Volgens voetbalweekblad Voetbal international heeft Salomon Kalou zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. Een overstap naar een buitenlandse club heeft hij na het afwijzen van een versnelde naturalisatie voorlopig afgehouden. Feyenoord zou Kalou echter nooit naar PSV willen laten vertrekken, aldus het blad. Als dat niet gebeurt, zou Kalou zijn contract tot 2007 bij Feyenoord willen uitdienen en dan transfervrij vertrekken.
Kalou wil prijzen pakken en bij Feyenoord lukt dat niet.
Groot gelijk heeft ie dat ie dan naar PSV wil
Vooralsnog geloof ik er nix van en ik denk ook dat het helemaal niet zal gaan gebeuren
Groot gelijk heeft ie dat ie dan naar PSV wil
Vooralsnog geloof ik er nix van en ik denk ook dat het helemaal niet zal gaan gebeuren
ja maar dat snapt die kale voorzitter van Feyenoord niet!
ik zie Kalou graag bij PSV voetballen
ik zie Kalou graag bij PSV voetballen
Vanuit het oogpunt van kalou is het inderdaad wel slim. In Nederland blijven spelen voor je paspoort en verhuizen naar de club die komend seizoen weer prijzen kan gaan pakken.
Feyenoord zou met wat geluk maybe in de beker nog iets kunnen doen, in de competitie en in europa zie ik ze weinig uitrichten.
Toch zie ik hem nooit naar PSV gaan omdat ie A: veels te duur is, moet natuurlijk minimaal 10 miljoen kosten en B: wil Feyenoord een ander team in NL niet versterken.
PSV kan het geld beter gebruiken om die 2 argentijnse talenten en die nieuwe PARK van zuidkorea -20 te halen. Daar heb je financieel op de lange termijn meer aan en ook voor de breedte van de selectie zou dat top zijn.
Hoe dan ook heb ik alle vertrouwen in het vakmanschap van Hiddink en de rest van de scouts en staf.
ps: zou je Kalou voor 6 miljoen of minder kunnen halen dan moet je dat natuurlijk gelijk doen, maar die kans is niet aanwezig lijkt me!!
Feyenoord zou met wat geluk maybe in de beker nog iets kunnen doen, in de competitie en in europa zie ik ze weinig uitrichten.
Toch zie ik hem nooit naar PSV gaan omdat ie A: veels te duur is, moet natuurlijk minimaal 10 miljoen kosten en B: wil Feyenoord een ander team in NL niet versterken.
PSV kan het geld beter gebruiken om die 2 argentijnse talenten en die nieuwe PARK van zuidkorea -20 te halen. Daar heb je financieel op de lange termijn meer aan en ook voor de breedte van de selectie zou dat top zijn.
Hoe dan ook heb ik alle vertrouwen in het vakmanschap van Hiddink en de rest van de scouts en staf.
ps: zou je Kalou voor 6 miljoen of minder kunnen halen dan moet je dat natuurlijk gelijk doen, maar die kans is niet aanwezig lijkt me!!
Laat Park maar lekker gaan voor minimaal 8 a 10 miljoen, die gaat het daar toch nie maken denk ik. Draait nu goed in de vriendengroep van PSV met het vertrouwen van Hiddink, bij een engelse topclub als Man U. of Chelsea krijg je dat vertrouwen niet en dat hebben spelers als park en bijv. ook een Kezman nodig.
Duur verkopen, dan flopt ie daar en dan over 1 a 2 seizoenen (als ie weer terug wil naar de club waar ie wel presteerde en plezier had) voor miljoentje of 1,5 a 2 weer terugkopen.
ideaal lijkt me!
Duur verkopen, dan flopt ie daar en dan over 1 a 2 seizoenen (als ie weer terug wil naar de club waar ie wel presteerde en plezier had) voor miljoentje of 1,5 a 2 weer terugkopen.
ideaal lijkt me!
laatste aanpassing
dit smaakte inderdaad naar meer.. eerst maar eens zien of ze de eerste ronde overleven, daarna gewoon weer wedstrijd per wedstrijd bekijken..
vertrek van Park is wel op te vangen denk ik, zie graag vonlanthen schitteren.
ben toch wel bang dat ie het nooit gaat doen voor PSV en dan over een paar jaar ergens de sterren van de hemel staat te spelen
zoals een gudjohnson...
vertrek van Park is wel op te vangen denk ik, zie graag vonlanthen schitteren.
ben toch wel bang dat ie het nooit gaat doen voor PSV en dan over een paar jaar ergens de sterren van de hemel staat te spelen
Laat Park maar lekker gaan voor minimaal 8 a 10 miljoen,
Die bedragen heb ik gek genoeg nog nergens gelezen, wel 3 miljoen pond of 5 miljoen euro ofzo, maar das naar mijn mening toch te weinig voor zo'n speler in ons team.
Maar die andere Park mag van mij ook wel komen.
De ene Park (Ji-Sung) gaat en de andere Park (Chu-Young) komt waarschijnlijk
Uitspraak van DJ Masterminder op woensdag 22 juni 2005 om 16:03:Park (Chu-Young)
Is dat dieene die nu op 't WK tot 20 speelt??
want dat schijnt een enorm talent te zijn, beter dan Ji-Sung, dus zou wel een goeie aankoop zijn lijkt me
2 Dexter's Lab-Yep! dat is die Park

De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius.
NIET THEO
dan maar geen kalou!!!
NIET THEO
dan maar geen kalou!!!
'PSV wil Lucius ruilen met Salomon Kalou'
29/6/2005 9 :04
Feyenoord staat open voor een vertrek van Salomon Kalou. De Rotterdammers slagen er niet in om de Ivoriaan zijn contract te laten verlengen, waardoor zij bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen. PSV zou een ruil met Theo Lucius hebben voorgesteld.
Volgens De Telegraaf informeerde Feyenoord afgelopen seizoen nog naar Lucius, die toen nog niet weg mocht bij de Eindhovense club. Maar technisch directeur Guus Hiddink zou nu bereid zijn de tweevoudig international te betrekken in een ruil met Kalou. Daarbij zou PSV nog een transfersom moeten overmaken. Zowel Lucius als Kalou zou open staan voor een transfer.
Kalou staat nog tot de zomer van 2007 onder contact bij Feyenoord, maar ondanks verwoede pogingen van de clubleiding weigert de negentienjarige aanvaller zijn verbintenis te verlengen. Wel heeft hij te kennen gegeven dat hij komend seizoen in Nederland wil blijven voetballen, waardoor een vertrek naar PSV waarschijnlijker is dan een transfer naar Valencia.
29/6/2005 9 :04
Feyenoord staat open voor een vertrek van Salomon Kalou. De Rotterdammers slagen er niet in om de Ivoriaan zijn contract te laten verlengen, waardoor zij bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen. PSV zou een ruil met Theo Lucius hebben voorgesteld.
Volgens De Telegraaf informeerde Feyenoord afgelopen seizoen nog naar Lucius, die toen nog niet weg mocht bij de Eindhovense club. Maar technisch directeur Guus Hiddink zou nu bereid zijn de tweevoudig international te betrekken in een ruil met Kalou. Daarbij zou PSV nog een transfersom moeten overmaken. Zowel Lucius als Kalou zou open staan voor een transfer.
Kalou staat nog tot de zomer van 2007 onder contact bij Feyenoord, maar ondanks verwoede pogingen van de clubleiding weigert de negentienjarige aanvaller zijn verbintenis te verlengen. Wel heeft hij te kennen gegeven dat hij komend seizoen in Nederland wil blijven voetballen, waardoor een vertrek naar PSV waarschijnlijker is dan een transfer naar Valencia.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 09:09:Kan theo mooi zijn vuurwerkhandel weer oppakken als hij naar feye gaat
Whehehehehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 09:48:Ik geloof trouwens ook niet dat theo wil gaan naar feyenoord!!
waarom niet? club past bij zijn speelstijl, en bij feyenoord zal ie waarschijnlijk wel een basisplaats krijgen...
Als ze theo laten gaan zijn ze echt niet goed wijs...
halloo je gaat toch niet zo'n kut feyenoorder halen en dan een ras echte psv'er laten vertrekken
en ALS theo al wil, wat ik me niet kan voorstellen moet het nog maar allemaal rond komen want die transfer van Simons is ook nog steeds niet rond....
halloo je gaat toch niet zo'n kut feyenoorder halen en dan een ras echte psv'er laten vertrekken
en ALS theo al wil, wat ik me niet kan voorstellen moet het nog maar allemaal rond komen want die transfer van Simons is ook nog steeds niet rond....
echte psv-er kut feyenoorder 
wat boeit dat nu allemaal?
Lucius is RESERVE speler bij pisvee, en kan bij feyenoord wekelijks in de basis spelen (dus TUURLIJK wil hij dat!). EN psv krijgt daar een toptalent voor terug die weleens tot een hele grote speler uit kan groeien. Hebben ze meteen een vervanger voor park. Daar gaat het om
wat boeit dat nu allemaal?
Lucius is RESERVE speler bij pisvee, en kan bij feyenoord wekelijks in de basis spelen (dus TUURLIJK wil hij dat!). EN psv krijgt daar een toptalent voor terug die weleens tot een hele grote speler uit kan groeien. Hebben ze meteen een vervanger voor park. Daar gaat het om
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 09:49:waarom niet? club past bij zijn speelstijl, en bij feyenoord zal ie waarschijnlijk wel een basisplaats krijgen...
Theo is een ras psv-er!!! Die gaat niet naar feyenoord!
Tuurlijk hebben ze aan Kalou een goeie vervanger voor Park maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat het waarschijnlijk toch niet rond komt die trasfer...

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)