Onderwerp is dubbel!
Zie "Wat is nou jou meest favouriete muziek genre" voor eenzelfde onderwerp.
donateur
acid, acidtechno, classics, darkcore, drum & bass, industrial hardcore, oldschool, progressive, schranz, techno
En daar komt bij dat een genuanceerde mening hier op de flock de uitzondering vormt.
Dit zijn zeker genuanceerde meningen (uit dezelfde reply)
En ik vind wel alle hardcore kut. Zenuwtrekkende rotzooi is 't.
Dan kan je niet anders dan vaststellen dat het een stelletje primate apen zijn. En het is de snoeiharde muziek die ze daartoe beweegt.
Weer een
Maar ik heb helemaal geen zin in deze discussie, vandaar ik er verder ook niet op in ga, ik wou alleen nog even laten zien hoe genuanceerd jij zelf je mening geeft.
laatste aanpassing
En jij gaat er vroeg of laat ook wel van houden hoor. Gewoon jaren lang house luisteren en dan kom je er vanzelf achter dat techno het meest te bieden heeft.
Is dit van die haphumor, dat het grappig zou zijn als ik erop zou reagere, of ben je gewoon weer het zoveelste bevooroordeelde technoërtje?
Over techno, ik snap echt niet wat daar in hemelsnaam intelligent aan zou moeten zijn. Zat gisteren de Awakenings livestream te beluisteren, muziek zat over het algemeen best leuk in elkaar, maar er gebeurt zo weinig, weinig lagen ook meestal, het gaat maar door en het gaat maar door, en na een aantal beats o kijk nou, een nieuw geluidje, jippy, nu kunnen we weer 64 beats verder. Ja, echt intelligent. Luister dan naar IDM ofzo, daar gebeurt tenminste veel, maar techno, neuh...niet echt onwijs hoogstaand ofzo als je het mij vraagt.
En bij hardcore verandert er te pas en te onpas iets. En dat is juist het zenuwachtige.
Als iets mooi is hoef je niet constant met breaks en geripte stemmetjes uit films te komen aanzetten.
Techno draait voornamelijk om de opswepende dance-swing beat. Lekker doorswingen en niet de hele tijd hoogtepuntjes. Daar word je toch helemaal gek van op een gegeven moment?
Daar komt bij dat wanneer techno je 'pakt' je 't pas begrijpt. En als je 't begrijpt dan pas zie je de schoonheid en ook de veranderlijkheid.
Als iets mooi is hoef je niet constant met breaks en geripte stemmetjes uit films te komen aanzetten.
Techno draait voornamelijk om de opswepende dance-swing beat. Lekker doorswingen en niet de hele tijd hoogtepuntjes. Daar word je toch helemaal gek van op een gegeven moment?
Daar komt bij dat wanneer techno je 'pakt' je 't pas begrijpt. En als je 't begrijpt dan pas zie je de schoonheid en ook de veranderlijkheid.
laatste aanpassing
Maar jij kent waarschijnlijk ook geen goede hardcore.
Ik bedoel, hoeveel hardcore namen ken jij nou werkelijk serieus? Ik betwijfel of daar echt kwalitatieve namen tussen zitten. Maar iig, ik houd juist van zenuwachtige muziek. Ik houd van variatie, dynamiek, en dat vind ik gewoon niet echt in techno. Kan sommige techno wel waarderen trouwens, ik weet niet of je Peaky Pounder kent, maar dat is echt vet spul. En ik denk niet dat het ook maar iets te maken heeft met begrijpen, je vind het cool of niet, end of story. 
En wat nou als je Techno & Hardcore addicted bent hé
!
Dat komt vrijwel noooooit voor! Hardcore liefhebbers zijn doorgaans heel erg zo van: hardcore is da best en al het andere is vreselijk kut.
Ik betwijfel of daar echt kwalitatieve namen tussen zitten.
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn leven voldoende hardcore heb beluisterd en voldoende naar dergelijke feesten ben gegaan om tot een kundig oordeel te komen.
En Peaky Pounder(ook wel: Da Goose) ken ik wel ja, heb er zelf ook een aantal platen van.
laatste aanpassing
Hardcore liefhebbers heel erg zo van: hardcore is da best en al het andere is vreselijk kut.
Geloof mij, dit valt heeeeeel erg mee. Maar goed, ligt er natuurlijk ook aan in welke subgroep van hardcore je het zoekt.
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn leven voldoende hardcore heb beluisterd en voldoende naar dergelijke feesten ben gegaan om tot een kundig oordeel te komen. 
Noem eens wat?
Neem nou het forumplaatje van de topicopener: ![Bron: https://partyflock.nl/images/user/226104_small.gif [img width=100 height=124 cacheid=000248520005629e946cd1381a00d49556]https://partyflock.nl/images/user/226104_small.gif[/img]](/images/cache/000248520005629e946cd1381a00d49556)
Dit behoeft weinig tot geen uitleg, dunkt me.
a. vreselijk bang dat hardcore(dikwijls hun enige houvast en gespreksonderwerp) uitsterft;
b. fuck (n) Super kinderachtig en
c. lekker duister, waar de muziek op uit is. Allemaal depressief worden jongens! (n)
a. vreselijk bang dat hardcore(dikwijls hun enige houvast en gespreksonderwerp) uitsterft;
b. fuck (n) Super kinderachtig en
c. lekker duister, waar de muziek op uit is. Allemaal depressief worden jongens! (n)
laatste aanpassing
Dat komt vrijwel noooooit voor! Hardcore liefhebbers zijn doorgaans heel erg zo van: hardcore is da best en al het andere is vreselijk kut.
Ik ben aardig hardcore aangelegd, maar kan met techno ook aardig uit de voeten...
Its all music.
Waar maak je je nou druk om??
NEW INDUSTRIALSlaatste aanpassing 2 juli 2005 18:45
Bestaat niet , Heeft multigroove verzonnen
En toch uitleg geven.
Niet zo serieus nemen joh.
b. fuck (n) Super kinderachtig
O nee, er staat fuck!
c. lekker duister, waar de muziek op uit is. Allemaal depressief worden jongens! 
Ach ja, de een heeft muziek nodig om vrolijk te worden, en de ander is vrolijk van zichzelf.