De films waar ik zelf in heb meegespeeld bevielen mij wel goed, mijn bankier werd er ook erg blij van!
The grudge vond ik juist wel vet
Heb hem 2 weken geleden gekregen...
Ja goed en met jou?
Heb je niet gezien met de zomerfeesten
idd war of the worlds: bleeeeeeeeh wat een enorm slechte film!
Ja mooi gefilmd maar het script is te belachelijk voor woorden
Euhm, raar dat je dit zegt. Het origineel is een hoorspel en het script en de spanning ervan hebben er juist voor gezorgd dat een groot deel van de Amerikaanse bevolking destijds op de vlucht ging omdat ze dachten dat het echt gebeurde en bang waren. Het script was wel degelijk goed....
Ze hadden er juist een hele vette film mee kunnen maken maar helaas gebeurde waarvoor ik al bang was... dat ze de spanning van de originele uitvoering bij lange na niet konden halen. Het is een slap aftreksel geworden.
Origineel is een boek wat zich afspeelt in 't Engeland van rond 1900, dat hoorspel is ergens in de jaren '30 in de VS uitgezonden...
In de jaren '70 is vervolgens een dubbel-LP uitgekomen, waarop zeg maar een "pop/rock-musical" van 't verhaal staat, en over 2 jaar komt er een film uit op basis van 't originele boek en die musical. Dat beloofd eindelijk de definitieve verfilming van 't verhaal te worden...
en de Nederlandse versie van het hoorspel alleen. Heb de Nederlandse vaak zitten luisteren als klein jochie.... prachtig vond ik het.
Euhm, raar dat je dit zegt. Het origineel is een hoorspel en het script en de spanning ervan hebben er juist voor gezorgd dat een groot deel van de Amerikaanse bevolking destijds op de vlucht ging omdat ze dachten dat het echt gebeurde en bang waren. Het script was wel degelijk goed....
Ze hadden er juist een hele vette film mee kunnen maken maar helaas gebeurde waarvoor ik al bang was... dat ze de spanning van de originele uitvoering bij lange na niet konden halen. Het is een slap aftreksel geworden
SIN CITY!!! Wat een kut-film!!Leuk gefilmd zo cartoon-achtig, maar vond het verhaal maar langdradig en nergens op slaan...
MULHOLLAND DRIVE
dat was toch de grootste k*tfilm waar ik mn tijd aan verspild heb..
Ik vind voornamelijk films goed die de overgrote meerderheid als "KUT" zien...
Lost in Translation gezien.
Pulp fiction.
resevoir dogs,
idd
wat een rare film is dat
je schijnt m 2 a 3x gezien te moeten hebben voor het wat word
dat doen we dan maar
white noise
zo goed en eng dat ik halverwege ben gaan pfén omdat ik m gewoon niet kan afkijken
white noise
the Grudge
Elephant
die MOET je EEEeegggt zienn man!
Wel een Nederlandse aanrader is Simon
Van god los vond ik dus echt niks.
Oceans Twelve viel erg tegen, vooral met zo'n sterrencast en deel een was juist heel leuk
white noise
en natuurlijk Lord of the rings
Valt het nog iemand op dat in japanse remake films zoals the grudge en the ring het altijd gaat om meisjes met lang zwart haar??laatste aanpassing 7 augustus 2005 16:24