Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennykuh op zaterdag 25 maart 2006 om 19:10:
verdienen NIETS

wel een pijnlijke dood (6)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:37:
dus laten we maar kappen in dit topic!

:X O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 10:37:
degene die er écht voor je zijn als je het moeilijk hebt...
en als dat moment er is..zie je maar dat de helft écht je vrienden zijn

:jaja: idd, je kan beter een paar ECHTE vrienden hebben, dan een hele boel waar je toch niks aan hebt.

Waarschuw beheerder
en weet je wanneer je merkt dat ze hélemaal een echte vriendin is :
als ze naar je volleybalwedstrijd komt kijken :D :P :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:56:
en weet je wanneer je merkt dat ze hélemaal een echte vriendin is :
als ze naar je volleybalwedstrijd komt kijken

:jaja: daar ben ik het helemaal mee eens(k) voor jou meis:D

Waarschuw beheerder
hihi kusje terug!!! pff val bijna in slaap hier!! ben net zo lui!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 19:01:
Mezelf voor schut zetten, ik denk niet dat je weet wat Kelly me allemaal al geflikt heeft en niet alleen mij... maar kom je vanzelf

maar ruzie maken hier op pf is wel triest... dan zet jejezelf zeker voor schut ja.. maja je verlaagt je gewoon maja moet je allemaal zelf wete maja.. ik snap da nie zie dr geen lol in om elkaar zwart te maken jullie zulle ook een goeie tijd gehad hebbe maja kweet zelf ook wel als je ruzie hebt floep je er vanalles uit... kun je beter allemaal voor je houde hou de eer aan jezelf!!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@ri$ op zaterdag 25 maart 2006 om 19:54:
idd, je kan beter een paar ECHTE vrienden hebben, dan een hele boel waar je toch niks aan hebt.

idd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 20:10:
maar ruzie maken hier op pf is wel triest... dan zet jejezelf zeker voor schut ja.. maja je verlaagt je gewoon maja moet je allemaal zelf wete maja.. ik snap da nie zie dr geen lol in om elkaar zwart te maken jullie zulle ook een goeie tijd gehad hebbe maja kweet zelf ook wel als je ruzie hebt floep je er vanalles uit... kun je beter allemaal voor je houde hou de eer aan jezelf!!

dit is mensen duidelijk maken wat de realiteit is... daarnaast lucht het haar misschien ook wel op dat ze dat hier kan melden... ze waarschuwt jullie toch gewoon?

dan weet jij misschien niet wat echt ruzie is (6) ;)