ZE ROELEREN ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat de katz van muh vriend snel de pijp uit is(al 15 jaar) dan ga k zo'n lieve engel van een beestje kopen en HELEMAAL vertroetelen!!!!
Bij deze is het M.L.T. opgericht(Mopsjes Lovers Team)
Who's gonna join???
Mops4life EINDELIJK mensuh met dezelfde opinion
ZE ROELEREN ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat de katz van muh vriend snel de pijp uit is(al 15 jaar) dan ga k zo'n lieve engel van een beestje kopen en HELEMAAL vertroetelen!!!!
Bij deze is het M.L.T. opgericht(Mopsjes Lovers Team)
Who's gonna join???
Mops4life EINDELIJK mensuh met dezelfde opinion
Ik wil heel graag een Mopshondje, MAAR me vriend niet
Vind het lelijke kuthondjes
Maarja koop gewoon stiekem 1, kan hij niet meer terug, en dan vind hij het vast wel leuk!
Maar mastino's zijn toch juist illegaal en heel erg gevaarlijk??
en hebben van die zielige, verdrietige ogen,
Maar mastino's zijn toch juist illegaal en heel erg gevaarlijk??
nou wij kennen hier een mastino en ik heb ook nog nooit zo een doos van een hond meegemaakt wat een buffel zo lief
tuurlijk, da's mode
Een goeie mops is niet zo erg scheel!
Een goeie mops is niet zo erg scheel!
Niet alleen die van jou is goed... een goeie kan ook scheel zijn...
Pfff, kinderachtige opmerkingen van jou altijd.
Sorry Bobje, maar ik vind wel dat je heel erg afkrakend bent op (bijna) ieder topic....
Niet alleen die van jou is goed... een goeie kan ook scheel zijn...
Dat maakt m wat mij betreft juist speciaal.
Juist daardoor namen mensen hem niet,
en ik juist wel.En dat was een goeie beslissing
want zo n lieve hond heb ik nog niet eerder gehad.
Als je van een beestje houdt maakt het niet uit
hoe hij eruitziet.
Wat nou afkrakend?
Als ik iets 'mode' noem? Zo ongeveer iedereen die ik ken neemt een stafford, mag ik dat dan geen mode noemen?
Ja ik weet het k heb der ook eens zn gezien met de tong op de grond egt zielig maar sommige mense zette ook ze te dicht op elkaar en dan krijg je open gehemelte!!!maja je hebt altijd stommerikke er tussen...
Vreselijke beesten doorgefokte zooi vind IK het. Had er laatst een gezien die kon zijn tong niet eens in zijn mond houden zo doorgefokt. En dan zit er ooknog van die scheve tanden in die smoel en zo'n domme krul in de staart. Vind het eigelijk gewoon zielig dat ze dit toestaan.
Mee eens!!! Ze kunnen ook vaak niet eens goed ademen omdat de snuiten zo plat zijn doorgefokt! En dat alleen maar omdat mensen zo'n plat snuitje zo schattig vinden!
Als het heel heet is in de zomer mag je ook geen lange wandeling maken, niet in een oververhitte auto gaan rijden met de hond en zorgen voor veel afkoeling!
Daar hou je gewoon rekening mee vóórdat je zo'n hond aanschaft
Daar hou je bij iedere hond rekening mee, niet alleen bij een mopshond...
Dus dan is het niet erg dat de hond zo is doorgefokt dat dit allemaal lichamelijke beperkingen met zich meebrengt??? Dat vind ik wel een beetje kortzichting en egoistisch.
Dus omdat jij een plat snuitje mooi vindt is het niet erg dat die hond daardoor ademhalingsmoeilijkheden heeft?
Wanneer men een hond aanschaft kijk je ook naar het karakter van het beest!!! Toch???
Het feit dat mensen dergelijke doorgefokte honden blijven kopen, zorgt ervoor dat zij nog meer doorgefokt worden. Dus als je echt een hondenliefhebber bent, koop je een ras waarbij dat soort zaken niet voorkomen.
Ik heb liever dat mensen misschien een ietwat doorgefokt ras hebben en er heel goed voor zijn
dan mensen die alleen een hond hebben voor het waken en verder de hond verwaarlozen
Arie
Pas als de fokkers ze niet kwijt raken, gaat er wat gebeuren.
Van de 10 mopshonden die ik tegen kom, hebben er zeker 7 ademhalingsmoeilijkheden.
Dus omdat jij een plat snuitje mooi vindt is het niet erg dat die hond daardoor ademhalingsmoeilijkheden heeft?
Of gewoon eerst de bloedlijn / afstamming goed uitzoeken.
Ik heb ook een mops, maar absoluut geen doorgefokte mislukkeling ofzo. Je kunt gerust een hond van een 'moelijk' ras aanschaffen, zolang je maar na blijft denken!
En dat alleen maar omdat mensen zo'n plat snuitje zo schattig vinden!
buster is helaas 2 weken geleden overleden doordat ie tegen een rijdende auto aan kwam hij was nog maar 5 maanden
Die zijn egt gaaf die kleertje die van mij hebben een bodywarmer en een sweatshirt egt kei leuk is dat. En ze hebben zn halsband met lijn met die swarvoskikristallen der op
Vreselijke beesten doorgefokte zooi vind IK het. Had er laatst een gezien die kon zijn tong niet eens in zijn mond houden zo doorgefokt. En dan zit er ooknog van die scheve tanden in die smoel en zo'n domme krul in de staart. Vind het eigelijk gewoon zielig dat ze dit toestaan.
Mee eens!!! Ze kunnen ook vaak niet eens goed ademen omdat de snuiten zo plat zijn doorgefokt! En dat alleen maar omdat mensen zo'n plat snuitje zo schattig vinden!
net of ik daar iets aan kan doen
[:9Estella Nutella]
Uitspraak vanHardcorePupke ft TeRrOr kUtJe
op zondag 27 november 2005 om 16:24:
Die zijn egt gaaf die kleertje die van mij hebben een bodywarmer en een sweatshirt egt kei leuk is dat. En ze hebben zn halsband met lijn met die swarvoskikristallen der op
foto???
Hier een foto van Joep met z'n nieuwe sweater
image
image
ik vind dat gewoon simpelweg zielig voor dat beest.
k vind dat gewoon simpelweg zielig voor dat beest.
dus we trokken hem dat truitje aan en hij vond het helemaal niet erg!hij voelt zich er super stoer in, omdat ie meer aand8 krijgt van mensen dan normaal..dus het is absoluut niet zielig.
Kijk, dat je het niet mooi vindt of weet ik wat, dat kan... maar zielig is het dus absoluut niet
denk dat ik meer bedoel dat ik het dus gewoon zielig vind voor em dattie er zo bij moet lopen omdat ik et niet zo leuk vind staan.
sorry
OK. geef jullie wel een beetje gelijk. als dat beest er geen last van heeft is het idd niet zielig voor hem.
denk dat ik meer bedoel dat ik het dus gewoon zielig vind voor em dattie er zo bij moet lopen omdat ik et niet zo leuk vind staan.
sorry
Nou ons Mopsie heeft helemaal nergens last van hoor.
Eerst had ze oorontsteking, daarna zaten haar klieren vol waardoor ze jeuk had, toen had ze last van vlooien en nu heeft ze naar alle waarschijnlijkheid weer schurft.
Dit weekend dus het hele huis op de kop om te ontsmetten...
Een hele klus maarja het moet gebeuren, anders komt het steeds terug.
waaraan is ie overleden? ouderdom?
Kreeg een plotselinge aanval op de hersenen, een soort van tumor denk ik. Ze was 9 jaar het zijn echt superlieve honden!!
Is dat jou mops in je fotokadertje? Zo ja hoe oud is die ? ziet er echt nog jong en speels uit mooie hond trouwens
en met de ademhaling is niks mis soms hebbe ze nog een betere conditie dan die border collies of wat dan ook waar veel mee gesport wordt....
jij wil zeggen dat die hondjes met pootjes van 10 cm betere conditie hebben dan border collies? dacht et dus niet, deze beesten rennen namelijk niet zo makkelijk
jij wil zeggen dat die hondjes met pootjes van 10 cm betere conditie hebben dan border collies? dacht et dus niet, deze beesten rennen namelijk niet zo makkelijk
en mama blij zeker?
Ik vind er niks aan, dan kan je beter ratten nemen.
Is dit waar of een fabeltje??
Ik vind er niks aan, dan kan je beter ratten nemen.
Je moet natuurlijk wel uit kijken wat je met 30 ºC met zo'n hond doet. Ik zet 'm bijvoorbeeld niet in de auto als het zo heet is, laat 'm dan ook regelmatig afkoelen en met water spelen...
geinige hondjes...ideale hondjes voor op flats toch ? en kunnen ze goed overweg met katten ?
hoelang kunnen ze over het algemeen alleen blijven ? en de prijs ligt zo rond de 500-600 euro voor een pup ?
ideale hondjes voor op flats toch ?
hoelang kunnen ze over het algemeen alleen blijven ?
en de prijs ligt zo rond de 500-600 euro voor een pup ?
Monique Janssen heet ze trouwens, was ff in de war
iemand tips misschien
![[img width=320 height=240]http://img340.imageshack.us/img340/4604/dsc01022sk8.jpg[/img]](http://img340.imageshack.us/img340/4604/dsc01022sk8.jpg)
![[img width=320 height=240]http://img100.imageshack.us/img100/9694/dsc01060xc3.jpg[/img]](http://img100.imageshack.us/img100/9694/dsc01060xc3.jpg)
alle honden zijn lelijk
makkelijker qua verzorging
en aandacht
maar misschien wel makkelijker qua verzorging en aandacht!
Is een alien
die van mij kwam van Melmac met een vliegende schotel aangevlogen
Iedere dag neusrimpel verzorgen
Oppassen voor huidprobleempjes
Is een alien
heb jij nog tips toevallig??
maar wel op z´n tijd flink borstelen
je neemt een hond niet zomaar voor de fun.. er komt een hoop bij kijken én je moet niet vergeten dat zo´n hond wel voor 16 jaar meegaat
Ik ben alleen, werk fulltime en moet nog eens voor de hond zorgen. Gelukkig kan ik dit combineren met een uur pauze tussendoor en hij gaat regelmatig naar m´n moeder (omgangsregeling die we hebben getroffen nadat ik op mezelf ging ), dus gelukkig is het best te doen voor mij
helaas zijn er veel mensen die dus ´zomaar´ een hondje nemen, maar bezint eer ge begint das denk nog de beste tip