fotobewerken...
vrouwen en hun schoonheden(sommige vrouwen zijn gewoon echte kunst méN)
tatoo's ontwerpen.. veel trib@ls
genieten van allers wat ik doe..
mm. ja dat waren toch de beste wel
paarden, slapen en shoppen (alleen als ik heel veel geld bij me heb, anders is shoppen het verschrikkelijkste wat er is! )
motorcrosse!!
winkelen (ook zonder geld hahah) genieten van de muziek die mijn vriend in elkaar frutselt, bezig zijn met mn huisdieren, tekenen, kaarten maken (jah noem me maar suf ik ben gewoon creatief ), van de plaat gaan nachten lang..
LEKker in beweging zyn.......zoals Baantjes zwemmen, mountinbiken, of binnen op de spinbike, hardlopen..
Kryg je een lekkere energie kick van... En een HAppy gevoel ook nog eens ,,,
dansen (jazz dance), paardrijden, hardlopen, lezen, tekenen, met mooi weer houd ik van t zonzeestrand, muziek luisteren, niksen met vrienden, pf pb-en
ik kom de dag wel door zonder iets nuttigs te doen
Goede DVD films verzamelen(incl. hoesjes in kleur uitprinten enzo) en kijken, Lezen, Snowboarden(YEAH!!), Gamen, Sporten(Fitness,Hardlopen). mijn 2 Katten, Sex, Formule 1 volgen.
Winkelen, uit eten met vrienden enz. enz.
donateur
Winkelen Bios, Uit eten, langs vriendinnen, Damesvoetbal, Slapen
tekenen, schilderen, lezen, schrijven, shoppen, veel buiten zijn, leuke dingen doen met m'n vriendje, feesten, uit m'n bol gaan en knettergesprekken houden
als het lekker weer is zwemmen
Naar me paardje gaan
De stad in
Voetbal kijken, films, winkelen...
Leuke dingen doen, zoals dagjes uit:
- pretpark
- dag bij het zwembad rond hangen bij mooi weer
- terrasjes pakken in een andere stad
Dat soort dingen!
zingen, alcohol drinken (1 van mijn grootste hobbies), lekker eten, internetten, tv kijken, computerspelletjes spelen, spelen met huisdiertjes, winkelen en als uitdaging zoveel mogelijk kopen met zo weinig mogelijk geld, maar vooral.....
gezellig zijn
laatste aanpassing
donateur
mountainbiken,hardlopen,DVDtjes kijken,partyflocken en muziek luisteren
extreme sporten... crossuuuuuuuuuuuh (liefst 4x4 ) bungeejump etc etc ow en als me kaakjes zijn gemaakt lekker free fight tattooooooooo's
en me lievie en hondjes