Partyflock

Forumonderwerp · 799541
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, ik werk als beveiliger in een groot gebouw in rotterdam (28 verdiepingen en 3 kelder verdiepingen) en ik had al een paar keer op bepaalde plekken een soort van geroezemoes gehoord, en ik dacht dus dat het nix was, dat ik het me inbeeldde, want als ik in de richting van dat geroezemoes liep, kwam het opeens van achter me vandaan...

ik dacht dus dat ik gewoon dingen aan het inbeelden was, want je loopt daar 's nachts, overal is het donker natuurlijk, groot gebouw, je bent alleen, etc...

nu kwam ik gisteren toevallig op dit onderwerp met een collega, en die zei dat dat geen nieuws was, en dat het nog behoorlijk lang had geduurd voordat ik dit verhaal had verteld, andere collega's kwamen er in de eerste week vaak al mee. Die collega waar ik mee aan het praten was, had samen met 2 andere collega's een keer naar dat geroezemoes gezocht (in de kelder, 1 van de plaatsen), en toen werd er opeens ergens op geklopt... ze hebben alles afgezocht, zelfs het systeemplafond opgetilt om te kijken of het daar vandaan kwam, maar ook hier leek de plaats van het geluid steeds te veranderen... als ze in de richting van het geluid liepen verplaatste zich het gewoon :S

Het blijkt dus dat op de plek waar het gebouw staat, vroeger een stadspoort heeft gestaan... het is dus een oud en historisch deel van de stad..

AAARGH, nu heb ik dus NOG minder zin om die kelder in te gaan, want ik moet daar vanavond dus controle ronde lopen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vette shit, mag ik een keer mee? 8)

Geesten zijn cool B)
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Ja, mag ik ook een keer mee, een kijkje nemen in de geldkluis van die bank. Spoken kijken O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Werkte in een oude ziekenhuis :S ook niet altijd even prettig!

Waarschuw beheerder
donateur
whehe, heb een school schoongemaakt die er al van voor de oorlog staat, gebeurden ook altijd wel leuke dingen 8)

Gewoon schijt aan hebben en je werk doen, ze doen je heus niks hoor
Waarschuw beheerder
beveiliging mensen gaan in film's altijd dood als ze de boel controlleren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 19:39:
vette shit, mag ik een keer mee?

Uitspraak van Lennar-D op woensdag 26 oktober 2005 om 19:42:
Ja, mag ik ook een keer mee

nu wel stoere praat :P maar als je daar bent space je hem de pan uit :)

ik wel althans :$

Waarschuw beheerder
ik zou ook wel is mee willen, neem ik wel een pak pampers mee hehe

maar da lijkt me dan ook niet echt geweldig als ik weer is die kelder in moest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op woensdag 26 oktober 2005 om 20:25:
nu wel stoere praat maar als je daar bent space je hem de pan uit

ik wel althans

Neuh ik niet :P

Heb zo vaak van die dingen meegemaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 16:53:
Alsof ik dat meende wat ik zei.. Niels kent mij wel langer dan vandaag..

ow oke sorry :flower:

Waarschuw beheerder
mijn schoonmoeder is ook beveiligster in het plaatselijk ziekenhuis hier, ben een paar keer mee geweest..ook vage dingen mee gemaakt,zij alleen ook, ze zit in een cabin op het terrein van t ziekenhuis. Ben een paar keer de nachtdienst mee ingeweest en we dachten ook dat we het ons inbeeldne omdat we moe waren enz enz enzz. We liepen bij t mortuarium dat om 8 uur dichtgaat s'avonds. We komen bij dat mortuarium aangelopen om de afsluit ronde te doen alle lichten uit gedaan enz enz enzz. We lopen de brandronde s'nachts om 4 uur, en we zien ineens al het licht branden, wij denken huh hoe kan dat nou weer het lciht uitgedaan, en we lopen om half 7 de laatste ronde voor de overdracht, en het licht staat weer aan..schijnt er een levende man als 'dode' daar gelegevn te hebben van de paas afdeling van het ziekenhuis die daar geesten heeft opgeroepen..:S en sinds dien gebeuren er daar vaaaaage dingen ze durft neit meer alleen enz enz enz..best eng!!:vaag:
Waarschuw beheerder
:o dat is idd behoorlijk freaky :o