GHB is triest..
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 6 juli 2005 om 22:09:Wat is PrRrRrRr ??
ja wat is prprpr...?
GHB is triest..
hoezo dan?
Dat moet je aan m'n slachtoffers vragen 
Uitspraak van **Minimonster** op woensdag 6 juli 2005 om 22:15:Ik was niet eens in staat om me vitale functies stabiel te houden.....
Voordeel van vrouw zijn he
Uitspraak van Tony Fontana op woensdag 6 juli 2005 om 22:21:Al bij de dokter geweest ??
hahaha
nou ik wel en was eg vet lekker
Maar zonder kan ook !! maar is toch anders..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 22:24:nou ik wel en was eg vet lekker
Met de dokter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 23:23:eigenlijk zielig als je die zooi moet hebben om te kunnen genieten????????????????????????????????????
ik zeg kan!!!
is ok maar 2x gebeurd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 23:24:2x te veel
en waarom dat dan, als t toch zo op uitloopt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 23:28:en waarom dat dan, als t toch zo op uitlooptlaatste aanpassing 6 juli 2005 23:28
lekker doen knul resultaat komt van zelf kan zelfs na jaren openbaren en je hoeft het niet vaak te gebruiken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 23:24:die zooi niet nodig om lekker te kunnen genieten!!
hier sluit ik me bij aan
Uitspraak van * LayDee D * op donderdag 7 juli 2005 om 00:05:hier sluit ik me bij aan
jij hoeft maar te liggen en je benen open te gooien
Uitspraak van * LayDee D * op donderdag 7 juli 2005 om 00:07:jah dus...heb jij ghb nodig om beter te kunnen genieten dan?
lezen meid, is maar 2x gebeurd, toevallig
ik geniet zo ok wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:02:praat al uit ervaring zie ik wel
jongen ik heb een hoop mensen kapot zien gaan aan GHB!!!!!
jongens en meisjes met de leeftijd van 26 die een hersenbloeding kregen zomaar uit het niets
maar je voelt je eigen stoer
moet zeggen zielig als je je eigen alleen kan bewijzen met die shit....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:17:lezen meid, is maar 2x gebeurd, toevallig
ik geniet zo ok wel
tjah...hoe toevallig?nou jij liever als ik die dr ervaring mee heb...ik heb die troep nie nodig
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:18:jongen ik heb een hoop mensen kapot zien gaan aan GHB!!!!!
kut voor je
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:18:maar je voelt je eigen stoer
zo komt t ok echt over he???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:18:moet zeggen zielig als je je eigen alleen kan bewijzen met die shit
nogmaals is 2x gebeurd
Uitspraak van * LayDee D * op donderdag 7 juli 2005 om 00:22:ik heb die troep nie nodig
je zou t eens moeten proberen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:24:je zou t eens moeten proberen
haha zou het niet eens willen proberen!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 00:24:je zou t eens moeten proberen
gebruik lekker zelf inplaats andere aan die troep te proberen te helpen....