| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 8 oktober 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tjah iedereen gaat er toch wel heen ook al is het in thialf
Tjah iedereen gaat er toch wel heen ook al is het in thialf
boeie waar het is gewoon tegen de boxen aan gaan staan dan klinkt het altyd wel goed
ach, de line-up en de promotie maken toch weer dat k wsl weer ga naar thialf! Laatste x ook weer superfeest gehad hoor!
De line up is ook 9 vd 10 keer om te janken
In september vorig jaar was ie wel goed. Al die battles.
*Mecc Maatricht (zou kunnen)
Laatste in het beursgebouw was wel gruwelijk. Geluid was echt kkhard, en zuiver, te mooi gewoon. Snap niet dat ze dat nou niet begrijpen, dat t daar echt veel beter is
Mischien zijn de vernieuwde brabanthallen een tip
waar wordt het weer gehouden dan toch niet weer in thialf hoop het niet beurgebouw is veel beterr!!!!!
mazzelss
als die mensen die altijd wa te zeiken hebben nou gewoon thuisblijven en verder hun kop dicht houden!
zuidlaren of pbh hallen
doe anders dan maar masters hier in enschede bij condor city lekker gezellig
Thialf is echt wel een coole locatie voor een MoH
Niet in Thialf, niet in Beursgebouw, niet in Spanje(das pas half oktober).
Gister overleg gehad voor landelijk promotiewerk en we hebben ook contacten met de organisatie!!!
ik heb ook zo m'n bronnen
IK wordt tog wel nieuwsgierig
Voor zo ver ik weet heeft ID&T het "all1 recht" qua vergunning voor jaarbeurs
Niet in Thialf, niet in Beursgebouw, niet in Spanje(das pas half oktober).
Turbinehallen Duitsland...
Let op Gelredome Arnhem
Dat is een fout van eventtravel.nl
Masters of Hardcore word zoals eerder gemeld NIET in het Thialf gegeven...
ja cker thialf is un perfecte locatie
ja cker thialf is un perfecte locatie
Ik zeg...
Turbinehallen in Oberhausen...
moh komt in beursgebouw hoorde ik
*ZUCHT*
HMH is tog veel te klein voor MOH .
Dus die valt al af.
Hoeft echt niet... Tis ook jaren in de Funn gehouden, alsof die niet klein is vergeleken bij het Beursgebouw of Thialf......
Doe maar het Fortuna Sittard - Stadion, daar wordt anders toch helemaal geen gebruik meer van gemaakt
Is niet mogelijk, omdat UDC daar de rechten heeft.
Westfalenhallen
Westfalenhallen
en ik zie nu ook dat MoH begint om 5 uur 's middags zie bovenaan deze paginalaatste aanpassing 27 juni 2005 13:51
Ga ik misschien nog wel heen. Ze krijgen het alleen nooit vol, helmaal niet omdat het 18+ (wat natuurlijk heeeeel goed is).
Thialf hadden ze de 2e keer ook volgekregen, ondanks alle kritiek op de locatie
En ik weet zeker dat je pijn in je oren gaat krijgen!!!
waar staat dah dan? dat het voor 18 jaar is?
Thunderdome is ook een keer in het sportpaleis te Antwerpen geweest.
Dat is voor de mensen in Noord Nederland ook een klote eind weg
Heb dr zin an
Hotelletje er tegen over, kamer huren, dik feest
Jullie ook Peter?
Gaan jullie ook hotel doen ofwa?
in thiald mag eerst geen feestje meer komen!
Hotel is geboekt! tegenover de westfalenhallen. Dus dat wordt smiddags beetje kijken of er al gabbers zijn te bekennen in Dortmund, 's avonds lekker uit eten en dan vanaf me hotel een koprol of 2 naar de ingang.
Dit is de laatste kans die ik MOH geef als t geluid nu weer kut is nooit geen Masters meer voor mij hoe goed de line up ook mag zijn
Alle edities in t Beursgebouw waren ook kut behalve de laatste
En in Thialf ben ik alleen 18 sept geweest maar dat was zon kutfeest dat ik in april niet eens ben gegaan
Dit is de laatste kans die ik MOH geef als t geluid nu weer kut is nooit geen Masters meer voor mij hoe goed de line up ook mag zijn
Hotel is geboekt! tegenover de westfalenhallen. Dus dat wordt smiddags beetje kijken of er al gabbers zijn te bekennen in Dortmund, 's avonds lekker uit eten en dan vanaf me hotel een koprol of 2 naar de ingang.
Maar weet er iemand of er kluisjes zijn?
Dan maar geen digicam mee denk
Maar weet er iemand of er kluisjes zijn?
Ben vannacht op mijn bek gegaan, arm uit de kom en misschien gebroken. Gelijk aan die arts gevraagd of ik gewoon naar MOH kan. Leek hem niet verstandig, vieze trancenicht
over 8 uurtjes zit ik in de auto onderweg naar MASSTERS OF HARDCORE word knallen 4 x vip kaarten gewonnen hahaha
tuurlijk joh zegt die trancenicht om je ff te naaien...gewoon gaan natuurlijk!! hakkuuuuhhhh![]()
Ja jullie hebben gelijk, ik meende het ook niet serieus. Heb inmiddels toch maar besloten om thuis te blijven. Want een Masters waar ik toch niet echt los kan gaan is voor mij geen echte Masters. Voor de mensen die wel gaan veel plezier! En mr turner regel jij ff dat alle sets worden opgenomen en uitgezonden