Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 29 december 2005 om 13:49:
Ik had geen twijfels en geen nare dingen gezegd

moet je dat nu weer aanhalen dan, daar heb ik al van alles overgezegd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 13:59:
moet je dat nu weer aanhalen dan, daar heb ik al van alles overgezegd

Jah weet ik,maar zit gewoon nog vers in me geheugen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 29 december 2005 om 14:05:
Jah weet ik,maar zit gewoon nog vers in me geheugen

ok, en hoe vaak moet ik dat nog aanhoren dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:08:
ok, en hoe vaak moet ik dat nog aanhoren dan?

Mag ik niet eens zeggen dan dat ik die dingen niet snel vergeet :S maar zal mijn mond er wel over houden
Waarschuw beheerder
Het is weer 2006 duzz hopen dat mensen nog goede voornemens hebben (F) en niet je beste vriend(in) in de steek laten :knuffel:

Waarschuw beheerder
mij niet gezien whaha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 08:50:
mij niet gezien whaha

Goed van je (y) zo ken ik je weer :P

Waarschuw beheerder
pas als je iemand kwijt bent, denk ik.
dan pas ga je beseffen wat iemand voor je betekend, en wat iemand voor je betekend heeft.
maar dan is het meestal te laat.
dus een pauze in een relatie of vriendschap, zou een goede oplossing wezen , dan kan je voelen en inzien , hoeveel dat persoon eigenlijk voor je betekend.

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 08:57:
dus een pauze in een relatie of vriendschap, zou een goede oplossing wezen , dan kan je voelen en inzien , hoeveel dat persoon eigenlijk voor je betekend.

In mijn relatie is laatste wat ik wil een pauze :$ Het is eigenlijk nog veels te vroeg om te zeggen dat ik voor altijd bij me vriendin wil blijven.....maar zo voelen we beiden over elkaar (L) en dit keer heb ik gevoelens wat ik nog niet eerder had :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 13 januari 2006 om 09:00:
In mijn relatie is laatste wat ik wil een pauze Het is eigenlijk nog veels te vroeg om te zeggen dat ik voor altijd bij me vriendin wil blijven.....maar zo voelen we beiden over elkaar en dit keer heb ik gevoelens wat ik nog niet eerder had

mijn relatie is gisteren gebroken ( na 3 jaar ), en ik moet je gelijk geven over dat een pauze ook verkeerd kan zijn ,als het ene persoon daar heel veel moeite mee heeft.
ik vond het ook niet leuk, om elkaar niet te zien, en omdat ik dat bleef verlangen, en we daar ruzie om kregen, liep het stuk..
dus je moet er wel bijde achter staan, anders zal je van elkaar vervreemde, omdat de verlangens dan de overhand aannemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 13 januari 2006 om 08:53:
Goed van je zo ken ik je weer

thnx, whaha.tis ook zo...(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 09:05:
mijn relatie is gisteren gebroken ( na 3 jaar ), en ik moet je gelijk geven over dat een pauze ook verkeerd kan zijn ,als het ene persoon daar heel veel moeite mee heeft.
ik vond het ook niet leuk, om elkaar niet te zien, en omdat ik dat bleef verlangen, en we daar ruzie om kregen, liep het stuk..
dus je moet er wel bijde achter staan, anders zal je van elkaar vervreemde, omdat de verlangens dan de overhand aannemen

Klote zeg voor je :( en dat nog wel na zo'n lange periode :$ ........maar hoe kregen jullie daar precies ruzie over dan :( .....ging het niet zo oged dan de laatste tijd

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 09:07:
thnx, whaha.tis ook zo...

Gelukkig wel jah :) kan niet zonder je :P

Waarschuw beheerder
Als een relatie overgaat!

Dan staat je echte vriendin weer voor je klaar :hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 16 januari 2006 om 14:33:
Gelukkig wel jah kan niet zonder je

I know Mickey :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 10:37:
I know Mickey

Is dat alles whaha :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 17 januari 2006 om 10:55:
Is dat alles whaha

neej hoor, wou nog ff zeggen dat ik blij ben dat we beste vrienden zijn, dat het altijd lachen is met jouw (laatste tijd misschien wat minder geweest door je weet wel enzo), en dat we eeuwig bevriend zullen blijven (F).. ongeacht wat mensen denken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 11:55:
neej hoor, wou nog ff zeggen dat ik blij ben dat we beste vrienden zijn, dat het altijd lachen is met jouw (laatste tijd misschien wat minder geweest door je weet wel enzo), en dat we eeuwig bevriend zullen blijven .. ongeacht wat mensen denken

Ahh wat lief van je :knuffel: je weet toch dat je mij niet zult verliezen Peet :D

Waarschuw beheerder
Als ze er voor je is bijvoorbeeld met moeilijke tijden,,
waneer je der echt nodig bent,,
en ik bedoel een ruzie is niks,, tenzij het heftig is,,
maar soms is het gezond om een keertje een klein ruzietje te hebben :)

zo zie ik het ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 20 januari 2006 om 16:00:
Ahh wat lief van je je weet toch dat je mij niet zult verliezen Peet

Ik weet het :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 08:44:
Ik weet het

Nou dan :P niet zo onzeker zijn :$
Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment dat ze je naaien.

Uitspraak van :bounce: Nima op dinsdag 24 januari 2006 om 16:42:
slotje (Y)

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 24 januari 2006 om 16:31:
Nou dan niet zo onzeker zijn

whha, relaxe, dat lukt wel hoor:P

Waarschuw beheerder
Jah als je dr mist, en als je moeilijke tijd heb,
je merkt dat wanneeriemand altijd op elk moment voor je klaarstaat! :hug: zon vriend heb ik!
:lief: Michel :lief:

Waarschuw beheerder
toen ze me gister vertelde dat ze naar tilburg gaat verhuizen :cry: . tis om de hoek maar ga je toch vreselijk missen meis!!
Waarschuw beheerder
Dat besef ik nu reeds
en dat terwijl ik nog maar zo jong ben:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 11:27:
Jah als je dr mist, en als je moeilijke tijd heb,
je merkt dat wanneeriemand altijd op elk moment voor je klaarstaat! zon vriend heb ik!
Michel

Heel lief dat je dat zegt :knuffel: jij en Peetjuh zijn me beste vrienden (L) en wil ik ook zo houden....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 10:52:
whha, relaxe, dat lukt wel hoor

Goed om te horen (F) en vond je het leuk met Mel en mij vanmiddag :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben de laatste jaren heel anders tegen vriendschap aan gaan kijken...je merkt pas hoe goed je bevriend was als het er juist niet meer is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 22:58:
Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

Meestal realiseer ik me dat als ik iets meemaak waar zij eigenlijk bij zou moeten zijn en haar dan als eerste bel om t te vertellen:)

Waarschuw beheerder
je weet pas wat je mist....
als het er niet is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 18:41:
als het er niet is!

idd

Waarschuw beheerder
donateur
Als je in een dipje zit of verdrietig bent en je vrienden dag en nacht kan bellen!! Vandaar dat ik ook altijd me foon snachts anheb, speicaal voor sommige vrienden, die daar dan ook wel eens gebruik van maken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een paar jaar geleden drie kwart jaar niet met mijn beste vriendin gesproken en andersom, door een te kutte ruzie (trouwens wel de aller eerste en tot nu toe enigste ruzie).

In die tijd besefte ik wel dat ze heel veel voor me betekende en toen besloot ik mijn koppigheid opzij te zetten en haar een mailtje te sturen.

Uiteindelijk is het gelukkig allemaal goed gekomen en ik wil haar ook echt nooit meer als vriendin kwijt.
Vriendinnen voor het leven! Amen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 18:41:
als het er niet is!

Inderdaad!

Maar ook op momenten dat je een dip hebt of het gewoon allemaal
zat bent, dan kan ik altijd bij mijn beste vrienden terecht. (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 26 januari 2006 om 16:05:
Goed om te horen en vond je het leuk met Mel en mij vanmiddag laatste aanpassing 26 januari 2006 16:35

oh jawel hoor, merkte alleen dat er een beetje spanning hing..tenminste dat leek zo..maar goed (F)

Waarschuw beheerder
als ze er zijn als je ze nodig hebt

Waarschuw beheerder
als je ze nodig hebt. maar echte vrienden bellen niet alleen als het slecht met ze gaat. dus eigelijk als je alles kan delen en als het onvoorwaardelijk is.
Waarschuw beheerder
Als ze er niet meer zijn. Denk ik.
Waarschuw beheerder
Je weet pas wat je hebt als het weg is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 16:14:
oh jawel hoor, merkte alleen dat er een beetje spanning hing..tenminste dat leek zo..maar goed

Misschien omdat Mel eerste keer bij jou thuis was :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 28 januari 2006 om 15:57:
Misschien omdat Mel eerste keer bij jou thuis was

zou ook goed kunnen, ik praatte in ieder geval niet zoals ik meestal tegen je praatte :P..moet wel beetje manieren tonen he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 22:58:
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

idd

ik zal echt niet zonder me beste vriendin kunnen
van de zomer ging ik een maand op vakantie en ze heb wel 10minuten jankend in me armen gelegen.. dan besef je ook hoeveel jij voor haar betekent en dat word andersom dan ook weer versterkt

en tis echt fijn dat je tegen diegene alles kunt zeggen wat je dwarszit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:06:
zou ook goed kunnen, ik praatte in ieder geval niet zoals ik meestal tegen je praatte ..moet wel beetje manieren tonen he

Ach,gewoon je mond lostrekken :P ze is wel wat gewned hor :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:49:
en tis echt fijn dat je tegen diegene alles kunt zeggen wat je dwarszit

Het geeft een gevoel van opluchting :) en dat er een last van je schouders afvalt (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 3 februari 2006 om 17:33:
Ach,gewoon je mond lostrekken ze is wel wat gewned hor

euhm tja, weet niet.. je kent me he :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 3 februari 2006 om 17:33:
Het geeft een gevoel van opluchting en dat er een last van je schouders afvalt

indd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 20:43:
euhm tja, weet niet.. je kent me he

Gewoon proberen :) kan alleen maar beter gaan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze je begrijpen zonder ook maar één woord te zeggen.. Eén blik zegt meer dan woorden ooit uit zouden kunnen drukken.

En ik heb er 2 en daar ben ik gigantisch blij mee :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 20:13:
s ze je begrijpen zonder ook maar één woord te zeggen.. Eén blik zegt meer dan woorden ooit uit zouden kunnen drukken.

Dies mooi!! Dat heb ik nou ook met mijn beste vriendinnetje.. :lief:
Waarschuw beheerder
Als ze je begrijpen zonder ook maar één woord te zeggen.. Eén blik zegt meer dan woorden ooit uit zouden kunnen drukken.

Precies wat ik wilde zeggen :)
Waarschuw beheerder

Dat heb ik denk niet echt :$ maar ze begrijpen me zowiezo al want ze kennen me door en door :yes: