Partyflock

Forumonderwerp · 795232
3126x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dus vandaag naar de paranormaal beurs in Apeldoorn geweest.. Heb een aura foto laten maken! :)

Toevallig nog meer mensen die een aura foto hebben.. Lijkt me wel leuk/ intresant om de verschillen te zien :)

[img cacheid=0002152a001ada7fa2084ec61a00dc645c]https://vip.partyflock.nl/images/user/51196_large.jpg[/img]

(F)

Heb je ook interesse om zo'n foto te laten maken bijv. kijk dan eens op onderstaande links:

http://www.paraview.nl/agenda.html

http://www.paranormalebeurzen.nl/beurzen.htm

http://www.stichtingdigitalis.nl/Beursinfo.htm

http://www.alleshelder.nl/Diversen/paranormaalbeurzen.htm
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karian op woensdag 20 juli 2005 om 22:12:
heeft de uitlegger bij jullie ook de foto naast en tegen elkaar gelegd om te kijken waar jullie elkaar aanvullen enzo?

was op zich wel maf,want we waren met een groepje van zes
en ze pikte er ons 2 gelijk uit
en we waren aan elkaar gewaagd haha
was grappig om te horen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:14:
wel maf dat hier 4 fotos allemaal rood en geel zijn en dat die van mij weer totaal anders is!

:yes: idd viel mij ook op dat veel foto's rood met geel zijn, op die site zijn er ook veel vooral met veel rood

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 23:36:
idd viel mij ook op dat veel foto's rood met geel zijn, op die site zijn er ook veel vooral met veel rood

iemand uit ons groepje had een hele vage,met veel blauw en complete witte stukken erin

Waarschuw beheerder
Ben echt nieuwschierig geworden!! Wil ook zo'n foto van mezelf hebben!!

En dan na ene paar jaar nog ene laten maken en kijken of het veranderd is :D.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 23:37:
iemand uit ons groepje had een hele vage,met veel blauw en complete witte stukken erin

wit? cool:) dat heeft bijna niemand... kinderen wel :) echt mooi is dat :yes:

men broer had er eentje met heeeeeeel veel kleuren, die was ook echt gaaf!!

Waarschuw beheerder
donateur
wit was toch iets mystieks of zo?

Waarschuw beheerder
wit heeft ook met rein te maken enzo...
w8 zal het is opzoeken

Waarschuw beheerder
Wit:

staat voor onbegrensde mogelijkheden, onuitputtelijke energie en integratie van de levenskracht; de kleur van de vrij zwevende geest

en volgens die site:
Met betekenis ten behoeve van de 7de Chakra van de Kruin in de 7de Fase:
Extase. Hoger denken. Goddelijke kracht. Hoger Zelf. Wijsheid.
Wit algemeen: Reinheid, maagdelijkheid, waarheid, steunt het Licht, ontspanning.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
`wat voor foto toestel moet je daar voor hebbe :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 23:53:
wat voor foto toestel moet je daar voor hebbe

no idea :)

Waarschuw beheerder
btw die kleuren hoe die op die site staan beschreven, zijn hele grote lijnen hoor...

het hangt ook nog af of de kleur, fel is of vaag enzo... daarin kunnen de betekenissen ook nog verschillen namelijk!!!

heb hier een goed boek over aura's en aura's lezen...
Aura reading van Cassandra Eason ISBN 90-202-8253-0

Er leuk en interesant boek :) waarin ook oefeningen staan om zelf aura's te leren zien/lezen :)

en ik kan je zeggen, aura's zien is echt mooi :) vooral bij kinderen kan het erg mooi zijn!

Waarschuw beheerder
mijn camera heeft soms ook z'n kuren ;)
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RADsAmsT9H05Do8ReAP8FUg*5bZL9nSSwpF4MCRQQ6QYnUTfiwJVw4AXFTY*tihmR4zWFs4YM12LTAuyfdmgegWeN1WJFEVmatqcryyoeLs/DSCN1316.JPG?dc=4675520571028029044[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das heeeeeeeeeeeeeeeel wat anders!

Waarschuw beheerder
daarom staat er ook een knipoog achter ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:13:
daarom staat er ook een knipoog achter ;)

dat je die niet snapte :$ :P

Waarschuw beheerder
Doop! ga ook eens zo'n ding laten maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:13:
daarom staat er ook een knipoog achter

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:15:
dat je die niet snapte

duh!:D

Waarschuw beheerder
maar je reageerde zo serieus :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:19:
maar je reageerde zo serieus

uhhh

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:15:
dat je die niet snapte

Waarschuw beheerder
O:)

k volg je niet meer :$

Waarschuw beheerder
haha ik gebruik je eigen tekst ff als uitleg ;)

oftewel... dat je niet snapte dat het niet serieus bedoeld was ;) hihi (K)

Waarschuw beheerder
ahzooooooooooooooooooooooo :o

haha ja get it, get it (k)

b)

Waarschuw beheerder
haha ok dan!

Waarschuw beheerder
tis ook al half 1 he ;)

gaat allemaal wat langzamer nu :P

Waarschuw beheerder
smoesjes :[

Waarschuw beheerder
jaah kmoet et ook maar geloven dat jij et niet serieus bedoelde :P :[

kan netzogoed niet zo zijn :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:29:
jaah kmoet et ook maar geloven dat jij et niet serieus bedoelde

kan netzogoed niet zo zijn

uhmmm heel partyflock is NIET serieus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:30:
uhmmm heel partyflock is NIET serieus...

meestal ;)

maja je was nogal serieus bezig hier ;) vandaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:32:
meestal

maja je was nogal serieus bezig hier vandaar

ok ok soms is het wel serieus... ik geef toe :) maar dat was neit serieus :) want wist ook wel dat dat niet serieus bedoeld was:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:34:
ik geef toe

:woop: :woop: :cheer: :cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:34:
want wist ook wel dat dat niet serieus bedoeld was

kgeloof je :p bij mij was et heus geen smoesje dat et al zo laat is ;)

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoe mijn aura eruit ziet :-p

Waarschuw beheerder
haha nu issie blij hoor!!! *zucht* mannen :)

ej maark ga slapen... want is idd laat:O ;P

kuz(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:38:
want is idd laat

b) :P

weltruste ;) (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:37:
Ben benieuwd hoe mijn aura eruit ziet

dan moet je ook een foto laten maken:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:42:
dan moet je ook een foto laten maken

Kan ik dat niet in zo'n pasfotohokje laten doen??? Ga er echt geen paranormaal beurs voor bezoeken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:49:
Kan ik dat niet in zo'n pasfotohokje laten doen??? Ga er echt geen paranormaal beurs voor bezoeken!

jammer maar helaas :no:

Waarschuw beheerder
Is bedrog, ik zou wel eens die apparatuur willen onderzoeken waar die foto's meegemaakt worden. Die foto's zien er uit als mooie 'computer-bewerkingen' waar ze goed geld mee verdienen.

Maar goed ik neem het die oplichters ook niet kwalijk, als zoveel mensen zoiets zomaar voor waar aannemen, is dat makkelijk geld verdient;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:53:
Is bedrog, ik zou wel eens die apparatuur willen onderzoeken waar die foto's meegemaakt worden. Die foto's zien er uit als mooie 'computer-bewerkingen' waar ze goed mee verdienen.

Maar goed ik neem het die oplichters ook niet kwalijk, als zoveel mensen zoiets zomaar voor waar aannemen, is dat makkelijk geld verdient

ik denk er ook wellis overna hoe dat precies zit...
maar omdat ik zelf aura's kan zien en weet hoe het eruit ziet bij mensen... lijken de foto's er echt uit te zien... want als ze de foto's bewerken, hoe kan het zijn dat de verhalen die je erbij krijgt wel kloppen en toch echt wel heel persoonlijk kunnen zijn! (niet zo vaag waar iedereen zich aan kan koppelen dus)

daarbij maken ze de foto en komt er direct een foto uit... dus bewerken op een pc ofzo kan niet! je staat er zelf bij!

Dusja hoe en wat precies weet ik ook niet, ik weet wel dat het klopt :S

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd weer die skeptische houding van al die mensen hier in deze cultuur... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:58:
Altijd weer die skeptische houding van al die mensen hier in deze cultuur...

tja ach... op zich wel een goeie instelling: eerst zien dan geloven...

je moet niet zomaar dingen aannemen van mensen!!!

Als ik het niet ervaren had, dan had ik het ook nooit geloofd vrees ik!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:57:
ik denk er ook wellis overna hoe dat precies zit...
maar omdat ik zelf aura's kan zien en weet hoe het eruit ziet bij mensen... lijken de foto's er echt uit te zien... want als ze de foto's bewerken, hoe kan het zijn dat de verhalen die je erbij krijgt wel kloppen en toch echt wel heel persoonlijk kunnen zijn! (niet zo vaag waar iedereen zich aan kan koppelen dus)

daarbij maken ze de foto en komt er direct een foto uit... dus bewerken op een pc ofzo kan niet! je staat er zelf bij!

Dusja hoe en wat precies weet ik ook niet, ik weet wel dat het klopt

Ik geloof er in ieder geval geen cent van. Dat ze me eerst maar eens een GOEDE en (geen vage!) natuurkundige verklaring geven voor die velden.

Maar nee, je krijgt dan allemaal de meest vage indianenverhalen te horen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:58:
Altijd weer die skeptische houding van al die mensen hier in deze cultuur...

Dat valt best wel mee hoor, als ik zie hoe veel mensen hier waarde aanhechten,

wederom: onvoorstelbaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:02:
Ik geloof er in ieder geval geen cent van. Dat ze me eerst maar eens een GOEDE en (geen vage!) natuurkundige verklaring geven voor die velden.

wat wil je er over weten???

je aura is pure energie... je kan het niet alleen zien, maar ook voelen! ga maar eens met je hand langzaam naar iemands lichaam toe (begin vanaf een meter afstand ofzo) je zal vanzelf weerstand voelen... dat is maar op een bepaald punt, als je daar doorgaat is het weg en zit je in aura van een ander....

Daarbij kanje als mens zijnde veel meer met je eigen energieën dan jezelf denkt... maar voor dat soort dingen moet je zelf de tijd nemen en je erin verdiepen!

Er zijn bijna geen verklaringen voor dit soort dingen, omdat de mens nog niet zover is, er zijn gewoon nog geen letterlijke bewijzen...

ik weet ook niet precies hoe en wat met sommige dingen, maar ik weet wel dat er meer is en dat een mens meer kan dan die denkt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:06:
je aura is pure energie

Energie is een begrip: 'het in staat zijn om arbeid te leveren.'

Wat mij opvalt (helaas) is dat energie een een spirituele betekenis heeft gekregen. Jammer dat 'spiritisten' zelden wat van natuurkunde afweten, want dan zouden ze ook geen waarde meer hechten aan zoeits als een aura.

Ieder voorwerp heeft inderdaad een soort van elektrisch veld (energie) om zich heen hangen. Wees daar maar blij om, zonder dat veld zou je bv niet op je stoel kunnnen typen.

Voor de rest zendt een voorwerp omdat het temperatuur heeft temperatuurstraling (energie) uit. (pas bij zeer hoge temparturen zichtbaar -gloeilamp!-)

Ik kan niet anders zeggen dan dat het onzin is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe verklaar je dan dat ik soms kleuren om mensen heen zie???

en hoe verklaar je dan dat je aura's kan voelen en er dingen uit kunt afleiden enz...

of is dat allemaal TOEVAL??

*naar mijn idee: toeval bestaat niet*

Waarschuw beheerder
donateur
tja ach... op zich wel een goeie instelling: eerst zien dan geloven...

je moet niet zomaar dingen aannemen van mensen!!!

Als ik het niet ervaren had, dan had ik het ook nooit geloofd vrees ik!

Uiteraard, en dat doe ik ook zeker niet. :)

Alleen ik vind dat er meer acceptatie moet komen voor het spirituele. Het is immers OOK NIET bewezen, dat het niet bestaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:16:
Uiteraard, en dat doe ik ook zeker niet.

Alleen ik vind dat er meer acceptatie moet komen voor het spirituele. Het is immers OOK NIET bewezen, dat het niet bestaat.

ach misschien is het juist wel goed dat niet iedereen er mee bekend is... nog niet iedereen is daarmee bezig of 'er aan toe'

En nu weet je als je met iemand erover praat dat diegene er ook ervaring mee heeft enzo en kan je elkaar verder leiden...

Maar spiritualiteit is iets wat je moet ervaren om het te geloven... ik vind het sneu voor de mensen die het niet ervaren, want het zijn mooie ervaringen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:15:
hoe verklaar je dan dat ik soms kleuren om mensen heen zie???

en hoe verklaar je dan dat je aura's kan voelen en er dingen uit kunt afleiden enz...

of is dat allemaal TOEVAL??

*naar mijn idee: toeval bestaat niet*

Ik zou het eens aan een dokter voorleggen, tenminste als je er hinder van ondervindt.

Ik ben er inderdaad van overtuigd dat alles gebasseerd is op toeval. (behalve natuurlijk als iemand bewust iets uitvoert;))

Ach en wat die uitleg betreft bij zo een oplichter, die weten precies wat voor praatjes ze moeten verkopen om de goedgelovige massa tevreden te stellen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:19:
Ik zou het eens aan een dokter voorleggen, tenminste als je er hinder van ondervindt.

whahaha nee geen hinder van... het is alleen als ik dat wil! en soms ook wellis onbewust, maar het is echt niet erg!!!

Ik ben er inderdaad van overtuigd dat alles gebasseerd is op toeval. (behalve natuurlijk als iemand bewust iets uitvoert)

whaha daarvoor heb ik iets te veel 'toeval' ervaringen dat het gewoon geen toeval kan zijn!!! (daarbij zijn er idd ook dingen die ik bewust uitvoer)

Ach en wat die uitleg betreft bij zo een oplichter, die weten precies wat voor praatjes ze moeten verkopen om de goedgelovige massa tevreden te stellen.

Er zijn veel oplichters idd... maar mensen die mij hele persoonlijke dingen weten te vertellen... mensen die ik nog nooit gezien heb en toch zoveel weten... nou sorry, maar dat kan je gene oplichters noemen! (maar dat hoeft dan weer nix met aura's te maken hebben)

Daarbij moet je voor spiritualiteit nooit veel geld betalen... mensen die er echt goed mee omgaan, zullen er niet veel geld voor vragen (als ze er al geld voor vragen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 01:16:

Dat is altijd het geval met zulke onstoffelijke en niet materiele zaken. Ze zijn onaanwijsbaar dus niet te bewijzen maar ook niet te weerleggen.

Je kunt je afvragen wat het verschil is tussen dit en iets wat er gewoon niet is.

Naar mijn mening is dat verschil 0.

Waarschuw beheerder
tja ik ben iemand die harde bewijzen nodig heeft om dingen te geloven... (dat is een rede waarom ik bijvoorbeeld niet in God kan geloven)

maar op het spirituele vlak heb ik verschillende ervaringen en weet ik dus zeker dat er meer is, ook al kan je niet alles verklaren!!!

maar ik ga nu slapen;) truste!