Partyflock

Forumonderwerp · 798449
Waarschuw beheerder
+2
donateur
nouh kreeg woensdag duz te horen dat me ma waarschijnlijk kanker heeft:cry:
ze loopt al zo'n lange tijd met klachten en na 2 antibioticakuren en een aantal onderzoeken hier toch maar naar utrecht gestuurd:( er zit iets in haar hoofd onder haar oog wat er niet hoort te zittuh:(
ze slikt nu ik weet nie hoeveel pijnstillers elke dag tot maandag:/ dan word ze in utrecht opgenomen en dinsdag een kijkoperatie..waarbij ze stukjes weefsel gaan wegnemen en onderzoeken. ook nog een scan van haar hals erbij en dan krijgen we volgende week donderdag duz te horen of ze er wat aan kunnen doen of dat het niet behandelbaar is:cry: Dit word echt mijn meest beangstigende dag van me leven:(!!
ik ben nog nooit zo bang geweest:no: echt lijkt of ik in een waas leef en ineens word wakker geschud en ik besef dat me moeder wel eens dood kan gaan.. zo ineens:cry:
er werd duz gesproken over lymphoon ofiets:s i.i.d geval sluiten ze niet uit dat t een hodskinsvorm kan zijn:(
meer mensen die dit mee hebben gemaakt???
Ik kan t echt niet aan om al die topics over kanker door t egaan spitten:(
Waarschuw beheerder
donateur
nog niks gelekt tot nu toe...
even wachten tot morgen duz wat de artsen nu gaan doen:/
Waarschuw beheerder
pff klote tijd! Het komt vaak zo onverwachts allemaal.
Me pa had darmkanker, een operatie volgde om de tumor weg te halen. Ik en me ma zaten thuis wachtend op het telefoontje van de chirurg hoe de operatie gegaan was. Zo bang dat je bent, maar vol met goede moet neem je op, en dan zegt de chirurg dat hij niks heeft kunnen doen omdat de hele buik onder de uitzaaiingen zat. Van het ene moment op het andere stort je hele wereld in.
Veel sterkte komende tijd!! En blijf positief denken.
Waarschuw beheerder
donateur
techno emperor:flower: kloten zeg:/ik heb ook al een aantal malen moeten wachten op telefoontjes en je word er gek van:/ Als je dan krijgt te horen dat ze nix meer kunnen doen..:( bah..
Toen ik vroeg of ze dood zou gaan hadden de artsen ook geen antwoord en toen klapte ik ook al in mekaar:(
maarjah tot nu toe gaat t nog goed.. heeft nog niet gelekt en vanmiddag komt de professor langs om te beslissen wat er gaat gebeuren..Ze heeft i.i.g wel de best arts die er is.. notabene degene die al die andere artsen heeft opgeleid:)
Verder krijgen we opnieuw een gesprek met die buitenladse arts weer:s en nog een andere erbij.. De zuters en doktoren waren best pissed op die vent dat hij zo ongelooflijk negatief en bot was:/ Ze gingen er wel werk van maken i.i.g
we zullen zien....
Waarschuw beheerder
hey
hoest met je mama?
ik hoop wel een beetje goed ..
ik reageer op dit topic omdat ik nu ongeveer een beetje hetzelfde mee aan het maken ben..
mijn vader heeft 8 jaar geleden een kwaadaardige moedervlek gehad en die hebben ze toen weggehaald.. nu heeft hij voordat we op vakantie gingen een bult ontdekt.

Toen hij naar de huisarts ging zei de huisarts dat het eigenlijk niks was maar omdat hij 8 jaar geleden al huidkanker gehad heeft dat hij toch naar de bult mocht laten kijken.. Veel scans en puncties later bleek dat deze bult (tumor) dus kwaadaardig was.. Ze hebben nu 2 weken terug alles verwijderd (met lymfeklier) en we moesten eigenlijk morgen naar het ziekenhuis voor de uitslag.. Nou belde gister 1 of ander instituut op dat we afspraken moesten maken om mijn vader te bestralen :/ vet vaag want wij hadden dus niet eens een uitslag gehad van het ziekenhuis.. dus we wisten al dat er iets niet erg goed was..

Deze ochtend belde de huisarts mijn mama om een gesprek.. De huisarts is langsgekomen en wat blijkt.. mijn vader heeft bijna geen kansen meer :'( ze moeten morgen naar het ziekenhuis en dan horen ze meer en vrijdag naar het instituut waar ze bestralen voor een intake gesprek .. Wie weet hoelang me vader nog te leven heeft :'( wat een kutzooi en een kutziekte..

maar het enige wat we kunnen doen is afwachten denk ik :( en hopen dat hij tussen de 80% zit want het is een melanoom en dat is de ergste vorm van kanker ofzoiets :S

jij succes met je ma!
Waarschuw beheerder
donateur
kloten man wijffie...:hug:
me oma heeft dat ook gehad.. maar het is gelukkig allemaal goed verwijderd en nooit terug gekomen...

ik weet psies hoe kut jij je voelt op dit moment:cry:
heb net weer een uur met me ma aan de telefoon zitten janken over hoe onzeker onze toekomst wel niet is:(
bestraling gaat bij ons ook zwaar worden:( ze moet 35 x bestraald worden en 35 x bestralen ze alles..
duz ook haar oogzenuw.. ben zooo bang dat ze blind word:cry: of hersenbeschadiging krijgt:(

mocht ze na dit alles ''genezen'' zijn en er komen volgend jaar weer klachten kunnen ze wel de kanker proberen stop te zetten maar we zullen altijd met die angst leven hoelang deze x nog???:(
heb altijd al gedacht: '' hoe kan t zo zijn dat ons gezellig leventje altijd zo goed gaat terwijl er om ons heen alleen maar ellende is:s er zal toch een dag komen dat er iets ergs gebeurd:s '':cry:
ik kan t nog steeds allemaal niet geloven:no:
soms knijp ik mezelf of ik niet toch stiekem droom:cry:
soms klap ik ineens in mekaar van verdriet en ongeloof:cry:
zelfs nu heb ik t gevoel dat wat ik nu typ allemaal niet echt is en ik strax wakker word uit een nachtmerrie...
verdomme waarom mijn moeder die er altijd voor ons is geweest die dit overkomt????:@
waarom niet me pa die nix om ons geeft:@
pffff word gek van dit alles:(

en dan te bedenken dat zoooveeel mensen dit meemaken:s
Heb me vandaag wel lid gemaakt van de kankerbestrijding:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 22:12:
soms knijp ik mezelf of ik niet toch stiekem droom
soms klap ik ineens in mekaar van verdriet en ongeloof
zelfs nu heb ik t gevoel dat wat ik nu typ allemaal niet echt is en ik strax wakker word uit een nachtmerrie...

dat heb ik dus ook
ik ben al vanaf half 2 vanmiddag aant janken :'( echt niet normaal.. hoelang gaat het nog duren als ze zeggen dat ze niks meer kunnen doen :S het kan zomaar ineens afgelopen zijn :( terwijl; er allerlei rotte zwervers en hoeren rondlopen die 90 worden en dan ons gezinnetje wat altijd goed is die maakt dan uiteraard dit weer mee waarom niet alle rotte mensen net als moordenaars enz :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sammieee :woop: op dinsdag 27 september 2005 om 22:41:
terwijl; er allerlei rotte zwervers en hoeren rondlopen die 90 worden en dan ons gezinnetje wat altijd goed is die maakt dan uiteraard dit weer mee waarom niet alle rotte mensen net als moordenaars enz

idd hoop dat ik ooit een antwoord krijg op deze vraag waarom juist de goede mensen dit overkomt...
Ik keek laatst door onze woonkamer en t idee dat als ze doodgaat dat we dan uit dit huis moeten en alles wat normaal zo normaal is allemaal weg is:s
al kijk ik maar naar t plantje naast de tv die we al jaren lelijk vinden maar nog nooit hebben weggegooid...
Soms heb ik nog steeds t gevoel dat ze smiddags van haar werk thuiskomt en we gezellig een kopje thee drinken:cry:
pfff nu ik eraan denk schiet ik alweer vol:cry:
Me broertje en ik hebben ook nog es een vader die niet van ons houd en nix om ons geeft duz als me ma gaat is alles weg:s foetsie...

ik ga nog wel een boek halen over Char...
Ik hoop dat ik na t lezen van zon boek er iets meer vrede mee heb als ze sterft want ik geloof er allemaal in...
Waarschuw beheerder
donateur
nouh zitten we dan alle twee heten we samantha alle twee verdriet...:s
Waarschuw beheerder
Hoi

Ik heb zojuist dit hele topic door gelezen. Ik wens jou en je familie ontzettend veel sterkte toe. Het gekke is dat ik heel goed weet hoe het voelt als je moeder kanker heeft en dat alles onzeker is, maar dat ik gewoon niets tegen je weet te zeggen. Ontzettend veel succes en sterkte:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 27 september 2005 om 23:02:
nouh zitten we dan alle twee heten we samantha alle twee verdriet...

idd.. hoe gaat het vandaag met je mama? mijn papa en mama moeten dalijk naar het ziekenhuis voor verdere informatie .. mijn vader zelf blijft er erg nuchter over en denkt alleen wat er met me moeder, me broertje en met mij gaat gebeuren als hij er niet meer is :'( ik heb vorige week me auto in elkaar gereden en nu wil ik een nieuwe en toen zei papa ik verkoop mijn bus toch want daar heb ik niks aan en dan kun jij mamas auto nemen en kan mama een andere kopen :( hij denkt nu al dat het gebeurd is met hem :'( ik ben zo boos op al die dokters en huisartsen :S hoop dat ze vandag met goed nieuw komen.. heel de nacht niet geslapen omdat je niet weet wat er gaat gebeuren :S
Waarschuw beheerder
donateur
tot nu toe gaat t wel goed met me ma...
het kraantje van de hersenvocht is vanochtend dicht gedraaid en als t nu 24 uur niet lekt dan gaan
ze morgenvroeg de drain eruit halen:) en dan zou ze volgende week naar huis mogen:D
ze willen zowiezo die week erop met bestralen beginnen... Ik hoop dat t deze x wel droog blijft anders zijn we weer terug bij af:s :(
Ze hebben dr nogmaals verteld dat me ma wel vast een pruik moest gaan uitzoeken omdat ze door die bestraling kale plekken krijgt maar dat vind z eneit zo erg..
Uitspraak van Sammieee :woop: op woensdag 28 september 2005 om 12:32:
mijn vader zelf blijft er erg nuchter over

Nouh mijn oom heeft ook nog maar een half jaar gekregen.. die heeft kanker door asbest omdat hij jaaaaren geleden 2 weken met asbest heeft gewerkt:@
en die reageerd ook al zoo nuchter:s raar is dat he...

je moet alles maar op je af laten komen meissie en alles stapje voor stapje bekijken en niet te ver in de toekomst gaan kijken:flower: das een les die wij wel geleerd hebben..
leef van dag tot dag en kijk niet verder dan t volgende stapje want dan word je knettersgek:( Ik denk ook wel aan de toekomst maar t kan zoveel kanten op dat ik er maar niet aan moet denken:no:
Sterkte vandaag:flower: en laat even weten als je nieuwtjes heb...:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 28 september 2005 om 14:20:
Nouh mijn oom heeft ook nog maar een half jaar gekregen.. die heeft kanker door asbest omdat hij jaaaaren geleden 2 weken met asbest heeft gewerkt:@

DAMN... en ik zat er vorig jaar nog aan te denken om een tijdje als asbestverwijderaar te gaan werken. Ze hadden me al helemaal overtuigd dat het risico tegenwoordig miniem is, maar dan ben ik maar blij dat ik het niet heb gedaan.
:|
Waarschuw beheerder
donateur
ja mn oom heeft bij eternit in goor gewerkt.. en hoe veilig het er toen ook uitzag blijkbaar was t t toch niet:s :(

verdomme man 2 weken maar:@
net zoals ze nu zeggen dat hier in twente mensen meer kans op asbest kanker hebben:s daar komen we dan over 10 jaar pas achter:s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 28 september 2005 om 15:27:
net zoals ze nu zeggen dat hier in twente mensen meer kans op asbest kanker hebben:s

Oh?! :|

Vertel...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er weer..
ouders zijn net terug van het ziekenhuis en het viel allemaal wel mee
ze hebben alles weg gehaald en gaan nu bestralen en het kan dus altijd terug komen terwijl die kutdokter tegen ons zei dat er niks meer aan te doen was :@ maar het valt dus allemaal mee het kan best zijn dat het volgend jaar weer terug is maar kan ook zijn dat het pas over 10 jaar terug komt .. dus ik ben weer een stuk vrolijker

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte, liefs (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:30:
Vertel...?

ja dat stond laatst in tubantia en was op tv oost.. omdat hier in de wegen meer asbest zit en nog wat.. weet t niet meer psies:s echt belachelijk...
was aan t licht gekomen nadat een aantal vrouwen asbest kanker hadden gekregen teriwjl die nooit in een asbest fabriek hebben gewerkt..
ik weet niet meer psies hoe ut was sorry:flower:

meissie beter:D jaa doktoren lopen vaak langs mekaar heen:@
zo werd ons de eerste x verteld dat ze alleen blind zou worden en een week later verliest ze dr oog:s was al bekend alleen die arts wist dat nog niet...
net zoals ze zeggen dat er een ''hapje'' uit haar onderste ooglid is gehaald maar ondertussen is t nu wel tot op t jukbeenbot onder haar oog allemaal weggesneden... wel wat meer he:s :no:
fijn dat je pa nog een goeie kans maakt:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 28 september 2005 om 16:41:
ja dat stond laatst in tubantia en was op tv oost.. omdat hier in de wegen meer asbest zit en nog wat.. weet t niet meer psies:s echt belachelijk...
was aan t licht gekomen nadat een aantal vrouwen asbest kanker hadden gekregen terwijl die nooit in een asbest fabriek hebben gewerkt..
ik weet niet meer psies hoe ut was sorry:flower:

:o Tering...

Nee joh, dat wist ik helemaal nog niet eens. Dit is fucking schandalig man! Nou, lekker idee dan... als ik hier voortaan buiten loop.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meis.. ik hou je op de hoogte vrijdag als ze intake hebben gehad bij het Verbeet instituut ik hoop dat jou moeder ook een goede kans maakt :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ff een update.. tot nu toe heeft t nog niet gelekt.. de drain is er al een tijdje uit.. Ze heeft alleen ontzettende hoofdpijn:( Maar dat komt omdat haar lichaam nu alles zelf weer moet regelen.. We hopen dat t hersenvocht nu geen uitgang zoekt bij t oog:/
Als t droog blijft is dat een heeel goed teken en mag ze als ze op krachten is volgende week vast naar huis:D
Als t toch weer gaat lekken dan word ze volgende week geopereerd en word er een stuk spier uit haar buik in haar oog geplaatst:s Dan zal t weer een aantal weken duren voordat ze naar huis mag en met de bestraling kan beginnen... En we hebben niet eeuwig de tijd natuurlijk:/
pfff gestresss,,,,
de dokter had wel gezegd dat we er maar niet teveel op moesten rekenen dat t droog bleef:s :( maar stiekum hopen we t zooo.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat tot nu toe heel goed met dr:D ze loopt alweer en de wond is ook nog droog:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de doktoren zijn langsgeweest en als t allemaal goed blijft gaan mag ze eind deze week naar huis:D
en dan volgende week de bestraling..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou ja toch nog een beetje goed nieuws :cheer:
Waarschuw beheerder
hey meissiej
hoessiej nou?
met mij wel beter.. papa zit nu in therapie en daarna gaan ze een scan maken om te kijken of alles is weggehaald :S daarna gaan ze pas bestralen of het weg is of niet :S najah ik hou je op de hoogte
(K) Sam

Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte voor iedereen die een ouder met kanker heb. Ik heb zelf 2,5 jaar terug me vader er aan verloren en weet hoe zware weg het is.

Waarschuw beheerder
Ik wens jouw, En je familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijden! Ik hoop dat je moeder het haalt, En dat de bestralingen niet te zwaar zullen zijn voor jouw! Ik weet niet wat voor een hel je nu mee maakt omdat ik geen familie lid heb verloren aan kanker(godzijdank)

Toch veel sterkte toegewenst(f)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:Ze mag vrijdag naar huis:cheer:
gelukkig nog 1 weekendje thuis voordat de bestraling begint..
Morgen ga ik dr weer heen om even een mooie pruik voor dr uit te zoeken..
Nu kunnen we eindelijk het hoofdstuk operatie afsluiten en beginnen aan de volgende:)
Zal wel weer wennen zijn al die mensen strax over d evloer.. heb toch wel 6 weken t huis voor me alleen gehad...

Waarschuw beheerder
hmzz..beterschap meis, hoop dat het goed komt!!!
kk is kut!!
weet er alles van..
echt kut kut kut
vooral het revalideren.. pffff, kost echt veel tijd..

BETERSCHAP!!! :knuffel:

Waarschuw beheerder
Zo wat een verhaal zeg!

Heb ook iets soortgelijks meegemaakt...

Ongeveer 3 jaar geleden ging mijn moeder naar het ziekenhuis voor een buikscan want ze had daar een stolsel zitten. Toen bleek dat ze ook een stuk van de longen konden zien en daar zat dus ook een tumor op....Na veel onderzoeken vertelde ze dat mijn moeder nog maar 3 maanden te leven had, mijn wereld storte in! Mijn moeder geloofde het alleen niet, ze voelde zich verder ook prima en is voor een second opinion naar Groningen gegaan.

Het is een te lang verhaal om allemaal op te schrijven maar uiteindelijk heeft ze een operatie gehad en bleek het ook iets zeldzaams te zijn. Er was slechts één zelfde geval bekend en dat was in Amerika geweest. Ze hebben de tumor die op een longkwab zat weggehaald en de snijvlakken bleken godzijdank schoon!

Ik ben echt zó blij dat ze naar Groningen is gegaan en haar eigen lichaam zo goed aanvoelde! Mijn moeder leeft altijd heel bewust, rookt niet, eet gezond en sport veel. Ik vond het ook zo oneerlijk dat dit juist mijn moeder moest overkomen!

Ik ben wel superblij dat ze nu na 3 jaar er nog is :D:D:D Ik zou gewoon niet weten wat ik zonder haar moest!

Ik wens jou en je moeder heel erg veel sterkte, probeer vooral positief te blijven denken, ik denk dat je daar heel erg veel kracht uithaalt!
Waarschuw beheerder
donateur
pff das ook wat:/ ja dan schrik je ook wel... fijn dat t goe dis gegaan:D
Was er vandaag geweest om pruiken te passen voor eventuele kale plekken die ze kan krijgen en werd net gebeld dat ze maandag haar pruik kan ophalen.. Echt een hele mooie..
haha we hebben wel gelachen hoor in sommige pruiken leek ze net een hippi:P
Kost wel wat maar gelukkig word er veel vergoed:)
T is nu wel gezellig maar ze zal t nog wel moeilijk krijgen denk ik als ze vrijdag vertrekt daar:/
Naah haal morguh ff een grote slagroomtaart kunnen w eons van t weekend mooi volbunkeren:D

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte met je moeder mij moeder heeft op sterven gelegen met kanker maar wonder na wonder heeft mij moeder t toch gehaald (K)
Waarschuw beheerder
donateur
fijn voor jullie meissie:hug:
mn moede ris vanaf vrijdag thuis en t is best moeilijk.. je word er nu vaker mee geconfronteerd:( ben wel blijd at ze dr weer is:)
heb net even een foto bekeken waarbij ze haar verband niet op heeft:( best raar hoor zon gat in haar hoofd:/ net of ze met photoshop bezig zijn geweest:s maarja ik had t gat wel groter verwacht duzz dat viel me dan wel wee rmee..
morguhvroeg de eerste bestraling.. en hoor allemaal maar we hopen er maar t best van.. daarna ff dr pruik ophalen en dan weer lekker naar huis toe...
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte :hug: jammer genoeg weet ik denk ik wel een beetje hoe je je nu voelt, maja ik hoop dat je het een beetje trekt Sterkte!

Waarschuw beheerder
Ik heb het topic gelen en moest vaak mn ogen dicht knijpen. Vind het vaak moelijk om er over te lezen en weer over na te denken. Wel superknap dat je zoveel kwijt kan.Ik zelf zou dat ook graag willen. Als je krijgt te horen dat één van je ouders kanker heeft , verdwijnt de grond onder je voeten. Vanaf dat moment lijkt het alsof je wereld bijna letterlijk instort. Ik kreeg te horen dat mijn vader geen longontsteking had , maar longkanker.Nooit gerookt , altijd gezond geleefd Al gauw werd duidelijk dat er geen chemo meer hielp. Alles werd onzeker. Ik heb nog 10 fijne maanden met mn vader gehad.
Ik hoop voor jou en ieder ander dat er zoveel mogelijk is tegen deze ziekte en dat jullie nog een hele lange fijne tijd hebben. en als deze tijd toch onzekeris , geniet van elke minuut. Benut hem om te zeggen wat je wilt en te doen wat je wilt. Dit geld oevrigens volgens mijn voor iedereen. het leven is soms zo oneerlijk en dr worden teveel mensen geplaagd door ziekte.
Ik wens jou/jullie veel liefs en sterkte.
xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dank jullie wel:hug:
vandaag de eerste dag gehad.. ze kan nog steeds zien en heeft er nix van gemerkt.. nog niet:s toen een pruik opgehaald dat was toch te vemroeiend voor haar.. vanochtend half 8 in de taxi gestapt en nu pas terug:s ze ligt nu lekker te slapen...
ja komen toch wel heel veel emoties elke x weer bij kijken:(
strax maar even lekker een uurtje sporten...

Waarschuw beheerder
ik wens je t beste zet m op jullie komen er wel boven op (K)
Waarschuw beheerder
heel erg voor je..
ik wens je veel sterkte toe (F)
Waarschuw beheerder
donateur
nouh de 3de bestraling is achter de rug.. tot nu toe gaat t goed... dat gereis vergt t meeste van ons:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 12 oktober 2005 om 14:57:
tot nu toe gaat t goed...

Gelukkig maar!

Veel sterkte, zal wel een zware tijd voor je zijn..

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meiden:knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sterke aan de TS...

Oke, bij mijn moeder is dus vandaag ook (borst)kanker geconstateerd....
Volgende week volgen een reeks onderzoeken en een scan, volgende week vrijdag weten we hoe de zaken er voor staan.

Dikke kutzooi.
Waarschuw beheerder
donateur
pfff dat word een gespannen weekkie:flower: :( echt wachten is t ergste:(
heel veel sterkte en laat t ff weten... (K)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
pff me ma krijgt haar kaak nu al bijna niet meer los:( ze kan er net een boterham inschuiven zonder korstjes.. end an te bedenken dat ze dit nog maanden moet volhouden:cry:
misschien word t nog erger:/ en de doktoren weten niet wat ze met haar kaak aanmoeten..
verder gaat t wel redelijk hier...allemaal wel vaak overstuur omdat t toch best heel moeilijk is allemaal:( maja...we houden vol(K)

Waarschuw beheerder
Sterkte:bah: