Partyflock

Forumonderwerp · 785849

Volgens voetbalweekblad Voetbal international heeft Salomon Kalou zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. Een overstap naar een buitenlandse club heeft hij na het afwijzen van een versnelde naturalisatie voorlopig afgehouden. Feyenoord zou Kalou echter nooit naar PSV willen laten vertrekken, aldus het blad. Als dat niet gebeurt, zou Kalou zijn contract tot 2007 bij Feyenoord willen uitdienen en dan transfervrij vertrekken.

psv heeft goed gespeeld vorig jaar idd, maar nu hebben ze toch heel wat ingeleverd nu bommelemans, ooijer, park, vogel en mbe lee en alex weg zijn.

ik stond al versteld hoe ze vorig jaar speelde maar ik geloof niet dat ze die lijn door kunnen zetten.

en Ajax kan eenheel frisse start maken na de wanvertoningen van vorig seizoen. we beginnen gelukkig zonder die koeman aant roer en we hebben nu een groep die in potentie weer de beste van nederland is. het kan gewoon niet meer misgaan!

ik heb er ook alle vertrouwen in ;)
laat hem maar gaan hij is feyenoord niet waard!!
Gewoon verkopen die kut Kalou en Landzaad halen. Dat is een speler die veel belangrijker zal zijn voor het totale team.

Onbetaalbaar :d
Nah, als je voor Kalou 14 miljoen vangt, is die 4 a 5 miljoen voor Landzaat toch wel te doen lijkt me!

Uitspraak van Biggie-r op vrijdag 15 juli 2005 om 13:20:
laat hem maar gaan hij is feyenoord niet waard!!

lol
Ondankbare hond......
Hoezo ondankbare hond? Hij snapt gewoon dat je bij PSV wel toekomst heb, en bij Feyenoord niet.

Zelfs verdonk is het er mee eens, dat je bij feyenoord toch niet echt van toegevoegde waarde bent om nederlander te worden.

Als hij bij PSV de halve finale championsleague had gespeeld, had hij toch nog wel een boel meer kans gehad om geneutraliseerd te worden.

Die jongen is gewoon een stuk slimmer dan de gemiddelde feyenoorder en denkt aan zijn leven/toekomst en dat van zijn familie.
laatste aanpassing

ondankbare hond :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 14:39:
ondankbare hond :yes:

idd :/

hoop dat verdonk hem uitzet :yes:

jullie mogen hem dankbaar zijn dat ie nog es geld in het laadje brengt zodat feyenoord mss es een fatsoenlijke speler kan aantrekken

altijd pijnlijk als je eige spelers de realiteit zien, idd...
Volgens mij zijn de echte ondankbare personen bij feyenoord de supporters aangezien ze niet kunnen snappen dat spelers niet voor altijd bij feyenoord willen blijven aangezien feyenoord allang geen top meer is.

Uitspraak van Damien op vrijdag 15 juli 2005 om 14:43:
aangezien feyenoord allang geen top meer is.

nee ze staan 12e :/
Uitspraak van Damien op vrijdag 15 juli 2005 om 14:38:
Als hij bij PSV de halve finale championsleague had gespeeld, had hij toch nog wel een boel meer kans gehad om geneutraliseerd te worden.

Goeie grap zeg ! :no:
Waarschijnlijk lacht kalou er net zo hard om als mij. Het is toch wel duidelijk wat kalou wil? Nederlander worden, en dat bereik je alleen door van uitzonderlijke waarde te zijn, en HIJ denkt dus dat bij feyenoord niet te bereiken.

zeg in godsnaam niks meer als je toch onzin lult

Uitspraak van Damien op vrijdag 15 juli 2005 om 14:47:
Waarschijnlijk lacht kalou er net zo hard om als mij. Het is toch wel duidelijk wat kalou wil? Nederlander worden, en dat bereik je alleen door van uitzonderlijke waarde te zijn, en HIJ denkt dus dat bij feyenoord niet te bereiken.

De waarheid is hard, keihard :d
Anders ga je het even aan kalou zelf vragen waarom hij zo graag weg wil bij feyenoord
Uitspraak van Damien op vrijdag 15 juli 2005 om 14:53:
Anders ga je het even aan kalou zelf vragen waarom hij zo graag weg wil bij feyenoord

Heb je vast zelf ook gedaan :jaja:
Tuurlijk, maar het ligt er wel heel erg dik bovenop, dus hij vond het ook al raar dat ik nog om bevestiging kwam vragen.

sukkeltje :gaap:

Tja Carlo, feit is wel dat Kalou niet zomaar ineens weg wil. :d

ze laten em toch niet gaan :no:

Money, money, money

voor die money wat die boertjes willen geven.. kennen ze em beter nog 2 jaar behouden :yes:
what the fuck.. als ie dan transfervrij wegloopt :yes:
Nou Kalou kom maar naar PSV
Is beter als die strontclub uit R'dam

Laten wegrotten op de tribune :yes:
Zoals ik al zei, ondankbare hond......

Feyenoord haalt hem niet uit een Bananen-republiek om hem 1 jaartje in Feyenoord 1 te laten ballen om dan vervolgens de overstap naar de concurrent te maken.....
laatste aanpassing

maarja.. van mij mag ie oppleuren naar die boertjes(na die uitspraken van em)
maar wel pas na de opendag dan :devil:
hoop dat verdonk em daarna uitzet :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 10:16:
Ik stuur er soms ook wel eens een op, maar wil me maar niet lukken er bij te staan

haha ik sta er nu eens bij :p

http://www.vi.nl/vi/show/id=141706/sc=4af4d7

:D
Kalou forceert vertrek: 'Het is beter dat ik ga'

15/7/2005 9 :04

Salomon Kalou probeert per direct een transfer naar PSV te forceren. Ondanks de zalvende woorden die hij onlangs voor de eerste training liet horen, laat de Ivoriaanse aanvaller nogmaals nadrukkelijk weten wat hij wil: 'Het is voor mij en de club het beste als we uit elkaar gaan.'
Zoals VI.nl al vaker berichtte, wil Kalou weg bij Feyenoord voor een avontuur bij PSV. Het was dan ook vreemd dat hij twee weken terug, vlak voor de eerste training van het nieuwe seizoen, verklaarde op de website van zijn club, dat hij niets zou weten van de interesse van PSV. Tegelijkertijd liet technisch directeur Mark Wotte weten dat de negentienjarige speler niet weg mocht en al helemaal niet naar de concurrentie, oftewel PSV.

Vrijdagochtend veegt Kalou die woorden zelf van tafel in een interview met het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord weet al lang wat ik wil, maar de leiding neemt me volgens mij niet serieus. Ze denken misschien dat ik een spel speel. Dat vind ik jammer, want ik wil correct zijn en bied een goeie oplossing aan: een transfer naar PSV. Dat is echt voor alle partijen het beste.'

Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en word je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'

'Dit is het moment om hogerop te gaan. Als Feyenoord me die kans niet gunt, heb ik een probleem. Ik zal de resterende jaren van mijn contract wel uitspelen, natuurlijk, ik blijf wel professional. Maar het plezier zal verdwijnen.'

'Ik heb liever dat we allemaal blij zijn. Ik, omdat ik naar PSV kan; Feyenoord, omdat het een goede transfersom voor me kan ontvangen. Als ik mijn contract uitdien, verdienen ze toch niks aan me, dat zullen ze toch niet willen?' En met een knipoog: 'Ik kan zó doorvliegen van China naar Zuid-Korea, waar PSV nu is.'

:D

verkopen en daarna allebei z'n benen breken.....

en uitzetten :yes:
ik dacht dat feyenoord zich ging versterken ipv uitverkoop houden :d
En als hij niet weggaat en volgend jaar de broodnodige goaltjes maakt voor feyenoord, staat iedereen opeens weer te juichen en dan is het zo'n goeie kerel

Uitspraak van FC Lacoste op vrijdag 15 juli 2005 om 18:13:
ik dacht dat feyenoord zich ging versterken ipv uitverkoop houden :d

:d
Wat hebbie nou aan spelers die toch niet voor je club willen spelen????????

Spelers die zich ook afvragen hoe hele volksstammen zo ge-inteelt zijn dat ze massaal naar de kuip blijven komen.......

:)

:)

je hebt ook van die spelertjes die willen wel weg :yes:
maar geen enkele club heeft interesse in zulk soort kneusjes :no:

neem nou een madurodam of babbel.. die werden keer op keer voor gek gezet(wk onder de 20) :yes:
laatste aanpassing
Misschien wel, maar hun zeggen het niet in het openbaar......en dat is wel een verschil ouwe!
laatste aanpassing

Misschien wel maar hun zeggen het niet in het openbaar......

sneyder dan met z'n vingertje :) hij heeft schijt aan die hele club uit 020 :yes:
alleen bood hij maar snel zijn excuus aan.. want hij weet ook dat ie het daarmee moet doen(voor de rest van z'n loopbaan) :yes:
of denk je werkelijk dat maar één club intresse heeft in dat kneusje? :D
laatste aanpassing
dat vingertje was naar koeman uiteraard..........

En misschien is er inderdaad niemand die hem wil kopen....maar dat vind ik ook prima......

Feitelijk is het gewoon niet tof om als supporter te horen dat een speler je eigen club niet goed genoeg vindt........En hogerop wil, maar dat altijd via een "moeilijke" breuk wil forceren...........
laatste aanpassing

Eigenlijk he..... is Kalou gewoon een realist :yes: 8)

zeg toch.. hij ken oppleuren naar die boertjes :yes:
verkopen.. benen breken en uitzetten :yes: