ZE ROELEREN ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat de katz van muh vriend snel de pijp uit is(al 15 jaar) dan ga k zo'n lieve engel van een beestje kopen en HELEMAAL vertroetelen!!!!
Bij deze is het M.L.T. opgericht(Mopsjes Lovers Team)
Who's gonna join???
Mops4life EINDELIJK mensuh met dezelfde opinion
Ik hoop dat de katz van muh vriend snel de pijp uit is(al 15 jaar) dan ga k zo'n lieve engel van een beestje kopen en HELEMAAL vertroetelen!!!!
Who's gonna join???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 19:07:ZE ROELEREN ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Who's gonna join???
wat een enthousiasme
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 19:07:ZE ROELEREN ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Who's gonna join???
Kijk met jou kan ik praten
Uitspraak van inactief op dinsdag 7 juni 2005 om 19:35:die van mij is extreem scheel idd maar da vink juist zo leuk.
Ja daar zou ik ze ook op screenen als ik er 1 neem .. wil er echt 1 , maar kan pas als ik op mezelf woon... binnen 2 jaar heb ik er 1
Hoe heet die van jou?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 20:11:Hey Nancy,
Mopshondjes zijn echt de gaafste hondjes!!! Vooral die van jouw haha, lekker scheel!
justm mooi scheel is nie lelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 20:42:vind die die schele leuker hoor
hou die gedachte vast haha
Heyyy nancy mopshondjes zijn coole hondjes.
Kijk er maar gewoon naar.
En dan weet je het!!!
Kijk er maar gewoon naar.
En dan weet je het!!!
Ik wil heel graag een Mopshondje, MAAR me vriend niet
Vind het lelijke kuthondjes
Maarja koop gewoon stiekem 1, kan hij niet meer terug, en dan vind hij het vast wel leuk!
eerst wou ik er ook echt geen! maar me vriend wel maar ik was echt zo verkocht. wil nu nie anders meer