nounounounounou nou nou nou nou nou nou KINDERZ!!!!!!
het ging over ghb en neuqen eh?! en dan gaan we ruzie maken over stoppen met drugs.... hehehe jah haat en liefde ligt zo dicht bij elkaar, zou dat hetzelfde zijn als drugs en sex... denk ut]
MAAAAAAAR: ghb
keb t vorige week 1x op enk deed me ogen dicht en viel in een eindeloze zwarte put, NOT RELAX!!! dus alles behalve geil voor mij dan...
het ging over ghb en neuqen eh?! en dan gaan we ruzie maken over stoppen met drugs.... hehehe jah haat en liefde ligt zo dicht bij elkaar, zou dat hetzelfde zijn als drugs en sex... denk ut]
MAAAAAAAR: ghb
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 20:34:Een standpunt beargumenteren dat jij mij in de mond legt?
Ok, laat maar zitten..
Uitspraak van J-YO_FLIPMO op donderdag 7 juli 2005 om 20:40:nounounounounou nou nou nou nou nou nou KINDERZ!!!!!!
Vooruit..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 23:23:eigenlijk zielig als je die zooi moet hebben om te kunnen genieten????????????????????????????????????
Er zijn ook mensen die dildo's gebruiken onder de sex.. Heb je dat dan ook nodig om te genieten?? NEE, dat kun je doen als extra om het nog spannender en geiler te maken, die mensen laat je in hun waarde.
Op zo'n manier gebruiken andere mensen miss wel GHB of andere middelen.. Laat ze lekker en denk es wat verder na.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 21:19:Op zo'n manier gebruiken andere mensen miss wel GHB of andere middelen.. Laat ze lekker en denk es wat verder na.
van een dildo heb je niet de kans om te sterven herseloze
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 21:23:van een dildo heb je niet de kans om te sterven herseloze
Dan nog is het hun eigen keuze.. daar gaat het om.
Hoe schrijf je dat ook maar??? Herseloze?? Zegt genoeg.
En dan nog dit..
De moord en doodslag top 10 van de FBI
Ieder jaar wordt door de Amerikaanse FBI meer dan 36.000 keer onderzoek gedaan naar moord- en doodslagzaken. Ieder jaar wordt een "Top 10" gemaakt van de meest bizarre zaken.
10. Alex Mijtus, 36, werd vermoord door zijn vrouw met een 30 centimeter lange vibrator. Mevrouw Mijtus had genoeg van de bizarre seksuele spelletjes van haar man en tijdens een avond 'bed-pret' schoof ze onverwacht de gehele vibrator in de anus van haar man. De roterende vibrator beschadigde enkele interne organen. Alex Mijtus overleed na enkele uren door bloedverlies.
Het is maar net hoe je het middel gebruikt, dat bepaalt of het dodelijk is/wordt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 21:23:van een dildo heb je niet de kans om te sterven herseloze
en als je dan toevallig net een hartstilstand krijgt terwijl je dat ding erin heb hanguh...tjaaa.. wattan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 22:02:Gaan we nou GHB met een dildo vergelijken?
Heb je de kleuterschool wel afgemaakt?
Moraal van het verhaal (na het lezen van deze topic) GHB in combo met sex is vooral voor oudere house freaks van boven de 35 die toch nog eens die spanning van "vroeger" terug willen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 15:11:en ik heb gehoord dat bodybulders het gebruiken tis goed voor je spieren...
ik weet niet hoor hoorde t maar
Het beinvloed je cortison levels, tijdens een kuur is het dus wel een aanrader. Ook slaap je veel vaster en dieper en wordt er meer groeihormoon aangemaakt. Ik heb ook verhalen gehoord dat in combinatie met een stromba kuur het uieindelijke resultaat veel groter was voor sommige. 'tis niet aangetoond, maar in het bodybuilders circuit is het idd een populair goedje.
Btw, Summergirl, doe jij aan figure fitness of wat?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 22:04:Heb je de kleuterschool wel afgemaakt?
Nee, wat dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 00:03:Btw, Summergirl, doe jij aan figure fitness of wat
Hoezo dan moppie...?
Doe wel aan fitniss ja
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 06:27:Nee, wat dan?
hij denk dat ie slim is maar dat is hij dus totaal niet is ie beetje jaloers op
GHB en sex is lekker!!! Maar zonder ghb is sex ook zeker lekker.
Maar heb nu al een jaar geen ghb meer gehad en dat bevalt me ook prima. T is en blijft toch een gevaarlijke drug....
Maar heb nu al een jaar geen ghb meer gehad en dat bevalt me ook prima. T is en blijft toch een gevaarlijke drug....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 07:26:Hoezo dan moppie...?
You've got a nice frame.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 11:23:Pff Sex met GHB.... is geen stoppen meer aan dan
Gnhehehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 02:58:Heb dat niet nodig
Het gaat niet om nodig hebben maar over hoe het dan ook kan zijn, en geloof mij, het is vele malen heftiger dan zonder (zeker als je een pilletje of explosion ervoor genomen hebt)....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 10:00:zeker als je een pilletje of explosion ervoor genomen hebt)....
Pilly ok dan is het nog HEFTIGER
Ma die explosion vind ik maar te licht voel het niet super...
Uitspraak van twisted defiance op zaterdag 23 juli 2005 om 14:32:ken beter, coke of pep met gebruiken !! dan ben je na 3 4 keer nog niet uitgekeken
als ik nix gebruik ben ik na 3 of 4 x nog niet uitgekeken laat staan met drugs
Uitspraak van Ad Valorem op donderdag 7 juli 2005 om 23:47:Moraal van het verhaal (na het lezen van deze topic) GHB in combo met sex is vooral voor oudere house freaks van boven de 35 die toch nog eens die spanning van "vroeger" terug willen...
whahahaha
en sex met GHB is idd erg GEIL en lekker
maar zonder is het ook lekker, alleen geeft GHB net iets extra's aan de sex
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:31:als ik nix gebruik ben ik na 3 of 4 x nog niet uitgekeken laat staan met drugs
das waar,
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:39:alleen geeft GHB net iets extra's aan de sex
en het is allemaal veel gevoeliger, en en intenser
Uitspraak van twisted defiance op zondag 24 juli 2005 om 18:59:en het is allemaal veel gevoeliger, en en intenser
Dat is dus wat ik bedoel jah!!
Je voelt alles ZO