Partyflock

Forumonderwerp · 801103
Waarschuw beheerder
TODAYSART en het Paard van Troje slaan de handen ineen!
Vrijdag 23 & zaterdag 24 september wordt Den Haag weer een echte metropool. De voormalige CultuurNacht presenteert dan TodaysArt; international Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Net als de voorgaande 2 edities van de CultuurNacht neemt ook dit jaar het Paard van Troje weer deel aan de programmering en zal er op deze locatie op zaterdag 24 september een overzichtsprogramma gepresenteerd worden op het gebied van vernieuwende maar ook legendarische muziek. Dit unieke programma bestaat uit drie componenten: de kick-off van Detroits legend Kevin Saundersons Elevator World Tour in de grote zaal, een Ableton Live 5 demo EN een haagse Bunker Labelnight in de kleine zaal.

Kevin Saunderson schittert in de grote zaal. Deze avond vormt de officiële start van zijn Elevator World Tour, waarin hij gedurende een 4 uur lange live-/dj set-combi zijn 20 jarige jubileum, aan de hand van een virtuele muzikale trip door zijn releases en aliassen, zal vieren. Na Den Haag zal de Elevator World Tour een kruistocht over de wereld maken en steden als Tokyo, Shanghai, Sydney, Dubai, Saõ Paulo, Santiago do Chili, Miami en Detroit aan doen.

In de vroege avond zullen de music engineers van Ableton het nieuw “Live 5” software programma in de kleine zaal interactief aan de bezoekers demonstreren en laten testen. De ideale instapmogelijkheid voor elke beginnende of gevorderde muzikant die wel eens electronisch wil gaan produceren maar ook zeer boeiend voor iedereen die deze ambitie niet heeft.

Nadat Ableton hun spulletjes weer hebben ingepakt zal het haagse “dirty brown & miserable” electrolabel Bunker de avondprogrammering verzorgen in de kleine zaal. Internationaal gerenommeerde MAAR down-to-earth artiesten (je mag ze nog aanraken!) Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor zullen je oren teisteren met Italo Disco, Kraftwerk, New Wave, New Order, Technopop, Electric Boogie, Robot/breakdance en meer!

Naast het programma in het Paard van Troje is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal lokaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.

Bron: www.paard.nl

----------------------------------------------------------

Eindelijk weer eens een goede fuif in het Paard :)

Waarschuw beheerder
ziet er netjes uit sausert(Y)
Waarschuw beheerder
Detroit in de grote zaal en haags bunkeren in de kleine zaal... present :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit wordt leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op maandag 8 augustus 2005 om 11:12:
Detroit in de grote zaal en haags bunkeren in de kleine zaal... present

Op deze lokatie wil ik Saunderson nog best een kans geven, een vier uursset in de grote zaal van het Paard :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat aardig van je zeg! :)
Waarschuw beheerder
TodaysArt lijkt me een leuk festival, jammer dat ik dat weekend kan.
Waarschuw beheerder
Echt geweldig concept in ieder geval, vorig jaar zijn we ook naar de Cultuurnacht afterparty geweest met Juan Atkins dat was echt meesterlijk zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk hier ben ik bij!
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Gaat dat kosten dan????
Waarschuw beheerder
Denk 15 a 20.
Waarschuw beheerder
nijs :)
Waarschuw beheerder
Wordt gezellig zie ik nu al :D
Waarschuw beheerder
Aan de neus van jou koe.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit!
Waarschuw beheerder
Mooie neus he, wordt er een beetje hitsig van..
Waarschuw beheerder
jij ondeugd...
Waarschuw beheerder
Meer info:

Naast de Paard-programmering nog meer electronische muziek op TodaysArt (CultuurNacht),...

De derde editie van de CultuurNacht presenteert de internationale en meerdaagse opvolger van dit evenement, met de nieuwe naam TodaysArt; International Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Met nog een kleine 2 maanden te gaan komt de organisatie van het festival met de eerste namen naar buiten. Zo neemt het gerenommeerde Berlijnse festival Club Transmediale de programmering op vrijdag 23 september op één van de vele locaties ! van het festival, het Theater aan het Spui voor haar rekening. Club Transmediale zet op deze avond een uniek overzichtsprogramma neer onder de naam BERLIN REMIXED.

Het Club Transmediale festival dat elk voorjaar plaatsvindt in Berlijn is het belangrijkste evenement op het gebied van hedendaagse elektronische muziek en aanverwante visuele kunst in Duitsland. Naast haar jaarlijkse profilering op het Transmediale festival in Berlijn, werkt de groep ook samen met internationale festivals zoals onlangs nog op het xFilm Festival in Sofia, Bulgarije.

Dit jaar komt Club Transmediale naar Den Haag en presenteert op de vrijdagavond en nacht van het TodaysArt festival met een programma vol elektronische muziek en bewegend beeld, welke zowel de nieuwsgierige luisteraar en alsook het dance-publiek zal aanspreken. Club Transmediale’s doel van de avond is een consistente en inspirerende atmosfeer te scheppen waarin de bezoekers een beeld krijgen van de vooruitst! revende stromingen op het gebied van technologie, muziek en videokunst.

In zaal 1 van Theater aan het Spui biedt Club Transmediale op vrijdag 23 september een minimal techno/microhouse programmering. Onder andere Marc Weiser (onderdeel van Rechenzentrum), DJ Mo (medeoprichter Elektro Music Department) , Sid LeRock (aka Pan/Tone, onlangs nog op het MELT! Festival) en Jef Milligan (oprichter van Revolver Canada Recordings, Toronto) brengen hun eigen producties live te gehoren. Het Transforma VJ-collectief (residents op het Club Transmediale festival) zal hun toegepaste videokunst bij deze optredens vertonen.

De programmering in Zaal 2 gaat dieper in op de onbegrensde mogelijkheden in cross-overs tussen elektronische muziek en aanverwante kunsten. Naast het koele elegante minimal is er veel ruimte voor wilde expressie, mixmash, humor en persoonlijkheid. De expressieve artiesten Felix Kubin (lid van de futuristic noise band “Klangkrieg”), Kevin Blechdom (werkte o.a. met Jamie Lidell en releast op Chicks On Speed), Jason Forrest (aka Donna Summer) en DJ KODI a.k.a. Nathalie Bruys (o.a. programmeur Kunstvlaai 2004, Amsterdam) vormen op deze avond dan ook het programma in deze zaal.

De Foyer van het gebouw wordt ingenomen door Staalplaat Soundsystem met hun Yokomono installatie, een bizarre show van autootjes met naald die als platenspeler fungeren en ronddraaiende versterkers voeden met hun signaal. Holger Lipmann vertoont in de foyer zijn audio-video installatie “Minimal Garden” met de verzorging van geluid door Alva-Noton (Raster Noton) en Jan Rohlf bouwt zijn “Genregenerator” op deze locatie, waarmee bezoekers zelf on-the-fly nieuwe muziekgenres kunnen componeren.

Naast dit bomvolle en grensverleggende programma op de vrijdag in het Theater aan het Spui, is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale en multidisciplinaire belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal locaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met cutting edge disciplines als videokunst, muziek, industriële technologische installaties, literatuur, moderne dans en theater. Kijk de komende weken op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.
Waarschuw beheerder
lekker minimallen ?
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber, doe mij maar het Paard (Y)
Waarschuw beheerder
dat wou ik zeggen...:)

lekker vies doen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Die todaysart site geeft nog vrij weinig info :(

Of ligt dat aan mij?
Waarschuw beheerder
Klopt ja, niet erg waardevol :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej site is nu wel wat waardevoller :yes:
Waarschuw beheerder
Ff chekken..
Waarschuw beheerder
donateur
En?

Apparte site he?
Waarschuw beheerder
Echt een kutsite zeg :)
Waarschuw beheerder
Mooi, onoverzichtelijke chaos...
Waarschuw beheerder
donateur
VAlt op zich wel mee. Alleen dat inzoomen is uien :cry:
Waarschuw beheerder
Nee Wes, kutsite!! :P

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Valt op zich wel mee. Alleen dat inzoomen is uien!

Waarschuw beheerder
:[

Ik ga maar eens op zijn Amerikaans met een pizza en een biertje op de bank Simpsons en Seinfeld kijken, van jou word ik ook niet veel wijzer.

Waarschuw beheerder
donateur
Goed zo knul.

Pizza is best lekker!

En je bent wijzer geworden dat het best wel mee valt met die kutsite, alleen dat inzoomen is uien :D

Waarschuw beheerder
Seinfeld is niet meer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik merkte het gvd :@
Waarschuw beheerder
Nu weer wel :D
Waarschuw beheerder
ik ga naar het paard hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijke zaak
Waarschuw beheerder
Aleen toegang met passe partouts staat op de Paard site, 17 pleuro in vvk pff.
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel beetje te verwachten. Zelfde prijs als vorig jaar ong :)
Waarschuw beheerder
Hmm beter kunnen we gastenlijst fixen :)
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
4 uur saunderson..... wat een straf zeg!
Ik ben er cker bij... Op Dance Valley was hij ook weer waanzinnig.
Mijn favo dj :respect:
Waarschuw beheerder
Hoorde gister toevallig het gerucht dat Saunderson niet meer komt. (LOOR, leg uit!)

Maakt mij in principe niet veel uit, want ik sta toch voornamelijk in de kleine zaal.. maar een Detroit uitstapje op zijn tijd zou toch wel leuk zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op vrijdag 9 september 2005 om 09:14:
Hoorde gister toevallig het gerucht dat Saunderson niet meer komt. (LOOR, leg uit!)

LOOR vertelde dat hij niet meer gratis wilde optreden. Dat was het :)
Waarschuw beheerder
Maar ist definitief??
KUTbende :(

Maargoed, 17 euro zijn Lego-Geweld en Orgie-Elektroniek ook wel waard, nu alleen nog het geld zien te vinden :$
Waarschuw beheerder
Mag hopen dat het niet zo duur blijft als die Arie niet komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien komt er wel een leuke vervanger
Waarschuw beheerder
Tja, sowieso loos allemaal als het waar is. Dit feest was gebouwd om hem heen, zijn album-tour kick-off blabla.
Waarschuw beheerder
ik weet bijna 100% zeker dat ie niet komt. Maat van kent die organisator echt goed! eerst zou saunderson het gratis doen, omdat ze elkaar goed kennen van Fuse in detroit. Nu belde zn manager of ie ff 5000 pleuros wilde overmaken. Dat schoot in het verkeerde keelgat en hebben ze bonje gehad en nu komt ie niet meer!
Waarschuw beheerder
5000 pff, wat een lul.
Waarschuw beheerder
ja zeker als je van tevoren afspreekt dat je het gratis doet!
Waarschuw beheerder
Precies, de bilridder. Gaan ze wel een vervanger boeken?
Waarschuw beheerder
je dat is me wel verteld, maar kan het me niet echt herinneren. grondlegger van de disco..klonkt niet echt interessant
Waarschuw beheerder
donateur
Ach het tweede zaaltje is sowiezo interessant :yes:
Waarschuw beheerder
Ik las op Phono trouwens dat Integrate naar Rotterdam gaat verhuizen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 12 september 2005 om 02:10:
Ik las op Phono trouwens dat Integrate naar Rotterdam gaat verhuizen

klopt het gaat naar die nieuwe tent: Outland!
Waarschuw beheerder
Nee toch zeker :S Schijtzooi.
Wel dichter bij me huis, maar het Paard blijft toch roeleren man! GODVERDOMMEEEEEE!!!
Waarschuw beheerder
Hmmm...ach...saunderson was leuk geweest...

maar dat Legowelt lijkt me ook wel de moeite waard...naast het bier dan...

ben hier zoizo als ik op tijd terug ben van vakantie/cruise :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 12 september 2005 om 13:49:
klopt het gaat naar die nieuwe tent: Outland!

Ik heb er ook geen vertrouwen is dat de lokatie beter zal zijn dan het Paard, maar we zullen zien..
Waarschuw beheerder
Wat een lul zeg!
Waarschuw beheerder
UPDATE!

Kevin Saunderson

Helaas komt de worldtour van Kevin Saunderson te vervallen, en zo dus ook zijn optreden in het Paard van Troje. Er wordt nog zsm naar een waardige vervanger gezocht! Meer info tba.

Is nu ook officieel.
Waarschuw beheerder
Sukkelpunten voor Saunderson!

Maar ach ja , boeiend, lekker hele avond in de kleine zaal. Keihard los op de smerige electro en acid pompend hard uit de boxen :bier:
Waarschuw beheerder
Pardon Spenk?

Jep,zit vanaf dond. tot die zaterdag erna op de cruise :jaja:

Maar ach ja , boeiend, lekker hele avond in de kleine zaal. Keihard los op de smerige electro en acid pompend hard uit de boxen

Bij deze avond wordt het jou weer een genoeg om mij aan je zijde te hebben....vieze electro met ranzige en dikke basslijnen !! dat wil ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi heb er zin in. :bounce:
Zoveel feestjes komen er niet meer int Paard voorlopig denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:23:
Bij deze avond wordt het jou weer een genoeg om mij aan je zijde te hebben....vieze electro met ranzige en dikke basslijnen !! dat wil ik

Whehe mannetje.. een genoegen? Hoop dat je al die rauwe electronica wel aan kan, met je trance-hoofd :[

Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:23:
Jep,zit vanaf dond. tot die zaterdag erna op de cruise

Hoe de fuck heb je dat geregeld dan? Waarheen? Met wie?

*JALOERSSSS*
Waarschuw beheerder
Whehe mannetje.. een genoegen? Hoop dat je al die rauwe electronica wel aan kan, met je trance-hoofd

Spoel je mond man!!

Hoe de fuck heb je dat geregeld dan? Waarheen? Met wie?

Ouders 25 jaar getrouwd...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:34:
Ouders 25 jaar getrouwd...

Gefeliciflapstaart (Y) Echt heel relaxt man, waar ga je allemaal langs varen dan?
Waarschuw beheerder
Stappen op bij barcelona (op me verjaardag notabene),gaan langs franse kust en dan naar italie,livorno etc.

Wel leuk dus...
Waarschuw beheerder
Jeeminee, dat is nog eens een goed begin van het schooljaar Spenk (Y)
Waarschuw beheerder
Dj Traxx wordt zijn vervanger las ik.
Waarschuw beheerder
donateur
En wat vind je daarvan?

Gooi het in de groep...
Waarschuw beheerder
Ken hem niet.
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/artist/DJ+Traxx

En nummer 4 van de volgende schijf vinyl is van/door hem:

http://www.clone.nl/shop.html?find=dj+traxx&reset=1
Waarschuw beheerder
Ik had hem al opgezocht ja, maar ken hem nog steeds niet, ik las op phono dat hij diepe chicago en detroit draait.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel benieuwd naar hem :)
Waarschuw beheerder
Goed zo knul, ik ook best wel. Denk dat ik hem beter zal trekken dan Saunderson :)
Waarschuw beheerder
Kevin Saunderson niet op TodaysArt.

Kevin Saunderson’s Elevator World Tour uitgesteld
US/EU-programmering met the Activater, DJ Traxx en Terence Fixmer & Douglas McCarthy vervangt Saunderson op TodaysArt in Den Haag

De start van de wereldtour van Detroit’s DJ en producer Kevin Saunderson is uitgesteld. De tour zou starten op het TodaysArt festival in Den Haag op 24 september in het Paard van Troje. Het 4 uur durende live-programma dat Kevin Sauderson tijdens zijn wereldtour neer gaat zetten, blijkt nog niet voldoende ontwikkeld te zijn. De organisatie van TodaysArt; International festival for Art, Music & Technology heeft in een programma bestaande uit Amerikaanse en Europese artiesten die allen voorlopers zijn op het gebied van de ontwikkeling van elektronische muziek een waardige vervanging gevonden. Een optreden van producer en DJ Activater aka Sharif Zawideh, een live set van EBM-duo Fixmer/McCarthy en als afsluiter de rouwe, energieke en knallende mixen van DJ Traxx maken het slot van het TodaysArt Festival tot een zeker succes.

Wereldtour uitgesteld
In goed overleg met Kevin Saunderson heeft TodaysArt-organisator Olof van Winden besloten de wereldtour niet op TodaysArt te laten starten. De wereldtour zal nu begin 2006 van start gaan. Olof: “De productie van de tour die Kevin en wij voor ogen hebben, compleet met live-set en videoshow, vergt een lange voorbereidingstijd. De voorbereiding is, mede door de drukte rondom Kevin’s Fuse-In Festival in Detroit, tot nu toe te kort geweest om het hoge kwaliteitsniveau te behalen dat wij nastreven”. Olof vindt het jammer dat de wereldtour van Kevin Saunderson uitgesteld moest worden maar “als je soms iets wegdoet, krijg je er iets heel moois voor terug. Ik ben dan ook erg trots op de programmering die nu op 24 september in het Paard van Troje staat.”

Sharif Zawideh aka ACTIVATER
Sharif Zawideh aka ACTIVATER is altijd de man geweest achter de schermen. Iemand die vanuit de schaduw de Detroit underground bij elkaar heeft weten te houden. De afgelopen 3 jaar heeft Sharif de programmering verzorgt voor het Detroit Electronic Music Festival (Fuse-In Festival / Movement Festival), waar hij artiesten als Wolf Eyes, Tamion 12 Inch, ESG, Liquid Liquid, Thomas Fehlman voor heeft geboekt. Ook verzorgde hij de boekingen voor Club Oslo in Detroit en Underground Resistance. Op zijn nieuwe eigen label Soft-Curls brengt Sharif het komende jaar een aantal platen uit.

Fixmer/McCarthy
Na jaren van stilte is Douglas McCarthy, de legendarische vocalist van de avant-garde elektronische band Nitzer Ebb, klaar voor nieuwe elektronische oorlogsvoering! Hij heeft de krachten gebundeld met techno en electro producer Terence Fixmer en het samenwerkingsverband Fixmer/McCarthy opgestart. Een nieuw project dat de krachten van hun beide bundelt: Terence bepaalt de muzikale richting met zijn energieke analoge klanken, Douglas bepaalt de vocalen met zijn unieke krachtige stem.

Traxx
Traxx brengt het nieuwe geluid uit Chicago: Raw Chicago Madness. Genreoverstijgend en met een enorme energie, mixt Traxx zijn eigen interpretaties aan elkaar van datgene dat hij op dat moment voelt. Geen optreden van hem is hetzelfde en het is onmogelijk stil te blijven staan. Verwacht een groot aantal muziekstijlen in een ongeëvenaarde snelheid! Urb Magazine heeft Traxx benoemd als Best New producer/deejay in 2004.

Bunker & Ableton Live5
Naast de optredens in de grote zaal van het Paard van Troje staat er op deze avond in de kleine zaal een labelnight van het Haagse electrolabel Bunker met onder andere optredens van Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor en een workshop en presentatie van Ableton door Christian Kleine, met het nieuwe “Live 5” software programma voor producers, op het programma.

Deze avond en nachtprogrammering maken deel uit van TodaysArt; international festival for Art, Music & Technology. TodaysArt 2005 programmeert op 24 en 24 september een 30tal locaties in de Haagse binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, muziek, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er zeer interessant uit. Ben wel weer toe aan een feestje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
bunkerspul is leuk allemaal, maar net besloten toch maar naar magda te gaan in roosje. komen ze nu met fixmer&mccarthy aanzetten. arrgghh, dat is wat je een fijne vervanger kunt noemen.... dilemma...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 18 september 2005 om 19:02:
Ziet er zeer interessant uit. Ben wel weer toe aan een feestje!

Helemaal aan een feestje in het Paard, dat is echt schandalig lang geleden :/
Waarschuw beheerder
afgelopen vrijdag was ik daar tog echt aant minimallen in de kleine zaal.. beter kijken!

en dat zn saunderson zn live-act niet af zou zijn. Maat van me moest hem nog uitleggen hoe ableton werkte..gast had er nog nooit mee gewerkt..weet niet hoe ie dan in 1 maand een 4uur durende liveset wilt doen.
Had ie wel wat eerder mogen beginnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 september 2005 om 12:50:
Had ie wel wat eerder mogen beginnen

Jah precies. Vandaar dus de terechte annulering. Maar hij zou het ook druk hebben met zn Fuse-in festival. Was dus waarschijnlijk toch geen geldkwestie (alleen)? Maarja er zijn nu iig vervangers. Het wordt weer een mooi avondje :yes:
Waarschuw beheerder
ach joh. Hij heeft gewoon een smoesje verzonnen. Het ging gewoon om geld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 september 2005 om 12:50:
afgelopen vrijdag was ik daar tog echt aant minimallen in de kleine zaal.. beter kijken!

Ik hou het heus wel in de gaten, maar ik vind er niets boeiends aan wat er de laatste tijd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 19 september 2005 om 12:59:
Maarja er zijn nu iig vervangers

en degelijke vervangers ook...zou die fixmer en mccarthy best wel een keer live willen horen...:(
Waarschuw beheerder
Maar jij hebt het zeker te druk met je all-weekend-long partee's?

:D
Waarschuw beheerder
yep 8)

verjaardagsfeestje van vrijdag t/m zondag :bounce:
Waarschuw beheerder
Wow, ik wil ook zo lang jarig zijn.
Waarschuw beheerder
anders ik wel :9

maarja...denk niet dat het gezond is als je zo lang jarig bent hoor....
Waarschuw beheerder
Jawel, lekker taart eten enzo.

O:)
Waarschuw beheerder
enzo ja :9
Waarschuw beheerder
je moeder!
Waarschuw beheerder
Dames!! Moet ik GVD weer ingrijpe!!??!!!
Waarschuw beheerder
Doe wat je niet laten kunt ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou wel geplastificeerde stokken gebruiken
Waarschuw beheerder
slippers willen ook nog wel eens helpen
Waarschuw beheerder
en vergeet je duimstok niet!
Waarschuw beheerder
Kinky hoor :o
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er nog andere leuke culturele ditjes en datjes te doen zijn om het geld van je pass-partouts er enigzins uit te krijgen. Een leuk filmpje ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen 's middags gewoon al de stad ingaan stelde LOOR voor en dan zien we wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja pecies, zoiets zat ik ook te denken. Alvast ergens biertje doen, even een shoppie induiken, 's avonds burger kingie pakken en misschien tussendoor beetje cultureel doen om vervolgens 'savonds keihard te rossen in het paard :D

- $$$$$$$$$$$$$ :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach gierige biertjes en heerlijke goedkope BK maaltijd (vandaag achter gekomen dat je 10% korting krijgt met een ANWB pasje)

Dan valt het best wel mee met geld :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 19 september 2005 om 21:41:
vandaag achter gekomen dat je 10% korting krijgt met een ANWB pasje

Ghehe, dat hoorde ik ook toevallig vandaag toen ik na een te lange schooldag mijn welverdiende whopper naar binnen schranzde.

Maarre, ik vind het niet echt meevallen eigenlijk.. fokking 17 euro om naar binnen te komen :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op maandag 19 september 2005 om 21:49:
Ghehe, dat hoorde ik ook toevallig vandaag toen ik na een te lange schooldag mijn welverdiende whopper naar binnen schranzde

Jah ANWB is weer bezig met leden werven he :)

Uitspraak van Housewerk op maandag 19 september 2005 om 21:49:
Maarre, ik vind het niet echt meevallen eigenlijk.. fokking 17 euro om naar binnen te komen

Ja omdat je gelijk zo'n passe partout moet kopen. Ik wil gewoon alleen naar het paard :(
Waarschuw beheerder
ja ik vind 17euro ook wel veel maja t moet maar
Waarschuw beheerder
Zeker weten :)
Waarschuw beheerder
is er zaterdagavond weer buitenkunst enzo bij het stadhuisplein net als vorig jaar, weet iemand dat ?
Waarschuw beheerder
Ik denk het wel ja, moet je even die achterlijke site chekken.
Waarschuw beheerder
hehe daar wordt ik ook niet veel wijzer van :) wel vette geluidjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lizzard op dinsdag 20 september 2005 om 10:54:
is er zaterdagavond weer buitenkunst enzo bij het stadhuisplein net als vorig jaar, weet iemand dat

ja dat is er weer! ga er ook zeker wel ff een kijkje nemen
Waarschuw beheerder
Wat houdt dat in dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk blijft het een beetje droog die dag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lizzard op dinsdag 20 september 2005 om 11:18:
hehe daar wordt ik ook niet veel wijzer van wel vette geluidjes

Het is gewoon een idioterie op die kutsite :)
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje spasten. Je moet gewoon inzoomen. Zo moeilijk is dat toch niet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, maar het blijft gewoon een irritante site.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent irritant (L)
Waarschuw beheerder
Ga nu maar ontopic, schavuit!
Waarschuw beheerder
donateur
Todays Art is irritant :bloos:
Waarschuw beheerder
Interessant :D
Waarschuw beheerder
jow! is iemand hier bekend met dj traxx??

zo ja, wat draait hij? :bloos:
Waarschuw beheerder
sowieso wel zin hierin...

dj overdoooooose :respect:

en terence fixmer ook al te lang niet gezien eigenljik :O
Waarschuw beheerder
Overdose ga ik nu eindelijk een keer zien, 100% ben ook érg beneud.

Dit las ik op Phono over hem:

Alles wat diep is: chicago house, detroit techno, etc. Ik heb hem 2 keer horen draaien en zijn dj sets zijn naar mijn idee echt een ervaring, het luistert meer als een live set dan als een gangbare dj set, en z'n platen keuze liegt er ook niet om. Zeker de moeite waard.

Dus dat zit wel snor, neemt niet weg dat ik voornamelijk zal Bunkeren deze avond [img width=31 height=28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/rocker.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Pfoe ik heb wel zin om het Paard te betreden en te galopperen over de electronische klanken (L)
Waarschuw beheerder
Kun je wel Paard rijden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren nog wel
Waarschuw beheerder
Heb je op je Paard je Awake kaart gehaald dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee gewoon rondgereden op het strand met op de achtergrond een ondergaande zon (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Romantisch hoor.
Waarschuw beheerder
Mensen, die 17 euro is niet alleen voor het Paard.
Je koopt voor dqt geld een ticket welke geldig is op elke festival lokatie die avond. Je kan dus gewoon heen en weer lopen. Dus eigelijk is het niet zoveel geld.

Op de todaysart site kan je het tijdschema in pdf formaat downloaden. Zoals het op partyflock bij opmerkingen staat in de agenda is incorrect. Mogelijk dat de pdf de komende dagen nog wordt aangepast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander op woensdag 21 september 2005 om 10:24:
Op de todaysart site kan je het tijdschema in pdf formaat downloaden. Zoals het op partyflock bij opmerkingen staat in de agenda is incorrect. Mogelijk dat de pdf de komende dagen nog wordt aangepast.

ja maar probeer die dan maar eens te vinden op de site :O

(is mij niet gelukt in ieder geval)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 21 september 2005 om 11:00:
ja maar probeer die dan maar eens te vinden op de site

http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-friday.pdf

Ik begin die kut-site eindelijk een beetje door te krijgen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 21 september 2005 om 13:45:
http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-friday.pdf

nu nog die van zaterdag (y)

hehe, maar bedankt :p

duurt het maar tot 04:00 trouwens? :O
Waarschuw beheerder
Beter niet!
Waarschuw beheerder
zou idd echt balen zijn! betaal ik 17euro om maar 4uur te kunnen dansen beetje magertjes
Waarschuw beheerder
Het begint al om 20:00, en op de Todaysart site staat wel gewoon 5:00 uur.
Waarschuw beheerder
Ik zie nu pas dat Christian Kleine ook komt, die wil ik al een tijdje zien maar staat natuurlijk niet op PF :/
Waarschuw beheerder
ach ik heb er wel zin in! hoelaat komen jullie naar dne haag dan? eerst wel ff ergens biertje uipen natuurlijk
Waarschuw beheerder
Geen idee nog..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sander op woensdag 21 september 2005 om 10:24:
Mensen, die 17 euro is niet alleen voor het Paard.
Je koopt voor dqt geld een ticket welke geldig is op elke festival lokatie die avond. Je kan dus gewoon heen en weer lopen. Dus eigelijk is het niet zoveel geld.

Jah dat begrijp ik wel. Maar het gaat ons voornamelijk om het Paard :) En dan is het best prijzig :P

Uitspraak van Joehoe! op woensdag 21 september 2005 om 14:43:
nu nog die van zaterdag

http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-saturday.pdf

aub! Eitje! ;)
Waarschuw beheerder
Wordt echt supervet, ik voel het!

Al die fratsen in de kleine zaal worden echt genieten, Sendex oa!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 21 september 2005 om 21:12:
Wordt echt supervet, ik voel het!

Ik moet zeggen dat ik er ook echt fokking veel zin in heb. Sowiezo dat pompende geluid in dat zaaltje :lief:
Waarschuw beheerder
Heerlijk!
Waarschuw beheerder
Zaterdag ook maar ff chekken in 't Paard. Word ons debuut in Troje :P

Wel jammer dan Saunderson niet komt. Maar ben ook wel weer benieuwd naar Traxx en Fixmer.

Kheb er zin in. . . want 't feestje ziet er wel weer goed uit (Y) .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op vrijdag 23 september 2005 om 12:20:
Wel jammer dan Saunderson niet komt.

Ben zoo benieuwd naar Christian Kleine en Overdose, spirits zitten op zijn toppunt!
Waarschuw beheerder
tis trouwens 20 eurp voor vanavond en morgen. er schijnen vanavond ook wat duitsers wat electro in het filmhuis(tegenover spui) komen spelen/draaien. ik ga vanvond iig ook een kijkje nemen..
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm vnaaf doe vnaaf rustig aan en morgen alle remmen los in Agga en daarna int Paard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op vrijdag 23 september 2005 om 16:52:
alle remmen los in Agga en daarna int Paard

Met name in het Paard, wordt een vieze boel daar (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het wel te knkr duur zeg! ik trek het voor geen meter.. t schijnt nu tog 30euro voor 2 dagen te zijn! ik vind het belachelijk
Waarschuw beheerder
Ja ik wilde het nog zeggen, ik zag het ergens staan. Ik ging ervanuit dat jij het wel goed had als Hagenees ;P
Waarschuw beheerder
ja t schijnt dat het voor 22 sept 20 was!! stelletje bastards..ik vind 17euro echt veel, maja gezelligheid staat voorop dus ik kom vast wel weer opdraven. Met wie komen jullie allemaal?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik, pauluz en Sash alleen volgens mij
Waarschuw beheerder
En PIE komt als het goed is :)

Verder zullen er ook nog genoeg bekenden binnen zijn neem ik aan :bier:
Waarschuw beheerder
geen koers en dust? matig hoor..
Waarom komen die eikels niet dan?
Waarschuw beheerder
Die hebben het niet zo op 'gare' electro :)

Koers moet ook werken trouwens..
Waarschuw beheerder
Tzijn gewoon pussy's. Oh men wat ga ik schandalig los morgen :bier:
Waarschuw beheerder
ik doe met je mee...bewaar mn flesje vodka wel ;)
Waarschuw beheerder
Hey ik heb ook nog een flesje Vodka en Absinth staan :D

Maar dat lijkt me niet verstandig voor morgen :bier:
Waarschuw beheerder
vodka:) meenemen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Is er al een tijd in de middag afgesproken?
Waarschuw beheerder
16:00?
Waarschuw beheerder
t maakt mij niks uit! 17:00 borreltijd vind ik een goede!
Waarschuw beheerder
Mooie tijd ja (Y)
Waarschuw beheerder
Ik stel voor om voor te gaan zuipen in loors riante kamer incl eye-toy 8)
Waarschuw beheerder
Deal ;P
Waarschuw beheerder
Zin zin zin :bier:
Waarschuw beheerder
yoyo ben weer bij de levenden! gister ook ff int paard geweest en beetje teveel gezopen..hoe laat komen jullie dan? moet nog wel ff bijkomen hoor!
Waarschuw beheerder
18:00-18:30?
Waarschuw beheerder
Die stink wesley ligt volgens mij nog steeds te slapen, wat een luie hond :)
Waarschuw beheerder
Ja zal best wel wezen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al wakker joh :D
Waarschuw beheerder
Oh sorry..

Uitspraak van Housewerk op zaterdag 24 september 2005 om 15:51:
Die lekker ruikende wesley is volgens mij al lang wakker, wat een vroege vogel

(Y)
Waarschuw beheerder
:D lollig.
Waarschuw beheerder
donateur
Jep zoals het hoort (Y)
Waarschuw beheerder
ook zo maar vertrekken :)

Waarschuw beheerder
Vet festival. Jammer dat Kevin Saunderson afbelde. En Terence Fixmer stond niet op de timetable. Was die er nou of niet? Ik heb hele gave dingen gezien. Soms wel een beetje matig sfeer hier en daar. Had best iets uitbundiger gekunt.. Robotnick nog gezien, geweldig vent zeg. 54 jaar oud die vent.. En knalluh dat tie nog doet... .Die electro van hem (20 jaar oud) is zo vet en up to date... Verder Headman gezien en Haagse electrotrots Legowelt... Ik echt de hele nacht alleen maar knetterende electro overal gehoord.... Volgend jaar zeker weer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Legowelt was echt uber met zijn ranzige acid in de kleine zaal, de een na laatste plaat van Schmerzlabor was ook goed te doen zeg. Toen het laatste uur bij Dj Traxx gestaan, was een held. In tijden niet zulke goede techno gehoord, verder veel vette acieeed (Y)

Waarschuw beheerder
Idd. Legowelt :respect: Voor het eerst gezien in mijn leven en wat waren ze goed...! Heerlijke uptempo electro...... Wat knalde die gasten zeg...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het cool!!

vette hip-hop van overdose :respect: kleine zaaltje was sowieso erg leuk!! vet geluid ook. activator was trouwens ook erg ok. fixmer & mccarthy lekker hard.. :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:46:
Heerlijke uptempo electro...... Wat knalde die gasten zeg...!

Legowelt is 1 gast :)

Hij was ff bezig tegelijk met Sendex, dat bedoel je denk ik.

Waarschuw beheerder
Dus fixmer was er wel.. hij stond namelijk niet op de timetable....
Waarschuw beheerder
was echt top gister! vooral het einde in de grote zaal was echt vet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:17:
Dus fixmer was er wel.. hij stond namelijk niet op de timetable....

huh jawel man?? welke timetable bedoel je trouwens?? in het paard hingen ook timetables en daar stond fixmer gewoon op van 03.00 - 04.00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op zondag 25 september 2005 om 15:22:
Gaar gaar gaar.. :bier:

Overdose draaide voor mij iets te lang, was al die hiphop en booty-bass crap snel zat. Legowelt maakte dat gelukkig snel goed met heerlijk dikke acid, woehoe! Als afsluiter die baard aka Schmerzlabor .. [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a00fbd4e9]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img] whehe, die gast kan echt totaal niet mixen maar weet af en toe wel de ziekste platen erop te leggen. Hij sloot gewoon af met een dikke terror plaat, in combinatie met een hoop rook, stroboscoop en ziekelijk hard geluid --> door het dolle heen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feestje. :bier:

Weer gezellig, gek gedaan & gelachen. En ook nog eens dikke muziek om je heem. Heerlijk!

Bunker :respect:

Ik vond overdose ook iets tegenvallen met zn hiphop :) De rest vond ik weer erg lekker. Dat laatste nummer van Sendex...gruwelijk. En dat terrornummer ong op het laatst. Ziek! :D

En toen voor het eerst ong de 2de zaal ingeweest. En daar werd ik aangenaam verrast door Traxx.

Was dus weer eens een topavondje in het paard. Mocht ook wel voor 20 euro :(
Waarschuw beheerder
20 euro was wel pittig idd... vond het podium wel ongelukkig in de grote zaal. je kon de dj nauwelijks zien. en het geluid was ook veel beter in het kleine zaaltje :yes: jammer dat die maar tot 04.00 open was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond die mc in de grote zaal ook wel vet trouwens!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op zondag 25 september 2005 om 17:05:
vond het podium wel ongelukkig in de grote zaal. je kon de dj nauwelijks zien

Ik vond het wel mooi gedaan met al die buizen en linten.

Alleen idd jammer dat Traxx zo ver wegstond. Hij ging echt helemaal los :D Had die beter op die andere dj plek kunnen staan. Veel dichter bij het publiek.

en het geluid was ook veel beter in het kleine zaaltje jammer dat die maar tot 04.00 open was

Kleine zaal is geil :kwijl: Altijd dik geluid en altijd goede muziek :p
Idd er jammer dat het 4.00 dicht ging. Maar wel chill dat ik Traxx heb meegemaakt. Vond hem onverwachts erg lekker!

Uitspraak van Lennart! op zondag 25 september 2005 om 17:09:
vond die mc in de grote zaal ook wel vet trouwens!!

Hehe alleen blerde die af en toe in zn mic terwijl die niet aanstond :D
Waarschuw beheerder
mc ??

niks van meegekregen? :|
Waarschuw beheerder
donateur
Jah hij hoorde bij die dj ervoor. Toen was jij waarschijnlijk in het 2de zaaltje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 17:12:
Hehe alleen blerde die af en toe in zn mic terwijl die niet aanstond

ja dat viel me ook al op maja het pastte iig goed bij de muziek als ie wat zei!
ik vond traxx echt een koning..
Waarschuw beheerder
hehe, je bedoelt dan waarschijnljik douglas mccarthy.. bij terence fixmer ?

das geen mc man.. hij was de frontman van het voormalige nitzer ebb. en heeft vorig jaar een album gemaakt samen met terence fixmer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op zondag 25 september 2005 om 17:33:
das geen mc man.. hij was de frontman van het voormalige nitzer ebb. en heeft vorig jaar een album gemaakt samen met terence fixmer.

Nou ja er stond wel iemand door een mic te schreeuwen. Weet niet zkr of het dan bij die set ervoor was. Het was iig in de 1ste zaal een keer :)
Waarschuw beheerder
volgens mij was het gewoon een mc hoor!
Waarschuw beheerder
bedoel je deze dude?

[img width=450 height=299 cacheid=000a43ca001da93d51b7414f1a00fbe2c4]http://www.beatfreax.nl/images/galleries/1246/13886.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Jah dat was hem idd :D

Hij is dus niet echt een mc?
Waarschuw beheerder
nouja, het is natuurlijk maar hoe je hem noemen wil..

hij was vroeger de 'zanger' van nitzer ebb en werkt nu samen met fixmer. hij heeft ook de vocals gedaan voor fixmers laatste album, en deed dat dus gisteren ook ;)
Waarschuw beheerder
ik weet natuurlijk ook niet precies hoe je hem moet categoriseren, maar ik denk dat vocalist ofzo een betere benaming is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jah ok begrijp wel wat je bedoelt. Een normale mc blert echt eigen zinnen door de muziek heen.

McCarthy gebruikt zn mic voor zinnen die ook daadwerkelijk bij het nummer horen ;)

Klonk wel koel iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 17:12:
Alleen idd jammer dat Traxx zo ver wegstond. Hij ging echt helemaal los Had die beter op die andere dj plek kunnen staan. Veel dichter bij het publiek.

Dat was de plek voor de live-acts dacht ik, Traxx draaide gewoon, en hoe! Barbaarse techno en dikke Chicago Acid :kwijl:

Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 16:59:
Mocht ook wel voor 20 euro

Ik vond het het geld zeker waard, schitterend!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 18:02:
Jah ok begrijp wel wat je bedoelt. Een normale mc blert echt eigen zinnen door de muziek heen.

McCarthy gebruikt zn mic voor zinnen die ook daadwerkelijk bij het nummer horen

dat bedoelde ik idd ja :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog Christian Kleine gecheckt? Onverhoopt moten missen ivm verdraaid gezellig indrinken.

geluid was ook veel beter in het kleine zaaltje

Ik heb vandaag door mijn wekker heengeslapen doordat mn oren nog dichtzaten en flink suisde :/ Gebeurd me anders nooit :)
Waarschuw beheerder
we stonden ook wel constant tegen de boxen aan..niet zo raar dat je last van je oren had
Waarschuw beheerder
't geluid in de kleine zaal was idd echt heel goed.

twas wel weer een apart avondje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 26 september 2005 om 11:49:
we stonden ook wel constant tegen de boxen aan..niet zo raar dat je last van je oren had

Nee inderdaad :)
Waarschuw beheerder
donateur
Boxen (L)
Waarschuw beheerder
Aardig gek ja :)

In de grote zaal stonden de boxen trouwens achter een scherm, moest echt moeite doen om supergeluid te hebben, maarha was aardig gelukt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben nogal wat lol gehad met dat scherm :D
Waarschuw beheerder
Goed zo Wesley (Y)

:D
Waarschuw beheerder
Nix gemist dus...
Waarschuw beheerder
Hansworst
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha niks gemist :X
Waarschuw beheerder
Tja als Tiesto niet draait vindt Spenker er al snel nix aan ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
OW hij is zo'n trancer :P
Waarschuw beheerder
:jaja:

Ach het is een bijdehand mannetje, maar hij kan ook wel lief zijn hoor :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is een koning :respect:
Waarschuw beheerder
Nou ja, je kan overdrijven.. al komt die met die snowboard-foto aardig in de buurt ;)

Zullen we anders even een topic over Spenkert openen? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 00:33:
Nou ja, je kan overdrijven.. al komt die met die snowboard-foto aardig in de buurt

nee hoor kijk maar bij zijn beroep O:) Het is echt waar :O

Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 00:33:
Zullen we anders even een topic over Spenkert openen?

GEzellig! Ik denk wel dattie goed gaat lopen. Vooral met die foto in de beginpost :D
Waarschuw beheerder
Mwah tis dat ik moe ben :gaap:

Ik gaat lekker slaapie slaapie doen.. morgen weer pittige werkdag voor de boeg.

Adios (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker knul!

Toeiii
Waarschuw beheerder
Vandaag in de trein nog even zitten wegdromen bij de gedachte van die brute set van Dj Traxx :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 27 september 2005 om 17:35:
Vandaag in de trein nog even zitten wegdromen bij de gedachte van die brute set van Dj Traxx

ja ik vond het echt 1 van de meeste verrassende en leukste setjes die ik de laatste tijd gehoord heb..was echt totaal iets anders dan ik gewend ben
Waarschuw beheerder
Er is genoeg interessants :D

Wat een held die Traxx (Y)
Waarschuw beheerder
ga je nou maar eens verdiepen in progressive...

Nerds :p
Waarschuw beheerder
kut muziek donder op man!!
Waarschuw beheerder
Snapt het niet jij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op dinsdag 27 september 2005 om 18:59:
ga je nou maar eens verdiepen in progressive...

I'll pass that one ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Af en toe luisteren ok...verdiepen nee :)

Waarschuw beheerder
Check mijn reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=227482

In de loop van deze dag zal ook een fotoreportage online komen!

Have fun!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op zondag 25 september 2005 om 14:35:
huh jawel man?? welke timetable bedoel je trouwens?? in het paard hingen ook timetables en daar stond fixmer gewoon op van 03.00 - 04.00

De timetable die je bij je ticket kreeg... ;) Daar stond hij opzekers niet op...

Waarschuw beheerder
He dit is grappig zeg moet je mijn repo is vergelijken met die van 3voor12:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=24225348

Ze kraken het helemaal af! Wat nou niet muzikaal? Daar denk ik heel anders over. Die plattegrond was even wennen idd, maar als je je er een beetje in verdiepte klopte die prima...
Waarschuw beheerder
Ik ben alleen in het Paard geweest, is goed bevallen voor de rest eigenlijk alleen maar goede verhalen gehoord over de rest.
Waarschuw beheerder
he moer hoe was die traxx dan? wat draaisde/speelde die dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 14:12:
De timetable die je bij je ticket kreeg... Daar stond hij opzekers niet op...

ticket?? ik kreeg alleen een polsbandje? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riK™ op woensdag 28 september 2005 om 16:35:
he moer hoe was die traxx dan? wat draaisde/speelde die dan?

Uitspraak van Moer op zondag 25 september 2005 om 18:05:
Dat was de plek voor de live-acts dacht ik, Traxx draaide gewoon, en hoe! Barbaarse techno en dikke Chicago Acid

Luilak, ben je ook weer wakker :P
Waarschuw beheerder
ah ok...geen zin om te zoeken :P

ben soort van weer op de wereld, maar das ook maar voor even ;p

iig bedankt ghehe...
Waarschuw beheerder
Wauskadet ;P
Waarschuw beheerder
van Fisherspoo­ne
Check mijn reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=227482

DJ Legowelt en DJ Sendex ????????

Uhh!!!!!!! Dat zijn geen DJ's man. Dat waren 2 livesets met apperatuur weet je wel. Geen plaatjes aan elkaar mixen.
Waarschuw beheerder
en vervolgens schrijf je in je review:

van Fisherspoone:

Het hoogtepunt was de fantastische liveset van de Haagse electrotrots Legowelt. Heerlijk uptempo electro doordrenkt met acid, live gebracht

Sendex speelde na Legowelt. En daar zat heel wat acid in.
In het laatste sendex stuk deed DJ Traxx nog evenmee als MC.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sander op zondag 9 oktober 2005 om 00:26:
In het laatste sendex stuk deed DJ Traxx nog evenmee als MC

Zo vaag dat heb ik ff niet doorgehad. :bloos:

Maar wel erg koel!
Waarschuw beheerder
Toen wisten we nog niet wie Traxx was denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op maandag 10 oktober 2005 om 16:15:
Toen wisten we nog niet wie Traxx was denk ik.

Dat klopt, maar daarna toen ik hem zag dacht ik niet van: He dat is de MC die bij sendex was :)
Waarschuw beheerder
Toen had je het te druk met schaduwhumor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nee hoor :P Heb Traxx nog goed gezien en goed meegemaakt :yes: