vind dat jullie de aziatische films vergeten..
ichi the killer
ju-on
the eye
en natuurlijk Bad Taste van Peter Jackson, wat een geweldige film is dat
Vorige week heb ik echt een brute bloedige film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het ging over een soort zombie die gemaakt werd van delen van de mensen die hij vermoordde. Hij reed in een Big Foot rond op de snelweg en vermoordde alles wat ie tegenkwam. Zo bloederig heb ik ze in tijden niet gezien hahaha.laatste aanpassing 14 juli 2005 08:13
Dat is Monsterman ook wel toffe film inderdaad

wanneer die gozer nog in die auto zit naast dat lijk en vervolgens rijd die bigfoot er overheen.. valt dat oog uit dat lijk en word in zn gezicht gedrukt hahaha geweldig, vond hem echt humor die film...
Enne Darkness was trouwens ook wel een goeie horror, gewoon over dat kwaad zeg maar met al die kinderen waarvan de strot was doorgesneden.
En Undead heb ik ook nog nergens zien staan, vond dat die film een hele mooie ontknoping had, echt totaal niet verwacht. maar die aanelkaar gebonden 3 dubbele shotgun deed het goed!
En oldskool, Re-Animator... Dit zijn toch ook geweldig Brian Yuzna

met dat gifgroene goedje
ben laatst geweest naar House of Wax vond ik ook cker een meevaller, zag beetje op tegen Paris Hilton maar ze deed het leuk

vooral als ze over de rnad van de moterkap spiekt....
Kan dus niet echt kiezen tussen de oude of de nieuwe horror.
hoe meer bloed hoe beter hahaha....