Aan de andere kant heb ik nog veel vriendinnen die ik dan misschien minder lang ken, maar van wie ik het eerste moment zo´n enorme klik had dat ik gelijk vanaf dag 1 fan ben!! Ik noem bijv. mijn kleine loeder Pascalle!! Mijn allerliefste uk!!
Aaaaaaaaah!!! Sweet
Ik ben ook fan van jou!

Echt grappig.. ooit een keer tegengekomen in de rij met kerst bij de lichtfabriek. Ik weet nog wat ik dacht

(Namelijk: "Wie is dat blonde mokkel en waar kent ze mijn vrienden van?")
Toen nog een keer in de wc's op Awake en daarna zijn we (geen idee meer hoe) vriendinnetjes geworden!

Het klikt zo goed! Het is altijd gezellig en leuk met jou Loesz

Van de zomer weer lekker dagjes vondelpark, blijburg (komt terug!!!) winkelen.. Love you long time! Ibiza here we come
Verder ontopic: Mijn übervriendinnetje Manon is mijn soulmate. Ik vond die term altijd een beetje onzin, maar ik kan mijn vriendschap met haar niet anders omschrijven. We zijn gewoon precies hetzelfde qua denken, doen enz.. We schelen ruim 10 jaar in leeftijd maar daar is niks aan te merken. We zitten volledig op 1 lijn. Zelfs nu ze in Londen woont en we elkaar soms maanden niet zien, is het altijd weer vertrouwd als we elkaar zien
Verder heb ik nog übervriend Eric (Boom Selection), ook zo'n ouwe knar (

) maar dat is ook niet te merken. Hij heeft al 100x bewezen een échte vriend te zijn die er altijd voor me is
En last but not least: Arrrranka (rrrgh

) We hebben geen idee wánneer het moment geweest is dat we elkaar ontmoet hebbben.. Wanneer we elkaar een handje hebben gegeven, 'Hoi ik ben aranka' 'Hoi ik ben Pascalle'..
Ze is gewoon aan komen waaien.. En sinds vorige zomer zijn we onafscheidelijk

(pijn in m'n buik van het lachen heb ik altijd met haar..) En we zijn elkaars spreekbuis. Omdat we toch altijd hetzelfde denken, hoeft er maar 1 van beide te praten. (De ander kan gewoon knikken en zeggen: wat zij zegt ja

)