| Betreft: | evenement: Hellbound, zaterdag 16 juli 2005 om 18:00 |
ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg.
edit: ohw ja, waar waren de buitenstages? geen enkele gezien
"ARMAGEDDON PROJECT" Was echt zwaar niet fijn, hele tent loopt leeg... toen werd het vet druk in da zaaltje er achter .
ok dus ik heb gelukkig geen klapper gemist
ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg.
Allebei, hij maakte een paar fouten en wat hij draaide was gewoon 1 en al bagger
Iedereen heb kritiek op Armageddon Project, maar ben ik nou de enige met nog een paar mensen die er echt van genoten hebben?
Fouten hebben ze niet gemaakt, ze kunne opzekers goed draaien, de fout lag aan de draaitafels, die sloeg telkens over wat erg fucked up was..
Vond dit eigenlijk een van de betere namen van 't feest
Maar ik word echt doodmoe van al die mensen die lopen te zeiken over Armageddon Project! Die gasten hebben gewoon als 1 van de weinige dj's/producers geheel hun eigen style en die gaat wat verder dan de standaard hardcore, kijk eens wat verder dan je neus lang is op muziekgebied zeg
Maar ik word echt doodmoe van al die mensen die lopen te zeiken over Armageddon Project! Die gasten hebben gewoon als 1 van de weinige dj's/producers geheel hun eigen style en die gaat wat verder dan de standaard hardcore, kijk eens wat verder dan je neus lang is op muziekgebied zeg! Helden van de avond die 2
Ik heb me wel redelijk vermaakt in mijn Honcho
Bestaat Armageddon project uit 2 kaalgeschoren Italianen ?
Die gasten maakten wel grote fouten.
Toen liep het inderdaad bijna leeg.
en fouten maken ?? whaha jij weet niet van Industrial is
ja de draaitafel was kut en zij dus niet
oftewel ze konden er niks aan doen
he mogguh
mja ik heb er ook niet veel bijgestaan dus heb er ook niet veel van gehoord, maar wat ik heb gehoord was goed
Of ik ging op me huncho liggen
Maar dat kreng hakt best lekker iegenlijk Er komt veel lucht onder duz heb het geen1 keer echt warm gehad
haha ik vond het meer om te luisteren als je in je bed ligt ofzo.. maar niet voor zo een feestje
@ HARDCOREGEK
...mijn avondt kon tog al niet meer stuk nadat me meid ja had gezecht! deze hellbound vergeet ik nooit meer
Gefeliciteerd jongen
tja tis een gave om daar op los te kunnen gaan en blijkbaar heb je die niet
Viruz heeft top gedraaid, alleen daardoor werd het echt een saunahok, volgende keer maar grotere zaal hehehehhe meer ruimte om te dansen
verder was het een gewoon een goed gezellig feest
ennuh Chris als je vannacht nou gewoon met je broertje was meegegaan naar de Fun had je dit topic niet hoeven te openen
Uitspraak van Ondergrondse Paultje op zondag 17 juli 2005 om 15:57:
en fouten maken ?? whaha jij weet niet van Industrial is
heb jij wel gekeken? die set haperde dik door die draaitafels daar... je zag die gasten echt lopen kloten met dat ding om het te fixen... dat bedoelde paulo denk ik met die fouten
jah ze liepen veels te lang te klooien met die haperende draaitafel.
Je zag ook de MC naar hun kijken en denken: wat lopen jullie nu allemaal te klooien.
maar het klinkt niet bekend dus vind de menigte het niet goed
jeugd van tegenwoordig alles moet maar sneller en sneller
oude house en oldschool is nog langzamer
ben niet geweest maar zie alweer dat Armageddon Project
de helden van de avond waren..
Heb nu net een paar nummers gedownload van Armageddon Project.
Vind het eigenlijk best wel goed spul.
Maar dit had dan wel voor Partyraiser gemogen
het tempo ligt nogal laag.
Helaas heb ik jou wel moeten aanschouwen
Ik heb hard gelachen toen ik "weer" hoorde dat multigroove de line up had aangepast en dat er buiten niet gedraaid werd
Ik heb me anders prima vermaakt, echter niet op hellbound maar op ondergrondse herrie 20 km verderop...
het was warm in de terreur....
maar het was wel om te doen---->ben nog net niet nok gegaan
vind alleen dat er vaak veel nerds en zeikerds lopen mis de mega freeks een beetje
Moet ik hier nog uitleg over geven??? Kijk maar eens in de spiegel!! Have fun
shadowlands was idd erg vet
jda ging daarna nog kutten met die drum computer bij die gast die na hem moest draaien
Was zeker wel gezellig alleen net niet zoals een echte Hellbound zou moeten zijn.
Net te gewoontjes om uit te blinken bij andere feesten.
Verder goed feest
nu wel braaf zijn he
Kan niet iedereen tevreden stellen dus helaas...
Ach zolang ze dr komen is het goed
mijne zijn ook niet best haha
misschien vanaaf bij 6pack..
kijk toch altijd daar naar.
wel lache altijd.whahahaha
en nog positieve reclame meteen voor ons ook
Ik wás 't daarmee eens, totdat die gozer begon te vertellen dat drugs "erbij hoort"
altijd goed voor de HARDCORE scene...