Partyflock

Forumonderwerp · 801103
Waarschuw beheerder
TODAYSART en het Paard van Troje slaan de handen ineen!
Vrijdag 23 & zaterdag 24 september wordt Den Haag weer een echte metropool. De voormalige CultuurNacht presenteert dan TodaysArt; international Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Net als de voorgaande 2 edities van de CultuurNacht neemt ook dit jaar het Paard van Troje weer deel aan de programmering en zal er op deze locatie op zaterdag 24 september een overzichtsprogramma gepresenteerd worden op het gebied van vernieuwende maar ook legendarische muziek. Dit unieke programma bestaat uit drie componenten: de kick-off van Detroits legend Kevin Saundersons Elevator World Tour in de grote zaal, een Ableton Live 5 demo EN een haagse Bunker Labelnight in de kleine zaal.

Kevin Saunderson schittert in de grote zaal. Deze avond vormt de officiële start van zijn Elevator World Tour, waarin hij gedurende een 4 uur lange live-/dj set-combi zijn 20 jarige jubileum, aan de hand van een virtuele muzikale trip door zijn releases en aliassen, zal vieren. Na Den Haag zal de Elevator World Tour een kruistocht over de wereld maken en steden als Tokyo, Shanghai, Sydney, Dubai, Saõ Paulo, Santiago do Chili, Miami en Detroit aan doen.

In de vroege avond zullen de music engineers van Ableton het nieuw “Live 5” software programma in de kleine zaal interactief aan de bezoekers demonstreren en laten testen. De ideale instapmogelijkheid voor elke beginnende of gevorderde muzikant die wel eens electronisch wil gaan produceren maar ook zeer boeiend voor iedereen die deze ambitie niet heeft.

Nadat Ableton hun spulletjes weer hebben ingepakt zal het haagse “dirty brown & miserable” electrolabel Bunker de avondprogrammering verzorgen in de kleine zaal. Internationaal gerenommeerde MAAR down-to-earth artiesten (je mag ze nog aanraken!) Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor zullen je oren teisteren met Italo Disco, Kraftwerk, New Wave, New Order, Technopop, Electric Boogie, Robot/breakdance en meer!

Naast het programma in het Paard van Troje is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal lokaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.

Bron: www.paard.nl

----------------------------------------------------------

Eindelijk weer eens een goede fuif in het Paard :)

Waarschuw beheerder
ziet er netjes uit sausert(Y)
Waarschuw beheerder
Detroit in de grote zaal en haags bunkeren in de kleine zaal... present :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit wordt leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op maandag 8 augustus 2005 om 11:12:
Detroit in de grote zaal en haags bunkeren in de kleine zaal... present

Op deze lokatie wil ik Saunderson nog best een kans geven, een vier uursset in de grote zaal van het Paard :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat aardig van je zeg! :)
Waarschuw beheerder
TodaysArt lijkt me een leuk festival, jammer dat ik dat weekend kan.
Waarschuw beheerder
Echt geweldig concept in ieder geval, vorig jaar zijn we ook naar de Cultuurnacht afterparty geweest met Juan Atkins dat was echt meesterlijk zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk hier ben ik bij!
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Gaat dat kosten dan????
Waarschuw beheerder
Denk 15 a 20.
Waarschuw beheerder
nijs :)
Waarschuw beheerder
Wordt gezellig zie ik nu al :D
Waarschuw beheerder
Aan de neus van jou koe.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit!
Waarschuw beheerder
Mooie neus he, wordt er een beetje hitsig van..
Waarschuw beheerder
jij ondeugd...
Waarschuw beheerder
Meer info:

Naast de Paard-programmering nog meer electronische muziek op TodaysArt (CultuurNacht),...

De derde editie van de CultuurNacht presenteert de internationale en meerdaagse opvolger van dit evenement, met de nieuwe naam TodaysArt; International Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Met nog een kleine 2 maanden te gaan komt de organisatie van het festival met de eerste namen naar buiten. Zo neemt het gerenommeerde Berlijnse festival Club Transmediale de programmering op vrijdag 23 september op één van de vele locaties ! van het festival, het Theater aan het Spui voor haar rekening. Club Transmediale zet op deze avond een uniek overzichtsprogramma neer onder de naam BERLIN REMIXED.

Het Club Transmediale festival dat elk voorjaar plaatsvindt in Berlijn is het belangrijkste evenement op het gebied van hedendaagse elektronische muziek en aanverwante visuele kunst in Duitsland. Naast haar jaarlijkse profilering op het Transmediale festival in Berlijn, werkt de groep ook samen met internationale festivals zoals onlangs nog op het xFilm Festival in Sofia, Bulgarije.

Dit jaar komt Club Transmediale naar Den Haag en presenteert op de vrijdagavond en nacht van het TodaysArt festival met een programma vol elektronische muziek en bewegend beeld, welke zowel de nieuwsgierige luisteraar en alsook het dance-publiek zal aanspreken. Club Transmediale’s doel van de avond is een consistente en inspirerende atmosfeer te scheppen waarin de bezoekers een beeld krijgen van de vooruitst! revende stromingen op het gebied van technologie, muziek en videokunst.

In zaal 1 van Theater aan het Spui biedt Club Transmediale op vrijdag 23 september een minimal techno/microhouse programmering. Onder andere Marc Weiser (onderdeel van Rechenzentrum), DJ Mo (medeoprichter Elektro Music Department) , Sid LeRock (aka Pan/Tone, onlangs nog op het MELT! Festival) en Jef Milligan (oprichter van Revolver Canada Recordings, Toronto) brengen hun eigen producties live te gehoren. Het Transforma VJ-collectief (residents op het Club Transmediale festival) zal hun toegepaste videokunst bij deze optredens vertonen.

De programmering in Zaal 2 gaat dieper in op de onbegrensde mogelijkheden in cross-overs tussen elektronische muziek en aanverwante kunsten. Naast het koele elegante minimal is er veel ruimte voor wilde expressie, mixmash, humor en persoonlijkheid. De expressieve artiesten Felix Kubin (lid van de futuristic noise band “Klangkrieg”), Kevin Blechdom (werkte o.a. met Jamie Lidell en releast op Chicks On Speed), Jason Forrest (aka Donna Summer) en DJ KODI a.k.a. Nathalie Bruys (o.a. programmeur Kunstvlaai 2004, Amsterdam) vormen op deze avond dan ook het programma in deze zaal.

De Foyer van het gebouw wordt ingenomen door Staalplaat Soundsystem met hun Yokomono installatie, een bizarre show van autootjes met naald die als platenspeler fungeren en ronddraaiende versterkers voeden met hun signaal. Holger Lipmann vertoont in de foyer zijn audio-video installatie “Minimal Garden” met de verzorging van geluid door Alva-Noton (Raster Noton) en Jan Rohlf bouwt zijn “Genregenerator” op deze locatie, waarmee bezoekers zelf on-the-fly nieuwe muziekgenres kunnen componeren.

Naast dit bomvolle en grensverleggende programma op de vrijdag in het Theater aan het Spui, is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale en multidisciplinaire belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal locaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met cutting edge disciplines als videokunst, muziek, industriële technologische installaties, literatuur, moderne dans en theater. Kijk de komende weken op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.
Waarschuw beheerder
lekker minimallen ?
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber, doe mij maar het Paard (Y)
Waarschuw beheerder
dat wou ik zeggen...:)

lekker vies doen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Die todaysart site geeft nog vrij weinig info :(

Of ligt dat aan mij?
Waarschuw beheerder
Klopt ja, niet erg waardevol :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej site is nu wel wat waardevoller :yes:
Waarschuw beheerder
Ff chekken..
Waarschuw beheerder
donateur
En?

Apparte site he?
Waarschuw beheerder
Echt een kutsite zeg :)
Waarschuw beheerder
Mooi, onoverzichtelijke chaos...
Waarschuw beheerder
donateur
VAlt op zich wel mee. Alleen dat inzoomen is uien :cry:
Waarschuw beheerder
Nee Wes, kutsite!! :P

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Valt op zich wel mee. Alleen dat inzoomen is uien!

Waarschuw beheerder
:[

Ik ga maar eens op zijn Amerikaans met een pizza en een biertje op de bank Simpsons en Seinfeld kijken, van jou word ik ook niet veel wijzer.

Waarschuw beheerder
donateur
Goed zo knul.

Pizza is best lekker!

En je bent wijzer geworden dat het best wel mee valt met die kutsite, alleen dat inzoomen is uien :D

Waarschuw beheerder
Seinfeld is niet meer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik merkte het gvd :@
Waarschuw beheerder
Nu weer wel :D
Waarschuw beheerder
ik ga naar het paard hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijke zaak
Waarschuw beheerder
Aleen toegang met passe partouts staat op de Paard site, 17 pleuro in vvk pff.
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel beetje te verwachten. Zelfde prijs als vorig jaar ong :)
Waarschuw beheerder
Hmm beter kunnen we gastenlijst fixen :)
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
4 uur saunderson..... wat een straf zeg!
Ik ben er cker bij... Op Dance Valley was hij ook weer waanzinnig.
Mijn favo dj :respect:
Waarschuw beheerder
Hoorde gister toevallig het gerucht dat Saunderson niet meer komt. (LOOR, leg uit!)

Maakt mij in principe niet veel uit, want ik sta toch voornamelijk in de kleine zaal.. maar een Detroit uitstapje op zijn tijd zou toch wel leuk zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op vrijdag 9 september 2005 om 09:14:
Hoorde gister toevallig het gerucht dat Saunderson niet meer komt. (LOOR, leg uit!)

LOOR vertelde dat hij niet meer gratis wilde optreden. Dat was het :)
Waarschuw beheerder
Maar ist definitief??
KUTbende :(

Maargoed, 17 euro zijn Lego-Geweld en Orgie-Elektroniek ook wel waard, nu alleen nog het geld zien te vinden :$
Waarschuw beheerder
Mag hopen dat het niet zo duur blijft als die Arie niet komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien komt er wel een leuke vervanger
Waarschuw beheerder
Tja, sowieso loos allemaal als het waar is. Dit feest was gebouwd om hem heen, zijn album-tour kick-off blabla.
Waarschuw beheerder
ik weet bijna 100% zeker dat ie niet komt. Maat van kent die organisator echt goed! eerst zou saunderson het gratis doen, omdat ze elkaar goed kennen van Fuse in detroit. Nu belde zn manager of ie ff 5000 pleuros wilde overmaken. Dat schoot in het verkeerde keelgat en hebben ze bonje gehad en nu komt ie niet meer!