Partyflock

Forumonderwerp · 795087
Betreft: evenement: Hellbound, zaterdag 16 juli 2005 om 18:00

Waarschuw beheerder
donateur
Hellbound is nu nog in volle gang en ik hoorde hier en daar dat het nu al een groot succes is.

Maar voor de mensen die er geweest zijn:

Hoe was HELLBOUND?? :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou je bent er iig mooi op tijd bij met `t topic. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Te vroeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Hou nou maar op!! k baal nu al dat ik niet gegaan ben! :S

Waarschuw beheerder
Super feest prima vermaakt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:58:
Super feest prima vermaakt

Joh.. Jij ook al..??

Ikkuh ook.. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Waardering: geweldig

:vaag: Als het zo geweldig was waarom is die persoon dan al thuis? :/ De laatste keer dat ik in de Hemkade was hadden ze nog geen i-net. :X

Waarschuw beheerder
donateur
Hij heb een laptop mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 22:11:
Hij heb een laptop mee.

Ben je ook niet goed bij je hoofd. :X :X :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou mensen brand los ..hijs weer open !!!

ik was er niet bij :cry: :cry:

wat heb ik gemist ?
Waarschuw beheerder
niet veel.

Het was een matig feestje, met heel erg veel fouten door de dj.s

persoonlijk vond ik paralizer erg goed.

ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg. :-(

edit: ohw ja, waar waren de buitenstages? geen enkele gezien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee vond het ook niet bijzonder :X Werd raar gedraait, kwam er niet echt in..
Was niet echt druk, dat vond ik dan wel weer relaxed..
Bass-d en JDA gaven een lekker setje weg :D
Verder veel in de early en talent gestaan! Was ook wel ok..
Vind andere hellbounds veel beter als het festival.. Begin was net als vorig jaar erg saai :)

Uitspraak van Karel Apple op zondag 17 juli 2005 om 05:04:
ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg.

Idd wat een herrie was dat :| Heb het een kwartier volgehouden, wilde het gewoon proberen, maar nee niks voor mij :)

edit: ohw ja, waar waren de buitenstages? geen enkele gezien

Ze hadden er geen vergunnig voor, dit was al eerder bekend ;) Stond ook dat er alleen een kermis was buiten.. Schiettent enzo en de BBQ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vond het heerlijk heb me perfect vermaakt:yes:

dj daisy:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook geen buitenstages gezien, alleen een touwtjestrekkraam ofzo:/

Daisy was idd goed bezig, partyraiser ook weer maar die had wat later gemogen.

Wel een goed feestje :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 21:56:
Hoe was HELLBOUND??

Fett feessie man Gruwelijk staan dansen daar echt lekker weer :D

laatz :)
Waarschuw beheerder
donateur
Was een leuk feest, maar niet echt bijzonder.

Waarschuw beheerder
ik vond het een top feest, lekkere sfeer op de eerste plaats.
En hel;e vette shizzel my nizzel beats and shit :P

"ARMAGEDDON PROJECT" Was echt zwaar niet fijn, hele tent loopt leeg... toen werd het vet druk in da zaaltje er achter [weet effe niet hoe en wat voorn zaal da was].

Kort om, er leuk... gezellig en fijn :)
Hellbound is voor herhaling vatbaar :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 08:15:
"ARMAGEDDON PROJECT" Was echt zwaar niet fijn, hele tent loopt leeg... toen werd het vet druk in da zaaltje er achter .

Bestaat Armageddon project uit 2 kaalgeschoren Italianen ?
Die gasten maakten wel grote fouten.
Toen liep het inderdaad bijna leeg.
De Terror was trouwens wel onverwachts goed!
Terwijl ik helemaal niet zo een fan ben van Terror.

Waarschuw beheerder
het kleine terrorzaaltje was goed te doen
kwaliteitterreur voor de liefhebber
Waarschuw beheerder
ok dus ik heb gelukkig geen klapper gemist :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaah was echt een super verjaardagsfeestje:D:D:D:D:D:D Iedereen echt super bedankt voor het lachen:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg

Ja joh dat was echt niet normaal :/

het kleine terrorzaaltje was goed te doen
kwaliteitterreur voor de liefhebber

Zeker weten :jaja: Wel donders heet!
Waarschuw beheerder
donateur
ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg.

Ghehe, dan sta je raar te kijken als dj zijnde. 8)

Maar waarom waren hun zo slecht? Door slecht mixwerk of slechte muziek?
Waarschuw beheerder
Ghehe, dan sta je raar te kijken als dj zijnde.

Maar waarom waren hun zo slecht? Door slecht mixwerk of slechte muziek?

Allebei, hij maakte een paar fouten en wat hij draaide was gewoon 1 en al bagger :/
Waarschuw beheerder
Was een matig feestje helaas!!
Maar de TERROR-SPEEDCORE was om te smullen.
Alleen was AKIRA erg slecht.
Die bakte er helemaal niets van.
Die draaide echt BAGGER :yes:
Vond daar integen SMURF vetter dan vet!!!!
maar het is voorlopig de laaste HELLBOUND.
PS ik ga nu maar slapen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
best vermaakt...
Waarschuw beheerder
Hoe was Lady Dana?????

Jammer dat ik er niet was uiteindelijk:( Beetje problemen met andere dingen waardoor ik op het laatste moment niet meer kon gaan...:/

ARMAGEDDON PROJECT presteerd het om bijna een gehele leegloop van de main voor elkaar te krijgen. wat een bagger was dat zeg

Vaaag zeg, want hun nummers op de Thunderdome cd's geven mij altijd juist kippenvel, zo vet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 16 juli 2005 om 22:09:
De laatste keer dat ik in de Hemkade was hadden ze nog geen i-net

Tijden veranderen he :respect:

Uitspraak van kbm_ op zondag 17 juli 2005 om 12:01:
Hoe was Lady Dana?????

Super :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xXxMelxXx op zondag 17 juli 2005 om 12:04:
Tijden veranderen he

:O Heeft de Hemkade tegenwoordig i-net dan? :O

(moet eerlijk bekennen dat ik al een jaar niet meer in de Hem geweest ben :bloos: )

Waarschuw beheerder
Iedereen heb kritiek op Armageddon Project, maar ben ik nou de enige met nog een paar mensen die er echt van genoten hebben?
Fouten hebben ze niet gemaakt, ze kunne opzekers goed draaien, de fout lag aan de draaitafels, die sloeg telkens over wat erg fucked up was..
Vond dit eigenlijk een van de betere namen van 't feest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thunderboefje B) op zondag 17 juli 2005 om 11:37:
Allebei, hij maakte een paar fouten en wat hij draaide was gewoon 1 en al bagger

Vind jij, als je het niet goed vind dan ga je toch naar een andere zaal? Wat maakt dat nou uit, dan zie je nog 's wat anders ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was Lady Dana?????

ja die was goed bezig :D

de fout lag aan de draaitafels

volgens mij ook ja want heb de hele avond door steeds kleine foutjes gehoord :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ohja de ouwe Hardcorezaal was ook erg vet, ben ik de laatste paar uurtjes goed losgegaan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op zondag 17 juli 2005 om 12:01:
Hoe was Lady Dana?????

kwam met haar binnen, meteen los :respect:. Ze heeft het nog in zich:D!
Voor de rest echt een SUPER feest gehad, veel lope lulle, gehakt, prima vermaakt :bounce:!
Waarschuw beheerder
donateur
von dr nou niet bepaald wat aan ofzo :S
von nou niet dat er bepaald goed gedraaid werd :no:
begin van de avonbd meteen verpest door 1 of ander tyfus jochie dat weer zo nodig wil vechte :@
veel arrogante tyfus wijfuh :vaag:
t was dak met leuke mensen was en dat ik ook super leuke mensen ben tege gekomen weer...dat heeft t nog een bjte leuk gehoude :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super :yes: :D
heb me uitermate goed vermaakt...
hele nacht flink staan hakken :yes:

geslaagd feesie(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feest:) Vond de vorige wel beter!

Armangeddon project mag wat mij betreft wel thuis blijven de volgende keer!

Verder wel lekker rond kunnen springen[img width=29 height=15]http://forum.scooting-online.nl/html/emoticons/sm_gabber.gif[/img]!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 17 juli 2005 om 12:44:
Vind jij, als je het niet goed vind dan ga je toch naar een andere zaal? Wat maakt dat nou uit, dan zie je nog 's wat anders ook

Ik geef alleen me mening en toen hun ff aan het draaien waren stond ik daar ook zeker niet meer :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom lees ik hier niet over Joshua???
hoe was ie:o
Artiest {SHOWLIST artist 69852, 57208}
Waarschuw beheerder
Ik vond het superrrr :)
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
begin was saai.. jammer dat het niet buiten was!! verder vond ik geen enkele dj er echt uit springen! wel vet cool hoe shadowlands lekker door de nummers van cham-e-on heen zaten te klieren :D:D!! maar die sfeer van gister... echt zooo goed!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 juli 2005 om 12:43:
Iedereen heb kritiek op Armageddon Project, maar ben ik nou de enige met nog een paar mensen die er echt van genoten hebben?
Fouten hebben ze niet gemaakt, ze kunne opzekers goed draaien, de fout lag aan de draaitafels, die sloeg telkens over wat erg fucked up was..
Vond dit eigenlijk een van de betere namen van 't feest

Mee eens(y)

ik heb me prima vermaakt. Was lekker op tijd en geen moment verveeld. Helaas weer niet alles gezien, van wat ik wilde zien. Dit keer maar eens veel in de early rave vertoeft :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
festival van 6 tot 6 is gewoon niets :9
Triest dat ze gewoon niet buiten waren vanwege het gebrek van een vergunning, ik stond nog buiten zo van huh, wat hoor ik weinig.
Magoed, alles binnen
Slechtste hellbound ooit denk ik :9
Jammer van armageddon, die vind ik normaal juist ook altijd super goed :/
Nu wast echt niks.
Early was et best of moet ik chill out zeggen :/

Waarschuw beheerder
Shit, deze Hellbound viel me goed tegen :\

Waarschuw beheerder
heb t prima naar me zin gehad.. alleen de muziek was zwaaar kut :[
Waarschuw beheerder
donateur
ja vond et wel weer een leuk feesie maar mede dankzij de lokatie want de hemkade blijft gewoon super.

Waarschuw beheerder
He Bassie, was jij niet die gozer met die witte t-shirt in de Early Rave zaal op het einde? :P
Waarschuw beheerder
Dr werd best wel lekker gedraaid.
Dr waren heel veel bekenden dus t was echt super gezellig!
Alleen t volume vond ik overal zwwaar onder de maat!
Waarschuw beheerder
vond het wel leuk ..
alleen tog Armageddon Project jesus wat was dat sloom zeg :S als ze er toch een beetje snelheid achter hadden gezet had het echt vet geweest volgens mij maarja..
Waarschuw beheerder
goed vermaakt veel bekende

en ik vond Armageddon Project juist vette shit en ze maakten geen fouten de platen sloegen af en toe over waar ze niks aan konden doen wat je ook aan hun gezichten zag

maar ja best rielekst dat toen iedereen ergens anders heenging want toen had ik de ruimte:P
Waarschuw beheerder
Armageddon Project is tenminste eens niet zoals wat alle andere dj's op een feest draaien...misschien is het wat moeilijker te begrijpen voor sommigen, maar genoeg andere zalen toch :D ?

Waarschuw beheerder
Vondt dat het vanaf 00:00 pas echt leuk begon te worden nadat de andere zalen open waren maja mijn avondt kon tog al niet meer stuk nadat me meid ja had gezecht! :D:D:D deze hellbound vergeet ik nooit meer :D
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Waarschuw beheerder
Topfeessie weer (Y)

Maar ik word echt doodmoe van al die mensen die lopen te zeiken over Armageddon Project! Die gasten hebben gewoon als 1 van de weinige dj's/producers geheel hun eigen style en die gaat wat verder dan de standaard hardcore, kijk eens wat verder dan je neus lang is op muziekgebied zeg! Helden van de avond die 2 :respect:
En het lag idd aan de draaitafels, zwaar klote was dat voor die gasten!

Verder draaide partyraiser ook weer een heerlijke knalset en gewoon topavond gehad :D
Waarschuw beheerder
Vond er niks aan
maar goed dat het wel gezellig was:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel lachen. Talent room was wel lachuh en de early rave ook. In de main werd niet heel geweldig gedraait, maar hetwas te doen. Goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
Ik heb me goed vermaakt gister op Hellbound. Goede sfeer en veel vriendelijke mensen. Partyraiser: wederom :respect:

Vond t ook relax dat Bass-D en Partyraiser na hun sets nog in het publiek waren.

Uitspraak van Funky Frank op zondag 17 juli 2005 om 15:28:
Maar ik word echt doodmoe van al die mensen die lopen te zeiken over Armageddon Project! Die gasten hebben gewoon als 1 van de weinige dj's/producers geheel hun eigen style en die gaat wat verder dan de standaard hardcore, kijk eens wat verder dan je neus lang is op muziekgebied zeg

:yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Frank op zondag 17 juli 2005 om 15:28:
Maar ik word echt doodmoe van al die mensen die lopen te zeiken over Armageddon Project! Die gasten hebben gewoon als 1 van de weinige dj's/producers geheel hun eigen style en die gaat wat verder dan de standaard hardcore, kijk eens wat verder dan je neus lang is op muziekgebied zeg! Helden van de avond die 2

dus als iemand anders is zijn ze meteen goed?
ik vond het echt gewoon nix.. :) ik heb het geprobeert maar het was gewoon TE sloom en inderdaad haperde de draaitafels, dat was overduidelijk te zien hoe hij ermee zat te kloten om het te fixen maar naar mijn mening waren hun gewoon nix.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me uitstekend vermaak!! :D

Topfeessie! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb me wel redelijk vermaakt in mijn Honcho :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 17 juli 2005 om 15:48:
Ik heb me wel redelijk vermaakt in mijn Honcho

haha jij zag er echt zooooo lijp uit

Waarschuw beheerder

Aahhh shit man, dan heb ik je een stuk of 403 keer voorbij zien rollen ofzo, dacht ff dat je iemand anders was :P
Waarschuw beheerder
:p Of ik ging op me huncho liggen :9

Maar dat kreng hakt best lekker iegenlijk :bloos: Er komt veel lucht onder duz heb het geen1 keer echt warm gehad 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 17 juli 2005 om 08:34:
Bestaat Armageddon project uit 2 kaalgeschoren Italianen ?
Die gasten maakten wel grote fouten.
Toen liep het inderdaad bijna leeg.

joh pleur op man Armageddon Project was echt vet!!! :yes:

en fouten maken ?? whaha jij weet niet van Industrial is :yes:

Deathmachine en Producer ook Vet :d
Stormtrooper ook leuk :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ondergrondse Paultje op zondag 17 juli 2005 om 15:57:
en fouten maken ?? whaha jij weet niet van Industrial is

heb jij wel gekeken? die set haperde dik door die draaitafels daar... je zag die gasten echt lopen kloten met dat ding om het te fixen... dat bedoelde paulo denk ik met die fouten :)
Waarschuw beheerder
ja de draaitafel was kut en zij dus niet
oftewel ze konden er niks aan doen

Waarschuw beheerder
@ HARDCOREGEK
...mijn avondt kon tog al niet meer stuk nadat me meid ja had gezecht! deze hellbound vergeet ik nooit meer

Gefeliciteerd jongen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ohhja ik vond het vreemd dat ik het kleine zaaltje (Die voormalige chill out) 1 uur ofzxo niemand draaide :S
Waarschuw beheerder
heb armageddon project n kwartiertje gehoord ofzo.. maar k vond t juist n hele vette set! wel n beetje traag maar k kon er wel v genieten

Joshua was echt :bounce:
Smurf vond k kut
Akira zo mogelijk nog kutter
(de hele tijd vage vrolijke melodietjes en gewoon 2 minuten lang geen bass, dan raakt mn geduld n btje op:P)

Maar t feest vond k zeer geslaagd: goeie sfeer, goeie indeling (buiten zitten was super) geluid goed, all1 de kwaliteit v de setjes was soms btje laag mja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 17 juli 2005 om 16:03:
ja de draaitafel was kut en zij dus niet
oftewel ze konden er niks aan doen

ok ok ze draaide niet slecht omdat er van hun kant af geen fouten waren gemaakt maar hun style was absoluut eventjes niet mijn ding die avond dus drm vond ik hun kut ;) zo goed dan?

maar dan blijft het nog raar dat die andere knul zei dat het zo hoort bij industrial zoals hun draaide.. dus MET die haperingen :)
Waarschuw beheerder
Ohhja ik vond het vreemd dat ik het kleine zaaltje (Die voormalige chill out) 1 uur ofzxo niemand draaide

dat "rode" zaaltje waar de frenchcore/terror waS?

Radium draaide van 23.00-0.00 (moest voor optreden naar belgie) ipv 0.00-1.00 dus ja toen was er een gaatje :)

en ja Armageddon Project draaide idd niet slecht en ik weet niet of je nummers van hun ken en daar zitten toch best wel een soort van haperingen in :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een erg gezellig feestje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 17 juli 2005 om 16:11:
maar dan blijft het nog raar dat die andere knul zei dat het zo hoort bij industrial zoals hun draaide.. dus MET die haperingen

mja ik heb er ook niet veel bijgestaan dus heb er ook niet veel van gehoord, maar wat ik heb gehoord was goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ondergrondse Paultje op zondag 17 juli 2005 om 16:14:
mja ik heb er ook niet veel bijgestaan dus heb er ook niet veel van gehoord, maar wat ik heb gehoord was goed

haha ik vond het meer om te luisteren als je in je bed ligt ofzo.. maar niet voor zo een feestje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 17 juli 2005 om 15:54:
Of ik ging op me huncho liggen

Maar dat kreng hakt best lekker iegenlijk Er komt veel lucht onder duz heb het geen1 keer echt warm gehad

:D postbodeeee :D:D
Waarschuw beheerder
dat "rode" zaaltje waar de frenchcore/terror waS?

Nope dacht de Oldschool/early rave zaaltjuh.

Ik was er vanaf het begin :S En stomdronken halverwege de avond.. En nuchter tegen het eind.. :D

79 Euro opgezopen :|

postbodeeee

Ex Postbode :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 17 juli 2005 om 16:17:
haha ik vond het meer om te luisteren als je in je bed ligt ofzo.. maar niet voor zo een feestje

tja tis een gave om daar op los te kunnen gaan en blijkbaar heb je die niet:P

ik heb trouwens wel "geslapen" tenminste met me ogen dicht op bed gelegen maar meer stelde het niet voor

ennuh Chris als je vannacht nou gewoon met je broertje was meegegaan naar de Fun had je dit topic niet hoeven te openen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Opzich wel een goed feest :), alleen kwamen wij vrij laat binnen, Partyraiser begon net en die draaide zekers wel lekker :D. Daar een tijdje gebleven en later op de avond even naar de achterste zaal gegaan daar was het zoals vanouds echt bloedheet :P. Er hing op het laatst ook een enorme stinklucht volgens mij begon het bier op dat op de grond lag gewoon te gisten ofzo :P echt een meur

daarna naar wat normaal de chill out is gegaan en daar gebleven :D werd heerlijke terror gedraaid

@HARDCOREGEK: Topactie :) Gefeliciteerd man :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:03:
@ HARDCOREGEK

...mijn avondt kon tog al niet meer stuk nadat me meid ja had gezecht! deze hellbound vergeet ik nooit meer

Gefeliciteerd jongen

jah dankje :) jammer dat ze het podium niet op durfde haha maja echt wel vet dat ik het mocht doen van mc mouth of madness :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 17 juli 2005 om 16:19:
tja tis een gave om daar op los te kunnen gaan en blijkbaar heb je die niet

ik kan het ook wel hoor :) ik kan mijn slowmotion knop omzetten ;) alleen liever niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:22:
jah dankje jammer dat ze het podium niet op durfde haha maja echt wel vet dat ik het mocht doen van mc mouth of madness

jah gefeliciteerd trouwens :)

Waarschuw beheerder
jah dankje :D

Waarschuw beheerder
kwas heeeeeeeel lam :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 15:26:
nadat me meid ja had gezecht!

Gefeliciteerd
Jammer dat ik et niet heb kunnen aanschouwen :9
Waarschuw beheerder
Uitstekend feest, eerste deel dat ik d'r was heerlijk naar m'n zin gehad, 2de deel misschien ietsjes minder maar alsnog keihard
(Y)

Waarschuw beheerder
Heel vet heb helaas meer rondgelopen en buiten gezeten dan dat ik had gestampt... :( maare het geluid was erg lkkr vooral in de terrorzaal en de mainstage :D(Y)

Waarschuw beheerder
was wel gezellig feestje

wat een gast die smurf weheheh veel gelachen
Waarschuw beheerder
was een mooi feesie (y)
alleen vond ik die hoofdzaal een beetje tegenvallen, geluid was namelijk iets aan de zachte kant..
voor de rest bass D heerlijk gedraait (y)
was toppie (y)

Waarschuw beheerder
of je het nou outdoor kan noemen....er stonden alleen boxen buiten en dan mocht je blij zijn als ze er een cd op hadden staan.
en de deur ging pas open om 18.30 ipv 18.00 en dan kom je binnen en dan is er maar 1 klein zaaltje open tot een uur of 21.00
en de terror zaal mag wel wat koeler
dat vond ik de enige tegenvallers.

plus punt voor de eerste 100 EEN GRATIS CD VAN HELLBOUND

voor de rest werd er weer keihard gedraaid...heerlijk
was weer een heel geslaagd feest
Artiest {SHOWLIST artist 13221, 40745}
Waarschuw beheerder
Was wel een leuk feesie.
En Armageddon Project was gewoon super, jammer dat er een aantal platen oversloegen ... maar het is lang geleden dat ik zo genoten heb van een setje op een feest :D

armageddon is gewoon armageddon! en nie anders.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 juli 2005 om 15:08:
He Bassie, was jij niet die gozer met die witte t-shirt in de Early Rave zaal op het einde?

Dat was mijn maat:)
Waarschuw beheerder
donateur
En Armageddon Project was gewoon super

Hoorde heel veel mensen zeiken, maar het was echt een heerlijk setje :jaja:.
Waarschuw beheerder
Viruz heeft top gedraaid, alleen daardoor werd het echt een saunahok, volgende keer maar grotere zaal hehehehhe meer ruimte om te dansen :bounce:

verder was het een gewoon een goed gezellig feest:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brightness op zondag 17 juli 2005 om 17:35:
Viruz heeft top gedraaid, alleen daardoor werd het echt een saunahok, volgende keer maar grotere zaal hehehehhe meer ruimte om te dansen

verder was het een gewoon een goed gezellig feest

ik en me maat wouden naar Viruz toe maar we konden die zaal niet vinden :S:S :(
Waarschuw beheerder
T Was Super! Viruz draaide lekker! Hele zaaltje was gelijk vol toen hij draaide :D

Waarschuw beheerder
Sfeertje vond ik eerst een beetje apart(maar dat kon ook aan mij gelegen hebben:P)

:Dmaar heb weer spierpijn van t hakkuh:P dus heb t naar me zin gehad)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 17 juli 2005 om 16:19:
ennuh Chris als je vannacht nou gewoon met je broertje was meegegaan naar de Fun had je dit topic niet hoeven te openen

maar ik ben nu wel fit! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op zondag 17 juli 2005 om 16:01:
Uitspraak van Ondergrondse Paultje op zondag 17 juli 2005 om 15:57:
en fouten maken ?? whaha jij weet niet van Industrial is

heb jij wel gekeken? die set haperde dik door die draaitafels daar... je zag die gasten echt lopen kloten met dat ding om het te fixen... dat bedoelde paulo denk ik met die fouten

jah ze liepen veels te lang te klooien met die haperende draaitafel.
Je zag ook de MC naar hun kijken en denken: wat lopen jullie nu allemaal te klooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 17 juli 2005 om 18:17:
jah ze liepen veels te lang te klooien met die haperende draaitafel.
Je zag ook de MC naar hun kijken en denken: wat lopen jullie nu allemaal te klooien.

dat was opzich wel lullig voor armageddon dat hun een haperende draaitafel hadden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 17:46:
Sfeertje vond ik eerst een beetje apart(maar dat kon ook aan mij gelegen hebben)

maar heb weer spierpijn van t hakkuh dus heb t naar me zin gehad)

ik zal morgen wel spierpijn hebben als ik eindelijk ga slapen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu net een paar nummers gedownload van Armageddon Project.
Vind het eigenlijk best wel goed spul.
Maar dit had dan wel voor Partyraiser gemogen
het tempo ligt nogal laag.
Maar wil ze nog wel is een keer horen op een feestje.
Waarschuw beheerder
heeeeeeeel vet feestje!!

al die mensen die lopen te zeiken over armageddon project geen verstand was echt een meesterlijke set!!!

maar het klinkt niet bekend dus vind de menigte het niet goed :S:S

en zwaar :respect: voor lunatic en miss hysteria :respect:

die horen echt in de main thuis dat verdienen ze!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JOSHUA?????
wie? dat was namelijk toch wel de man die avond!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op zondag 17 juli 2005 om 18:47:
maar het klinkt niet bekend dus vind de menigte het niet goed :S

bullshit.. het knalde wel maar het was gewoon te langzaam :)
Waarschuw beheerder
Vond de muziek op een gegeven moment zwaar bagger
Waarschuw beheerder
ik zal morgen wel spierpijn hebben als ik eindelijk ga slapen

Massage? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 17 juli 2005 om 19:03:
bullshit.. het knalde wel maar het was gewoon te langzaam

jeugd van tegenwoordig alles moet maar sneller en sneller

oude house en oldschool is nog langzamer :)
Waarschuw beheerder

Ja hehe kom toch niet voor niks B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 17 juli 2005 om 19:16:

oude house en oldschool is nog langzamer

als alles hard en met een redelijke temp gaat.. al paar uur lang.. en dan opeens zo een traag stuk er door heen.. het past gewoon weg niet, laat dan armageddon project als eerste gaan zodat de snelheid opgevoert word ipv paar uur met een temp en dan ff langzaam en dan weer tempo voeren. Ik hakte wel gewoon door hoor daar niet van maar heb toch liever wat sneller :)
Waarschuw beheerder
ben niet geweest maar zie alweer dat Armageddon Project
de helden van de avond waren..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat was dat lkkr Pfieow!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Shizzle op zondag 17 juli 2005 om 19:56:
ben niet geweest maar zie alweer dat Armageddon Project
de helden van de avond waren..

nou van de main zaal vond ik dat toch echt tommyknocker hoor..
Waarschuw beheerder
In het begin was het iets minder vanaf shadowlands was het weer oke de man van de avond was tog egt smurf wat een meester set vond ik dat en armegedon was idd beetje langzaam maar was wel ff lekker om 5 minuten afteblazen en dan de terrorzaal weer in:D:D

Waarschuw beheerder
vond AP gewoon goed :) een beetje afwisseling kan geen kwaad. heel jammer dat by church of pentagram veel verkeerd liep :( [heb niet de hele set gehoord ] kunnen zij ook weinig aan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 16:33:
Jammer dat ik et niet heb kunnen aanschouwen

Helaas heb ik jou wel moeten aanschouwen;)
Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n rete vet feest gehad :d heb van het begin tot het eind alleen maar staan knallen!!! Niks dan :respect: voor Partyraiser, heerlijke set. Tieum was twnz toch ook wel een van mijn hoogtepunten, ondanks de hitte daar ff goed los staan te gaan (y)
Waarschuw beheerder
donateur
vond erg rommelig gedraaid werd :s
maar heb me zeker vermaakt :bounce:
met dank aan mn mede liefste :lief: en 1 van mn stampmaatjes :lief:
Waarschuw beheerder
Was weer een goed feest (Y)
:respect: Joshua, Deathmachine, The Producer, Daisy, Armageddon Project :respect:
En ja sommige mense kunnen AP niet waarderen maar ik heb vond het toch echt wel een lekker setje :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zondag 17 juli 2005 om 18:40:
Heb nu net een paar nummers gedownload van Armageddon Project.
Vind het eigenlijk best wel goed spul.
Maar dit had dan wel voor Partyraiser gemogen
het tempo ligt nogal laag.

idd ik denk omdat het tempo opeens naar beneden ging dat iedereen weg liep.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een gezellige nacht gehad :lief: met diegene die 't elk feest weer gezellig maken :yes: :D

Vond 't verder niet echt bijzonder eigenlijk :$

Heb teveel rondgelopen :vaag: binnen, buiten, binnen, buiten, etc.

Daarna nog wezen afteren @ Free Festival in Almere!
Was wel relaxt :9 lekkere chill-muziek :P

Nu ga ik eindelijk slapen :gaap:
Ben kapot!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
partyraiser kwam er lekkr in hoor en Claudio Lancinhouse draaide ook lekkr en Bass-D draaide ook wel lekkr en voor de rest was ut een knal feessie!! :bounce:

Waarschuw beheerder
het was echt helemaal top!!

woensdag of donderdag komen ze online de foto's op deze site: www.superfeesten.tv

Waarschuw beheerder
Was weer een goed feest :yes:

The Producer :respect:
Waarschuw beheerder
ARMAGEDDON PROJECT was ZWAAR BAGGER ! haha hele zaal was gewoon bijna leeg, iedereen gelijk naar terror zaal! daar aangekomen :cheer: zeker goed en GOED HARD gedraaid! Tommyknocker, WOW :kwijl: echt GEWELDIGE SET !

Waarschuw beheerder
ik vond Hellbound echtwel vet! Nosferatu vs. Endymion was wel kicken, daarna ff bij The DJ Producer en Daisy geweest was echt vet !!!!
toen Lunatic en Miss Hysteria, was wel grappig, maar niet echt mijn ding!

Daarna Armageddon Project, in het begin draaide ze wat te slap en sloeg de plaat teveel over maar dat lag aan de draaitafels.. maar na het 1ste kwartier gingen ze echt los! Topset voor de rest :)

Daarna Claudio Lancinhouse! Tering die ouwe grijze gek kan echt lekker draaien. TOPSET, daarna hadden we het wel aardig gehad en zijn we naar huis gegaan.

Al met al een tof feest en beter van de gratis kaarten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut... Na een eerste golf van foto's verwijderen hou ik er nog 646 over van de 724 :bloos: :x

Dat wordt nog moeilijk ook :(

Dit soort problemen heb ik ook alleen maar bij de Hemkade heh :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur

Hahaha de volgende keer maar niks onder hé ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was ckerz faaaakking noest, maar jammergenoeg wel weer een typisch Multigroove feest waar toch echt wel wat op aan te merken is! :/

-Time-Table: pas op de dag zelf bekend gemaakt op de site van Multigroove en niet eens op pf! :vaag:
Zoals verwacht klopte hier natuulek weer eens geen reet van! :/
Radium was al dik een half uur aan het draaien terwijl hij eigelek pas om 00:00 uur moest! :x

-De tijden dat de andere zalen open gingen vond ik ook maar een beetje vaag eigelek! Waarom niet meteen die achterste zaal open,........het was godver 80 graden in dat kleine rode hokkie aan de zijkant! :D

-Werd wel lekker gedraaid, sfeer was goed, veel bekenden gezien en natuulek faaaakking noest uit me plaat gegaan daar! :D:D

Partyraiser, Tieum, Radium, Viruz! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het zeker wel een goed feesie. Er hing echt een super sfeer er werd ook zeker wel goed gedraaid ik vond alleen het geluid iets minder behalve in de terreur zaal:P daar knalde het geluid weer lekker:D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Partyraiser Viruz :respect:

Voor de rest super vermaakt heerlijk ragwerk overal :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik heb me zeker te weten vermaakt!! :jaja:
Vond t erg gezellig!!

DANO deed t lekker als afsluiter :bounce:
Waarschuw beheerder
:yes: had het wel weah nah me zin daar:D
uber vage dinge uitgespookt8)
dat outdoor was gewaun klote :vaag:
voah de rest was het wel :bounce: :D
Waarschuw beheerder
het was zekers een gezellig feestje alleen jammer van het geluid in de main
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 18 juli 2005 om 08:49:
had het wel weah nah me zin daar
uber vage dinge uitgespookt
dat outdoor was gewaun klote
voah de rest was het wel

Wat lul jij nou maf? :s

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) was gezellig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik heb me ook wel goed vermaakt (y)
Waarschuw beheerder
T was een duidelijk geval van Wappie VETTE SHIT OUWE!!!

Alleen multi gewoon Weer zwaar kut met die grapjes van de Outdoor enz enz,,

Gewoon te zielig voor woorden, je komt juist eerder voor die buitenstage!! Beetje jammer, maar later de schade goed ingehaald,,
Waarschuw beheerder
idd buitenstage helemaal naar de klote,alleen maar chill-out maarre tommyknocker,nosferatu en endymion de avond wel goed gemaakt.

Alleen jammer voor partyraiser dat ie' al om 11 uur moest draaien helaas man volgende x beter...

ik zag nog 1 moment met armageddon project volgens mij plofte er namelijk een box.

greetz don corneil :bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb maar 2 woorden voor hellbound : helemaal fantastisch
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar ik de foto's kan vinden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MODV op maandag 18 juli 2005 om 11:04:
Weet iemand waar ik de foto's kan vinden?

ja
Waarschuw beheerder
dat is mooi, kan je me ook vertellen waar?
Waarschuw beheerder
nou vooruit met de geit dan!
Waarschuw beheerder
Geef m eerst maar gras, anders loopt ie niet!!!!
Waarschuw beheerder
dit is een berggeit die loopt altijd en overal
Waarschuw beheerder
en nu?
Waarschuw beheerder
wat straks?
Waarschuw beheerder
Mechanical Mayhem-zaal was echt de shit, goede DJ's en vet gedraaid. Voor die mainstage-dj's en de meeste anderen ga ik wel naar goedkopere fuiven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee, net tog?
Waarschuw beheerder
boyv

Leeftijd: 17

Naar schuifel en kinderfeestjes???? ;) :) je mocht er niet eens in op hellbound man!!! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jorg1900 op maandag 18 juli 2005 om 11:47:
Leeftijd: 17

Naar schuifel en kinderfeestjes???? je mocht er niet eens in op hellbound man!!!

Haha, heb je wel gelijk in hoor, maar gelukkig hebben ze nog nergens om mijn ID gevraagd :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
relle relle!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op zondag 17 juli 2005 om 21:26:
Helaas heb ik jou wel moeten aanschouwen

Hou je bek slet :[
Waarschuw beheerder
nou ricky volgens mij kan je haar bloed wel drinken als ik het zo zie...Je moet ze gewoon laten denken dat ze beter dan je zijn!!! en dan als ze 1 keer niet opletten pak je ze keihard terug.Geloof me het lukt altijd(y)

Waarschuw beheerder
Ja, hier die voor je (Cinderella) :[

Waarschuw beheerder
Was goed te doen,
maar heb bijna niks van de main enz. gezien.

Dat kleine zaaltje aan de kade kant
mag best wat ventilatie hebben :|
Niet te doen daar :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Rickey 8)

Ben benieuwd naar onze pf-foto O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Is mislukt! :x

Waarschuw beheerder
donateur
:nee: :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MODV op maandag 18 juli 2005 om 11:09:
dat is mooi, kan je me ook vertellen waar?

Op terrorworld.nl staan al foto´s
Waarschuw beheerder
eindelijk normaal antwoord :p
thx (Y)
Waarschuw beheerder
super feestje weer, alleen k begrijp niet wrom armageddon project nog geboekt word....:S kheb ze 2x gehoord en 2x echt de misselijkste set van dat feest.... k hoop dat k die niet meer te horen krijg erg triest...:P maar t was wel goud verder:D

Waarschuw beheerder
foto's:
http://www.superfeesten.tv/_fotos/2005-07-16hellbound/

Waarschuw beheerder
kut in 1 woord was om half 3 weg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 16:15:
kut in 1 woord was om half 3 weg

Zwabber! :P
Waarschuw beheerder
Top feesje, maar ik verw8 ook niet anders meer van hellbound
Kwas alleen iets te ver van het pad af :vaag:
Overal pijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me anders prima vermaakt, echter niet op hellbound maar op ondergrondse herrie 20 km verderop...

Ik heb hard gelachen toen ik "weer" hoorde dat multigroove de line up had aangepast en dat er buiten niet gedraaid werd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niels Limbeek op maandag 18 juli 2005 om 16:28:
Ik heb hard gelachen toen ik "weer" hoorde dat multigroove de line up had aangepast en dat er buiten niet gedraaid werd

Leuk voor je.....

Als ik naar die kop van jou kijk, dan moet ik pas echt lachen! :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niels Limbeek op maandag 18 juli 2005 om 16:28:
Ik heb me anders prima vermaakt, echter niet op hellbound maar op ondergrondse herrie 20 km verderop...

Lees: Hoe was Hellbound TOPIC!!

En ga idd maar snel onder de grond!! :yes: Fregle :yes: :)

Wij hebben recht tot klagen, Multigroove sucks gewoon big time de laatste feesten!!

Multigroove gaat een beetje naar de klote!! Beetje jammer t Had een goede naam,,

Feest verder zelf binnen was vanaf een uur of 11 maximaal beuken,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was warm in de terreur....
maar het was wel om te doen---->ben nog net niet nok gegaan:P

de terug weg was minder:(
Waarschuw beheerder
hellbound is altijd een goed feest en deze cker ook weer lkkr hard gedraait :jaja:
vind alleen dat er vaak veel nerds en zeikerds lopen :S :S mis de mega freeks een beetje :P
Waarschuw beheerder
Kleine kinderen zeuren!!!

En de Nerds hebben boter kaas en eieren blousjes goedkope bouwvakkers spijkerbroekjes en kisten van paps geleend!! :yes:

Een hoop zielige figuurtjes gezien, maar je kan er leuk mee spelen heb ik wel gemerkt!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van circus rens op maandag 18 juli 2005 om 16:44:
het was warm in de terreur....
maar het was wel om te doen---->ben nog net niet nok gegaan

Dit zaaltje was dus wel ff stukken beter dan dat kleine sauna hokkie :)

Uitspraak van !!!!HardcorE!!!! op maandag 18 juli 2005 om 17:02:
vind alleen dat er vaak veel nerds en zeikerds lopen mis de mega freeks een beetje

idd, wordt veel te veel gezeken. Als je geen leuk feesje hebt gehad deze hellbound dan doe je toch echt zelf iets fout...

Waarschuw beheerder
Was zeker wel gezellig alleen net niet zoals een echte Hellbound zou moeten zijn.

Net te gewoontjes om uit te blinken bij andere feesten.

Verder goed feest (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 12:07:
Hou je bek slet

doe het zelf:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 12:14:
Ja, hier die voor je (Cinderella)

doe eens lief:[
Waarschuw beheerder
slechste hellbound tot nu toe!!

egt een klote feest :no:
Waarschuw beheerder
heb me goed vermaakt, vet feestje
partyraiser :respect:

weet iemand of r livesets van te verwachten zijn...??

Waarschuw beheerder
Kreeg een boekje aan het einde waar op stond,
dat de dj sets snel on-line kwamen!

Geen idee of er ook echt is opgenomen...
Waarschuw beheerder
LSD-Hooliganaka Speedcore Terrorist

Blijf de volgende keer maar lekker weg HAAGSE WAZI!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jorg1900 op maandag 18 juli 2005 om 18:59:

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jorg1900 op maandag 18 juli 2005 om 18:59:

en wat maakt hem nah weer een wazi :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 18 juli 2005 om 19:10:
en wat maakt hem nah weer een wazi

Moet ik hier nog uitleg over geven??? Kijk maar eens in de spiegel!! Have fun
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jorg1900 op maandag 18 juli 2005 om 19:17:
Moet ik hier nog uitleg over geven??? Kijk maar eens in de spiegel!! Have fun

ja als t kan (Y)
wazi is tog
witte veters
kisten
pogo
racist
en dat soort dingen :/

goh hij heb geen kisten geen witte veters hij heb een graf hekel aan pogo hij heb een donkere jongen als zowat beste vriend nou vertel is verder waarom hij een wazi is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 18 juli 2005 om 19:22:
goh hij heb geen kisten geen witte veters hij heb een graf hekel aan pogo hij heb een donkere jongen als zowat beste vriend nou vertel is verder waarom hij een wazi is

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand wanneer die aflevering van 6 pack uitgezonden wordt ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op maandag 18 juli 2005 om 20:28:

Ben ik ook wel benieuwd naar ja! :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ze had het over deze week,maar wist niet precies welke datum
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op maandag 18 juli 2005 om 20:41:
ze had het over deze week,maar wist niet precies welke datum

hij zei dat hij dacht donderdag maar hij wissut niet cker :D
ik moest op de site kijken..mja daar staat er ook nix over :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 12:40:
Rickey

Ben benieuwd naar onze pf-foto

Ja, wel benieuwd ja :9
denk dat ie behoorlijk fout is :9
Net als die 20 andere foto's :o
Normaal ben ik niet zo foto geil, maar soms 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paralizer op maandag 18 juli 2005 om 16:31:
Uitspraak van AiCoN op maandag 18 juli 2005 om 16:28:
Ik heb hard gelachen toen ik "weer" hoorde dat multigroove de line up had aangepast en dat er buiten niet gedraaid werd

nou ik heb niet gemerkt wat er anders was??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op maandag 18 juli 2005 om 23:11:
nou ik heb niet gemerkt wat er anders was??

radium ging vroeger en er werd niet buiten gedraait?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op maandag 18 juli 2005 om 23:22:
en er werd niet buiten gedraait?

ja das waar.. ik dacht ook dat het buiten was, maar achteraf heb ik eigenlijk nergens gelezen dat het ook echt buiten was.. alleen de naam festival doet eraan denken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op maandag 18 juli 2005 om 20:28:

Ben ik ook wel benieuwd naar :D

Stonden we bij de ingang, stond er ineens een camera recht in me gezicht te schijnen :vaag:

Hoop toch écht dat dat eruit geknipt word :X
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik wat gemist over een uitzending van 6 pack?
Wat moet dat voorstellen dan?
Waarschuw beheerder
Ja SIXPACK kwamen wij ook nog tegen, toen stonden we bij de tatoeage gedeelte, misschien dat ze daar wat opgenomen hadden.
Waarschuw beheerder
donateur

deze week als het goed is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb me vermaakt op hellbound, was zeker de moeite

hoofdzakelijk wat zitten rondlopen en chillen en dan naar de eerste live act: Shadowlands live was om 20.30 wel zeer lekker, alleen veel te vroeg, na hun act wou ik even met de gasten op de foto, staan er opeens 5-6 camera's voor onze neus

daarna zijn we dus doorgetrokker naar The ¨Producer die aan een stevig tempo bezig was, maar ik had de indruk dat hij zich nog wat aan het inhouden was... jammer, maar toch een lekkere set neergeplant...

dan even deathmachine gaan beluisteren, zeer hard bezig natuurlijk, wat had je anders verwacht...

AP begon aan een traag tempo, daarna ging het wat sneller, maar de helft van de grote zaal wist het blijkbaar niet te appreciëren, dus trokken ze maar naar buiten of een andere zaal in dus meer feestruimte voor mij

dan nog even Joshua meegepikt, die kerel kan echt wel een stukje draaien! After him kwam dan de man: Smurf... met zijn gekende stijl, gestoord dus... zijn allerlaatste plaat was op mijn aanvraag "this shit is smelly"
na zijn set heb ik nog het smurfje gekregen dat boven op zijn koptelefoon stond, eindelijk

van 5 tot 6 maar eens naar Dano gaan luisteren, wat me toch wat tegenviel want hij draaide in de early area, maar hij smeet regelmatig newstyle platen op... zeer jammer. Maar naar het einde toe draaide hij aan een damn hard tempo

Dus ik heb me wel vermaakt, jammer dat er geen outdoor stage was omdat de vergunning was ingetrokken, maar het was wel leuk dat je buiten kon gaan chillen aan het water. Het geluid was acceptabel hard, van pogo ofzo geen last gehad... volgende keer wss weer aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt ondanks ik wat laat binnenkwam , industrial zaal werd erg lekker gedraait :D het was er aleen zeer heet en er hing in het begin rond de bar ook een smerige lucht :S En dan nog iets dat buitengebeuren was wel relax maar waarom zetten ze een scherm neer waar 1 of ander trance feest op te zien was ? doe dan nix of zet gewoon wat hardcore aan ...

dus de conclusie is : leuk feesie aleen de hellbound waar ik in februari was was stukken beter :)

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Shadowlands was echt gruwelijk!! Heb nog nooit zo een vette liveact gezien.
Radium was ook zeker goed bezig (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
shadowlands was idd erg vet :D

jda ging daarna nog kutten met die drum computer bij die gast die na hem moest draaien :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op dinsdag 19 juli 2005 om 16:03:
jda ging daarna nog kutten met die drum computer bij die gast die na hem moest draaien

gast? dat was wel lady Dany he :d

Waarschuw beheerder
er waren tog ook foto,s voor partyflock gemaakt :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 13:15:
Radium was ook zeker goed bezig

Snap trouwes niet waarom Radium en Tieum nooit in de grote zaal draaien maargoed.....
Als er 2 mensen zijn die weten wat retestrakke duistere kalekoppenhouse is dan zijn hun het wel! B) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
gast? dat was wel lady Dany he :d

whehe :$ ja dat bedoel ik

dom :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paralizer op dinsdag 19 juli 2005 om 20:02:
Snap trouwes niet waarom Radium en Tieum nooit in de grote zaal draaien maargoed.....

Idd mag best eens omgedraaid worden ;)

De snellere sounds in een grotere hal :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
goei fiske hoor (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 19:53:
er waren tog ook foto,s voor partyflock gemaakt :S

Geduld is een schone zaak (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Auke :bier: op dinsdag 19 juli 2005 om 16:03:
shadowlands was idd erg vet

jda ging daarna nog kutten met die drum computer bij die gast die na hem moest draaien

volgens mij was het er juist voor! bij Champ-E-on!! was echt mooi gezicht! vooral toen champ ook de knopjes ging proberen en vet moest lachen als hij een knopje in drukte!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 10:12:
Geduld is een schone zaak

nou
veel meer gedult heb ik niet ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond het een mooi feestje. Ik wacht alleen nog op de foto's op pf.....
Waarschuw beheerder
donateur
Het duurt idd best wel lang:D
Maarja nu nog hopen dat je foto er uberhaupt bij zit...
Zo te lezen is ie aardig wat aan t wissen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 17:25:
Was zeker wel gezellig alleen net niet zoals een echte Hellbound zou moeten zijn.

Net te gewoontjes om uit te blinken bij andere feesten.

Verder goed feest

hier ben k het helemaal mee eens!!, k heb 2 kaarten gewonnen op hellbound, omdat k aan moest geven wat hellbound voor mij betekende: nou een van de weinige organisatie s waar je zeker van weet die een goed hardcore feest neerzetten, waar het iig hard is, goede dj s, goeie sfeer(omdat het feest zelf ook goed is ,en niet tegenvalt)
maar juist voor het feest waar k dus die kaarten voor heb gewonnen, was me eerste hellbound die wat tegen viel, k heb me zekersz wel vermaakt, maar NIET als anders!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ergens vanavond luitjes!

Eergister een gecrashte harddisk gehad, gelukkig had ik de foto's nog op de laptop maar kon wel opnieuw beginnen en gister had ik een feestje in Nijmegen en ja die gaan even voor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
..... we wachten nog steeds.... O:)

;P

Waarschuw beheerder
en wachten O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik niet :nee: :[

Waarschuw beheerder
niet meer :[

Waarschuw beheerder
donateur
ze komen vanaaf dus? :P dan blijf ik mooi wakker :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:08:
ze komen vanaaf dus?

Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 18:58:
Ergens vanavond luitjes!

:D

Waarschuw beheerder
donateur
okido (Y) kga ff de hond uitlaten hoop dat ze er staan als ik terug kom :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:08:
Heb ik niet

dit kan je al krijgen van me... :hug: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:O :$

(F)

Waarschuw beheerder
donateur
ja straks komen ze pas om 5 voor 12 :p
Waarschuw beheerder
donateur
loop nog maar een extra rondje met die keffert dan want het blijft een grote set ondanks dat ik flink heb moeten snoeien (uploaden duurt lang, is wel druk bezig die internetverbinding hier)... Kan niet iedereen tevreden stellen dus helaas...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 22:28:
Kan niet iedereen tevreden stellen dus helaas...

Ach zolang ze dr komen is het goed:)
Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat 't snel gaat Dave ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf liever binnen w88 dan O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk!!! Zullen we nog heel even wachten dan ;-)
Feest was iig echt super! Ik ben nog altijd erg blij met Hellbound :respect: nu alleen nog ff foto's checken :-p

Hey Rona, was leuk je ff te zien zaterdag!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [terror]Neophyte op woensdag 20 juli 2005 om 22:27:
nu wel braaf zijn he

Ben altijd braaf B) :D

Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 22:28:
Kan niet iedereen tevreden stellen dus helaas...

Volgens mij heb ik 6 herkansingen gehad... dus 1tje zal er toch wel online komen? :$ :9

Maar neem rustig alle tijd! (F)

Wij blijven wel geduldig wachten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:34:
Wij blijven wel geduldig wachten

Hahaha, met zijn allen geloof ik? ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Dani* op woensdag 20 juli 2005 om 22:31:
Hey Rona, was leuk je ff te zien zaterdag!laatste aanpassing 20 juli 2005 22:34

van hetzelfde :flower:

schande dat wij niet samen op de foto zijn gegaan eigenlijk :o
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, en dat terwijl ik me toch een keer of 6 voor de camera heb geworpen :-p :bloos:
Dominator dan maar? Offe.....

Waarschuw beheerder
donateur
ffwd of decibel denk ik ;) kga niet naar dominator :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het net... Hihi!
Ffwd dan maar :yes:, maken we wel ff een fotoshoot-date ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Dani* op woensdag 20 juli 2005 om 22:40:
maken we wel ff een fotoshoot-date

doen we leuk :D (Y)

*zucht* ik haat w88 :P mjah moet maar O:) hij doet zn best :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 20 juli 2005 om 22:30:
Ach zolang ze dr komen is het goed

hopelijk sta jij er niet op :[
Waarschuw beheerder
donateur
Precies! En ik vermaak me eigenlijk wel hier....
Morgen uitslapen dus ik wacht wel 8)

Waarschuw beheerder
donateur
rickey doe is lief :@

hahaha ik moet gewoon werken, mjah geen zin in slapen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Op de helft O:)

Waarschuw beheerder
donateur
WANNEER WORDT 6-PACK UITGEZONDEN?

Vanavond tussen 00.15 - 00.35?
Morgen tussen 23.55 - 00.10?
Vrijdag tussen 01.40 - 02.00?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:44:
mjah geen zin in slapen

Ikke wel, maar ben nog uit mijn ritme door zaterdag :-)
Staan ze er inmiddels al op eigenlijk, vergeet gewoon te kijken ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
hij is op de helft ;)

:P

wat is dat kitty :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik het zo zie staat de hanggroep hier er allemaal op dus dat zal het probleem niet zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:49:
wat is dat kitty

Ken je 6-pack niet? :|
Op Hellbound waren opnames gemaakt :yes:
Dat zou deze week uitgezonden worden....

Ik stond ook nog 's volop in beeld :X
Hoop dat ze dat eraf geknipt hebben :/

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 22:52:
Als ik het zo zie staat de hanggroep hier er allemaal op dus dat zal het probleem niet zijn

Waarom denk je dat we hier "hangen"??? ;-) (f)
Waarschuw beheerder
donateur
6-pack ruleert! Hij heeft mij ook getaped, niet dat het wat geworden zal zijn maar ik heb hem ook gecamt dus kan er altijd nog wat vervelends mee doen :[ ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn de hangbende van hellbound B)

de echte diehards :9
Waarschuw beheerder
donateur
Hey supra_dave, moet jij niet doorwerken? Of doet de pc nu t werk voor je ;-p?

Waarschuw beheerder
donateur
de pc doet het werk ;0

Waarschuw beheerder
ow klopt 6 pack sta er ook op toenk mn meid vroeg haha :D hopelijk zenden ze dat uit moek effe opnemen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet wachten tot al die foto's over zijn van mijn schijfje naar die van Partyflock heh... Dus ik zit ff koek te happen! :)

Zometeen een colaatje erbij en dan kan ik de server van Partyflock aan het werk zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:01:
Dus ik zit ff koek te happen!

Geen :bier:? Gaat hier wel door... Best suf eigenlijk, met je biertje en sigaretje achter pc wachten op een paar foto's 8) verklaar je ons al voor gek :-p?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gaat het lukken voor 12 uur denk je??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:01:
Zometeen een colaatje erbij

*biedt een cola'tje aan d'r collega* (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 23:05:
gaat het lukken voor 12 uur denk je??

aagje;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja ehhh anders ga ik wel slapen :bloos: ben best moe :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
@Kit_Y!

Dankje (K)

---
12u? Makkelijk... Ik denk over een kleine 10 minuten...
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ga ik me eerst ff douchen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hè, gezellig jullie zijn er ook nog....;-)!

Oooh spannend, nog 10 minuten :cheer: :cheer: :cheer:

Hahahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok dan :D:D:D:D

ja wij zijn er ook nog :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:07:
Ik denk over een kleine 10 minuten...

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor, moest ff lachuh!
Stelletje.........cheerleaders hier :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Zoow... Nu kan ik er niets meer aan doen...

555 foto's komen eraan...

Dat zijn er 55 foto's teveel dus ik krijg vast ellende met de t0mm1e :$

Nouja, ik heb nog geen strafpunten (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Supra_Dave, je bent de beste!!!!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat weet je helemaal nog niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
555 :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:11:
555 foto's komen eraan...

:O:O:O
Waarschuw beheerder
donateur
Ssstt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 23:14:
555

Dat wordt dus toch niet voor 12 uur op bedje ;-)
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:13:
Dat weet je helemaal nog niet

Ennuh, je hebt mijn avond goed gemaakt, dus laat mij dat lekker vinden! :-p

Waarschuw beheerder
donateur
wel erg veel :O:O:O mjah beter te veel dan te weinig O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gaat nou eenmaal zo snel in de Hemkade, al helemaal als ze ook nog eens zo vroeg beginnen en ik er zelf al zo vroeg ben 8)

Maarja ga dat maar eens uitleggen :/ ;)

(de hekken zijn open zie ik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hebt dus ook een foto van mij genomen blijkbaar :d kwist het niet, opeens stonden er 5-6 mensen met een camera voor ons (mn vrienden, de heren van shadowlands terrorists & me) dat ik niet meer wist voor welke sites ze allemaal zouden zijn :p
Waarschuw beheerder
donateur
Confronterend hoor, voor 50% mislukt verklaard worden ;-)
Foto's van na 2 uur waren ws. niet meer plaatsbaar :-P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Dani* op woensdag 20 juli 2005 om 23:46:
Confronterend hoor, voor 50% mislukt verklaard worden

8) mijne zijn ook niet best haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 20 juli 2005 om 23:49:
mijne zijn ook niet best haha

Hihi, ik bedoelde dat 3 van de 6 foto's geplaatst zijn, en je moet niet zeuren, wat ik gezien heb is mooi!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis nog een paar foto's :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Dani* op woensdag 20 juli 2005 om 23:55:
en je moet niet zeuren, wat ik gezien heb is mooi!

Haha grapjas wel lief van je:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hm zal ook deels door mij zijn gekomen, door de hitte begon het steeds meer op werk te lijken en ga ik ook serieus kijken :), gelukkig een paar keer naar buiten kunnen vluchten, was echt niet te doen. Qarina bijna omver gelopen ook ;).

Snap ook echt niet waarom mensen het uithielden in die kleine zaaltjes (daar heb ik dus ook bijna geen foto's van trouwens).

Waarschuw beheerder
donateur
De foto's zijn leuk geworden (Y)

Ik kijk morgen wel verder, :gaap: ik ga richting me bedje ;)

nu nog op de foto's van DSW wachten, van zondag @ Free Festival O:)

Waarschuw beheerder
donateur
kheb ze allemaal bekeken pfffffffff wat veel :P kan nu ook lekker gaan slapen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave op woensdag 20 juli 2005 om 23:59:
Snap ook echt niet waarom mensen het uithielden in die kleine zaaltjes

voor de muziek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb ze ook snel gekeken

veel bekenden zeg :|

sommige niet eens gezien :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 00:02:
nu nog op de foto's van DSW wachten, van zondag @ Free Festival

idd
wacht ik ook op
Waarschuw beheerder
wat was dat terror zaaltje geweldig.... Akira & Smurf waren weer heerlijk, maar die gasten die daarvoor draaiden waren ook geniaal... :bounce: en die Industrial zaal was ook super... heb eigenlijk alleen maar hele vette muziek gehoord... en zo te horen is t bij de MAIN helemaal niet zo goed geweest de hele tijd... ghehe moet je maar ook gewoon voor de hardere stylen gaan... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gister is 't niet uitgezonden bij 6-Pack :/

Vanavond herkansing :D
Waarschuw beheerder
whaha blijkbaar zijn er 2 foto's van me... was die ene al helemaal vergeten :d
Waarschuw beheerder
ik heb nu de hele serie 3x bekeken en kan mijn foto niet vinden.. ..zucht..
Waarschuw beheerder
gelukkig sta ik der niet op.....
:yes: beter
op geen van alle...............
Waarschuw beheerder
misschien vanaaf bij 6pack..
kijk toch altijd daar naar.
wel lache altijd.whahahaha

Waarschuw beheerder
ik sta er wel tussen :P
2x, maar bij een wordt niet erkent dat ik er op sta.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op donderdag 21 juli 2005 om 14:49:
ik heb nu de hele serie 3x bekeken en kan mijn foto niet vinden.. ..zucht..

hier nog 1 :vaag:

gelukkig niet de eerste keer ook :S :S :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GeitenBreier op donderdag 21 juli 2005 om 15:47:
misschien vanaaf bij 6pack..
kijk toch altijd daar naar.
wel lache altijd.whahahaha

het komt vanavond:D :yes:

Waarschuw beheerder
was een heel heftig feesy was lam werd alleen wel steeds in de gaten gehouden met mn tasy :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny4G63 op donderdag 21 juli 2005 om 21:48:
het komt vanavond

Hoe weet je dat?
Was toch niet aangekondigd?

Maar ik ga zéker ff kijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Aaah, ik zie 't al :9
http://www.6pack.tv/Default.asp?cid=3&log=165&cont=TV
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa... Dat was weer heel snel als gewoonlijk maar toch, was wel heel erg positief allemaal ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat er 1 zo'n gast moest zeggen dat drugs erbij hoort :X :S
Waarschuw beheerder
donateur
rot op,is het gister geweest ?
kut,gemist :(

Waarschuw beheerder
Fuck ik heb ook dat 6 pack gedoe gemist.

Is het niet on-line ergens te bekijken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 11:10:
Is het niet on-line ergens te bekijken?

juwel op de site van 6pack zelf..

6pack.tv ;)

of vandaag of morge ofzow gloof ik :)

maar t is niet al te boeiend..t zijn wel gwoon 5 hele minuten :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh en ik maar denken dat ik de helft van de reportage had gemist ;)

was wel grappig, ze konden ook nog hakkuuuh :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan heel wat gebeuren in 5 hele minuten O:)

Bedenk zelf maar :O :X

Waarschuw beheerder
Thankx trut (Y) 8)

Vanavond maar ff kijken dan....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 13:20:
Kan heel wat gebeuren in 5 hele minuten

Bedenk zelf maar

ja dat wel...maar aangezien ze zowat aan 1 sruk door liepen te filmen :vaag: issut uit eindelijk maar 5 minute :/
hak wel wat meer verwacht :P

Waarschuw beheerder
Hmmm 5 minuten aan één stuk kan ook leuk zijn :9
Waarschuw beheerder
Dat was wel lache.........
6PACK rules :yes:
Kijk elke avond naar het programma.
Had wel wat langer gemogen.maar heb geen klagen.
altijd goed voor de HARDCORE scene...
stond ook op de camera...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.6pack.tv hij staat erop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 23:00:
Hoe weet je dat?
Was toch niet aangekondigd?

Maar ik ga zéker ff kijken

internet he8)
Waarschuw beheerder
haha wat vet zeg die 6pack aflevering gister
en nog positieve reclame meteen voor ons ook:) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 22 juli 2005 om 21:04:
en nog positieve reclame meteen voor ons ook

:nee: daar ben ik 't niet mee eens...

Ik wás 't daarmee eens, totdat die gozer begon te vertellen dat drugs "erbij hoort" :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 22:01:
Ik wás 't daarmee eens, totdat die gozer begon te vertellen dat drugs "erbij hoort"

idd beetje vaag..
en ik hoopte toch maar dat hij nee zou zeggen :P
mja vond het toch wel lache om terug te zien
en vooral wel relaxed dat die 2 presentatoren het toch gewoon naar hun zin hadden daar :jaja: (y)
drom is sixpack gewoon top haha (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moens op vrijdag 22 juli 2005 om 22:03:
drom is sixpack gewoon top haha

Ik vond 't al top :D
Kijk 't vaak als ik in bed lig :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 22:06:
Ik vond 't al top

Ja vond het ook al top maar nu hebben ze er weer een punt bij ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GeitenBreier op vrijdag 22 juli 2005 om 18:12:
altijd goed voor de HARDCORE scene...

of niet! :s
et is commercie, dat draagt niet echt bij aan de houdbaarheid van de scene..

Ik vind et juist niet erg als mensen van buiten af een beetje negatief denken over hardcorefeesten en gabbers..