Partyflock

Forumonderwerp · 799541
Ok, ik werk als beveiliger in een groot gebouw in rotterdam (28 verdiepingen en 3 kelder verdiepingen) en ik had al een paar keer op bepaalde plekken een soort van geroezemoes gehoord, en ik dacht dus dat het nix was, dat ik het me inbeeldde, want als ik in de richting van dat geroezemoes liep, kwam het opeens van achter me vandaan...

ik dacht dus dat ik gewoon dingen aan het inbeelden was, want je loopt daar 's nachts, overal is het donker natuurlijk, groot gebouw, je bent alleen, etc...

nu kwam ik gisteren toevallig op dit onderwerp met een collega, en die zei dat dat geen nieuws was, en dat het nog behoorlijk lang had geduurd voordat ik dit verhaal had verteld, andere collega's kwamen er in de eerste week vaak al mee. Die collega waar ik mee aan het praten was, had samen met 2 andere collega's een keer naar dat geroezemoes gezocht (in de kelder, 1 van de plaatsen), en toen werd er opeens ergens op geklopt... ze hebben alles afgezocht, zelfs het systeemplafond opgetilt om te kijken of het daar vandaan kwam, maar ook hier leek de plaats van het geluid steeds te veranderen... als ze in de richting van het geluid liepen verplaatste zich het gewoon :S

Het blijkt dus dat op de plek waar het gebouw staat, vroeger een stadspoort heeft gestaan... het is dus een oud en historisch deel van de stad..

AAARGH, nu heb ik dus NOG minder zin om die kelder in te gaan, want ik moet daar vanavond dus controle ronde lopen :/
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 21:33:
Daarnaast,gewoon blijven doen en het accepteren,je maakt jezelf eerder gek als zij je dat kunnen doen en besef dat als je er niet voor open staat je niets zal "zien

:yes:

en toen was t een kat
Getsie, ik ben vrij nuchter, maar daar zou ik toch wel de kriebels van krijgen, ook al bijten spoken schijnbaar niet :P
Who ya gonna call?
Ghostbusters!

das eng.zie je wel dat spoken bestaan!!!

spoken bestaan niet,alhoewel,ik zie er zat lopen op feestjes.

wat er "is"zijn entiteiten,overgegane,overledenen.

noem ze van mij nog zielen of geesten van overledenen,maar kap met dat "spoken"

ja ze heeft gelijk ze bestaan echt..
al willen sommige mensen de werkelijk niet zien
maar ja dan nog een vraag heb je der last van of niet
seance, is dat etzelfde als flesje draaien? :P

vind je dat dan niet doodseng om daar sn8s in je uppie te lopen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 13:30:
en toen was t een kat

in een compleet afgesloten gebouw, waar overal bewegingsmelders hangen, en er allerlei lampjes gaan knipperen en dingetjes gaan piepen in het beveiligingskantoor als er iets langs loopt :/

trust me, ratten of katten zijn het niet...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:24:

mwah, niet echt... het moet gewoon gelopen worden :)
en wat zeiden die andere mensen verder nog op je werk aangezien andere het ook gehoort hadden.
behalve dat het een oude stadspoort was ofzo verder niks er zal toch wel meer van bekend zijn?

Hehehehe Stoere bikkel...vooral niet toegeven dat je het hartstikke eng vind als je daar loopt! :P

Ik zal zeker wel bang zijn, al is het natuurlijk helemaal niet echt een reden om bang te zijn.
Er bestaat een kans dat ze je aandacht proberen te trekken, omdat ze hulp nodig hebben. (om bijvoorbeeld over te kunnen gaan) Waarom probeer je ze niet eens op te roepen met glaasjedraaien??
Normaal is dat natuurlijk levensgevaarlijk omdat je daarmee kwade entiteiten kan oproepen, maar in dit geval lijkt het mij dat ze niet echt gevaarlijk zijn. Voor hun de manier om te kunnen comuniceren met de tastbare wereld.
Geef het een kans. Wie weet kun je iets voor ze betekeken. :)
glaasje draaien doe ik niet... en tot nu toe is er nog niet iets engs gebeurd, alleen wat geroezemoes en wat kloppen...

that's it, dus waarom zou ik bang zijn? :)

Uitspraak van -=Arie=- op woensdag 3 augustus 2005 om 17:55:
seance, is dat etzelfde als flesje draaien

ligt eraan wat je wilt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 18:24:

volgens mij zit hij in de beveiliging,dan kan het overal gevaarlijker zijn dan b.v op een begraafplaats hoor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:33:
Normaal is dat natuurlijk levensgevaarlijk omdat je daarmee kwade entiteiten kan oproepen

Je bent gek.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 20:33:
(om bijvoorbeeld over te kunnen gaan) Waarom probeer je ze niet eens op te roepen met glaasjedraaien??

je bent nog gekker.

I know. b)

Maar wat is er zo raar aan wat ik zeg dan?:P

kwade entiteiten oproepen is gek en nog gekker is om daar glaasje te gaan draaien.

trouwens glaasje draaien is al abnormaal.
Mooi laten gaan (Y)! Je hebt er geen last van dus tja..

Zou alleen nieuwsgierig zijn naar wie/wat daar is. Waarom het daar nog is.

kwade entiteiten oproepen is gek en nog gekker is om daar glaasje te gaan draaien.

trouwens glaasje draaien is al abnormaal.

Maar ik bedoel juist te zeggen, dat je niet zo snel met kwade entiteiten te maken zal krijgen, als je op die plek doet, omdat die geesten daar waarschijnlijk niet niet veel kwaads in de zin hebben. Waarom zou je er niet meer kunnen communiceren...waarschijnlijk proberen ze juist de aandacht te trekken, omdat ze daar een reden voor hebben.'

Maar misschien een paragnost idd wel een verstandiger besluit. :P
Lijkt me niet echt lekker om daar s'nachts te lopen... maarja ik ben nou eenmaal een schijterd op dit gebied :P

Ben er pas net achter dan mijn overleden tante is meegekomen met de kat die we van haar in huis hebben genomen na haar door :\ Dat vertelde een medium mij laatst *slik* :D
Freaky ;)
Heb iig geen last van haar, geen geluiden oid hehehe alleen een kk vaag gevoel als je van de trap af loopt :P :)
laatste aanpassing

Uitspraak van Chantal_A op woensdag 3 augustus 2005 om 23:39:
Ben er pas net achter dan mijn overleden tante is meegekomen met de kat die we van haar in huis hebben genomen na haar door Dat vertelde een medium mij laatst *slik

*proest* heeft ze zeker naar Friends gekeken ofzo.

Geloof dat mens toch niet,als je tante bij je wilt zijn doet ze dat zonder de kat hoor.

Wat heb je toch een takketrollen onder die zgn mediums...
hehe idd, geloof er ook geen ruk van... postte het meer als ironisch postje :P

Ik sluit me liever voor die dingen af, wanneer ik weet dat er iets is in mijn huis durf ik er waarschijnlijk niet eens meer te slapen :D

Wat niet weet wat niet deert zeg maar :)

Bij ons springt sinds mijn oma dood is de tv aan. deksel van de appelmoes vliegt door de kamer en dingen vallen spontaan van de tafel af terwijl het in het midde op de tafel stond:S. En tien x het licht uit doen, word je wel moe van(later staat ie weer aan). Tv spoelt door en zo kan ik wel een uur door gaan. Ikzelf vind het niet erg, ben er aan gewend. Normaal geloof ik zoiets niet maar iedereen thuis heeft het mee gemaakt. Oja, nog iets, x kwam ik ergens vandaan loop naar huis, zie iemand voor mijn dakraam op mijn kamer staan dus ik zei: pa was jij op mijn kamer, nee zei die; er was niemand geweest. Het leek ook net of het licht aan stond en ik zag duidelijk iemand staan. Toen ik boven kwam was er niets te zien.
laatste aanpassing
kijk en dan ga ik waarschijnlijk met slaapzak in de tuin liggen :D
Ik ben in dat opzicht echt een poeperd :$
Waarschijnlijk omdat ik er geen reet vanaf weet :P

cool mag ik er ook werken?

vèèl verhalen over gehoord, vooral in portugal...
onder de jongeren worden dit soort spelletjes daar vaak gedaan, enorm veel scary verhalen gehoord.

Ben èrg blij dit nooit gedaan te hebben.

Je speelt 100% met de duivel, het kan enkel 1 kant oplopen en dat is verkeerde :(

hoe intressant en spannend het ook klinkt... don`t do it.
kijk liever gewoon een goeie thriller/horror ofzo ;-)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 23:54:
Bij ons springt sinds mijn oma dood is de tv aan.

Hoe lang is ze al overleden?

Uitspraak van actief op donderdag 4 augustus 2005 om 00:16:
Je speelt 100% met de duivel

whoehahahahahaaha,natuurlijk:yes:

Uitspraak van actief op donderdag 4 augustus 2005 om 00:16:
hoe intressant en spannend het ook klinkt... don`t do it.

Is interessant als je met de goeie dingen werkt en zeker niet spannend,eerder mooi en ontroerend.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 23:54:
Normaal geloof ik zoiets niet maar iedereen thuis heeft het mee gemaakt

Je woont niet zover bij me vandaan,ik kan je helpen.

maar ga nu naar bedje toe...pb me maar.want velen hier kunnen er duidelijk niet mee overweg.

(K)

en als het weer gebeurd,zeg dan eens duidelijk hardop,stop daarmee,IK wil dit niet.

Artiest Demon Rage
Uitspraak van Chantal_A op woensdag 3 augustus 2005 om 23:54:
hehe idd, geloof er ook geen ruk van... postte het meer als ironisch postje

Ik sluit me liever voor die dingen af, wanneer ik weet dat er iets is in mijn huis durf ik er waarschijnlijk niet eens meer te slapen

Wat niet weet wat niet deert zeg maar

Zal ik je even uit de droom helpen meis ?
Je bent niet alleen thuis, overal zijn geesten.
Binnen, buiten, in je douche op je Wc.
In je slaapkamer en soms zitten ze zelfs op je bank als je een filmpje kijkt O:)
Tadaaa.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 00:56:
maar ga nu naar bedje toe...pb me maar.want velen hier kunnen er duidelijk niet mee overweg

Nou moe :(
Nu mis ik the best part :(

niet jenken,ze kan toch niet hier privedingen vertellen?
En daarnaast kan ik haar misschien helepen om met haar oma te spreken ,verder geen hocus pocus hoor.

Maar dan mis ik wel het beste deel :o
Juist dat is spannend :D
Ik mis altijd het beste part :(

dan moet je zorgen dat je ook zoiets meemaakt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 11:33:
dan moet je zorgen dat je ook zoiets meemaakt

Ik hoor 't liever.
Ik heb er redelijk wat verstand van, en heb al meerdere mensen van bepaalde angsten afgeholpen voor geesten (nee niet omdat ik een gave heb) gewoon door met ze te praten, wat ze doen kunnen en waarom ze bepaalde dingen (wat hun dus vertellen meegemaakt te hebben) doen.

Zelf hoef ik zulke dingen niet mee te maken, heb erg angstaanjagende verhalen gehoord.
Mij niet gezien :x

Hoi gabbermamma. Ik denk dat ze ong 7 jaar al dood is. Maar we vinden het niet eng. Ik kan er wel om lachen omdat ik het gewend bent. dus als me tv weer aan springt, zet ik hem uit en ga ik weer verder slapen haha

je moet ook geen LSD gebruiken onder werktijd he;)

Tv spoelt door en zo

Hahahaha, dat wil ik een keer zien! :d

Niks leuks aan hoor:):D
ik kan igg niet met niels mee :S
Want ik sta der erg voor open, en neem het dan mee naar huis :s

ik ga nooit met je mee naar je werk niels :[ o:)

Hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 22:29:
Maar ik bedoel juist te zeggen, dat je niet zo snel met kwade entiteiten te maken zal krijgen, als je op die plek doet, omdat die geesten daar waarschijnlijk niet niet veel kwaads in de zin hebben. Waarom zou je er niet meer kunnen communiceren...waarschijnlijk proberen ze juist de aandacht te trekken, omdat ze daar een reden voor hebben.'

hier wil ik ook even op reageren :P

ehmm, ik heb dat dus in bepaalde huizen , waar mensen niks merken, als ze er niet voor open staan. maar als ik dan bv op bezoek ben geweest, ik merk altijd bepaalde dingen meer dan andere mensen :vaag: dan hebben hun ook gelijk last van allerlei dingen 8) ook al heb ik dan niks tegen hun gezegd :/

ik zei dus ook al tegen niels, omdat we hier bij mij thuis er toch al redelijk ervaring mee hebben, met enkele bezoeken, van allerlei "geesten" omdat ik het aantrek :vaag: en ze dus op mij afkomen! vraag me niet hoe, maar ik sleep het mee naar huis :s :vaag:

en ik zei dus al, misschien omdat niels er dus ook een soort van voor open staat. dat ze dus "contact" met hem zoeken, omdat hij het opmerkt! blijkbaar in de kelder zijn er meer mensen die het merken, maar niels die heeft het ook al tie op de 24e verdieping loopt :)

Praten met ze kan wel :p maar is erg moeilijk, omdat hun op een ander soort frequentie zitten dan wij :)
toevallig heb ik daar laatst iets over gelezen, dat als je het een nacht lang zou opnemen, en het met speciaal aparatuiur versneld zou afspelen, je het dan misschien wel kunt verstaan.
laatste aanpassing

Uitspraak van b) Yonina b) op donderdag 4 augustus 2005 om 17:28:
en het met speciaal aparatuiur versneld zou afspelen, je het dan misschien wel kunt verstaan.

ik geloof daar niet veel van :no:

een beetje TE erg "white noise"-achtig

hier wil ik ook even op reageren :P

ehmm, ik heb dat dus in bepaalde huizen , waar mensen niks merken, als ze er niet voor open staan. maar als ik dan bv op bezoek ben geweest, ik merk altijd bepaalde dingen meer dan andere mensen :vaag: dan hebben hun ook gelijk last van allerlei dingen 8) ook al heb ik dan niks tegen hun gezegd :/

ik zei dus ook al tegen niels, omdat we hier bij mij thuis er toch al redelijk ervaring mee hebben, met enkele bezoeken, van allerlei "geesten" omdat ik het aantrek :vaag: en ze dus op mij afkomen! vraag me niet hoe, maar ik sleep het mee naar huis :s :vaag:

en ik zei dus al, misschien omdat niels er dus ook een soort van voor open staat. dat ze dus "contact" met hem zoeken, omdat hij het opmerkt! blijkbaar in de kelder zijn er meer mensen die het merken, maar niels die heeft het ook al tie op de 24e verdieping loopt :)

Praten met ze kan wel :p maar is erg moeilijk, omdat hun op een ander soort frequentie zitten dan wij :)
toevallig heb ik daar laatst iets over gelezen, dat als je het een nacht lang zou opnemen, en het met speciaal aparatuiur versneld zou afspelen, je het dan misschien wel kunt verstaan.

Wie weet ben je paranormaal begaafd. :)
Misschien moet je jezelf meer spiritueel gaan ontwikkelen.
pffff errug freaky hoor:s
zooo ik zou echt vet bang zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 18:05:
Wie weet ben je paranormaal begaafd.
Misschien moet je jezelf meer spiritueel gaan ontwikkelen.

Hehehe ron,mijn oom is het ;)
mijn ma, mijn oma, mijn 1 na jongste zusje :P

ik hield me er een paar jaar geleden heel erg mee bezig. had het afgsloten, totdat er weer een paar bizarre dingen gebeurde :vaag:

Iedereen is paranormaal begaafd,maar een enkeling doet er wat meer en ontwikkeld zichzelf.

Je neemt niet iets mee,je bent geen fiets met bagagedrager,entiteiten zijn waar ze willen zijn of moeten zijn en moet je niet zien als luizen op een pels.

Praten kan je ook met ze,begin eens met de Pathfinder en niet dat stomme glaasje draaien.

Entiteiten praten gewoon door dingen te laten zien ,ook letters of kleding,zo praten ze.
Uitspraak van b) Yonina b) op donderdag 4 augustus 2005 om 17:28:
maar als ik dan bv op bezoek ben geweest, ik merk altijd bepaalde dingen meer dan andere mensen dan hebben hun ook gelijk last van allerlei dingen ook al heb ik dan niks tegen hun gezegd

Hoe weet je dat dan?
En wat denk jij waarom die entiteiten dat doen?

Ik zie de link niet zo.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 13:38:
Hoi gabbermamma. Ik denk dat ze ong 7 jaar al dood is. Maar we vinden het niet eng. Ik kan er wel om lachen

Prima,zo moet je ook reageren,en zeg Oma eens gedag...

Maar misschien wil ze iets duidelijk maken....
Kijk eens niet naar zoveel sex op de t.v whoehahahaha

Meestal roep ik oma rot op, iedereen lache dan. We maken er meer een geintje van dan dat we er bang voor zijn. Ik vind het vaak lollig omdat ik er aan gewend ben. Maar wil liever niet dat er nieuwe dingen bij komen.
in de kelder is het nu gekker dan ooit, als een van de beveiligers dichtbij genoeg is, wordt er in de kelder KEIhard op een stalen deur gebonkt, en zodra we weer een meter of 10 er vandaan zijn houdt het op.