Partyflock

Forumonderwerp · 785849

Volgens voetbalweekblad Voetbal international heeft Salomon Kalou zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. Een overstap naar een buitenlandse club heeft hij na het afwijzen van een versnelde naturalisatie voorlopig afgehouden. Feyenoord zou Kalou echter nooit naar PSV willen laten vertrekken, aldus het blad. Als dat niet gebeurt, zou Kalou zijn contract tot 2007 bij Feyenoord willen uitdienen en dan transfervrij vertrekken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 18:56:
neem nou een madurodam of babbel.. die werden keer op keer voor gek gezet(wk onder de 20) laatste aanpassing 15 juli 2005 18:58

feit is dat feyenoord beiden spelers heel graag zou willen je kunt wel lullen dat je die domme ajaxcieden niet wilt maar dan lul je ook maar uit je nek
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:06:
sneyder dan met z'n vingertje hij heeft schijt aan die hele club uit 020
alleen bood hij maar snel zijn excuus aan.. want hij weet ook dat ie het daarmee moet doen(voor de rest van z'n loopbaan)
of denk je werkelijk dat maar één club intresse heeft in dat kneusje? laatste aanpassing 15 juli 2005 19:07

haha jaloers jongen als feyenoord sneyder had dan was het je held geweest

feit is dat Feyenoord beiden spelers heel graag zou willen je kunt wel lullen dat je die domme #j#xcieden niet wilt maar dan lul je ook maar uit je nek

ga spelen kleuter :gaap:

haha jaloers jongen als Feyenoord sneyder had dan was het je held geweest

hoe ken je nou een held zijn als je 1.20 hoog bent :S

oohh helemaal vergeten.. bij deze ben je genomineerd voor "de sukkel van de week" :yes:

ik geef kalou groot gelijk, feyenoord middenmoot dit jaar
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 juli 2005 om 20:46:
ik geef kalou groot gelijk, feyenoord middenmoot dit jaar

Idd.. en volgend jaar nacompetitie... En over tien jaar zijn ze gewoon een hoofdklasse zondag team met een te groot stadion..

P.S. Eigenlijk ben ik niet echt een feyenoord hater. Maar irritante naieve personen als :respect: B) Legend :respect: B) doen mij altijd weer hopen op een miserabel jaar voor Feyenoord
laatste aanpassing
haha :D

Zou alle haat tegen Feyenoord in NL komen door de heer Legend die vooral denkt dat het door zijn eigen kwaliteiten komt dat hij zo beroemd is?
Ik denk dat iedereen die Feyenoord GEEN warm hart toedraagt, dit doet vanwege ms. Legend...

B)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:27:
oohh helemaal vergeten.. bij deze ben je genomineerd voor "de sukkel van de week"

heb je je zelf als eens bekeken legend

8)

heb je je zelf als eens bekeken legend

:yes:
maar heerlijk weer al die drukte op mij :lief: (k)

het is slechts een kwestie van tijd

en dan komt hij hoor...KALOU!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:27:
oohh helemaal vergeten.. bij deze ben je genomineerd voor "de sukkel van de week"

dank u weer een prijs erbij in mijn toch al imposante prijzenkast :D

je heb nog niet gewonnen hoor(genomineerd) ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 11:09:
je heb nog niet gewonnen hoor(genomineerd)

GVD ach ja er is een plekje vrij gemaakt voor die grote beker (want die zul je hopelijk wel hebben)
maar hoe zijn de kansen voor mij ben ik favoriet ?