Partyflock

Forumonderwerp · 788623
1072x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik baal gvd :frusty:

Rij ik lekker over een provinciale weg, gangtje van 80...
Steekt er opeens een kat over :@:@:@
Ik raak dat beest, zit er een scheur in me bumper :@:@:@:@:@
Weer schade door zo'n pokkebeest :@:@:@

Waarschuw beheerder
was het niet die poema?

Waarschuw beheerder
aha.. en de kat? leeft ie nog?
schade is betaalbaar,iets doodrijde waar iemand anders van houd is niet lief.
Waarschuw beheerder
L.B.
Waarschuw beheerder
Mag hopen dat ie kapot is!
Waarschuw beheerder
het leven van die kat is belangrijker dan un bumper! bumper kan je vervangen het leven dat jij ontnomen heb niet!
Waarschuw beheerder
hij gaat toch zelf voor die auto lopen, mongool dat ie er rond loopt

Waarschuw beheerder
is gewoon een autosloper die kat
relkat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is weer feest
door zo'n pokke beest
nog nooit is eerder zoveel schade geweest

gegroet GOD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 02:27:
Ik baal gvd

Steekt er opeens een kat over
Ik raak dat beest, zit er een scheur in me bumper
Weer schade door zo'n pokkebeest

LB!!
Maar hoe is t met de kat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 25 juni 2005 om 03:22:
hij gaat toch zelf voor die auto lopen, mongool dat ie er rond loopt

ben je nou echt zo dom of doe je het extra?

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat je jezelf morgen doodrijdt (Y)
Zo praat je niet over dieren..

* Je eigen inbreng zegt genoeg over je IQ
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
arme kat :o

Waarschuw beheerder
als jij voor mijn auto loopt geef ik ook gas bij, oké :[

:devil:
Waarschuw beheerder
ben je gestopt! ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 03:58:
ben je nou echt zo dom of doe je het extra?

(y)

Waarschuw beheerder
ow jeetje die bumper:O
egotripper, beetje druk maken over je bumper die wel weer te maken valt en kwaad worden op een kat, die nu waarschijnlijk dood is? wat ben jij een zielig geval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 03:56:
Maar hoe is t met de kat?

Wat denk je zelf?
Denk je dat ik nog ga stoppen, als je toch al weet dat ie niet meer leeft...
En waarom zou ik me zorgen maken, dat beest loopt ervoor...
Was in zo'n boerendorp, stikt et van de katten...

Maakt die ene ook niet uit, 300 euro schade wel :@:@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 12:53:
Wat denk je zelf?

Domme lullllllllll :jaja:
Waarschuw beheerder
schande hehehehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
dieren zijn stom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op zaterdag 25 juni 2005 om 10:12:
ben je gestopt! ?

Ik stop dus ook niet snel meer voor dieren (behalve als het formaat wat te groot word natuurlijk, een hert ofzo :P)
Maar het is me 1x gebeurd dat een vrouwtje voor me op een 60km/h weg ineens snoeihard in de remmen ging voor een zooi overstekende kleine kikkertjes. Dus wij ook remmen, stonden op tijd stil gelukkig, maar iemand achter ons was niet op tijd en die kletste ff vol achterin :S Hele achterkant in puin :@
Dus ik denk voortaan ook 2x na voordat ik als een idioot ga remmen. Maar een kat is wel zielig, zou mijn kat niet dood in de berm willen aantreffen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prin$ op zaterdag 25 juni 2005 om 12:57:
Ik stop dus ook niet snel meer voor dieren

Ik ken ook mensen, hebben een zwaar ongeluk gehad, voor een konijntje ofzo....
Zwaargewond in het ziekenhuis gelegen...
Nou, ik rem ook niet snel nee...

Niet dat et niet erg is, maar je moet het tegen elkaar opwegen...
Waarschuw beheerder
Gebeuren idd de raarste ongelukken door beesten! Het is beter om gewoon door te rijden maar uit reflex doe je dat niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AR. op zaterdag 25 juni 2005 om 13:15:
maar je moet het tegen elkaar opwegen...

Precies, proberen een afweging te maken in een paar miliseconden :D je eerts reactie is remmen natuurlijk. Maar voor een vogel of kikker zal k niet zo snel remmen. Bij een kat of een eend denk k wel. Maar eerst ff de spiegels checken. Wil geen vrachtwagen in me nek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prin$ op zaterdag 25 juni 2005 om 13:33:
Bij een kat of een eend denk k

Als jij op een weg rijdt?
Met beide kanten water?

En gangetje van 80 a 100?
Waarschuw beheerder
.
Uitspraak van AR. op zaterdag 25 juni 2005 om 13:37:
Als jij op een weg rijdt?
Met beide kanten water?
En gangetje van 80 a 100?

Haha ja dan word het een ander verhaal :p Dan maar voor volk en vaderland dat beest platrijden. Of het zo mikken dat ie precies onder je auto doorgaat, en dus niet je wielen raakt. Moet je wel een hoge wagen hebben trouwens...
Waarschuw beheerder
Zou bij mij dus ook het geval wezen dat ik schade rij...
Ik zal er ook zeker niet overheen rijden met me banden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 12:53:
Wat denk je zelf?

Maakt die ene ook niet uit, 300 euro schade wel

wat ben jij een kneus ze.
het leven in veel belangerijke dan die dome bumper van jou.
wie weet was die kat wel van een klein kintje en die kan nu niet meer slaapen omdat een onbenul zijn kat heefd dood gereden en niet is gestopt.
mja je bent een bikel hoor brafo voor je zelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s.o.s. terror_tukker op zaterdag 25 juni 2005 om 14:53:
het leven in veel belangerijke dan die dome bumper van jou.

Wat had ik dan moeten doen???
Zeg mij dat eens...?

Uitspraak van s.o.s. terror_tukker op zaterdag 25 juni 2005 om 14:53:
mja je bent een bikel hoor brafo voor je zelf

Ten eerste : Ik doe er niet stoer over, ik baal alleen :@:@:@
Ten tweede : Leer is spellen knulletje...

Waarschuw beheerder
Wat een idioot bij jij zeg !!!! Je rijd dat arme beest aan en dan nog doorrijden ook !!!!

Waarschuw beheerder
donateur
eey mongool, lekker boeiend, wat er met jouw auto is, die kat is veel erger. Rij jezelf de volgende keer maar lekker dood!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zaterdag 25 juni 2005 om 03:17:
het leven van die kat is belangrijker dan un bumper! bumper kan je vervangen het leven dat jij ontnomen heb niet!

een dierenleven is in principe waardeloos.... wat voegt zo'n beest nou toe... een jong katje kun je gratis afhalen en een auto kost 30.000 euro.
boeren maken jonge nestjes meteen dood, ik heb nog nooit iemand bewust nieuwe auto's zien slopen....

dus jij praat ehct totale onzin

Waarschuw beheerder
Wat je had moeten doen......Je wat minder druk maken om die achterlijke bumper van je een de dierenambulance bellen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 14:59:
Wat een idioot bij jij zeg !!!! Je rijd dat arme beest aan en dan nog doorrijden ook !!!!

Ben wel gestopt, om de schade te bekijken...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:00:
eey kankermongool, lekker boeiend, wat er met jouw auto is, die kat is veel erger. Rij jezelf de volgende keer maar lekker dood!!!!

Zullen we et netjes houden?

Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op zaterdag 25 juni 2005 om 15:00:
een dierenleven is in principe waardeloos.... wat voegt zo'n beest nou toe... een jong katje kun je gratis afhalen en een auto kost 30.000 euro.
boeren maken jonge nestjes meteen dood, ik heb nog nooit iemand bewust nieuwe auto's zien slopen....

Dat bedoel ik...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:00:
Wat je had moeten doen......Je wat minder druk maken om die achterlijke bumper van je een de dierenambulance bellen ofzo.

Was toch al dood joh...

Waarschuw beheerder
donateur

Kneus.. :)

Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 15:02:
Ben wel gestopt, om de schade te bekijken...

Totaal geen gevoel dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:02:
Totaal geen gevoel dus.

Nou, je net gespoten nieuwe sportbumper aan puinpoeier rijden...Dat doet echt wel pijn hoor....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

HOU JE ACHTERLIJKE KOP DICHT!!!

Wat voegt het menselijke leven hier op aarde toe dan???

De natuur dient tenminste voor elkaar, het ene beest dood een ander om te overleven etc. Wij mensen daarintegen, dienen nergens voor terug, er is geen dier op aarde die van ons leeft. Dus welk diersoort voegt er hier nou niks toe aan het ecosysteem?? Juist ja!! WIJ!!!
Daarnaast slopen wij nog eens een keer deze hele aarde, er is zo ongeveer geen tropisch regenwoud meer te bekennen, we maken de ozonlaag kapot en ga zo maar door!!

Als er een diersoort op aarde is dat het verdioend om keihard dood te gaan dan zijn wij mensen het wel, bah wat kots ik af en toe van mijn medemens zeg, vooral deze westersewereld is te dom voor woorden, bah bah bah sterf maar!!

Waarschuw beheerder
Ja ik kan me er ook erg kwaad om maken om dit soort onzinnige dingen , of het nu een kat is of een bumper kom op zeg !!!!!!!! Waar hebben we het over ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 15:04:
Nou, je net gespoten nieuwe sportbumper aan puinpoeier rijden...Dat doet echt wel pijn hoor....

Het is maar materiele schade! Maak je niet zo druk om z'n gare sportbumper.

Waarschuw beheerder
donateur

Ach joh, rot toch op man, dat hebzuchtige gedoe van de mensheid toch altijd...heb respect voor alle levensvormen op aarde, en fuck het materialisme!!

(en laat dit topic niet bedoeld zijn om mensen te laten happen:@)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:06:
Daarnaast slopen wij nog eens een keer deze hele aarde, er is zo ongeveer geen tropisch regenwoud meer te bekennen, we maken de ozonlaag kapot en ga zo maar door!!

Als er een diersoort op aarde is dat het verdioend om keihard dood te gaan dan zijn wij mensen het wel, bah wat kots ik af en toe van mijn medemens zeg, vooral deze westersewereld is te dom voor woorden, bah bah bah sterf maar!!

Lid van Greenpeace ofzo?

Denk ik realitsisch na...Zwerfkatten genoeg...
Stikt ervan...En als ik dan aan kom rijden, en dat beest loopt ervoor.....En het is * klap*...
Wat is mijn schuld daaraan dan :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:07:
Ja ik kan me er ook erg kwaad om maken om dit soort onzinnige dingen , of het nu een kat is of een bumper kom op zeg !!!!!!!! Waar hebben we het over ?

Mijn schade...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:08:
Het is maar materiele schade! Maak je niet zo druk om z'n gare sportbumper.

Hallo...!!! * knok knok*
Het is gvd net gespoten voor 500 euro...

Waarschuw beheerder
De manier waarop je het schrijft en je topic opent .

Ik baal gvd

Echt ppfff gaat nergens over .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:08:
heb respect voor alle levensvormen op aarde, en fuck het materialisme!!

Dus jij rijd jezelf liever haast tegen een boom, alles om de kat te laten leven...

Laat jij ff nakijken dan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:11:
De manier waarop je het schrijft en je topic opent .

Mag ik er ff goed ziek van zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:06:
HOU JE ACHTERLIJKE KOP DICHT!!!

Wat voegt het menselijke leven hier op aarde toe dan???

De natuur dient tenminste voor elkaar, het ene beest dood een ander om te overleven etc. Wij mensen daarintegen, dienen nergens voor terug, er is geen dier op aarde die van ons leeft. Dus welk diersoort voegt er hier nou niks toe aan het ecosysteem?? Juist ja!! WIJ!!!

dus iedereen met een andere mening als jij is achterlijk.... ;) wat een intelligente theorie...
wij doden ook beesten om te overleven, elk dier op aarde leeft dankzij ons... we zamelen constant geld in voor die domme rotbeesten... en honden en katten en vogels in de winter, alles krijgt van ons eten

Dus welk diersoort voegt er hier nou niks toe aan het ecosysteem?? Juist ja!! WIJ!!!

wij staan bovenaan bedoel je....?

en je moet niet generaliseren... de meeste mensen verdienen wel een leven, maar jij mag best dood hoor;)

Waarschuw beheerder
donateur
Lid van Greenpeace ofzo?

Denk ik realitsisch na...Zwerfkatten genoeg...
Stikt ervan...En als ik dan aan kom rijden, en dat beest loopt ervoor.....En het is * klap*...
Wat is mijn schuld daaraan dan :vaag:

Zodra ik geld heb voor goede doelen, zal ik die zeker gaan steunen ja.

Denk eens ff realistisch na...zwerfkinderen genoeg...stikt ervan...ga die dan ook lekker doodrijden...en trouwens wanneer zijn er katten genoeg dan??? Als wij mensen vinden dat dat zo is...nou laat me je uit de droom helpen, deze wereld is net zo goed van dieren als voor mensen...deze wereld is niet van ons, al denken we dat misschien...ik snap niet waar mensen het recht vandaan halen om te bepalen hoeveel dieren er op een bepaalde plek mogen leven, de dieren waren eerder op aarde dan wij, wij zijn ook maar gewoon inwoners, niks meer en niks minder...maartoch denken we hier alles te kunnen uitmaken...echt af en toe haat ik de mensheid hier!

En nee, het is misschien niet jouw schuld, maar de manier waarop je gaat lopen klagen, zonder enig gevoel van berouw tegenover die kat, geeft wel aan hoe ver jouw hersencapiciteit gaat, en hoe ziek je denkt.
Als je een kind doodrijdt zal je toch ook zo reageren??
Sta er eens bij stil dat een huisdier voor sommige mensen als hun kind voelt!!
Verplaats je eens in een ander man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:15:
Zodra ik geld heb voor goede doelen, zal ik die zeker gaan steunen ja.

Ik weet een goed doel, ''Repareer mijn bumper''

Denk eens ff realistisch na...zwerfkinderen genoeg...stikt ervan...ga die dan ook lekker doodrijden...

Die gaan toch ook gewoon dood, in al die landen...

en trouwens wanneer zijn er katten genoeg dan??? Als wij mensen vinden dat dat zo is...nou laat me je uit de droom helpen, deze wereld is net zo goed van dieren als voor mensen...deze wereld is niet van ons, al denken we dat misschien...ik snap niet waar mensen het recht vandaan halen om te bepalen hoeveel dieren er op een bepaalde plek mogen leven, de dieren waren eerder op aarde dan wij, wij zijn ook maar gewoon inwoners, niks meer en niks minder...maartoch denken we hier alles te kunnen uitmaken...echt af en toe haat ik de mensheid hier!

Prijs de heer :vaag:

En nee, het is misschien niet jouw schuld, maar de manier waarop je gaat lopen klagen, zonder enig gevoel van berouw tegenover die kat, geeft wel aan hoe ver jouw hersencapiciteit gaat, en hoe ziek je denkt.

Ja godver, alles is net nieuw...
En door dat soort kutgeintjes, rijden mensen schade, of zichzelf dood...

Als je een kind doodrijdt zal je toch ook zo reageren??

Dat is anders...
Waarschuw beheerder
Psycho Forze, het lijkt me beter dat je stopt met die onzin te plaatsen... we weten toch wel dat je dit gewoon bewust doet om mensen te provoceren...

Waarschuw beheerder
donateur
dus iedereen met een andere mening als jij is achterlijk.... ;) wat een intelligente theorie...
wij doden ook beesten om te overleven, elk dier op aarde leeft dankzij ons... we zamelen constant geld in voor die domme rotbeesten... en honden en katten en vogels in de winter, alles krijgt van ons eten

Nou, ik denk niet dat het een kwestie van een mening is dit...ik denk dat ieder mens gewoon iets van respect voor de natuur zou moeten hebben...ik hoop niet dat ik je dat hoef uit te leggen..

Elk dier op aarde leeft dankzij ons??? Nounou doe eens ff normaal zeg, ik geloof niet wat ik hier zie staan.. :|
Wij mensen komen net pas kijken, vóór ons was het hier een groot dierenrijk, wat leefde in harmonie met de natuur...
toen wij kwamen werd langzaam maar zeker alles zo beetje uitgeroeid, dieren moesten naar onze maatstaven gaan leven...nu is het zelfs zo ver dat ze "vrij in de natuur" mogen leven, in gebieden dat door ons word aangewezen als hun plek, we bouwen er een hek omheen tot waar ze mogen komen, en dat heet dan vrijheid... :(

Erg jammer, dat bijna niemand deze ellende inziet, en dat iedereen maar denkt dat het normaal is, hoe wij met de natuur omgaan... maar we lopen onze straf niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze, het lijkt me beter dat je stopt met die onzin te plaatsen... we weten toch wel dat je dit gewoon bewust doet om mensen te provoceren...

Ik denk/hoop dat het omgedraaid is...
Al zal ik er niet van staan te kijken, dat jullie elk woord menen van wat jullie zeggen, want mensen hier in deze westersewereld denken helaas echt zo...
De hele mensheid is verrot, mensen die nog in harmonie met de natuur leefden(indianen) zijn helaas bijna allemaal vermoord door de blanken..
Waarschuw beheerder
er is geen enkele andere diersoort als de mens die probeert totaal andere diersoorten die 2000 kilometer verderop leven in leven te houden....
of die andere soorten voert.

het voor de opener, kun je er niet ahcterkomen van wie die kat was en een schadeclaim indienen bij hun?
Waarschuw beheerder
Psycho Forze...

Ben je vegetarier..?

Waarschuw beheerder
donateur
er is geen enkele andere diersoort als de mens die probeert totaal andere diersoorten die 2000 kilometer verderop leven in leven te houden....
of die andere soorten voert.

Klopt. En dat is ook een goede zaak. Maar als wij dit allemaal niet hadden gedaan, was het ook nooit nodig geweest, dan hadden die diersoorten zich zelf wel gered hoor, dan waren er ook nooit zoveel dieren uitgestorven. Er zijn gelukkig mensen die proberen de schade die hebben gemaakt, nog enigzinds op te lossen, in hoeverre dat nog mogelijk is.

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze...

Ben je vegetarier..?

Je hoeft me echt niet in een hokje te gaan stoppen. Ik denk gewoon na over dit soort dingen, en hou me niet alleen maar met die stadaard dingen bezig als een nieuwe auto, en nieuwe fiets, kleren en weet ik veel wat voor onboeiende shit, dan hoef ik echt nog geen boomknuffelaar voor te zijn.
En beetje dieper nadenken over het leven hier is niks verkeerds aan toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:34:
Je hoeft me echt niet in een hokje te gaan stoppen. Ik denk gewoon na over dit soort dingen, en hou me niet alleen maar met die stadaard dingen bezig als een nieuwe auto, en nieuwe fiets, kleren en weet ik veel wat voor onboeiende shit, dan hoef ik echt nog geen boomknuffelaar voor te zijn.
En beetje dieper nadenken over het leven hier is niks verkeerds aan toch??

Dan vreet je ook gewoon kip etc...
Die beesten worden pijnlijker vermoord (als ze dan meteen dood zijn) dan 1 klap op een auto...

Dus hou dan gewoon je mond...

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wij zijn van nature vleeseters, dus ik zie niet in waarom ik dat dan zal moeten veranderen hoor.. de manier waarop (de bio industrie is echter wel beestachtig)

Waarschuw beheerder
Zijn wel veel dierenvrienden hier.. Alsof die gast expres over die kat heen ging...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:41:
de manier waarop (de bio industrie is echter wel beestachtig)

Nou, het is allebei doden, alleen bij mij was het in 1 klap...
En in de bio industrie leven ze vaak nog half...
Wat is er bruter..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 15:41:
Zijn wel veel dierenvrienden hier.. Alsof die gast expres over die kat heen ging...

Dat bedoel ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 15:43:

dat is zo, maar het hangt van je reactie af, gaat ie een beetje zitten zeiken over €300,- die mensen met hun dode katje mogen pas zeuren! maarja je bent ziek in je kop of je bent het niet, en jij bent het wel...

SUKKEL:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 18:08:
dat is zo, maar het hangt van je reactie af, gaat ie een beetje zitten zeiken over €300,- die mensen met hun dode katje mogen pas zeuren! maarja je bent ziek in je kop of je bent het niet, en jij bent het wel...

die mensen zouden ze op moeten sluiten en die bumper laten betalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op zaterdag 25 juni 2005 om 18:10:
die mensen zouden ze op moeten sluiten en die bumper laten betalen

die mensen kunnen er toch niks aandoen dat iemand hun kat doodrijd? ik hoor wel weer jij bent net zo'n zielig geval.
Waarschuw beheerder
donateur
k hoop voor je noisekicker dat ook ooit eens n keer het zelfde krijg te voelen als die kat, alleen 3 dubbel zo erg :[ MOORDENAAR!:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark H :bier: op zaterdag 25 juni 2005 om 18:15:
k hoop voor je noisekicker dat ook ooit eens n keer het zelfde krijg te voelen als die kat, alleen 3 dubbel zo erg MOORDENAAR!

idd STERF:[

Waarschuw beheerder
idd.. ga dood..
Waarschuw beheerder
kan gebeuren dat je niet meer kunt ontwijken ofzo... en zal best kut zijn dat je bumper nu kapot is... maar als je zo gevoelloos reageert kun je dit soort reacties verwachten!!! Vind t sneu voor t katje!! Ik stop ook altijd voor dieren, mits ik dan zelf niet in gevaar kom!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 18:08:

Nou, als dat beest midden in de nacht buiten loopt, zullen ze em vast niet missen...

Uitspraak van Mark H :bier: op zaterdag 25 juni 2005 om 18:15:
k hoop voor je noisekicker dat ook ooit eens n keer het zelfde krijg te voelen als die kat, alleen 3 dubbel zo erg MOORDENAAR!

Wat godver, ik zag em toch niet?
Als ik et met opzet deed, dan ben ik een moordenaar...
Wie is hier gek?

Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zaterdag 25 juni 2005 om 18:30:
deze gozer maakt wel vrienden zeg..

Mensen snappen et niet....
Waarschuw beheerder
Ze zijn niet kortzichtig. Opmerkingen zoals Noizekicker stoten mensen die van dieren houden gewoon tegen t hoofd! Tuurlijk is het klote dat zn bumper kapot is, maar hoe moeten de mensen van wie dat poesje was zich dan wel niet voelen? Het is gewoon de manier waarop hij hier neerzet wat er is gebeurd wat reactie oproept!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op zaterdag 25 juni 2005 om 18:46:
dorr al deze kortzichtige reacties zou ik bijna EXPRES katten gaan doodrijden

ja nogal logisch jij bent net zo'n sukkel, deze reactie hadden we kunnen verwachten.
een kat doodrijden kan altijd, kan iedereen gebeuren maar als je dan zielig gaat zeuren over je bumper en blablabla dan gun ik jou hetzelfde.
en ptt karlkaniflikker jou gun ik het ook!:[ stelletje zielepoten!:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Annes* op zaterdag 25 juni 2005 om 18:54:
Opmerkingen zoals Noizekicker stoten mensen die van dieren houden gewoon tegen t hoofd! Tuurlijk is het klote dat zn bumper kapot is, maar hoe moeten de mensen van wie dat poesje was zich dan wel niet voelen?

Netzoals mij...

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Hahahahahahahahaahahahahhahahahaha!!!

Ik leerde van mijn instructeur:

Beest op de weg?? Plankgas en ruitenwissers aan :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind gewoon dat ie gelijk heeft
die beesten menen dat ze alles mogen

Waarschuw beheerder
Nou ja...weetje...

Mocht het gebeuren dat ik dat beestje leed kan voorkomen doe ik dat...Ik heb ook gevoel O:)

Maar ik ga mn auto niet tegen een boom parkeren, omdat een een kat of wat dan ook op de weg loopt...En remmen doe ik alleen als er niks achter me zit :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:35:
ik vind gewoon dat ie gelijk heeft
die beesten menen dat ze alles mogen

Worden de mensen eindelijk wakker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:42:
Mocht het gebeuren dat ik dat beestje leed kan voorkomen doe ik dat...Ik heb ook gevoel

Ik deed het niet expreeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Waarschuw beheerder
Nee...ik ook niet bij die eend die met 100km/h kennis maakte met mn voorruit...en die 2 hazen die met 120 km/h mn bullbar uitdaagden...

Maar t gebeurde wel :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:49:
Nee...ik ook niet bij die eend die met 100km/h kennis maakte met mn voorruit...en die 2 hazen die met 120 km/h mn bullbar uitdaagden...

Maar t gebeurde wel

Zeggen ze dat ik erg ben....
Jij heb er al 3 te pakken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 19:52:
Zeggen ze dat ik erg ben....
Jij heb er al 3 te pakken...

Das een kleine greep uit mijn assortiment...
Maarja...Je ziet ze snachts niet aankomen he??

Waarschuw beheerder
Vieze stumper :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:55:
Vieze stumper

Ja joh....Shaftman....:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:55:
Vieze stumper

Hahaha eat shit :[

Ik doe t niet met opzet...maarja...Shit happends :yes:

Waarschuw beheerder
Ik had het tegen de topicopener

Maar jij ook ja :[

Waarschuw beheerder
Als iemand mijn kat zou doodrijden,en het zou hem niks interesseren..Sta ik niet voor mezelf in.
Voor geen miljoenen wil ik mijn katjes missen

Ik hoop dat de topicstarter zo'n iemand een x tegenkomt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:58:
Maar jij ook ja

Dankjewel...Neuken?

Enniewee...jij heb plaatjes van mongooltjes die elkaars harses bewerken?? :vaag: En dat is zeker niet psycho??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 19:58:
Ik had het tegen de topicopener

Maar jij ook ja

Wordt ff lid van ''red de panda''

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:00:
Als iemand mijn kat zou doodrijden,en het zou hem niks interesseren..Sta ik niet voor mezelf in.

Ik hoop dat de topicstarter zo'n iemand een x tegenkomt

Wie zet je dan in?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:00:
En dat is zeker niet psycho??

:no: zeker niet
daar kiezen beide partijen zelf voor

Waarschuw beheerder
Ik zet een joker in...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:01:
Wordt ff lid van ''red de panda''

ben al lid van wnf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:02:
ben al lid van wnf

Knoeierd...

Waarschuw beheerder
Ik vind dat dieren meer recht hebben om te leven dan mensen.

Ik stel een groepszelfmoord actie voor... De topicopener begint?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:02:
zeker niet
daar kiezen beide partijen zelf voor

Dan nog is vechtsport net zo kansloos als motorsport :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:03:

Ja, ze hebben echt een toegevoegde waarde op onze wereld :vaag:

Nee, pussy's eerst

Waarschuw beheerder

(y) goed plan

Waarschuw beheerder
Vrouwen en kinderen eerst :P

Waarschuw beheerder
Dan nog is vechtsport net zo kansloos als motorsport

Vind jij :)

Ga je nou katten doodrijden vergelijken met kickoxen??
Waarschuw beheerder
De manier waarop je het zegt is belachelijk. Natuurlijk is het belangrijk dat je jezelf niet in gevaar brengt. Je brengt het gewoon als een botte boer. Mooi man dat je zoveel moet betalen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:04:
goed plan

Ik zit vol goede ideeen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:04:
goed plan

Hou jij dan ff snotaap zijn handje beet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ1 op zaterdag 25 juni 2005 om 20:06:
Mooi man dat je zoveel moet betalen

Ja, jij heb het niet...
Rij jij maar et water in dan..
Als jij ooit die sitiuatie heb...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:07:
Rij jij maar et water in dan..
Als jij ooit die sitiuatie heb...

:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je nou had gezegd kut van mijn auto en ook zeker van die poes dan had je nooit deze reacties gehad. Maar volgens mij snap je dat niet helemaal

Waarschuw beheerder
Hij is heel dom :)

Kan hij ook niks aan doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:10:
Hij is heel dom

Inderdaad.. Als je een bumper laat spuiten voor 500 euro en dom loopt te lullen op het forum ben je niet echt slim nee. :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ1 op zaterdag 25 juni 2005 om 20:09:
Als je nou had gezegd kut van mijn auto en ook zeker van die poes dan had je nooit deze reacties gehad. Maar volgens mij snap je dat niet helemaal

Sorry, dat ik niet aan jou eisen voldoe...
Gaat heen en verzuip...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:10:
Hij is heel dom

Kan hij ook niks aan doen

Ga jij ff doelen steunen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:11:
Inderdaad.. Als je een bumper laat spuiten voor 500 euro en dom loopt te lullen op het forum ben je niet echt slim nee.

Volgende keer open ik wel een forum over...

Ik heb een kat gered, maar me auto is totall loss...
God wat wordt ik geprezen dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:12:
Ga jij ff doelen steunen

Dat doe ik aaaaaaaal

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:13:
Dat doe ik aaaaaaaal

Nou :respect: hoor :frusty:

Dames en heren...

Held van de dag : ekeiram B :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:13:
God wat wordt ik geprezen dan

...dan word je tenminste niet gehaat
Gevoelloos mens ben je

Vertel je grote verhalen maar eens tegen een paar mannen IRL
Grote kans dat je de verkeerde tegenkomt
Mietje!

dag..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij snapt het nog steeds niet,je zal vannacht wel goed slapen .

Waarschuw beheerder
maar me auto is totall loss...

En ik ben verlamd vanaf mn heupen :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:16:
...dan word je tenminste niet gehaat

Door een paar politiek verantwoorde mensen?
Dan maar wel...

Vertel je grote verhalen maar eens tegen een paar mannen IRL
Grote kans dat je de verkeerde tegenkomt
Mietje!

Nou, mietjes gedrag vind ik zeiken over dingen die dagelijks gebeuren...

Hij snapt het nog steeds niet,je zal vannacht wel goed slapen .

Warm weer eh?
Waarschuw beheerder
En ik ben verlamd vanaf mn heupen

Maar de kat leeft nog, en eikeram houd dan van je...

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer open ik wel een forum over...

Een forum ja.. topic bedoel je! (sorry kon het niet laten).

God wat wordt ik geprezen dan...

Zolang je jezelf of anderen niet in gevaar brengt is het goed. Maar jij doet zielig over je net gespoten bumpertje terwijl je een kat dood hebt gereden. Triest dus! Had dan geen topic geopend maar gewoon thuis lekker op de bank zitten janken! (met de bumper op schoot).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:18:
Een forum ja.. topic bedoel je! (sorry kon het niet laten).

Er is nog iets anders als PF en de PF vocabulaire...:frusty:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:18:
Maar jij doet zielig over je net gespoten bumpertje terwijl je een kat dood hebt gereden.

Ja, ik begrijp jullie niet...
Iedere dag worden dieren doodgereden, ik ben zuinig op me auto, en doordat iemand zijn kat niet binnenhoud issie nu dood, en ik heb schade...

Beide partijen vinden et niks, het is klote....
EN niemand kan wat verhalen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:18:
En ik ben verlamd vanaf mn heupen

Dat gun ik je (y)

en doordat iemand zijn kat niet binnenhoud issie nu dood, en ik heb schade...

Dus de mensen moeten hun katten binnenhouden voor jou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:21:
Dat gun ik je

Alles voor de dieren...

Wat ben jij een knoeierd...
Mafkees...

Rij jij jezelf ff verlamd voor een kat, ik doe et niet...

Waarschuw beheerder
Dat gun ik je

Koekje dr bij?
Waarschuw beheerder

Nee sowieso...

Er gebeuren al zat ongelukken, doordat mensen een huidier nemen, en niet eens de moeite ervoor doen...

Waarschuw beheerder
Rij jij jezelf ff verlamd voor een kat, ik doe et niet

Tuurlijk doe ik dat niet mongool

Maar ik heb tenminste wel gevoel!!
Zo'n beessie kan heel veel betekenen voor iemand
Waarom blijf je daar tegenin gaan??

Waarschuw beheerder

Voor hunzelf...zodat ze niet hoeven te rouwen om hun poesje...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:23:
Tuurlijk doe ik dat niet mongool

Dus zijn we even erg....

Dag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:23:
Zo'n beessie kan heel veel betekenen voor iemand

Idd wie aan mijn kat komt komt aan mij:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:26:
Idd wie aan mijn kat komt komt aan mij

Nou, dan hoop ik niet dat jij een kater in je buurt heb wonen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:24:
Dus zijn we even erg....

:frusty:

Maar ik heb tenminste wel gevoel!!

Tadaaaaaaaaa!!!!!!!!! Wakker worden!!
Idd wie aan mijn kat komt komt aan mij

Ik sla hem,en stop niet meer :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
even los van de kat: kan me er wel wat bij voorstellen... flink sparen en werken en dan zo je bumper verrot, mooi klote.

ik snap niet dat veel mensen een kat kopen, zo een beest heeft blijkbaar veel ruimte nodig. dus koop er 1 al je een grote tuin of wat dan ook hebt. Koop anders een hond ofzo. Komt het beest ook niet ten goede als je een kat iedere keer buiten moet kicken omdat je er te weinig ruimte voor hebt. Ik erger me iig kapot aan die beesten, 's nachts janken en krijsen ze hier de hele buurt bij elkaar en ploegen de hele tuin om... en ga al helemaal niet lopen zeuren als je kat buiten jou huis of tuin dood gereden word, schuld van het baasje d8 ik zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:28:
Tadaaaaaaaaa!!!!!!!!! Wakker worden!!

Ik mag toch gvd boos zijn, om de laksheid van het baasje?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:28:
Ik sla hem,en stop niet meer

Oe oe oe....Als jij zo'n goed baasje bent, hoeft dat ook niet...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:29:
even los van de kat: kan me er wel wat bij voorstellen... flink sparen en werken en dan zo je bumper verrot, mooi klote.

ik snap niet dat veel mensen een kat kopen, zo een beest heeft blijkbaar veel ruimte nodig. dus koop er 1 al je een grote tuin of wat dan ook hebt. Koop anders een hond ofzo. Komt het beest ook niet ten goede als je een kat iedere keer buiten moet kicken omdat je er te weinig ruimte voor hebt. Ik erger me iig kapot aan die beesten, 's nachts janken en krijsen ze hier de hele buurt bij elkaar en ploegen de hele tuin om... en ga al helemaal niet lopen zeuren als je kat buiten jou huis of tuin dood gereden word, schuld van het baasje d8 ik zo

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :respect:"

Nog een persoon die REALISTISCH denkt...

Waarschuw beheerder
en ga al helemaal niet lopen zeuren als je kat buiten jou huis of tuin dood gereden word, schuld van het baasje d8 ik zo

Nou schuld vind ik een groot woord,als diegene die achter het stuur zit expres doorrijd is het zijn schuld!

Als mij kat door gereden zou worden,en diegene die dat gedaan zou hebben zegt sorry,en schrikt er zelf ook van..ga ik niet boos worden

Maar als diegene zoiets heeft van: Mooi.. weer 1 dood
Sta ik niet voor mezelf in

Waarschuw beheerder

Ik zal wel weer een klootzak zijn, maar ik ben het helemaal met Mertuhz eens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:32:
Maar als diegene zoiets heeft van: Mooi.. weer 1 dood

Dat denkt niemand...
Heb je niemand horen zeggen....

Wel normaal blijven doen...

Nogmaals....IK HEB ET NIET EXPRESS GEDAAN...

Waarschuw beheerder

Nou en, katten waren er eerder, die hebben er ook niet voor gekozen dat er steden gebouwd werden. En dan moet je je ook nog afvragen of je wel een auto waard bent als je niet eens een kat kan ontwijken...
Waarschuw beheerder
Ik rij niet express met bumper aan gort, knoeierd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:32:
Oe oe oe

Ja..jij snapt blijkbaar niet hoeveel zo'n beessie voor iemand kan betekenen
Dan is zo'n reactie als die van mij nogal logisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:33:
En dan moet je je ook nog afvragen of je wel een auto waard bent als je niet eens een kat kan ontwijken...

Wijk jij ff uit, in het donker, in een flauwe bocht met 80 a 90 KM/H....

Waarschuw beheerder
Nou en, katten waren er eerder, die hebben er ook niet voor gekozen dat er steden gebouwd werden. En dan moet je je ook nog afvragen of je wel een auto waard bent als je niet eens een kat kan ontwijken...

:respect: :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:34:
Ja..jij snapt blijkbaar niet hoeveel zo'n beessie voor iemand kan betekenen

Als dat beest dag en nacht buiten loopt...
Zullen ze vast niet veel van em houden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:35:

Dus wij moeten ons aan de kat aanpassen...*proest*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:35:

Houden jou ouders je dag en nacht binnen??
Nee ze laten je gaan
Dag en nacht binnen houden is geen leven

Jij bent echt dom :frusty:
je moet nog zoveel leren :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ekeiram B en Snotaap zijn katten vriendjes :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:36:
Nee ze laten je gaan

Nou, als ik dag en nacht op straat leef, dan hebbie iig geen leven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:32:
als diegene die achter het stuur zit expres doorrijd is het zijn schuld!

Ben ik het deels mee eens. Als ik een (dier maakt niet uit wat voor dier) op de weg zie zitten, kijk ik eerst achter me en op de andere weghelft of ik uit kan wijken. Kan dat niet, dan minder ik vaart en dan hoop ik dat t beest aan de kant gaat... anders jammer. Als t zo de weg op schiet (nog niet meegemaakt) dan zou ik denk ik gewoon doorrijden (tenzij een schrikreactie plaatsvind van mijn kant...). Uitwijken of afremmen kan slechter aflopen dan je denkt, en niet alleen voor jezelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:37:
ekeiram B en Snotaap zijn katten vriendjes

Samen 2 pussy's, gaat ff samen op de bank zitten met kopje thee....En ga Animal Planet kijken...

Waarschuw beheerder
ekeiram B en Snotaap zijn katten vriendjes

:yes: :knuffel:

Waarschuw beheerder
Ben ik het deels mee eens. Als ik een (dier maakt niet uit wat voor dier) op de weg zie zitten, kijk ik eerst achter me en op de andere weghelft of ik uit kan wijken. Kan dat niet, dan minder ik vaart en dan hoop ik dat t beest aan de kant gaat... anders jammer. Als t zo de weg op schiet (nog niet meegemaakt) dan zou ik denk ik gewoon doorrijden (tenzij een schrikreactie plaatsvind van mijn kant...). Uitwijken of afremmen kan slechter aflopen dan je denkt, en niet alleen voor jezelf

En zo hoort het(y)

Maar dierenmishandeling of onnodig dieren doodmaken vind ik een van de ergste dingen.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als diegene die achter het stuur zit expres doorrijd is het zijn schuld!

Wie heeft het over expres......?

Ik heb dat niet gezegd, wel blijven lezen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:37:
Samen 2 pussy's

whahahaha nog kortzichtig ook ..o o o :no:

Jij bent hier de grootste pussy
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:39:
wel blijven lezen

Als jij dat nou eens zou doen....word je ook wat slimmer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:39:
whahahaha nog kortzichtig ook

Nee, jij dan :vaag:
Alles voor een kat, nogmaals, als ik met trots heb verteld dat ik expres katten doodreed, dan mag je je bek opentrekken...Nu moet je gewoon zwijgen....

Waarschuw beheerder
of je wel een auto waard bent als je niet eens een kat kan ontwijken...

ik ben een auto zeker meer dan waard, reken daar maar op. En ik ga geen kat ontwijken als ik daarmee andere mensen in gevaar breng.
En of die kat er nou 'eerder' was betwijfel ik, maar dat doet er niet toe
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:36:
Nee ze laten je gaan

9 van de 10 mensen weet wel wat hij/zij doet. Als een kat de straat op loopt dan zal die waarschijnlijk zich niet bewust zijn van de gevaren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 20:37:
Samen 2 pussy's, gaat ff samen op de bank zitten met kopje thee....En ga Animal Planet kijken...

jah uhu....dream on.

een noisekicker met een babyface die nog niet een deuk in een suikerspin kickt......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 20:43:
babyface

whehehehe...dat woord schoot er steeds door me heen als ik naar z'n foto keek

hij lijkt wel 14

Waarschuw beheerder
Als t zo de weg op schiet (nog niet meegemaakt) dan zou ik denk ik gewoon doorrijden (tenzij een schrikreactie plaatsvind van mijn kant...). Uitwijken of afremmen kan slechter aflopen dan je denkt, en niet alleen voor jezelf

Dit is dus exact de situatie hoe ik 2 hazen en een eend om het leven heb gebracht...:yes:

Waarschuw beheerder
:gaap: stoer hoor beetje lopen zeiken over de kosten van je bumper....

NOT!:[

Waarschuw beheerder
Als je zulke uitspraken doet over dat "pokkebeest" dan vind ik het alleen maar jammer dat er niet meer kapot is aan je auto [img width=38 height=26]http://www.addis-welt.de/smilie/smilie/kampf/smileys26.gif[/img] :[

Waarschuw beheerder
jammer dat jij niet voor mijn auto reed. Had ik even schade kunnen rijden

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag toch gvd boos zijn, om de laksheid van het baasje?

Heb jij je school wel afgemaakt??:s

Zo'n beest heeft niet zo veel denkvermogen als dat wij hebben hoor. Zo'n beest heeft toch geen benul van de gevaren...en hij weet al helemaal niet, hoeveel jij voor je auto betaald hebt...alsof zo'n beest zowiezo al besef heeft van iets menselijks als waarde.. :/

Dat beest speelt zowiezo niets vermoedend buiten...waarschijnlijk raakte die zelfs in paniek door jouw auto, want zoiets hoort namelijk niet in de natuur, zo'n lawaaierig ding...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :respect:"

Nog een persoon die REALISTISCH denkt...

Wie denkt er hier nou juist NIET realistisch na..bekijk je uitspraken eens man..je hele denkwijze is beïnvloed door een stel mensen die het respect voor de natuur kwijt is.. :s

Dus wij moeten ons aan de kat aanpassen...*proest*

JA!!! Beetje respect voor dieren graag, voel je zelf eens niet zo verheven tegenover een dier, denk eens niet dat je zo veel meer bent!!
Ga het leven ook eens van een andere kant proberen e bekijken, probeer eens iets meer van je hersencapaciteit te gebruiken dan dat je nu doet.

Waar slaat dit nou weer op..wat een kortzichtige domme kut conclusie dit zeg.. :s
Als zo'n beestje staat te miauwen 's avonds bij z'n baasje om dat die naar buiten wil, dan moet dat toch gewoon kunnen??
Nogmaals dit is niet de wereld van de mensheid, maar de wereld van alles wat hier leeft.

Je zou eens moeten stoppen met jezelf zo verheven te voelen als mens zijnde, jij bent ook niks meer dan een van de vele diersooten op aarde...je bent alleen verschrikkelijk arrogant naar de rest van de natuur toe! Je DENKT meer rechten te hebben dan een kat of een olifant, maar dat heb je niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je bent echt een klootzak.
Al had het onze kat geweest had ik je helemaal de tyfus in geslagen.

Waarschuw beheerder
Ik snap de ophef hierover echt niet...
Waarschuw beheerder
Ik snap er ook geen klote van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op zondag 26 juni 2005 om 14:12:
Je bent echt een klootzak.
Al had het onze kat geweest had ik je helemaal de tyfus in geslagen.

Ik wordt gdv gewoon als moordenaar gezien...

Waarschuw beheerder
nee dwaas

tuurlijk is het kut dat je schade hebt.

maar dat je dat beest dan pokkebeest moet noemen.

en katten horen niet 24 per dag binnen te zitten ik bedoel het is pas de schuld van de eigenaar als die dat beest met afstandsbediening naar de weg laat lopen. maar katten werken niet zo. dus hou gewoon ff je DOMME SMOEL met dat het iemands schuld is, dat is het niet.

en je bent ook geen moordenaar.

leer s relativeren zou ik zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfff... wat een gezeik allemaal weer
Waarschuw beheerder

kijk eindelijk 1 van de weinigen die het snapt
Waarschuw beheerder
zou het ook kut vinden van mijn bumper maar ook wel zielig voor het beestje, zijn mischien overal gratis te krijgen maar het is wel iets wat leeft en gevoel heeft!!
Waarschuw beheerder
denk eens na... waarom denk je dat je een hond kan verzekewren? voor als iemand hem aanrijdt en zelf schade heeft! tip voor de openere: soms zie je welles advertenties: katje vermist, of iets dergelijks. probeer op die manier achter de eigenaar te komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)saskia(L) op zondag 26 juni 2005 om 19:27:
pfff... wat een gezeik allemaal weer

Kijk, eindelijk een blonde die iets in de gaten heeft... ;-)

Waarschuw beheerder
tja, dan moet je beter kijken
Waarschuw beheerder
Bekijk het ff vanaf de andere kant, het had ook een eend, gans, hert of whatever zijn geweest. Moet de overheid al die beesten afmaken omdat ze niet snappen dat er wegen zijn.....?

Waarschuw beheerder
ik snap wel dat je niet remt als je daarmee jezelf of anderen in gevaar brengt, maar is toch wel zielig.
kinderen zijn ook gratis te maken, maar daar praat je ook niet over van: nou dan maken ze maar een nieuwe.

Waarschuw beheerder
net goed!!!! moet je maar geen kat aanrijden :@

Waarschuw beheerder
dat is zielig een kat aanrijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 00:26:
dat is zielig een kat aanrijden

Nee hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlockMeister op zaterdag 25 juni 2005 om 02:27:

jij bent degene die niet remt :vaag: zielig voor je bumper hoor :no: