| Betreft: | evenement: Hard friday, vrijdag 16 september 2005 om 23:00 |
Vet hoor....Q-dance heeft em 1x geboekt en daarna nooit meer, maar hij is weer back in Holland Mondello
sorry Clone het is toch echt nummer 4,
zonder een tusse versie! die toch echt anders hete
hoopelijk moeten ze nu niet eerder kappe
Kijk eens goed in het In Casa archief. Daar staan 4 Hard friday's en 1 Hardsummer. Hard Friday 5 hebben ze gewoon weer 4 genoemd. Maar genoeg gemierenneukt...
zoiets komt bij mij altijd neer op Deurverkoop: € 15 ,- en dat vind ik t niet waard. Incasa zuigt, en kut kinderwazipubliek is gegarandeerd aanwezig...
Fuck waarom komen er nou weer net zulke goede dj's als ik weg ben
hehe -> scherpe opmerking -> maarja die namen klinken dan weer voor geen meter -> laat ze maar lekker elke maand hard friday organiseren met goeie namen (+ aanvulling uit regio) ! -> dan is het ok !!
Clone,Mizzor,No-Tolerance
maarja die namen klinken dan weer voor geen meter
leg uit!
Kut locatie, slecht geluid etc. / Publiek wat er komt is ook niet alles / vrij prijzig allemaal, entree / drank / en ja muziek..ieder zijn ding dat wel.
Mochten mensen nog kaarten willen.. neem ff contact op
we gaan natuurlijk nie met onze gekke harses daar staan en ons weg late sture omdat je er nie meer in ken
het zijn dit keer aardige namen ja
volgens mij zijn die hardstyle feessies daar nog geen 1 x uitverkocht geweest
ik zeg nog een keer uitnodigen die dana...
Voor de mensen die aankomende vrijdag naar Hard Friday gaan zet hier even neer welke nummers je graag zou willen horen of stuur mij een pb'tje, dan zal ik daar rekening mee houden met het inpakken van mijn koffer!
er is hier een voorverkoper aangemeld op flock met tel.nr, betrouwbaar??