.com
https://partyflock.nl/party/46612
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Geweldig zeg!!
Ben er nog nooit geweest, maar heb het direct in mijn agenda gezet..... :yes:
 
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed, classics omlu en 25+ dat moet ook wel, zijn wel classics en geen remix nummers :D Denk na of ik ga, lijkt me wel tof!! :yes:
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
las het weer goed is ... ben ik zeker van de partij :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vally op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:24:
las het weer goed is ... ben ik zeker van de partij


Jij bent echt van suiker hé ;)
Waarschuw beheerder
flauw dat ze zoiets 25+ maken hoor :(
 
Waarschuw beheerder
sow 25+ ze verzinne het wel hej, als ze 18+ doen lijkt met iet redelijker.
 
Waarschuw beheerder
Ik ben zeker van de partij... vorig jaar was ook helemaal top. Na al die regen van de afgelopen zomer zijn we toch zeker wel wat gewend? Maar laten we toch maar hopen op een mooie nazomer...
Waarschuw beheerder
Het vreemde is dat er op de site nix te vinden is over een min age...

Ben benieuwd hoe het zit want dit ziet er toch wel errug rlx'ed uit :jaja:

Lekkere ouwe house op zodag :D
Waarschuw beheerder
Zoals in het nieewsbericht ook al vermeld staat is er helemaal geen leeftijdsgrens. Beter jezelf eerst even informeren dus.

Wat echter WEL een feit is is dat ze richten op ene oudere doelgroep en dan voornamelijk degenen die al vanaf den beginne naar housefeestjes gaan.

Er gaat GEEN oldstyle gedraaid worden, evenmin komen alle geijkte en welbekende klassiekertjes voorbij die iedereen nu onderhand ook wel kent. Is gewoon een flashback naar de hoogtijdagen van de Mazzo, de Melkweg en dat soort dingen.

Ik ben er zeker bij. Hoor teveel van hetzelfde en ik wil de ouwe plaatjes die je nooit maar dan ook nooit meer ergens hoort wel weer eens voorbij horen zoeven. Heb vooral heel veel zin om Cellie te zien draaien. (l)




Daarbij, degenen die nu zo piepen over dat 25+ gedoe (wat er dus helemaal niet is): Is het zo moeilijk om je voor te stellen dat er best wat ouderen zijn die gewoon weer eens de hele ouwe garde van toen willen treffen? Ik ga elke week nog op stap en ik amuseer me overal, ook met mensen die pas 15 zijn. Toch merk ik wel dat ik af en toe wel eens zin heb om weer tot de jonkies te behoren. Om te feesten met mensen die begonnen in een tijd dat "respect" nog echt the keyword was. Ik hoop echt dat dit feest gewoon wat oudere luitjes aantrekt en er niet alsnog mensen op afkomen die er eigenlijk niets te zoeken hebben. En die achteraf gaan lopen piepen "jah man duh musiek was veel tuh soft" ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
Beter jezelf eerst even informeren dus.


Op de PF profiel van het feest staat min age 25 ;)

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
Er gaat GEEN oldstyle gedraaid worden, evenmin komen alle geijkte en welbekende klassiekertjes voorbij die iedereen nu onderhand ook wel kent. Is gewoon een flashback naar de hoogtijdagen van de Mazzo, de Melkweg en dat soort dingen.


Mooi toch ;)
Vind het altyd wel weer leuk om iets nieuws of in dit geval ouds ;) te horen :)
Waarschuw beheerder
Niet alles wat op PF staat is ook waarheid, wel? ;) Dr staan ook wel vaker muziekstijlen bij feesten die niet kloppen. Maar goed, niemand had schijnbaar nog de moeite genomen om het niuews bericht en de reacties daarop even te lezen. Dan had men begrepen dat er gewoon op een oudere doelgroep gemikt wordt en er dus geen sprake is van een absolute leeftijdsgrens van 25. :)
Waarschuw beheerder
donateur
We richten ons dus op de 25 plussers en daarom zullen er alleen classics worden gedraaid. Verwacht geen Oldstyle en ook niet de standaard plaatjes zoals die al op 1001 verzamel cd’s staan, maar voornamelijk de sound die vroeger in de clubs werd gedraaid. Daarnaast zorgen we dat er voor de kids die meekomen ook voldoende te beleven is. Ieder zijn ding, ieder zijn feest.Maar laten we duidelijk zijn: Wooferland is voor iedereen die wil komen, ongeacht leeftijd, geaardheid of afkomst, vrij toegankelijk!


:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:15:
Niet alles wat op PF staat is ook waarheid, wel?


Idd, maar ben't ook al vaker tegengekomen dat een site van een feest bepaalde info mist!
De reacties had ik id nog niet gelezen maar vroeg me al af hoe het kon dat kinderen wel mochten komen en jongeren niet :P
Maar dat is duidelijk nou ;)

Zal er weer te snel over heen gelezen hebben :bloos:

Ik denk dat ik het weer afw8 en mocht dat goed zijn kom ik zeker wel even kijken denk :D
Lekker afteren van Ghosttown, ben benieuwd of daar veel animo voor is!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ok, bedankt voor de info Wackiejacky :flower:
Ik was ook uitgegaan van wat er op PF (en dan niet in het nieuwsbericht) stond...

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
Om te feesten met mensen die begonnen in een tijd dat "respect" nog echt the keyword was.


Wat je de laatste tijd bijvoorbeeld ook weer ziet op die acid-feestjes....
en op illegale feestjes hangt ook meestal dat sfeertje :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *F* op zondag 14 augustus 2005 om 18:21:
Daarnaast zorgen we dat er voor de kids die meekomen ook voldoende te beleven is.


w00t. %)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er heen omdat het een leuke lokatie is :d
en ook nog gratis ook ;)
dj's ook oke....

mag niet klagen voor iets wat gratis is :nee:
 
Waarschuw beheerder
ziet er ok uit
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:cheer: gratis :cheer:

Als het mooi weer wordt is het helemaal toppie :woop:
 
Waarschuw beheerder
Kijk... dat is nou weer op en top Hollands. Gratis... the magic word. Dáág zeeuws meisje, tot op wooferland...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me helemaal G-E-W-E-L-D-I-G dit feestje....

ich bins dabei.... (L)
 
Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest..dus dit jaar ook maar weer denk(Y)

lachgasballonuuuhhhhhhhh;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
Heb vooral heel veel zin om Cellie te zien draaien.


Ben nu een oud cd'tje aan het luisteren uit de MA22O van Cellie.... damn... lekker hoor.....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Gratiiiiis! Laat dat nou precíes mijn budget zijn!

En ik lust wel een feestje zo op de zondag (Y)

*noteert 4 september 'Wooferland' in haar agendaatje*
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehaaaa....

Damn good reason Überloeder :P:P (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 augustus 2005 om 18:00:
"jah man duh musiek was veel tuh soft"


8) whehe
Waarschuw beheerder
Ik laat`t ook aan de weer goden over of ik kom of niet...:bounce: moet anders 2 uur rijden :p maar met mooi weer lijkt`t me wel wat :yes:

Staat genoteerd B)
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik ben er vorig jaar geweest...
Ondanks dat de muziek mij niet echt aansprak (hoe kan het ook anders.. Ik was er niet bij he in die tijd :p) heb ik me toch heel goed vermaakt (Y)

Lekkere vage mensen, leuke sfeer, lachgas-ballonnen 8)

Maar niet voor herhaling vatbaar ;)
 
Waarschuw beheerder
Heb er zin in, eindelijk een feest met de juiste spirit. :)

Geen commercie, geen fratsen, alleen muziek. :respect:
 
Waarschuw beheerder
Ik zal er zeker zijn en ik hoef me gelukkig (als 30+er) geen zorgen te maken over de minimum leeftijd!! hihi

Ik heb er zin in!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 20:29:
Ik zal er zeker zijn en ik hoef me gelukkig (als 30+er) geen zorgen te maken over de minimum leeftijd!!


Jij hebt niet alle posts goed doorgelezen eh?
 
Waarschuw beheerder
Jawel, maar mag ik niet een beetje 'stangen'? haha
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 18:15:
Jawel, maar mag ik niet een beetje 'stangen'? haha


Tuurlijk mag dat(f)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook geweest en het was echt te gek!
Je mocht je eigen drank meenemen en anders betaalde je 2,50 voor een BACO. Dat zijn tenminste gave feestjes.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:42:
lachgas-ballonnen


:|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:42:
Lekkere vage mensen, leuke sfeer,


Ja, die 'oudjes'weten wel van wanten!! ;) ;-)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
Waarschuw beheerder
yep :yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was echt gezellig....
Dit jaar zkrs weer ff kijken :d
 
Waarschuw beheerder
ook ik ga even kijken!!! lijkt mij een leuk feestje en leeftijd..........het gaat niet om het getal maar om het gevoel.
Waarschuw beheerder
25+ en een kids area....mmm...beetje raar...
Waarschuw beheerder
heb er zin lekker in het zonnetje(hoop ik) effe een feestje bouwen!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Het weer ziet er tot nu toe redelijk goed uit. Het zal hoe dan ook niet uit de lucht gieten zoals met dance valley (en dat viel uiteindelijk ook alles mee!), maar een beetje het weer van vorige week vrijdag en zaterdag... en mysteryland was zwaar okay! beter (dan deze paar zonnige dagen) zullen we het toch niet krijgen deze zomer.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dat Silo-tijden kunnen herleven op een grasveldje geloof ik niet, maar toch. Hier ben ik zeker te zien!

Lijkt me heerlijk om Dov, JP en Cellie weer eens "ouderwets" te zien draaien. Zal mijn gekoesterde Dance Valley shirt uit 1997 maar eens uit de kast trekken! :)

Jeumig, ik heb er echt zin in! Lekker zonnetje, lekker muziekje om je heen. En een lachgasballonetje is inderdaad een prima idee! Ambient Daan ga ik zeker ook even checken. Tijd niet meer gezien.

Wackyjacky: Is het zo moeilijk om je voor te stellen dat er best wat ouderen zijn die gewoon weer eens de hele ouwe garde van toen willen treffen? Ik ga elke week nog op stap en ik amuseer me overal, ook met mensen die pas 15 zijn. Toch merk ik wel dat ik af en toe wel eens zin heb om weer tot de jonkies te behoren.


Met dit soort uitspraken is het is niet moeilijk om van je te houden! :D

Over eigen drankjes meenemen: het is een gratis feest, dus zorg dat je de kas een beetje spekt, zodat dit soort initiatieven niet ten onder gaan aan Nederlandse zuinigheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 16:54:
Over eigen drankjes meenemen: het is een gratis feest, dus zorg dat je de kas een beetje spekt, zodat dit soort initiatieven niet ten onder gaan aan Nederlandse zuinigheid.


:respect: Heb je helemaal gelijk in. :) Denk dat ik alleen wel een heuplflesje Jack Daniels meeneem hihi, dat mik ik dan wel door mn colaatjes, anders zou ik bier drinken dus komt op hetzelfde neer. (l)

Woeiiiii heb er echt zooooo'n zin in, zeker na MysteryLand. Vond het tof hoor, maar veel te groot en massaal en het was gewoon het vetste in de Beats Club. Damn Dano draaide werelds en weet zeker dat het zondag ook een beetje in die trant gaat worden.

Weet iemand of dat feestje een beetje met openbaar vervroer te bereiken is trouwens? %) Want we willen gaan treinen maar moeten er wel pendelbussen rijden ofzo...


:)
Waarschuw beheerder
*slim* Staat natuurlijk op de site, prima te doen met OV dus komen lekker met trein en bus! (l)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon er praktisch naast. 5 minuten op fietsje voor me. Terrein ligt naast het Dance Valley terrein. Iets verder lopen, ik schat 10 minuten. Bus naar Amsterdam Sloterdijk, bus pakken, uitstappen bij de Snow Planet (sorry is fout, zie aanpassing onder), dan binnendoorsteken over Dance Valley terrein. Ik denk dat je eenmaal op de DV-heuvel het geluid wel zult horen al.

Het is gratis festival, dus ga er maar niet vanuit dat er speciale dingen als pendelbussen geregeld zijn. Op de site staan de vervoersmogelijkheden.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
ziet er wel leuk uit.
 
Waarschuw beheerder
als er mensen meegaan ga ik ZEKER weten ff kijken...altijd leuk een free party en nog op zondag ook..

het schijnt lekker weer te worden dus..HOPPAAAAAA
 
Waarschuw beheerder
Kan echt nergens vinden dat t perse voor 25+ is... :S
 
Waarschuw beheerder
nee dat is ook niet zo
(zie eerdere posts) :flower:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 31 augustus 2005 om 19:18:
dus komen lekker met trein en bus!


Gezellig!
laatste aanpassing