Partyflock

Forumonderwerp · 801103
Waarschuw beheerder
TODAYSART en het Paard van Troje slaan de handen ineen!
Vrijdag 23 & zaterdag 24 september wordt Den Haag weer een echte metropool. De voormalige CultuurNacht presenteert dan TodaysArt; international Festival for Art, Music & Technology. Hedendaagse internationale stromingen in muziek, video, film en vele andere kunstdisciplines zullen in heel Den Haag gepresenteerd worden. Net als de voorgaande 2 edities van de CultuurNacht neemt ook dit jaar het Paard van Troje weer deel aan de programmering en zal er op deze locatie op zaterdag 24 september een overzichtsprogramma gepresenteerd worden op het gebied van vernieuwende maar ook legendarische muziek. Dit unieke programma bestaat uit drie componenten: de kick-off van Detroits legend Kevin Saundersons Elevator World Tour in de grote zaal, een Ableton Live 5 demo EN een haagse Bunker Labelnight in de kleine zaal.

Kevin Saunderson schittert in de grote zaal. Deze avond vormt de officiële start van zijn Elevator World Tour, waarin hij gedurende een 4 uur lange live-/dj set-combi zijn 20 jarige jubileum, aan de hand van een virtuele muzikale trip door zijn releases en aliassen, zal vieren. Na Den Haag zal de Elevator World Tour een kruistocht over de wereld maken en steden als Tokyo, Shanghai, Sydney, Dubai, Saõ Paulo, Santiago do Chili, Miami en Detroit aan doen.

In de vroege avond zullen de music engineers van Ableton het nieuw “Live 5” software programma in de kleine zaal interactief aan de bezoekers demonstreren en laten testen. De ideale instapmogelijkheid voor elke beginnende of gevorderde muzikant die wel eens electronisch wil gaan produceren maar ook zeer boeiend voor iedereen die deze ambitie niet heeft.

Nadat Ableton hun spulletjes weer hebben ingepakt zal het haagse “dirty brown & miserable” electrolabel Bunker de avondprogrammering verzorgen in de kleine zaal. Internationaal gerenommeerde MAAR down-to-earth artiesten (je mag ze nog aanraken!) Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor zullen je oren teisteren met Italo Disco, Kraftwerk, New Wave, New Order, Technopop, Electric Boogie, Robot/breakdance en meer!

Naast het programma in het Paard van Troje is het gedurende de avonden van de 23ste en 24ste één grote multimediale belevenis in en rond het centrum van Den Haag. TodaysArt 2005 programmeert op een 30tal lokaties in de binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.

Bron: www.paard.nl

----------------------------------------------------------

Eindelijk weer eens een goede fuif in het Paard :)
Waarschuw beheerder
5000 pff, wat een lul.
Waarschuw beheerder
ja zeker als je van tevoren afspreekt dat je het gratis doet!
Waarschuw beheerder
Precies, de bilridder. Gaan ze wel een vervanger boeken?
Waarschuw beheerder
je dat is me wel verteld, maar kan het me niet echt herinneren. grondlegger van de disco..klonkt niet echt interessant
Waarschuw beheerder
donateur
Ach het tweede zaaltje is sowiezo interessant :yes:
Waarschuw beheerder
Ik las op Phono trouwens dat Integrate naar Rotterdam gaat verhuizen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 12 september 2005 om 02:10:
Ik las op Phono trouwens dat Integrate naar Rotterdam gaat verhuizen

klopt het gaat naar die nieuwe tent: Outland!
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Nee toch zeker :S Schijtzooi.
Wel dichter bij me huis, maar het Paard blijft toch roeleren man! GODVERDOMMEEEEEE!!!
Waarschuw beheerder
Hmmm...ach...saunderson was leuk geweest...

maar dat Legowelt lijkt me ook wel de moeite waard...naast het bier dan...

ben hier zoizo als ik op tijd terug ben van vakantie/cruise :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 12 september 2005 om 13:49:
klopt het gaat naar die nieuwe tent: Outland!

Ik heb er ook geen vertrouwen is dat de lokatie beter zal zijn dan het Paard, maar we zullen zien..
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
Wat een lul zeg!
Waarschuw beheerder
UPDATE!

Kevin Saunderson

Helaas komt de worldtour van Kevin Saunderson te vervallen, en zo dus ook zijn optreden in het Paard van Troje. Er wordt nog zsm naar een waardige vervanger gezocht! Meer info tba.

Is nu ook officieel.
Waarschuw beheerder
Sukkelpunten voor Saunderson!

Maar ach ja , boeiend, lekker hele avond in de kleine zaal. Keihard los op de smerige electro en acid pompend hard uit de boxen :bier:
Waarschuw beheerder
Pardon Spenk?

Jep,zit vanaf dond. tot die zaterdag erna op de cruise :jaja:

Maar ach ja , boeiend, lekker hele avond in de kleine zaal. Keihard los op de smerige electro en acid pompend hard uit de boxen

Bij deze avond wordt het jou weer een genoeg om mij aan je zijde te hebben....vieze electro met ranzige en dikke basslijnen !! dat wil ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi heb er zin in. :bounce:
Zoveel feestjes komen er niet meer int Paard voorlopig denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:23:
Bij deze avond wordt het jou weer een genoeg om mij aan je zijde te hebben....vieze electro met ranzige en dikke basslijnen !! dat wil ik

Whehe mannetje.. een genoegen? Hoop dat je al die rauwe electronica wel aan kan, met je trance-hoofd :[

Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:23:
Jep,zit vanaf dond. tot die zaterdag erna op de cruise

Hoe de fuck heb je dat geregeld dan? Waarheen? Met wie?

*JALOERSSSS*
Waarschuw beheerder
Whehe mannetje.. een genoegen? Hoop dat je al die rauwe electronica wel aan kan, met je trance-hoofd

Spoel je mond man!!

Hoe de fuck heb je dat geregeld dan? Waarheen? Met wie?

Ouders 25 jaar getrouwd...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 12 september 2005 om 20:34:
Ouders 25 jaar getrouwd...

Gefeliciflapstaart (Y) Echt heel relaxt man, waar ga je allemaal langs varen dan?
Waarschuw beheerder
Stappen op bij barcelona (op me verjaardag notabene),gaan langs franse kust en dan naar italie,livorno etc.

Wel leuk dus...
Waarschuw beheerder
Jeeminee, dat is nog eens een goed begin van het schooljaar Spenk (Y)
Waarschuw beheerder
Dj Traxx wordt zijn vervanger las ik.
Waarschuw beheerder
donateur
En wat vind je daarvan?

Gooi het in de groep...
Waarschuw beheerder
Ken hem niet.
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/artist/DJ+Traxx

En nummer 4 van de volgende schijf vinyl is van/door hem:

http://www.clone.nl/shop.html?find=dj+traxx&reset=1
Waarschuw beheerder
Ik had hem al opgezocht ja, maar ken hem nog steeds niet, ik las op phono dat hij diepe chicago en detroit draait.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel benieuwd naar hem :)
Waarschuw beheerder
Goed zo knul, ik ook best wel. Denk dat ik hem beter zal trekken dan Saunderson :)
Waarschuw beheerder
Kevin Saunderson niet op TodaysArt.

Kevin Saunderson’s Elevator World Tour uitgesteld
US/EU-programmering met the Activater, DJ Traxx en Terence Fixmer & Douglas McCarthy vervangt Saunderson op TodaysArt in Den Haag

De start van de wereldtour van Detroit’s DJ en producer Kevin Saunderson is uitgesteld. De tour zou starten op het TodaysArt festival in Den Haag op 24 september in het Paard van Troje. Het 4 uur durende live-programma dat Kevin Sauderson tijdens zijn wereldtour neer gaat zetten, blijkt nog niet voldoende ontwikkeld te zijn. De organisatie van TodaysArt; International festival for Art, Music & Technology heeft in een programma bestaande uit Amerikaanse en Europese artiesten die allen voorlopers zijn op het gebied van de ontwikkeling van elektronische muziek een waardige vervanging gevonden. Een optreden van producer en DJ Activater aka Sharif Zawideh, een live set van EBM-duo Fixmer/McCarthy en als afsluiter de rouwe, energieke en knallende mixen van DJ Traxx maken het slot van het TodaysArt Festival tot een zeker succes.

Wereldtour uitgesteld
In goed overleg met Kevin Saunderson heeft TodaysArt-organisator Olof van Winden besloten de wereldtour niet op TodaysArt te laten starten. De wereldtour zal nu begin 2006 van start gaan. Olof: “De productie van de tour die Kevin en wij voor ogen hebben, compleet met live-set en videoshow, vergt een lange voorbereidingstijd. De voorbereiding is, mede door de drukte rondom Kevin’s Fuse-In Festival in Detroit, tot nu toe te kort geweest om het hoge kwaliteitsniveau te behalen dat wij nastreven”. Olof vindt het jammer dat de wereldtour van Kevin Saunderson uitgesteld moest worden maar “als je soms iets wegdoet, krijg je er iets heel moois voor terug. Ik ben dan ook erg trots op de programmering die nu op 24 september in het Paard van Troje staat.”

Sharif Zawideh aka ACTIVATER
Sharif Zawideh aka ACTIVATER is altijd de man geweest achter de schermen. Iemand die vanuit de schaduw de Detroit underground bij elkaar heeft weten te houden. De afgelopen 3 jaar heeft Sharif de programmering verzorgt voor het Detroit Electronic Music Festival (Fuse-In Festival / Movement Festival), waar hij artiesten als Wolf Eyes, Tamion 12 Inch, ESG, Liquid Liquid, Thomas Fehlman voor heeft geboekt. Ook verzorgde hij de boekingen voor Club Oslo in Detroit en Underground Resistance. Op zijn nieuwe eigen label Soft-Curls brengt Sharif het komende jaar een aantal platen uit.

Fixmer/McCarthy
Na jaren van stilte is Douglas McCarthy, de legendarische vocalist van de avant-garde elektronische band Nitzer Ebb, klaar voor nieuwe elektronische oorlogsvoering! Hij heeft de krachten gebundeld met techno en electro producer Terence Fixmer en het samenwerkingsverband Fixmer/McCarthy opgestart. Een nieuw project dat de krachten van hun beide bundelt: Terence bepaalt de muzikale richting met zijn energieke analoge klanken, Douglas bepaalt de vocalen met zijn unieke krachtige stem.

Traxx
Traxx brengt het nieuwe geluid uit Chicago: Raw Chicago Madness. Genreoverstijgend en met een enorme energie, mixt Traxx zijn eigen interpretaties aan elkaar van datgene dat hij op dat moment voelt. Geen optreden van hem is hetzelfde en het is onmogelijk stil te blijven staan. Verwacht een groot aantal muziekstijlen in een ongeëvenaarde snelheid! Urb Magazine heeft Traxx benoemd als Best New producer/deejay in 2004.

Bunker & Ableton Live5
Naast de optredens in de grote zaal van het Paard van Troje staat er op deze avond in de kleine zaal een labelnight van het Haagse electrolabel Bunker met onder andere optredens van Legowelt, DJ Overdose, Sendex en Schmerzlabor en een workshop en presentatie van Ableton door Christian Kleine, met het nieuwe “Live 5” software programma voor producers, op het programma.

Deze avond en nachtprogrammering maken deel uit van TodaysArt; international festival for Art, Music & Technology. TodaysArt 2005 programmeert op 24 en 24 september een 30tal locaties in de Haagse binnenstad en het GemeenteMuseum met vooruitstrevende videokunst, muziek, industriële technologische installaties, literatuur, kleinkunst, moderne dans en theater. Kijk op www.todaysart.nl voor meer informatie over programma, locaties en voorverkoopadressen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er zeer interessant uit. Ben wel weer toe aan een feestje! :D
Waarschuw beheerder
donateur
bunkerspul is leuk allemaal, maar net besloten toch maar naar magda te gaan in roosje. komen ze nu met fixmer&mccarthy aanzetten. arrgghh, dat is wat je een fijne vervanger kunt noemen.... dilemma...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op zondag 18 september 2005 om 19:02:
Ziet er zeer interessant uit. Ben wel weer toe aan een feestje!

Helemaal aan een feestje in het Paard, dat is echt schandalig lang geleden :/
Waarschuw beheerder
afgelopen vrijdag was ik daar tog echt aant minimallen in de kleine zaal.. beter kijken!

en dat zn saunderson zn live-act niet af zou zijn. Maat van me moest hem nog uitleggen hoe ableton werkte..gast had er nog nooit mee gewerkt..weet niet hoe ie dan in 1 maand een 4uur durende liveset wilt doen.
Had ie wel wat eerder mogen beginnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 september 2005 om 12:50:
Had ie wel wat eerder mogen beginnen

Jah precies. Vandaar dus de terechte annulering. Maar hij zou het ook druk hebben met zn Fuse-in festival. Was dus waarschijnlijk toch geen geldkwestie (alleen)? Maarja er zijn nu iig vervangers. Het wordt weer een mooi avondje :yes:
Waarschuw beheerder
ach joh. Hij heeft gewoon een smoesje verzonnen. Het ging gewoon om geld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 19 september 2005 om 12:50:
afgelopen vrijdag was ik daar tog echt aant minimallen in de kleine zaal.. beter kijken!

Ik hou het heus wel in de gaten, maar ik vind er niets boeiends aan wat er de laatste tijd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op maandag 19 september 2005 om 12:59:
Maarja er zijn nu iig vervangers

en degelijke vervangers ook...zou die fixmer en mccarthy best wel een keer live willen horen...:(
Waarschuw beheerder
Maar jij hebt het zeker te druk met je all-weekend-long partee's?

:D
Waarschuw beheerder
yep 8)

verjaardagsfeestje van vrijdag t/m zondag :bounce:
Waarschuw beheerder
Wow, ik wil ook zo lang jarig zijn.
Waarschuw beheerder
anders ik wel :9

maarja...denk niet dat het gezond is als je zo lang jarig bent hoor....
Waarschuw beheerder
Jawel, lekker taart eten enzo.

O:)
Waarschuw beheerder
enzo ja :9
Waarschuw beheerder
je moeder!
Waarschuw beheerder
Dames!! Moet ik GVD weer ingrijpe!!??!!!
Waarschuw beheerder
Doe wat je niet laten kunt ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou wel geplastificeerde stokken gebruiken
Waarschuw beheerder
slippers willen ook nog wel eens helpen
Waarschuw beheerder
en vergeet je duimstok niet!