Partyflock

Forumonderwerp · 794311
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie mooier.......die ouwe klassieke Horror films zoals Dawn Of The Dead,Halloween,The Exochist,Evil Dead of de films van de afgelopen tijd die net uit zijn of nnog niet zo oud zijn? :P
Ik ga persoonlijk voor de klassiekers :D vind die iets meer hebben qua spanning en opbouw :respect: maar zijn wel paar uitzonderingen zoals Wrong Turn,House Of Wax en Resident Evil.....
Waarschuw beheerder
Hellraiser, Poltergeist, Puppetmaster1, Halloween, Friday the Thirteenth, Nightmare on Elmstreet, Children of the Korn, Thirteen Ghosts, Psycho, Saw, Night of the Living Dead.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 GetReal! - Jij houdt van allebei blijkbaar :) en je hebt goede smaak zo te lezen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GetReal! op donderdag 14 juli 2005 om 07:26:
Nightmare on Elmstreet

wat zat ik te schijten vroeger bij die films :D
Waarschuw beheerder
2 daisy24/7 - Vroeger,da's lang geleden whaha :P maar ik was het zelf ook wel.Heb veel nachtmerries gehad bij de film "It" :$
Waarschuw beheerder
Ik heb toevallig gisteren Resident Evil II gezien...was een goede film(Y).

Vorige week heb ik echt een brute bloedige film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het ging over een soort zombie die gemaakt werd van delen van de mensen die hij vermoordde. Hij reed in een Big Foot rond op de snelweg en vermoordde alles wat ie tegenkwam. Zo bloederig heb ik ze in tijden niet gezien hahaha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Braindead is cool :D maar die is meer grappig dan eng

Horror films van tegenwoordig zijn wel beter vind ik (door de special effects uiteraard)...maar die van vroeger hebben ook wel iets aparts/leuks :)

goede horrors van vroeger... It!, hellraiser, nightmare on elmstreet, halloween, alien..., exorcist

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nightmare on Elmstreet en It hebben we vaak gekeken toen we n jaar of 11 waren en bij iemand in de kelder zaten :)

Nu heb k liever n goede komedie...:jaja:
Waarschuw beheerder
Oudere :respect:

italiaans
Dario argento films :respect:
Lucio Fulci :respect:

:D

Waarschuw beheerder
ik ken al die films nie eens man.. bij titel...dus ik heb geen flauw idee

Waarschuw beheerder
Saw

:yes:

Iemand Creep al gezien?? Komt als het goed is in augustus in de bioscopen in Nederland.

Ga voor nieuwe films, Hide and seek was ook best leuk.. Gothica, 13 ghosts e.d.
Waarschuw beheerder
Hellraiser, Poltergeist, Puppetmaster1, Halloween, Friday the Thirteenth, Nightmare on Elmstreet, Children of the Korn, Thirteen Ghosts, Psycho, Saw, Night of the Living Dead.laatste aanpassing 14 juli 2005 07:28

:respect:

Waarschuw beheerder
exorsist

Waarschuw beheerder
donateur
alles! en cult :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
oud Halloween :respect:
Waarschuw beheerder
Sommige oude zijn wel leuk, maar af en toe meer lachwekkend als eng 8)
Hou daarom meer van de nieuwere :yes:
Waarschuw beheerder
Return of the living dead III :kwijl: film nog in de bios gezien :)
Zo wie zo Evil dead trilogie 8)
Nightbreed van clive Barker
Hellbound en Hellraiser IV
The Church
De Freddy's waren zeker gaaf :D

zo zIJn er wel meer.

Ik vind de nieuwe generatie geen bal aan :/ op een enkele na
Waarschuw beheerder
donateur
vroeger vond ik 'It' doodeng :S

heb ik em een paar jaar geleden nog es gezien, moest ik er verschrikkelijk om lachen :p
Waarschuw beheerder
donateur
puppet master series, wish master's, freddy,cube's , alle horror filmen eigenlijk.. maar sommige zijn meer om te lachen dan dat ze griezelig zijn.
Waarschuw beheerder
Ik vonf horror altijd geweldig. Stiekem met met mijn oudere zus kijken, want ikmocht het nog niet zien :d
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 07:33:
Heb veel nachtmerries gehad bij de film "It"

Ik ook ja :O

Vind ths shining ook een (Y) film en nightmare on elm street :D

Nog wel meer maar daar kom ik ff niet op
Waarschuw beheerder
donateur
k kijk alleen maar comedies :yes: :[
Waarschuw beheerder
Elmstreet is zeker de beste reeks films.. :D
Waarschuw beheerder
ik kijk bijna alleen maar horror en vind alles mooi vooral met geesten gehehehe :[
Waarschuw beheerder
A Nightmare on Elmstreet blijft mijn nr 1,vooral de 1ste 3delen........

oeeeeei wat was ik vroeger bang voor Freddy Krueger,naja als ik hem nu zou tegenkomen(in me slaap dan:D )natuurlijk ook!! :P :P
Waarschuw beheerder
2 Limara - Creep heb ik al gezien tijdje geleden tijdens een Horor marathon in de bios in Enschede :) en vond het een goede film :D

2 GetReal! - Moet hem nog kijken,maar heb hoge verwachtingen ervan na verschillende Thrailers te hebben gezien.....

2 KaasTerreurrr :x - :respect:

Ben zelf enorme fan van Stephen King en bijna al z'n films :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger vond ik het wel leuk om te kijken.. tegenwoordig vind ik ze soms echt heel slecht.. :S

Laatst zat ik The Grudge te kijken.. Wat een baggerfilm was dat!!

Waarschuw beheerder
Nieuwere films halen het niet bij de oude.

Je moet eens wat japanse horros kijken zoals ichi the killer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van vampierfilms; the Lost Boys, Vampires, Fright Night, from Dusk till Dawn
Waarschuw beheerder
Night of the Living Dead

jo waar kan ik die krijgen... iemand, kan hem hier nergens huren in de omgeving, en op internet kan ik hem ook niet vinden....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 08:28:
Iemand Creep al gezien??

Ja ikke........hahaha
Toevallig niet met jou zitten kijken;-):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de ouwe nartuurlijk!!! :D

de nieuwe moet gewoon een overdose aan humor in zitten anders is t gewoon bagger, en zeker als t uit hollywood komt! :jaja:

Waarschuw beheerder
evil dead

here is my boomstick baby :)
Waarschuw beheerder
2 Daisian - Night Of The Living Dead Part 1 en 2 ligguh allbei voor 7.99 bij Free Record Shop in de bakken zag ik vandaag :P

2 - Nj@Y - Dat is pas een klassieker :) kun je van het vervolg niet zeggen....

Vanmiddag effe Stephen King's Silver Bullet,Dawn Of The Dead (Uncut Versie) gehaald en paar dagen geleden Pet Sematary 1,2 en The Locals :D allemaal goede films.....ik ga voor de oudere films :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 22:39:
2 - Nj@Y - Dat is pas een klassieker kun je van het vervolg niet zeggen....

WTF???
vervolg?

die van my boomstick was army of darkness dat was toch de laatste?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Nj@Y - Sorry, bedoelde Evil Dead 2 en Army Off Darkness daarmee allebei,vond die 2 allebei het kijken niet waard
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
vind dat jullie de aziatische films vergeten..

ichi the killer
ju-on
the eye

en natuurlijk Bad Taste van Peter Jackson, wat een geweldige film is dat (Y)

Vorige week heb ik echt een brute bloedige film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het ging over een soort zombie die gemaakt werd van delen van de mensen die hij vermoordde. Hij reed in een Big Foot rond op de snelweg en vermoordde alles wat ie tegenkwam. Zo bloederig heb ik ze in tijden niet gezien hahaha.laatste aanpassing 14 juli 2005 08:13

Dat is Monsterman ook wel toffe film inderdaad :yes:
wanneer die gozer nog in die auto zit naast dat lijk en vervolgens rijd die bigfoot er overheen.. valt dat oog uit dat lijk en word in zn gezicht gedrukt hahaha geweldig, vond hem echt humor die film... (Y)

Enne Darkness was trouwens ook wel een goeie horror, gewoon over dat kwaad zeg maar met al die kinderen waarvan de strot was doorgesneden.

En Undead heb ik ook nog nergens zien staan, vond dat die film een hele mooie ontknoping had, echt totaal niet verwacht. maar die aanelkaar gebonden 3 dubbele shotgun deed het goed!

En oldskool, Re-Animator... Dit zijn toch ook geweldig Brian Yuzna :yes: met dat gifgroene goedje

ben laatst geweest naar House of Wax vond ik ook cker een meevaller, zag beetje op tegen Paris Hilton maar ze deed het leuk (Y) vooral als ze over de rnad van de moterkap spiekt.... :P

Kan dus niet echt kiezen tussen de oude of de nieuwe horror.
hoe meer bloed hoe beter hahaha.... O:)
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Ik vind de hedendaagse horror zo vlug in elkaar gezet en niet echt een soepel verhaal dat lang op moet bouwen wat wel geval is bij o.a. Halloween.En tegenwoordig is het vaak voorspelbaar wat er komen gaat en dat is jammer vind ik zelf.Maar house Of Wax vond ik wel een goede film hoor,maar ik heb liefst de ouwe horrors whaha....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 14 juli 2005 om 22:53:
vaak voorspelbaar

inderdaad blijkbaar is het nu erg moeilijk om iets origineels te bedenken :(
Moet zeggen dat ik meer ehh ongemakkelijk in mn stoel zit wanneer er zoals in Wax een achillespees word doorgeknipt dan waneer er een zombie een klein jongetjes aan stukken scheurt. of toen die jongen in Texas Chainsaw zichzelf wil optrekken van die haak en weer naar beneden valt op die haak... oef :P

Vind die films zoals scream enzo echt helemaal niets he, valt ook onder horror :S

die ouwe horror kan ik goed waarderen inderdaad, maar je onthoud alleen de beste films, terwijl er toen ook genoeg rotzooi uitkwam. zoals die ouwe frankenstein films enzo die waren echt ruk.

de allereerste wishmaster was trouwens ook geweldig, kennen jullie die ook, is nog niet zo heel oud, en die horror van Quintin, From dusk till Dawn was ook super. Hele harde overgand maar wel super (Y)

Zit even te denken naar echt ouwe horror, die serie van de living dead was tof, Return of the Living dead 3 dat soort titels ;)

George Romero :respect:
komt dit jaar ook weer een nieuwe Land of the Dead,
hopelijk is die beter dan die remake van Dawn of the Dead,
die was echt slecht... vond alleen de openings scene goed, met dat kind die haar vader te grazen neemt.

trailer
http://a.videodetective.com/?PublishedID=859825
eerst reclame dan trailer ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Ben helemaal met je eens :respect: maar Scream valt bij mij onder Thriler :P
De originele Uncut versie van Dawn Of The Dead is pas goed man :P lekkere stukken zitten erin :P ...de nieuwe vond ik maar slapjes maar dat is vaak zo met Remakes.Zal mij benieuwen of de nieuwe Halloween wel waard is om te kijken
Waarschuw beheerder
Uncut is echt te gek ja, ik heb ze alle drie thuis ;)
de originelen dan, die remake was echt slecht, vond ik die parodie Shaun of the Dead leuker :)

Nieuwe halloween zie het somber in, vind die micheal myers ook niet echt een karakter zeg maar. Freddy en Jason die stralen echt wat uit. En Pinhead, hij is wel vet freaken, maar hij is meer een soort van scheidsrechter. Moet zeggen dat ik Freddy toch wel ultiem vind, hij pakt je in je dromen. De eerste 2 freddys waren ok, maar toen met die droom kinderen enzo dat was echt fout.
Waarschuw beheerder
2 Yzco - Het word gewoon uitgemolken na zoveel delen uitgebracht te hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Texas Chainsaw Massacre, de nieuwe versie dan, eergister nog gekeken en ook echt behoorlijk ranzig sommige stukkies, dat die gozer aan die haak hangt bijvoorbeeld en probeert om eruit te komen, maar dan weer terugvalt, errug ranzig! Deze film lijkt wel een beetje op Wrong Turn trouwens, beetje zelfde idee.. Verder vond ik vroeger films als Alien en The Thing ook behoorlijk eng, en natuurlijk ook The Exorcist..
Waarschuw beheerder
George Romero
komt dit jaar ook weer een nieuwe Land of the Dead,

:respect: deel 4 van de trilogie :yes:

cant wait :D
Waarschuw beheerder
thnx gto :d

Waarschuw beheerder
ik vind uit beide tijden goede films zitten, zoals halloween enzo, en de van de films van de laatste tijd vond ik wrong turn, texas chainsaw massacre, 12 ghosts en Gothica heel goed :d
Waarschuw beheerder
2 Daisian - Graag gedaan hoor,en nog kunnen vinden...

2 Cataclysm - Ben erg benieuwd ernaar :D

2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zijn ckerzz goede films :P en je hebt laatste tijd paar goede ouwe horror films gezien uit mijn collectie die je nog niet kende :)

Waarschuw beheerder
ikke ga als ik terug ben twee horris kijken.. al

poltergiest ofzo iets en pirinha 2 ofzo iets
Waarschuw beheerder
2 :hug: Miss Nietjuh :hug: - Poltergeist heb ik uitgekozen voor je zus om te kopen omdat ik hem erg goed vond (y) maar Piranjha 2 is niet om an te zien zo slecht :x

Waarschuw beheerder
to mich.. Uhm jah ik leen hem even omdat die mij wel goed lijkt.. hoezo piranha 2 slecht.. welke moet ik volgens jouw eens gaan kijken dan?