| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
Dat jij dit doet wilt niet zeggen dat anderen dit ook doen
Sommige mensen gebruiken geen drugs en worden een keer moe...
Vaak ben je afhankelijk van anderen op zo'n feest
Noem maar op!!
Sommige mensen gebruiken geen drugs en worden een keer moe...
Vaak ben je afhankelijk van anderen op zo'n feest
Noem maar op!!
En soms zul je een keer langer blijven voor anderen en een andere keer ga je wat eerder naar huis omdat je dus met een groep bent en niet iedereen het zelfde wil.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 19:00:ik weet niet hoe je t voor elkaar hebt gekregen, maar ik had me voorgenomen vanaf 7 uur een Groot Defqon-topic toe te laten... alsof je de klok er op gelijk had gezet hahaha
dus gefeliciteerd he? jij hebt m!
DSW
Maar goed, hoe was t nou?
heb jij het even mooi voor mekaar
Uitspraak van The Emporor op zaterdag 18 juni 2005 om 23:40:fucking hell wat een teringgoed feest was dit!
nu ga ik douchen om al dat zand uit alle hoeken en gaten te halen
dat heb ik al gedaan oh wat vies haha en nu is ik lekker schoon
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 23:40:dat heb ik al gedaan oh wat vies haha en nu is ik lekker schoon
die bagger die uit je neus komt na zo'n dag
echt goor man!
Het was GE-WEL-DIG 
Wat een dag
mss iets te warm maar mij hoor je niet klagen
heb genoten de hele dag door 
Wat een dag
Ik ben ook al weer ff terug..
de dag begon al vroeg rond 'n uur of 8, opgestaan, naar het station en om 11 uur precies aan de poort in Almere..
we waren bang dat het rellen zou worden met die 30 miljoen valse kaarten maar het viel volgens mij reuze mee, wij konden in ieder geval zo doorlopen bij kaartcontrole (die overigens wel streng was zoals bekend) en fouillering.
Daarna maar even alle tenten gechecked en uiteindelijk ergens buiten de black in het zonnetje gaan staan (het was echt te warm in de tenten). Zo hebben we de hele dag doorgebracht, buiten in de zon aan het water vooral
en er was overal wel een beetje plek om te dansen, wat trouwens niet veel mensen (incl. ikzelf) deden want het was gewoon te warm!! wat dat betreft had het een paar graden koeler gemogen maar ja daar gaan we maar niet over zeiken want het was gewoon prachtig weer 
Om half 10 zijn we naar huis gegaan, na ruim 10 uur in de zon doorgebracht te hebben met de nodige biertjes, dan voel je m wel zitten

de dag begon al vroeg rond 'n uur of 8, opgestaan, naar het station en om 11 uur precies aan de poort in Almere..
we waren bang dat het rellen zou worden met die 30 miljoen valse kaarten maar het viel volgens mij reuze mee, wij konden in ieder geval zo doorlopen bij kaartcontrole (die overigens wel streng was zoals bekend) en fouillering.
Daarna maar even alle tenten gechecked en uiteindelijk ergens buiten de black in het zonnetje gaan staan (het was echt te warm in de tenten). Zo hebben we de hele dag doorgebracht, buiten in de zon aan het water vooral
Om half 10 zijn we naar huis gegaan, na ruim 10 uur in de zon doorgebracht te hebben met de nodige biertjes, dan voel je m wel zitten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 20:48:de teering wat een drukte!
Achteraf ben ik blij dat ik toch moest werken vandaag en het voor mij niet doorging!
Volgende week Impulz en week erna Awake
heb er geen andere woorden voor
en dit soort feestjes trekt mij al helemaal niet meer
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 00:33:Op naar volgende week he moongirl83
zkrrr woeiii
wat ik nog wel wil zeggen over defqon... ik hoorde dat vorig jaar ook zulke lange rijen waren... wel jammer dat ze daar nu geen oplossing voor gevonden hebben
Uitspraak van The ultimatE op zondag 19 juni 2005 om 01:02:toen ik om een uur of 10 me laatste 20 muntjes wilde geven bij de black tent kwam je me niet echt meer zo vrolijk over
Whahaha maar toen was ik gewoon op
in een woord: super! kun je je beter weer wensen?
gelukkig niet verbrand (denk ik) omdat ik veel in de tenten gestaan heb mooie zonsondergang ook 
bijna alle areas wel even een tijdje gestaan... dj's gezien als donkey rollers (SUPER!), oscar mulero (goed!), buzz fuzz (vond ik beetje tegenvallen, maar kon ook aan mezelf liggen omdat ik er niet echt in kwam), nosferatu (lekker hakkuh in de pep-sauna
), ruthless & vorwerk (erg lekkere set, erg mooie stage ook), rude awakening (mijn held van de dag) en het laatste beetje van technoboy (bijkomen van rude awakening
)
diverse muziek smaak? jup!
kunnen de mensen die vorig jaar zijn geweest misschien iets zeggen over hoe het dit jaar was vergeleken vorig jaar?
bijna alle areas wel even een tijdje gestaan... dj's gezien als donkey rollers (SUPER!), oscar mulero (goed!), buzz fuzz (vond ik beetje tegenvallen, maar kon ook aan mezelf liggen omdat ik er niet echt in kwam), nosferatu (lekker hakkuh in de pep-sauna
diverse muziek smaak? jup!
kunnen de mensen die vorig jaar zijn geweest misschien iets zeggen over hoe het dit jaar was vergeleken vorig jaar?
Uitspraak van The ultimatE op zondag 19 juni 2005 om 01:14:ik niet.. maar moest die kut trein al gaan halen. anders reed ie niet meer zo laat tot dit kut gat
Whehe das wel minder ja
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 19 juni 2005 om 01:17:Oja de vrouwen waren uitermate schaars gekleed
Alleen sommige mensen

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)