Vrijdag allerlei telefoontjes dat het rondom Haarlem stortregende terwijl het in Eindhoven kurkdroog was. Toch maar rubberen laarzen gekocht en rond 14u in de auto gestapt. Nou, de hel brak los rondom Den Bosch, alleen maar regen, daardoor ook weer veel file, langzaam rijden, sowieso druk op de weg...
Kom aan bij DV rond 18u pas

, moet ik op een ander veld parkeren wat op zich wel te lopen was naar de ingang...maar NIET met al je campingspullen.

Fokking lopen sjouwen met die huge tas in de regen (lang leve de honcho

), kom daar aan, een grote blubberbende en nog eens koud ook.

Ongetwijfeld gezellig want de sfeer zat er goed in.
Haha na mn onderkoeling op LowLands vorig jaar dus no way nog eens. Kreeg een aanbod m.b.t. een warm bed en douche. Juist zo'n festival kit van Heineken besteld zodat ik de tent niet in de regen hoefde op te zetten...konden we 'm gaan afbreken.

Gelukkig twee schatten van dames die me geholpen hebben alles te sjouwen, maar uiteindelijk was het dus pas 20.30u voor ik weer terug was bij de auto en toen me dus nog effe moest opfrissen en weer terug het terrein op liep met een andere verdwaalde ziel die maar in de auto was gaan zitten omdat zn tent verregend was.
Ik kwam pas tegen 21u het terrein op dus, schoot gelijk in de lach van alle chaos en blubber, het had wel wat!

Loop de Psychedelis Trance in (vaag dat die open was) en damn daar was me een feestje aan de gang! Bleek de HQ daarheen verhuisd te zijn en de eerste plaat die ik hoorde die dag was "Don't you want my love" van Felix. Goddamn!

Dan zit het wel goed met je festival.
Vlak daarna gelijk de Concept ingedoken toen ik daar de stoom vanaf zag komen en dat kon niet missen, Mister Cox behind the decks. Dus lekker staan knallen daar, maakte alles wel goed. Wel echt kut want ik kom op DV ook echt wel voor de muziek maar heb door dit gesjouw en geloop wel heel veel gemist.

En veel DJ's draaiden dus sowieso niet, echt jammer.
Zaterdag ook later vertrokken, was al echt te gaar van de vrijdag waardoor we weer midden in de file uitkwamen

, ben de auto maar uitgejumpt want hoorde dat men ook nog eens flink de andere kant werd opgestuurd en ik zat dus weer met die kut weekendtas die naar mn auto moest.

Werd van hot naar her gestuurd en uiteindelijk dus weer met die zware kuttas naar het terrein zelf gelopen, in de wetenschap dat die op het einde van het feest dus WEER mee terugmoest naar de auto.
Ging echt bijna nok van al dat gesjouw en de slaap toen ik aankwam, 't was ook alweer 15.30, zat er best wel doorheen.

Maar goed, toen ik de Armada Stage zag maakte dat veel goed. Van DJ's bekijken kwam helaas niet zoveel meer, had door al dat geloop een dikke blaar op mn poot

dus moest een "blarennummertje" trekken bij de EHBO.
Wel bijna overal effe wezen kijken. Deep Dish klonk heerlijk, HQ ging goed los, Armin geweldig

, Benny Rodriguez helemaal een held (damn wat een energie! ) en bij Infected Mushroom (ook megamoddervet) crashte ik. Alles deed echt pijn toen, wilde effe lekker chillen maar dat ging dus nergens vanwege de modder en kou. Laatste paar uur zijn ook in een waas voorbij getrokken.

Heb de afsluiting op de Main gemist dus, maar wel staan genieten van Marnix in de Lovelands (Age of Love...HET DV-moment, tranen in mn ogen!).
Tja en toen dus weer terug met die tas...een grote drukte over dat fietspad, ambulances die er niet door konden, overal verblubberde mensen zonder schoenen

...ik vond veel mensen erg naar de klote. Je ziet toch dat kou en regen best wel wat met je lichaam doen zeg maar. Leek zelf ook wel een zwijn.

We hebben die tas op de grond gelazerd bij de fietsenstalling, handdoeken enzo eruit gehaald en omgedaan tegen de kou, honcho aan

en daar maar gaan zitten. Vage lui daar, te wazig!
Uiteindelijk zijn we pas rond middernacht gaan lopen.

Wat een koekwauzen zeg. Liep een gast naast ons die van top tot teen onder de blubber zat en die liep maar te huilen en steeds bijna om te vallen....moesten een bocht om, die dude loopt gewoon rechtdoor en klapt zo met zn smoel tegen dat hek.
Tja, toen nog iemand af moeten zetten in Haarlem en ik was pas om 04.30 thuis. Had ook echt niet nog op die camping moeten zitten want ik trek die kou gewoon echt slecht. Heb geen grammetje vet op mn lijf man

.
Al met al was het een totaal andere DV als vorig jaar. Ik miste de euforie en dat alles lief en mooi was.

Ook de bloemetjes gemist dit jaar helaas. Daarentegen verbroederde die blubber enorm. Uiterlijk deed er helemaal niet meer toe, zelfs de mooist geklede dames stampten uiteindelijk door de blubber. Het leek wel een grote kudde zwijnen daar.

Iedereen maakte er gewoon het beste van, niks geen aggresieve sfeer gezien, het was gewoon geweldig.
Enige minpunten die ik heb waren dat ze campinggasten niet gewoon lieten parkeren voor de deur, dat er niet op de parkeerplaatsen werd aangegeven dat je het campingterrein gewoon mocht verlaten (had een hoop gesjouw gescheeld) en dat gedoe met die ambulances die gewoon niet door die menigte heenkwamen. Lekker als je daarin ligt.
Verder eigenlijk niets aan te merken en ondanks dat het HEEL anders werd dan ik hoopte of verwachtte toch een zeer bijzonder en geweldig weekend gehad.

Met beter weer was het echt een geweldig weekend geweest, nu deed de kou en de natheid me toch wel weer de das om.