| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
Ziet er wel erg gaaf / groot uit !
Wat is de lol dan nog als je niet eens kan dansen, daarvoor ga je toch.
Maar dat weet je eik toch van te voren al op zulke feesten, dat dat toch niet gaat lukken.
Damn... geef mij maar de (betere) kleinere feestjes.. stuk relaxter
net als Q-base 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 21:24:ik heb "ergens" gehoord dat er aanmerkelijk meer mensen met valse kaarten waren dan de 500 die in de krant stonden, maar ze de rest gewoon hebben doorgelaten om rellen te voorkomen
tsja ...
geld geld geld bla bla bla.....
hier ff de feiten:
het was niet TE druk... dat alle kuddedieren zich op 2 hartstijl plekken plaatsten om voor de zooooveelste keer dezelfde soort deuntjes en geluidjes te horen als al die andere hartstijl feestjes is niet de schuld van Q maar het gevolg van kuddegedrag onder de eentonige hartstijl-jeugd....
Het weer was echt vet warm waardoor het voor vele in de diverse tenten gewoon TE warm was om helemaal los te gaan...Maar het zonnetje zorgde voor het echte festival gevoel: chillen in de zon met je favo muziek op de achtergrond
verder heeft Q bijna alles perfect verzorgt. van de verkoop van sun-lotion, via het keiharde geluid van black, tot de geweldige decoraties en podia.
conclusie: je betaald er goed voor, maar je krijgt er ook echt wat voor terug! (als je tenminste niet als een kuddedier denkt)
voor Q-dance
hier ff de feiten:
het was niet TE druk... dat alle kuddedieren zich op 2 hartstijl plekken plaatsten om voor de zooooveelste keer dezelfde soort deuntjes en geluidjes te horen als al die andere hartstijl feestjes is niet de schuld van Q maar het gevolg van kuddegedrag onder de eentonige hartstijl-jeugd....
Het weer was echt vet warm waardoor het voor vele in de diverse tenten gewoon TE warm was om helemaal los te gaan...Maar het zonnetje zorgde voor het echte festival gevoel: chillen in de zon met je favo muziek op de achtergrond
verder heeft Q bijna alles perfect verzorgt. van de verkoop van sun-lotion, via het keiharde geluid van black, tot de geweldige decoraties en podia.
conclusie: je betaald er goed voor, maar je krijgt er ook echt wat voor terug! (als je tenminste niet als een kuddedier denkt)
laatste aanpassing
En dan zo vroeg alweer thuis? 
Net thuis.
Het was een supergaaf feest! In alle tenten werd geweldig gedraaid. In de tenten was het meestal veel te warm om te dansen. Een minpunt vond ik de eettentjes. Het duurde belachelijk lang voordat je aan de beurt was en halverwege de dag was het fruit al op.
Wij zijn alweer thuis omdat ik ontzettend last heb van mijn bekken en van dat ploegen door het zand werd het er niet beter op
.
Het was een supergaaf feest! In alle tenten werd geweldig gedraaid. In de tenten was het meestal veel te warm om te dansen. Een minpunt vond ik de eettentjes. Het duurde belachelijk lang voordat je aan de beurt was en halverwege de dag was het fruit al op.
Wij zijn alweer thuis omdat ik ontzettend last heb van mijn bekken en van dat ploegen door het zand werd het er niet beter op
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 21:38:Ik heb maar 1 minpuntje, als je iets wou eten duurde het wel een uur voordat je aan de beurt was
dat had ik ook totdat iemand na 3 kwartier zei moet ik het ff bestellen voor je haha
Voor de gasten die geweest zijn en nu achter partyflock zitten: Waarom zijn jullie al weg? Het gaat toch tot 11 uur door?!??!??!!
ik moest me aanpassen wou datik langer kon blijven maar was al blij dat ik werd opgehaald en thuis werd gebracht
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 21:46:dat had ik ook totdat iemand na 3 kwartier zei moet ik het ff bestellen voor je haha
Kijk das nou mazzel hebben
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 21:47:Kijk das nou mazzel hebben
zeg dat wel kei lief gewoon ook dat hij het zelf aanbood
Ik ben weer trug van defqon 
Was echt gaaf
en volgend jaar weer!
Maar kmoest eerder weg omdak vanacht om half4 het vliegtuig moet hebben naar Barcelona
voor 2daagjes..
Mja wak nu nog mis haal ik volgend jaar wel weer in(als het dan weer is
Mja voor mij is defqon een geslaagd feest!
En Stanny ut Was Super
Was echt gaaf
Maar kmoest eerder weg omdak vanacht om half4 het vliegtuig moet hebben naar Barcelona
Mja wak nu nog mis haal ik volgend jaar wel weer in(als het dan weer is
Mja voor mij is defqon een geslaagd feest!
En Stanny ut Was Super
laatste aanpassing
duhuh verantwoorden?
ik ben vorig jaar ook geweest en toen bleven we echt wel tot het einde, we blijven altijd tot het einde , helemaal als het overdag is.
niemand hoeft zich tegenover mij te verantwoorden hoor maar ik snap gewoon niet dat mensen als ze een kaartje voor die prijs hebben gekocht dan al zoveel uur voor het einde weggaan, that's all
ik ben vorig jaar ook geweest en toen bleven we echt wel tot het einde, we blijven altijd tot het einde , helemaal als het overdag is.
niemand hoeft zich tegenover mij te verantwoorden hoor maar ik snap gewoon niet dat mensen als ze een kaartje voor die prijs hebben gekocht dan al zoveel uur voor het einde weggaan, that's all
laatste aanpassing
duhuh verantwoorden?
Dat jij dit doet wilt niet zeggen dat anderen dit ook doen
Sommige mensen gebruiken geen drugs en worden een keer moe...
Vaak ben je afhankelijk van anderen op zo'n feest
Noem maar op!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juni 2005 om 22:33:Dat jij dit doet wilt niet zeggen dat anderen dit ook doen
Sommige mensen gebruiken geen drugs en worden een keer moe...
Vaak ben je afhankelijk van anderen op zo'n feest
Noem maar op!!
gelijk heb je meis
en toch proberen we samen eruit tekomen toch