Partyflock

Forumonderwerp · 795232
3126x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dus vandaag naar de paranormaal beurs in Apeldoorn geweest.. Heb een aura foto laten maken! :)

Toevallig nog meer mensen die een aura foto hebben.. Lijkt me wel leuk/ intresant om de verschillen te zien :)

[img cacheid=0002152a001ada7fa2084ec61a00dc645c]https://vip.partyflock.nl/images/user/51196_large.jpg[/img]

(F)

Heb je ook interesse om zo'n foto te laten maken bijv. kijk dan eens op onderstaande links:

http://www.paraview.nl/agenda.html

http://www.paranormalebeurzen.nl/beurzen.htm

http://www.stichtingdigitalis.nl/Beursinfo.htm

http://www.alleshelder.nl/Diversen/paranormaalbeurzen.htm
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Bel emil eens op zou ik zeggen (zie mijn bovenste aurafoto) deze man is zeer integer en kan alles erg goed uitleggen ook kan hij heel goed in 1 zin zeggen wat jij net moest horen. Heel zinvol. Kost maar €15! Krijg je er nog een heel goed boekje bij ook met de hele uitleg erin!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wat ik dan te zien zou krijgen,alles is verklaarbaar neem ik aan??

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi hoor al die aurafoto's. Ik heb er ook ergens nog een paar liggen in huis. De laatste was vooral geel/wit met rood en oranje. Als er binnenkort weer een parabeursje is laat ik een nieuwe maken :D
Waarschuw beheerder
De eerste 2 aurafoto's hadden vooral veel oranje en rood, maar de laatste die ik in september heb laten maken, heeft juist heel veel wit en paars, ze zeiden dat het een prachtige foto is, en ik 2 helende handen heb :)
Ze zeiden ook dat mijn foto nu zo anders is, doordat ik behoorlijk wat veranderingen heb doorgemaakt de laatste tijd, positieve veranderingen, en dat klopt wel, en dat dat te zien is op mn foto is wel heel apart hoor!
Ga me daar zeker in verdiepen!
17 of 18 december ga ik weer naar de beurs in Roosendaal :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik laat 8 januari ook een aurafoto maken (y)

Waarschuw beheerder
whahahaha.. geitenwollensokkengedoe..

ik zie me het al voor me in de schap bij de appie : kodak-color-aura
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zal eens kijken of ik ze in kan scannen, de allereerste foto die ik heb laten maken toen ik 16 ofzo was, ben ik helaas kwijt, maar de 2 foto's van dit jaar 9een begin maart en 1 in september) heb ik nog wel :)

Waarschuw beheerder
kom op zeg.. je gelooft toch niet echt dat dat werkt met een fototoestel...
Waarschuw beheerder
Het gaat niet alleen met een fototoestel, maar de energieen worden gemeten d.m.v. platen waar je je handen op moet leggen. Zo komen de kleuren erin. En de verklaringen van de foto's die ik kreeg, klopte exact.. En dat is toch wel frapant vind ik! :d

Waarschuw beheerder
uhuh... geloof je ook in sinterklaas?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 15:20:
Het gaat niet alleen met een fototoestel, maar de energieen worden gemeten d.m.v. platen waar je je handen op moet leggen. Zo komen de kleuren erin. En de verklaringen van de foto's die ik kreeg, klopte exact.. En dat is toch wel frapant vind ik!

Bij mij klopte er ook een hele hoop. En ik weet dat het klopt, zie zelf ook energievelden om mensen heen :D

Waarschuw beheerder
En ik weet dat het klopt, zie zelf ook energievelden om mensen heen

whoehahahahahahahahhahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:27:
whoehahahahahahahahhahahaha

ja lachen :D

:vaag:

Waarschuw beheerder
heb je ook een bezemsteel om van a naar b te komen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:33:
heb je ook een bezemsteel om van a naar b te komen?

hahahaha LOL
nee wel een wandelstok :)
Waarschuw beheerder
Geloof het of niet, eigenlijk zou iedereen het gewoon eens mee moeten maken, niet alleen aurafoto;s maar alles wat bij het paranormale komt kijken, zoals op een beurs, dan zal je merken dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde wat niet direct verklaarbaar is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 november 2005 om 15:39:
Geloof het of niet, eigenlijk zou iedereen het gewoon eens mee moeten maken, niet alleen aurafoto;s maar alles wat bij het paranormale komt kijken, zoals op een beurs, dan zal je merken dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde wat niet direct verklaarbaar is

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Er zitten hier mensen die dti onderwerp niet helemaal respecteren ofzo.. En er een geintje van maken..

Het maakt mij niet uit wat jullie van me denken. Maar deze onderwerpen fascineren me wel. Maar als fotograaf is het me nog niet gelukt :P Nooit geprobeerd ook..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 16:48:
Maar deze onderwerpen fascineren me wel.

mij ook :yes:
Waarschuw beheerder
aura foto's zijn nep als de pleuris.... google maar eens wat op kirlian-fotografie. er zijn nog steeds mensen die dan zeggen "ja maar dat is de aura" nou nee.... daarnaast zijn er nog foto toestellen met ledjes erin. dan is er nog een heel mooi type dat met de computer leuke kleurtjes om de mensjes heen maakt.... doe niet zo naief...verdiep je eens in die idiote dingen voor je er klakkeloos in gelooft. we zijn op de maan geland, dan kenne we ook wel een fototoestel maken die eff wat kleurtjes om de mensen heen gooit.

daarnaast maken de meeste toetsellen ook perfecte auta foto's van stoelen, paperclips en allerlei andere artikelen, en maken andere weer foto's als je niet eens voor de lens zit. vraag eens aan de man achter het toestel of ie er twee achter elkaar wil maken.... wat zal jouw stemming per minuut veranderen zeg
laatste aanpassing