Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer ze door je houding heenprikken wanneer je je groter wilt voordoen dan je eigenlijk bent :/

Waarschuw beheerder
Ik had altijd een beste vriendin,
maar kwam erachter dat ze me alleen belde
als ze shit had, en dat doet ze nu nog steeds,
dus heb ons contact verminderd, :(
Voelde me erg gebruikt, daar ben je toch
geen vrienden voor?
Ik bedoel, niet alleen voor die shit die ze altijd heb?
Ze komt nooit zomaar ff langs, neej alleen als ze
weer iets te klagen heeft ofzo. :S
Beetje jammer, maar ben er nu achter wat echte vriendschap betekend! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 09:42:
Ik had altijd een beste vriendin,
maar kwam erachter dat ze me alleen belde
als ze shit had, en dat doet ze nu nog steeds,
dus heb ons contact verminderd,
Voelde me erg gebruikt, daar ben je toch
geen vrienden voor?
Ik bedoel, niet alleen voor die shit die ze altijd heb?
Ze komt nooit zomaar ff langs, neej alleen als ze
weer iets te klagen heeft ofzo.
Beetje jammer, maar ben er nu achter wat echte vriendschap betekend!

Vrienden die je alleen bellen in slechte tijden of als ze wat aan hun kop hebben zijn geen vrienden :( die zijn je niet waardig :$ ...en daar moet je je overheen zetten.
Ik hoop dat je in die 2 jaar dat we elkaar kennen wat geleerd hebt van hun en in mij wel een echte vriend zal vinden :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja: Dat doe ik cker wel, jij bent een echte vriend
voor mij, in goeie en slechte tijden!
Ik waardeer jou steeds meer,
jij betekend heel veel voor me,
en je kent me ondertussen wel,
heb weinig woorden hiervoor:

:lief: HVJ en WJNMK! :hug:

Waarschuw beheerder
Sinds mijn oma vorige week dinsdag op sterven lag, stonden mijn 2 beste vriendinnen echt voor me klaar! Iedere dag zeker wel een keer ff gebeld en vragen of ik langs wilde komen of andersom... Had ik echt nodig :lief: THNX moppies!

R.I.P. mijn lieve oma! Hou van je... You hold a special place in my hart :kusje:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:03:
Sinds mijn oma vorige week dinsdag op sterven lag, stonden mijn 2 beste vriendinnen echt voor me klaar! Iedere dag zeker wel een keer ff gebeld en vragen of ik langs wilde komen of andersom... Had ik echt nodig THNX moppies

Vind ik echt geweldig van je vrienden :knuffel: en zo hoort het ook vind ik :) ....zulke vrienden zijn goud waard duzz verlies ze niet (F)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:23:
Dat doe ik cker wel, jij bent een echte vriend
voor mij, in goeie en slechte tijden!
Ik waardeer jou steeds meer,
jij betekend heel veel voor me,
en je kent me ondertussen wel,
heb weinig woorden hiervoor:

HVJ en WJNMK!

Jij betekent net als Peetjuh ook heel veel voor mij,jullie zijn me beste vriendinnen (L)
Al zijn wij tweetjes de laatste tijd meer met elkaar omgegaan en dat heeft ook wel geholpen hoor :yes: ...
Ik ken je heel erg goed en hebben ook wel wat meegemaakt duzz :$

HOVJullie (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment dat je ze echt nodig hebt en ze echt verhinderd zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
als je na n tyd beseft dat niet alle fouten bij n ander liggen en jezelf kunt toegeven dat t toch wel n belangrijke plaats in je leven heeft genomen en je er samen toch uit kunt komen en er dan voor elkaar dan bent.
IETS SPECIAALS

Waarschuw beheerder
donateur
na 12 jaar tenminste voor mij!!!!!happy valentijn tricky tricky
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 beste vriendinnen opeens? dat vind ik raar, vroeg of laat krijg je daar irritaties van..krijg hier gewoon de kriebels van maar goed (F)

(L) jorgje (L)--> lekker uit eten vanaaf :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
be my guest
Waarschuw beheerder
Dat wijzen de jaren vanzelf wel uit. Veel mensen komen en gaan weer, sommigen blijven voor altijd en eeuwig. 2 van mijn 3 beste vriendinnen ken ik nu 15 jaar ofzo, de andere 7 jaar en een van mn beste vrienden 10 jaar. Dat zijn mensen die een hoop met mij hebben meegemaakt en vice versa. Die er waren in goede maar ook in slechte tijden. Die me altijd hebben geappetceerd zoals ik ben en andersom natuurlijk ook. Dat zijn mensen waarvan ik 100% zeker weet dat ze er altijd voor me zullen zijn en voor wie ik ook altijd klaar zal staan.

Heb de afgelopen jaren ook nog een paar hele lieve mensen leren kennen waarvan ik zeker weet dat ze nog heel lang in mn leven zullen blijven, maar toch is dat anders. Omdat ze toch een wezenlijk deel van mn ontwikkeling niet hebben meegemaakt en ik ook niet bij hen. Je bent gewoon nog niet helemaal zeker van elkaar, vertrouwen is iets dat moet groeien en dat komt echt met de jaren.

Mijn 3 meisjes betekenen in ieder geval alles voor me! (l)
Waarschuw beheerder
Heel mooi verhaal meissie :)
jij weet het wel goed in woorden te brengen zeg :yes:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je beseft hoeveel je vriendin voor je betekent als je door een moeilijke tijd heen gaat en ze je door dik en dun steunt.. Je kunt jezelf bij haar zijn en je voelt je gewoon verbonden met haar.... Sharon lieverd.. je bent en blijft mijn beste maatje!! (K) voor jou(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 4 juli 2005 om 22:58:
Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

ik besef me altijd wat ik aan me mensen heb

maar als het echt moet, kan ik niet zonder 1 iemand, en das me zoon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grietje voor mij beteken je ook heel veel!! Ik zou niet zonder je kunnen!!! ik kan ook altijd bij jou terecht en je weet echt alles van me, dat zegt al genoeg!! Grietje meissie je bent en blijft mijn beste vriendin.....(L)(F)(K)
Waarschuw beheerder
-dat ik dr alles kan zeggen wat ik wil :yes:
-me niet hoef te schamen:$
-we altyd lol hebben 8)
-dat ik echt eerlijk kan zijn

dat vind ik allemaal bij:

[...>Lady Lime RuleZz(F)<...]

ik hou van jou:D :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 01:08:
na 12 jaar tenminste voor mij!!!!!happy valentijn tricky tricky

Laf Joe wijfie :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toontjuh :hyper: op woensdag 15 februari 2006 om 11:31:
-dat ik dr alles kan zeggen wat ik wil
-me niet hoef te schamen
-we altyd lol hebben
-dat ik echt eerlijk kan zijn

Zijn de beste belangrijkste punten als je het mij vraagt....

Waarschuw beheerder
ik besef het t meeste op de momenten dat we heerlijk samen uit ons dak gaan, wanneer we alles aan elkaar vertellen en wanneer je of zij het iets moeilijker heeft en je elkaar een knuffel geeft :knuffel:

(L)my friends

Waarschuw beheerder
Beginnen steeds meer mensen te komen die liegen:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan de hele wereld aan o:)
Waarschuw beheerder
als je met een probleem zit en dat zij het gewoon aanvoelt

Waarschuw beheerder
Wanneer ik echt merk hoeveel een vriendin voor me betekend is zoals vanmorgen.Dat ik hoor dat iemand haar enorm veel onrecht aan doet,haar zwart loopt te maken en dr zwaar loopt te zieken. Dat ik dan zo woedend wordt dat ik diegene het liefst dr kop in elkaar wil slaan. Dan weet ik weer hoeveel ze voor me betekend..

Waarschuw beheerder
in lastige situatie als je er voor elkaar bent wanneer je elkaar echt nodig hebt en wanneer je de grootste lol hebt en je besteft dat het met een anders persoon niet hetzelfde geweest zou zijn

Waarschuw beheerder
dat weet ik sowiesow al :D.. dus!!
Waarschuw beheerder
Een beste vriendin leer je pas kennen als je staat in de kou,, en je echt iemand nodig hebt,,
Of als je ruzie hebt met je beste vriendin en gewoon niet maar kan stoppen met huilen omdat je gewoon weet dat je niet zonder zown iemand kan leven..
En niet iedereen is je beste vriend oowk al denken de meeste dat :s zooow fout
En het is zoow jammer dat sommige jaloers worden als net 1 iemand iets meer voor je betekend dan een ander :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
<--- Mijn beste vriendinnetje..

Ook al is ze er niet, dan is ze er toch :lief:

Waarschuw beheerder
leer me vrienden steeds beter kennen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb dan ook een goeie vriendin, maar elke keer vervaagt het weer, omdat w ehet zo druk hebben, maar dat mis je echt hoor. je mist gewoon een goeie vriendin dan om gewoon lekker te kletsen of leuke dingen te doen. gelukkig hebben we het nu weer goed opgepakt, en heb het gevoel dat het alleen maar sterker is geworden
Waarschuw beheerder
Ik ben erachter gekomen hoe belangrijk mijn vriendinnen voor me zijn op het moment dat het geruime tijd helemaal niet goed met mij ging... en dankzij mijn lieve vriendinnetjes ben ik weer BACK TO EARTH :P
Waarschuw beheerder
Op de momenten zoals deze staan ze mij heel goed bij :knuffel: omdat ik niet echt lekker met mij gaat en hun dat aanvoelen :) .....

Waarschuw beheerder
donateur
toen ze me belde en zei dat ze er een eind aan wilde maken....:S
Waarschuw beheerder
De laatste weken staan ze dag en nacht vor mij klaar :d ben daar heel erg blij mee hun te hebben leren kennen :yes: ...

Peetjuh & Gootjuh........thnx (L)
Waarschuw beheerder
Als je het zelf heel moeilijk hebt en je vrienden staan voor je klaar merk je toch dat ze eigenlijk heel veel voor je betekenen.. In moeilijke tijden leer je ze ook absoluut het best kennen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ???????????????????? op zaterdag 11 maart 2006 om 02:06:
Als je het zelf heel moeilijk hebt en je vrienden staan voor je klaar merk je toch dat ze eigenlijk heel veel voor je betekenen.. In moeilijke tijden leer je ze ook absoluut het best kennen..

Mijn vrienden zijn alles voor me en dat weten ze ook :) ..en ben ieder van hun ook dankbaar voor wat ze voor mij gedaan hebben in die tijd (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar ben ik 2,5 jaar geleden al achtergekomen, toen het na 2 jaar uitging met m'n vriend.. Ook al had ik het zelf uitgemaakt, ik was er toch erg verdrietig over..

M'n beste vriendin en de rest van m'n vriendne hebben me toen geweldig opgevangen :)

Waarschuw beheerder
degene die er écht voor je zijn als je het moeilijk hebt...
en als dat moment er is..zie je maar dat de helft écht je vrienden zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 14 februari 2006 om 14:44:
Omdat ze toch een wezenlijk deel van mn ontwikkeling niet hebben meegemaakt en ik ook niet bij hen. Je bent gewoon nog niet helemaal zeker van elkaar, vertrouwen is iets dat moet groeien en dat komt echt met de jaren.

Inderdaad, ik ben helemaal dol op mijn beste vriendinnetje, zie mijn forumpic, we hebben in al die 14 zo veel meegemaakt met elkaar, samen studeren, voor het eerst op kamer, zelfs 2 jaar samengewoond, heeeeeeeeeeeel veel uitgeweest en nog steeds vind ik het allerleukste als mijn Carolientje mee gaat stappen :lief:

Aan de andere kant heb ik nog veel vriendinnen die ik dan misschien minder lang ken, maar van wie ik het eerste moment zo´n enorme klik had dat ik gelijk vanaf dag 1 fan ben!! Ik noem bijv. mijn kleine loeder Pascalle!! Mijn allerliefste uk!! Sunnie1967, als ik later groot ben wil ik worden zoals zij!!
Suus, die ken ik al wat jaartjes, we zijn nog steeds even gek!!

NOu ja ik kan nog uren doorgaan over mijn allerliefste vriendinnetjes...ik zou me de wereld niet kunnen voorstellen zonder hen!!
laatste aanpassing

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Als het te laat is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 11:31:
Als het te laat is...

:knuffel:

Waarschuw beheerder
tsjah...:S.. hou me wijselijk stil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 11:31:
Als het te laat is...

Voor jou is het bij mij nooit te laat :lief: :kusje::knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:21:
tsjah..... hou me wijselijk stil

Vind ik echt zo jammer he sgat :$
zou heel graag willen proberen je iets opener te krijgen :) ....met mij kun je altijd terecht (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Me beste vriendin heeft me altijd goed opgevange! zou nie wete wak zonder haar had gemoete in de moeilijke tijden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op dinsdag 21 maart 2006 om 11:16:
Aan de andere kant heb ik nog veel vriendinnen die ik dan misschien minder lang ken, maar van wie ik het eerste moment zo´n enorme klik had dat ik gelijk vanaf dag 1 fan ben!! Ik noem bijv. mijn kleine loeder Pascalle!! Mijn allerliefste uk!!

Aaaaaaaaah!!! Sweet (L) :bloos:

Ik ben ook fan van jou! (L) Echt grappig.. ooit een keer tegengekomen in de rij met kerst bij de lichtfabriek. Ik weet nog wat ik dacht :bloos: (Namelijk: "Wie is dat blonde mokkel en waar kent ze mijn vrienden van?")
Toen nog een keer in de wc's op Awake en daarna zijn we (geen idee meer hoe) vriendinnetjes geworden! (L) Het klikt zo goed! Het is altijd gezellig en leuk met jou Loesz (L) Van de zomer weer lekker dagjes vondelpark, blijburg (komt terug!!!) winkelen.. Love you long time! Ibiza here we come B)

Verder ontopic: Mijn übervriendinnetje Manon is mijn soulmate. Ik vond die term altijd een beetje onzin, maar ik kan mijn vriendschap met haar niet anders omschrijven. We zijn gewoon precies hetzelfde qua denken, doen enz.. We schelen ruim 10 jaar in leeftijd maar daar is niks aan te merken. We zitten volledig op 1 lijn. Zelfs nu ze in Londen woont en we elkaar soms maanden niet zien, is het altijd weer vertrouwd als we elkaar zien (L)

Verder heb ik nog übervriend Eric (Boom Selection), ook zo'n ouwe knar (;p ) maar dat is ook niet te merken. Hij heeft al 100x bewezen een échte vriend te zijn die er altijd voor me is (L)

En last but not least: Arrrranka (rrrgh :9 ) We hebben geen idee wánneer het moment geweest is dat we elkaar ontmoet hebbben.. Wanneer we elkaar een handje hebben gegeven, 'Hoi ik ben aranka' 'Hoi ik ben Pascalle'..
Ze is gewoon aan komen waaien.. En sinds vorige zomer zijn we onafscheidelijk (L) (pijn in m'n buik van het lachen heb ik altijd met haar..) En we zijn elkaars spreekbuis. Omdat we toch altijd hetzelfde denken, hoeft er maar 1 van beide te praten. (De ander kan gewoon knikken en zeggen: wat zij zegt ja ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pff wat een verhaal weer :bloos: surrie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:23:
Pff wat een verhaal weer surrie

Dat vind ik juist fijn zo uitgebreid :yes: ...dat is vaak mijn manier van praten naar me vrienden toe als ze het moeilijk hebben :) ..neem ik er de tijd voor :P