Partyflock

Forumonderwerp · 793617
2 volgers · 22861x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer Mountainbike liefhebbers hier? Heb vorige week éindelijk mijn eigen fiets gekocht, zo wijs :D.

Waar gaan jullie altijd biken? Iemand tips voor leuke routes omgeving Overrijssel? Als je een foto van je Mountainbakkie hebt, plaatsen!

This is mine:

[img width=370 height=227 cacheid=00136c410019d415a2000ce91a00d94860]http://www.merida.nl/bikes2005/img/mtb/matts_sport_500.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nu zie ik de foto's en wil gelijk weer op mun bike:O

maar moet nog paar maanden w88 :S
door operatie:S aan me pols en duim :S
ik hoop voor me zelf dat die vlug gaan :P

grtzz

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op zondag 21 februari 2010 om 13:11:
maar mooi weer geef ik meer de voorkeur aan

dat zei ik ook toen ik net me bike nieuw had... ;).

Uitspraak van Dennuzzz op zondag 21 februari 2010 om 13:11:
Woon hier heel dicht in de buurt van Zeddam dus monthferlandroute

:O spring is gauw op je fiets dan!! moet ik gv 1,5 uur voor in de auto zitten :(... is echt en vette route!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:50:
nu zie ik de foto's en wil gelijk weer op mun bike

doen dan :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:50:
maar moet nog paar maanden w88
door operatie

ow.. :(. gecrashed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:56:
spring is gauw op je fiets dan!! moet ik gv 1,5 uur voor in de auto zitten ... is echt en vette route!!

Haha ja het verbaasde me eigenlijk dat deze in de top 10 mountainbike routes staat. Niet verwacht dat deze zo hoog uit de score kwam. Ik denk dat iedere provincie wel mooie gebieden heeft om te mountainbiken toch? Of valt het daar in zuid holland tegen ;-)

Maar je hebt gelijk, mooie route idd :-), enkel willen er nog wel eens wat diepe watergeulen(?) inzitten waardoor je toch wel echt op moet passen...

Gr. Dennis

@ Tripkip, beterschap!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op maandag 22 februari 2010 om 15:31:
Of valt het daar in zuid holland tegen

grrrr... alleen bergschenhoek is wel aardig, flinke klimmetjes en afdalinkjes met "trappetjes" en drop offjes

ik ga hier vandaan veel naar dorst. amerongen/leersum is ok wel ok. maar t echte biken begint toch wel in zeddam en nijmegen hier in nl denk ik. rheden heeft ook gave stukjes! en zuid limburgland natuurlijk.. moek nog steeds heen :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 10:01:
en zuid limburgland natuurlijk.. moek nog steeds heen :).

Mijn bike zal nu redelijk snel klaar zijn.. Als het weer dan beter word en je hebt een weekend vrij geef je maar een seintje. (Y)
Gaan we biken in het Limburgse Heuvellandschap...(H)
laatste aanpassing

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Enige heuvel waar ik mezelf af kan storten is de uitzichtheuvel op 't mysteryland-terrein :kwijl:
En anders de waterleiding-duinen z'voort/bloemendaal :respect:

Deze gehaald: Gazelle Response (Gratis, Fietsenplan werk) na jaren 'n Specialized ground-control te hebben gereden
[img width=299 height=184]http://www.arend-de.nl/images/fietsen/2005/gazelle/12-RESPONSE_H_05.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 februari 2010 om 11:37:
Als het weer dan beter word en je hebt een weekend vrij geef je maar een seintje

eerst maar weer is trainen... ;). anders komt nie goei nie denk. noet zoieso gaan trainen als me plannen door gaan.. van de zomer naar me neef in frankrijk (grenoble) :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 februari 2010 om 11:37:
Gaan we biken in het Limburgse Heuvellandschap...

Dat staat hier zeker ook nog wel een keer op de planning (H).
Hebben hier mensen ervaring met het meenemen van de fiets naar 't buitenland, en dan bedoel ik meenemen in 't vliegtuig? Hoeveel extra kosten / tijd brengt dit met zich mee? Niet dat ik direct van plan ben maar aangezien ik nog wel regelmatig in Spanje te vinden ben en je daar ook eindeloos veel mooie wegen hebt waar je kan mountainbiken...

Het weer hier lijkt in ieder geval weer de goede kant op te gaan :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 11:48:
Deze gehaald: Gazelle Response

Nu ook sinds pas of?.. Nice :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 14:00:
eerst maar weer is trainen... ;).

Ach man, paar keer een goed lange rit maken en je bent zo weer de oude. :P Ik lig ook ver achter op me trainingschema.. :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op donderdag 25 februari 2010 om 14:02:
Nu ook sinds pas of?.. Nice

Ong.6mnd nu... Was overjarig model, magura brakes & Sram x7 afgemonteerd, niks mis mee ;)
Alleen nog geen tijd om 'm even flink aan de tand te voelen, gaat ik strax met lekker weer doen O:) Nu woon-werk-vervoer :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 25 februari 2010 om 14:24:
Ik lig ook ver achter op me trainingschema..

heb ik nog nie eens haha... ben wel van plan meer gericht te gaan trainen. moet in mei weer ff naar de cardioloog, kijke hoe dat gaat en dan afhankelijk van de uitslag een sporttest doen misschien..
ben nu ziek, conditie is bagger, dus straks eerst opt gemakkie maar is op de weg gaan rijden hier :)
Waarschuw beheerder
Al weer mensen gefietst hier nu het weer enigsinds begint op te klaren?

Vind het lastig me er goed op te kleden, met dit weer is het nog net iets te snel té dik gekleed of té koud... Vorige week monthferland route gedaan (na 2 x fietsen dit jaar) dus dat was flink afzien, maar wel zeker van genoten!

Hahaha alles ging helemaal goed totdat ik op een gegeven moment (heel dom) mn fiets over een boomstam heen moest tillen, en vervolgens gewoon zelf op m'n fiets viel (het was gewoon echt ff gebeurd met me..)

@ Proxiron, problemen met het hart? What happened? Mag je nu niet fietsen dan of..?

Gr. Dennis

Waarschuw beheerder
nja problemen, heb een groot hart die dus minder snel hoeft te slaan om het nodige bloed rond te pompen. is op zich gunstig maar moet opletten dat me hartslag niet te laag word snachts (rusthartslag). moet in mei weer naar de cardioloog voor een testje om te kijken hoe laag me hartslag is na een tijdje flink sporten. dan even kijken naar de uitslag en afhankelijk daarvan mag ik da zo blijven sporten of (wat ik niet hoop) moet ik niet meer of zelfs minder gaan sporten.

ben gister de rode route bij nijmegen weze rijden, was super! kwa kleding. tja, goeie onderkleding (odlo), normaal fietsshirtje (nike), en een wind/waterbestenig jackje (shimano) aan gehad. was perfect.
ik moet het net een beetje fris hebben als ik begin met fietsen, als ik dan warm ben is het precies goed.

Waarschuw beheerder
achja toen ik ging fietsen in de sneeuw met -8 overdag, had ik een normaal ondershirt aan, een thermo ondershirt (met lange mouwen en een kraagje), een fiets shirt met arm warmers en daarover een fiets jack die wind/water dicht is. (dus eigenlijk een 4 lagen systeem)
en een gewone fietsbroek met been warmers en daarover nog een winter lange broek.

toen had ik het echt heel warm! enigste kutte vind ik dat ik altijd snel koude voeten of vingers krijg. onderhandschoenen helpen wel, maar ook niet echt heel veel ;p het punt is dat je moet kunnen schakelen en dus niet al te dikke handschoenen kan dragen.

en gewoon 2 sokken aan en een (thermo) overschoen gebruiken. dat was ook nog wel redelijk uit te houden. maar je moet niet stilstaan want met die kou op die dag was het echt ziekelijk gesteld:D
het was toen ook weer alarm volgens mij.

btw van de week voor het eerst een stukje weer gefietst (op asfalt), na 5 km alweer lek gereden ;')

Waarschuw beheerder
ik rij tot min 5 buiten. dan vind ik t wel best. zo koud is het toch bijna nooit. ik werk met 3 lagen. en gewoon 1 goeie winterbroek. koude voeten heb ik niet zon last van, koude handen is wel irritant, goeie handschoenen zijn echt duur (heb ik nog niet).

laat t maar weer lekker 20 graden worden!! fiets veel fijner! :D nie zoveel kleding aan te doen enzo.
ik heb echt nog nooit lek gereden.. en heb ook geen zin banden te plakken onderweg dus rij lekker tubeless met latex erin (Y) :).

Waarschuw beheerder
het word weer lkkr weer van de week: bikeeeeeeeeeeeeee!! :D alleen nog ff kijken waar..

Waarschuw beheerder
latex? is dan volledig gevuld of gewoon een laagje?

ik plak nooit banden, ik vervang gewoon binnenband ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 maart 2010 om 18:17:
latex? is dan volledig gevuld of gewoon een laagje?

Nog geen 100ml is maar nodig voor een band, staat gewoon een laagje van 1cm ofzo onder in je band als je erin doet.
Door het draaien van het wiel (rustig) komt de latex wel bij het lek. (Y)

Het is wel aan te raden om na 3 maanden ofzo wat latex bij te vullen, wil nog wel eens opdrogen en dan is de werking natuurlijk weg.

Uitspraak van actief op zondag 14 maart 2010 om 18:17:
ik plak nooit banden, ik vervang gewoon binnenband ;P

Tijdens het rijden ga ik ook niet plakken, maar gooi er ook gewoon een nieuwe biba in, mocht ik met biba's aan het rijden zijn tenminste. ;)
De kapotte band gaat wel mee naar huis en word dan geplakt...

Als het van de week mooi weer word zou echt fijn zijn, als alles goed is komt morgen dan eindelijk na lang wachten mijn cassette en ketting binnen en dan kan ik dinsdagavond weer eens lekker gaan trainen. (H)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik krijg van de week nieuwe remmenset en een gebruikt licht wielsetje binnen.. :D. bike een kg lichter, whoeiiiii

ist al en beetje te rijden daar int zuiden? kunnen we misschien is wat gaan plannen?

Waarschuw beheerder
als je met tubeless lek rijd moet je toch ook een biba erin doen :rot:?

of houd dat latex hele spijkers tegen (lijkt me niet want waarom rijd er bijna niemand tubeless dan?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 15 maart 2010 om 03:35:
of houd dat latex hele spijkers tegen (lijkt me niet want waarom rijd er bijna niemand tubeless dan?)

Een spijker of doorn kun je eventueel gewoon laten zitten, de latex dicht het wel. :P
Alleen als er echt een snee/scheur in je band komt (wat ik dus 3x heb gehad) blijft het lekken en kom je wel een binnenband te plaatsen. :(

Ik durf het niet zeker te zeggen, maar heb zo'n idee dat steeds meer en meer mensen tubeless rijden hoor.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 22:53:
ist al en beetje te rijden daar int zuiden? kunnen we misschien is wat gaan plannen?

Dat weet ik niet, want ben zelf nog niet op pad geweest.. :lol: Maar wat ik zo kan zien bij mij in de buurt ligt alles er wel redelijk goed (droog) bij.
Ik krijg vandaag als alles goed is de cassette en ketting, UPS zou het nu namelijk op me werk afleveren. :)
Vanaf woensdag kan ik dus weer er tegen aan op de bike!

Op korte termijn komt er ook een racefiets erbij, ff kijken voor een leuke 2e hands... Lekker trainen op de weg doordeweeks. :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 14:05:
ben gister de rode route bij nijmegen weze rijden, was super! kwa kleding. tja, goeie onderkleding (odlo), normaal fietsshirtje (nike), en een wind/waterbestenig jackje (shimano) aan gehad. was perfect.
ik moet het net een beetje fris hebben als ik begin met fietsen, als ik dan warm ben is het precies goed.

:D Nice, moet hem ook écht binnenkort eens een keer gaan fietsen want volgensmij is dat wel een mooie route!!
Dunne, meerdere lagen kleding werkt idd wel het beste ja :-).

Hopelijk geeft het geen problemen met je hart.. Wel apart dat je hierdoor minder zou mogen fietsen :-S... Je zou toch juist verwachten dat dit een positief effect moet hebben?¿?

Edit: Begrijp ik hieruit dat wanneer je meer sport je hartslag niet alleen sneller hoger wordt (duh) en daarna ook weer sneller afneemt naar een normaal niveau, maar dat ook snachts nog verder invloed heeft en je hartslag nog verder afneemt dan wanneer je niet sport?

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 17:26:
het word weer lkkr weer van de week: bikeeeeeeeeeeeeee!! alleen nog ff kijken waar..

Ziet er idd goed uit voor de komende dagen :D Zou niet verkeerd zijn!!! Hopelijk is het dan ook écht voorgoed gebeurd met de vrieskou :D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rode route is wel leuk ja! groen is de helft luek van. het 1e deel voordat je over gaat naar rood. laatste deel groen is saai.

Uitspraak van Dennuzzz op maandag 15 maart 2010 om 14:49:
Hopelijk geeft het geen problemen met je hart..

nee weet je wat het is.. ik heb dus een groter hart dan normaal. dus kan ie met minder slagen net zo veel bloed rond pompen als bij jou bv. :P dat wil dus zeggen dat me rusthartslag ook al laag is. normaal is je rusthartslag tussen de 60 en 80 geloof ik.
als je (intensief) gaat sporten train je dus je hartspier waardoor je rusthartslag lager word. er zijn niet voor nix veel topsporters die ineens overleden zijn in hun slaap. neem bv indurain, heeft geloof ik een rusthartslag van 26 ofzo... bij mij is dat ook al gemeten zonder dat ik topsporter ben...! had zelfs al een tussenslag en die moet je niet teveel hebben want dan ben je dood. dus als ik dan ook nog is intensief ga sporten is de kans wel aanwezig dat ik blijf slapen zeg maar..
heb al wel een goed conditie dus hoop dat me rusthartlag al aardig op ze max zit kwa minimum. dan ist geen probleem. dat wil de cardioloog dus ff checken

Uitspraak van actief op maandag 15 maart 2010 om 13:37:
Dat weet ik niet, want ben zelf nog niet op pad geweest

in de mei vakantie komt mij wel goed uit, in een weekendje. kan ik wel wat regelen met me werk iig.

ik ga iig nie meer met binnenbanden rijden! neem er 1 mee voor nood, verder nie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op de racer heb ik tubeless velgen, maar ik gebruik gewoon normale banden + biba ;p

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=250 cacheid=00111a09002e6db665a2f2431a02a4b702]http://static.autoblog.nl/images/wp2010/BMW_M-Bike.jpg[/img]

nice!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 17:21:
in de mei vakantie komt mij wel goed uit, in een weekendje. kan ik wel wat regelen met me werk iig.

Opzich zou het moeten kunnen, alleen heb ik in mei een vrij druk programma qua marathons. ;)

*01mei - Shimano Challenge
*13mei - Les Cimes des Waimes
*24mei - L'Ardennes Trophy
..en 28,29 en 30mei - Pinkpop :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmz ok. dus dan zou het 7 8 9 mei worden ofzo..? dat kan ik hier wel regelen iig.

welke afstanden ga je rijden? beetje rustig aan beginnen zkr?

die pinkpop marathon word wel zwaar denk ik... altijd bagger daaro :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:29:
welke afstanden ga je rijden? beetje rustig aan beginnen zkr?

Overal de langst mogelijke he... 60, 75 en 90km, dus opzich wel leuke opbouw. ;)

dus dan zou het 7 8 9 mei worden ofzo..?

Kunnen we wat mij betreft wel doen, ik heb wel geen meivakantie en de vrije dagen heb ik al nodig voor Pinkpop en nog een ander festival.
Dus ben vrijdags pas tegen half 6 thuis, en weet niet of ik dan nog zin heb om te gaan biken. ;) Misschien is het ook genoeg als je zaterdagmorgen hier aan komt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:29:
die pinkpop marathon word wel zwaar denk ik... altijd bagger daaro :P

Is een dikke 3 daagse. :P Maar afgelopen 2 jaar wel blubbervrij, ben benieuwd dit jaar. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 15 maart 2010 om 20:21:
Overal de langst mogelijke he... 60, 75 en 90km, dus opzich wel leuke opbouw.

ok dan :). dat dan weer wel ja. kost nog geld ook zag ik!...

houden we het daar ff op. kijken wat het weer doet. misschien dak wel vrijdag aaf al kan komen? ff wat voorbereiden savonds, kunne we zaterdag fris beginnen. moet nog paar uur rijden ook he.. if thats ok by you

doen wel ff pb'en nog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 23:13:
dat dan weer wel ja. kost nog geld ook zag ik!...

Tuurlijk kost dat allemaal geld.. Denk niet dat ze voor honderden deelnemers elk weekend tochten en gratis bevoorradingen blijven organiseren. :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 23:13:
ff wat voorbereiden savonds, kunne we zaterdag fris beginnen. moet nog paar uur rijden ook he

Ja daar zit wel wat in, gewoon vrijdagsavond gebruiken om alle spullen klaar te leggen en voor de rest kijken we dan wel wat we doen. (Y)

Het staat ondertussen al op me agenda, nu alleen hopen dat het weer rond die tijd goed is. (H)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 16 maart 2010 om 19:53:
gewoon vrijdagsavond gebruiken om alle spullen klaar te leggen en voor de rest kijken we dan wel wat we doen

pcies. denk dat ik vrijdagmiddag onderweg nog ergens wat mee pak.. weet nog wel iets daar in de buurt waar ik nog is wil kijken, komt mooi uit dan :).

nu alleen hopen dat het weer rond die tijd goed is

idd..

Denk niet dat ze voor honderden deelnemers elk weekend tochten en gratis bevoorradingen blijven organiseren

nee ok maar een banaantje en wat drank en een reepie kosten geen 25 euro.. :P. is nog een dure hobby als je regelmatig wedstrijden rijd enzo. en het onderhoud van je bike nog... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 17:21:
nee weet je wat het is.. *stuk tekst*

Hmmm interessant, maar wel zwaar kl*ten dat je zoiets overkomt.
Verklaard inderdaad een hele hoop, bedankt voor de uitleg en natuurlijk veel sterkte er mee!!

Ik neem aan dat je niet sinds pas aan het mountainbiken bent, en groeien zal je ook niet meer doen neem ik aan ;), dus dan zal het nu toch wel constant moeten blijven toch of kan zich dat alsnog verder ontwikkelen door de jaren heen?

Gr. Dennis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:56:
Uitspraak van tripkipje op zondag 21 februari 2010 om 14:50:maar moet nog paar maanden w88
door operatie
ow.. . gecrashed?

nee:P
me duim was uit de kom bij me pols:S

Waarschuw beheerder
@ dennis. thanx. valt prima mee te leven hoor :), merk er verder nix van. dat doe je pas als je nie meer wakker word.. :P ik heb voor me leeftijd wel een goeie conditie schijnt.. dus kan best dat me hart al aardig getraind is waardoor ie lager is gewoden de afgelopen jaren. me rusthartslag moet gewoon niet veel lager worden, dus is het de vraag nu of als ik meer ga sporten dan ik al doe me rusthartslag nog lager word. gaat nu onderzocht worden. heb vroeger meer gesport dan nu dus verwacht niet echt grote veranderingen. ik ben nu bezig met flink sporten en heb in mei een controle van me rusthartslag. dus ik zie het wel :). ik denk dat het pas echt een probleem kan worden als ik professioneel zou gaan sporten..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 16:27:
me duim was uit de kom bij me pols

istie nu weer fit?

Waarschuw beheerder
Jeeeej, vandaag weer de eerste kilometers gemaakt op me mountainbike... (H)

Op het vlakke gaat lekker, maar in de beklimming merk je toch wel hoe je conditie verslechterd is in de winter. :lol:

Achja, gewoon blijven fietsen vanaf nu, is die conditie zo weer op peil!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 maart 2010 om 20:14:
maar in de beklimming merk je toch wel hoe je conditie verslechterd is in de winter

ghehehe... whoeiiii :P. kan ik je misschien wel bijhouden in mei :D :P. vandaag ff naar dorst geweest, was weer lkkr slingeren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 20:34:
kan ik je misschien wel bijhouden in mei :D :P.

Vanaf nu zit ik wel weer 5 dagen de week op de fiets, vergeet dat ff niet hè. ;P
Eind april moet ik in goede conditie zijn, wil de resultaten van vorig jaar natuurlijk wel verbeteren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 maart 2010 om 21:44:
Vanaf nu zit ik wel weer 5 dagen de week op de fiets

ow nie dus.. :lol:. suc6 alvast dan he :) (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 09:16:
suc6 alvast dan he :) (Y)

Moet goed komen, zaterdag ga ik denk me racefietsje ophalen en dan kan ik vanaf volgende week weer strak mijn schema gaan volgen.

Het weekend dat je naar het zuiden komt word natuurlijk gewoon een lekker 'toertocht' weekend, rustig tempo over de mooiste routes/paden. (H)
Schat dat er een van de twee dagen zeker wel 1 of meer mensen mee willen gaan rijden, dan ligt het tempo automatisch iets lager.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 maart 2010 om 12:08:
'toertocht'

????????? :O

:P nee kom goei! lkkr genieten van het mooie limburgse landschappie :) (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 14:33:
lkkr genieten van het mooie limburgse landschappie :) (y)

..dus toeren :[

:P

Waarschuw beheerder
haha ;). heb me nieuwe remmen (elixir) gemonteerd vanmiddag.. voelt super! idd beter doseerbaar dan de oude juicy's :d
ben benieuwd hoe het in terrein uit pakt.. wacht nog steeds op me wielennnnnn..

wat voor racer heb je harry? heb ook al is zitten kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 19:29:
wat voor racer heb je harry? heb ook al is zitten kijken

Deze word het zo goed als zeker:

Stevens Stelvio
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beetje weinig wit nie?? :P

ziet er netjes uit! :)
Waarschuw beheerder
Ghehe toen ik er gister achterkwam dat mijn volledige project van school ineens verdwenen was en ook niet meer te herstellen was maar snel de mountainbike gepakt en de monthferlandroute gefietst, effe wat agressie kwijt haha en dat lukte goed! :D

Ghehe veel paden waren best drassig dus zag er dan ook uit als een beest na de tijd. Verder was het perfect weer om te fietsen :D Heb me wel weer vermaakt!

Waarschuw beheerder
ja nou weten we t wel dennuzzz... ons een beetje jaloers maken met zo'n rondje in je achtertuin... :@ :P (y)

willen we wel foto's van zien dan he! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 maart 2010 om 12:51:
ons een beetje jaloers maken met zo'n rondje in je achtertuin... :@ :P (y)

Wacht maar tot je 'mijn achtertuin' hebt gezien.. ;P

Gisteren eerste 40km op de racefiets gemaakt als training.. Beviel echt goed en vond het nog leuk ook! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 23 maart 2010 om 13:17:
Wacht maar tot je 'mijn achtertuin' hebt gezien..

jajajajajaaaa meneer de reetfietser.. :P

Waarschuw beheerder
vandaag mijn 2de ritje gereden dit jaar op de racer... drama die conditie van mij :S 70km.. half verdwaald nog in België, die tjappies hebben daar amper wegwijs borden.. + je fietst op de soort van provinciale wegen daar ;p i.p.v. ene fietspad. op zich wel goed te doen hoor die mensen letten goed op.