''Hey, wat als ik nou eens stoer ga kijken met een knijper, daar een foto van maak en die op PartyFlock zet. Zal dat gewaardeert worden?''
Wie weet zet ik wel een rage en loopt iedereen dadelijk met een knijper rond op feesten.
Zet die knijper maar op je balzak
ja hoezo zou iedereen niet ze eige lol moge hebben knijper roeleerd gewoon en die dingen zijn overal handig voor..
geef mij een probleem dat je nie ken oplossen met een knijper alles is ermee op te lossen wereld wonder
ennuhh.. iedereen heeft lol op een andere manier hun dus zo so what??
Wat zal de wereld open gaan voor sommige hier die zich nooit durven te laten gaan
Schijt aan en leef je leven. Maak lol en ga niet zitten janken omdat iemand anders wel lol maakt.
Knijperlijpheid
Ik zeg zaterdag Hardcore United
ja en jij ben gewoon jaloers
Laten we het daarop houden
Waar staat de knijper voor dan? of is het gewoon voor de leuk?
Nu begrijp ik waarom buitenstaanders denken dat alle Hardcore liefhebbers ongelovelijk STUPID zijn...
Vind jezelf maar vooral erg grappig leuk en stoer, ik vind dat je vooral voor lul staat als je je op die leeftijd met zulke dingen bezighoud in het openbaar
jojo waar zijn de tepelknijpers dan
Een maat van me had op Hardcore United een rietjesbril van Kale en sindsdien lach ik me helemaal krom om die brillen en knijpers, het is gewoon supergoede humor en zorgt gewoon voor een beetje verbroedering.
Het is een superidee en steun ze er ook volledig in ...
ja bij jullie wast nog orgineel
maar je heb nu al mensen die dus bvb
lijpe-knijper-girl
heten enz
Dat is dus echt zo triest he
zo meeloperig
JAJA Als het goed is woensdag avond om 00.15 op SBS 6
in 6pack knijperlijpheid een aantal van ons zijn geinterviewd op hellbound was helaas zelf in terrorzaal aan het losgaan maar iedereen kijken dus
haha, PEGCORE ! ! !
Waaaaa, give me that big peg ! !
Mafkezen.....Moet je met punaises doen joh..!
Maar ja..als je lol heb
als je zelfs op een feest nog aan nare dingen moet denken.. ben je m gewoon niet genoeg aan ut knijperuuhh!!
je moet van alles t positieve zien en niet t negatieve
Ik denk dat ik de volgende keer een knijper mee neem ... om te checken of mijn feestje ervan verbeterd...
SunFlowerPower citeer 10 augustus 2005 12:23
Kun je nagaan hoe vet je moet zijn .... Loop je straks ook met je wasmasjien op je rug ofzo? Kijk eens naar die koppen... Ik denk dat ik maar een spoedcursusje psychologie ga nemen... ga veel geld aan jullie verdienen....laatste aanpassing 10 augustus 2005 12:27
Doe maar, maar falen zul je, want wij geven ons geld niet uit aan zieleknijpers die anderen zogezegd bijsturen, terwijl ze zelf het spoor kwijt zijn. Wij hebben wel betere zaken om ons geld aan te spenderen.
Wel leuk om te zien hoe druk sommige mensen zich maken...
Vroeger, toen we nog lol maakten met zonder al die entourage.... *zucht*
in Nijmegen doen we t zonder knijpers
Tja, wij worden te oud voor dit soort dingen denk ik.Gebruik knijpers gewoon om m'n was mee op te hangen, maar ja, de meesten hier wonen nog bij hun ouders denk ik...
Je forum loopt aardig goed kip!
wat zielig die knijpers zeg..welke boer heeft dat verzonnen?
Zoetermeer heb het nog altijd! ghehehee
Mensen met zo'n knijper zijn behoorlijk simpel en zwakzinnig
het leuke van wazige foto's, is iets doen met een voorwerp ter plekke. Een verbandtrommel bijvoorbeeld
Maar een knijper (of iets anders) meenemen, en er dan mee op de foto gaan is geen kunst, maar gemaakte "humor".
rot op met die zielige knijpers, mensen zonder toekomst
Mijn reply's zijn kansloos, ik ben een pannekoek zonder toekomst