Partyflock
 
Forumonderwerp · 802602
2392x bekeken
Betreft: evenement: Wooferland 2005, zondag 4 september 2005 om 11:00
 
Waarschuw beheerder
.....omdat feestjes op zondag altijd zo fijn zijn :9
En omdat het gratis is.... B)
Of omdat het 25+ is?

Wie gaat er dit jaar naar Wooferland en waarom?
En, wie was er vorig jaar op Wooferland en hoe was dat?

Meer info:
www.wooferland.com
https://partyflock.nl/party/46612
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net het weerbericht bekeken en het wordt prima WOOFERWEER! Echt wel dat ik hier bij ga zijn...lekker dansen op de plaatjes uit mijn 'jeugd' (zegt de oude man)...heb er zin in!!
 
Waarschuw beheerder
uitstappen bij snowplanet? Dan moet je een behoorlijk stuk lopen hoor, op de wooferland-site staat dat je moet uitstappen bij 'zijkanaal b' en op de kaart lijkt dat inderdaad een heel stuk korter...

Het weer is inderdaad helemaal toppie zondag... heb ouderwets veel zin om naar dit feesie te gaan!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, sorry, je hebt helemaal gelijk! Ik weet niet beter of de halte bij Snow Planet is de enige halte. Je kan inderdaad beter een halte eerder uitstappen als je uit de richting Sloterdijk komt.

Maar goed, ik kom op het fietsje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen mooi weer...wordt gezellig feessie :yes:
 
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik heb ff een mailtje gestuurd

maar iedereen is welkom

hoe oud je ook bent, van welke afkomst je bent, man , vrouw, kind etc etc

iedereen is welkom :)
Waarschuw beheerder
Nu maar hopen dat het niet net als vorig jaar (wat ik begreep dan) vol=vol is, want wij moeten een aardig eindje reizen en lijkt me flink kut als we om 14u voor de deur staan en niet naar binnen mogen. :( Maar eerder wordt echt moeilijk, willen wel een beetje uitslapen zeg maar.

Had de organisatie nog gemaild maar helemaal niets op teruggehoord. %) :(

Ach, komt vast wel goed. Bis morgen allemaal! (k)
Waarschuw beheerder
Is dat zo? Ik ga ook pas ergens in de middag, ik zie het wel...anders rij ik lekker door naar het strand. :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan helaas niet, dammit.. ben stront-, maar dan ook écht strontverkouden :(
zit ik heel de dag te janken daar... :/
 
Waarschuw beheerder
Ook ik ben er pas vanaf een uurtje of 14:00. Dan is de zon ook wat minder fel... dan hakt het er niet zo in!!! haha

See ya!
Waarschuw beheerder
altijd leuk gratis feestjes ;)

ga zo ff kijken

:cheer:
Waarschuw beheerder
ik was er vorig jaar!!!! erg leuk :jaja:
alleen we moesten wel wachten om naar binnen te gaan; beperkt aantal mensen.
Dus wie weg ging, mocht een ander naar binnen
Waarschuw beheerder
Er staan 146 pics van Wooferland op www.phono.nl :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was het dan???
Waarschuw beheerder
Relaxt, zonnig, gezellig, vriendelijk, veel platen die je zelden hoort... top dus!

Dit soort feestjes zijn zeldzaam en we moeten er dan ook zuinig op zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
:(
baal dan ook echt dat ik niet kon vandaag (ziek), zeker gezien het prachtige weer en dat is ook iets waar je zuinig op moet zijn in dit land ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een top sfeer:D de soundsystem had wat harder gemogen maar dat geeft niet, het ging toch los. Ik had eerder kritiek op de berichten dat het feest 25+ zou zijn, dit was niet zo maar ik heb genoten als 23 jarige van het publiek op het feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gruwlijk! Weer en sfeer uber, musica te gek!!
Waarschuw beheerder
Nou Co, je hebt echt wel wat gemist hoor. Beetje Solar-achtig maar dan muzikaal echt veel lekkerder. (l) Vooral The Prophet en JP draaiden heerlijk (Age of Love woeiiiii, tnx Dov! (l) ).

Geweldig weer, heerlijke locatie in de bossen en aan het water, liepen aardig wat kids rond met schepjes en emmertjes enzo hihi, was echt leuk gewoon. Me beter vermaakt dan op de grote festivals iig dit jaar. :)

Hoe het trouwens kan dat ik Rik ben misgelopen weet ik niet hoor :D, die had ook niet effe laten weten dat 'ie er was want het was echt klein en heb heel veel bekenden gezien daar. :)

Ga echt met een heerlijk voldaan gevoel naar bed nu. :)


ZO hoor je te feesten. Minimale middelen, maximaal plezier. Het hoeft geen geld te kosten, dat bleek wel weer. Zou willen dat de housescene weer een beetje terug naar dit soort concepten zou gaan! :)
 
Waarschuw beheerder
Dit zijn de mooie feestjes en daar moeten we inderdaad zuinig op zijn. De sfeer was super relaxt, mooie mensen, super mooi weer natuurlijk, locatie geweldig,muziek paste perfect bij de dag, volume had iets harder gemogen maar de platen waren lekker om weer eens te horen, ik vond JP en Prophet erg lekker draaien.
Wooferland was supercool !!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Super gezellig feestje~!

Heerlijk in de zon, lekker muziekje (mocht wel ietsjes harder..) Maar dat was dan ook het enige...

Volgend jaar zeker weer van de partij~! (f)
Waarschuw beheerder
goed feesy gehad, top sweer nog betere muziek en een lekker weertje...




the advisor ;-)
 
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje!! :D
Lekker in de zon, drankje in de hand. Heb me prima vermaakt. b)
Waarschuw beheerder
donateur
super feest (Y)
Kwam helaas pas om 6 uur aan :( vanwege me werk maar heb er ook vol van genoten.

Cellie :respect:

enige minpuntjes het geluid en die rookmachine :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op maandag 5 september 2005 om 11:38:
enige minpuntjes het geluid en die rookmachine laatste aanpassing 5 september 2005 11:39


rook machine was juist rock & roll

en geluid sja, we zaten wel met z'n alle in een natuurgebied en ook een beetje rekening houden met de beesten en dan bedoel ik niet de feestbeesten dit keer...


the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ja af en toe een beetje rook wel ja :)
Waarschuw beheerder
Vond t echt n topfeestje. Heb nu dus n Zonnesteek vant van 1 tot 8 vol in de zon te hebben gezeten.
Muziek was meesterlijk ... idd. JP en The Prophet draaien super. Muziek kon wel iets harder, maar mocht de pret zkrs niet drukken.
Volgend jaar zkrs weer
 
Waarschuw beheerder
Was echt een te gruwelijk feestje! :D

Superrelaxte mensen, geweldige muziek, lekker weertje en een algemene houding van "Fuck it, we komen hier voor de muziek, niet voor de show." (y)
Helemaal geweldig! :respect:

Vanuit het DJ-aspect was het ook bijzonder interessant. :)
De overgang van, ik geloof Per, was de coolste die ik ooit heb gehoord :D : Gat Decor - Passion naar Public Domain - I Need Release; nog nooit zoiets cools gehoord! :respect: Ook JP was lekker bezig met Jaydee - Plastic Dreams en een berg tribalspul er doorheen. :D

Wanneer is de volgende? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 14:02:
Wanneer is de volgende? laatste aanpassing 5 september 2005 14:03


volgend jaar pas weer,

balen he, maar met pinkster het oud hollands acid feest zeker de moeite waar en hou de website http://www.meubelstukken.nl/ in de gaten voor het orginele warehouse acid party...


the advisor ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 56525, 694, 301}
Waarschuw beheerder
donateur
wat un topfeest waz het! :jaja:

nog mazzel met het weer ook! (y)

hulde aan baz en kornuiten!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prophet op maandag 5 september 2005 om 15:16:
wat un topfeest waz het!

nog mazzel met het weer ook!

hulde aan baz en kornuiten!!


mooi he, enne lekker setje van jouw erbij

volgend jaar weer?



the advisor ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op maandag 5 september 2005 om 14:11:
volgend jaar pas weer,

balen he, maar met pinkster het oud hollands acid feest zeker de moeite waar en hou de website http://www.meubelstukken.nl/ in de gaten voor het orginele warehouse acid party...


the advisor ;-)


Da's inderdaad balen ja...

Maar dat acidfeest, is dat echt alleen acid of wordt er, net als op Wooferland, ook gewoon de echte oldschool gedraaid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 16:22:
ook gewoon de echte oldschool gedraaid?


moet eerlijk zeggen dat geen oldskool gehoord heb en het me ook niet voor kan stellen, aangezien er bovenin op de site staat no hardcore no oldstyle maar goed..

nee op dat acid feest word alleen acid gedraait net als op wooferland



the advisor ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op maandag 5 september 2005 om 16:30:
nee op dat acid feest word alleen acid gedraait net als op wooferland


Op Wooferland werden er classics gedraaid, de oude acid is daar een onderdeel van. :)

Heb dus een beetje het vermoeden dat het een stuk eentoniger gaat worden dan Wooferland...
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik me erg goed heb vermaakt en dat ik het helemaal niet verwacht had dat het zón heerlijk chill feestje was en dat je er kon zwemmen en kano varen en waterfietsen en wandelen door het grote groen park en kabelbaan vliegen en dat je er heerlijk kon eten en dat er ook nog hele fijne deuntje uit de jaren 90 werden gedraaid en dan die zon erbij dat maakte het als een heerlijk dagje.

Ik weet wel dat ik volgend jaar op zeker weer ga alleen ga ik het dan wel even door geven aan me vrienden en vriendinnen zodat je er met een heleboel gezellige mensen, een prettig dagje van kan maken!!!
Waarschuw beheerder
Wooferland vond ik 100% (Y)Zo'n lekkere Zondag heb ik maar zelden.... Fantastisch vriendelijk sfeertje, en heerlijk relaxte deuntjes. C ya nxt year :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 september 2005 om 00:50:
Nou Co, je hebt echt wel wat gemist hoor. Beetje Solar-achtig maar dan muzikaal echt veel lekkerder.


:(
baalde echt enorm ja...
volgend jaar beter hoop ik (Y)

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 september 2005 om 00:50:
Hoe het trouwens kan dat ik Rik ben misgelopen weet ik niet hoor


die was na een paar uur weer thuis, die vond het niet leuk zonder mij :P ;)

geen idee hoe dat kan, die heeft lekker liggen bakken in het zonnetje natuurlijk en niets of niemand gezien, hahaha
 
Waarschuw beheerder
Was een (Y) feestje
Waarschuw beheerder
ja het was een super feestje goeie mensen en genoten van de dj's met name de prophet .maar de andere konden er ook wat van . whe want more .
 
Waarschuw beheerder
Super leuk.. Echt veel beter als vorig jaar! Mooi weer.. Helemaal top :)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke dag gehad(y)en wat een supermooi weer B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er niet geweest, kennis van me wel, heel leuk om zulke fijne reacties te lezen! (y)

Misschien iets voor volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
was een top dag!
zeker omdat ik daar aankwam met wat vrienden en ik eiegenlijk niks van wooferland af wist.
zouden van de zon genieten in spaarnwoude, komen daar aan, vet feest, wist ik veel!!! nou heb die mp3 speler niet meer nodig gehad!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van prophet op woensdag 7 september 2005 om 09:09:
liefhebberz


pff.. liefhebbers,


laat me niet lachen ;-)


the advisor :-)
Waarschuw beheerder
donateur
top (Y)

die van cellie ook nog ergens te krijgen of diablo :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 7 september 2005 om 09:16:
pff.. liefhebbers,


laat me niet lachen ;-)


the advisor :-)


???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 12:40:
???


sarcasme viert hoogtij..





the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebberz staat mijn livesetje hier: Livesetje van Prophet @ Wooferland


*zucht* draaide ie maar vaker zo O:)