Partyflock

Forumonderwerp · 797529
8780x bekeken

Waarschuw beheerder
Eey guys,

allereerst wil ik jullie vragen om gewoon concreet antwoord te geven op deze vragen... en niet gelijk dit hele topic volgooien met hoe slecht het wel niet is.

Ik vroeg mij af WAAR GHB nou precies slecht voor was. Ik weet dat het een lichaamseigen stof is, en dat het lichaam weinig moeite hoeft te doen om de stof af te breken.. Kan iemand mij concreet vertellen waar het slecht voor is? Welke organen?

En mijn tweede vraag was of er gewenning op treed bij het gebruik van GHB.

Mijn derde en tevens laatste vraag is of GHB ook het serontine peil omlaag haalt.

Alvast bedankt guys..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 19:27:
Welke organen?

voor je penis :[

Maar volgens mij is het alleen slecht als je er ook alcohol enz bij gaat drinken..

Waarschuw beheerder
Jah ok, dat was ik ook niet van plan..

En ik weet dat je er dood aan kan gaan als je teveel neemt.. maar als je echt consequent met de hoeveelheid om gaat, moet het toch een 'veilige' drug zijn?

Waarschuw beheerder
Neeh plz niet deze antwoorden.. ik weet dat veeeeel mensen er een afkeer tegen hebben, maar als je er verstandig mee om gaat, kan er toch niets mis gaan?
Waarschuw beheerder
laatste vraag is of GHB ook het serontine peil omlaag haalt.

Iedere drugs haalt je serotine peil naar omlaag.Denk ik :/

Waarschuw beheerder
Ik vroeg mij af WAAR GHB nou precies slecht voor was

-Indien men uitsluitend in het weekend gebruikt, is de kans op lichamelijke verslaving klein. Als men enkele malen per week GHB neemt, is er wel enige kans op lichamelijke verslaving. De lichamelijke afkick geeft angst, trillingen, slapeloosheid

-Geestelijke afhankelijkheid van GHB kan gemakkelijker ontstaan dan lichamelijke afhankelijkheid

wil je er meer over wten zou ik hier ff op kijken http://www.drugsinfoteam.nl/Ghb.html

of op www.google.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drugs zijn nooit safe...
je kan altijd fout gaan
Waarschuw beheerder
Het overdoseren van GHB kan ernstige gevolgen hebben en zelfs dodelijk zijn. Veel mensen worden op de Intensive Care behandeld.
-De sterkte van het verdovende effect van GHB is afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt. Als je door een overdosis GHB bewusteloos raakt, kun je stikken in je braaksel of in je tong. Hierdoor kan ernstig letsel aan je longen ontstaan.
Opgegeven maagzuur kan in uitzonderlijke gevallen je slokdarm verwonden.

-Bij hoge doseringen is er een kans op coma, hartstilstand, ademstilstand, bloeddrukproblemen. Vooral in combinatie met alcohol en slaapmiddelen is dit risico groeot.

-Mensen die uit een bewusteloze slaap van GHB komen, kunnen erg verward en agressief zijn.

-Mensen met hart- en vaatziekten, bloeddrukafwijkingen en andere ziekten moeten geen GHB gebruiken

-In het verkeer heeft GHB vergelijkbare effecten als alcohol.

- Soms worden mensen die onder invloed van GHB zijn, sexueel misbruikt. Het is ook gebeurd dat men stiekem GHB toegediend kreeg in een drankje. Doe in een dergelijk geval altijd aangifte. De politie neemt contact op met de HORECA gelegenheid zodat men daar ook beter gaat opletten.

Risico's - lange termijn

-Indien men uitsluitend in het weekend gebruikt, is de kans op lichamelijke verslaving klein. Als men enkele malen per week GHB neemt, is er wel enige kans op lichamelijke verslaving. De lichamelijke afkick geeft angst, trillingen, slapeloosheid.
-Geestelijke afhankelijkheid van GHB kan gemakkelijker ontstaan dan lichamelijke afhankelijkheid.
Combinaties
-GHB kan levensgevaarlijk zijn als je het combineert met alcohol of kalmerende pillen.
Als je alcohol gedronken hebt voordat je GHB wilt nemen, bedenk dan dat je lichaam bijna anderhalf uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken ( 2 glazen: 3 uur; 5 glazen: 7 ½ uur).
-Neem geen GHB als je een medicijn gebruikt! De combinatie kan fout zijn.

- Dit is een kopie van drusinfoteam
Waarschuw beheerder
donateur
het is moeilijk te doseren dus er zitten altijd gevaren aan...en idd alle drugs haalt je serotine peil omlaag maar je kan toch ook bij het Trimbos instituut informeren over precies hoe en wat...? Die zullen je heus wel een eerlijk antwoord geven denk ik :)

Waarschuw beheerder
Jah drugsinfoteam heb ik allemaal al gelezen.. maar vind jij ergens een CONCREET antwoord WAAR het slecht voor is.. jah er wordt 10 x verteld dat je bij een overdosis in coma kan raken..

Maar als je het nou verstandig gebruikt.. is het dan ergens schadelijk voor en tast het je serontine peil aan..
Waarschuw beheerder
ja het tast u serotine peil aan maar na een tijdje als je niet meer gebruikt komt u serotine peil weer normaal. Anders weet ik het ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.ergogenics.org/ghb15.html

Hier staat wel een aardig stukje over GHB en de gevolgen van
Waarschuw beheerder
waar het opneer komt is dat het toxisch is en je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid kan verdragen.. zoals met eigenlijk alle stoffen.
Waarschuw beheerder
Ja interessante site maaruh...

"De laatste jaren melden artsen echter steeds vaker dat gebruikers die van de GHB af willen ernstige gezondheidsproblemen krijgen. In alle gevallen gaat het om mensen die om het uur of om de anderhalf uur een dosis GHB nodig hebben."

Neem aan dat je dat spul nie elk uur inneemt........Dus net zoals met alle drugs, je zult er wel voorzichtig mee om moeten gaan. En dat moet je zelfs ook met alchohol, sommigen kunnen daar ook niet tegen, dus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikieMuis op dinsdag 26 juli 2005 om 19:27:
laatste vraag is of GHB ook het serontine peil omlaag haalt.

Iedere drugs haalt je serotine peil naar omlaag.Denk ik

Denk t niet, van paddo's in ieder geval niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 21:21:
Denk t niet, van paddo's in ieder geval niet

Dus wel.

Paddo's zorgen ook voor een verhoogde afgifte van serotonine in je hersenen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Vetnek op dinsdag 26 juli 2005 om 20:24:
Hier staat wel een aardig stukje over GHB en de gevolgen van

Ja hallo, zelf wel eens gelezen dan?
Gaat over een kerel die dag in dag uit om de 90 minuten een buisje neemt. continu, das iets heel anders als 1 avondje in de week een buisje of 2

Waarschuw beheerder
Juist.. bedankt voor je reactie ReadyToFlow..

Waarschuw beheerder
donateur
En mijn tweede vraag was of er gewenning op treed bij het gebruik van GHB

bij mij wel ik doe 't nie al te vaak meer maar kan redelijk wat hebben, veel meer als in het begin iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij veroorzaakt het echt geen lichamelijke schade.

En gewenning: Ik gebruik een jaar lang bijna elk weekend gem. 2-3 buisjes en heb nog nauwelijks gewenning gemerkt.

Waarschuw beheerder
Denk dat het enige risico de dosering is en blijft. En geloof mij maar dat het punt van "space" en slapen heel dicht bij elkaar ligt. Afgelopen weekend zelf ondervonden :d

Waarschuw beheerder
donateur
Pas voor t eerst met z'n tweeen een buisje gehad. In de perensap gedaan om de smaak wat te vertroebelen. Het is dat de werking erg lekker was, anders kreeg ik het niet door mijn strot. Zal ook wel gewenning zijn, xtc vond ik in het begin ook waardeloos smaken, maar nu zet ik mijn verstand even op nul en kloek ik hem naar binnen. Eerste ervaring met GeHaktBallen (zo noem ik het maar) was een succes. Voelde me erg lekker en kreeg het ook warm. Dat was erg plezierig want ik had het rete-koud. Ik ga het zeker nog eens proberen...

Waarschuw beheerder
maar als je er verstandig mee om gaat, kan er toch niets mis gaan?

er kan altijd iets mis gaan, want op ieder mens reageerd ghb anders.
maar als je er verstandig mee om gaat beperk je de kans dat er iets mis gaat wel natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tripper./ op dinsdag 26 juli 2005 om 19:37:
De sterkte van het Als je door een overdosis GHB bewusteloos raakt, kun je stikken in je braaksel of in je tong. Hierdoor kan ernstig letsel aan je longen ontstaan.

Ik was vorige week in slaap gevallen na ongeveer 1,5 buisje verdeeld over 4/5 uur en werd na 2 uur bijna stikkend wakker en kreeg kokhalsneigingen... :S

Ik kon er niets tegen doen en kreeg bijna geen adem, na wat kotsen was het stikkende gevoel over.. maar heb die week erna wel hele erge buikpijn en ook rugpijn.. het lijkt of het van binnen zit, maar voelt ook als spierpijn.. :vaag:

nu ik dit zo lees, besef ik dat ik toch wel heel veel geluk heb gehad en dat G toch de reden was.. ook al lag ik al meer dan 2 uur te slapen en zou het toch wel ver uitgewerkt zijn... :S

Ik gebruik ongeveer een jaar G en bijna elk weekend, maar dit had ik nog nooit gehad.. ook al neem ik wel eens meer.. :S 8)

Ik heb dus niets van gewenning gemerkt.. blijft bij mij nog steeds onvoorspelbaar.. En wat schadelijk betreft, weet niet zeker of die pijn daar gevolg van is, maar ga wel even langs de dokter als het nog langer aanhoudt.. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent gewoon een snoepert! :p

Je moet de dosis gewoon aanpassen, omdat deze G sterker is dan die vorige :9

Maar voortaan drink je maar een biertje om te kunnen slapen :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar voortaan drink je maar een biertje om te kunnen slapen

wil je G drinken dan om te kunnen slapen?? das dus egt lomp om 't zo maar te zeggen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Om te relaxen en rustiger te worden na een feest...
neem meestal op een feest al beetje G... :)

En dan thuis nog wat zodat ik nog wat kan eten, tv kijken en dan uiteindelijk na een paar uur wel in slaap val.. :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik vraag het me ook af....

het is verslavend + je kan snel overdoseren en combi's zijn gevaarlijk.

maar hoe gevaarlijk en slecht is het nou als je er goed en verantwoord mee om gaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed gaat zal het vast een geweldig gevoel zijn maar ik heb te vaak van mensen gehoord dat het niet helemaal goed ging dus voor mij geen GHB :no:
Waarschuw beheerder
daar doe ik nie aan :no:
Waarschuw beheerder
ghb is heel leuk om te gebruiken, ik heb er alleen een slechte ervaring mee gehad toen ik net iets te veel had genomen, ghb is heel leuk maar doseer het goed want anders kan het snel fout gaan!

Waarschuw beheerder
GHB is zover bekend in gebruikersdoseringen niet toxisch, zelfs niet voor je lever. GHB wordt namelijk niet door je lever afgebroken. Daarnaast is het onzin dat GHB je serotonine peil verlaagt. GHB werkt op het GABA systeem van je lichaam, dwz dat het zich aan GABA receptoren bindt en deze activeert. Daarnaast werkt het als een dopamine reuptake inhibitor. Dat zorgt voor de "energieke buzz" die je kunt krijgen bij een bepaalde dosis GHB. GHB wordt al jaaaaaren gebruikt en is, mits goed gefabriceerd, niet gebruikt in combinatie met alcohol en goed gedoseerd een vrijwel niet schadelijke drug. Het is ook de enige drug die ik ken waarbij je de volgende dag absoluut geen kater krijgt. Dus als je het met mate en zo nu en dan gebruikt lijkt het mij helemaal geen kwaad kunnen. Ik ken mensen die er echt letterlijk liters van weggewerkt hebben zonder er enige vorm van blijvende schade van te ondervinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tripper./ op dinsdag 26 juli 2005 om 19:37:
Het overdoseren van GHB kan ernstige gevolgen hebben en zelfs dodelijk zijn. Veel mensen worden op de Intensive Care behandeld.
-De sterkte van het verdovende effect van GHB is afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt. Als je door een overdosis GHB bewusteloos raakt, kun je stikken in je braaksel of in je tong. Hierdoor kan ernstig letsel aan je longen ontstaan.

-Bij hoge doseringen is er een kans op coma, hartstilstand, ademstilstand, bloeddrukproblemen. Vooral in combinatie met alcohol en slaapmiddelen is dit risico groeot.

-Mensen die uit een bewusteloze slaap van GHB komen, kunnen erg verward en agressief zijn.

Ik heb veel mensen zien out gaan maar nog nooit iemand zien kotsen terwijl die gene out lag te gaan!! En als iemand bij komt heb ik ze ook nog nooit agressief gezien!! Wel verward!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:22:
Wel verward!!

Behoorlijk ja, hahaha
ik wilde ook eerst niemand geloven dat ik een uur geslapen had.
Totdat ik in de spiegel keek :d
Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet op feesten wel eens mensen 'spartelen' , soort van spastisch doen. Dat komt toch ook door de G? Of komt dat door veeeeel te veel pillen?

En in welke 'fase' van een o.d. van Ghb gebeurt dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 29 juli 2005 om 10:05:
Je ziet op feesten wel eens mensen 'spartelen' , soort van spastisch doen. Dat komt toch ook door de G?

Die hebben zichtzelf d'r uitgemengd.. althans.. die staan op het punt om ff 3 kwartier te gaan snurken! Whehehe!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 29 juli 2005 om 10:05:
Je ziet op feesten wel eens mensen 'spartelen' , soort van spastisch doen. Dat komt toch ook door de G? Of komt dat door veeeeel te veel pillen?

epilepsie noem je zoiets
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo bijdehand he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op vrijdag 29 juli 2005 om 10:09:
Die hebben zichtzelf d'r uitgemengd.. althans.. die staan op het punt om ff 3 kwartier te gaan snurken! Whehehe!

Maar wanneer gebeurt dat dan? Als je in 1 keer heel veel neemt? Of heel langzaam (verdeeld) te veel?

En waarom gebeurt dat niet bij iedereen? 'Normaal' zak je dan toch gewoon in elkaar en ga je out?

Waarschuw beheerder
donateur
voor je lichaam is de schade nihil, minder als dat van alcohol.
100 % zuivere GHB zou niet schadelijk voor het lichaam moeten zijn.
ik vind GHB samen met wiet ook de enige drug waarbij ik voel dat het vrijwel niks in mijn lichaam aantast..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op vrijdag 29 juli 2005 om 11:15:
'Normaal' zak je dan toch gewoon in elkaar en ga je out?

Is me pas 1x gebeurt maar denk wel dat je het aan voelt komen hoor. Langzaam word je "spacer dan space" en dan zit je er dicht tegenaan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 11:26:
....wiet ook de enige drug waarbij ik voel dat het vrijwel niks in mijn lichaam aantast..

Begin na 10 jaar dagelijks blowen toch soms wel te twijfelen over mijn korte termijngeheugen :D

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe ja ok na 10 jaar moet dat toch wel een beetje kunnen optreden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey xtodac........jij ook hier :)

Beetje rustig op DHP he.....vakantietijd :(

Waarschuw beheerder
huh wat bedoel je?
waar hadden we het ook alweer over? :s

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Mij is het gelukkig nog nooit gebeurd, maar ik vraag me nog steeds af waarom je dan niet gaat spartelen, terwijl sommigen dat wel gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
hey xtodac........jij ook hier

Beetje rustig op DHP he.....vakantietijd

ahjaa je moet tog wat he ;)
jaa DHP is de laatste tijd bijhoorlijk rustig ja, maar dat komt wel weer goed als iedereen terug is :D
DHP owns :yes:

huh wat bedoel je?
waar hadden we het ook alweer over?

whhehe :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 11:53:
jaa DHP is de laatste tijd bijhoorlijk rustig ja, maar dat komt wel weer goed als iedereen terug is
DHP owns

Hell yeah!! ;)
De jongetjes zijn allemaal aan het buiten spelen, mag ook wel na een jaar achter de pc hebben gezeten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe :d

ze hebben me in een jaar veel info aan me verstand bijgebracht dus ze verdienen het :yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 11:57:
dus ze verdienen het

Klopt, we hebben zelfs ons huis opengesteld voor een gekke BiobakBelg :p
Was ie er ook een weekje tussenuit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
gruwlijke shit :D
zouden wel een paar intressante dagen zijn geweest of niet? :D

ik moet werken, ik spreek je vast wel op DHP of hier :D
Waarschuw beheerder
Lekker uitgewaaid op Ameland :p

Kom je nooit op Mirc? Lichtsnel?
Daar zitten ze meestal ook, maar voor nu, werkse!!!

Oant sjen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:10:
GHB is zover bekend in gebruikersdoseringen niet toxisch, zelfs niet voor je lever. GHB wordt namelijk niet door je lever afgebroken. Daarnaast is het onzin dat GHB je serotonine peil verlaagt. GHB werkt op het GABA systeem van je lichaam, dwz dat het zich aan GABA receptoren bindt en deze activeert. Daarnaast werkt het als een dopamine reuptake inhibitor. Dat zorgt voor de "energieke buzz" die je kunt krijgen bij een bepaalde dosis GHB. GHB wordt al jaaaaaren gebruikt en is, mits goed gefabriceerd, niet gebruikt in combinatie met alcohol en goed gedoseerd een vrijwel niet schadelijke drug. Het is ook de enige drug die ik ken waarbij je de volgende dag absoluut geen kater krijgt. Dus als je het met mate en zo nu en dan gebruikt lijkt het mij helemaal geen kwaad kunnen. Ik ken mensen die er echt letterlijk liters van weggewerkt hebben zonder er enige vorm van blijvende schade van te ondervinden.

Kijk hier hebben we wat aan!!! super.. thx 4 de info
Waarschuw beheerder
donateur
GHB is zover bekend in gebruikersdoseringen niet toxisch, zelfs niet voor je lever. GHB wordt namelijk niet door je lever afgebroken. Daarnaast is het onzin dat GHB je serotonine peil verlaagt. GHB werkt op het GABA systeem van je lichaam, dwz dat het zich aan GABA receptoren bindt en deze activeert. Daarnaast werkt het als een dopamine reuptake inhibitor. Dat zorgt voor de "energieke buzz" die je kunt krijgen bij een bepaalde dosis GHB. GHB wordt al jaaaaaren gebruikt en is, mits goed gefabriceerd, niet gebruikt in combinatie met alcohol en goed gedoseerd een vrijwel niet schadelijke drug. Het is ook de enige drug die ik ken waarbij je de volgende dag absoluut geen kater krijgt. Dus als je het met mate en zo nu en dan gebruikt lijkt het mij helemaal geen kwaad kunnen. Ik ken mensen die er echt letterlijk liters van weggewerkt hebben zonder er enige vorm van blijvende schade van te ondervinden

Dit is nu het enige juiste antwoord!

Ook meer info op www.unitydrugs.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Dat spartelen heeft trouwens te maken met dat je spieren uitvallen, dan lijken het spastische bewegingen
maar als het waren vallen je spieren ff uit en dat ziet er spastisch uit dan
Heb 't ook wel es gehad alleen nie zo erg da ik ervan tegen de grond ging ofzo....

Waarschuw beheerder
of mensen gaan zich krabben terwijl ze outgaan en van die rare geluidjes maken!!! Maar ik vind outgaan van de gea wel fijn als ik thuis ben na een zwaar weekend want dan kan ik meestal gewoon weer eten. En voel ik me veel beter uitgerust als ik gewoon ga slapen als ik van de kaart ben geweest van de andere chemicalen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tis alleen rete slegt als je G nodig hebt om te slapen, want dan pak je eigenlijk gewoon een o.d. van de G....
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld ;)
en van het slaapje ga je niet dood, maar wel de gevaren van verstikking e.d.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 16:22:
Ik heb veel mensen zien out gaan maar nog nooit iemand zien kotsen terwijl die gene out lag te gaan!!

Nou had je gister eens in ZAK moeten kijken, daar was dr 1 er super slecht aan toe :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
daar is het in eerste instantie ook voor ontwikkeld
en van het slaapje ga je niet dood, maar wel de gevaren van verstikking e.d.

klopt wel, maar in combi met die andere zooi ist gewoon lijp als je strike gaat :)

Al is de combi met speed en MDMA oooooh zo lekker :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
hardhouseonly :respect:

GHB is mijn nummer 1, zonder twijfel.
in het hele geheel heeft het zóvéél positieve effecten tegen zo weinig negatieve. dat is gewoon té chilll :yes:
alleen ik vind het zo jammer dat er zo slecht tegenaan gekeken word, in het rijtje herione,LSD en dergelijk..:no:
echt te veel onwetendheid omtrend dit goedje..:(
Waarschuw beheerder
Iedere drugs haalt je serotine peil naar omlaag.Denk ik

Eerst nie natuurlijk, op het moment zelf voel je je toch blij en vrolijk. Het haalt 't daarna, als het pas uitgewerkt is omlaag.......

Mensen nemen echt geen drugs omdat ze er depri van worden (pas de day after, ff dipje)

Waarschuw beheerder
donateur
GHB haalt je serotonine peil echt niet omlaag hoor..
Waarschuw beheerder
Zoals geen enkele drugs.....denk dat mensen het vaak verkeerd interpreteren.

Waarschuw beheerder
heerlijk heerlijk niemand moet over deze drugs zeuren het is gewoon lekker om te gebruiken lekker deraan gaan van de ghb heb wel wat lijpe dingen gezien maar die mensen werden gewoon weer waker ----------> gewoon blijven nemen <--------

Waarschuw beheerder
Gewoon eerst thuis proberen om te kijken wat voor jou een prettige dosis is. Als je dan weggvalt, ben je in ieder geval in een vertrouwde omgeving. 9 van de 10 keer wordt je gewoon weer wakker, alleen is het wel vervelend als het op een feest gebeurd. Als je ietstjes teveel heb, kan je wegzakken. Maar dat is op zich niet gevaarlijk als je goed kan liggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij ook nummer 1 :yes:

mja houd altijd die discussie he van hoe goed/slegt 't wel nie is......
Waarschuw beheerder
Toch nog nooit geprobeerd, wel nieuwsgierig en idd eerst thuis proberen, maar ook dat is met alle nieuwe drugs zo. Wil niet voor verrassingen komen te staan........
Is trouwens bij ons nog nie zo makkelijk aan te komen hoor, aan GHB. Komt misschien nog wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog steeds op zoek...

Waarschuw beheerder
wie heeft het recept voor GHB??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardstyle Angel op zondag 7 augustus 2005 om 17:12:
Nou had je gister eens in ZAK moeten kijken, daar was dr 1 er super slecht aan toe laatste aanpassing 8 augustus 2005 11:09

Hij ZAKte een beetje in?

Waarschuw beheerder
donateur
mja houd altijd die discussie he van hoe goed/slegt 't wel nie is......

dat komt mij ZO bekend voor he :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 20:20:
Hij ZAKte een beetje in?

Nee ZIJ :D

Afgelopen zaterdag wel een hij :S

Waarschuw beheerder
Vorige week zag je der toch 1 van de trap vallen?? haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 22:34:
toch 1 van de trap vallen

Moet je wel ff opletten he :P
Dr ging dr 1 out net VOOR de trap, net op de eerste tree zeg maar, ze konden hem nog net opvangen :D

Das nog wel een geluk anders had ie nou een zere neus gehad en dat had ik wel zielig gevonden O:)

:P

Waarschuw beheerder
donateur
je moet ook niet naar zak gaan maar naar the bridge

Waarschuw beheerder
als je nokkie gaat is het niet zo goed voor je hersentjes:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 01:31:
je moet ook niet naar zak gaan maar naar the bridge

Nou t gaat er in the bridge nog wel wat erger aan toe :D
Daar flikkerde er gewoon 1 van t blok af, auww.... :D
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week in the bridge bekende out gegaan .. van de GHB .. schuimbekken, gek doen en met ambu meegenomen ..

andere kameraad had 6 buisjes ghb op, ging niet out, maar had zun hele lichaam niet onder controle, schopte alles om zonder t door te hebben, heel vaag bewegen met vingers en voeten nzo .. best vaag om te zien .. zal der zelf nooit aan beginnen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevstyle op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:09:
schuimbekken, gek doen en met ambu meegenomen

Uitspraak van Kevstyle op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:09:
had zun hele lichaam niet onder controle, schopte alles om zonder t door te hebben, heel vaag bewegen met vingers en voeten nzo

Lekker hoor :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardstyle Angel op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:06:
Nou t gaat er in the bridge nog wel wat erger aan toe
Daar flikkerde er gewoon 1 van t blok af, auww....

:bounce: The Bridge :respect:
Waarschuw beheerder
Nou uh, laat maar :( Als ik dit allemaal weer lees, word ik toch ineens minder nieuwsgierig...........
Waarschuw beheerder
ni moeilijk dak mij zo heb geamuzeerd op tomorrowland
Waarschuw beheerder
ni te veel ineens 0,3 ml en dan als je bijneemt,duurt ni zo zot lang,ZEKER ni meer dan dat als je het zaakje wat onder controle wil houden,ma het is wel top hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mugshot op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:49:
ni te veel ineens 0,3 ml en dan als je bijneemt,duurt ni zo zot lang,ZEKER ni meer dan dat als je het zaakje wat onder controle wil houden,ma het is wel top hoor

Hmm, het hangt er toch vanaf hoeveel gram GHB in die 0,3 ml zat. Als het maximale erin zat, tsja, maar als er zeer weinig in was opgelost, dan merk je er natuurlijk minder van en heb je er meer van nodig.
Waarschuw beheerder
was behoorlijk puur :p
Waarschuw beheerder
Kan rustig s avonds G-tje nemen en de volgende dag prima functionere zonder kater o.i.d.....
Lekkerrrrrrr....
Waarschuw beheerder
donateur
mja dit weekend voor het eerst gedaan met me moppie! werkt echt relaxed gewoon!! top spul. de 2e dag ging alleen me wijffy er hard op spacen!! terijwl ik niks meer voelde haha! ik vond het wel grappig om te zien! maar toch denk ik echt dat het wel gevaarlijk ken zijn.
Waarschuw beheerder
ni moeilijk dak mij zo heb geamuzeerd op tomorrowland

Wat is dat? Nieuwe spelling? :no:
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me ook wel wat, uit je dak gaan en de volgende dag geen "kater" hebben (y) Meestal ben je zo sloom enzo de volgende dag...

Waarschuw beheerder
donateur
andere kameraad had 6 buisjes ghb op

vrij logisch dan dat er rare dingen gebeuren of niet dan?
sorry dat ik het zeg maar dit soort streken zijn echt achterlijk! hierdoor vraag je om problemen waardoor G weer een slechte naam krijgt :no:
verder niks tegen jou hoor kev ;)

G is gewoon chill, er word hier gezegd de volgende dag geen kater. maar als je je er niks bij pakt en je was daarvoor al fit dan voel je je erna net zo fit als dat je ervoor was :yes:

geen vergif voor je lichaam, voor mensen die wel een beetje engels kunnen is dit een geweldige FAQ!!
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_faq.shtml#12
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mugshot op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:16:
was behoorlijk puur

Mn ervaring is dat de ghb in België ongelooflijk hard verdunt is... Heb t vorige week bij iemand thuis gedaan en t echt wel gevoeld hoor :vaag:

Zou t niet op n feestje doen, maar t is echt wel leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
G(eil) H B :kwijl:
Waarschuw beheerder
Zover ik weet is GHB helemaal niet schadelijk voor je. Misschien is het in combinatie met andere middelen wel slecht voor je, maar dat weet ik niet. Waar het dan precies slecht voor is weet ik niet precies.
Mijn ervaring is dat je na regelmatig gebruik van GHB meer nodig hebt om hetzelfde effect te bereiken. Gewenning dus.
En GHB haalt het serotonine peil echt niet omlaag, dat weet ik zeker.

Voor mij is GHB echt de ideale drug.. Je moet wel een beetje met verstand gebruiken maar wanneer je dat doet is het echt superspul!
En het grootste voordeel ervan vind ik dat ik me de dag erna niet slecht voel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op woensdag 31 augustus 2005 om 08:35:
Mn ervaring is dat de ghb in België ongelooflijk hard verdunt is... Heb t vorige week bij iemand thuis gedaan en t echt wel gevoeld hoor

Zou t niet op n feestje doen, maar t is echt wel leuk

om het met jou te doen wel ja :p :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ghb is echt toppiespul!!!
Ghb kan slecht zijn wanneer het echt veel gebruikt word,
omdat ghb ook natrium bevat kan het slecht zijn voor de nieren.

Niet alle ghb bevat natrium trouwens maar de meeste wel(Vandaar die zoute smaak, natrium is immers een bestandeel van zout).
Je hebt ook kalium-ghb in plaats van de natrium-ghb dit heeft te maken met de bereidingswijze.

Gbl moet namelijk gereageerd zijn met een base, in de meeste gevallen is dit NaOH-NatriumHydroxide.

Voor vragen over ghb vraag maar raak tis namelijk mijn favo.
Waarschuw beheerder
dacht dat gbl het hoofd bestandsdeel van ghb was?
(heb ik me eigen laten vertellen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 17:24:
GHB werkt op het GABA systeem van je lichaam, dwz dat het zich aan GABA receptoren bindt en deze activeert.

En...wat doet het GABA-systeem nou precies?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op woensdag 31 augustus 2005 om 11:34:
G(eil) H B

hmmmm ik wil ook... ik wil ook :yes:

Waarschuw beheerder
un witte en un rooie wegspoele met ghb, 3x per nacht in kombi met un cialis, dan weet je wat Geil is,hehe! GekkeHuisBarneveld rules.

Waarschuw beheerder
GHB is Heerlijk...... :kwijl:
Waarschuw beheerder
nou hier heb ik het ultieme antwoord: Wat is GHB
GHB is de straatnaam voor het middel GammaHydroxyButyraat (GammaHydroxyBoterzuur),

dat vroeger werd gebruikt als inslaapmiddel bij operaties. Vanwege de trage inwerking en de ongewenste nawerkingen wordt GHB niet meer op deze manier gebruikt. GHB bestaat in flesjes en in poedervorm, het is geurloos en smaakt zout.

GHB wordt in uitzonderlijke gevallen geproduceerd door de farmaceutische industrie. Daarnaast wordt het langs illegale weg geproduceerd. Sommige mensen kopen GHB via Internet of maken het zelf. Het valt onder de Wet Op de Geneesmiddelenvoorziening (WOG).

Wat doet GHB
In kleine hoeveelheden geeft GHB een ontspannen, vredig gevoel en werkt het seksueel stimulerend. Bij hogere doseringen van GHB kunnen misselijkheid en duizeligheid optreden. Uiteindelijk val je als een blok in slaap. Dit lijkt veel op het effect van een grote dosis alcohol.

Bij het wakker worden is men vaak erg alert en soms zelfs wat agressief. Het doseren van GHB is erg moeilijk en gaat daarom vaak mis.

Wat zijn de risico's
Als je bewusteloos raakt door gebruik van GHB loop je het risico te stikken doordat de tong de luchtpijp kan blokkeren. Ga je door het gebruik van GHB braken, dan kan de maaginhoud in de longen terechtkomen. Wanneer tegelijk met GHB ook alcohol is gebruikt, bestaat het risico op een ademstilstand omdat alcohol de dempende werking van GHB versterkt. Op dit moment zijn in Nederland geen gevallen bekend waarbij mensen zijn overleden na het gebruik van uitsluitend GHB. De combinatie van GHB met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten. Mensen met epilepsie en hart- en vaatproblemen kunnen beter geen GHB gebruiken.
Waarschuw beheerder
GHB is zalig

Als jij met GHB fucked en hem niet respecteerd en roekeloos ben, dan zal hij jouw gedwongen laten slapen ....

maar als je verstandig ben dan word je de beste maatjes :P (l)

Waarschuw beheerder
En wat dachten jullie van de triple combi: ketamine, pillen en ghb?

Waarschuw beheerder
GHB is alleen nadelig als je het in overmate inneemt!

Waarschuw beheerder
Ff oppasse Miesie,wettelijk niet alleen onder WOG maar sinds enkele jaren ook gewoon un HARDDRUG,dus produktie,handel en zelfs bezit van un kleine hoeveelheid is STRAFBAAR!!
Shit, ik ben een TOPCRIMINEEL ;-)

Waarschuw beheerder
Oke, ik ben wappie as un fietsventielletje maar dan heb je soms de beste ideen he...zit ineens te denken, nu weet ik het antwoord:

HET GROOTSTE GEVAAR VAN GHB IS GEPAKT WORDEN!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
het is gevaarlijk omdat je er makeklijk teveel van neemt (maar dat is hier vast al 100x genoemd:P)
Als je elke dag ghb gebruikt raak je eraan verslaafd.. je kan er zelfs lichamelijk verslaafd aan raken (las ik ergens)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij krijg je er iig geen hersenschade van zoals bij xtc..
en breekt het geen spieren af zoals speed ( schijnt zelfs goed te zijn voor spieropbouw)

dat zijn dusweer +punten..
Waarschuw beheerder
donateur
t is geloof ik niet zogoed voor je maag en darmen..
maar als je daar last van krijgt (misselijk wordt ofzo) dan merk je dat vanzelf wel..
Waarschuw beheerder
Ghb is totaal niet schadelijk voor het lichaam, maar als je teveel gebruikt, kun je out gaan, vandaar: niet op feesten gebruiken, doe het lekker thuis.

Nooit combineren met alcohol: heeft beide een spierverslappende werking, waardoor je een ademstilstand kunt krijgen of out kunt gaan en dan stikken in je eigen tong of braaksel, als er niemand is die je op je zij kan leggen.
Waarschuw beheerder
gewoon 5 flugels opzuipen dan merk je het wel

Waarschuw beheerder
GHB is in ieder geval minder gevaarlijk als alcohol.
En dat vind zo ongeveer niemand gevaarlijk omdat de staat het promoot en dat dan weer omdat het heeeel veeeeel geld aan aczijnsen op levert.
Dus als er belasting over GH betaald zou worden was het geen harddrug meer en kon je t gewoon bij de slijter kope en zou JanPeterPotter het nog aanprijzen in een TVspotje ook. Gek land he, dat Nederland.
Waarschuw beheerder
je moet gewoon ghb uitkoken met een eaubainmarie tot je ghb poeder overhoud vervolgens weer mengen met de gewenste hoeveelheid vloeistof en je weet precies hoeveel gram je naar binnenwerkt.

Waarschuw beheerder
als je wil weten hoe sterk je G is laat je't gewoon ff testen toch?
Ik test liever ff zelf ant begin van un nieuwe fles, das sneller.
Koken? Aardappels die kook je, zijn rauw nie te vreten namelijk met de nadruk op lijk! ;-) ;-) ;-)

Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
foei
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In afrika gebruiken ze het om olifanten mee plat te krijgen! 10ml echt pure ghb is in principe genoeg om een olifant enige uurtjes onder het zeil te krijgen.

Bij overmatig gebruik kan men er onwillig van worden, ik raad je dus aan niet een gaybar in te stappen als je flinkw at ghb op hebt;) (vandaar dat je vaak hoort dat ze het bij meisjes in het drinken doen, om ze daarna thuis een goede beurt te kunnen geven zonder dat ze daar de volgende dag nog maar iets van af weten)

Geniet maar gebruik met mate, en idd lekker thuis!
en je wil idd niet gepakt worden met ghb opzak!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pro-Hcore op dinsdag 13 september 2005 om 14:57:
In afrika gebruiken ze het om olifanten mee plat te krijgen!

volgens mij was dat Ketamine
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee, dat is ghb het werd in nederland zelfs als narcose middel bij operaties gebruikt

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op dinsdag 13 september 2005 om 15:31:
nee, dat is ghb het werd in nederland zelfs als narcose middel bij operaties gebruikt

:yes:

check:

http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_ghb.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pro-Hcore op dinsdag 13 september 2005 om 15:31:

Dat wist ik, maar naar mijn weten klopt dat van die olifanten niet hoor :)

Waarschuw beheerder
1keer gedaan nooit meer wel in combinatie met alcohol dan wist ik veel haha
werd in 1keer misselijk kreeg het gloeiend heet zweet liep gewoon langs me armen omlaag ben na buiten gegaan heb gekots ben in 'slaap' gevallen wakker geworden in de taxi na huis gebracht bed ondergekotst en in slaap gevallen volgende morgen wakker geworden en had nergens last van
egt nooit meer
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wist ik, maar naar mijn weten klopt dat van die olifanten niet hoor

Nou ik ben in Afrika geweest, en de gids daar die legde het in gebrekkig engels uit dat ghb daar voor 2doel einde gebruikt werd, namelijk om goed waus van te worden en om de olifanten plat krijgen:)

Waarschuw beheerder
donateur
namelijk om goed waus van te worden en om de olifanten plat krijgen

verwar je 't nou nie met ketamine???

en volgens mij is buiten NL GHB helemaal niet zo bekent en zkr nie als party drugs....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je amerikaanse drugssites bekijkt weten ze daar echtwel wat GHB is, zo dom zijn ze daar nou ook weer niet ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 23:00:
en zkr nie als party drugs

zo relax ist ook helemaal nie (N)

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij is de beste drug die er is :yes: (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
G is gewoon kutbende.
Ik heb zoveel gebruikt ,speed ,xtc ,keta ,coke , en weet ik wat nog meer.
Maar GHB is gewoon rommel , de grens tussen feelgood en slapen of evt coma is gewoon ranzig dun.
GHB thuis gebruiken met een maatbeker en GHB waarvan je de sterkte kent etc kan nog wel , maar buisjes achterover gooien waarvan je niet weet hoe of wat neigt naar ellende.

Niks voor mij , geef mij maar iets waarmee ik nog controle heb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:12:
Dat lijkt me ook wel wat, uit je dak gaan en de volgende dag geen "kater" hebben Meestal ben je zo sloom enzo de volgende dag...

Heb ik van GHB dus niet......
Harrrrstikke fit.....

Waarschuw beheerder
Voor alle CORRECTE en VOLLEDIGE info over GHB en middelen in het algemeen:

Bekijk eens de website: www.unitydrugs.nl

Erg leuk en interessant!
Tevens kun je nog je vragen stellen op het forum indien deze nog niet beantwoord zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
G is gewoon kutbende.
Maar GHB is gewoon rommel , de grens tussen feelgood en slapen of evt coma is gewoon ranzig dun.
GHB thuis gebruiken met een maatbeker en GHB waarvan je de sterkte kent etc kan nog wel , maar buisjes achterover gooien waarvan je niet weet hoe of wat neigt naar ellende.

gijs komop!;P
jij hebt zelf nog een keer aan mij verteld dat GHB niks voor JOU is omdat je ZELF altijd overmatig pakt!
dan is GHB tog geen kutbende of wel???
de grens tussen feel good en coma is helemaal niet dun, scheelt zeker wel 5 a 8 ml en dan moet je het wel binnen 1,5 uur er bovenop nemen.
buisjes achterover gooien????? dan is het ook logisch dat er ongelukken gebeuren, GHB is gewoon een drug waarbij je je verstand moet gebruiken... maar doe je dat dan is GHB de meest schone en fijne drug die er is. en ZEKER GEEN KUTBENDE!!! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
offtopic: Het is jammer dat je het tegenwoordig bijna alleen maar kan krijgen in grote hoeveelheden (dan bedoel ik vanaf liter ofzo) en niet minder. Wat heb ik nou in mijn eentje aan zo'n grote hoeveelheid? Betaal liever iets meer dan dat ik met een liter opgescheept zit waar ik 5 jaar mee zou doen ofzo.....

ontopic:
GHB is extreem gevaarlijk als je het tegelijk met alcohol gebruikt. Toevallig staat er deze maand ook een stuk over in de Release van id&t. Staat een stuk over combineren van drugs. GHB is een downer. Als je dat combineert met bijv alcohol (ook een downer), krijg je een dubbel (of meer) zo sterke werking met dus een heel groot risico dat je out gaat of nog erger in een coma raakt met alle gevolgen van dien.

In combi met bijv xtc (is een upper) gaat het meestal wel goed. aangezien ghb en xtc elkaar opheffen. Echter als de xtc uitgewerkt is heb je nog wel kans dat de ghb doorwerkt met gevolg dat je alsnog out kan gaan als je teveel gebruikt hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op dinsdag 13 september 2005 om 18:23:
......en om de olifanten plat krijgen:)

En dat is dus een fabeltje. Om een olifant plat te krijgen heb je echt gigantische hoeveelheden ghb nodig. Stond ook een keertje in Release.

Waarschuw beheerder
juist ja! En dat zijn de stukken die wij van UNITY in de RELEASE schrijven!
Voor info over drugs: check dus onze site

www.unitydrugs.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 12:36:
juist ja! En dat zijn de stukken die wij van UNITY in de RELEASE schrijven!
Voor info over drugs: check dus onze site

Dat weet ik, gebruik zo nu en dan nog wel stukken er uit voor uitleg hier op PF :yes:

Waarschuw beheerder
Wat goed van je!

:respect:

Tja...helaas zijn er nog altijd veel mensen die DENKEN te weten waar ze over praten als het om drugs gaat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 12:58:
Tja...helaas zijn er nog altijd veel mensen die DENKEN te weten waar ze over praten als het om drugs gaat...

Tja daarom is het maar goed dat jullie er zijn :p

Waarschuw beheerder
thanx....
leuk om te horen!

hey, dit is mijn 2 duizendste post!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 13:18:
hanx....
leuk om te horen!

hey, dit is mijn 2 duizendste post!

Tering, dan ben je flink bezig geweest :)

Sta je zelf altijd op feesten met unity? Zie dat hard bass en qlimax ook op jullie agenda staat :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, voor hardbass heb ik me geloof ik wel ingeschreven, maar voor qlimax niet...verder werk ik op strike one, qlubtempo, houseclassics en ga zo maar door...

zie m'n agenda ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 13:25:
Ja, voor hardbass heb ik me geloof ik wel ingeschreven, maar voor qlimax niet...verder werk ik op strike one, qlubtempo, houseclassics en ga zo maar door...

zie m'n agenda ;-)

Das niet verkeerd, gratis naar feesten vanwege je 'werk' :)

Waarschuw beheerder
ja, zeker...maar dan moet je gemiddeld zo'n 3 uur werken, alleen weet je niet wanneer...kan van 9-12 zijn..maar ook van 2-4...

Maar het is erg leuk, interessant werk!
Waarschuw beheerder
Ja dat zeker, en volgens mij lag je ook nog heel wat af met elkaar op zo'n feest met al die lijpe lui die langs komen :p

Waarschuw beheerder
ja, zeker, we hebben altijd erg veel lol met z'n alle!
we kunnen altijd nog mensen gebruiken bij Unity..

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 13:37:
ja, zeker, we hebben altijd erg veel lol met z'n alle!
we kunnen altijd nog mensen gebruiken bij Unity..

(k)

Heb er wel eens over nagedacht om dat te gaan doen ja. Dus wie weet over een tijdje ofzo :)

Waarschuw beheerder
Altijd leuk bij Unity! gewoon op het forum een mail versturen dat je dat wilt!
Echt...het is super leuk werk!
Wel vrijwillig, maar je leert heel veel over drugs enzo, en je komt op veel feesten!

(k) Lien
Waarschuw beheerder
lekker hoor ghb....?!

teveel nemen,in coma raken en dan stikken in je eigen kots...:\

Waarschuw beheerder
donateur
teveel nemen

moet je ook nie teveel nemen......

Waarschuw beheerder
Ik gebruik GHB al lange tijd dagelijks. Savonds 4ml. Na een jr dagelijks gebruik heb ik aan 4ml nog steeds voldoende.

Dus in mijn geval is er geen sprake van gewenning.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn geen gevaren :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gevaren zijn er wel :yes:

Maar ervaren gebruikers weten er mee om te gaan.......
Waarschuw beheerder
Heb wel is ghb op..
gewoon niet gaan flippen of met rare gasten mee gaan of alchol bij drinken of te veel op hebben
dan is alles goed :)
en kan je lekker op de wolkjes lopen bij rotterdam cs

*hiiii cheers

Waarschuw beheerder
ene kant lijkt mij het leuk.
maar de grens tussen lkkr gaan en in slaap vallen/coma raken is zo klein

Waarschuw beheerder
juist! en DAAROM moet je je ghb ook laten testen!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk zijn er gevaren met GHB.
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht ;)
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen :P

maar het is gewoon een beetje jammer dat alleen de negatieve kanten zo belicht worden met GHB, terwijl het ZOVEEL positieve kanten heeft!!
en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.:no:
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....:no:

Waarschuw beheerder
juist!

:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik verkies GHB boven alles. Het geeft me weliswaar niet de rush van goeie mdma, maar het levert tenminste geen kater op.

Ik maak het zelf, en weet dus ook wat erin gaat. Mn voorlaatste batch is getest op 50% Na-GHB. Das bijna het hoogst haalbare rendement.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:46:
Mn voorlaatste batch is getest op 50% Na-GHB. Das bijna het hoogst haalbare rendement.

Hmmmmmmmm :kwijl:
Waarschuw beheerder
doe mij maar flessie dan :)
Waarschuw beheerder
doe mij maar een gtje
heerlijk ga de 8ste ook aan de G op awake
genieten van de funy techno en de lasers

Waarschuw beheerder
hihi....
Waarschuw beheerder
wanneer gaan wij weer eens aan de G lieniemienie?

een beetje een relax feestje
kraakpiep?

zoiets of een keer thuis spacen op G

Waarschuw beheerder
ehmzzzzzzzzzzzz...geen idee!

(k)

Waarschuw beheerder
mij hebbe ze GHB n keer in mn drinke geflikkerd!! khad redelijk veel gedronken!! ben in t ziekenhuis beland:S:S

echt heel zielig als je zoiets doet:S:S

Waarschuw beheerder
GHB is niet slecht voor je als je het met mate gebruikt..
je lichaam maakt het zelf ook aan ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:24:
GHB is niet slecht voor je als je het met mate gebruikt..
je lichaam maakt het zelf ook aan ...

wat is voor jou: 'met mate gebruiken?'

En ja, het is ook een lichaams eigen stof...dat klopt!

voor meer info: www.unitydrugs.nl

Waarschuw beheerder
20 minuten knock-out liggen is niet zo prettig

kut ghb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 14:04:
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht ;)
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen :P

maar het is gewoon een beetje jammer dat alleen de negatieve kanten zo belicht worden met GHB, terwijl het ZOVEEL positieve kanten heeft!!
en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.:no:
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....:no:

Nix aan toe te voegen. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur

valt wel mee toch....
ben ooit 1 x verkeerd gegaan op de G 2 uur liggen slapen bij iemand thuis daarna gewoon weer op stap gegaan (Y) en ik voelde me nog fit ook :)
was trouwesn ook 1ste en enige x!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:50:
G is gewoon kutbende.

Ik sluit me hier helemaal mee aan!! Ik heb mensen beheuuurlijk raar zien doen! geen g voor mijn of me meisie! dan maar xtc ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mensen beheuuurlijk raar zien doen! geen g voor mijn of me meisie! dan maar xtc ofzo.

ieder zn eigen mening, maar had je ook gevraagd hoeveel die mensen gebruikt hadden? en heb je nog nooit iemand raar zien doen van de o zo giftige MDMA ;)

geef mij maar iets waarmee ik nog controle heb

juist met GHB heb ik volle controle, nogmaals, gewoon niet teveel pakken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is Keta dan? Noooooooooit van gehoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 12 oktober 2005 om 12:26:
Wat is Keta dan? Noooooooooit van gehoord.

Ketamine

Leuk spul (Y)
Waarschuw beheerder
Hmm, ken ik ook niet, maar uh bedankt.

Waarschuw beheerder
voor info over ketamine:

www.unitydrugs.nl

en check it out, in de drugsdatabase!

succes!

Waarschuw beheerder
Binnenkort weer eens wat keta halen. Heb het nog nooit in combi met mdma geprobeerd.

Lijkt me wel lachen....
Waarschuw beheerder
Ben toch blij dat ik (schijnbaar) een leek ben :D

Als ik d'r alles van af wist zou ook nie goed zijn......

Waarschuw beheerder
lekkr spul die G.

weinig tot geen nadelen. gwoon fukkn lekkr spul :yes:

en kop dr bij met dat doseren! dan is dr nix aant handje

Waarschuw beheerder
donateur
Ach en ook al ga je een keer ietsie verkeerd als je in een goeie drugtent bent of samen met veel vrienden zijn dr altijd wel genoeg lui die op je letten zo snel gebeurt er niet iets.

Waarschuw beheerder
Ik heb de NaoH nu nog de GBL :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 14:04:
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen

en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....

Mee eens! Ik gebruik regelmatig Ghb, maar nooit op een feest, maar erna, lekker met mijn vriend. Geen kater, je slaapt er na afloop goed van ( in tegenstelling tot xtc), is niet giftig. Maar op een feest vind ik het geen goed middel, omdat je idd in slaap kunt vallen of out kunt gaan (gebeurd dat, draai iemand dan op zij, zodat ie niet in zijn evt kots kan stikken) en dan breng je jezelf, je omgeving en de organisatie van zo'n feest in de problemen, dus ik doe t lekker thuis.

Gewenning kan wel plaats vinden, zoals bij alle drug, maar hoe snel dit gaat, is denk ik ook per persoon verschillend. Sommige mensen zijn gevoeliger voor de roes van drugs, en dus verslaving en gewenning dan anderen. Dus altijd voorzichtig blijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het afgelopen weekend wel weer gezien hoe iemand met de combinatie Alcohol en Ghb in coma is geraakt..

kut ghb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW2707 op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:58:
Ik heb het afgelopen weekend wel weer gezien hoe iemand met de combinatie Alcohol en Ghb in coma is geraakt..

kut ghb

Oh dus de ghb heeft het nu weer gedaan?
Iedereen weet dat GHB niet samen gaat met alcohol, maar hersenloze denken beter te zijn dan de rest van de wereld en pakken dan toch, en liefst lekker veel. En tja, ghb straft je genadeloos af als je je niet aan de regels houd.

Door dit soort mensen heeft ghb een slechte naam gekregen
Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag, kan iemand het gevoel beschrijven dat je krijgt als je GHB hebt gebruikt? Word je er alleen geil van, of doet het meer met je?

Ik ben erg nieuwsgierig, maar zie mezelf het nog niet snel proberen.... durf niet zo goed.

Waarschuw beheerder
Nouja, klein beetje space-achtig zoals van xtc, maar eigenlijk veel beter te vergelijken met half dronken zijn

Waarschuw beheerder
donateur
je word er gewoon ongelovelijk relaxt van kweet niet bijna niet te verklaren beste en schoonste drugs die dr is :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:13:
mij hebbe ze GHB n keer in mn drinke geflikkerd!! khad redelijk veel gedronken!! ben in t ziekenhuis beland

echt heel zielig als je zoiets doet

Neej man lache toch :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 12:13:
maar eigenlijk veel beter te vergelijken met half dronken zijn

verschil is alleen dat je met ghb nog wel helder bent in je hoofd en met drank op niet ;)

Waarschuw beheerder
GHB is lekker geen twijfel over mogelijk:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
nou lekker is het niet maaar wel goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie hier best veelmensen die zelf GHB maken, Maar waarom pak je niet gewoon GBL? als je dat gewoon 1,5 ml in een glas oplost is toch hetzelfde effect? waarom zou je er dan Natronloog bij gaaan gieten, is alleen maar meer werk...

Waarschuw beheerder
die zijn er niet!!!!:d

Waarschuw beheerder
donateur
Maar waarom pak je niet gewoon GBL?

Omdat da nog moeilijker te doseren is, en de PH waarde is nie neutraal volgens mij.....
Waarschuw beheerder
donateur
nee is juist beter te doseren, omdat GHB nooit puur is en je weet niet hoe sterk het verdunt is... GBL is wel puur (99,9%) dus dan weet je precies hoeveel je pakt, en Dat de pH 2 is, kun je oplossen door het te verdunnen met drinken....

Waarschuw beheerder
gooi bij die gbl gewoon wat kco3h of naco3h gewoon zuiveringszout
laatste aanpassing

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op maandag 24 oktober 2005 om 21:47:
1,5 ml in een glas oplost is toch hetzelfde effect? waarom zou je er dan Natronloog bij gaaan gieten, is alleen maar meer werk...

Doen wij dus ook.....
Als je de goeie dosering weet, waarom dan ghb maken..??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vroeg mij af WAAR GHB nou precies slecht voor was. Ik weet dat het een lichaamseigen stof is, en dat het lichaam weinig moeite hoeft te doen om de stof af te breken.. Kan iemand mij concreet vertellen waar het slecht voor is? Welke organen?

GHB in een "normale"dosis innemen is nergens schadelijk voor.. het is geen lichaamseigenstof maar word omgezet naar lichaamseigen..
Het is pas slecht voor je lijf als je eveel inneemt...

Gewenning in de zin van verslaving is minder voor de hand liggend maar je hoort toch wel vaker dat gebruikers toch na verloop van tijd meer gaan gebruken.

Mijn derde en tevens laatste vraag is of GHB ook het serontine peil omlaag haalt.
GHB doet helemaal niets met je serotonine. dus geen dinsdagdip!

Waarschuw beheerder
Er is niks mis met GHB!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:45:

Wat dacht je van vier uur en dan wakker worden op de IC!
Maakt niet uit hoe ervaren je bent, de hoeveelheid die je neemt is nog het belangrijkst! En waag het niet om alcohol te gebruiken! Ik zou zeggen doe het lekker thuis, vind het voor een feest iets te riskant!
serontine peil omlaag haalt.

Ben ik ook wel benieuwd naar!
Waarschuw beheerder
donateur
vind t zo lekker :kwijl: en heb niets last van n kater (niet de dag erna, ook geen dipjes een paar dagen erna)

Waarschuw beheerder
http://www.disinfo.com/archive/pages/article/id1430/pg1/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Control Freak :cheers: op woensdag 26 oktober 2005 om 08:50:
En waag het niet om alcohol te gebruiken!

Ik vind dat zo'n gelul. Ik drink echt de hele avond bier en GHB. Veel van mijn vrienden ook. Ze gaan regelmatig out, maar je hoeft echt niet gelijk te flippen en denken dat iemand dood gaat. Een mens kan heel veel hebben. Ik neem zonder gelul minstens een heel flugel flesje op een avond (ca. 5 buisjes), en verder alleen bier. Das heerlijk, lekker vaag. Ik moet wel zeggen dat mijn lichamelijke gesteldheid goed is, ik sport veel en dat speelt zeker mee.
Ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen maar GHB met alcohol moet nemen, maar men hoeft niet te denken dat GHB en alcohol per definitie voor problemen zorgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 10:41:
http://www.disinfo.com/archive/pages/article/id1430/pg1/

Das een Amerikaanse site. Amerika is verre van objectief. Een voorbeeld kan gevonden in de manier waarop er op Crack is gereageerd in de jaren 80 en 90. Het zou een drug zijn waaraan je na 1x gebruiken direct verslaafd zou zijn. Het zou voor de vernietiging van de Amerikaanse tieners en jong volwassenen zorgen. Niks is minder waar gebleken.
Mochten jullie aan mijn woorden twijfelen, dan beveel ik het boek "Crack in America: Demon Drugs and Social Justice" van Craig Reinarman en Harry Gene Levine aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 10:59:
Das een Amerikaanse site. Amerika is verre van objectief. Een voorbeeld kan gevonden in de manier waarop er op Crack is gereageerd in de jaren 80 en 90. Het zou een drug zijn waaraan je na 1x gebruiken direct verslaafd zou zijn. Het zou voor de vernietiging van de Amerikaanse tieners en jong volwassenen zorgen. Niks is minder waar gebleken.
Mochten jullie aan mijn woorden twijfelen, dan beveel ik het boek "Crack in America: Demon Drugs and Social Justice" van Craig Reinarman en Harry Gene Levine aan.

misch moet je dan eerst maar es lezen wat r staat
niet iedereen is amerika is een kloon van Bush

Waarschuw beheerder
Hahahaha, je hebt helemaal gelijk.

But despite the media's consensus, these implications are egregiously false.

Vergeef me ik was net wakker, ik ben dat hysterische gelul over de "gevaarlijkere" drugs en dan met name GHB een beetje zat!
Ik moet me altijd verdedigen/verantwoorden tegen die moraal-ridders wanneer ik is een buisje GHB door mn bier gooi. Donder toch op..!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat zo'n gelul. Ik drink echt de hele avond bier en GHB

deed ik ook altijd en maakte +/- 20 ml GHB op nooit problemen mee gehad (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Vergeef me ik was net wakker, ik ben dat hysterische gelul over de "gevaarlijkere" drugs en dan met name GHB een beetje zat!
Ik moet me altijd verdedigen/verantwoorden tegen die moraal-ridders wanneer ik is een buisje GHB door mn bier gooi. Donder toch op..!

:respect:

ik voer de discussie zooooooooo vaak over mensen die zoveel te zeiken hebben over G.
en zelf komen ze elke keer langs voor pillen, ze weten gewoon niet beter. maarja ik heb al zoveel preken gehouden over de voordelen van de G ten opzichte van eigenlijk alle andere drugs dat ik er zo moe van word..
eigenlijk moeten ze het ook maar zelf weten, maar mensen gaan naar de klote voor niks....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 15:40:
deed ik ook altijd en maakte +/- 20 ml GHB op nooit problemen mee gehad (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:27:
ik voer de discussie zooooooooo vaak over mensen die zoveel te zeiken hebben over G.
en zelf komen ze elke keer langs voor pillen, ze weten gewoon niet beter. maarja ik heb al zoveel preken gehouden over de voordelen van de G ten opzichte van eigenlijk alle andere drugs dat ik er zo moe van word..
eigenlijk moeten ze het ook maar zelf weten, maar mensen gaan naar de klote voor niks....

(y)Met jullie kan ik praten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 02:15:
Er is niks mis met GHB!

Er is zeker wel iets mis met GHB hoor!

Het raakt veel te snel op :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 17:27:

:) mooi gezegd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 15:28:

valt best mee:O
Waarschuw beheerder
G is idd super lekker..
het is gewoon klote dat als je te weinig neemt, je weinig merkt, en neem je te veel dan ga je weer out. wel os het gevaarlijk het met andere verdovende middelen (alcohol bijv) te nemen. omdat je hartslag zo omlaag gaat kun je daardoor in een recersible coma raken. niet best...

in combi met pillen is het ook super, maar dat schijnt ook weer niet goed te zijn. omdat je je hartslag met pillen verhoogd, en daarna met de g weer drastisch verlaagd is dat weer niet best voor je hart...

maar goed, het is en blijft lekker spul....

Waarschuw beheerder
donateur
Heb 't gecombineerd met XTC, speed, 2CB:kwijl:, alcohol tis allemaal lekker zolang je maar weet waar je mee bezig bent, kan er nie zo heel fout gaan :no:

En gaat 't wel een x fout ff lekker pitten dan (Y) (al is da bij mij maar 1 x ooit voorgekomen en heb 't toch veel gehad :yes: )

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook met alles gecombineerd, ook met 2cb, maar ook met paddestoelen, etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wobin op donderdag 27 oktober 2005 om 11:43:
Of met keta :D

die combi kan wel behoorlijk naar uitpakken trouwens..

Waarschuw beheerder
zitten er gevaren aan GHB dan:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 12:34:
zitten er gevaren aan GHB dan

tuurlijk zitten er gevaren aan.
overal zit gevaar aan, autorijden is ook gevaarlijk als je niet voorzichtig bent.

bij G moet je gewoon oppassen dat je niet teveel dosseert..leer eerst je eigen goede dosis kennen door beetje te experimenteren (begin bij 2ml, daarna een keer 3ml, 4ml, 5ml, tot je jou perfecte dosis gevonden heb.)
probleem alleen is dat niet elke G even sterk is, en dat je niet elke keer netzoveel gegeten/geslapen hebt..
vandaar dat je beter te weinig kan nemen dan te veel. ik begin eigenlijk altijd met 3ml en daarna ga ik de dosis beetje opvoeren tot max 6ml per dosis.

ik raad toch echt iedereen af het te combineren met alcohol trouwens..vind het echt dom om dat te doen.
G alleen vind ik veel leuker dan alcohol, dus zie sowieso die combi niet in? en verder zijn eigenlijk alle gevallen van mensen die naar t ziekenhuis moesten of overleden zijn, door de de combi g+alcohol geweest..

laat die alcohol dus lekker staan zeg ik; maarja je moet verder allemaal zelf weten wat je doet, ik sluit een coma/ziekehuisbezoekje gewoon liever uit dan dat er ergens een risico is.

En neem niet bij als je al superlekker van de G voelt, wacht gewoon minimaal 2 uur voordat je een nieuwe dosis neemt.

Waarschuw beheerder
hahaha relaxt....
gewooon heel verhaal typen moehaha:P
haha

Waarschuw beheerder
durf niet stel je voor dat ik t leuk vindt.;)pff
Waarschuw beheerder
Het gevoel van ghb is net als bij ongeveer elke drug niet uit te leggen...
Als ik het zou moeten omschrijven: een kruising tussen mdmda en aangeschoten.

En er kan zeker gewenning optreden met ghb.

En natuurlijk kun je alcohol drinken icm. ghb. Maar doe het gewoon niet. Zeker niet als je weinig ervaring hebt met ghb.Het kan zo vaak goed gaan maar als het 1x mis gaat...

grzzICE

Waarschuw beheerder
anti pogo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Icemanreturns op donderdag 27 oktober 2005 om 14:51:
En natuurlijk kun je alcohol drinken icm. ghb. Maar doe het gewoon niet. Zeker niet als je weinig ervaring hebt met ghb.Het kan zo vaak goed gaan maar als het 1x mis gaat...

(Y)
En als je denkt dat iedereen onderhand wel weet hoe en wat met g, maar nee hoor. laatst was iemand bij ons en die wilde wel eens g proberen. dus wij willen gewoon rustig een dopje pakken voor hem en heel weinig geven. Had hij ondertussen toen wij even niet oplette de fles g op zijn mond gezet en paar goede slokken genomen alsof het een nieuw soort breezer was :vaag:
Daarna vertelde hij ook nog doodleuk dat hij een fles pasoa in zijn eentje had leeg gedronken vlak voordat hij naar ons was gekomen :(
Waarschuw beheerder
slaan die gast:S

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een mongool :X
Waarschuw beheerder
donateur
kheb zaterdag twee buisjes op icm een jointje en 5 adamertjes bier. werd wel flink wazig, maar ben niet out gegaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op maandag 31 oktober 2005 om 13:11:
maar ben niet out gegaan

Gaat 9 van de 10x ook wel goed. Maar had je niet het idee dat je de g veel minder voelde? Heb al paar x meegemaakt dat mensen niks van de g voelde en alle hadden ze van te voren paar biertjes gedronken. Net of de alcohol de werking tegen gaat ofzo???

icm een jointje

Samen met xtc en een jointje is de beste combi vind ik (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja werd alleen beetje happy van de G, begon wel te zweten als een otter toen de G, A, en H in volledige werking waren 8)

Waarschuw beheerder
Zaterdag aan de xtc/speed en zondag aan de ghb.... en lekker slapen :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 31 oktober 2005 om 19:41:
gisteren voor de 1e x ghb gehad

ik vind het maar kutspul

had je er wel wat van gemerkt? want als je te weinig pakt merk je er geen bananenaap van

Waarschuw beheerder
Dalijk om 23uur gaat hij van bnn ghb proberen, kijken wat nou precies de gevaren zijn dan de ongeschreven regels die we kennen (Y)
Waarschuw beheerder
als ze daar op ingaan...:P
Waarschuw beheerder
Kheb 't gezien. De dosis was precies afgemeten en hij merkte er weinig van. Vond xct toch veel beter.........
Zal dan per persoon wel verschillend zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beccy^ :bounce: :D op maandag 31 oktober 2005 om 19:44:
pil of pep met GHB is

:respect: zeker waar :jaja:

na een sterke herbal, of 2 is t ook zeer goed te doen, bijv thuis. wordt je vaag, maar kan je niet in slaap vallen :)
iemand een remedie tegen t misselijk worden? blijft soms lang aanhouden :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 1 november 2005 om 09:37:
iemand een remedie tegen t misselijk worden? blijft soms lang aanhouden

appelsap drinken(y)en geen vette hap voor je in ga nemen en je moet je G in de koelkast bewaren ken oud worden ken je ook misselyk van worden zegge ze8)

Waarschuw beheerder
dr zijn altijd wel gevare met drugs risicos heb je altijd je moet alleen je grens wete en oplette waar je het haalt en of het beetje vertrouwt is:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:15:
je moet alleen je grens wete en oplette waar je het haalt en of het beetje vertrouwt is

is idd belangeryk(y)8)
Waarschuw beheerder
haha

Ja...die Fillemon van Spuiten en slikken heeft duidelijk nix gemerkt. Zal wel net wat te weinig gepakt hebben....

Kut voor hem :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Icemanreturns op dinsdag 1 november 2005 om 15:19:
Ja...die Fillemon van Spuiten en slikken heeft duidelijk nix gemerkt. Zal wel net wat te weinig gepakt hebben....

Ws gewoon teveel gegeten, op lege maag werkt het 10349875 x beter en leuker! :9

Uitspraak van Icemanreturns op dinsdag 1 november 2005 om 15:19:
Kut voor hem :D

Idd! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beccy^ :bounce: :D op dinsdag 1 november 2005 om 12:02:
appelsap drinkenen geen vette hap voor je in ga nemen en je moet je G in de koelkast bewaren ken oud worden ken je ook misselyk van worden zegge ze

GHB hoef je, mits goed gefabriceerd, niet in de koelkast te bewaren. Wanneer je GHB niet koel bewaart, wordt ie alleen geconcentreerder. Maar dan moet ie al maanden niet gekoeld bewaard worden. Wat wel kan als het het goede GHB is, dat hij bij niet gekoelde opslag uit-kristalliseerd.
Je houdt dan een 'vaste' stof over (Net zoals ze special K maken).

Dosering is opzich niet zonder risico's. Je denkt al snel dat het niet werkt, waardoor je nog wat neemt etc.
Probleem is dat opeens wel kan werken, en dan door de hoge dosering ook direct extreem.
Als je 'out' drijgt te gaan van de GHB, zoek een koele plaats op en blijf bewegen.
Ook als iemand al 'out'is van de GHB deze persoon blijven prikkelen zodat ie bij blijft. Doe je dit niet is het risico zeer aanwezig dat deze persoon van een diepe slaap in een coma raakt.

Verder is het zeker onzin dat GHB je serotonine-systeem aantast.

[img width=128 height=128]http://members.home.nl/wimjrkitzen/pics/Flyers/gb2.jpg[/img]

Houd me er ook niet altijd aan, maja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:13:
GHB hoef je, mits goed gefabriceerd, niet in de koelkast te bewaren. Wanneer je GHB niet koel bewaart, wordt ie alleen geconcentreerder.

ow oke dus ut hoef niet ik heb wat in de koelkast liggen moet ik ut dr uit halen dan??
Waarschuw beheerder
donateur
whehe in de koelkast..

"marcello wat is dat?"
"eh.. helder bronwater ma" 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beccy^ :bounce: :D op dinsdag 1 november 2005 om 18:23:
ow oke dus ut hoef niet ik heb wat in de koelkast liggen moet ik ut dr uit halen dan??

Ligt eraan.
Wanneer heb je hem gekocht (hoe oud het ongeveer is)
Of het verdunt is.
En wanneer je het wilt consumeren.
Maar normaal gezien kun je het wel een aantal maanden (tot een half jaar) ongekoeld bewaren.
Kan veel langer, maar ik weet niet welke GHB jij hebt...

-Zorg wel dat het luchtdicht bewaart wordt, in een zo klein mogelijke verpakking.
-Niet in direct zonlicht bewaren (lieft compleet donker zoals alle medicijnen)
-Niet te warm bewaren (kamertemperatuur is prima, maar niet boven de 25°C).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:06:
Ligt eraan.
Wanneer heb je hem gekocht (hoe oud het ongeveer is)
Of het verdunt is.

nou ut is niet zo oud nee en ik heb ut gewoon in buisjes zitten
Kan veel langer, maar ik weet niet welke GHB jij hebt...

weet ik ook niet hy is wel heel dik
Niet in direct zonlicht bewaren (lieft compleet donker zoals alle medicijnen)
-Niet te warm bewaren (kamertemperatuur is prima, maar niet boven de 25°C).

thks(y)goed om te weten

Waarschuw beheerder
donateur
U're welcome...
Waarschuw beheerder

Ja komt omdat 't te precies gedoseerd was, te weinig dus voor hem. Wel jammer ja, want als je het toch eenmalig probeert, is het ook wel leuk om er iets van te merken.
Hij kreeg alleen slappe armen en benen. Nou fijn, lekker als je wilt dansen en je benen zijn slap.........Nix voor mij dan denk ik. Hoef niet super actief te worden, maar me benen moeten wel willen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 2 november 2005 om 19:57:
Nix voor mij dan denk ik. Hoef niet super actief te worden, maar me benen moeten wel willen

t is ook nie echt iets voor op n feest vin k..
meer voor thuis om te relaxen.. muziekie er bij :9
Waarschuw beheerder
Ja dan kan zijn, maar een paar vrienden gebruiken het op feestjes.........en ze worden niet echt actief nee.
Thuis is dan beter misschien.

Waarschuw beheerder
donateur
op feestjes is relaxt hoor!
Waarschuw beheerder
kheb anders op ghb lekker kunnen dansen:D en kwas echt wel vaag. maja denk dat je gwoon de juiste muziek moet hebben dan..
Waarschuw beheerder
De meningen zijn schijnbaar nogal verdeeld. Denk toch dat 't niet mijn ding is..........Maar uh, uitproberen kan altijd, hah. Dan wel thuis idd.
Je kunt er hier ook bijna niet aan komen, echt errug moelijk!
Waarschuw beheerder
t grote voordeel van ghb voor mij is dat je niets ziet ervan. en als je t wel ziet kan t ook dronkenschap zijn
Waarschuw beheerder
Tja, kzie het ook niet altijd als mensen coke hebben gehad hoor. Kijk, van p... krijg je grote pupillen, als je teveel drank hebt gehad dat zie'k ook wel en bij Wiet heb je van die kleine of rooie oogjes. Dus hoe iemand eruit ziet met G, kzou het niet weten, ziet nix idd denk ik. Aan vrienden van mij kan ik ook nix zien als ze zeggen wat gehad te hebben.............en je schijnt de volgende dag nergens geen last van te hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 2 november 2005 om 20:15:
Dus hoe iemand eruit ziet met G, kzou het niet weten, ziet nix idd denk ik. Aan vrienden van mij kan ik ook nix zien als ze zeggen wat gehad te hebben.............en je schijnt de volgende dag nergens geen last van te hebben?

Klopt helemaal. Het vervormt niks in je gezicht ofzo.

En nee, de volgende dag heb je nergens last van. Sterker nog, 3 uur na inname voel je eigenlijk helemaal niks meer. Geen moe gevoel, geen katerachtige dingen, helemaal niks. Als je vergeetachtig bent zou je niet eens meer weten dat je wat gedaan hebt. (Y)

Waarschuw beheerder
vind dat mensen met g op, vaak een verbaasde bange blik hebben:d

Waarschuw beheerder
donateur
kan onderhand zwemmen in de G 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 22:08:
vind dat mensen met g op, vaak een verbaasde bange blik hebben

haha ja dat klopt daar heb ik mezelf ook welles op betrapt en hebben ze ook welles gezegt
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt idd bekend :jaja:
whehe..

zogenoemde g-hoof
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 3 november 2005 om 22:31:
klinkt idd bekend
whehe..

zogenoemde g-hoof

:d :yes: uhu
Waarschuw beheerder
donateur
zondag weer :9

Waarschuw beheerder
donateur
vink wel grappig zeggen ze voor wie ben jij op de loop dan haha

Waarschuw beheerder
donateur
Och,

is me nog nooit opgevallen :/
Moet er toch maar op gaan letten, en zo es de foto's gaan checken...
Maar over welke hoeveelheden hebben we het dan?
Loop je dan met zo'n infuus-karretje over de party?
Want ik slok toch aardig wat weg, maar heb geen angstvallige blik (denk ik) :/

Waarschuw beheerder
donateur
dat hij bij niet gekoelde opslag uit-kristalliseerd

Klopt heb ik ook wel es gehad dat er op de rand van de fles en dop een soort kristalachtige goedje zat :)

En die angst blik klopt ook wel maar dan moet je wel heel de avond al G weg aant kappen zijn, teminste bij mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 22:08:
vind dat mensen met g op, vaak een verbaasde bange blik hebben

Ja dat herken ik ook wel, maar dan vooral in combi met een pilletje. Daar kan ik echt scheel van gaan kijken :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 4 november 2005 om 09:13:
Ja dat herken ik ook wel, maar dan vooral in combi met een pilletje. Daar kan ik echt scheel van gaan kijken

das ook met drank en snoepgoed:)

bange blik is wat overdreven, maar verbaasd herken k wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 09:11:
En die angst blik klopt ook wel maar dan moet je wel heel de avond al G weg aant kappen zijn

hahaha ja da was bij mij ook laatst dacht iemand dat ik pillen ophad ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 20:54:
Klopt helemaal. Het vervormt niks in je gezicht ofzo.

Nou ik zie toch elk weekend me vrienden er Spastisch bij lopen, Als 'n mongool overkomen en het net 1 grote dierentuin is op de zondag :P
Mja dat zou ook wel komen door speed + G te nemen elkaars tegen werkingen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diedus op vrijdag 4 november 2005 om 09:13:
Ja dat herken ik ook wel, maar dan vooral in combi met een pilletje. Daar kan ik echt scheel van gaan kijken

Als ik G pak doe ik dat zelden of nooit met een pilletje, G vind ik een veel relaxter gevoel. Als ik dan een pilletje pak verneuk je het g gevoel. En van pillen ben je gelijk afwazig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 13:13:
Nou ik zie toch elk weekend me vrienden er Spastisch bij lopen, Als 'n mongool overkomen en het net 1 grote dierentuin is op de zondag
Mja dat zou ook wel komen door speed + G te nemen elkaars tegen werkingen

Haha idd je kan echt wel wat zien als iemand g gebruikt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ha, nou ik weet niet wat je er mee wilt bereiken,vrouwen raken suf en jij krijgt hem niet meer omhoog....nee laat maar!!!
het leven is zonder ook leuk genoeg en als je moe wordt? nou dan wordt je moe.....ik hoef geen pillen,xtc,speed etc etc...bovendien is het nog strafbaar ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 1 november 2005 om 09:37:
emand een remedie tegen t misselijk worden?

G niet met een volle maag innemen:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nou je kan echt niet duidelijk zien aan mensen of ze GHB op hebben hoor..

ze zijn gewoon heel vrolijk, en soms als je ze in de ogen kijkt zie je een beetje wazige blik..maar bang??? nee dat heb ik nou nog nooit gezien..

ja als iemand op het randje van slapen ligt dan willen ze nog wel eens gek gaan kijken maar dat is tog niet de bedoeling, wel?

en g op een party is wel chill hoor :yes:
ik doe altijd een uurtje voor het eind 4 ml nemen en dan worden alle scherpe randjes van het MDMA gevoel weggevaagt door het chille g-gevoel..:D als een vogeltje zo vrij, voel je je dan whehehehehhee

Waarschuw beheerder
donateur
G niet met een volle maag innemen

als ik dit doe voel ik niets of veel later pas een veel zwakker gevoel...

g op een lege maag is (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:22:
als ik dit doe voel ik niets of veel later pas een veel zwakker gevoel...

g op een lege maag is

Precies, je bent dan veel meer nodig voor hetzelfde effect.
Maar sommige mensen worden misselijk als ze g nemen met een volle maag. Wel jammer dat je minder van de g voelt met een volle maag maar et effect blijft dan wel langer aanhouden.

Waarschuw beheerder
donateur
klopt het word dan in principe gereduceerd afgegeven ;)

ja soms is het wel kut als je net veel hebt gegeten en mensen komen met goede ideeën :P whehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:21:
maar bang??? nee dat heb ik nou nog nooit gezien..

Ik ken die blik wel. Heeft iemand die op puntje van outgaan staat vaak. Als ze half indutten, en je doet iets om ze wakker te houden, kijken ze vaak zo naar je. Omdat je dan in je hoofd al het idee hebt dat je lekker ligt te slapen terwijl je dan in dezelfde seconde weer beseft dat je helemaal niet slaapt. Ja, moeilijk uit te leggen wat ik bedoel :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:00:
vrouwen raken suf en jij krijgt hem niet meer omhoog....

Suf is relax en dat ie niet omhoog zou komen heb je met g geen last van hoor (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:00:
bovendien is het nog strafbaar ook.

Oh jeemig, laten we er maar gouw mee stoppen dan :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken die blik wel. Heeft iemand die op puntje van outgaan staat vaak.

idd, dan kan ik me dat ook goed voorstellen. omdat diegene dan vaak best verward is.. helemaal als die al eventjes wegvalt en nog ff wakker word..:P

Oh jeemig, laten we er maar gouw mee stoppen dan.

whehehe zo´n opmerking kwam bij mij ook al op :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe altijd een uurtje voor het eind 4 ml nemen en dan worden alle scherpe randjes van het MDMA gevoel weggevaagt door het chille g-gevoel.. als een vogeltje zo vrij, voel je je dan whehehehehhee

Haha dat doe ik ook vaker, heb je n8 door gefeest op speed ofzo, en dan rond half 6 buisje G weg snoepen, word altijd helemaal gek dan :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
idd, heeeerlijk is dat 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg mij af WAAR GHB nou precies slecht voor was

nergens voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 18:11:
Jaah dat gaat altijd hard he..

Veeeeeeeeel te hard ;)

Waarschuw beheerder
donateur
idd de buisjes vliegen je fles uit....%)

Waarschuw beheerder
De inhoud van m'n fles vliegt door m'n slokdarm

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 18:11:
Jaah dat gaat altijd hard he..

Is erg hoor, ene week kijk je naar je fles ohh er zit nog zat in, paar weken later fles leeg :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 00:29:
Is erg hoor, ene week kijk je naar je fles ohh er zit nog zat in, paar weken later fles leeg

Ja, en de eerste helft lijkt veeel langzamer te gaan dan de tweede helft :( 1 groot complot :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 00:29:
Is erg hoor, ene week kijk je naar je fles ohh er zit nog zat in, paar weken later fles leeg

moet je 2 flessen kopen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 12:49:
moet je 2 flessen kopen :)

hehe, je moest es weten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 00:40:
hehe, je moest es weten

ik ben alwetend. grompelderpersoepmansbakkerlasapparatuurexpertmankerelvaagventjesaspelnasrepel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 00:40:
hehe, je moest es weten

Ik wou zeggen hehe B)

Waarschuw beheerder
Ik kon altijd BETER dansen op G.. lekkah.. goede feeling voor de muziek, gewoon SUPER>
Waarschuw beheerder
Nou, voor de eerste x geprobeerd samen met me vriend, lekker thuis...........

't Was helemaal nix!!!!

Merkte d'r nix van :( ook niet een heel klein beetje en we hebben toch echt een paar dopjes van dat spul gehad. Jammer, tegenvaller dus........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 29 december 2005 om 20:44:
Merkte d'r nix van ook niet een heel klein beetje

Hadden wij de 1e X ook.....voorzichtig dosis beetje verhoogd (y)
Waarschuw beheerder
Hebben eerst een dopje genomen, na 45 min nog helemaal nix, toen weer een dopje, weer een uur gewacht, weer nix, toen nog een dopje.
Totaal binnen 3 a 4 uur, 4 dopjes per persoon en nog nix geen resultaat :(

...
Waarschuw beheerder
En tuurlijk hoor je zulke negatieve verhalen, dat we idd erg voorzichtig zijn geweest met de dosis.....

Als je beide voor pampers ligt in de woonkamer, daar heb je ook niks aan!
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik gemerkt heb bij heftig ghb gebruik is dat je tong erg gaat opzetten,vooral achter in je keel...waardoor je een benauwend gevoel krijgt...

bij iemand die out gaat moet je er altijd voor zorgen dat hij op zijn zij of buik ligt,daar voorkom je mee dat die gene zijn tong kan inslikken,en als hij moet overgeven dat het er uit loopt....

ghb is eigenlijk een soort zout oplossing,dus een nare bijwerking is uitdroging,zorg ervoor dat je er erg veel bij drinkt...
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook dat ik "genept" was omdat ik nix merkte.....'t Smaakte ook naar water met zout.......
Waarschuw beheerder
donateur
hoe zag het eruit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *bitch* op donderdag 29 december 2005 om 21:16:
wat ik gemerkt heb bij heftig ghb gebruik is dat je tong erg gaat opzetten,vooral achter in je keel...waardoor je een benauwend gevoel krijgt...

had je niet gewoon last van verkouden heid!
Waarschuw beheerder
donateur
tja,zo zie je maar weer,je hebt ook mensen die denken dat ze ergens verstand van hebben,en dan door zo´n opmerking flink door de mand vallen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *bitch* op donderdag 29 december 2005 om 21:16:
ghb is eigenlijk een soort zout oplossing,dus een nare bijwerking is uitdroging,zorg ervoor dat je er erg veel bij drinkt...

Tis indd eigenlijk een zoutoplossing, maar zout houdt juist vocht vast in plaats dat je er van uitdroogd!
Waarschuw beheerder
donateur
is dat zo...

waarom word je dan aan een infuus gezet als je out gaat

Waarschuw beheerder
Wordt jij aan het infuus gezet dan als je outgaat?

Waarschuw beheerder
Te veel zout is niet gezond, want het houdt vocht vast. Daar word je dik van en het vermoeit het hart. Daarom mogen sommige mensen geen zout gebruiken. Als vervanging gebruiken zij bijvoorbeeld tuinkruiden, zoals peterselie, selderij en bieslook. Zoutvervanger bij uitstek is het gekende laurierblad.

(Bron Wikipedia.org)
Waarschuw beheerder
donateur
op een feest word je aan het infuus gezet ja....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *bitch* op zaterdag 31 december 2005 om 00:53:
op een feest word je aan het infuus gezet ja....

Dit is inderdaad om uitdroging te voorkomen,ze weten immers niet waardoor je outgegaan bent. XTC en Speed drogen je nogal uit namelijk, dansen en springen ook.

P.S. Zo'n infuus bevat meestal een zoutoplossing;)

Waarschuw beheerder
ff tusse de zout oplossing door...

mijn goeie voornemen : MEER GHB EN VAKER :kwijl: :yes:
Waarschuw beheerder
hoe zag het eruit

Gewoon, net zoals water, blank dus
Waarschuw beheerder
donateur
goei voornemen midas,
je heb zeker nooit teveel gepakt
of ghb verkeerd gezet.....
tis wel me favo drugs maar echt nie n0g vaker....
Waarschuw beheerder

Ik vind dat mensen met G op niet echt bang kijken maar meer verbaasd!!!!!
en dan natuurlijk die onnatuurlijke witte vaatdoeken kleur

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of de vraag al in dit topic aan de orde is gekomen, maar als je in ml. kijkt, hoeveel is een normale dosis dan? Die buisjes heb ik niet, wel een maatspuit en een fles G in de koelkast :p

Laatste keer dat ik het gebruikte is alweer een jaar of 7 terug, dus ben even kwijt hoe het ook alweer zit met dosering.
Waarschuw beheerder
ligt aan hoeveel je gegeten hebt, of je moe bent, je lichaamsgewicht etc. n buisje tot de nok toe vol is 5 ml.
n half buisje nemen zou ik zeggen en dan kijken of je genoeg hebt.
Waarschuw beheerder
Buisje is inderdaad 5 ml... maar een half buisje om te beginnen lijkt me ook meer dan genoeg
Waarschuw beheerder
Ik vind het helemaal niks. Ik had het gevoel of ik een fles vodka naar binnen had gegoten.Net of ik dronken was. Zo slap en moe werd ik ervan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Sandra (6) op vrijdag 24 maart 2006 om 16:17:
Ik vind het helemaal niks. Ik had het gevoel of ik een fles vodka naar binnen had gegoten.Net of ik dronken was. Zo slap en moe werd ik ervan.

Moet je na gaan: een hele fles vodka in 1 buisje!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 16:59:
Moet je na gaan: een hele fles vodka in 1 buisje!:D

haha is weer niet zo goed v/d economie :p
Waarschuw beheerder
Ik ga dit hele drugs forum doorspitten, vorige week heb ik wat GHB gevallen gehad waarvan 1persoon echt ernsig was, zelfs het ambulance personeel maakte zich zorgen, grote kerel van ik schat 110/115 kilo die helemaal niks meer deed, grauw koud, lage hartslag die ook nog eens onregelmatig was. Ik heb veel gezien, schieten steekpartijen, kapottenflessen langs iemand zijn keel, maar die GHB shit, man, te erg gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 31 maart 2006 om 14:26:
vorige week heb ik wat GHB gevallen gehad waarvan 1persoon echt ernsig was, zelfs het ambulance personeel maakte zich zorgen, grote kerel van ik schat 110/115 kilo die helemaal niks meer deed, grauw koud, lage hartslag die ook nog eens onregelmatig was

Moet een combinatie geweest zijn(combi met alcohol komt het meest voor.).

Van een overdosis GHB ga je alleen 'slapen'.

Waarschuw beheerder
ghb is niet slecht voor je organen en het brengt ook je serotine peil niet naar beneden er treed zeker wel een gewennig op na regelmatig gebruik maarja het is ook verekte lekker
Waarschuw beheerder
gewoon puur in ej aderen sputien als het toch niet slecht voor je is b)

Waarschuw beheerder
ik heb het nog nooit gedaan en t lijkt me wel een keer leuk om t te proberen..

maar nu is mijn vraag, hoeveel ghb kopen jullie per keer in? gaat dat per deciliter of per liter??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 16:43:
gaat dat per deciliter of per liter??

kan zelfs per buisje daat zit wat.. uuhhh 10 ml in?

lkkr voor op de after (Y)

Waarschuw beheerder
mmmmm wie o wie kan mijn helpen aan ghb

Waarschuw beheerder
hey ik koop meestal per liter maar voor iemand die da een keer wilt testen heeft dat geen nut dan kun je beter een of twee buisjes halen daar zit 0,5ml in dan kun je het tenminste de goede dosering innemem want als je nock gaat dat is alleen maar zonde van je tijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:53:
goede dosering

Ik begin meestal met 1 buisje, en na een half uur tot uur nog 1 buisje.
En dan voel je vanzelf wel wanneer het tijd is voor de volgende(Y)
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 29 december 2005 om 20:44:
Nou, voor de eerste x geprobeerd samen met me vriend, lekker thuis...........

't Was helemaal nix!!!!

Merkte d'r nix van ook niet een heel klein beetje en we hebben toch echt een paar dopjes van dat spul gehad. Jammer, tegenvaller dus........

Dat had ik nou de eerste 2 of 3 keer ook met GHB dat ik er niks van voelde en dus niks aan vondt.
Maar nu gaat een gehaktballetje er altijd wel in, en smaken smaken nog goed ook:D

Waarschuw beheerder
Maar nu gaat een gehaktballetje er altijd wel in, en smaken smaken nog goed ook

hahaha ja het blijft lekker die bijpotters

Waarschuw beheerder
Nouw ik heb het geleerd hoor wat een klote zooi is dat zeg..!!
De dag voor masters kwam ik in het ziekenhuis terecht door die troep heb zitte shocke alles de dokter zei dat ik geluk had dak nog leefde

Waarschuw beheerder
tja het is maar net hoe je ermee omgaat ik drink het nu ondertussen 7 jaar en ben nog nooit in een ziekenhuis terecht gekomen en er zijn ook mar zat die door alcohol bloedvergiftiging krijgen of het aan de hart krijgen door de coke of je halve hersenpan weggefreten door de speed iedere drugs heeft zo zijn voor en nadelen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de eerste keer is voor mij al een paar jaartjes geleden, maar ik heb toen samen met een vriendin ieder een half buisje gedronken na een half uurtje begon het te werken je voelt je lekker relax. ik ben nog nooit in een ziekenhuis terecht gekomen, maar een vriend van mij wel en die heeft 3 dagen in coma gelegen en de doktor zei dat hij veel geluk heeft gehad dat hij nog leefde

Waarschuw beheerder
ja dan kwam tie goed weg maar hoeveel had hij wel nie opgedronken?

Waarschuw beheerder
-1
dat durf ik niet te zeggen maar hij had ook pillen en coke gehad dus die 3 samen is al niet goed. maar hij echt veel geluk gehad ook dat zijn hersens niet beschadigd waren voor hetzelfde zat hij nu in een rolstoel. ghb is wel relax maar ik zie er ook veel misbruik van maken die het bij iemand in het drankje doen.