Partyflock
 
Forumonderwerp · 787108
 

Bestudering van de knijper door de OpperChief van de Z.K.A. {Zoetermeerse Knijperlijpheid Afdeling}
 
Artiest Balbasaur
snap de rede niet waarom hij ze weg pleurde

Hij snapt waarschijnlijk ook de reden niet dat jullie knijpers meenemen naar een feest.
 
Uitspraak van actief op donderdag 30 juni 2005 om 20:12:
Hij snapt waarschijnlijk ook de reden niet dat jullie knijpers meenemen naar een feest.

kregen de kans en de tijd niet om het hem uit te leggen terwijl dat binnen 1 minuut kan :D
 
kregen de kans en de tijd niet om het hem uit te leggen terwijl dat binnen 1 minuut kan :D

En hoe zou jij het uitleggen?

Ja uhh...is gewoon humor...knijper op je oren en neus...lachen toch!

nee dan neemt hij je serieus. :P
 
he kale, zal me vader maar niet eens meenemen naar dit topic: zou ze ogen uitkijken ;) ben blij dat je je vermaakt met de knijpers op feesten :p
 
ach bram, zelfs op zijn werk loopt hij met een knijper aan zijn trui. of een SERIEUse foto reportage,KOMT DIE KALE OP EENS VOORBIJ MET EEN KNIJPER!
 
Uitspraak van actief op donderdag 30 juni 2005 om 21:40:
En hoe zou jij het uitleggen?

dat het een uit de hand gelopen grap is en dat steeds meer mensen een knijper meenemen omdat het gewoon cool is
 
Hij snapt waarschijnlijk ook de reden niet dat jullie knijpers meenemen naar een feest

als ie een beetje lol heb in z'n leven ziet ie er wel de grap van in en laat ie je wel binnen MET knijper!!!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 20:38:
als ie een beetje lol heb in z'n leven ziet ie er wel de grap van in en laat ie je wel binnen MET knijper!!!

:D :D :D :D
 
als ie een beetje lol heb in z'n leven...

...gooit hij al die knijper mannetjes eruit en gaat er daarna over zitten grappen met z'n maten. :P
 
B A L citeer 2 juli 2005 12:56
als ie een beetje lol heb in z'n leven...

...gooit hij al die knijper mannetjes eruit en gaat er daarna over zitten grappen met z'n maten.

op zo'n manier lol hebben is gewoon triest en achterbaks en daar doen wij niet aan...
 
Jullie niet, die uitsmijters wel. 8)
nu ben ik vast een muts..
maarre waar staat de knijperlijpheid voor?
en sinds wanneer hebben wasknijpers andere doeleinden dan het op hangen van de was??
 
tsjaaaaaaah.... waar staat knijperlijpheid voor !!! deze wasknijpers hebben geen doeleinde ze staan alleen symbool voor iets wat met een nuchtere geest niet te begrijpen is !!! misschien dat je het beter begrijpt als je de kleppie parade bezocht hebt !! verwijderd kijk hier maar ff !!
tja.. veel knijpers..
maar wat mij betrefd konden het ook paperclips zijn :P
T zou kunnen maar je ken er beter tussen uitknijpen dan er tussen uitpaperclippen.;)

Snap je?
laatste aanpassing
geen paperclip die worden tog niet in op feesten hahaha
wat er ook gebeurt altijd blijven knijperen....
de mensen die tegen de knijperlijpheide is wat doen jullie hier op profiel dan ga spelen of zo ppppffffff


Groeten aan iedereen die wel respect heeft voor knijpers...
laatste aanpassing
 
bla blabla blablablaaaaa zondag 09:27 uit me knijpert !
laatste aanpassing
 
knijperlijpe raarheid tot de schijt ons dood! knijper gaat mee me graf in, kunnen we daar weer verder knijperen:D ;P :D
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Ze verzinnen wat :vaag:
 
Foto's van de KleppieParade Numansdorp Beter Kom Je Niet versie Staan Op Mijn Profiel

Gegroet kip
ja en jij ben gewoon jaloers

Laten we het daarop houden :)
 
Uitspraak van nano.strike op maandag 4 juli 2005 om 17:35:
Laten we het daarop houden

meld alleen iets als het niet afzeikend is tegen over ons en anders OPPLEUREN
 
Er is gewoon een nieuwe rage, knikkeren is uit, en knijperen is in :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 22:09:
knikkeren is uit, en knijperen is in

hahaha kk VET :p
heb ff die foto's zitten kijken, maar da's net carnaval!! :D

Waar staat de knijper voor dan? of is het gewoon voor de leuk?
 
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 4 juli 2005 om 22:12:
Waar staat de knijper voor dan? of is het gewoon voor de leuk?

knijper staat voor lijp doen !!!

nee het is gewoon leuk :D :D :D en op een feest vinden de mensen het ook prachtig :p haha
en op een feest vinden de mensen het ook prachtig

Hier op pf ook :P
Knijperlijpheid is een goeie zaak :respect:
 
mag wel zeggen: briljante foto's :p
 
Uitspraak van STZ op maandag 4 juli 2005 om 23:05:
Hier op pf ook
Knijperlijpheid is een goeie zaak

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 05:06:
mag wel zeggen: briljante foto's

echt kk vet commentaar van mensen :D keertje geen zeik lijers :D:D:D

:respect:
 


gemaakt door rietjes brillen bouwer K.A.L.E.

WIJ ZIJN GEEN MIETJES WIJ DRAGEN BRILLEN VAN RIETJES
 
Geweldig toch !!! one big happie knetter familie !!! ghehe
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 18:15:
Geweldig toch !!! one big happie knetter familie !!! ghehe

precies 1 grote familie en de familie word steeds maar groter en groter en groter :p
 
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 20:29:
precies 1 grote familie en de familie word steeds maar groter en groter en groter

http://www.curvycash.net/galleries/nnd20/naughtynextdoor236.jpg

Welk familielid is dit?
Ze is inderdaad behoohluk groot :p
laatste aanpassing
Nu begrijp ik waarom buitenstaanders denken dat alle Hardcore liefhebbers ongelovelijk STUPID zijn...

Vind jezelf maar vooral erg grappig leuk en stoer, ik vind dat je vooral voor lul staat als je je op die leeftijd met zulke dingen bezighoud in het openbaar :s
 
Uitspraak van Satanica op vrijdag 8 juli 2005 om 01:30:
Nu begrijp ik waarom buitenstaanders denken dat alle Hardcore liefhebbers ongelovelijk STUPID zijn...

Vind jezelf maar vooral erg grappig leuk en stoer, ik vind dat je vooral voor lul staat als je je op die leeftijd met zulke dingen bezighoud in het openbaar

hahahaha niet iedereen is zo volwassen als jouw
 
maar wat hebben wij met buitenstaanders te maken dan ??? juist HELEMAAL NIKS.. wij zijn de hardcore liefhebbers met humor !! als je dat niet kan waarderen jammer dan... !
de kleppie parade goes on !! en hoe !!
 
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op vrijdag 8 juli 2005 om 20:10:
jojo waar zijn de tepelknijpers dan

in je nacht kastje :S
 
Een maat van me had op Hardcore United een rietjesbril van Kale en sindsdien lach ik me helemaal krom om die brillen en knijpers, het is gewoon supergoede humor en zorgt gewoon voor een beetje verbroedering.
Het is een superidee en steun ze er ook volledig in ...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 15:02:
Een maat van me had op Hardcore United een rietjesbril van Kale en sindsdien lach ik me helemaal krom om die brillen en knijpers, het is gewoon supergoede humor en zorgt gewoon voor een beetje verbroedering.
Het is een superidee en steun ze er ook volledig in ...

ja dat klopt die maat van je had de verjaardag van zijn leven :D en het is hem gegund bedankt voor je steun ik zou zeggen doe lekker mee en het brengt inderdaad verbroedering je leert steeds maar meer nieuwe mensen kennen en ook mensen die uit het niets ook ineens knijpers bij zich hebben dat is gewoon vet !!! ik zie je vast wel keertje verschijnen op feestje in iedergeval zijn kale ik en de rest er dit weekend ook weer bij op hellbound en op coreconnexion gegroet
 
Ik vind het helemaal geweldig hahaha...!!
Die brillen al helemaal:P
Heb ook wel lijpe foto's maar niet met een knijper of bril;P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 19:30:
Heb ook wel lijpe foto's maar niet met een knijper of bril

word het tog eens tijd dat je met ons mee op foto gaat :p
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 20:25:
word het tog eens tijd dat je met ons mee op foto gaat

hahahaha is goed hoor:P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 20:34:
hahahaha is goed hoor

wanneer ga je naar een feest dan ?? gegroet :p kip
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 17:34:
Wie weet zet ik wel een rage en loopt iedereen dadelijk met een knijper rond op feesten.
Zet die knijper maar op je balzak

Dat is dus al zo :/