Partyflock

Forumonderwerp · 797529
8591x bekeken

Waarschuw beheerder
Eey guys,

allereerst wil ik jullie vragen om gewoon concreet antwoord te geven op deze vragen... en niet gelijk dit hele topic volgooien met hoe slecht het wel niet is.

Ik vroeg mij af WAAR GHB nou precies slecht voor was. Ik weet dat het een lichaamseigen stof is, en dat het lichaam weinig moeite hoeft te doen om de stof af te breken.. Kan iemand mij concreet vertellen waar het slecht voor is? Welke organen?

En mijn tweede vraag was of er gewenning op treed bij het gebruik van GHB.

Mijn derde en tevens laatste vraag is of GHB ook het serontine peil omlaag haalt.

Alvast bedankt guys..

Waarschuw beheerder
donateur
teveel nemen

moet je ook nie teveel nemen......

Waarschuw beheerder
Ik gebruik GHB al lange tijd dagelijks. Savonds 4ml. Na een jr dagelijks gebruik heb ik aan 4ml nog steeds voldoende.

Dus in mijn geval is er geen sprake van gewenning.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn geen gevaren :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gevaren zijn er wel :yes:

Maar ervaren gebruikers weten er mee om te gaan.......
Waarschuw beheerder
Heb wel is ghb op..
gewoon niet gaan flippen of met rare gasten mee gaan of alchol bij drinken of te veel op hebben
dan is alles goed :)
en kan je lekker op de wolkjes lopen bij rotterdam cs

*hiiii cheers

Waarschuw beheerder
ene kant lijkt mij het leuk.
maar de grens tussen lkkr gaan en in slaap vallen/coma raken is zo klein

Waarschuw beheerder
juist! en DAAROM moet je je ghb ook laten testen!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk zijn er gevaren met GHB.
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht ;)
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen :P

maar het is gewoon een beetje jammer dat alleen de negatieve kanten zo belicht worden met GHB, terwijl het ZOVEEL positieve kanten heeft!!
en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.:no:
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....:no:

Waarschuw beheerder
juist!

:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik verkies GHB boven alles. Het geeft me weliswaar niet de rush van goeie mdma, maar het levert tenminste geen kater op.

Ik maak het zelf, en weet dus ook wat erin gaat. Mn voorlaatste batch is getest op 50% Na-GHB. Das bijna het hoogst haalbare rendement.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:46:
Mn voorlaatste batch is getest op 50% Na-GHB. Das bijna het hoogst haalbare rendement.

Hmmmmmmmm :kwijl:
Waarschuw beheerder
doe mij maar flessie dan :)
Waarschuw beheerder
doe mij maar een gtje
heerlijk ga de 8ste ook aan de G op awake
genieten van de funy techno en de lasers

Waarschuw beheerder
hihi....
Waarschuw beheerder
wanneer gaan wij weer eens aan de G lieniemienie?

een beetje een relax feestje
kraakpiep?

zoiets of een keer thuis spacen op G

Waarschuw beheerder
ehmzzzzzzzzzzzz...geen idee!

(k)

Waarschuw beheerder
mij hebbe ze GHB n keer in mn drinke geflikkerd!! khad redelijk veel gedronken!! ben in t ziekenhuis beland:S:S

echt heel zielig als je zoiets doet:S:S

Waarschuw beheerder
GHB is niet slecht voor je als je het met mate gebruikt..
je lichaam maakt het zelf ook aan ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:24:
GHB is niet slecht voor je als je het met mate gebruikt..
je lichaam maakt het zelf ook aan ...

wat is voor jou: 'met mate gebruiken?'

En ja, het is ook een lichaams eigen stof...dat klopt!

voor meer info: www.unitydrugs.nl

Waarschuw beheerder
20 minuten knock-out liggen is niet zo prettig

kut ghb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 14:04:
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht ;)
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen :P

maar het is gewoon een beetje jammer dat alleen de negatieve kanten zo belicht worden met GHB, terwijl het ZOVEEL positieve kanten heeft!!
en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.:no:
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....:no:

Nix aan toe te voegen. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
20 minuten knock-out liggen is niet zo prettig

valt wel mee toch....
ben ooit 1 x verkeerd gegaan op de G 2 uur liggen slapen bij iemand thuis daarna gewoon weer op stap gegaan (Y) en ik voelde me nog fit ook :)
was trouwesn ook 1ste en enige x!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:50:
G is gewoon kutbende.
Ik heb zoveel gebruikt ,speed ,xtc ,keta ,coke , en weet ik wat nog meer.
Maar GHB is gewoon rommel , de grens tussen feelgood en slapen of evt coma is gewoon ranzig dun.
GHB thuis gebruiken met een maatbeker en GHB waarvan je de sterkte kent etc kan nog wel , maar buisjes achterover gooien waarvan je niet weet hoe of wat neigt naar ellende.

Niks voor mij , geef mij maar iets waarmee ik nog controle heb

Ik sluit me hier helemaal mee aan!! Ik heb mensen beheuuurlijk raar zien doen! geen g voor mijn of me meisie! dan maar xtc ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mensen beheuuurlijk raar zien doen! geen g voor mijn of me meisie! dan maar xtc ofzo.

ieder zn eigen mening, maar had je ook gevraagd hoeveel die mensen gebruikt hadden? en heb je nog nooit iemand raar zien doen van de o zo giftige MDMA ;)

geef mij maar iets waarmee ik nog controle heb

juist met GHB heb ik volle controle, nogmaals, gewoon niet teveel pakken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is Keta dan? Noooooooooit van gehoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 12 oktober 2005 om 12:26:
Wat is Keta dan? Noooooooooit van gehoord.

Ketamine

Leuk spul (Y)
Waarschuw beheerder
Hmm, ken ik ook niet, maar uh bedankt.

Waarschuw beheerder
voor info over ketamine:

www.unitydrugs.nl

en check it out, in de drugsdatabase!

succes!

Waarschuw beheerder
Binnenkort weer eens wat keta halen. Heb het nog nooit in combi met mdma geprobeerd.

Lijkt me wel lachen....
Waarschuw beheerder
Ben toch blij dat ik (schijnbaar) een leek ben :D

Als ik d'r alles van af wist zou ook nie goed zijn......

Waarschuw beheerder
lekkr spul die G.

weinig tot geen nadelen. gwoon fukkn lekkr spul :yes:

en kop dr bij met dat doseren! dan is dr nix aant handje

Waarschuw beheerder
donateur
Ach en ook al ga je een keer ietsie verkeerd als je in een goeie drugtent bent of samen met veel vrienden zijn dr altijd wel genoeg lui die op je letten zo snel gebeurt er niet iets.

Waarschuw beheerder
Ik heb de NaoH nu nog de GBL :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 14:04:
maar als je zelf gewoon een lading GHB thuis hebt en je hebt daarvan wat laten testen weetje wat je eraan hebt, en hou je je dan aan een paar ongeschreven regels is er vrijwel geen vuiltje aan de lucht
maarja je zult altijd van die gasten hebben die gewoon maar innemen en niet nadenken, en jaa..dat hoef je met GHB niet heel vaak te doen

en als je dan GHB gebruikt word je gelijk als een gek gezien.
zelfs door mensen die ieder weekend snuiven of wat dan ook.....

Mee eens! Ik gebruik regelmatig Ghb, maar nooit op een feest, maar erna, lekker met mijn vriend. Geen kater, je slaapt er na afloop goed van ( in tegenstelling tot xtc), is niet giftig. Maar op een feest vind ik het geen goed middel, omdat je idd in slaap kunt vallen of out kunt gaan (gebeurd dat, draai iemand dan op zij, zodat ie niet in zijn evt kots kan stikken) en dan breng je jezelf, je omgeving en de organisatie van zo'n feest in de problemen, dus ik doe t lekker thuis.

Gewenning kan wel plaats vinden, zoals bij alle drug, maar hoe snel dit gaat, is denk ik ook per persoon verschillend. Sommige mensen zijn gevoeliger voor de roes van drugs, en dus verslaving en gewenning dan anderen. Dus altijd voorzichtig blijven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het afgelopen weekend wel weer gezien hoe iemand met de combinatie Alcohol en Ghb in coma is geraakt..

kut ghb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW2707 op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:58:
Ik heb het afgelopen weekend wel weer gezien hoe iemand met de combinatie Alcohol en Ghb in coma is geraakt..

kut ghb

Oh dus de ghb heeft het nu weer gedaan?
Iedereen weet dat GHB niet samen gaat met alcohol, maar hersenloze denken beter te zijn dan de rest van de wereld en pakken dan toch, en liefst lekker veel. En tja, ghb straft je genadeloos af als je je niet aan de regels houd.

Door dit soort mensen heeft ghb een slechte naam gekregen
Waarschuw beheerder
Wat ik me afvraag, kan iemand het gevoel beschrijven dat je krijgt als je GHB hebt gebruikt? Word je er alleen geil van, of doet het meer met je?

Ik ben erg nieuwsgierig, maar zie mezelf het nog niet snel proberen.... durf niet zo goed.

Waarschuw beheerder
Nouja, klein beetje space-achtig zoals van xtc, maar eigenlijk veel beter te vergelijken met half dronken zijn

Waarschuw beheerder
donateur
je word er gewoon ongelovelijk relaxt van kweet niet bijna niet te verklaren beste en schoonste drugs die dr is :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:13:
mij hebbe ze GHB n keer in mn drinke geflikkerd!! khad redelijk veel gedronken!! ben in t ziekenhuis beland

echt heel zielig als je zoiets doet

Neej man lache toch :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 12:13:
maar eigenlijk veel beter te vergelijken met half dronken zijn

verschil is alleen dat je met ghb nog wel helder bent in je hoofd en met drank op niet ;)

Waarschuw beheerder
GHB is lekker geen twijfel over mogelijk:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
nou lekker is het niet maaar wel goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie hier best veelmensen die zelf GHB maken, Maar waarom pak je niet gewoon GBL? als je dat gewoon 1,5 ml in een glas oplost is toch hetzelfde effect? waarom zou je er dan Natronloog bij gaaan gieten, is alleen maar meer werk...

Waarschuw beheerder
die zijn er niet!!!!:d

Waarschuw beheerder
donateur
Maar waarom pak je niet gewoon GBL?

Omdat da nog moeilijker te doseren is, en de PH waarde is nie neutraal volgens mij.....
Waarschuw beheerder
donateur
nee is juist beter te doseren, omdat GHB nooit puur is en je weet niet hoe sterk het verdunt is... GBL is wel puur (99,9%) dus dan weet je precies hoeveel je pakt, en Dat de pH 2 is, kun je oplossen door het te verdunnen met drinken....

Waarschuw beheerder
gooi bij die gbl gewoon wat kco3h of naco3h gewoon zuiveringszout
laatste aanpassing

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op maandag 24 oktober 2005 om 21:47:
1,5 ml in een glas oplost is toch hetzelfde effect? waarom zou je er dan Natronloog bij gaaan gieten, is alleen maar meer werk...

Doen wij dus ook.....
Als je de goeie dosering weet, waarom dan ghb maken..??
laatste aanpassing