Partyflock

Forumonderwerp · 794311
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie mooier.......die ouwe klassieke Horror films zoals Dawn Of The Dead,Halloween,The Exochist,Evil Dead of de films van de afgelopen tijd die net uit zijn of nnog niet zo oud zijn? :P
Ik ga persoonlijk voor de klassiekers :D vind die iets meer hebben qua spanning en opbouw :respect: maar zijn wel paar uitzonderingen zoals Wrong Turn,House Of Wax en Resident Evil.....
Waarschuw beheerder
Hellraiser, Poltergeist, Puppetmaster1, Halloween, Friday the Thirteenth, Nightmare on Elmstreet, Children of the Korn, Thirteen Ghosts, Psycho, Saw, Night of the Living Dead.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 GetReal! - Jij houdt van allebei blijkbaar :) en je hebt goede smaak zo te lezen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op donderdag 14 juli 2005 om 07:26:
Nightmare on Elmstreet

wat zat ik te schijten vroeger bij die films :D
Waarschuw beheerder
2 daisy24/7 - Vroeger,da's lang geleden whaha :P maar ik was het zelf ook wel.Heb veel nachtmerries gehad bij de film "It" :$
Waarschuw beheerder
Ik heb toevallig gisteren Resident Evil II gezien...was een goede film(Y).

Vorige week heb ik echt een brute bloedige film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het ging over een soort zombie die gemaakt werd van delen van de mensen die hij vermoordde. Hij reed in een Big Foot rond op de snelweg en vermoordde alles wat ie tegenkwam. Zo bloederig heb ik ze in tijden niet gezien hahaha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Braindead is cool :D maar die is meer grappig dan eng

Horror films van tegenwoordig zijn wel beter vind ik (door de special effects uiteraard)...maar die van vroeger hebben ook wel iets aparts/leuks :)

goede horrors van vroeger... It!, hellraiser, nightmare on elmstreet, halloween, alien..., exorcist

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nightmare on Elmstreet en It hebben we vaak gekeken toen we n jaar of 11 waren en bij iemand in de kelder zaten :)

Nu heb k liever n goede komedie...:jaja:
Waarschuw beheerder
Oudere :respect:

italiaans
Dario argento films :respect:
Lucio Fulci :respect:

:D

Waarschuw beheerder
ik ken al die films nie eens man.. bij titel...dus ik heb geen flauw idee

Waarschuw beheerder
Saw

:yes:

Iemand Creep al gezien?? Komt als het goed is in augustus in de bioscopen in Nederland.

Ga voor nieuwe films, Hide and seek was ook best leuk.. Gothica, 13 ghosts e.d.
Waarschuw beheerder
Hellraiser, Poltergeist, Puppetmaster1, Halloween, Friday the Thirteenth, Nightmare on Elmstreet, Children of the Korn, Thirteen Ghosts, Psycho, Saw, Night of the Living Dead.laatste aanpassing 14 juli 2005 07:28

:respect:

Waarschuw beheerder
exorsist

Waarschuw beheerder
donateur
alles! en cult :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
oud Halloween :respect:
Waarschuw beheerder
Sommige oude zijn wel leuk, maar af en toe meer lachwekkend als eng 8)
Hou daarom meer van de nieuwere :yes:
Waarschuw beheerder
Return of the living dead III :kwijl: film nog in de bios gezien :)
Zo wie zo Evil dead trilogie 8)
Nightbreed van clive Barker
Hellbound en Hellraiser IV
The Church
De Freddy's waren zeker gaaf :D

zo zIJn er wel meer.

Ik vind de nieuwe generatie geen bal aan :/ op een enkele na
Waarschuw beheerder
donateur
vroeger vond ik 'It' doodeng :S

heb ik em een paar jaar geleden nog es gezien, moest ik er verschrikkelijk om lachen :p
Waarschuw beheerder
donateur
puppet master series, wish master's, freddy,cube's , alle horror filmen eigenlijk.. maar sommige zijn meer om te lachen dan dat ze griezelig zijn.
Waarschuw beheerder
Ik vonf horror altijd geweldig. Stiekem met met mijn oudere zus kijken, want ikmocht het nog niet zien :d
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 07:33:
Heb veel nachtmerries gehad bij de film "It"

Ik ook ja :O

Vind ths shining ook een (Y) film en nightmare on elm street :D

Nog wel meer maar daar kom ik ff niet op
Waarschuw beheerder
donateur
k kijk alleen maar comedies :yes: :[
Waarschuw beheerder
Elmstreet is zeker de beste reeks films.. :D
Waarschuw beheerder
ik kijk bijna alleen maar horror en vind alles mooi vooral met geesten gehehehe :[
Waarschuw beheerder
A Nightmare on Elmstreet blijft mijn nr 1,vooral de 1ste 3delen........

oeeeeei wat was ik vroeger bang voor Freddy Krueger,naja als ik hem nu zou tegenkomen(in me slaap dan:D )natuurlijk ook!! :P :P
Waarschuw beheerder
2 Limara - Creep heb ik al gezien tijdje geleden tijdens een Horor marathon in de bios in Enschede :) en vond het een goede film :D

2 GetReal! - Moet hem nog kijken,maar heb hoge verwachtingen ervan na verschillende Thrailers te hebben gezien.....

2 KaasTerreurrr :x - :respect:

Ben zelf enorme fan van Stephen King en bijna al z'n films :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger vond ik het wel leuk om te kijken.. tegenwoordig vind ik ze soms echt heel slecht.. :S

Laatst zat ik The Grudge te kijken.. Wat een baggerfilm was dat!!

Waarschuw beheerder
Nieuwere films halen het niet bij de oude.

Je moet eens wat japanse horros kijken zoals ichi the killer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van vampierfilms; the Lost Boys, Vampires, Fright Night, from Dusk till Dawn
Waarschuw beheerder
Night of the Living Dead

jo waar kan ik die krijgen... iemand, kan hem hier nergens huren in de omgeving, en op internet kan ik hem ook niet vinden....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 08:28:
Iemand Creep al gezien??

Ja ikke........hahaha
Toevallig niet met jou zitten kijken;-):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de ouwe nartuurlijk!!! :D

de nieuwe moet gewoon een overdose aan humor in zitten anders is t gewoon bagger, en zeker als t uit hollywood komt! :jaja:

Waarschuw beheerder
evil dead

here is my boomstick baby :)
Waarschuw beheerder
2 Daisian - Night Of The Living Dead Part 1 en 2 ligguh allbei voor 7.99 bij Free Record Shop in de bakken zag ik vandaag :P

2 - Nj@Y - Dat is pas een klassieker :) kun je van het vervolg niet zeggen....

Vanmiddag effe Stephen King's Silver Bullet,Dawn Of The Dead (Uncut Versie) gehaald en paar dagen geleden Pet Sematary 1,2 en The Locals :D allemaal goede films.....ik ga voor de oudere films :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 22:39:
2 - Nj@Y - Dat is pas een klassieker kun je van het vervolg niet zeggen....

WTF???
vervolg?

die van my boomstick was army of darkness dat was toch de laatste?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Nj@Y - Sorry, bedoelde Evil Dead 2 en Army Off Darkness daarmee allebei,vond die 2 allebei het kijken niet waard
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
vind dat jullie de aziatische films vergeten..

ichi the killer
ju-on
the eye

en natuurlijk Bad Taste van Peter Jackson, wat een geweldige film is dat (Y)

Vorige week heb ik echt een brute bloedige film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het ging over een soort zombie die gemaakt werd van delen van de mensen die hij vermoordde. Hij reed in een Big Foot rond op de snelweg en vermoordde alles wat ie tegenkwam. Zo bloederig heb ik ze in tijden niet gezien hahaha.laatste aanpassing 14 juli 2005 08:13

Dat is Monsterman ook wel toffe film inderdaad :yes:
wanneer die gozer nog in die auto zit naast dat lijk en vervolgens rijd die bigfoot er overheen.. valt dat oog uit dat lijk en word in zn gezicht gedrukt hahaha geweldig, vond hem echt humor die film... (Y)

Enne Darkness was trouwens ook wel een goeie horror, gewoon over dat kwaad zeg maar met al die kinderen waarvan de strot was doorgesneden.

En Undead heb ik ook nog nergens zien staan, vond dat die film een hele mooie ontknoping had, echt totaal niet verwacht. maar die aanelkaar gebonden 3 dubbele shotgun deed het goed!

En oldskool, Re-Animator... Dit zijn toch ook geweldig Brian Yuzna :yes: met dat gifgroene goedje

ben laatst geweest naar House of Wax vond ik ook cker een meevaller, zag beetje op tegen Paris Hilton maar ze deed het leuk (Y) vooral als ze over de rnad van de moterkap spiekt.... :P

Kan dus niet echt kiezen tussen de oude of de nieuwe horror.
hoe meer bloed hoe beter hahaha.... O:)
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Ik vind de hedendaagse horror zo vlug in elkaar gezet en niet echt een soepel verhaal dat lang op moet bouwen wat wel geval is bij o.a. Halloween.En tegenwoordig is het vaak voorspelbaar wat er komen gaat en dat is jammer vind ik zelf.Maar house Of Wax vond ik wel een goede film hoor,maar ik heb liefst de ouwe horrors whaha....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 22:53:
vaak voorspelbaar

inderdaad blijkbaar is het nu erg moeilijk om iets origineels te bedenken :(
Moet zeggen dat ik meer ehh ongemakkelijk in mn stoel zit wanneer er zoals in Wax een achillespees word doorgeknipt dan waneer er een zombie een klein jongetjes aan stukken scheurt. of toen die jongen in Texas Chainsaw zichzelf wil optrekken van die haak en weer naar beneden valt op die haak... oef :P

Vind die films zoals scream enzo echt helemaal niets he, valt ook onder horror :S

die ouwe horror kan ik goed waarderen inderdaad, maar je onthoud alleen de beste films, terwijl er toen ook genoeg rotzooi uitkwam. zoals die ouwe frankenstein films enzo die waren echt ruk.

de allereerste wishmaster was trouwens ook geweldig, kennen jullie die ook, is nog niet zo heel oud, en die horror van Quintin, From dusk till Dawn was ook super. Hele harde overgand maar wel super (Y)

Zit even te denken naar echt ouwe horror, die serie van de living dead was tof, Return of the Living dead 3 dat soort titels ;)

George Romero :respect:
komt dit jaar ook weer een nieuwe Land of the Dead,
hopelijk is die beter dan die remake van Dawn of the Dead,
die was echt slecht... vond alleen de openings scene goed, met dat kind die haar vader te grazen neemt.

trailer
http://a.videodetective.com/?PublishedID=859825
eerst reclame dan trailer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Ben helemaal met je eens :respect: maar Scream valt bij mij onder Thriler :P
De originele Uncut versie van Dawn Of The Dead is pas goed man :P lekkere stukken zitten erin :P ...de nieuwe vond ik maar slapjes maar dat is vaak zo met Remakes.Zal mij benieuwen of de nieuwe Halloween wel waard is om te kijken
Waarschuw beheerder
Uncut is echt te gek ja, ik heb ze alle drie thuis ;)
de originelen dan, die remake was echt slecht, vond ik die parodie Shaun of the Dead leuker :)

Nieuwe halloween zie het somber in, vind die micheal myers ook niet echt een karakter zeg maar. Freddy en Jason die stralen echt wat uit. En Pinhead, hij is wel vet freaken, maar hij is meer een soort van scheidsrechter. Moet zeggen dat ik Freddy toch wel ultiem vind, hij pakt je in je dromen. De eerste 2 freddys waren ok, maar toen met die droom kinderen enzo dat was echt fout.
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Het word gewoon uitgemolken na zoveel delen uitgebracht te hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Texas Chainsaw Massacre, de nieuwe versie dan, eergister nog gekeken en ook echt behoorlijk ranzig sommige stukkies, dat die gozer aan die haak hangt bijvoorbeeld en probeert om eruit te komen, maar dan weer terugvalt, errug ranzig! Deze film lijkt wel een beetje op Wrong Turn trouwens, beetje zelfde idee.. Verder vond ik vroeger films als Alien en The Thing ook behoorlijk eng, en natuurlijk ook The Exorcist..
Waarschuw beheerder
George Romero
komt dit jaar ook weer een nieuwe Land of the Dead,

:respect: deel 4 van de trilogie :yes:

cant wait :D
Waarschuw beheerder
thnx gto :d

Waarschuw beheerder
ik vind uit beide tijden goede films zitten, zoals halloween enzo, en de van de films van de laatste tijd vond ik wrong turn, texas chainsaw massacre, 12 ghosts en Gothica heel goed :d
Waarschuw beheerder
2 Daisian - Graag gedaan hoor,en nog kunnen vinden...

2 Cataclysm - Ben erg benieuwd ernaar :D

2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zijn ckerzz goede films :P en je hebt laatste tijd paar goede ouwe horror films gezien uit mijn collectie die je nog niet kende :)

Waarschuw beheerder
ikke ga als ik terug ben twee horris kijken.. al

poltergiest ofzo iets en pirinha 2 ofzo iets
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Poltergeist heb ik uitgekozen voor je zus om te kopen omdat ik hem erg goed vond (y) maar Piranjha 2 is niet om an te zien zo slecht :x

Waarschuw beheerder
to mich.. Uhm jah ik leen hem even omdat die mij wel goed lijkt.. hoezo piranha 2 slecht.. welke moet ik volgens jouw eens gaan kijken dan?
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Omdat dan een goedkope B-film is :[ ga dan Pet Sematary kijken van Stephen King :P

Waarschuw beheerder
ken ik niet.. en waar moet je die huren of hoe moet ik er aan komen.. en wat is een b film?
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Wat dacht je van een videotheek of winkel.....maar ik heb die thuisliggen.B-Film versta ik onder dat die heel erg slecht is en niet om aan te kijken is....

Waarschuw beheerder
uhm ok.. mag ik die dan een keer lenen van jouw als die zo goed mag zijn.. kijken of die film mij stuipen op lijf kan jagen gag:LO
Waarschuw beheerder
nightmare on elmstreet was wel goed :)
of ginger snaps is wel lache,:P
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Is wel goed...

2 [H4L]--Becky--[NL] - Had veel meer verwacht van Ginger Snaps 3 voordat ik hem zag :(
Waarschuw beheerder
deel 1 van ginger snaps was wel goed en 2 ook,mar jah 3 kon inderdaad beter

Waarschuw beheerder
ok dan kom ik hem na vakantie ofzo wel ophalen.. of je komt hem brengen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de ouwere (in de jaren 80) over t algemeen toch wel t best!
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Is goed hoor :P

2 Cosper - FTF Crew - Echt wel :respect:

2 [H4L]--Becky--[NL] - Deel 1 was echt wel goed :P vooral nadat Ginger gebeten was zag je goed haar veranderingen in beeld wat je in Deel 3 mistte....
Waarschuw beheerder
ja in deel 1 was het alleen een triest eind,mar jah was wel lache
Waarschuw beheerder
2 [H4L]--Becky--[NL] - Jah maar dat zijn nu eenmaal horror films :P die hebben geen happy end :P
Waarschuw beheerder
haha nou ja sommige wel hoor ;)
mar jah, boogeyman zou ook een goeie zijn, heb ik gehoort :)
Waarschuw beheerder
2 [H4L]--Becky--[NL] - Wou net zeggen,heb wel beetje verstand daarvan :yes: ....Boogyman heb ik nog niet gezien,maar heb niet al te hoge verwachtingen ervan :$ je moet Resident Evil 2 kijken :D
Waarschuw beheerder
Je hebt natuurlijk ook heel veel verschillende soorten horrors.

Horrors met actie zijn soms leuk, maar meestal niet beter dan een gemiddelde actiefilm (Blade), en in een enkel geval gewoon ronduit irritant (Resident Evil).

Jaren tachtig horrors rondom een legendarisch geworden horrorfiguur zijn soms eng (Hellraiser), maar meestal erg komisch (Freddy, Chucky).

Horrors waarin het alleen maar draait om veel bloed en rottend vlees, dat vind ik gewoon saaie kutfilms (de remake van Texas Chainsaw Massacre)

en dat geldt ook voor de gemiddelde tienerhorror (Scream)

Vampierenfilms zijn gewoon altijd bruut, of ze nu oud zijn of nieuw, en of ze nu wel of geen actie bevatten (Dracula 1 t/m 80, Interview, Dusk, enzovoort)

Maar de beste horrofilms, vind ik de films die draaien op pure engheid, zoals the Exorcist (dé klassieker) en the Ring (wel de Japanse versie uiteraard, want de Amerikaanse remake was natuurlijk geen hol aan)

Kortom: elke horrorfilm periode heeft zijn goede en slechte films.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maakt me niet uit, vind allemaal leuk.
maar dracula, rose red, the ring zijn toch een paar van de mooisten:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op vrijdag 15 juli 2005 om 21:09:
[NL]*..Hc-Noukje..*[NL] the grudge
the wrong turn
scream
saw

Zijn ook mijn favs
+ Films met geesten/demonen.
Rose red is ook gaaf jah

Alleen echte schrik momenten heb ik zoveel meer bij horror films.
Mag ook wel een btje comedy bij komen kijken zoals Jason X(is in mijn ogen geen topper)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, dat is waar en piranha 2 is echt een slechte film :P...en zo nep ook nog
Waarschuw beheerder
2 AntiTrance SuperStar - Films zoals Blade en Scream vallen bij niet in de genre Horror maar meer Actie/Thriller :) Goede horror film moet een goed verhaal hebben en natuurlijk ook de benodigde bloed en schrikmomenten :P

2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Had wel beter van je verwacht qua smaak whaha :P maar zou hem verkopen als ik jou was :P word vanaaf weer een Mini Horror Marathonnetje :D

Waarschuw beheerder
ach ja, de titel klonk wel goed eigenlijk maar het was dus een dikke afknapper :S...yups, keertje wat goeie films weer :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Gelukkig heb ik nog geen slechte titels in mijn collectie zittuh zoals Bloodgnome en Piranha 2 O:) maar gelijk heb je :D

Waarschuw beheerder
whaha, en ginger snaps 3 dan, en the village..die vond je toch ook niet zo superssss :P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 16 juli 2005 om 12:48:
2 [H4L]--Becky--[NL] - Wou net zeggen,heb wel beetje verstand daarvan ....Boogyman heb ik nog niet gezien,maar heb niet al te hoge verwachtingen ervan je moet Resident Evil 2 kijken

Resident Evil 2 wou ik met paar vriende volgende week gaan kijke :) maar ja Boogyman lijkt me wel es leuk om es 1x te kijke ofzow,:P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Nee vond ik ook niet :P maar echt slecht waren ze niet :) kijk liever Jeepers Creepers ofzo whaha.....

2 [H4L]--Becky--[NL] - Laat me weten hoe die film gaat en wat je ervan vond :P moet ze allebei nog zien duzz

Had vanavond de film Constantine gehuurd maar vond hem klein beetje tegenvallen :( heb daarna maar Dawn of the Dead gekeken :P

Waarschuw beheerder
Vind de exorcist toch de topper!
Waarschuw beheerder
2 •·.·´¯`·.·•@ngel•·.·´¯`·.·• - Vind zelf ook een hele goeie :P
Waarschuw beheerder
Hellraiser 1 & 2
Nightmair on Elmstreet 1 t/m 5
Freddy vs. Jason
TCM
Waarschuw beheerder
Brian Yuzna,
had het laatst ook al over hem

Re-Animator , bride of reanimator en Beyond Re-Animator

geweldige films :yes:

[img width=699 height=440 cacheid=00096b2d001ad79a3dad03741a00dc3ebc]http://www.itsonlyamovie.co.uk/screen%20shots%20and%20titles/reanimator%20ss%20belly%20burster.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ik vond ze wel redelijk, niet echt het mooiste wat ik had gezien, maar jah :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - In ieder geval beter als die horror film van Terror Night whaha :P maar we hebben wel goede titels thuisligguh (y)

2 Yzco - Plaatje ziet er goed uit :D maar ken die film helemaal niet en ook nog nooit van gehoord....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet iemand trouwens of ichi the killer ook hier op dvd te koop is :)
Waarschuw beheerder
goede oude films..

brain damage
suspiria
deep red
the beyond
reanimator
dawn en day of the dead
tenebrae
zombie

Waarschuw beheerder
Ik heb nog de nodige zwart wit horror films uit 1950 van Samuel A. Arkoff voor wie hem niet kent hij heeft horror zo een beetje uitgevonden.

How to make a monster (Arkoff)
War of the colossal beast (Arkoff)
Voodoo Woman (Arkoff)
Woman Jungle (Arkoff)
The undead (Arkoff)
Reform school girls (Arkoff)
Braindead
People under the stairs
Cannibal Hollocaust
Evil dead 1
Evil dead 2 Remake evil dead 1
Evil dead 3 Army of Darkness
NOSFERATU!!!!!!!!! KLAUS KINSKI!!!!!!!!!!!!
Invasion of the body snatchers
Virgin among the living dead
The awfull dr. Orlof
Attack of the 50 feat woman
Beast from 20.000 fethoms
The dentist
Zombie serie

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Horror is gewoon mega.
Hoe ouder ze zijn hoe beter ze zijn. Alleen kunnen tegenwoordig niet meer veel mensen naar zwart wit kijken.
De eerste nosferatu komt uit 1930 en duurde maar enkele minuten!!!!!!!!!!! Echt gewelllllddddiiiiiggggggggggggg

Dag laters grtn.
Waarschuw beheerder
En ichi the killer kun je gewoon bij free record shop kopen.
Waarschuw beheerder
En to angel the exorcist is echt een kut film.... is niet echt wat je noemt klassieke horror. Maarja dat vind ik. Dag laters grtn.
Waarschuw beheerder
Hallo ik post een beetje veel berichtjes maarja het gaat over films en dan kan ik niet ophouden dit is mijn verzameling zo ongeveer. Alles is op dvd en zijn allemaal origineel. :):):):):):):):):)

Hellraiser I
Hellraiser II Helbound
Hellraiser III Hell on earth
Hellraiser IV Bloodline
Hellraiser V Inferno

Children of the corn The Gathering
Children of the corn Fields of terror
Children of the corn Isaac's return

Ring 0 Japanse versie
Ring I Japanse versie
Ring II Japanse versie

Creature Realm Demons wake
Creature Realm From the dead

Puppet Master I
Puppet Master II

House II
House III
House IV

Ju-on I Japanse versie
Ju-on II Japanse versie

Nosferatu
Bram Stokers Dracula
Japanse Zwart Wit
Shock

Titel

Day of the dead
Dawn of the Dead

Return of the living dead
Zombie 3
Redneck mutants
Braindead

House of 1000 corpses
Carnival of sounds
The convent
Invasion of the body snatchers
Campfire stories
The people under the stairs
Rumpelstilskin
Pet sematary I
Horror in the attic
Ultimate horror
The langoliers
Pinocchio
The Shining
Phone

Evil dead I
Evil dead II
Army of Darkness

How to make a monster (Arkoff)
The beast from 20000 fethoms (Arkoff)
War of the colossal beast (Arkoff)
Voodoo Woman (Arkoff)
Woman Jungle (Arkoff)
The undead (Arkoff)
Reform school girls

Cannibal hollocaust
A Chineze torture chamber story
Audition (miike takashi)

Titel

Bad taste
De nacht van de wansmaak
Deep red
Attack of the 50ft woman
Meat cleaver massacre
The little shop of horrors
Virgin among the living death
The return of the swamp thing
Carrie
The werewolf shadow VS Vampire Queen
The Blob

The awfull dr. Orlof I
The awfull dr. Orlof II

From Hell
Deep in the woods

Return of the killer tomatoes
Elephant man

Acid house
Requiem for a dream
Rave
Trainspotting

Perdita Durango
Ichi the Killer
Doberman
The killer
Killing Zoe
Battle royale
Old Boy

Titel

Songs from the second floor
Last house on the left
Seul contre tous
Natural born killers
Amelie

Italiaanse films (hitler)
Romper stomper
Pariah
American history X
Der Untergang

Platoon
Full metal jacket
We where soldiers
Three kings

Cube I
Cube II hypercube
PI

Total Recal
Predator I

Conan the barbarian
Conan the destroyer
Red Sonja

The Simpsons D' ohlympics
The Simpsons Against the world
The Simpsons Specials
The Simpsons Uncensored

La Haine (De haat)

Waarschuw beheerder
dat zekers :d..je bedoelt zeker die verschrikkelijk saaie thaise film, dat was niet eens een horror :P
Waarschuw beheerder
2 Since You've Been Gone... :kusje2: - Jah whahamviel bijna in slaap :P

2 Asylum - Je hebt goede verzameling zeg :D zitten hele goeie tussen :respect: ...

Waarschuw beheerder
zeg dat wel jah, twas echt niks :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Die daarna Shallow Ground wel zeg :P volgend jaar denk weer naar Terror Night whaha :P

Heb effe voor iedereen leuke site gevonden :D www.scaryhorrormovies.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
The convent

dat was nog een een film die me echt aangenaam verraste !!!
Waarschuw beheerder
2 Cosper - FTF Crew - Zegt me helemaal nix die titel :(

Waarschuw beheerder
haha, ik weet wel zeker dat ik volgend jaar weer wil, en dan zorg ik wel dat ik kan :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - En wie wil er dan meehebben als ik vragen mag,voor Sandra duurde het te lang :P maar vond het geslaagde avond :)
Check me link effe iets hierboven....

Waarschuw beheerder
haha, wij twee in ieder geval...daar hebben we nog 11 maand bedenktijd voor wie er dan meemag :P..zal ff doen
Waarschuw beheerder
donateur
2 Cosper - FTF Crew - Zegt me helemaal nix die titel

redelijk nieuwe film.. te koop voor 6 euro ofzo.. Maar als je evil dead enzo mooi vind, vind je dit ook mooi!

Eindelijk weer horror vol vaart en domme humor...
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Jah whaha,maar wel mensen die echt houden van zoiets en niet dat ze halverwege gaan klagen :x duzz effe goed kijken wie duzz :P ...ok thnx :)

2 Cosper - FTF Crew - Evil Dead vond ik echt gruwelijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet natuurlijk wel een horrorfanaat zijn he, die dus niet klaagt :P..ik houd me ogen open en oren :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Is goed hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
people under the stairs :respect: dat is zo'n vette film :jaja: die films van tegenwoordig vink niet zo :no:

Waarschuw beheerder
jij ook he :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Ja cker whaha

2 [PN] :@ Oma Wappie :@ - Ik vond People Under The Stairs van Wes Craven wel meevallen hoor :$ was niet echt eng ofzo :P vond die mensen wel lachwekkend eerlijk gezegd :P

Mensen check die site effe als jullie willen :p staan wel handige dingen op :)
Waarschuw beheerder
www.scaryhorrormovies.com
Waarschuw beheerder
ben nog wat films vergeten haha

The birds van alfred hitchcock heb ik ook nog enn uhhh
city of god......kut ik heb er te veel ik weet het allemaal niet meer hahaha :S
Waarschuw beheerder
Tesis (italiaanse film over snuf movies) :)

Nekromantic haha wat een film echt heel grappig :) gaan ze neuken met lijken enzo haaaaaahaha :S maarja :)
Waarschuw beheerder
rosemary's baby heb ik ook....

ohhhhh en Scanners heb ik ook haha wie kent de scanners serie???????

Carandiru heb ik ook.

Ik hou namelijk ook van die extreme cult enzo waargebeurde enge shit dingen enzo.

Wie kent tuvalu Is een film die maar een paar kleuren heeft en is 100% zonder dialoog !!!! :) vette shit hoor.

En natuurlijk SADO 120 Day's of sodom. (regiseur is vermoord op de set tijdens die film omdat die film echt grof ranzig te ver gaat)

Oh en the secretary haha ja sado masochisme is vet!!! :)

Elke keer schiet me er weer een binnen die ik ook nog heb.
Moet er zo rond de 200 hebben :S

The stepford wifes de originele natuurlijk.

Maarja ik zal maar weer ophouden dag laters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hallooo ben ik alweer ik zit op mijn werk enzo daa­rom post ik zoveel berichten ik verveel me kapot.
­

Paar dagen geleden benny's video gezien!!! echt­ leuk een duitse cult film een hele oude gewoon op­ video band.

over een jongetje die alles filmt ­en hij heeft een keer een varken gefilmt dat werd ­geslacht en doodgemaakt met zo een wazig apparaat ­dat kogels schiet haha en dan neemt hij een meisje­ mee naar huis en laat hij de film zien en dan ver­moord hij haar op precies dezelfde manier waarop h­et varken werd vermoord hahahaha echt leuke film :­):) beetje langzaam enzo maar wel leuk :)

Nog e­en dikke aanrader Bad Boy bubby dat is verreweg ee­n van de mafste films die ik ooit heb gezien echt ­heeeel goed!!!! Een vent die 35 is die al zijn hel­e leven zit opgesloten in het huis waar hij is geb­oren zijn moeder heeft hem van kinds af aan vertel­d dat je buiten de deur geen lucht krijgt hij is d­us ook nog nooit naar school gegaan en ligt vet ac­hter enzo beetje mongooltje. En hij neukt met zijn­ moeder en hij pakt de kat in met folie enzo hahah­a en dan vermoord hij zijn vader en moeder door oo­k hun hoofd in te pakken met folie en dan ontsnapt­ hij naar buiten en dan word het echt een vetttt a­vontuur enzo haha aanraaaaaderrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoooooooo nu ga ik ma­ar weer eens "werken"
dag laters grtn
Waarschuw beheerder
Federico Fellini !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is geen horror maar als je van films houd hou je van fellini
Waarschuw beheerder
2 Asylum - Jij bent echt druk bezig zeg met posten :O ....niet meer normaal gewoon whaha ;) ....
Scanners vond ik goede film toen ik voor het eerst zag hele tijd terug,maar tot deel 2 was het wel goed maar vond beetje vaag in elkaar zittuh :$ maar ik ken jou titels echt niet hoor,waar haal je die vandaan :P want ken zelf al heel erg veel horrors maar die echt niet.
Waarschuw beheerder
Hallooooooo ja ik weet niet waar je woont maar er is zo een videoketen (het zijn er 4) die heten videoteek new york. Eentje zit in maastricht waar ik ook woon en die zijn gespecialiseerd in cult en horror en gewoon films die anders zijn. Daar haal ik de meeste vandaan. En gewoon goed zoeken bij mediamarkt je zou het niet zeggen maar tussen al die mainstream hollywood films staan soms echt goede horror/cult filmpjes en die zijn meestal ook nog het goedkoopste ook. Verder zoek ik gewoon op internet.
En tja ik kijk gewoon al sinds ik 10 ben ofzo wekelijks films haha :). Dag laters grtnnn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind alle halloween films en scream delen en van freddy kruger en chucky ik ben sowieso een hororfanaat, maar de ruigste vind ik toch wel the texas chainsaw massacre..of hoe je die schrijft:D ram vet
Waarschuw beheerder
Dat is voor mij niet echt horror alleen freddy dan die films hebben wel leuke scenes. Dit zijn toch al de meer mainstream films wat je opnoemt. En the chainsaw massacre ja de originele is echt geweldig die gaat nergens over zo waardeloos als die is gemaakt echt fantastisch hahaha. De nieuwe is natuurlijk super kut. Maarja dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
2 Asylum - Jij hebt blijkbaar andere kijk en mening over horror films dan sommige anderen :p maar ik woon in Overrijssel en heb nog nooit gehoord van videotheek die daarin gespecialiseerd is in horror films :$ ....maar ik kijk ook vanaf kinds af aan films :)

Waarschuw beheerder
hier werd gevraagd over meningen about horrorfilms nou ik heb mijn mening geschreven..iedereen heeft een eigen mening en zo ook ik, en ik zit niet te wachten op mensen wat botte antwoorden over mijn mening hebben..
Waarschuw beheerder
2 kleine_relkabouter - Ik ben niet bot tegen je hoor :cry:

Waarschuw beheerder
Freddie natuurlijk Robert englund rulzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond alleen deel i van Nightmare on Elmstreet goed en Wes Craven's Last nightmare :)

Ben benieuwd wat House Of Wax en The Amityville Horror wat zijn als ik ze ga kijken :P
Waarschuw beheerder
donateur
ook nog een fantastische horrorfilm, weet niet of die genoemd is:

CANDYMAN !!! (het eerste deel!! de rest valt tegen)

Fantastische film gewoon!
Waarschuw beheerder
hahaha candy man nooit gezien eigenlijk... :S ik heb een plaat gemaakt van de melodie in die film zo een super relax piano melodietje heb ik omgetoverd in een drum en bass nummer :)
Waarschuw beheerder
heeft relkabouter het tegen mij???? ik geef ook gewoon mijn mening.....Smaken verschillen nou eenmaal. :) dag laters
Waarschuw beheerder
ohhhh volgens mij zijn we THE THING vergeten hahaha geweldige film :) vooral de scene waar ze zo reanimatie gaan doen en dan zo met hun handen door de borstkast heenzakken en die dan zo dichtklapt en dan handjes eraf hehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
bram stoker's : SHADOWBUILDER

Ook een film die in mijn ogen erg geslaagd is. MEt een klein rolletje van de ' candyman' !
Waarschuw beheerder
ohw die ken ik niet bram stoker is wel aardig goed enzo misschien maar eens huren. Is dat een nieuwe film of een oudere???????????????
Waarschuw beheerder
donateur
1997 als ik me niet vergis
Waarschuw beheerder
2 Asylum - Nog niet gezien Candyman :$

2 Cosper - FTF Crew - Vond Bram Stoker's Dracula niet echt geweldig :no: maar ben niet fan van vampier films :P Blade als uitzondering dan :D

Niemand heeft hier de film Psycho nog genoemd terwijl die zo goed is :P ....of heeft iedereen een andere smaak whaha :P
Waarschuw beheerder
ik ga voor oude horror films :yes: die zijn het beste.

Cannibal Holocaust
Texas Chainsaw Massacre
Bloodsucking Freaks vind ik ook geweldig :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op maandag 18 juli 2005 om 11:30:
Braindead

die is zeker goed, van Peter Jackson
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 21 juli 2005 om 19:32:
maar ben niet fan van vampier films

Ik ben ook niet zo fan van vampieren films.

Maar NOSFERATU is echt een superrrrrrrrrrrrrrr goede film.
Is zo een beetje de grootste klassieker in de horror wereld met de beste acteur die je maar kan hebben in een horror film namelijk Klaus Kinski. Die ziet er vanzichzelf al eng uit hahaha. Super goede sfeer in die film en het speelt zich af in Nederland echt heel grappig om te zien hoe Nosferatu door de grachtjes heen rent hahaha.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Appierijn - Maar ook wel komisch op sommige stukken :P

2 Asylum - Ken hem alleen van titel :$ maar aan de titel te lezen lijkt het net zo'n vampieren naam whaha :P

Ik ga meer voor de oudere Horror films :P maar sommige nieuwe zijn ook nog wel te doen :) ....

-Halloween
-Evil Dead
-Dawn Of The Dead

zijn paar van me favorieten....

Waarschuw beheerder
ik ben slecht in namen onthouden van horrors die ik gezien heb.. maar ik ben persoonlijk al geen horrorfan.. vind het wel leuk te zien maar niet e vaak
Waarschuw beheerder
ik ben slecht in namen onthouden van horrors die ik gezien heb.. maar ik ben persoonlijk al geen horrorfan.. vind het wel leuk te zien maar niet e vaak

Voor mij kan er niet vaak genoeg zijn :devil:

Waarschuw beheerder
voor mij niet dus...vind leuk om er eens na te kijken maar niet te vaak...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 13:56:

smaken verschillen

Had ergens gehoord dat er een nieuwe Halloween zit aan te komen,is dat waar :S die film reeks is al helemaal uitgemolken :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een groot horrorfan, maar dan wel de films waarin zo min mogelijk duidelijk wordt gemaakt aan de hand van liters bloed en kilo's rondvliegend vlees. The Shining, hier al eerder genoemd, vind ik daar een goed voorbeeld van: veel sfeer en dreiging en erg weinig visueel 'eng'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikky op zondag 24 juli 2005 om 18:41:
Ik ben ook een groot horrorfan, maar dan wel de films waarin zo min mogelijk duidelijk wordt gemaakt aan de hand van liters bloed en kilo's rondvliegend vlees. The Shining, hier al eerder genoemd, vind ik daar een goed voorbeeld van: veel sfeer en dreiging en erg weinig visueel 'eng'.

Wel de ouwe versie want de nieuwere vond ik weinig aan :(

Waarschuw beheerder
Hellraiser
Texas chainsaw massacre
Exorcist

Meer thrillers geloof ik:
Stigmata
Gothika
Saw

Echte goede horrors zijn er maar weinig....

Waarschuw beheerder
donateur
keek er vroegah ook zat zoals Wes Craven (Last House on the Left) en idd italiaanse van Dario Argento (Demons) en George Romero (Crazies) of Joel Coen (bloodsimple)

ging ook wel eens naar Weekend of Terror in Tuschinski dat was bruut lache daar

mja nu kijk ik nooit meer films eigelijk best jammer
Waarschuw beheerder
donateur
2 Cosper - FTF Crew - Vond Bram Stoker's Dracula niet echt geweldig maar ben niet fan van vampier films Blade als uitzondering dan

me neither. Maar shadowbuilder heb geen ene fuck met vampieren te maken :).. Dit is gewoon een mooie strijd tussen priester/geloof en de duivel over de heerschappij op aarde.. Erg mooi filmpje!

Vooral als zo'n opa ineens met een bijl op z'n vrouw gaat inslaan , omdat die bezeten is.. erg grappig :)
Waarschuw beheerder
donateur
The House of the 1000 Corpses :respect:
Waarschuw beheerder
lucio fulci roeleert gewoon :respect:

zombie
the beyond
7 doors of death
manhattan baby
en New york ripper haha die is echt kk vaag... moordenaar met die vage stem :S
Waarschuw beheerder
donateur
kent iemand maniac cop nog, haha...

ook erg dom, maar wel vermakkelijk. Volgens mij waren er 3 delen ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op dinsdag 26 juli 2005 om 13:47:
kent iemand maniac cop nog, haha...

alleen van titel helaas :(

Waarschuw beheerder
welke halloweens films zijn dat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 15:46:
welke halloweens films zijn dat dan?

????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hug:Miss Nietjuh:hug: op zondag 24 juli 2005 om 13:56:

smaken verschillen

Had ergens gehoord dat er een nieuwe Halloween zit aan te komen,is dat waar die film reeks is al helemaal uitgemolken

jij zei dit... en ik zeg welke reek halloween sacry movie ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 15:58:
jij zei dit... en ik zeg welke reek halloween sacry movie ofzo?

Halloween is titel van een film hoor :S en geen categorie ofzoiets :no: ......Scary Movie is geen horror duzz hoort die niet thuis hier!

Waarschuw beheerder
jah dat weet ik niet dacht dat het een een categorie was..halloween de film nog nooit van gehoord eigenlijk
Waarschuw beheerder
donateur
land of the dead lijkt me erg (Y) !
En als ie best wat opbrengt het George A. Romero al te kennen gegeven dat ie nog een 2e deel wil maken!!

De triologie gaat verder zeg maar !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op dinsdag 26 juli 2005 om 16:34:
land of the dead lijkt me erg !
En als ie best wat opbrengt het George A. Romero al te kennen gegeven dat ie nog een 2e deel wil maken!!

De triologie gaat verder zeg maar !

Wil die idd graag zien :) maar mag die wel beter zijn dan de remake van Dawn of the Dead :$ maar heb er wel vertrouwen in :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 16:18:
jah dat weet ik niet dacht dat het een een categorie was..halloween de film nog nooit van gehoord eigenlijk

Als je die niet eens kent zeg :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kan ze vast wel hebben gezien.. maar ik onthoudt nauwelijks de namen van de films.. van horrors enzo.. allene als ik ze zie kan ik zeggen of ik ze gezien heb ofniet

Waarschuw beheerder
dawn of the dead die heb ik wel gezien hah:P
Waarschuw beheerder
donateur
Wil die idd graag zien maar mag die wel beter zijn dan de remake van Dawn of the Dead maar heb er wel vertrouwen

ik vond de remake zeker goed te verteren :) En shaun of the dead vond ik helemaal geweldig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 26 juli 2005 om 16:44:
maar mag die wel beter zijn dan de remake van Dawn of the Dead

Ik kan niet zeggen dat ik de remake beter vind dan het origineel (die heb ik namelijk nie gezien), maar één verschil met het origineel bevalt me wel: de zombies RENNEN!!

Ik heb dat nooit gesnapt van die oude zombiemovies: er strompelt een horde ondoden op je af en al ren je jezelf een paar astmatische longen, ze krijgen je AL-TIJD te pakken...apart hoor ;)

Ik ben ook ERG benieuwd naar Land of the Dead, als wast alleen maar vanwege Dennis Hopper, wereldacteur :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cosper op dinsdag 26 juli 2005 om 16:53:
ik vond de remake zeker goed te verteren En shaun of the dead vond ik helemaal geweldig!

Ik vond de remake maar slapjes,maar dat is mijn mening :P

Uitspraak van Mikky op dinsdag 26 juli 2005 om 17:55:
Ik kan niet zeggen dat ik de remake beter vind dan het origineel (die heb ik namelijk nie gezien), maar één verschil met het origineel bevalt me wel: de zombies RENNEN!!

Ik heb dat nooit gesnapt van die oude zombiemovies: er strompelt een horde ondoden op je af en al ren je jezelf een paar astmatische longen, ze krijgen je AL-TIJD te pakken...apart hoor

Moest wel wennen dat de zombies nu konden rennen :$ vond het oude idee veel mooier als nu,maar dat was iets wat de film inhoudt gaf :P
Waarschuw beheerder
donateur
mimic & the relic waren ook zeker leuke flicks ...
Waarschuw beheerder
Vanmiddag in Enschede paar DVD's gekocht :P niet allemaal Horror maar toch whaha :D

Evil Dead
The Blair Witch Project
Hellboy
Vertical Limit
Catch Me If You Can
MOH "The Core Supremacy"
Uitspraak van cosper op woensdag 27 juli 2005 om 12:47:
mimic & the relic waren ook zeker leuke flicks ...

Ben meer weg van The Relic :P die hele sfeertje in dat museum was toppie :)

Waarschuw beheerder
alleen 5 lijkt mij leuk hah:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 23:28:
alleen 5 lijkt mij leuk hah

Is ook goede film :P
Waarschuw beheerder
Wat ik een vette freaky film vind is de nieuwe texas chainsaw massacre...:D:D die is mien een bosje vaag en freaky:D:D

Waarschuw beheerder
candy man! die is pas cool :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik 'a nightmare on elmstreet wel'n hele enge'.. die's wel al oud..
van de nieuwere vind ik the grudge wel eng!!! brrrrr
Waarschuw beheerder
Mensen kijken tegenwoordig alleenmaar kut horror films...
MAarj dat is mijn mening dan he....is dus gewoon smaak verschil....

9 van de 10 nieuwe horror films zijn remakes en ik vind remakes zo een beetje idiootste fenomeen in de film wereld.
(al zijn er tuurlijk uitzonderingen)

Zo hebben ze Ring verkracht en the grudge (heet eigenlijk Yu Onn) en chainsaw massacre en dawn of the dead

En het verbaast me dat hier niemand Nosferatu kent de eerste horror film ooit gemaakt op deze planeet.
In 1920 zoiets en duurde maar 10 minuten daarna is er in 1970 ofzo nog een nosferatu gemaakt en in dit geval is een remake niet erg aangezien de band van de eerste versie al is vergaan ofzo hahaha. En daarna heeft bram stokers hem ook nog eens overgedaan namelijk bram stokers dracula.

Of the birds van Alfred Hitchcock ook een klassieker onder de klassiekers om het zo maar ff te noemen.

Of the stand een 6 uur durende film van stephen king. Waarin de wereld vergaat (waardeloze special effects maar is gewoon nog nooit gedaan een film van zo een proporties).

Verder blijf ik zeggen Samuel A. Arkoff die van 1950 t/m 1990 zo een 350 horror films heeft gemaakt en ook veel heeft betekend in die wereld.

Verder tja de chinezen en japanners blijven de koningen van echt zieke horror films. (aangezien het de bedoeling is van horror om de kijker te shockeren wat je dus tegenwoordig niet meer hebt bij die duffe remakes en waardeloze hollywood films).
Hier een lijstje van horror films die dus echt nergens meer over gaan zoals het hoort gewoon ranzig, idioot, appart en gestoord en soms echt geniaal.

Audition (Miike Takashi)
Bio-Zombie (Wilson Yip)
Blind Beast (Yasuzo Masumura)
Charisma (Kurosawa Kiyoshi)
Double Vision (Chen Kuo Fu)
Dr. Lamb (Danny Lee)
Dumplings: Three Extremes (Fruit Chan)
Evil dead trap (Toshiharu Ikeda)

Dus mensen kom eens met wat goede horror films of klassiekers en niet van die gare hollywood mainstream na maak zooi.

Dag laters grtn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op donderdag 28 juli 2005 om 16:33:
Dus mensen kom eens met wat goede horror films of klassiekers en niet van die gare hollywood mainstream na maak zooi.

zo te lezen ken ik er geen een van je lijst duzz ga ik maar vanuit dat mijn smaak niet de jouwe is......

Waarschuw beheerder
ikke ga vanavond eens weer een horror of thriller kijken of wat het ook is hah:p
Waarschuw beheerder
donateur
nightmare on elmstreet
ik heb de dvd-box....errug blij mee
wil nu eigenlijk de dvd-box van jason (friday the 13th)

dus als iemand weet of die bestaat en waar ik die kan halen/bestellen...pb'tje aub :)

ontopic: sowieso alle klassiekers (y)
de hitchcock's zijn super..maar ook de films uit eind jaren 70/jaren 80

ben een horror-liefhebber pur sang :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chickiered op vrijdag 29 juli 2005 om 17:05:
nightmare on elmstreet
ik heb de dvd-box....errug blij mee
wil nu eigenlijk de dvd-box van jason (friday the 13th)

dus als iemand weet of die bestaat en waar ik die kan halen/bestellen...pb'tje aub

ontopic: sowieso alle klassiekers
de hitchcock's zijn super..maar ook de films uit eind jaren 70/jaren 80

ben een horror-liefhebber pur sang

Ik ben ook een Die Hard Horror Fanaat :respect: ....vandaar deze Topic mensen :) maar volgens mij bestaat er geen DVD Box van Friday the 13th filmreeks,want heb nog nooit ergens gezien :$

Waarschuw beheerder
ik heb toen net de film poltergeist ofzo iets gekeken.. was wel een leuke horror haha:D..
Waarschuw beheerder
Clubkutten om je heen zien @ Dominator die denken dat ze heel wat zijn :@ :@ ....dat is pas een leuke Horror :S ....maar morgen denk weer DVD's kijken ofzo :P

Waarschuw beheerder
ik heb piranha 2 vandaag ook gekeken.. wat een gruwelijks kutfilm geen zak aan...:S
Waarschuw beheerder
Net effe Psycho en House 2 gekeken :P vond hem weer namelijk op me kamer whaha :)
Waarschuw beheerder
haha neej dat zijn dan ook bijna allemaal japanse/chinese import films (met engelse ondertiteling natuurlijk).

En house 2 dat is toch die hele reeks he van house van die horror humor. Sommige vind ik waardeloos maar zitten ook erg grappige tussen. Ik heb 3/4/5 geloof ik. :) Dus dan hebben we toch beetje zelfde smaak :)
Waarschuw beheerder
Trouwens Audition van Miike Takashi is een super bekende film meerdere prijzen op film festival cannes enzo. Is wel iets meer cult dan echt 100% horror. Maar Miike Takashi is geniaal. Huren dus zou ik zeggen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb ff silver bullet gekeken, goeie film (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
remake van The Fog lijkt me ook wel mooi...

tis alleen nog effe wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 29 juli 2005 om 22:11:
Ik ben ook een Die Hard Horror Fanaat :respect: ....vandaar deze Topic mensen :) maar volgens mij bestaat er geen DVD Box van Friday the 13th filmreeks,want heb nog nooit ergens gezien :bloos:

g*dd*mned :@
dus dat wordt ze los bij elkaar sparen :/
jammer jammer
weet je toevallig wel van welke reeksen er wel boxen zijn?..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb vandaag she all that gekeken .. leuke film is dat:D

Waarschuw beheerder
gister animal sematry ofzo iets.. wat een stomme film dat die is
Waarschuw beheerder
Je bedoeld Pet Sematary (volgens mij Stephen King)...daar moet je van houden...

Hier mijn lijstje:

- voor mij is de onbetwiste nummer 1 The Excorcist (gruwel)
- Sometimes they come back, Misery, The Shining, Thinner, Storms of the Century (duurt erg lang), Carrie, Christine en niet vergeten It van Stephen King (het boek had ik in twee weken uit die is beter)
- The Ring
- Dawn of the dead (i'm sorry)
- Resident evil (wel grappig)
- Saw moet ik nog zien...

En niet te vergeten Blair Witch projekt, ik heb hem alleen in het pikkedonker gekeken. Ik ben niet gauw bang, maar was wel even slikken hoor!!!

Ik vond Cabine Fever en The Grudge erg tegenvallen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op maandag 1 augustus 2005 om 14:09:
En house 2 dat is toch die hele reeks he van house van die horror humor. Sommige vind ik waardeloos maar zitten ook erg grappige tussen. Ik heb 3/4/5 geloof ik. Dus dan hebben we toch beetje zelfde smaak

Dacht het toch :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 14:41:
ik heb ff silver bullet gekeken, goeie film

Stephen King,dan krijg je dat he :P vandaar me vele titels van hem....weet wel wat goed is slijm slijm :slijm:

Uitspraak van chickiered op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:29:
g*dd*mned
dus dat wordt ze los bij elkaar sparen
jammer jammer
weet je toevallig wel van welke reeksen er wel boxen zijn?..

Ken wel DVD Boxen van andere films jah maar ligt er helemaal aan welke je bedoeld? of ze moeten nog uitgebracht worden :$

Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op zondag 7 augustus 2005 om 14:21:
Je bedoeld Pet Sematary (volgens mij Stephen King)...daar moet je van houden...

Hier mijn lijstje:

- voor mij is de onbetwiste nummer 1 The Excorcist (gruwel)
- Sometimes they come back, Misery, The Shining, Thinner, Storms of the Century (duurt erg lang), Carrie, Christine en niet vergeten It van Stephen King (het boek had ik in twee weken uit die is beter)
- The Ring
- Dawn of the dead (i'm sorry)
- Resident evil (wel grappig)
- Saw moet ik nog zien...

En niet te vergeten Blair Witch projekt, ik heb hem alleen in het pikkedonker gekeken. Ik ben niet gauw bang, maar was wel even slikken hoor!!!

Ik vond Cabine Fever en The Grudge erg tegenvallen...

Pet Sematary vond ik zeer goede film qua verhaal opbouw :respect: maar gelijk heb je....jij bent net als ik volgens mij grote fan van Stephen King :p maar z'n laatste film "Riding The bullet" vond ik zwakjes zeg maar :(
Cabin Fever he bik toevalig in een Box zitten samen met Underworld duzz had weinig keuze whaha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 augustus 2005 om 16:12:
Cabin Fever he bik toevalig in een Box zitten samen met Underworld duzz had weinig keuze whaha

hahaha Cabin Fever sucks big time, ik dacht was dit het nou???? Underworld...ik wacht eigenlijk op deel 2 met nog meer actie... Ik gruwel van weerwolvenfilms, maar toch kijken he... Ik ben bang dat ze me een keer komen halen :s

En shame on me ik was Silver Bullet vergeten... daar is een boek van uit heel dun en makkelijk te lezen moet je echt doen...

Ik heb een Stephen King maatje gevonden :respect: maar ik ken Riding the Bullet niet nog meer shame :bloos:

vertel eens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op zondag 7 augustus 2005 om 16:26:
hahaha Cabin Fever sucks big time, ik dacht was dit het nou???? Underworld...ik wacht eigenlijk op deel 2 met nog meer actie... Ik gruwel van weerwolvenfilms, maar toch kijken he... Ik ben bang dat ze me een keer komen halen

En shame on me ik was Silver Bullet vergeten... daar is een boek van uit heel dun en makkelijk te lezen moet je echt doen...

Ik heb een Stephen King maatje gevonden maar ik ken Riding the Bullet niet nog meer shame

vertel eens...

Weerwolfen films :D dan moet je ckerzz American Wherewolf in London gezien hebben :P ....
Underwordl vond ik een goede film en deel 2 hopelijk ook maar wil dan wel meer gevechten in beeld te zien dan in deel 1 :$ want dat was wel iets te weinig....
Ik heb al paar boeken van Stephen King gelezen o.a. die van It,Pet Sematary,Tommyknocker en Sleepwalkers :p maar kijk liever de films whha
Maar nu vergeet ik ee nheel belangrijke titel,namelijk die van "The Shining" :respect: die was ckerzz goed om te kijken al is de remake nix aan.
Whaha,was je zolang aan zoeken dan voor iemand die ook fan van hem was :D maar nu heb je er eentje gelukkig (y)
Riding The Bullet is heel vaag verhaal over iemand die gaat liften met de duivel zogenaamd maar kan je niet uitleggen hoe alles gaat omdat ik het zelf inet snap.Maar je kan hem al tijdje huren en kopen duzz
Waarschuw beheerder
An American Wherewolf in London :yes::yes: en natuurlijk An American Wherewolf in Paris die heb ik op videoband... was wel grappig...

Ja ik ken niemand behalve mijn moeder die Stephen King leuk vind en daarom is het extra leuk om toevallig via PF wel iemand te vinden die hem kan waarderen... Niemand vond bijvoorbeeld Dreamcatcher leuk en ik weer wel... ik hoop jij ook...

Ik ga hem huren misschien begrijp ik hem wel... Dat ga ik een keer doen als ik een weekend niks heb en thuis zit...

Vanavond komt er een hele mooie film op tv. Charlotte Gray om half 9 op NET 5...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op zondag 7 augustus 2005 om 18:25:
An American Wherewolf in London en natuurlijk An American Wherewolf in Paris die heb ik op videoband... was wel grappig...

Ja ik ken niemand behalve mijn moeder die Stephen King leuk vind en daarom is het extra leuk om toevallig via PF wel iemand te vinden die hem kan waarderen... Niemand vond bijvoorbeeld Dreamcatcher leuk en ik weer wel... ik hoop jij ook...

Ik ga hem huren misschien begrijp ik hem wel... Dat ga ik een keer doen als ik een weekend niks heb en thuis zit...

Vanavond komt er een hele mooie film op tv. Charlotte Gray om half 9 op NET 5...

American wherewolf in Parizz vond ik beetje slapjes :P maar heb je meestal met vervolg delen.Laat verslag achter waneer je hem hebt gekeken :) maar ik ben ckerzz al paar jaa rechte fan van Stephen King...de eerste horror film die ik ooit zag was van hem namelijk "It" :P maar Dream Catcher vond ik echte goede film,heb die ook op DVD whaha.Vond die kleine alien wel grappig om te zien :P
Ken die film niet,is dat nog wat dan?
Waarschuw beheerder
beetje oorlog en verzet etc... Ga maar kijken jij kan goede films adviseren dussss deze is een aanrader...

Vond je hem niet leuk krijg ik straf...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op zondag 7 augustus 2005 om 18:47:
beetje oorlog en verzet etc... Ga maar kijken jij kan goede films adviseren dussss deze is een aanrader...

Vond je hem niet leuk krijg ik straf...

Oorlog films vind ik ook wel mooi,vooral Tears of the Sun met Bruce Wilis over strijd van vluchtelingen en de rebellen :)
Whaha,straf krijg je niet zo snel maar zal je laten wete nwat ik ervan vond als ik eraan toekom....moet nog veel dingen doen :$

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal Halloween verslaafd, en heb echt alle delen. Het zijn er een stuk of 8. The Excorsist blijft ook gruwelijk! Ik ben meer voor de klassiekers, al hoewel er nog uitzonderingen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 18:54:
Ik ben helemaal Halloween verslaafd, en heb echt alle delen.

Snap het nut niet van Halloween 3 Season Of The Witch :S
Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal Halloween verslaafd, en heb echt alle delen

Ben gestopt na deel 2, nou ja Halloween H20 niet vergeten dan....

The Excorsist

The Excorsist rules!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op zondag 7 augustus 2005 om 20:44:
The Excorsist rules!!!!!

Halloween 2 vond ik allerbeste uit de serie :P kreeg gewoon kippenvel van die scenen vanuit die kliniek :P
:yes: nu nog the "The Exorsist The Beginning" kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 augustus 2005 om 20:57:
Halloween 2 vond ik allerbeste uit de serie kreeg gewoon kippenvel van die scenen vanuit die kliniek

you shitted your pants brrrrrr

nu nog the "The Exorsist The Beginning" kijken

heb ik ook nog niet gezien met Anthonie kamerling...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 augustus 2005 om 16:35:
Weerwolfen films dan moet je ckerzz American Wherewolf in London gezien hebben ....

Als je een leuke weerwolf film wilt kijken raad ik Dog Soldiers aan. Eenigste weerwolf film die ik ken waar ze ook echt wreed uitzien.

The Excorsist rules!!!!!

Vind die excorsist en halloween films maar kut.

Dag laters
Waarschuw beheerder
Zag ergens iets staan over oorlog films:

Dan raad ik deze aan:

Platoon
Full Metal Jacked
Apocalypse now (is een hele oude gaat over een peleton die met een bood rondvaren in vietnam en zich kapot vervelen en daarom maar hevig op de drugs gaan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op maandag 8 augustus 2005 om 13:26:
Als je een leuke weerwolf film wilt kijken raad ik Dog Soldiers aan. Eenigste weerwolf film die ik ken waar ze ook echt wreed uitzien.

Dog Soldiers heb ik extra niet gekeken omdat het mij soort B-Film leek duzz slechte film :$ heb dan liever Ginger Snaps :D
Waarschuw beheerder
Ginger snaps is echt heel kut dat is pas een B film die kon je bij mijn vaste videotheek kopen voor 5 euro hahaha.

Dog soldiers is onbekend maar is echt betere kwaliteit dan meeste weerwolf films qua special FX en manier van filmen etc.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op maandag 8 augustus 2005 om 13:32:
Ginger snaps is echt heel kut dat is pas een B film die kon je bij mijn vaste videotheek kopen voor 5 euro hahaha.

Dog soldiers is onbekend maar is echt betere kwaliteit dan
meeste weerwolf films qua special FX en manier van filmen etc.....

Misschien dat ik hem van de week wel effe huur als het uitkomt :P
Ik vond hem wel goed Ginger Snaps maar ieder z'n eigen smaak :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is de film anna en the king ook geen klassieker hah:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 16:14:
is de film anna en the king ook geen klassieker hah

OMG :S alleen de genre "Horror" graag

Waarschuw beheerder
hah:p ok

Waarschuw beheerder
Storm of the century moet ik hebben!!! Kan m alleen nergens vinden.. :(

Waarschuw beheerder
Halloween 3 heb ik ook, maar dat is een trieste film. Geen idee waarom dat een geheel verhaal op zichzelf is, waar ook geen hol aan is. Maar Holloween 4 is weer keurig netjes een goed vervolg op Halloween 2:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 17:52:
Halloween 3 heb ik ook, maar dat is een trieste film. Geen idee waarom dat een geheel verhaal op zichzelf is, waar ook geen hol aan is. Maar Holloween 4 is weer keurig netjes een goed vervolg op Halloween 2

Snap het zelf nog steeds niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
The Excorsist rules!!!!!

pardon!! DAt is dus echt een van de meest saaie kutfilcks die ik ooit gezien heb.. Ik snap ook niet dat mensen The Shining zo mooi vinden.. Ook al zo'n trage kutbende... En dan ook totaal niet SPANNEND of ENG !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 16:26:
Storm of the century moet ik hebben!!! Kan m alleen nergens vinden..

je moet in van die goedkope boekwinkels kijken en anders bij free record shop vragen hij is op video te koop en niet duur...

Uitspraak van Piet en Piet op maandag 8 augustus 2005 om 13:26:

Ken ik niet, maar ga hem ook een keertje huren :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=250 height=335 cacheid=00137d17001c2653b1e89b901a00e79898]http://www.tagliners.org/pics/Lost%20Boys.jpg[/img]

Coolste horrofilm ooit, alleen al de soundtrack :respect:
Waarschuw beheerder
Kep net amityville gezien, kvond um best goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op dinsdag 9 augustus 2005 om 00:33:
Kep net amityville gezien, kvond um best goed

Welke,de ouwe originele of de nieuwe versie :P

Uitspraak van cosper op maandag 8 augustus 2005 om 21:38:
pardon!! DAt is dus echt een van de meest saaie kutfilcks die ik ooit gezien heb.. Ik snap ook niet dat mensen The Shining zo mooi vinden.. Ook al zo'n trage kutbende... En dan ook totaal niet SPANNEND of ENG !!!

smaken verschillen nu eenmaal :)
Waarschuw beheerder
the grudge
hellraiser films
nightmare on elmstreet films
children of the corn (puur om the slachtpartijen)
bad taste
braindead
japanse versies van the ring
tommyknockers
bodysnatchers
it
christine
dreamcathcher
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De vliegende Borculoër op dinsdag 9 augustus 2005 om 07:25:

Hier kan ik echt niet tegen he. Zet op zun minst neer de ORIGINELE DUS DE JAPANSE. Plus het is gewoon RING en niet the ring. Ring is zo erg verkracht door hollywood niet normaal. Dag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op maandag 8 augustus 2005 om 21:41:
je moet in van die goedkope boekwinkels kijken en anders bij free record shop vragen hij is op video te koop en niet duur...

Oke thx! Maar het liefste toch op DVD.. :)

Waarschuw beheerder
Wat ik een hele goeie film vind is The Burning. Deze film komt uit 1981 en lijkt beetje op friday 13th films. Zitten erg grove stukjes in en is gewoon erg spannend. Een mafkees Cropsy maakt met z'n heggeschaar een heel zomerkamp af.
Helaas is deze film nergens te verkrijgen met nederlandse ondertiteling. Dus als iemand weet of deze film nog te verkrijgen is hoor ik het graag.
[img width=416 height=288 cacheid=00137d2a001c29aeca40e3661a00e7ba27]http://www.phantasmagoria.nl/assets/images/TheBurning8.jpg[/img]
[img width=119 height=169 cacheid=00137d2b001c29ba962cb5881a00e7ba27]http://www.variedcelluloid.com/reviews/burning/images/cover.jpg[/img] [img width=119 height=169]http://www.conanlee.com/images/art/dfedvd16.jpg[/img]

http://www.hysteria-lives.co.uk/hysterialives/Hysteria/the_burning.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Little Tank> Die is dus niet nederlands ondertiteld

Waarschuw beheerder
Oke ff overheen gelezen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 9 augustus 2005 om 09:10:
Uitspraak van :smoke:The Smoker:smoke: (L) Nien op dinsdag 9 augustus 2005 om 07:25:

Hier kan ik echt niet tegen he. Zet op zun minst neer de ORIGINELE DUS DE JAPANSE. Plus het is gewoon RING en niet the ring. Ring is zo erg verkracht door hollywood niet normaal. Dag

sorry hoor was niet mijn bedoeling om uw heiligdom te oneeren ofzoiets :P
Waarschuw beheerder
hahaha was ook niet zo persoonlijk op jou ofzo was gewoon beetje in algemeen dat alle films nu worden verkracht door hollywood enzo omdat ze zelf niks kunnen verzinnen.
Waarschuw beheerder
The Burning lijkt me wel vette film zo te zien :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 12:13:
Oke thx! Maar het liefste toch op DVD..

volgens mij is hij niet op dvd te verkrijgen of je moet hem ergens kunnen downloaden...

ik ga s rondvragen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MANDY aka FUTSALGEK op donderdag 11 augustus 2005 om 00:54:
volgens mij is hij niet op dvd te verkrijgen of je moet hem ergens kunnen downloaden...

ik ga s rondvragen...

laat het ons maar weten hierin :)
Waarschuw beheerder
Is trouwens The Ring 2 al uit op DVD??? Want zag hem staan in een catalogus terwijl ik hem nog nergens heb zien ligguh :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in september pas :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 14:18:
in september pas

Volgens collega's op werk is die al uit.....
Waarschuw beheerder
Toen ik 14 was heb ik Braindead gezien, smerig en grappig:respect:

Heb ook ooit is de film Canibal holocaust gezien, over hoe een zooitje onderzoekers ofzo word op gegeten door de canibalen in de jaren 70,....dit is geen film maar echte beelden van hun film rollen die zijn terug gevonden. Denk alleen niet dat ze die film nog steeds verhuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op zondag 14 augustus 2005 om 14:55:
Toen ik 14 was heb ik Braindead gezien, smerig en grappig

Heb ook ooit is de film Canibal holocaust gezien, over hoe een zooitje onderzoekers ofzo word op gegeten door de canibalen in de jaren 70,....dit is geen film maar echte beelden van hun film rollen die zijn terug gevonden. Denk alleen niet dat ze die film nog steeds verhuren.

Braindead lang geleden een keer gezien op band maar weet niet meer zo wat ik ervan vond :P
Waarschuw beheerder
Ik vond hem zeker wel grappig,....vooral het einde met de grasmaaier,...denk dat die film vooral omdat stukje blijft hangen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op zondag 14 augustus 2005 om 15:04:
Ik vond hem zeker wel grappig,....vooral het einde met de grasmaaier,...denk dat die film vooral omdat stukje blijft hangen

Herken alleen de poster nog van de film van een vrouw die iets in haar mond heeft zittuh :P
Waarschuw beheerder
donateur
children of the corn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barph op maandag 15 augustus 2005 om 12:51:
children of the corn

Heb de box gehaald tijd geleden van deel1,2, en 3 :) de nieuwere vond ik weinig aan duzz heb die ook niet :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 14 augustus 2005 om 14:43:
Volgens collega's op werk is die al uit.....

volgens de videotheek niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:31:
volgens de videotheek niet

Dan is het nog maar afwachten

Waarschuw beheerder
the grudge!!!

wat een BAGGER!!!!!!
film is alleen maar ontzettend eng! maar slaat verder helemaal nergens op. de clue is er niet :/
en halverwege de film (voor je gevoel dan) word je verrast door de aftiteling!!!
echt BAGGER!

echte goeie horror ken ik niet, waarschijnlijk omdat ik er niet zo van hou:)

ik ga voor de actie vecht en race films :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 20:58:
the grudge!!!

wat een BAGGER!!!!!!

Zeg dat wel jah :S had er hoge verwachtingen van maar nee hoor.....kun je beter die Japanse versie gaan kijken (y)

Waarschuw beheerder
Geen enkele horror is mooi alleen Jeepers Creepers vink leuk op dit moment:P
Waarschuw beheerder
nu nog the "The Exorsist The Beginning" kijken

laat maar joh :nee:

Waarschuw beheerder
Evil dead deel I vond ik super en uiteraard the exorcist

Waarschuw beheerder
donateur
De nieuwere films, zonder dat neppe ketjup bloed, een film als Gothika, S.A.W.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 07:50:
Geen enkele horror is mooi alleen Jeepers Creepers vink leuk op dit moment

haha, noem je dat nu een horror :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yzco op zondag 17 juli 2005 om 12:41:
Re-Animator , bride of reanimator en Beyond Re-Animator

Ik zag laatst 'Bride of the Re-animator' bij Vanleest liggen. Heb ik hem maar meegenomen.

Waarschuw beheerder
donateur
oudere met die melodieen enzo haha :P:P:P
Waarschuw beheerder
OUD!!! Elvil dead I+II, army of darkness, Nightmare on elmstreet, The Omen, The Excorsist.... Maar er is 1 nieuwe film die wel erg dik was SAW......
Waarschuw beheerder
Ik hoorde vandaag om me werk van iemand een film die me gruwelijk lijkt namelijk: De 7 Poorten Van De Hel :d maar volgens hem mag die niet verkocht of uitgezonden worden :$

Uitspraak van Reservoir Dog op dinsdag 16 augustus 2005 om 14:38:
OUD!!! Elvil dead I+II, army of darkness, Nightmare on elmstreet, The Omen, The Excorsist.... Maar er is 1 nieuwe film die wel erg dik was SAW......

Army Of Darkness vond ik echt nix aan.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Army of darkness vind ik mega heb hem op video en op dvd maar ik vind de hele evil dead serie geweldig ouderwetse onzin horror met een overdosis aan stomme humor.

PS: wat vinden jullie oud ik vind films uit 1980 namelijk niet oud????. Heb er zelf genoeg van de jaren 50 dat noem ik oud.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ring 2 bedoelen jullie de echte of de slechte remakes. De echte heb ik al meer dan 2 jaar ring 0, 1 en 2. Deel een is wel import versie. Dag laters

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 14 augustus 2005 om 14:15:
Is trouwens The Ring 2 al uit op DVD??? Want zag hem staan in een catalogus terwijl ik hem nog nergens heb zien ligguh laatste aanpassing 14 augustus 2005 14:23

25 volgens bol.com.. nog heel ff wachten dus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind de delen van hellraiser echt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
dat meen je niet ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehe jawel.. (weet niet of het tegen mij was?)

Waarschuw beheerder
donateur
:hug:

ik weet niet wat ik van hellraiser moet vinden .. ik vind ze zo verwarrend..

wat vind je het beste deel dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 02:35:

wat vind je het beste deel dan?

nee ik snap ze vaak ook niet maar ik vind ze lachwekkend :D

vooral met deel 5 (hellraiser inferno), wat een vage stukjes komen daar in voor :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
:O dus jij snapt ze ook niet :P

dacht al dat ik de enige was..

ik ga ze toch echt nog een keer kijken ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 02:45:
dus jij snapt ze ook niet

dacht al dat ik de enige was..

ik ga ze toch echt nog een keer kijken ...

whaha nee bij deel 5 bijvoorbeeld.. dan opent ie dat boxje en dan gaat alles ineens zo snel, dan zit ie''opeens' in een heel bizar wereldje en dan is later 'ineens' is alles weer normaal :vaag:

whaha maar dat komt ook omdat ik vaak toch niet oplet, dan ben ik met vanalles & nog wat bezig:P

maargoed.. your suffering will be legendary ,even in hell B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 02:49:
whaha nee bij deel 5 bijvoorbeeld.. dan opent ie dat boxje en dan gaat alles ineens zo snel, dan zit ie''opeens' in een heel bizar wereldje en dan is later 'ineens' is alles weer normaal :vaag:

whaha maar dat komt ook omdat ik vaak toch niet oplet, dan ben ik met vanalles & nog wat bezig:P

maargoed.. your suffering will be legendary ,even in hell B)

ik weet zeker dat je tijdens deel 5 niet hebt zitten opletten :P

of je was stoned als een aap :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zullen we een keer hellraisers kijken dan :P :O

Waarschuw beheerder
donateur
nee toch maar niet .. liever de ducktales serie :)
Waarschuw beheerder
Scene waarin de moeder uit het matras komt gekropen is echt geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!! Is volgens mij deel 2 Waarin de dochter in dat gekkenhuis zit. Sommige hellraiser scenes zijn echt wel super goed. Dag laters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 02:35:

met dat soort films moet je gewoon een marathon houden :yes:
gewoon alle delen huren, met een gezellig clubbie tjillen (of in je eentje :O )
dan wordt het vanzelf wel duidelijk :)

horror-marathons zijn een echte aanrader (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb alle delen van nightmare on elmstreet, children of the corn en halloween, en tof ja om ze allemaal achter elkaar aan te kijken. nu alle delen van hellraiser nog kopen hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 02:52:
ik weet zeker dat je tijdens deel 5 niet hebt zitten opletten

of je was stoned als een aap

whaha nee ik heb toen indd niet zitten opletten :D
kzat ook steeds 'grappige' stukjes terug te spoelen enzo. dus niemand snapte er zowieso al wat van door my B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op donderdag 18 augustus 2005 om 16:10:
Army of darkness vind ik mega heb hem op video en op dvd maar ik vind de hele evil dead serie geweldig ouderwetse onzin horror met een overdosis aan stomme humor.

PS: wat vinden jullie oud ik vind films uit 1980 namelijk niet oud????. Heb er zelf genoeg van de jaren 50 dat noem ik oud.laatste aanpassing 18 augustus 2005 16:16

Humor had Army Of Darness ckerzz :yes: maar ik vind zelf films uit de eind jaren 70 begin 80 oude films :p zoals jij hebt uit de jaren50 kijk ik niet na,vind dat namelijk weinig aan :$
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:21:
ik heb alle delen van nightmare on elmstreet, children of the corn en halloween, en tof ja om ze allemaal achter elkaar aan te kijken. nu alle delen van hellraiser nog kopen hahaha

Op naar Free Record Shop zou ik zeggen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zag goeie voorstukjes op tv van de film --> the skeleton key, die wil ik wel in de bios zien :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 14:13:
zag goeie voorstukjes op tv van de film --> the skeleton key, die wil ik wel in de bios zien

Echt wel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:44:
ik vind zelf films uit de eind jaren 70 begin 80 oude films zoals jij hebt uit de jaren50 kijk ik niet na,vind dat namelijk weinig aan

Die films zijn hetzelfde als die van nu alleen dan andere sfeer en waardeloze special effects maar alles in die films was toen nog helemaal nieuw. Elke nieuwe horror film die ze nu uitbrengen is gewoon een mengsel van meerdere hele oude horror films en dan is het leuk om te zien waar het allemaal vandaan komt.

Daarom zijn bijna alle nieuwe horror films mega kut. Omdat het allemaal al is gedaan en dan doen ze het tegenwoordig vandaag de dag misschien nog wel slechter dan vroeger. Tenminste dat vind ik. Ben dan ook wel echt helemaal "die hard fan" van echt oude films.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Saw is zeker goed. Maar meer thriller dan horror imo.
Beste horror is denk ik nog steede the Exorcist.
Se7en als je die ook onder horror rekent natuurlijk ook. En Psycho niet te vergeten :)
Waarschuw beheerder
Was vanavond in de videotheek en zag o.a. White Noize liggen :P ....lijkt me wel coole film maar heb me twijfels erover :$ iemand hem al gezien ofzo?

Uitspraak van Piet en Piet op maandag 22 augustus 2005 om 17:27:
Daarom zijn bijna alle nieuwe horror films mega kut. Omdat het allemaal al is gedaan en dan doen ze het tegenwoordig vandaag de dag misschien nog wel slechter dan vroeger.

Ik vind ze tegenworodig zo gehaast allemaal qua verhaal verloop en vorspelbaar op momenten :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we hebben vandaag ff red rose gehuurd van stephen king...kennelijk duurt die film 245 minuten :s..volgende week maar ff kijken dan :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 23:09:
we hebben vandaag ff red rose gehuurd van stephen king

Heb gezien en vond echt goede film :D je weet dat ik gek van z'n films ben en dit is wel één van zijn betere vind ik persoonlijk (F) ....als je echt van horrors houdt maakt het niet uit hoelang een film duurd en wel tijd vrij maken dan voor het kijkuh :P
Waarschuw beheerder
Hey G.T.O. Psycho virus heb je dan The Stand gezien van Stephen king. Die duurt ongeveer 6 uur. Is al best oude film. Heb hem nog nooit ergens op dvd gezien alleen in de videotheek in zo een stoffige oude dubbel video hoes zo een hele dikke waar 2 banden in kunnen. Ik vond hem wel goed. :) dag.

Waarschuw beheerder
*White Noise*

r u l e s (in a way)...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 25 augustus 2005 om 03:30:
Heb gezien en vond echt goede film je weet dat ik gek van z'n films ben en dit is wel één van zijn betere vind ik persoonlijk ....als je echt van horrors houdt maakt het niet uit hoelang een film duurd en wel tijd vrij maken dan voor het

nauw die film gaan we volgende week kijken... man die duurt 4 uur lang man veel te lang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:58:
Scene waarin de moeder uit het matras komt gekropen is echt geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!! Is volgens mij deel 2

ja deel twee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op donderdag 25 augustus 2005 om 09:57:
Hey G.T.O. Psycho virus heb je dan The Stand gezien van Stephen king. Die duurt ongeveer 6 uur. Is al best oude film. Heb hem nog nooit ergens op dvd gezien alleen in de videotheek in zo een stoffige oude dubbel video hoes zo een hele dikke waar 2 banden in kunnen. Ik vond hem wel goed. dag.

Tuulk heb ik die gezien :) en ook de remake van The Shining was erg lang vond ik :P .....alleen maar beterzz
Waarschuw beheerder
Ja the shining remake vind ik veel minder dan dan de originele omdat jack nickelson gewoon geniaal speelt en die in de remake een blije nerd is. Dag laters

Waarschuw beheerder
creep :P

(al die 'huizen' films deden het ook wel goed bij mij, zoals bijv. the shining, the grudge, rose red etc. )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik vond the grudge ook wel goed ja niet geniaal maar wel goed. Dan heb ik het wel over de originele die remake wil ik niet eens zien. dag laters
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:27:
Ja the shining remake vind ik veel minder dan dan de originele omdat jack nickelson gewoon geniaal speelt en die in de remake een blije nerd is

echt wel,maar is meestal zo met remakes :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:26:
(al die 'huizen' films deden het ook wel goed bij mij, zoals bijv. the shining, the grudge, rose red etc. )

Rose Red vond ik gewledige film :D omdat het van Stephen King afkomt maar ook gewoon om het verhaal van de film al las ik ergens dat er een film hiervoor uit is die je eerst moet kijkuh voor Rose Red :$

Vandaag effe Wishmaster en Sleepy Hollow gehaald :P ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 25 augustus 2005 om 03:30:
Heb gezien en vond echt goede film je weet dat ik gek van z'n films ben en dit is wel één van zijn betere vind ik persoonlijk ....als je echt van horrors houdt maakt het niet uit hoelang een film duurd en wel tijd vrij maken dan voor het kijkuh

dat doe ik ook wel, of ik kijk hem in twee keer :d

Waarschuw beheerder
ik had rose red geleend van een vriend van mij.. gisteravond ff gekeken.. nou ja, ff.. maar hij is zeker wel goed! moet ik t boek ervan ook maar eens gaan opzoeken!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op maandag 15 augustus 2005 om 23:15:
kun je beter die Japanse versie gaan kijken

Dat bij alle horror films. Maar over het algemeen zijn die moeilijker te vinden ofzo :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 22:41:
Dat bij alle horror films. Maar over het algemeen zijn die moeilijker te vinden ofzo

In Enschede heb je een winkel zittuh "Discovery" waar je veel japanse versies van films kunt halen :) .....kom daar regelmatig me collectie aanvullen :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:19:
dat doe ik ook wel, of ik kijk hem in twee keer

nee,kijk hem altijd meteen af :) anders vindt ik weinig aan om weetr te gaan kijkuh midden in de film :[ maar heb ik je nieuwschierig gemaakt met die film whaha :P
Waarschuw beheerder
toen ik 11 jaar oud was,heb ik voor het eerst (de originele versie) de Exorsist gekeken..van die film ben ik echt zwaar onder de indruk geweest..maar ik hoef het nooooiiiit meer te zien
Waarschuw beheerder
donateur
Halloween
Exorcist
The Omen
Hellraiser
Lord of Illusions
The Evil Dead
Nightmare on Elmstreet.
Night of the Living Dead
The Last house on the left
It
Friday the 13th
Poltergeist
Dracula
Children of the Corn

[img width=442 height=694 cacheid=001381e4001cd85342c6b0011a00f04674]http://media.movieweb.com/galleries/486/posters/poster1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nosfera7u op zondag 28 augustus 2005 om 08:29:
Halloween
Exorcist
The Omen
Hellraiser
Lord of Illusions
The Evil Dead
Nightmare on Elmstreet.
Night of the Living Dead
It
Friday the 13th
Poltergeist
Dracula
Children of the Corn

Heel mooi lijstje en vind zelf ook goede films die ik nog hebben wel voor sommigen :P

Waarschuw beheerder
The Texas Chainsaw Massacre :)
Waarschuw beheerder
ik ga voor de klasiekers, alhoewel
house of wax me ook wel super lijkt!:):)
Waarschuw beheerder
it vond ik toen ik 4/5 jaar was wel gruwelijk maarja toen je jong was echt toen was alles een stuk enger als je bepaalde films nu dan terug kijkt kan je niet meer voorstellen dat je daar ooit bang voor was
Waarschuw beheerder
lord of illusion,
vond ik zelf niet zo super, begint wel sterk, met dat masker en die schroeven enzo, maar verder :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lola lodder op woensdag 31 augustus 2005 om 20:45:
ik ga voor de klasiekers, alhoewel
house of wax me ook wel super lijkt!

Is ook een hele goede film :yes:

Waarschuw beheerder
Dingen uit de jaren 70 en 80.

Friday the 13th
Hellraiser
The Texas Chainsaw Massacre
Last House on The Left
Nightmare on Elmstreet
Night of the Living Dead / Dawn of the Dead / Day of the Dead
The Burning
Sleepaway Camp
Evil Dead

Artiest Terrex
Waarschuw beheerder
Van nederlandse bodem horror achtig..
The Johnsons... eens gezien toen ik wat jonger was
brrrrr!!!!

Vroeger toen ik klein was vond ik Thriller van Mj ook wel
scary...
Verder jah Nightmare reeks maar tijdje terug
een marathon gehouden alle delen nightmare gezien
best wel lachwekkend terwijl ik vroeger echt enge
nachtmerries er van heb gehad :D

Hellraiser 1 en 2 bah wat een donkere films
geen humor niks gewoon donkerdramasmerig vooral
als uncle frank rond struint zonder vel bah gruwelijk..
Pinhead een van mijn favo hij is slecht en toch een beetje
goed vind zijn uitspraken echt geweldig.

Predator niet echt horror maar wel suspens.
begin toen ik het voor het eerst zag dacht ik
leuk actie oorlog knalle leuk leuk maar laten damn
toch best wel scary met die vage alien :D super film.

Chucky Childs Play!
Gewoon weg lache niks engs aan gewoon lol lol lol

Aliens heb ik vroeger ook nog wel erge nacht merries van
gehad.Die Stukjes dat Ripley zelf droomt over hoe een
alien uit haar komt met een hoop kracht.Of het stukje
dat Bishop uit elkaar getrokken word leek net melk vond
ik vroeger altijd :D

House of 1000 Corpses
Lekker spanning gemeen vond het een goeie film.

The Texa Chainswa Massacre
Leuk Spannend smerig zijn een paar movie's
die er erg oplijken qua opbouw.
Wrong Turn en House of Wax bijv.
Waarschuw beheerder
Hey zijn er hier ook mensen die echt iets weten van horror geschiedenis. Mensen die bijvoorbeeld de film The golem hebben gezien is van 1920. Of The last laugh van F.W. Murnau
die ook nosferatu heeft gemaakt. Of de film Faust allemaal horror uitgebracht zo rond 1920. Iemand hier bekend met die films????? Of Fritz Langs - Metropolis uit 1927 ??????????.
Of de mega wazige film The Cabinet of Dr. Caligari.

Dat is pas echte horror. Alleen al als ik naar zo een kaft kijk van die films krijg ik kippenvel. Bij deze films werd tenminste goede muziek gemaakt. Zoals F.W. Murnau vaak gebruik maakte van The olympia chamber Orchestra

Ieman die deze horror fetish met me deelt hierzo???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:26:
al die 'huizen' films deden het ook wel goed bij mij, zoals bijv. the shining, the grudge, rose red etc

Dan moet je people under the stairs een keertje kijken erg leuke film niet eng ofzo gewoon erg leuk. :)

Waarschuw beheerder
[img width=188 height=281 cacheid=000a0d7b001cfc49952209421a00f23a96]http://images.amazon.com/images/P/6305388857.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]
The Johnsons brrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IT vind ik een van de vetste horror personages.
Waarschuw beheerder
Witchboard part 1 en Witchboard 2: The Devil's Doorway vind ik echt TOP!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 18:28:
IT vind ik een van de vetste horror personages.

En ook één van de bekendste :)

Waarschuw beheerder
binnekort ff wishmaster 4 huren :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 12:15:
binnekort ff wishmaster 4 huren

Veel plezier,vind die zelf echt een zwak en slap verhaal hebben :( houdt ik het maar bij de eerste 2 delen (y)
Waarschuw beheerder
dit weekend the Golem nog eens huren die is uit 1920 hahaha echt heel leuk. Oude horror is gewoon het beste :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 6 september 2005 om 14:59:
Veel plezier,vind die zelf echt een zwak en slap verhaal hebben houdt ik het maar bij de eerste 2 delen

ook veel plezier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 15:50:
ook veel plezier

Heb ze duzz zal wel lukken

Waarschuw beheerder
Niemand kent de Johnsons

Waarschuw beheerder
the entity...een horror gebaseerd op waargebeurde dingen...film uit jaren 80

Waarschuw beheerder
er is maar 1 classic voor me en dat is 'A nightmare on Elmstreet'

dan met name de delen 1,3,6 & A new nightmare
Waarschuw beheerder
Evil Dead Trilogy B) off course!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zaterdag 10 september 2005 om 03:16:
Evil Dead Trilogy

Alleen deel 1 vond ik echt goed :D :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 23:16:
er is maar 1 classic voor me en dat is 'A nightmare on Elmstreet'

dan met name de delen 1,3,6 & A new nightmare

Klopt jah,omdat als je deel 2 gezien hebt,echt geen moment in zat van spanning ofzo,vond dat denk het slechte deel uit de hele serie :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 21:37:
Niemand kent de Johnsons

ik ook niet.....
Waarschuw beheerder
friday the 13e betere horror bestaat er niet
jason lives forever

Waarschuw beheerder
vaces of dead,dat is pas horror:D

Waarschuw beheerder
The Johnsons is een nederlandse movie
met horror elementen.
Waarschuw beheerder
Sinds gisteren House Of Wax binnen :D vindt ik persoonlijk ook erg goed hoor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 15:18:
vaces of dead,dat is pas horror

Faces of death noem ik niet echt horror. Dat is gewoon echt.
Dat zijn een soort van gedoogde snuf movies. Geld verdienen en mensen entertainen met ECHTE shockerende beelden waarin mensen op een gruwelijke manier dood gaan.
Net zoals de films shocking africa en shocking asia enzo.
Dat zijn gewoon zwaar shockerende ranzige films. Wel heel interresant natuurlijk haha :)
Waarschuw beheerder
En the Jonsons is dat die film over die zevenling die gestoorde broers enzo???? dat is ook een nederlandse horror film. Maarja dagggg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <DH> op maandag 12 september 2005 om 14:33:
friday the 13e betere horror bestaat er niet

Vind dat alles behalve goede horror. Maar zal wel mijn smaak zijn.

Nosferatu en Arkoff films betere horror bestaat er niet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 13 september 2005 om 14:26:
En the Jonsons is dat die film over die zevenling die gestoorde broers enzo???? dat is ook een nederlandse horror film. Maarja dagggg

Dat is die jah inderdaad.Toen ik nog little was
vond ik dat wel een creepy movie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op dinsdag 13 september 2005 om 14:26:

Zal hem effe downen deze week of anders huren :P ben nu wel nieuwsgierig ernaar :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nosfera7u op zondag 28 augustus 2005 om 08:29:
Halloween
Exorcist
The Omen
Hellraiser
Lord of Illusions
The Evil Dead
Nightmare on Elmstreet.
Night of the Living Dead
It
Friday the 13th
Poltergeist
Dracula
Children of the Corn

Jep, mooi lijstje (y)

Waarschuw beheerder
treases of death heb je ook nog ofzo,Ook allemaal echt.

Waarschuw beheerder
donateur
Nosferatu:respect:

De 1e vampierfilm, is ergens in de jaren 20 volgens mij gemaakt, geweldig:D

Beste horror vind ik toch die uit de jaren 80, dat was tenminste blood en gore:9

Die zoetsappige troep van tegenwoordig:no: Daar val ik eg bij in slaap:z
Waarschuw beheerder
Weet niet of jullie het hier al over hebbe gehad maar hebbe jullie People under the stairs gezien? haha leuke film...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Die_Lange [CBJ] op woensdag 14 september 2005 om 21:08:
Weet niet of jullie het hier al over hebbe gehad maar hebbe jullie People under the stairs gezien? haha leuke film...

Hebben we al over gehad :P maar om nou te zeggen dat het Horror is :( vond het eerder lachwekkend met die geluiden wat die mensen maakten in die film whaha...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Die_Lange [CBJ] op woensdag 14 september 2005 om 21:08:

:/

Dat is echt een boutfilm:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 19:00:
The Johnsons is een nederlandse movie
met horror elementen.

idd... en nog een goeie nederlandse horror ook!! Zelfde als Amsterdammned en De Lift

:respect:
Waarschuw beheerder
Chainsaw was vet!
Waarschuw beheerder
Texas Chainsaw Massacre.. vonk matig..

Horrors van het laatste moment..

28 Days Later
Dawn Of The Dead
Saw
Land Of The Dead
Waarschuw beheerder
kvond deel 1 van blair witch ook wel cool maar ik weet niet of dat echt onder "horror" valt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Beanie op zondag 18 september 2005 om 18:59:
kvond deel 1 van blair witch ook wel cool maar ik weet niet of dat echt onder "horror" valt

nee dat valt onder Drama :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:36:
Dat is echt een boutfilm

Vond eerder een lachfilm op veel momenten :yes:

Uitspraak van -Beanie op zondag 18 september 2005 om 18:59:

Ik denk het wel,want anders zou je het meer een Thriller kunnen noemen maar zit nog te twijfelen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kelly op zaterdag 27 augustus 2005 om 21:35:
toen ik 11 jaar oud was,heb ik voor het eerst (de originele versie) de Exorsist gekeken..van die film ben ik echt zwaar onder de indruk geweest..maar ik hoef het nooooiiiit meer te zien

bij mij precies hetzelfde was op een kamp. Maar ik heb hem toen ik ouder was nog weleens gezien. Blijf ik een goeie film vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op maandag 19 september 2005 om 13:31:
bij mij precies hetzelfde was op een kamp. Maar ik heb hem toen ik ouder was nog weleens gezien. Blijf ik een goeie film vinden.

Heb hem nog maar 2 keer gezien en moet nog zien of de nieuwe deel The Exorsist "The Beginning" goede voorloper is van het originele :)

Waarschuw beheerder
Verfilmingen zijn (Y)
Zeker die van The Texas Chainsaw Massacre, The Ring en The Grudge! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 14:02:
Verfilmingen zijn
Zeker die van The Texas Chainsaw Massacre, The Ring en The Grudge!

Ik vind het niet altijd hoor :$ doe mij maar de ouwe originele versies ervan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 19 september 2005 om 14:03:
Ik vind het niet altijd hoor

"Ik vind het wel" :P (het gaat er toch om welke wij ons het meest aanspreekt?)

Waarschuw beheerder
De orginele films heeft altijd meer sfeer wat ze tegenwoordig kenbaar niet meer na kunnen maken.
Kijk maar naar Dawn of the Dead. In de remake begin je gewoon te ergeren aan de zombies terwijl ze in het orgineel gewoon vet zijn.
En bij de nieuwe films moet er altijd meer sensatie inzitten dan in het orgineel. Wat een film ook niet altijd ten goede komt.
Ik ga voor de oude horror films. Maar de nieuwe zijn ook wel oke

Waarschuw beheerder
Laatst een vage oude vhs horror gezien. Brain damage. Die film is gewoon grappig, echt een aanrader.
Waarschuw beheerder
ik ga ook voor de oude horrors, de Shining is een van mn favorieten :yes:
Waarschuw beheerder
Pff... Heb laatst "Creep" gezien, wat een achterlijke bloederige verhaalloze film zeg !!!
Ben gék op Horror, maar er moet wel een goed verhaal in zitten... Skeleton key is me ook een béétje tegen gevallen, zat wel verhaal in maar een stom einde!
Tsjaa, vroeger waren ze wel beter, niet zo commercieel!
Idd. IT was een goeie, excorsist etc...
Waarschuw beheerder
The Texas Chainsaw Massacre vond ik ook cker wel goed..
Verder nieuwe films..The Ring 1+2, Jeepers Creepers 1+2 en Freddy vs Jason (al moest ik daar meer om lachen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> Dwaas << op dinsdag 20 september 2005 om 11:01:
ik ga ook voor de oude horrors, de Shining is een van mn favorieten

Wel de origine versie is heel mooi :) met

Uitspraak van Mier-el-aap op dinsdag 20 september 2005 om 20:49:
Pff... Heb laatst "Creep" gezien, wat een achterlijke bloederige verhaalloze film zeg !!!
Ben gék op Horror, maar er moet wel een goed verhaal in zitten... Skeleton key is me ook een béétje tegen gevallen, zat wel verhaal in maar een stom einde!
Tsjaa, vroeger waren ze wel beter, niet zo commercieel!
Idd. IT was een goeie, excorsist etc...

De verhalen wat ik ervan heb gehoord lijkt "The Skeloton Key" mij meer een thriller dan een Horror :$ maar moet het zelf ook nog eens zien duzz...
Waarschuw beheerder
Iemand die toevallig de Trilogy van Urban Legend kent :D vindt erg goede serie maar of het nou echt Horror is :P
Waarschuw beheerder
Ja oké een Thriller dan.. maar wel een leuke ;-)
Ik vind dat Thrillers vaak meer verhaal erin hebben zitten.. Horrors zijn meestal gebasseerd op Fantasie ! Maar soms wel héle goeie fantasie..! :D
En Ik ken wel Urban Legend ja, leuke film ook !
Ik vond "Sings" ook gaaf !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mier-el-aap op donderdag 29 september 2005 om 22:59:
Ik vond "Sings" ook gaaf !

Je bedoelt Signs.;)

Waarschuw beheerder
Allemaal softy titels vind ik.
De laatste tijd worden er geen echt goeie horrorfilms en trillers meer gemaakt. Een enkele keer komt er nog een goeie uit. Maar vroeger had je tenminste de echt goeie zoals, Hellraiser, Faces of Death serie, Cannibal Holocaust, Bad Taste, Se7en, Silence of the Lambs, The shining etc.
Waarschuw beheerder
OopSs.. typfout :$
Opnieuw:

Ik vond "Signs" ook gaaf! hahaha! :D

En ja, tegenwoordig is het allemaal commercieel hè...
Maar soms toch nog steeds wel gaaf...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mier-el-aap op vrijdag 30 september 2005 om 21:49:
OopSs.. typfout

dacht ik al.:flower:
Waarschuw beheerder
The beyond (scary + gore)
Maniac (scary)
Texas Chainsaw Massacre 2 (gore)
Haute Tension (scary)
House of the 1000 corpses (gore)

Dat zijn pas goeie horrors ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mier-el-aap op vrijdag 30 september 2005 om 21:49:
Ik vond "Signs" ook gaaf! hahaha!

En ja, tegenwoordig is het allemaal commercieel hè...
Maar soms toch nog steeds wel gaaf...

Ben ik met je eens :) smaken verschillen nu eenmaal bij mensen :P
Waarschuw beheerder
Ja toch ! EaR DaMaGeR Nr.3PsYcHo-V.I.R.U.S
Hahaha.. :D Ach joh gelukkig maar, het zou vreemd zijn als we allemaal hetzelfde leuk vonden! Ja toch ;) hihi
Waarschuw beheerder
En Rodrique X5, heb je me vergeven :$ hahaha :P
Waarschuw beheerder
Hey ik heb de eerste Nosferatu gezien tijdje terug alleen jammergenoeg niet met de originele orchestra score. Deze was met experimentele muziek. film zelf is uit 1920. Een van de beste zo niet DE beste horror film ooit. Niks special effects. Alleen zwart wit en werken met schaduwen en licht en muziek. Met special effects kun je niet echt sfeer maken vind ik daarom vind ik die nieuwe meestal kut.

PS: er zijn drie nosferatu's waarvan bram stokers dracula de bekendste is en ook de slechtste.

Dag laters grtn

Waarschuw beheerder
old or new
Horror films

:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pressure Torture op dinsdag 11 oktober 2005 om 18:30:
Horrors van het laatste moment..

28 Days Later

hele vette film

Ik vond hem zwaar tegenvallen,vond beetje slap verhaal om eerlijk te zijn.zoals dat ene stukje waar je die man helemaal alleen ziet in de stad......eigenlijk had de straten verspreid moeten ligguh met puinzooi enzo maar dat was nauwelijks het geval.Ook vindt ik zombies die rennen toch maar nix....

Heb Saw en White Nozie....dat vindt ik pas echt goede films :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
return to the living dead !
* aanrader *

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 12 oktober 2005 om 05:42:
Heb Saw en White Nozie....dat vindt ik pas echt goede films

Saw geweldig, maar wat vind je in godsnaam zo goed aan White noize ?

Waarschuw beheerder
nieuw!!
MAar t moet eenbeetje geloofwaardig overkomen..... anders vink der weinig aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 19:41:
nieuw!!
MAar t moet eenbeetje geloofwaardig overkomen..... anders vink der weinig aan

Smaken verschillen Sanndra whaha :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 23:35:
Saw geweldig, maar wat vind je in godsnaam zo goed aan White noize ?

Saw is idd één van de beste die ik de laatste tijd heb gezien :respect: maar vond wel het verhaal van White Noise wel goed in mekaar zittuh maar wel beetje afgekeken van de film Dragonfly :( daarin probeert iemand z'n vrouw ook contact de zoeken met haar man....

[img width=225 height=319 cacheid=000a7ce3001e59a0ba80e5a31a0106701d]http://www.technofile.com/images/fog.jpg[/img]

In Amerika zijn ze nieuwe Re-make aan het maken van deze klassieker :P is altijd afwachten met dat soort dingen of ze wel waard zijn om te kijkuh of te maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
House of wax is een leuke film en saw ook hah:P
Waarschuw beheerder
donateur
Saw is idd egt bruut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 07:21:
House Of Wax en Resident Evil.....

dit vind ik nou 2 echt slechte films... Resident evil is niet eens een horror, maar gewoon een heel slechte actiefilm.
House of Wax is een slechte re-make!

Wat ik tegenwoordig wel goed vind zijn de Japanse Horror films als the ringu (the ring), darkwater, the eye, Yu-on (the grudge)
Alleen worden deze films opgekocht door Hollywood en verneukt!!!

Saw is zeker leuk, alleen geen horro maar een thriller.

Waarschuw beheerder
had iemand al Cujo genoemd hahah damn die was echt raar
met die bloeddorstige hond vond hem wel hard
vooral dat ze in die auto vast zatten zonder drinken en voedsel best wel gruwelijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 21:59:
vooral dat ze in die auto vast zatten zonder drinken en voedsel best wel gruwelijk

Cujo heb ik paar jaar geleden paar keer gezien en vond hem wel goed :) maar hij was idd nog niet genoemnd hier whaha...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hard2da_core op donderdag 14 juli 2005 om 11:07:
A Nightmare on Elmstreet blijft mijn nr 1,vooral de 1ste 3delen........

deel 7 was ook goed :D,

Deel 4 is m'n favoriet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond Mindhunters en de remake van the Texas CHainsaw Massacre goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:01:
deel 7 was ook goed ,

Deel 4 is m'n favorietlaatste aanpassing 28 oktober 2005 17:01

Gelukkig geen deel 2 want dat was echt een lachertje :S zat geen spanning in nix....

Waarschuw beheerder
Ik hou toch meer van de oudere horrors die horrors uit de jaren 80 en 90

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mier-el-aap op dinsdag 20 september 2005 om 20:49:
Skeleton key is me ook een béétje tegen gevallen, zat wel verhaal in maar een stom einde!

Stom einde, leuk juist :o Vond het wel apart.

Waarschuw beheerder
Fredde v.s Johny ofzo iets is een leuk film hihi:D
Waarschuw beheerder
Fredde v.s Johny

Jason ja :) haha bijna ;)

ik heb laatst rose red gekeken van stephen king! duurde 4 uur maar was best wel een coole film
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:07:
In Amerika zijn ze nieuwe Re-make aan het maken van deze klassieker :P is altijd afwachten met dat soort dingen of ze wel waard zijn om te kijkuh of te maken

The Fog :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 15:44:
Ik hou toch meer van de oudere horrors die horrors uit de jaren 80 en 90

Ik ook :) die hebben iets vindt ik....

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 14:21:
Stom einde, leuk juist Vond het wel apart.

Vond het een open einde waar ze vast wel een vervolg van zullen maken.....

Uitspraak van -Beanie op zondag 30 oktober 2005 om 19:33:
Fredde v.s Johny

Jason ja haha bijna

Echt een klote film :S snap niet dat ze die film gemaakt hebben....

Uitspraak van Ferror op maandag 31 oktober 2005 om 00:10:
The Fog

Was een erg goede film vond ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op maandag 31 oktober 2005 om 03:02:
Was een erg goede film vond ik :P

Zeker waar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 21:59:
vooral dat ze in die auto vast zatten zonder drinken en voedsel best wel gruwelijk..laatste aanpassing 20 oktober 2005 21:59

ja idd :yes:

Waarschuw beheerder
Ik hou meer van de nieuwe horror films, omdat er tegenwoordig een veel beter verhaal in zit.

Ik heb gister Hellraiser deader (deel 7) gezien,
deel 1 & 2 voor die tijd geniaal, deel 3 ehhh nee, v.a. deel 4 is het steeds beter geworden met een goed verhaal.

Ik vind ook dat een film al heel snel een horror film word genoemd, dit is pas horror.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 31 oktober 2005 om 09:22:
Zeker waar

Erg jammer dat ze weer een vernieuwde versie van maken :S laat die films toch in hun waarde staan :[

Heb helaas zelf dit jaar tijdens Halloween geen Horror films gekeken :( maar waren ook weinig bijzonders op TV duzz :P

Waarschuw beheerder
donateur
Beide 8)
De klassiekers van vroeger (y)
Maar soms maken ze tegenwoordig ook top horror films
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:07:
Maar soms maken ze tegenwoordig ook top horror films

Zoals whaha :P wel goede Thrillers de laatste tijd die uitkomen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:32:
Ik heb gister Hellraiser deader (deel 7) gezien

Deel VIII hellworld is net ze slecht als de rest :s

alleen 1&2 en 4 zjin goed naar mijn mening de rest is te triest voor woorden :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 2 november 2005 om 15:12:
Zoals whaha

The devils reject
House of 1000 corpses
Lekkere campy Horrorfilms
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 2 november 2005 om 15:38:
alleen 1&2 en 4 zjin goed naar mijn mening de rest is te triest voor woorden

Wat vind je zo slecht aan deel 5 tm 7 ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:33:
Wat vind je zo slecht aan deel 5 tm 7

Ik vind zelf hoe meer delen van film gemaakt worden des te slapper het verhaal wordt en voorspelbaarder :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hellraiser (The orginal) ,maar:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 november 2005 om 18:54:
Hellraiser (The orginal) ,maar

De zoveelste vervolg alweer in de videotheek gezien :(

Eindelijk de The Exorcist en Poltergeist Trilogy binnen :D :D ........

Waarschuw beheerder
IN THE MOUTH OF MADNESS
"Lived any good books lately?"
(1995 / 95m / USA / vhs, dvd / auctions / TV) Heavily inspired by various H.P. Lovecraft stories, IN THE MOUTH OF MADNESS centers around a Stephen King like author with a powerful difference - his words become life, slaughtering those around him... and now he's disappeared. John Trent (Sam Neill) is called in on the case, smelling media promotion from day one. Discovering that the disappearance was indeed staged doesn't stop director John Carpenter from finishing this movie with the eventual insanity-locking slam of a jail cell. This movie never got the recognition it deserved.

http://www.theofficialjohncarpenter.com/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De oudere films hadden toch wat betere verhaallijnen alleen jammer dat het allemaal zo bagger verfilmt werd. Ketchup-spuitende halsslagaders enzo.. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op maandag 14 november 2005 om 12:35:
De oudere films hadden toch wat betere verhaallijnen alleen jammer dat het allemaal zo bagger verfilmt werd. Ketchup-spuitende halsslagaders enzo..

Ik vond juist heel goed gefilmd toen die tijd en het had wat speciaals vond ik wat je nu bijna niet meer ziet :( .....

Artiest MaStO
Waarschuw beheerder
Braindamage :P
Waarschuw beheerder
The Fly vond ik vroeger ook goeie film :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga persoonlijk voor de klassiekers vind die iets meer hebben qua spanning en opbouw maar zijn wel paar uitzonderingen zoals Wrong Turn,House Of Wax en Resident Evil.....

wrong turn noem ik geen horror maar alleen smerig. enige wat daar horror aan is, is het script..

Van horror moet je snachts in je bedje nog wakker liggen. Geen enkele film die dat heeft laten gebeuren bij mij :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 november 2005 om 18:54:
Hellraiser (The orginal) ,maar

deel 1 ja (Y) thumbs up!

Waarschuw beheerder
Gewoon allemaal de komende zaterdag avonden (ik weet dat het niet de beste filmkijkavonden zijn) naar RTL 7 kijken.
Een heleboel Stephen King!!!! :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatst Kingdom Hospital aangeschaffert :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 05:43:
laatst Kingdom Hospital aangeschaffert

Nog nie thelemaal gezien die serie,maar vond hem wel erg goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Veel horrorfilms waren in hun tijd top maar zijn nu de reinste bagger.
Daarentegen vind ik alle vampierfilms (geeneen uitgezonderd) geweldig en tijdloos :respect:

De enige slasher movies van vroeger die ik gaaf vind en tijdloos zijn, zijn alle Halloweens (op deel3 na want die had er geen fuck mee te maken)

Nu zijn het eigenlijk meer de thriller die goed hun intrede doen, dat vind ik niet echte horror ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 05:13:
Gewoon allemaal de komende zaterdag avonden (ik weet dat het niet de beste filmkijkavonden zijn) naar RTL 7 kijken.
Een heleboel Stephen King!!!! laatste aanpassing 18 november 2005 05:13

Nou komt net 1 film derop :s en dat is Christine en daar ben ik niet kapot van te vaak gezien enzow:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 24 november 2005 om 04:22:
Halloweens

Dat noem ik niet vroeger.....

En stephen king maakt net de kutste horror films die er bestaan.

Geef mij maar F.W. Murnau of Samuel A. Arkoff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 17 november 2005 om 14:54:
De oudere films hadden toch wat betere verhaallijnen alleen jammer dat het allemaal zo bagger verfilmt werd. Ketchup-spuitende halsslagaders enzo..

Was pas in de jaren 70 en 80 dat het spuitende ketchup en plastic werd dat was de stijl van die tijd.

Daarvoor waren horror films super artistiek en ook qua techniek super vernieuwend. Denk aan nosferatu uit 1920 waar ze alleen met schaduwen en licht werken. Ook het gebruik van klassieke orkest scores word niet meer gebruik wat ik erg jammer vind (word al niet meer gedaan sinds de jaren 70).

Dag

Mensen vinden films uit de jaren 70 ook al "oud" terwijl horror in de jaren 20 al vollop bezig was en toen zijn ook de beste gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat moet je Shutter maar eens kijken, ik zat in de gordijnen hoor! Excorcist is ook geweldig, ga van het weekend Exorcism of Emily Rose kijken lijkt me ook wel wat.
En in Februari 2006 komt er ook een goede The Fog.

Horror films kijken is echt super!

Even over die vampier films: Interview with a vampire is wel vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Europese (vooral Italiaanse) horror uit de jaren 70 tot begin jaren 80 :P
de beeld-composities...het kleurgebruik...de soundtrack...het edit-tempo...het estetische geweld...de special fx (fuck c.g.i.!)...de gothische sfeer...de kleding...de auto's...de haardracht...de vrouwen :kwijl:
Mijn lievelings films :D
Dawn of the dead :D en the queen of the damned
oja en hellraiser serie :D
en ook veel japanse films hun hebben altijd van die rare gedachtes he :P
LOL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Piet en Piet op donderdag 24 november 2005 om 17:27:
Dat noem ik niet vroeger

De eerst Halloween was uit 1978 en de rest is voornamelijk uit de jaren 80, de meeste vinden films van 25 jaar geleden toch best wel oud.

Misschien niet zo klassiek als Nosferatu en Frankenstein toen er nog alleen zwart wit was maar dat is pure cult.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltoHippieGabber op donderdag 24 november 2005 om 23:29:
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Europese (vooral Italiaanse) horror uit de jaren 70

Salo, The 120 Days of Sodom zeker dan wel een absolute topper voor jou dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 25 november 2005 om 02:19:
Salo, The 120 Days of Sodom zeker dan wel een absolute topper voor jou dan?

deze film is aantal jaar geleden uncut op tv geweest en een topper is het zeker maar er zit wat teveel shit-eating in om het een absolute topper te noemen :P
:respect: Dario Argento, Lucio Fulci, Joe d'Amato, Ruggero Deodato, Jesus Franco, Mario & Lamberto Bava :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltoHippieGabber op vrijdag 25 november 2005 om 02:38:
deze film is aantal jaar geleden uncut op tv geweest en een topper is het zeker maar er zit wat teveel shit-eating in om het een absolute topper te noemen

Na een kwartier stront vreten en 10 minuten kokhalzen heb ik het afgezet :s
Blegh x|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 25 november 2005 om 02:19:
The 120 Days of Sodom

Ah ik vond het wel vet om te zien gewoon om gezien te hebben is natuurlijk een legendarische film.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 25 november 2005 om 02:18:
Frankenstein

Frankenstein vind ik niet zo geweldig. Iemand hier een beetje bekend met duitse regiseurs??? Zoals Fritz lang of Lenie Riefenstahl???

Fritz Lang DE FILM DER FILMEN ----> METROPOLIS!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op vrijdag 25 november 2005 om 11:33:
Frankenstein vind ik niet zo geweldig. Iemand hier een beetje bekend met duitse regiseurs??? Zoals Fritz lang of Lenie Riefenstahl???

Zegt me nix :no: ....

Uitspraak van Punaizer op donderdag 24 november 2005 om 18:27:
Horror films kijken is echt super!

:yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltoHippieGabber op vrijdag 25 november 2005 om 02:38:
The 120 Days of Sodom

Ziekste film die ik ken

Absolute topper voor mij is de klassieker Nosferatu, eine Symphonie des Grauens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 29 november 2005 om 21:08:
The 120 Days of Sodom

Ziekste film die ik ken

Dacht dat mensen Evil Dead al ziek vonden maar deze moet duzz nog erger zijn :P snel keerjte kijkuh zeg (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op dinsdag 29 november 2005 om 21:08:
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens

Welke versie bedoel je dan?????? die uit jaren 70 of uit jaren 20? Zijn bijde vet maar natuurlijk is die uit de jaren 20 het allerbeste :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 03:02:
IN THE MOUTH OF MADNESS
(1995 / 95m / USA / vhs, dvd / auctions / TV) Heavily inspired by various H.P. Lovecraft stories, IN THE MOUTH OF MADNESS centers around a Stephen King like author with a powerful difference - his words become life, slaughtering those around him... and now he's disappeared. John Trent (Sam Neill) is called in on the case, smelling media promotion from day one. Discovering that the disappearance was indeed staged doesn't stop director John Carpenter from finishing this movie with the eventual insanity-locking slam of a jail cell. This movie never got the recognition it deserved.

http://www.theofficialjohncarpenter.com/

Dit is inderdaad een briljante film. Jammer dat hij vrijwel nergens te koop is op dvd.
Waarschuw beheerder
donateur
The Shining is absoluut een topper in het genre horror:yes:
En natuurlijk Freddy ook:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 29 november 2005 om 23:15:
Dacht dat mensen Evil Dead al ziek vonden maar deze moet duzz nog erger zijn snel keerjte kijkuh zeg

Sado is gewoon shockerend omdat het geen horror is maar soms beetje te echt lijkt en het gewoon vrouwen vernedering op zijn aller hardst en goorst is.

Als je ranzige hersenloze horror wilt zien moet je gewoon
de zombie reeks kijken. Mannen die met stenen vrouwen gaan verkrachten oftewel gewoon op het geslachtsdeel gaan rammen met puntige stenen enzo hahaha. Echt heel lomp maar wel heel grappig voor ff.

dag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op woensdag 30 november 2005 om 13:33:
Als je ranzige hersenloze horror wilt zien moet je gewoon
de zombie reeks kijken. Mannen die met stenen vrouwen gaan verkrachten oftewel gewoon op het geslachtsdeel gaan rammen met puntige stenen enzo hahaha. Echt heel lomp maar wel heel grappig voor ff.

Dat zie je idd nooit whaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op woensdag 30 november 2005 om 16:48:
Shadow of the Vampire gaat over Nosferatu zelf tijdens de opnames van de film.

Ik vond het een ontzettend saaie film...
Jammer!
Waarschuw beheerder
the amityville horror.

iemand gezien?
vond deze film persoonlijk best wel goed.
zitten aardig wat schrik momenten in.
en belangrijk een verhaal lijn!!!
en niet domweg afslachten en moorden.
dat noem ik geen horror maar simpel een film in elkaar zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 10 december 2005 om 03:44:
Uitspraak van Yeshua _ op woensdag 30 november 2005 om 16:48:
Shadow of the Vampire gaat over Nosferatu zelf tijdens de opnames van de film.

Ik vond het een ontzettend saaie film...
Jammer!

idd zwaar saaie film

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 05:43:
laatst Kingdom Hospital aangeschaffert

super vette serie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op zondag 11 december 2005 om 15:50:
idd zwaar saaie film

Is wel een leuke film maar alleen voor mensen die meer over het hele nosferatu gebeuren weten. Nosferatu is immers de grondlegger van het "vampieren" horror genre. En als fan van F.W. Murnau is het gewoon leuk om alles gezien te hebben wat met zijn films te maken heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond thirtheen ghost een goeie film goed verhaal en goed gemaakt :jaja: niet eng maar ja
exorcist was wel grappig
jason x was ook wel grappig
ja gothika was ook wel goed

verder ken ik niet zulke goeie:nee:

wie kan mij een film vertellen waarvan je gewoon n8tmerries van krijgt :9 ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Die_Lange [CBJ] op dinsdag 31 januari 2006 om 21:14:
The Dentist

die is leuk ja :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 02:40:
wie kan mij een film vertellen waarvan je gewoon n8tmerries

...die bestaan niet echt maar het meeste wat in de buurt komt is denk ik toch japanse horror omdat die films meestal niet van die hele overdreven special fx hebben en de situaties in de films zijn situaties die iedereen bijna dagelijks kan memaken als je begrijpt wat ik bedoel :).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 03:02:
IN THE MOUTH OF MADNESS

http://www.theofficialjohncarpenter.com/laatste aanpassing 14 november 2005 03:03

Woah! Mensen die die film kennen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Piet en Piet op woensdag 1 februari 2006 om 08:45:
...die bestaan niet echt maar het meeste wat in de buurt komt is denk ik toch japanse horror omdat die films meestal niet van die hele overdreven special fx hebben en de situaties in de films zijn situaties die iedereen bijna dagelijks kan memaken als je begrijpt wat ik bedoel .

nee jammer is dat zou best wel een film willen zien dat ik gewoon niet meer durf te slapen hahahah

Waarschuw beheerder
The Omen 1 tm 3 waren vroeger wel leuk er komt een nieuw deel, of het moet een remake zijn.

http://www.apple.com/trailers/fox/theomen/

Niet echt een indrukwekende trailer maar toch, hopen dat er een beter verhaal in zit dan 6-6-06.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Return of the living dead 1 t/m 4

Waarschuw beheerder
Premonition

Infection

Japanse Koreaanse horror begint
toch erg omzich heen tegrijpen.

Qua sfeer is het allemaal erg scary
Spannend enzovoort. :)

Had toevallig Infection gezien en die was
zeker de moeite waard verder Ring en Ringu.

Qua buget is het allemaal niet hollywood standard..
maar dat maakt de films nog niet minder al die effecten
en bakken met geld zijn zo blijkt het toch eigenlijk niet nodig om een goeie movie temaken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 16:48:
Return of the living dead

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Die_Lange [CBJ] op dinsdag 31 januari 2006 om 21:14:
The Dentist, gruwlijk.

Echt wel :D vooral voor de mensen die niet graag erheen gaan whaha :yes: ....

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, k was al op zoek naar een topic als deze :yes: Goeie Thrillers/Horrors...

The Ring vind ik een mooie thriller, zit goed in elkaar.. Ben nu op zoek naar de japanse Ringu..

SAW, ook meesterlijk "ziek", SAW2 is ook lekker, gaat al meer de horrorkant op...

The Grudge. Ben ook benieuwd naar Ju-on, wat dus de japanse originele is..

Maar wat ik hier niet tegenkom is.. CUBE. Ik heb maar een klein deel gezien, maar dit is ook een lekker smakelijke film, vooral gore denk ik.. Vrij moeilijk in te winkel te verkrijgen, heeft iemand die film gezien?

Ben nu een lijstje aan t samenstelling van films die k nog ga bemachtigen, veel is gebaseerd op meningen, ik ga vooral voor de "erkende" horrors, die je lang nablijven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben je man, ik heb hier cube, cube 2: hypercube en cube zero ligge, meesterlijke films!!!! Ze zijn niet zo heel goor, valt wel mee, tis vooral vet hoe iedereen op een gegeven moment doordraait door het steeds maar lopen van kamer naar kamer....der zitte wel grappige shit tusse zoals een kerel die denk dat ie een waterkraantje gevonden heeft en gulzig begint te drinke blijkt het iets van bijtend zuur te zijn!!!! Hypercube gaat over de kubus met 4 dimensies, lengte, breedte, diepte en .... moeje maar checke!!

Waarschuw beheerder
donateur
B) Cool.. De trilogy-box is te koop, en die ga k maar ff halen dan! :D K ben bezig met een verzameling, en k zal eens kijken hoe de volgende films zijn:

- Ringu
- Ju-on
- Ju-on 2
- The Eye
- The Texas Chainsaw Massacre
- Jeepers Creepers
- The Amityville Horror

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 00:19:
Faces of Death

Daar vroeg ik om, en het bleek dat het een verboden film is! :o Dus die is niet verhuurbaar of te koop... K kreeg te horen dat er wat gasten in America zijn dit een scene in het echt hebben uitgevoerd...
Waarschuw beheerder
The Calling - Geen bekende maar wel extreem verhaal :respect:

De nieuwe Dawn of the dead - Zo moet een horrorfilm er uitzien :respect:
Waarschuw beheerder
Ichii the killer (Y)
van Takeshi Miike (Y)(Y) Die man is geniaal (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met de film Phantoms?
Vrij onbekend, en is er al ff, maar ik vond t een erg goeie film, maar is alweer wat jaren geleden dat ik hem gezien heb.

Adrenaline: Fear The Rush, ook wel lachen :)

Voor horrorfilms die nie zo bekend zijn dan...

Verder vind ik de remake van Dawn Of The Dead gewoon de vetste die er is :D

Waarschuw beheerder
shawn of the dead ;) hilarisch!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Zombie films zijn koeliejoelie :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 02:06:
Zombie films zijn koeliejoelie :jaja:

Egt wel :D :D

Waarschuw beheerder
People under the stairs was wel gaaf weet alleen niet of dat nog zo is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van V-Man op dinsdag 2 mei 2006 om 20:14:
ik ben je man, ik heb hier cube, cube 2: hypercube en cube zero ligge, meesterlijke films!!!! Ze zijn niet zo heel goor, valt wel mee, tis vooral vet hoe iedereen op een gegeven moment doordraait door het steeds maar lopen van kamer naar kamer....der zitte wel grappige shit tusse zoals een kerel die denk dat ie een waterkraantje gevonden heeft en gulzig begint te drinke blijkt het iets van bijtend zuur te zijn!!!! Hypercube gaat over de kubus met 4 dimensies, lengte, breedte, diepte en .... moeje maar checke!!

Idd de cube serie is echt onwijs de serie word steeds beter, alleen het eerste deel is onwijs donker opgenomen, had m op dvd dus kan ook aan me dvdtje liggen.

Waarschuw beheerder
Vind ze allebei wel goed, oud & nieuw :D

Waarschuw beheerder
donateur
fright night.. & the people under the stairs (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 16:45:
People under the stairs was wel gaaf weet alleen niet of dat nog zo is.

Ja zeker een goede film mega beroemde scene als ze allemaal vanuit de kelder via de keuken de evil moeder gaan pakken :)

Waarschuw beheerder
de oude

die nieuwe lijken zoveel op elkaar allemaal vindt ik.

allhoewel ik saw 1 wel leuk vondt.
Waarschuw beheerder
Ik heb het sowieso niet helemaal met dat genre. Maar ik vind de klassiekers dan nog wel leuk om te zien.
Waarschuw beheerder
Wrong Turn

28 Days Later

Saw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!PAUL!! op zaterdag 10 december 2005 om 11:01:
en belangrijk een verhaal lijn!!!
en niet domweg afslachten en moorden.
dat noem ik geen horror maar simpel een film in elkaar zetten.

Pik DAT is horror! slecht verhaal, slecht acteerwerk, neppe effecten, veel ranzigheid en bloed. Horror zoals horror bedoeld is.
Waarschuw beheerder
The Descent :D Ik keek em helemaal in het donker en geluid vet hard ;)+ dolby surround = scary shit :P
Waarschuw beheerder
ik heb es gehoord dat the grudge gestoord was ik vond dat niet echt, euh, tja hier lopen der momenteel films van masters of horror, die zijn wel vet :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stanley op donderdag 17 augustus 2006 om 10:50:
The Descent Ik keek em helemaal in het donker en geluid vet hard + dolby surround = scary shit

Absoluut!! Heb he net gezien.. Jeeeeusszz.. Heerlijk! 8)

Verduisterde kamer, LCDtje en DTS surround.. Maakt ook niet uit, maar de details zijn soms 'voelbaar' als je begrijpt wat k bedoel ;)

Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 20:37:
maar de details zijn soms 'voelbaar' als je begrijpt wat k bedoel

idd :D

heb hostel ook pas gezien, had er meer van verw8 na al die reacties op t forum:devil:

Waarschuw beheerder
The Exochist

Dit vondt k wel een goeie

Waarschuw beheerder
Whaha :yes: The Decent :lol: was lachen die film ...
Toffe schrik momenten! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 18:23:
Whaha :yes: The Decent :lol: was lachen die film ...
Toffe schrik momenten! ;)

Die is wel goed jah :yes:

Waarschuw beheerder
Ik hou van de oude klassiekers, zoals de Universal Horror Films uit de jaren dertig, of de originele versies van The Wicker Man en The Texas Chainsaw Massacre uit de jaren zeventig. Maar ik kijk ook naar nieuwe releases.

All-time favoriet blijft voor mij de originele Night Of The Living Dead (eind jaren zestig). Beste seriemoordenaarsfilm is M (uit 1931). Leukste "horror" film van de afgelopen paar jaar vind ik Bubba Ho-Tep. Maar dat is dan ook eigenlijk meer een parodie. De engste film is voor mij Henry: Portrait Of A Serial Killer, omdat ie zo realistisch is. Die film zou mijns inziens voor 21 jaar en ouder moeten zijn of zo, en dan alleen nog maar met een doktersverklaring...
Waarschuw beheerder
vind the excorcist nog steeds scary genoeg om em goed te vinden. heb de box er van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 16:03:
All-time favoriet blijft voor mij de originele Night Of The Living Dead (eind jaren zestig).

Wat vind je van de originele Dawn Of The Dead dan :)

Waarschuw beheerder
vind die oude films wel vet
vond toen k nog lief en klein was scream helemaal geweldig
heb ze alle 3 maar vind er geen fuck meer aan

vind Saw een geweldige film
das ook een van de weinige films waarvan deel 2 beter is als deel 1.
maar is denk ik niet echt een deel 1 en 2
denk meer dat het 1 film is, die precies in het midden door is geknipt.

vind m geweldig!!!

Waarschuw beheerder
House Of Wax

met paris hilton?

[img width=64 height=32]http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/ekelig/e022.gif[/img]

Waarschuw beheerder
house of wax

heb ik nog nooit gezien maar heb dr wel een hoge pet van
is die goed of de moeite niet waard?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 01:37:
house of wax

heb ik nog nooit gezien

http://houseofwaxmovie.warnerbros.com/

8)

Waarschuw beheerder
van die reclamens maken ze van de beste fragmenten..
is die de moeite waard? Unleashed is pas een aanrader (F)

Waarschuw beheerder
house of wax

absoluut geen goede film
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pressure Torture op dinsdag 12 september 2006 om 12:43:
Uitspraak van ponx op donderdag 27 juli 2006 om 16:36:
28 Days Later

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:47:
house of wax

Vind beiden niet egt super hoor :$

Waarschuw beheerder
House of Wax :O neej de moeite niet waard!!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:09:
House of Wax :O neej de moeite niet waard!!! :P

Dacht dat jij die juist wel goed vond :P
Waarschuw beheerder
house of wax heeft 1 sterk punt...
paris hilton zien sterven...
dat maakte een hoop goed.

Waarschuw beheerder
house of wax heb ik nog nooit gezien maar heb dr wel een hoge pet van is die goed of de moeite niet waard

Het ORIGINEEL met Vincent Price is absoluut de moeite waard, als je van oude griezelfilms houdt (die niet eng zijn, maar wel een goed verhaal vertellen). Ik neem echter aan dat je de recente remake bedoelt. Zoals de vorige poster aangeeft: alleen aan te raden als je Paris Hilton graag wilt zien sterven. En wie wil dat nou niet?
Waarschuw beheerder
ik heb paar dagen geleden gewoon Tod Brownings Freaks(1932) bij de free record shop gevonden echt geweldig :) voor de kenners dan :P

Waarschuw beheerder
Braindead....

Renggg!!!! Rengggg!! Party is over
en maaien maar :respect:
ook smerige stukken erin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 13:30:
Braindead....

en maaien maar :respect:
ook smerige stukken erin

Wil ik nog altijd zien die film :)
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Oude horror natuurlijk, nieuwere zijn qua erhaal er dikwijls losjes op gebaseerd of soms een re-make.
Okay saw of hostel
maar er zijn al legio films waarin iemand "een spelletje" speelt. Brainscan enz.
Okay Hostel, Gore ja maar niet echt 'n verhaal en die gore in The Dead next door ofzo, moet er echt ni voor onderdoen :d

Waarschuw beheerder
Nightmare On Elm Street :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:47:
house of wax

absoluut geen goede film

idd, vind er ook nix aan

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 08:02:
Nightmare On Elm Street

altijd men favo films geweest

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 22:45:
hostel

Had er ook meer van verwacht. had reacties gehoord van mensen dat die ik weet niet hoe goed was ma vond hem toch maar nix!
Uitspraak van Yzco op vrijdag 5 mei 2006 om 18:27:
Ichii the killer

idd (y) film

Braindead....

en maaien maar
ook smerige stukken erinlaatste aanpassing 15 september 2006 13:31

Ook al veel van gehoord maar nog niet gezien, dus toch maar is kijken dan :)
Waarschuw beheerder
House of blood van het weekend gekeken :|

dat is zo'n typische gore film :lol:

met een steen iemadn zijn gezicht in beuken :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
night of the living dead 1,2,3
house of 1000 corpses
texas chainsaw massacre *het orgineel
faces of dead das serieus goeie shit.
heb volgens mij 3/4e van de horrorfilms in de videotheek al gezien

was een periode dat we elke zondag 3 horrorfilms gingen kijke.

the more gore the better.

de nieuwe horrorfilms zijn nix an.
allemaal van dat moderne volk in klassieke verhalen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren de nederlandse horror film Dood Eind gezien.
Vond het wel een goeie film. Zaten een paar goede schrikmomenten in;-)

Maar toch ga ik voor
Saw 1&2
Hills have eyes
28 days later
American Psycho
Dawn of the dead
Freddy vs Jason
The Descent
:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 november 2006 om 21:30:
night of the living dead 1,2,3
house of 1000 corpses
texas chainsaw massacre *het orgineel
faces of dead das serieus goeie shit.
heb volgens mij 3/4e van de horrorfilms in de videotheek al gezien

:jaja: :jaja: helemaal mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
ik vond what lies beneeth erg scary...alles met geesten...en 13 ghost iehhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Waarschuw beheerder
Bijna niemand kent deze maar ik vond Ghosthouse echt verschrikkelijk eng... Is een oude film (jaren '70??) over een leegstaand huis waar een rondspokende clown jongeren vermoord.. En dan zo'n eng kinderversje drbij.. Brr..
Wie kent m? Hij is nergens meer te huur!
Waarschuw beheerder
Silent hill is ook wel leuk.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 11:28:
Ghosthouse

ken ik nie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 12 november 2006 om 12:02:
Silent hill is ook wel leuk.

Silen Hill is super :D
komen veel elementen in voor van 't spel :yes: ...

Waarschuw beheerder
IT
the shinning (oude versie)
children of the corn
eigenlijk alles van stephen king

Waarschuw beheerder
Braindead

Vond ik meer humor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 13 september 2006 om 19:21:
Dacht dat jij die juist wel goed vond :P

Whehe de eerste keer wassie spannend,
maar toen ik m de tweede keer zag vonk er niks aan ...
Neej dan de Decent he Mich!? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:20:
Braindead

Vond ik meer humor

valt ook in de categorie gore movie :)

Hellraiser is horror :cheer:

Feast iemadn gezien?
vrij nieuw geloof ik.
ligt thuis maar nog niet gezien.
iets met monsters en mensen die dood gaan 8)
Waarschuw beheerder
ik geniet meer van de klassiekers als de friday the 13th serie en de evil dead serie. Dit ook omdat het gewoon meer komisch is dan horror. De nieuwere horror films vind ik meestal wel wat hebben, maar zou ik niet voor een 2e keer kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:37:
Whehe de eerste keer wassie spannend,
maar toen ik m de tweede keer zag vonk er niks aan ...
Neej dan de Decent he Mich!? :lol:

Ben mie op momenten bijna uit stoel gevlogen bij die film :S :$
Maar we hadden wel schik :yes:

Waarschuw beheerder
texas chainsaw massacre "the beginning"

Heb deze vorige week in de sneak gezien en hij was erg vett!!!
Waarschuw beheerder
De goeie oude horrorfilms zijn natuurlijk meesterlijk maar ik moet zeggen dat sommige moderne horrorfilms ook goed zijn. Zoals bijvoorbeeld de remake van dawn of the dead.

Waarschuw beheerder
ik heb de schokkendste film aller tijden in huis:AUGUST UNDERGROUNDS MORDUM te bestellen bij cult.nl
scene's over een freak die een net opengesneden vrouw in haar ingewanden neukt en nog veel meer van dat soort zieke shit
Waarschuw beheerder
moet zwart wit zijn, dat is pas cool in mijm ogen
Waarschuw beheerder
vind oudere horrorfilms velen malen bter, halloween 1 en 2 :respect: , friday the 13th.
alles van Stephen King had ook altijd wel iets duisters, wat gewoon zo goed en eng overkwam. o.a. It :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 22:20:
Braindead

Vond ik meer humor

hahaha idd! ma wel briljante humor
Waarschuw beheerder
hills have eyes nu thuis liggen,en cker een goeie horror met goed verhaal,een egte bangmaker!

Waarschuw beheerder
donateur
Goh... Beetje dood hier.. Laten we m weer wat tot leven wekken met deze link:

http://www.quieroverunfantasma.com/eng/

Vind ik erg vet gedaan! Bekijk t videootje maar s.. En vooral doorkijken! (Niet denken dat hij is afgelopen ofzo)

Kon het niet laten deze met jullie te delen...

En k leer o.a. hiervoor.. :)

Waarschuw beheerder
idd super gaaf

de trailer van pulse al een tijd geleden gezien, maar ik denk dat hij gaat tegenvallen

Waarschuw beheerder
Ik onthou de meeste films nooit maarre deze waren wel goed:

Saw 1/2/3
Fragile
What lies beneath
Dawn of the death
House of wax (niet eng, was wel grappig)
Silent hill

heb vrijdag filmmarathon van 30 uur en dan kijken we de nieuwste dagfilms..ben erg benieuwt naar "the hills have eyes"!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 23:36:
texas chainsaw massacre

De remake is echt ziek :yes:.
Waarschuw beheerder
Duzz... weet iemand wanneer "I want to see a ghost" in NL uit komt? :P
Waarschuw beheerder
braindead van Peter Jackson ......
te erg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 11:19:
heb vrijdag filmmarathon van 30 uur en dan kijken we de nieuwste dagfilms..ben erg benieuwt naar "the hills have eyes"!

Die is wel vet, lijkt op Wrong Turn..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 29 maart 2007 om 18:15:
Die is wel vet, lijkt op Wrong Turn..

Lijkt het ook qua verhaal :yes:
De nieuwe Resident Evil Extincion lijkt me niet egt wat :$

Waarschuw beheerder
ga binnenkort hostel 2 kijken in de bios....:D

Waarschuw beheerder
Mja films die ik vroeger eng vond vind ik nu best gaar om te kijken.
De nieuwe generatie horrorfilms vind ik grotendeels niet goed maar er zitten uitschieters bij zoals Saw 1 en the Ring toen die net uit kwam.

Heeft iemand The Messengers gezien trouwens? ik nog niet maar zag een voorstukje bij een film die ik huurde wat er best freaky uitzag.
Is het wat of jullie weten? of is het meer zo een teenhorror filmpie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 11:37:
ga binnenkort hostel 2 kijken in de bios

niet boeiend genoeg om voor naar de bios te gaan :no:
Waarschuw beheerder
The Birds, The Omen, Exorcist, The Stand,
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 14:49:
IT
the shinning (oude versie)
children of the corn
eigenlijk alles van stephen king

Met jou kan ik praten, Stephen King (L)(y)

Waarschuw beheerder
Horror is het genre waar zoveel top films in zijn te vinden, maar waar helaas ook zoveel bagger films van zijn nagemaakt.

Vanavond naar de bios voor Deathproof

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 16:47:
Vanavond naar de bios voor Deathproof

heb er nauwelijks iets positiefs over gehoord eigenlijk..

Waarschuw beheerder
[img width=211 height=294 cacheid=000e1ae80028505177f9770e1a01ed9286]http://www.abandomoviez.net/db/foto/innocent_blood.jpg[/img]

[img width=350 height=475 cacheid=000e1aeb00285076fa163fbc1a01ed9286]http://images.amazon.com/images/P/078062856X.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]

[img width=720 height=480 cacheid=00140d000002ae0ae1f62a331a01ed9286]http://www.horrordvds.com/reviews/a-m/cm3/cm3_shot3l.jpg[/img]

Candyman

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 00:50:
Candyman

Inderdaad één van de betere horrorfilms :yes:

Laatste film die ik gezien heb was Christine.. (Y)

Maar vind Chucky (komt op tv), Wishmaster etc ook erg goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Death Note

Waarschuw beheerder
night of terror (y)

Artiest Hardnoize
Waarschuw beheerder
Cannibal holocaust
Cannibal ferox
Bloodsucking freaks
2000 Maniacs
I Spit on Your Grave

Om er een paar te noemen die goed zijn.
Waarschuw beheerder
cannibal holocaust is zeker (y) . gisteren nog gekocht op dvd :D .
verder: zijn de guinea pig films ook wel interessant (vooral de eerste 2 en de 4e ofzo) en nog wel veel meer ziekelijke films uit het land van de rijzende zon :D .
Waarschuw beheerder
Trailer van 28 weeks later (vervolg 28 days later)

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
vind hell raiser 1 2 3 top films van wes craven

the haunted uit de jaren 70 en de ouwe klasiekers van vincent price
Waarschuw beheerder
Vind die ouwe veel beter, nieuwe zijn meer lachwekkend dan eng 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 23:38:
vind hell raiser 1 2 3 top films van wes craven

Die zijn van clive Barker en niet van Wes Craven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
Feast iemadn gezien?
vrij nieuw geloof ik.
ligt thuis maar nog niet gezien.
iets met monsters en mensen die dood gaan

hehe heb die ook al paar maanden op comp... dvd staan
nog altijd niet gezien :p

Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

night of terror :D
Waarschuw beheerder
donateur
a nightmare on elm street :D, hellraiser :jaja:

en saw vind ik van nu wel goed alleen is dat meer thriller vind ik.
en 13 ghosts vond ik ook wel een goeie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op maandag 25 juni 2007 om 19:56:
a nightmare on elm street , hellraiser

respect voor deze klassiekers naast Halloween en Evil Dead o.a. :respect:
Waarschuw beheerder
Cradle of Fear
Waarschuw beheerder
The Thing
Evil Dead 1 en 2,deel 3 ook vanwege de heerlijke humor insteek en Bruce Campbell met die heerlijke onliners.

Waarschuw beheerder
is niet mijn genre! maar saw en hostell vond ik wel ok maar weet niet of die in dat plaatje passen!

Overigens mn 1e horror was polthergeist 1, ik was fokking 7 jaar! Mn neef en nicht waren oppassen en had een stuk gezien. ik durfde een maand niet naar boven, fokking para brotha

Waarschuw beheerder
childs play blijft leuk

Waarschuw beheerder
hellraiser 2 :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timoothy op maandag 25 juni 2007 om 19:56:
en saw vind ik van nu wel goed alleen is dat meer thriller vind ik.

:lol: hahaha

dat is duidelijk horror vriend :)

thriller suspence komt er niet echt in voor.

hellbound (Y)
hellraiser 4 die vind ik ook nog goed.
evil dead 1
return of the living dead III
The breed
The Church (meer cult en gore)
Zijn er zoveel, maar tegenwoordig vind ik de horror erg matig :s
wel vaag, want met de techniek die ze nu hebben kan je de gruwlijkste films maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 20:36:
ik heb de schokkendste film aller tijden in huis:AUGUST UNDERGROUNDS MORDUM te bestellen bij cult.nl
scene's over een freak die een net opengesneden vrouw in haar ingewanden neukt en nog veel meer van dat soort zieke shit

mwehehe... vond niku daruma: tumbling doll of flesh toch zieker... alleen dat is dan weer japans (wat naar mijn mening het nog vetter maakt :D ). maar de door mij genoemde film heeft de gasten die de august underground trilogie hebben gemaakt wel geinspireerd is wel te zien.

zombi 2 aka zombieflesheaters is trouwens de vetste zombiefilm naar mijn mening, om het maar even te melden.

het ziekste wat ik gezien heb ongeveer is cannibal trouwens. gaat over die gast in duitsland die iemand heeft opgegeten. heb niet veel tegen homo's, maar een stelletje duitse viezerds (waarvan de ene wil opgegeten worden en de ander iemand wil opeten) die viese dingetjes doen in een groezelig huisje, waarna het ook nog redelijk penissnijdend ziek word vond ik ziek. wel een geweldige film trouwens :P .
Waarschuw beheerder
laatst "the devils rejects" gekeken, die was wel vet:D

hij was alleen niet echt eng, meer gigantisch smerig
Waarschuw beheerder
Je moet wel wat zien in horror films :P :)...vooral de reeks films van de eind jaren 70 begin 80 vind ik egt super :D dit weekend wee rpaar in de planning staan :P :yes:

Waarschuw beheerder
texas chainsaw massacre het orgineel is beter! das toch die film over die inteelt familie die een vrouw ontvoert!

verder vind ik exorcist 1 van de betere! chuckie is meer grappig en freddy kruger films waren ook wel ernstig ziek!