Partyflock

Forumonderwerp · 801103
Waarschuw beheerder
TODAYSART en het Paard van Troje slaan de handen ineen!
Vrijdag 23 & zaterdag 24 september wordt Den Haag weer een echte metropool. De voormalige CultuurNacht presenteert dan TodaysArt; international Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Net als de voorgaande 2 edities van de CultuurNacht neemt ook dit jaar het Paard van Troje weer deel aan de programmering en zal er op deze locatie op zaterdag 24 september een overzichtsprogramma gepresenteerd worden op het gebied van vernieuwende maar ook legendarische muziek. Dit unieke programma bestaat uit drie componenten: de kick-off van Detroits legend Kevin Saundersons Elevator World Tour in de grote zaal, een Ableton Live 5 demo EN een haagse Bunker Labelnight in de kleine zaal.

Kevin Saunderson schittert in de grote zaal. Deze avond vormt de officiële start van zijn Elevator World Tour, waarin hij gedurende een 4 uur lange live-/dj set-combi zijn 20 jarige jubileum, aan de hand van een virtuele muzikale trip door zijn releases en aliassen, zal vieren. Na Den Haag zal de Elevator World Tour een kruistocht over de wereld maken en steden als Tokyo, Shanghai, Sydney, Dubai, Saõ Paulo, Santiago do Chili, Miami en Detroit aan doen.

In de vroege avond zullen de music engineers van Ableton het nieuw “Live 5” software programma in de kleine zaal interactief aan de bezoekers demonstreren en laten testen. De ideale instapmogelijkheid voor elke beginnende of gevorderde muzikant die wel eens electronisch wil gaan produceren maar ook zeer boeiend voor iedereen die deze ambitie niet heeft.

Nadat Ableton hun spulletjes weer hebben ingepakt zal het haagse “dirty brown & miserable” electrolabel Bunker de avondprogrammering verzorgen in de kleine zaal. Internationaal gerenommeerde MAAR down-to-earth artiesten (je mag ze nog aanraken!) Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor zullen je oren teisteren met Italo Disco, Kraftwerk, New Wave, New Order, Technopop, Electric Boogie, Robot/breakdance en meer!

Naast het programma in het Paard van Troje is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal lokaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.

Bron: www.paard.nl

----------------------------------------------------------

Eindelijk weer eens een goede fuif in het Paard :)
Waarschuw beheerder
Weet iemand of er nog andere leuke culturele ditjes en datjes te doen zijn om het geld van je pass-partouts er enigzins uit te krijgen. Een leuk filmpje ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen 's middags gewoon al de stad ingaan stelde LOOR voor en dan zien we wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja pecies, zoiets zat ik ook te denken. Alvast ergens biertje doen, even een shoppie induiken, 's avonds burger kingie pakken en misschien tussendoor beetje cultureel doen om vervolgens 'savonds keihard te rossen in het paard :D

- $$$$$$$$$$$$$ :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach gierige biertjes en heerlijke goedkope BK maaltijd (vandaag achter gekomen dat je 10% korting krijgt met een ANWB pasje)

Dan valt het best wel mee met geld :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 19 september 2005 om 21:41:
vandaag achter gekomen dat je 10% korting krijgt met een ANWB pasje

Ghehe, dat hoorde ik ook toevallig vandaag toen ik na een te lange schooldag mijn welverdiende whopper naar binnen schranzde.

Maarre, ik vind het niet echt meevallen eigenlijk.. fokking 17 euro om naar binnen te komen :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op maandag 19 september 2005 om 21:49:
Ghehe, dat hoorde ik ook toevallig vandaag toen ik na een te lange schooldag mijn welverdiende whopper naar binnen schranzde

Jah ANWB is weer bezig met leden werven he :)

Uitspraak van Housewerk op maandag 19 september 2005 om 21:49:
Maarre, ik vind het niet echt meevallen eigenlijk.. fokking 17 euro om naar binnen te komen

Ja omdat je gelijk zo'n passe partout moet kopen. Ik wil gewoon alleen naar het paard :(
Waarschuw beheerder
ja ik vind 17euro ook wel veel maja t moet maar
Waarschuw beheerder
Zeker weten :)
Waarschuw beheerder
is er zaterdagavond weer buitenkunst enzo bij het stadhuisplein net als vorig jaar, weet iemand dat ?
Waarschuw beheerder
Ik denk het wel ja, moet je even die achterlijke site chekken.
Waarschuw beheerder
hehe daar wordt ik ook niet veel wijzer van :) wel vette geluidjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lizzard op dinsdag 20 september 2005 om 10:54:
is er zaterdagavond weer buitenkunst enzo bij het stadhuisplein net als vorig jaar, weet iemand dat

ja dat is er weer! ga er ook zeker wel ff een kijkje nemen
Waarschuw beheerder
Wat houdt dat in dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk blijft het een beetje droog die dag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lizzard op dinsdag 20 september 2005 om 11:18:
hehe daar wordt ik ook niet veel wijzer van wel vette geluidjes

Het is gewoon een idioterie op die kutsite :)
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje spasten. Je moet gewoon inzoomen. Zo moeilijk is dat toch niet :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, maar het blijft gewoon een irritante site.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent irritant (L)
Waarschuw beheerder
Ga nu maar ontopic, schavuit!
Waarschuw beheerder
donateur
Todays Art is irritant :bloos:
Waarschuw beheerder
Interessant :D
Waarschuw beheerder
jow! is iemand hier bekend met dj traxx??

zo ja, wat draait hij? :bloos:
Waarschuw beheerder
sowieso wel zin hierin...

dj overdoooooose :respect:

en terence fixmer ook al te lang niet gezien eigenljik :O
Waarschuw beheerder
Overdose ga ik nu eindelijk een keer zien, 100% ben ook érg beneud.

Dit las ik op Phono over hem:

Alles wat diep is: chicago house, detroit techno, etc. Ik heb hem 2 keer horen draaien en zijn dj sets zijn naar mijn idee echt een ervaring, het luistert meer als een live set dan als een gangbare dj set, en z'n platen keuze liegt er ook niet om. Zeker de moeite waard.

Dus dat zit wel snor, neemt niet weg dat ik voornamelijk zal Bunkeren deze avond [img width=31 height=28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/rocker.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Pfoe ik heb wel zin om het Paard te betreden en te galopperen over de electronische klanken (L)
Waarschuw beheerder
Kun je wel Paard rijden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren nog wel
Waarschuw beheerder
Heb je op je Paard je Awake kaart gehaald dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee gewoon rondgereden op het strand met op de achtergrond een ondergaande zon (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Romantisch hoor.
Waarschuw beheerder
Mensen, die 17 euro is niet alleen voor het Paard.
Je koopt voor dqt geld een ticket welke geldig is op elke festival lokatie die avond. Je kan dus gewoon heen en weer lopen. Dus eigelijk is het niet zoveel geld.

Op de todaysart site kan je het tijdschema in pdf formaat downloaden. Zoals het op partyflock bij opmerkingen staat in de agenda is incorrect. Mogelijk dat de pdf de komende dagen nog wordt aangepast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sander op woensdag 21 september 2005 om 10:24:
Op de todaysart site kan je het tijdschema in pdf formaat downloaden. Zoals het op partyflock bij opmerkingen staat in de agenda is incorrect. Mogelijk dat de pdf de komende dagen nog wordt aangepast.

ja maar probeer die dan maar eens te vinden op de site :O

(is mij niet gelukt in ieder geval)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 21 september 2005 om 11:00:
ja maar probeer die dan maar eens te vinden op de site

http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-friday.pdf

Ik begin die kut-site eindelijk een beetje door te krijgen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 21 september 2005 om 13:45:
http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-friday.pdf

nu nog die van zaterdag (y)

hehe, maar bedankt :p

duurt het maar tot 04:00 trouwens? :O
Waarschuw beheerder
Beter niet!
Waarschuw beheerder
zou idd echt balen zijn! betaal ik 17euro om maar 4uur te kunnen dansen beetje magertjes
Waarschuw beheerder
Het begint al om 20:00, en op de Todaysart site staat wel gewoon 5:00 uur.
Waarschuw beheerder
Ik zie nu pas dat Christian Kleine ook komt, die wil ik al een tijdje zien maar staat natuurlijk niet op PF :/
Waarschuw beheerder
ach ik heb er wel zin in! hoelaat komen jullie naar dne haag dan? eerst wel ff ergens biertje uipen natuurlijk
Waarschuw beheerder
Geen idee nog..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sander op woensdag 21 september 2005 om 10:24:
Mensen, die 17 euro is niet alleen voor het Paard.
Je koopt voor dqt geld een ticket welke geldig is op elke festival lokatie die avond. Je kan dus gewoon heen en weer lopen. Dus eigelijk is het niet zoveel geld.

Jah dat begrijp ik wel. Maar het gaat ons voornamelijk om het Paard :) En dan is het best prijzig :P

Uitspraak van Joehoe! op woensdag 21 september 2005 om 14:43:
nu nog die van zaterdag

http://www.todaysart.nl/2005/programme/TODAYSART2005-saturday.pdf

aub! Eitje! ;)
Waarschuw beheerder
Wordt echt supervet, ik voel het!

Al die fratsen in de kleine zaal worden echt genieten, Sendex oa!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 21 september 2005 om 21:12:
Wordt echt supervet, ik voel het!

Ik moet zeggen dat ik er ook echt fokking veel zin in heb. Sowiezo dat pompende geluid in dat zaaltje :lief:
Waarschuw beheerder
Heerlijk!
Waarschuw beheerder
Zaterdag ook maar ff chekken in 't Paard. Word ons debuut in Troje :P

Wel jammer dan Saunderson niet komt. Maar ben ook wel weer benieuwd naar Traxx en Fixmer.

Kheb er zin in. . . want 't feestje ziet er wel weer goed uit (Y) .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op vrijdag 23 september 2005 om 12:20:
Wel jammer dan Saunderson niet komt.

Ben zoo benieuwd naar Christian Kleine en Overdose, spirits zitten op zijn toppunt!
Waarschuw beheerder
tis trouwens 20 eurp voor vanavond en morgen. er schijnen vanavond ook wat duitsers wat electro in het filmhuis(tegenover spui) komen spelen/draaien. ik ga vanvond iig ook een kijkje nemen..
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm vnaaf doe vnaaf rustig aan en morgen alle remmen los in Agga en daarna int Paard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op vrijdag 23 september 2005 om 16:52:
alle remmen los in Agga en daarna int Paard

Met name in het Paard, wordt een vieze boel daar (Y)
Waarschuw beheerder
ik vind het wel te knkr duur zeg! ik trek het voor geen meter.. t schijnt nu tog 30euro voor 2 dagen te zijn! ik vind het belachelijk