"underground"? dat is t nooit geweest hoor, pikkie
jawel hoor
wat vinden jullie nou van al dat geblaat van de overheid over dat de zogenaamde "lonsdale jongeren" en de gabbers "extreem rechts" zouden zijn...?
90% van diegene die er zo uitzien weten helemaal niet wat extreem-rechts inhoudt
een echte gabber haat iedereen die niet blank is en geen drugs gebruikt en geen lonsdale aanheb.
als je niet haat of geen drugs gebruikt of geen lonsdale hebt dan KAN je gewoon geen gabber zijn dan ben je een wanneB.
zo is het gewoon.
Mensen zoals jou die zulke dingen zeggen zijn pas kneuzen
we houden het wel gezellie he
gabber ben je van binnen het boeit geen fuck hoe je dr uit ziet, het gaat om de muziek en het feesten
dit is eigenlijk het meest zinnige wat je er van kunt zeggen ja..
onzin onzin inzin.
dat gevoel noem je dan maar anders je bent geen gabber op je gevoel zeg ik altijd maar.
want:een echte gabber gebruikt drugs en = extreem rechts.
o ja en hij moet lonsdale dragen.
anders kan je geen gabber zijn.
pogo is voor mietjes! hakkuh zal je!!!
Ach man dit ventje heeft 4 feesten meegemaakt,heeft alleen maar foto's van hem zelf in Lonsdale kleren en daarom gaat ie zo'n doelloos topic openen.
idd hardcore is extreem rechts
idd hardcore is extreem rechts[[quote element=message id=13281488]{element is niet toegankelijk}idd hardcore is extreem rechts
Hardcore muziek heeft uiteraard helemaal niets met racisme of discriminatie te maken.
Vanuit de hardcore scene is er juist een grote weerzin tegenover deze uitingen. Hardcore muziek en feesten staan voor vrijheid, unity, en het ultieme feestgevoel van feestgangers met verschillende nationaliteiten en uit verschillende lagen van de bevolking.
Hardcore draait maar om 1 ding en dat is met zijn allen 1 groot feest maken ...
kzal nog een poging doen om uit te leggen wat gabbers zijn:
gabbers zijn liefhebbers van oldschool en oude hardcore, die geen reet geven over hoe iemand er uit ziet en altijd in zijn voor een feestje (geen relpartij dus)
een echte gabber doet niet aan stampen maar hakt zich de hele nacht lang he-le-maal de tering! de enige reden dat ze drugs nemen is om langer door te kunnen gaan om zo lang mogelijk te kunnen genieten van de party
gabbers zijn dus geen londsdale figuren op kisten van 14 die zeggen dat ze gabber zijn omdat ze die blije troep van tegenwoordig luisteren en het ook nog eens luisteren omdat hun vrienden het luisteren.....
nou ik weet niet waneer jij voor het laatst op een gabberfeest ben geweest maar daar zie ik toch voor 90 % 14 jarige lonsdale mannetjes
Uitspraak van VON KASSEN op maandag 13 juni 2005 om 20:29:
nou ik weet niet waneer jij voor het laatst op een gabberfeest ben geweest maar daar zie ik toch voor 90 % 14 jarige lonsdale mannetjes
Want wat die vent natuurlijk niet wist joh, dat was dat er op die plek een gáátje in die muur zat. Ongeveer ter hoogte van z'n kop. En vanaf de andere kant van de muur kreeg hij dan precies door dat gaatje van een SS-er een nekschot.
Ik ben 17 jarig lonsdale meisje
Maar geen wazi hoor... kom er om lekker gek te doen
lonsdale maak ook niet uit dat hoort ook bij de generatie van nu jah toch alleen vind ik de muziek van nu niet echt meer wat temaken hebben met de eerste generatie van toen
Flikker toch op man met je ParkZicht en je EnergyHallen en je weet ik het wat allemaal, alsof dat vereisten zijn voor gabber zijn ofzo
Niet zoals vroeger, en daar kun jij met je 18 jaartjes niet over oordelen...
Nope, maar aangezien jij tegenwoordig ook maar op een bepaald soort feesten komt kun je niet oordelen over de feesten waar je niet komt. Je weet wel, ongezellige teringherrie feesten. En geloof mij, daar is de sfeer altijd supers!
Je klinkt echt als een opa, ik heb respect voor de ouwe generatie maar die lopen teveel te zeiken op tegenwoordig terwijl ze nog maar weinig naar "nieuwe" hc feessies gaan....
Inderdaad, ik durf te wedden dat Lacoste T-shirts veel lekkerder zitten nog als een Lonsdale shirt.
Wanneer ga je Lacoste dragen?
Bij de echte extreem rechts figuren zie je trouwens al tijden geen lonsdale meer. En in de hardcore scene is het ook op zijn retour.
Ik hoop echt dat de hardcore scene weer snel instort zodat de echte liefhebbers overblijven.
Ik hoop echt dat de hardcore scene weer snel instort zodat de echte liefhebbers overblijven.
Ik wil zowiezo niks te maken hebben met al die Lonsdale discussies en Racisme vind ik ook maar onzin.
Mensen helemaal van het pad, handen in de lucht en klappen, blije koppen, mensen helemaal zeiknat van het dansen, kleurrijke mensen, mooie meisjes.
wat ik vind is dat het hardcore gevoel in je zit en het maakt niet uit wat je draagt en hoe je er uitziet...
wat ik vind is dat het hardcore gevoel in je zit en het maakt niet uit wat je draagt en hoe je er uitziet...
Dat MOET gewoon het gevoel van vroeger geweest zijn, wat daar hing, dat kan gewoon niet anders. Dat zaaltje ook...té vet gewoon, lekker underground, niet te gelikt. Helemaal perfect. Jammer dat niet de hele scene uit zulk relaxt publiek bestaat!
Ja dat hoorde ik ook al een paar keer op de avond. Echt geweldig was dat ja!
Jammer dat ik die tijd niet heb mogen meemaken, maar ik weet één ding zeker; dit was het ultieme heersende gabbergevoel, mét de ultieme gabbercore.
tegewoordig lopen er 14 jarige mannetjes ja...
wat vinden jullie nou van al dat geblaat van de overheid over dat de zogenaamde "lonsdale jongeren" en de gabbers "extreem rechts" zouden zijn...?
Het zijn zeker wel vereisten om te weten wat het ECHTE gabbergevoel is.
ik ken 4 goeie platen van paul elstak..
de rest wat je zegt is (n)
maar hij zal wel niet snel genoeg zijn voor hem of zo!
Tering, die plaat was voor die tijd gewoon bizar hard.
Een van de eerste platen waar zo'n echte gabber kickdrum in zat, en die hi-hat die
Ik vraag me af of je Bald Terror - Rotterdam uberhaupt kent dan...
Nee...want wat is het gabbergevoel nou echt? Wat betekend het?
Ik noem het liever sociaal gedrag in het algemeen op een feest...zoals het hoort...hoeft niet per defenitie aan een naampje zoals gabbergevoel gekoppeld te zijn...
En je hoeft dus ook niet in parkzicht of energiehallen te zijn geweest om je eigen zo te gedragen...
Opvoeding kan een rol spelen...of met welke mensen je rondhangt...whatever...niet in welk jaartal je geboren bent of op welke feesten e.d je geweest bent...
Is dat zowieso niet een beetje tegenstrijdig met het gabbergevoel? Maakte toch geen hol uit allemaal? Gaat toch om het innerlijk...het gevoel...het gedrag wat je vertoond?
Een sociaal persoon...niet haatdragend...geweld verafschuwend en een compleet feexstbeest...
Op wat voor manier is dat anders dan dat zogeheten gabbergevoel wat je dan dus zogenaamd hebt enkel als je daar bent geweest?
Op andere feestjes die geen gabberfeestjes zijn kan de sfeer ook top zijn en de mensen sociaal? Word dat daar dan dus gabbergevoel genoemd of gewoon sociaal gedrag?
rotterdam dit, rotterdam dat..daar word ik niet goed van
T maakt me geen kut uit waar je vandaan komt, maar ga niet in iedere plaat ''rotterdam'' roepen daar heb ik zo'n pest hekel aan...zo van..wij zijn gaal heftug omdat we uit rotterdam komen buzz fuzz gaat toch ook niet in iedere
volgens mij echte gabbers waren toch uit de periode 92,tot 98 niet van nu
Echte Gabbers dragen GEEN SLondale Kleren
Net als die Clowns met kisten en broek opgerold wat een Sukkeltjes
Schaam je dat zulke mensen zich gabber (noemen,vinden)
Vroeger waren er gabbers (die droegen cker Geen Slonsdale) nou zijn er bijna alleen maar Sukkeltjes
ja maar dat doen ze zelf ook, ze noemen mensen met g-star enzo clubkut terwijl ze zich niet realiseren dat ik met mijn 17 jaartjes meer gabber ben dan zij ooit zullen zijn
gabbers bestaan gewoonb niet meer tis een uitgestorven ras klaar
echte gabbers lopen nu onderhand allemaal in normale kleren... (ook wel clubkutten genoemt)
en onderhand alle meelopers (vroeger ook wel ZWABBERS genoemt ) lopen tegenwoordig in lonsdale
hahahaha dat laaste heb je gelijk in maar zie mezelf toch ech nie als een clubkut
en ja, dat lonsdale, das politiek en puberaal gezeik, wie dat aantrekt, trekt t niet aan omdat t mooi is... je wilt r gewoon bij horen...
Pfff die lui zijn zoooo ultiem simpel, ik zou graag eens een discussie met ze willen voeren als ze mij clubkut zouden noemen (heb een kale kop, dus ze zullen het alleen niet zo snel doen, maar ben bereid alleen al doorvoor m'n haar te laten groeien )
gewoon schijt, je bent gabber, of je bent t niet, hahaha!
gabbers "extreem rechts" zouden zijn...?