Partyflock

Forumonderwerp · 801103
Waarschuw beheerder
TODAYSART en het Paard van Troje slaan de handen ineen!
Vrijdag 23 & zaterdag 24 september wordt Den Haag weer een echte metropool. De voormalige CultuurNacht presenteert dan TodaysArt; international Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Net als de voorgaande 2 edities van de CultuurNacht neemt ook dit jaar het Paard van Troje weer deel aan de programmering en zal er op deze locatie op zaterdag 24 september een overzichtsprogramma gepresenteerd worden op het gebied van vernieuwende maar ook legendarische muziek. Dit unieke programma bestaat uit drie componenten: de kick-off van Detroits legend Kevin Saundersons Elevator World Tour in de grote zaal, een Ableton Live 5 demo EN een haagse Bunker Labelnight in de kleine zaal.

Kevin Saunderson schittert in de grote zaal. Deze avond vormt de officiële start van zijn Elevator World Tour, waarin hij gedurende een 4 uur lange live-/dj set-combi zijn 20 jarige jubileum, aan de hand van een virtuele muzikale trip door zijn releases en aliassen, zal vieren. Na Den Haag zal de Elevator World Tour een kruistocht over de wereld maken en steden als Tokyo, Shanghai, Sydney, Dubai, Saõ Paulo, Santiago do Chili, Miami en Detroit aan doen.

In de vroege avond zullen de music engineers van Ableton het nieuw “Live 5” software programma in de kleine zaal interactief aan de bezoekers demonstreren en laten testen. De ideale instapmogelijkheid voor elke beginnende of gevorderde muzikant die wel eens electronisch wil gaan produceren maar ook zeer boeiend voor iedereen die deze ambitie niet heeft.

Nadat Ableton hun spulletjes weer hebben ingepakt zal het haagse “dirty brown & miserable” electrolabel Bunker de avondprogrammering verzorgen in de kleine zaal. Internationaal gerenommeerde MAAR down-to-earth artiesten (je mag ze nog aanraken!) Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor zullen je oren teisteren met Italo Disco, Kraftwerk, New Wave, New Order, Technopop, Electric Boogie, Robot/breakdance en meer!

Naast het programma in het Paard van Troje is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal lokaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.

Bron: www.paard.nl

----------------------------------------------------------

Eindelijk weer eens een goede fuif in het Paard :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 17:12:
Alleen idd jammer dat Traxx zo ver wegstond. Hij ging echt helemaal los Had die beter op die andere dj plek kunnen staan. Veel dichter bij het publiek.

Dat was de plek voor de live-acts dacht ik, Traxx draaide gewoon, en hoe! Barbaarse techno en dikke Chicago Acid :kwijl:

Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 16:59:
Mocht ook wel voor 20 euro

Ik vond het het geld zeker waard, schitterend!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 25 september 2005 om 18:02:
Jah ok begrijp wel wat je bedoelt. Een normale mc blert echt eigen zinnen door de muziek heen.

McCarthy gebruikt zn mic voor zinnen die ook daadwerkelijk bij het nummer horen

dat bedoelde ik idd ja :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand nog Christian Kleine gecheckt? Onverhoopt moten missen ivm verdraaid gezellig indrinken.

Uitspraak van Joehoe! op zondag 25 september 2005 om 17:05:
geluid was ook veel beter in het kleine zaaltje

Ik heb vandaag door mijn wekker heengeslapen doordat mn oren nog dichtzaten en flink suisde :/ Gebeurd me anders nooit :)
Waarschuw beheerder
we stonden ook wel constant tegen de boxen aan..niet zo raar dat je last van je oren had
Waarschuw beheerder
't geluid in de kleine zaal was idd echt heel goed.

twas wel weer een apart avondje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 26 september 2005 om 11:49:
we stonden ook wel constant tegen de boxen aan..niet zo raar dat je last van je oren had

Nee inderdaad :)
Waarschuw beheerder
donateur
Boxen (L)
Waarschuw beheerder
Aardig gek ja :)

In de grote zaal stonden de boxen trouwens achter een scherm, moest echt moeite doen om supergeluid te hebben, maarha was aardig gelukt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben nogal wat lol gehad met dat scherm :D
Waarschuw beheerder
Goed zo Wesley (Y)

:D
Waarschuw beheerder
Hansworst
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha niks gemist :X
Waarschuw beheerder
Tja als Tiesto niet draait vindt Spenker er al snel nix aan ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
OW hij is zo'n trancer :P
Waarschuw beheerder
:jaja:

Ach het is een bijdehand mannetje, maar hij kan ook wel lief zijn hoor :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is een koning :respect:
Waarschuw beheerder
Nou ja, je kan overdrijven.. al komt die met die snowboard-foto aardig in de buurt ;)

Zullen we anders even een topic over Spenkert openen? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 00:33:
Nou ja, je kan overdrijven.. al komt die met die snowboard-foto aardig in de buurt

nee hoor kijk maar bij zijn beroep O:) Het is echt waar :O

Uitspraak van Housewerk op dinsdag 27 september 2005 om 00:33:
Zullen we anders even een topic over Spenkert openen?

GEzellig! Ik denk wel dattie goed gaat lopen. Vooral met die foto in de beginpost :D
Waarschuw beheerder
Mwah tis dat ik moe ben :gaap:

Ik gaat lekker slaapie slaapie doen.. morgen weer pittige werkdag voor de boeg.

Adios (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker knul!

Toeiii
Waarschuw beheerder
Vandaag in de trein nog even zitten wegdromen bij de gedachte van die brute set van Dj Traxx :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 27 september 2005 om 17:35:
Vandaag in de trein nog even zitten wegdromen bij de gedachte van die brute set van Dj Traxx

ja ik vond het echt 1 van de meeste verrassende en leukste setjes die ik de laatste tijd gehoord heb..was echt totaal iets anders dan ik gewend ben
Waarschuw beheerder
Er is genoeg interessants :D

Wat een held die Traxx (Y)
Waarschuw beheerder
ga je nou maar eens verdiepen in progressive...

Nerds :p
Waarschuw beheerder
kut muziek donder op man!!
Waarschuw beheerder
Snapt het niet jij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op dinsdag 27 september 2005 om 18:59:
ga je nou maar eens verdiepen in progressive...

I'll pass that one ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Af en toe luisteren ok...verdiepen nee :)

Waarschuw beheerder
Check mijn reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=227482

In de loop van deze dag zal ook een fotoreportage online komen!

Have fun!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op zondag 25 september 2005 om 14:35:
huh jawel man?? welke timetable bedoel je trouwens?? in het paard hingen ook timetables en daar stond fixmer gewoon op van 03.00 - 04.00

De timetable die je bij je ticket kreeg... ;) Daar stond hij opzekers niet op...

Waarschuw beheerder
He dit is grappig zeg moet je mijn repo is vergelijken met die van 3voor12:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=24225348

Ze kraken het helemaal af! Wat nou niet muzikaal? Daar denk ik heel anders over. Die plattegrond was even wennen idd, maar als je je er een beetje in verdiepte klopte die prima...
Waarschuw beheerder
Ik ben alleen in het Paard geweest, is goed bevallen voor de rest eigenlijk alleen maar goede verhalen gehoord over de rest.
Waarschuw beheerder
he moer hoe was die traxx dan? wat draaisde/speelde die dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 14:12:
De timetable die je bij je ticket kreeg... Daar stond hij opzekers niet op...

ticket?? ik kreeg alleen een polsbandje? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riK™ op woensdag 28 september 2005 om 16:35:
he moer hoe was die traxx dan? wat draaisde/speelde die dan?

Uitspraak van Moer op zondag 25 september 2005 om 18:05:
Dat was de plek voor de live-acts dacht ik, Traxx draaide gewoon, en hoe! Barbaarse techno en dikke Chicago Acid

Luilak, ben je ook weer wakker :P
Waarschuw beheerder
ah ok...geen zin om te zoeken :P

ben soort van weer op de wereld, maar das ook maar voor even ;p

iig bedankt ghehe...
Waarschuw beheerder
Wauskadet ;P
Waarschuw beheerder
van Fisherspoo­ne
Check mijn reportage op:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=227482

DJ Legowelt en DJ Sendex ????????

Uhh!!!!!!! Dat zijn geen DJ's man. Dat waren 2 livesets met apperatuur weet je wel. Geen plaatjes aan elkaar mixen.
Waarschuw beheerder
en vervolgens schrijf je in je review:

van Fisherspoone:

Het hoogtepunt was de fantastische liveset van de Haagse electrotrots Legowelt. Heerlijk uptempo electro doordrenkt met acid, live gebracht

Sendex speelde na Legowelt. En daar zat heel wat acid in.
In het laatste sendex stuk deed DJ Traxx nog evenmee als MC.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sander op zondag 9 oktober 2005 om 00:26:
In het laatste sendex stuk deed DJ Traxx nog evenmee als MC

Zo vaag dat heb ik ff niet doorgehad. :bloos:

Maar wel erg koel!
Waarschuw beheerder
Toen wisten we nog niet wie Traxx was denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op maandag 10 oktober 2005 om 16:15:
Toen wisten we nog niet wie Traxx was denk ik.

Dat klopt, maar daarna toen ik hem zag dacht ik niet van: He dat is de MC die bij sendex was :)
Waarschuw beheerder
Toen had je het te druk met schaduwhumor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe nee hoor :P Heb Traxx nog goed gezien en goed meegemaakt :yes: