Partyflock

Forumonderwerp · 778976
Waarschuw beheerder
donateur
11 juni aanstaande is het tijd voor een bijzonder feestje in Club 7even te Zaandam, namelijk HRDNRG - Hard Energy.

De line up (hier in alfabetische volgorde) van die avond is op zijn zachtst gezegd wel heel bijzonder te noemen:

Cally & Juice

[img cacheid=0008fa0000194e41c591d6671a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/15405/main/103697.jpg[/img]

( picture taken by Wous )

Deze twee heren uit de UK hebben nog niet zo gek vaak in Nederland gedraaid, maar in hun thuisland hebben ze al menigmaal de main op Hardhouse Academy op zijn kop gezet. Door hun gevarieerde draaien; een combinatie van UK hardhouse, hardtrance en hardstyle en hun waanzinnige scratchtechnieken is hun draaien een spektakel van jewelste.
Vorig jaar stonden ze al op Impulz festival en op Beachpop de dag erna en het zou mij persoonlijk niets verbazen als we deze twee heren nog veel vaker hier in Nederland op feesten gaan terugzien. Ze produceren ook en hebben al een aantal erg lekkere platen op hun naam staan, waaronder Sex en Now's the fucking time, waarin een sample uit de film Kill Bill is te horen.
Deze avond hebben ze ook 100 promo cd-tjes bij zich die uitgedeeld zullen gaan worden.

Charly

[img cacheid=0008fa0200194e4701d432cb1a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/38231/main/156476.jpg[/img]

( picture taken by Raven )

Deze jongeman is nog niet zo gek lang bezig met draaien, maar hij heeft al het nodige op zijn CV staan. Zo stond hij met koninginnedag voor alweer de tweede keer samen met Fausto te draaien op de I Love Hardhouse Street Rave en werd hij resident bij Mindgames, waar hij onder andere al met JP, Fausto en niemand minder dan Derb in de line up stond.
Charly draait een energieke en verrassende combinatie van Hardtrance, UK Hardtrance en UK Hardhouse, dit gecombineerd met zijn extraverte verschijning achter de tafels maken deze dj een feest om naar te kijken en luisteren op zich. Ook als producer staat deze pas 21 jarige dj uit Tiel zijn mannetje en maakte al verschillende remixes van onder andere Heaven's Cry's Till tears do us part, JP en Fausto's The problem, zijn eigen productie Charly says is ook goed ontvangen op de dansvloer.

Danny D

[img cacheid=001366c6000582db6fe02ff81a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/37716/main/148887.jpg[/img]

Deze man behoeft eigenlijk geen nadere introductie. HQ, Dance Valley, Impulz, Tidy Summer Camp in Engeland, hij stond overal en soms zelfs al meerdere keren. Vroeger draaide hij bijna elke zaterdag in de vroegere Item op de Protocol avonden van Bas & Ram waar hij vaak de nacht sloot en het dak er elke keer weer liet afgaan.
Zijn scratchen en 'spelen' met de cd speler maken vaak dat je met open mond staat te kijken. Tevens is hij de organisator van de I Love Hardhouse feesten en de I love Hardhouse Street Rave bij de Frisco Inn op koninginnedag.

First-Base

[img width=500 height=333]http://www.panters.org/images/Diversen/planetplastic.jpg[/img]

Het lijkt wel alsof First-Base bijna bij elke dj-contest er met de eerste prijs vandoor gaat, wanneer je hem ziet draaien weet je waarom, bijgenaamd de koning der Acapella's staat hij te draaien alsof het niets is. Zijn back to back set met Charly op Mindgames 11 februari jl. zette Club Fantasy geheel op zijn kop.
Deze 22 jarige man uit Tiel heeft de gave het draaien zo makkelijk te laten overkomen, hij staat te crossfaden en te scratchen alsof hij een bakje koffie inschenkt. Deze DJ heeft al de nodige optredens op zijn naam staan, variërend van UK Hardgrooves tot diverse technofeesten, ook is hij al lange tijd resident bij www.puredj.com.

Het feest begint om 23:00 en gaat door tot maar liefst 06:00 en de entree maar 5 Eurootjes.

Club 7even is zonder twijfel één van de mooiste clubs van de regio. “State of the art” licht, geluid en beeld gecombineerd met een high tech maar sfeervol interieur maken 7even tot een echte aanwinst voor het clubcircuit.

Voor meer info: http://www.clubzeven.nl.

[img width=730 height=150 cacheid=001366c700194e5f2db02b081a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/01.jpg[/img]

[img width=730 height=150 cacheid=001366c800194e61577078681a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/03.jpg[/img]

Uit Harddance topic:

Danny D citeer 23 mei 2005 21:13
yo ok the hard nrg, is going to be very specail in avery very nice venue in zandam, it brand new has an insane sound system. cally and juice bringing 100 cds to give away, and are gong to do a more wide ranging set, with lost of hard trance and other bit and peaces, with bits of techno...and of course some hard style..the boys are promorting there hardhouse athens cd from nukleuz as well, so you will see a a very wide sounding set....plus lots insane party trickss with the turn tables, scracthing and dancing on the decs..... but before we get busy with all that... first will be hq! and i tell you now the tidy boys is going to be fat that a fat man at at a fat covention,......but more of that info to follow very very soon....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super line-up!

Ook maar een bezoekje brengen aan dit feestje. :D

Bring it on!
donateur
Zit me ook te bedenken net he, dat als het tot 6 uur duurt dat je dan ook zo gelijk door kan naar de eerste trein richting Amsterdam bv, die gaat namelijk al om half 7 :yes:
Waarschuw beheerder
Wow zeg, voor een keer een leuk feestje in Zaandam centrum, lekker dichtbij thuis!!!! Kan uiteindelijk deze club ook uitchecken, want voor geen goud zou ik daar gaan in zijn Club U tijden. That's the way to go, Club7!
Alleen balen dat het weer samen met Round Bass valt, en als het dichtbij thuis is is de keuze vrij snel gemaakt..
Waarschuw beheerder
donateur
Baal echt verschrikkelijk dat dit gelijk met Round Bass is:cry: Maar ja, helaas bestaat het leven uit keuzes maken:(
Waarschuw beheerder
donateur
Cally & Juice :respect:

supergaaaf!!!

Uitspraak van X-Field op dinsdag 24 mei 2005 om 07:53:
Baal echt verschrikkelijk dat dit gelijk met Round Bass is

Wie organiseerd het? Schoppen we 'm ff in mekaar ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik problemen met een bepaald iemand krijg als ik 'm in mekaar schopO:)
Waarschuw beheerder
donateur
:o
Waarschuw beheerder
donateur
Tis jammer dat het roundbass op dezelfde dag is :(

*gaat onderzoeken of hij zich in 2-e kan splitsen :P*
Waarschuw beheerder
guys.... i know it a shame it the same date as round bass, but we had this date ready for along time, and it is unfortunate that round bass chaged there date, it was june the 4th after hq....

any way this will be the omly time this year that cally and juice will be hitting holland....it will be specail.
Waarschuw beheerder
donateur
I'm there :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
keuzes, keuzes... :(
donateur
Maar even serieus, wat Danny opnoemt dat dit dus het enige optreden in Nederland is van C&J, dat is voor mij de hoofdreden om hier naartoe te gaan, hoe jammer ik het ook vind om RB te gaan missen. Hank kan ik gelukkig 3 juni ook horen en Martijn ben ik onlangs gaan horen en zien in Apeldoorn, Joeri kan ik weer op Impulz zien, dus toen was de keuze al gauw gemaakt.
Komt bij dat ik Coeneh ook al eeeeeeeeeeeeeeeeuwen niet heb horen draaien bij wijze van en tja..... ik wil Danny ook graag horen en zien, vind hem erg goed draaien, vandaar dat ik op 11 juni dus in Zaandam ben en niet in Leiden......

Eeuwig zonde dat RB ook verplaatst is......
Waarschuw beheerder
donateur
Shit shit shit. Ik krijg de 12de 2 reisgenootjes te logeren! Ow, zal ik toch gewoon gaan! Moeilijk hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik baal ook het meeste dat ik Coen nu moet missen. Plus het feit dat er gewoon eindelijk eens een leuk feesje in Zaandam is, en dat ik er dan net niet ben. De locatie is ook top. Ben destijds nog op het openingsfeestje geweest. JP en Fau hebben er ook wel eens gedraaid.

Maar ja, ik wil de set van Marco niet missen, dus het wordt toch echt Round Bass.

*vraagt zich nu toch echt serieus af wanneer dat klonen toch mogelijk wordt*
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze dat klonen ff rap uitvinden wel, anders is het gewoon van begin tot eind Round Bass.
donateur
Heb ook het idee dat het echt grandioos gaat worden, sowieso als je die foto's van die Club al ziet :o Fairy chique ;p

Dus ik ga hopen voor jou dat je bezoek wat later in de middag komt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 24 mei 2005 om 11:14:
Ik krijg de 12de 2 reisgenootjes te logeren!

Rare zin trouwens:s Als ze bij jou komen logeren, dan ben jij in ieder geval niet op reis, dus dan kunnen het toch nooit reisgenootjes zijn:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb met de 2 dames die komen een maand door kenia en tanzania gereisd. Vandaar de term reisgenootjes.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Haha Daaan is goed bezig :jaja:

Gaat leuk worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 24 mei 2005 om 11:41:
Ik heb met de 2 dames die komen een maand door kenia en tanzania gereisd. Vandaar de term reisgenootjes.

Dan zijn het voormalig reisgenootjesO:)

Goh, wat ben ik weer heerlijk vervelend:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je weer eens niks te doen, RJ.

Maar oke, voormalige reisgenootjes. Ik zal het nooit meer fout doen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Toen het nog Club U was mocht dat wel:jaja: Maar of dat nu mag zou ik niet weten. Maar aan de andere kant, denk je dat Danny een tent zou uitzoeken waar je niet mag blowen?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er tenten in Nederland waar dat niet mag dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas wel, MatriXX bijvoorbeeld:(
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 24 mei 2005 om 11:58:
denk je dat Danny een tent zou uitzoeken waar je niet mag blowen?

Daar zeg je me wat ja ;) maar dan nog, hij draait er die nacht en je weet dat er voor draaiende mensen op een feest vaak andere regels gelden (denkt terug aan de Nightlive bv....)

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 24 mei 2005 om 11:58:
Zijn er tenten in Nederland waar dat niet mag dan?

Daar zou je van staan te kijken hoe veel dat er eigenlijk nog zijn, inderdaad bv Matrixx, Happy Days in Culemborg mag het ook niet altijd, Club Fantasy in IJsselsteijn ook niet, Hifi Bar ook niet en zo kan ik nog wel ff doorgaan

Meestal zijn ze in Amsterdam wel heel makkelijk erover en dan nog in de Powerzone bijvoorbeeld mocht het dus ook (officieel) niet, maar heb ik het lekker gewoon wel gedaan o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Of in Tilburg:p
Waarschuw beheerder
donateur
Die is toch dicht? Of nie?
Waarschuw beheerder
donateur
Zou best kunnen, eerstvolgende feest gaat niet door, en op de site valt ook weinig te beleven.
Waarschuw beheerder
donateur
Potverdriedubbeltjes....

Hebben wij dit......

[img width=176 height=200]http://www.marnin.com/images/homer/homerdoh.gif[/img]

DO'h!

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen we die gelijk toevoegen als potentiële lokatie voor de toekomst :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou een toplocatie zijn idd:jaja: Maar ja, tent is al eerder geflopt, heeft ook best een lange tijd leeg gestaan dacht ik.
Waarschuw beheerder
Maar ja, ik wil de set van Marco niet missen, dus het wordt toch echt Round Bass

Volgene editie van RB draait marco weer een lekker setje ;)
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Echt superbalen dat RB en HRDNRG samenvallen! De dansvloer zal niet het zelfde zijn zonder jullie glimlachen en dansjes...
Waarschuw beheerder
Niet zo sentimenteel martijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 24 mei 2005 om 17:31:
Echt superbalen dat RB en HRDNRG samenvallen! De dansvloer zal niet het zelfde zijn zonder jullie glimlachen en dansjes...

:cry: :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op dinsdag 24 mei 2005 om 16:06:
Volgene editie van RB draait marco weer een lekker setje;)

Jij ook wel toch:p
Waarschuw beheerder
hmmm heeeeeeel mischien ff een kijkje nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 24 mei 2005 om 17:03:
Kom je toch gewoon na Diverrance door? o:) Of duurt dat tot 6 uur sochtends?

Als alles door gaat moet ik daar vj'en! en denk dat ik daarna best brak ben! Anders was ik wel gekomen :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij ook wel toch

@ round bass ??? Zou 't ? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op woensdag 25 mei 2005 om 02:07:
@ round bass ??? Zou 't ?:/

Doelde meer op de volgende keer dat ik jou ga zien en horen draaien. Maar ik zal een goed woordje voor je doen;)
Waarschuw beheerder
Tja .. moet nog steeds een demo inleveren bij Hank, maar heb een beetje weinig cash voor nieuwe platen en vind het een beetje corruptos om alles van cd te draaien :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ken genoeg gasten die heleboel van cd draaien hoor:jaja:

Waarschuw beheerder
Huh??? ik kan kruipend naar huis!!!
Waarschuw beheerder
Huh??? ik kan kruipend naar huis!!!

Als je het lief vraagt dan brengt iemand je misschien wel .. vieze knieen anders
Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie nou de afterparty bij Gini thuis doen, worden die draaitafels van Ro ook nog eens gebruikt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 25 mei 2005 om 13:18:
worden die draaitafels van Ro ook nog eens gebruikt

Mag ik ze wel ff in de week zetten!! :bloos:

Uitspraak van First-Base op woensdag 25 mei 2005 om 13:16:
Als je het lief vraagt dan brengt iemand je misschien wel .. vieze knieen anders

Ze zijn nog bereid me te tillen ook! ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm nou moet ik nog een keuze gaan maken ook :S
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, las van de week dat jij al kaarten gereserveerd had:p

Waarschuw beheerder
Eindelijk, een feestje dat ik ook es lopend naar huis kan...(als ik tegen die tijd eindelijk es lopen kan:S)

Waarschuw beheerder
zo kan je het wel noemen jah...ongelukje wat iets langer duurt als ik gepland heb...
Waarschuw beheerder
9 maanden? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha

Waarschuw beheerder
wat ben ik ook doorzichtig heh:P
Waarschuw beheerder
Just kidding Steph.

Waarschuw beheerder
oh Daaan! DAT was het! ik had gewoon een miskraam op een hele onhandige plek! :D geniaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja baren uit je knie gaat nou eenmaal niet zo makkelijk he ;)
Waarschuw beheerder
Oja, knieoperatie toch ?

Waarschuw beheerder
en lager, en lager, en lager...
Waarschuw beheerder
donateur
voor deze ene keer ligt t nie aan jou :nee: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aan jullie dan:p:p
Waarschuw beheerder
Ja aan mei zou het wel liggen :) Mooie lentemaand :)
Waarschuw beheerder
C & J :respect:

Heerlijk, div stijlen door elkaar!! Knallen met die bak...

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje nachtbrakers:s
Waarschuw beheerder
donateur
En weer vroeg op ook:o Of nog steeds wakker?
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hhm... Tja. Round bass staat bij mij langer vast dan dit bij mijn weten. Daarnaast is Round Bass ook dichter bij mijn huis :)

Dat maakt de keus ook wat makkelijker voor me :)

Fotografisch gezien ben ik ook beter bekend met de HiFi bar dan met Club 7even/Club U... Maar goed. Have pfun! :)

Coen, Charel, Break a leg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op donderdag 26 mei 2005 om 07:53:
Coen, Charel, Break a leg

Ziekenhuis is niet zo ver van die tent vandaan:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 07:54:
Ziekenhuis is niet zo ver van die tent vandaan:p

Nou mocht iemand toch van die trap af donderen na afloop, ze kunnen meteen vervoerd worden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 07:51:
En weer vroeg op ook Of nog steeds wakker?

Hard NRG ?? Hahhahahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op donderdag 26 mei 2005 om 08:04:

Huh???:s
Waarschuw beheerder
Nou RJ, let op. Komt die cryptische uitleg........

1.
Uitspraak van AJ op donderdag 26 mei 2005 om 02:56:
Heerlijk, div stijlen door elkaar!! Knallen met die bak...

post tijd?

2.
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 07:41:
Stelletje nachtbrakers

3.
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 07:51:
En weer vroeg op ook Of nog steeds wakker?

4.
Uitspraak van AJ op donderdag 26 mei 2005 om 08:04:

gepost om 08.04

topic "heet" HRD NRG en bijna niet geslapen....... Teveel energie (HRD NRG)?????

:vaag: ik weet het is vroeg en het komt van mij af maar.......

:bier: He! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veels te vroeg om :bier: te gaan drinken :[

Als ik in ibiza zit dan is het nooit te vroeg voor :bier: natuurlijk, maar voor nu is het voorbeeld model volgen... enzow ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
But, 1 thing is sure!

NRG is gone........

i'm off!

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nu al? Dus met jou winnen we de oorlog ook niet:p

Bewaar je energie nou maar voor zaterdag;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 08:47:
Bewaar je energie nou maar voor zaterdag

Idd, lekker lang uitslapen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Niks daarvan, lekker dansen en chillen in het altijd gezellige Wijchen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 10:10:
Niks daarvan, lekker dansen en chillen in het altijd gezellige Wijchen

d'r is geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pourquoi pas?
Waarschuw beheerder
donateur
hoewel, ik zit net de lineup te bekijken, buiten dat er er veel harkstyle ellende is, word er ook techno gedraaid!

Deze lijken me interessant:

Jan Liefhebber

Marco Bailey

Miss Djax

Voor de rest vind ik de lineup nu niet echt schokkend.
Om nu alleen voor JP te gaan vind ik net ff te worden..
Waarschuw beheerder
donateur
Jan Liefhebber is idd ook wel lekker:jaja: En JP uiteraard. En verder ga ik me ook wel vermaken bij Jochen Miller en Katana:d
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het niet, ik weet het niet...

twijfel twijfel ....
Waarschuw beheerder
donateur
als je twijfelt moet je wel opschieten want ik had al 1 van de laatste kaartjes, dr waren dr nog maar een paar honderd. en die zijn vandaag 100% zeker uitverkocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Jan liefhebber....denkt weer terug aan planet freestyle...
Waarschuw beheerder
donateur
Was een lekker setje:)
Waarschuw beheerder
Mannen (nou ja, hahaha),

wat zijn we weer errug kortzichtig!
Kunnen we niet eens meer een heerlijk setje van Stanton waarderen om 14.00 uur?? Lekkere ouwe school......

Of (Even van de hak op de tak.......)een opening van Ome Cor? Ik bedoel maar, gedurende de hele dag is er genoeg om van te genieten.

Suuper man, beetje van dit, dit, dit en DAT! Ooh ja, en :bier: ....

Buiten de veeeeele minirokjes om dan.... :kwijl:

Hahahahahaha, :D .
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga dan meer voor de opening van Cor Bestevent:d Stanton is niets voor mij:nee:

Maar de minirokjes en bikini's verheug ik me ook erg op:d

En ik ga natuurlijk alle vrouwtjes gek maken met m'n speedo;)
Waarschuw beheerder
Ok dan, maar goed dat we niet allemaal dezelfde taste hebben he.......

En ik maar denken dat jij de vrouwen altijd gek maakte met je schijnbewegingen..... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Zou niet best zijn als iedereen dezelfde smaak had idd.
Waarschuw beheerder
Liepen we allemaal met zó'n prachtige speedo.... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 26 mei 2005 om 11:40:
En ik ga natuurlijk alle vrouwtjes gek maken met m'n speedo

ROFL!!!! :D
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 26 mei 2005 om 10:22:
als je twijfelt moet je wel opschieten want ik had al 1 van de laatste kaartjes, dr waren dr nog maar een paar honderd. en die zijn vandaag 100% zeker uitverkocht.

:O
Uitspraak van ®aven op donderdag 26 mei 2005 om 07:59:
Nou mocht iemand toch van die trap af donderen na afloop, ze kunnen meteen vervoerd worden

Op een fiets? :)
donateur
Uitspraak van Electrolicious op dinsdag 24 mei 2005 om 23:26:
Als alles door gaat moet ik daar vj'en! en denk dat ik daarna best brak ben! Anders was ik wel gekomen

ja maar, ja maar, je hebt daar van die hele lekkere hangbanken ook, dus als je moe bent kan je daar dan lekker op gaan chillen :yes: :yes:

Er is, buiten RB, geen excuus om dit feestje te missen o:)
Waarschuw beheerder
En zeker niet als je weet dat een zeker iemand daar in z'n speedo rondstruind...........

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
We waren inmiddels blijkbaar weer 'on topic' AJ, wel op blijven letten:p
Waarschuw beheerder
Sorry, vond het wel grappig....... En wees nou eerlijk! Hahahahahahahahahaahah

Maar het klopt, GAAN HOOR, WORDT SUUPERVET FEESJUH!!!!!!!

Zo, ga ff zwemmen.

Mazzelsssssss...
Waarschuw beheerder
Tja het is voor mij simpel, ik ga naar RB omdat dat ook voor mij lekkerdicht bij is en de kaarten zijn al besteld

maar wel weer shit dat het op dezelfde avond valt.

dus tot RB :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G-E-R-T (CDP) op donderdag 26 mei 2005 om 16:23:
Tja het is voor mij simpel, ik ga naar RB omdat dat ook voor mij lekkerdicht bij is en de kaarten zijn al besteld

maar wel weer shit dat het op dezelfde avond valt.

dus tot RB

En ze draaien er harddance natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En ze hebben onwijs mooie flyers:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mooi forumplaatje, rob O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 27 mei 2005 om 08:42:
mooi forumplaatje, rob

Gert had m'n ouwe gebruikt :@ dus ik moest een andere hebben :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
;p
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen trouwens :)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Goooood morning!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
*inmiddels goedemiddag*

Ga je nog wat doen van het weekend, Erwin?
Waarschuw beheerder
donateur
Jup, vrijgezellenweekend in Eindhoven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dan ff naar Insiders, zoek daar een heel mooi meisje die Angela heet, en geef er mijn nummer!
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Check wel ff of ze de 14e daar ook was;) Niet dat ik opeens een andere Angela aan de lijn krijgO:)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 27 mei 2005 om 13:56:
Jup, vrijgezellenweekend in Eindhoven

Gezellig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was het zeker :D
Gistermiddag wezen paintballen (terrrroooorrrr :))
en s'avonds in Eindhoven uit eten gegaan.
En daarna naar de Time Out in Gemert...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja haha in die "Hardstylezaal" wel ja, maar er werd bijna continu Jump en Hardcore gedraaid :s

De hoofdzaal was wel gaaf, funky hippe club etc :)
Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver - Komt ie dan he schijnt jump te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Jump komt uit België...

Het is hier al eerder op komen zetten in 97/98
met artiesten als Mark V & Poogiebear en Da Tekno Warriors, Da Boy Tommy & Da Rick enzo...maar het sloeg toendertijd niet echt aan
Nu begint het sinds vorig jaar weer terug te komen...heb er persoonlijk nooit geen hol aan gevonden :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zondag 29 mei 2005 om 16:10:
Jump komt uit België...

en daar moeten we blij mee zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op zondag 29 mei 2005 om 17:28:
en daar moeten we blij mee zijn?

zeg ik dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ik citeer: 'als jij niet weet wat jump is, dan moet het wel troep zijn' althans een Engelsman in londen.
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ben ik daar ook voor het eerst gaan kijken, Gielen vond ik niet echt lekker draaien:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Jan Liefhebber en Miss Jax helemaal top (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, ben alleen maar bij main en hardstyle geweest...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 30 mei 2005 om 08:47:

Ik vond Katana en JP wel lekker draaien eigenlijk, voor de rest niet helemaal mijn stijl. Johan Gielen :( bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 30 mei 2005 om 08:47:

En HARD ging ie, ERRRJEEETJE......

Wist het wel! hahahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op maandag 30 mei 2005 om 08:58:
En HARD ging ie, ERRRJEEETJE......

Volgens mij zou hij nog hard gegaan zijn op minimal :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het niet:nee: Maar ik heb het wel vreselijk naar m'n zin gehad:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 29 mei 2005 om 15:59:
Wat is Jump?

Uitspraak van CeLL op zondag 29 mei 2005 om 16:10:
heb er persoonlijk nooit geen hol aan gevonden

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 29 mei 2005 om 17:30:
Vind Jump soms wel beter dan hardstyle, het is ietwat swingender naar mijn idee

Maar dan nog blij ermee? Nee

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 29 mei 2005 om 18:07:
ik citeer: 'als jij niet weet wat jump is, dan moet het wel troep zijn' althans een Engelsman in londen.

Ieder zijn mening, maarrrrr er zijn bv ook echt klote HH platen enz enz maar als iemand echt een echte heerlijke Jumpper wil horen >>>>>

Tranceball - Calyptus :kwijl:

Smaken verschillen maar denk dat de meeste deze toch echt wel kunnen waarderen.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da®ude®ob op zondag 29 mei 2005 om 19:08:
Ik heb gisteren nog met m'n leipe harses in de hardstyletent gestaan. Wat een herrie daarzo

Hahahahahaha, fantastisch he!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op maandag 30 mei 2005 om 09:09:
Hahahahahaha, fantastisch he!!

Was eigenlijk pure noodzaak. Op de main stond Gielen met z'n gepingel, bij de techno werd minimal gedraaid. Toen bleef alleen de harkstyle tent nog over. :P:P
Hoewel er op het moment dat ik er was oldschool gedraaid werd.
Waarschuw beheerder
donateur
Absolute grafherrie, alleen die gast na Pavo was nog wel enigszins te doen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 30 mei 2005 om 09:13:
Absolute grafherrie

:no: :no:

Uitspraak van X-Field op maandag 30 mei 2005 om 09:13:
Absolute grafherrie

Super Marco May :yes: :yes:

Impulz Indoor 2003 (toen Harry voor het eerst huishield!!) verraste ie al, sindsdien alleen maar beter geworden....

Kan nu zelfs echt mixen naast met zijn handen te zwaaien... En nee, niet tegelijk nee...... hahahahahah

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super Marco V(ee)? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Marco V was idd goed bezig:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
weet je al hoe dat nummer met die cornettos heet? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Via discogs.com vindt ik niets:( Via Google tig favourite things, maar nog niet de juiste...
Waarschuw beheerder
donateur
kun je m wel ff rippen en naar me sturen via yousendit of msn of zo? moet die sample echt hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 mei 2005 om 11:41:
kun je m wel ff rippen en naar me sturen via yousendit of msn of zo? moet die sample echt hebben

Zal van de week eens ff wat setjes luisteren. Heb van die betreffende tournee een stuk of 15 concerten. Zal ff kijken uit welk concert ik het best kan rippen...

*edit*
En dan stuur ik 'm wel ff naar jullie beiden;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk wel, dan beslis ik later wie er de mooiste creage mee heeft gemaakt:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op maandag 30 mei 2005 om 13:45:
creage ?:/

Kjell et moi hebben dwangmatig last van het omdraaien van -tie en -ge.
Waarschuw beheerder
Kjell et moi hebben dwangmatig last van het omdraaien van -tie en -ge.

it happens .... :Yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wel oppassen dat je geen problemen krijgt met de taalpolige;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb van Kjell & Jo voor m'n verjaardag een heel boek gehad met alle woorden die op -tie eindigen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik het wel een beetje mee eens. Dat logo met die speaker, was dat er al?
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 31 mei 2005 om 11:33:
Ben ik het wel een beetje mee eens

beetje? had het ook wel voor ze willen schrijven anders hoor o:) Beetje jammer dit......

en volgens mij is dat niet een logo van hen, maar gewoon de flyer zelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt iig wel aan promotie gedaan. Ging gisteren ff Steph ophalen en zag dat er aardig wat posters hangen.

En zag vanmorgen dat zelfs bij mij op de hoek van de straat posters hangen:o
Waarschuw beheerder
Ik heb niks gezien :S
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 juni 2005 om 10:38:
Er wordt iig wel aan promotie gedaan. Ging gisteren ff Steph ophalen en zag dat er aardig wat posters hangen.

En zag vanmorgen dat zelfs bij mij op de hoek van de straat posters hangen

Kijk das mooi :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 1 juni 2005 om 11:27:
Ik heb niks gezien:s

Op de Westzijde hangen meerdere posters...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 30 mei 2005 om 11:45:
En dan stuur ik 'm wel ff naar jullie beiden

Mijn andere ik en ikzelf zijn je erg dankbaar :D
Waarschuw beheerder
donateur
En jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij vond t ook wel leuk volgens mij.. maar dat moet ik m nog ff vragen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 juni 2005 om 11:35:
Op de Westzijde hangen meerdere posters...

Oww, en ik fiets altijd over de Oostzijde, vandaar :)
Umh heb vandaag eventjes de locatie van buiten bekeken, er hangt wel een banner boven waar Hrd Nrg ook vermeld wordt, en hoe trots voelde ik om tegen mijn zusje te vertellen, dat ik Charly en First Base ken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha(y)
Waarschuw beheerder
guys it going to be so specaial just spoke to cally and juice....they going to blow it up! big time...also was at venue last night..it a sound system as good as the melweg, can,t wait to hear it pushed to the limit....bring it on...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heard both Fausto and JP playing there when it was still Club U. Sound system is indeed very good:jaja:
donateur
nog meer zin, nog meer zin, nog meer zin lalalalalala nog meer zin, nog meer zin, lalalalala

ik lalalalala maar wat af met al die leuke feestjes, heb zo een idee dat het deze maand wel heeeeel erg snel gaat gaan ook :) lalalalala en dan lekker naar Ibiza lalalalala Voordeel dat mijn bovenrug bijna verbrand was op Emporium, heb ik dat in ieder geval niet meer daar lalalalala
Waarschuw beheerder
donateur
Maar je hebt ook nog een onderrug hoor Daaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ruggegraat hebben we in ieder geval allemaal nietO:)
Waarschuw beheerder
donateur
of we hebben er eentje gemaakt van natte kranten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht je nou echt dat ik jou meerekende...:p
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt mij niet uit maar er zijn ook andere mensen die t lezen ;) :P

Sample van Cornettos al geript? O:)
Waarschuw beheerder
guys it going to be so specaial just spoke to cally and juice....they going to blow it up! big time...also was at venue last night..it a sound system as good as the melweg, can,t wait to hear it pushed to the limit....bring it on...

AHHHHH !! BRING IT THE F*CK ON !!!!!! :p
Waarschuw beheerder
The dj's will let us feel the music with each tiny cell of our bodies.. and we will feel the joy of music around us and inside us, music in our bodies, our minds and our souls. And we will dance, and let this energy created by music free.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... Dat was een lyrische terzijde.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op vrijdag 3 juni 2005 om 13:28:
idd, alle "harddance topic" zijn chat topic's geworden geloof ik

Heus niet:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 3 juni 2005 om 13:25:
tiny cell of our bodies..

eeehmmm ik?

bodies? toch wel beautiful naked women hoop ik! O:)
Waarschuw beheerder
En daarom zijn ze de leukste! :P
Waarschuw beheerder
Misschien voor de volgende keer Cell,
Hrd Nrg goes naked:
[img width=692 height=444 cacheid=001369b4001995814315ae971a00c582c9]http://www.skidmore.edu/studentorgs/wombatultimate/media/naked%20photo%201.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
das de outdoor edition....das niks

en er zitten (bijna) geen vrouwen bij

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
doe liever de indoor edition.. O:)
Waarschuw beheerder
op sensation pink? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee op Sensation Middelvinger ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lijkt me vet feessie! :bounce:
Eerst maar kijken wie ik zover krijg om mee te gaan,want ze gaan allemaal naar Pandemonium :no:
donateur
Als je het maar wel zelf opruimt (flauw Ik weet weet maar flauw kan zo leuk zijn ;p)

Gezellie, dan gaan we een retehip dansje doen Leroy :yes:
Waarschuw beheerder
Eerst maar kijken wie ik zover krijg om mee te gaan,want ze gaan allemaal naar Pandemonium

Da's nie ech underground :p

Denk dat je vriend niet mee wil .. ik weet dat ie de muziek niet leuk vind :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op zondag 5 juni 2005 om 17:32:
Denk dat je vriend niet mee wil .. ik weet dat ie de muziek niet leuk vind

Hij omschrijft t als rag-beukherrie :D ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van First-Base op zondag 5 juni 2005 om 17:32:
Denk dat je vriend niet mee wil .. ik weet dat ie de muziek niet leuk vind

Ach ja..hij had een keer een kut bui ;) maarja..ook wel logisch als je al vanaf je 19de met een hernia loopt en continu pijn hebt,kan je af en toe wel beetje sagerijnig van worden :s maar was wel fout om dat af te reageren op iemand anders..
donateur
:( dat klinkt inderdaad erg klote.....

Misschien kannie een discman meenemen anders ( ;) )en er schijnen daar superrelaxte banken te zijn, waar je ff lekker kan zitten :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 5 juni 2005 om 19:20:
Misschien kannie een discman meenemen anders ( )en er schijnen daar superrelaxte banken te zijn, waar je ff lekker kan zitten

In de Waak schoppen we ook altijd iedereen van de banken af ;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:jaja: ECHTE Chesterfield banken (y)
Die dingen staan er denk wel al 100 jaar en ze leven gewoon nog :| Zo lang doe ik echt niet met mijn banken
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook al meerdere keren op die banken in slaap gevallen:bloos:
Waarschuw beheerder
We vielen ook meerdere keren in slaap op je bank, Daan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet er alleen niet op gaan liggen als je verbrand bent :nee: Plakt heerlijk aan je huid vast die bank, wat een sensatie was dat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 14:09:
Je moet er alleen niet op gaan liggen als je verbrand bent :nee: Plakt heerlijk aan je huid vast die bank, wat een sensatie was dat...

Whehe... Was dat bij dance valley toen?
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Kan me nog de uitspraak: "Reef als je nu je bek niet houdt dan sla ik je!" herinneren van die avond :D
Waarschuw beheerder
donateur
snap je nou waarom ik NIET wil slapen op die DV camping? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 14:17:
Kan me nog de uitspraak: "Reef als je nu je bek niet houdt dan sla ik je!" herinneren van die avond :D

Jah dat weet ik nog wel :D

(L) De liefde (L) ... ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 14:24:
snap je nou waarom ik NIET wil slapen op die DV camping?O:)

Ik denk dat ik ook NIET ga slapen op die campingo:)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe ik ook niet
donateur
We gaan er een superweekend van maken met DV :yes:

Ik haat kamperen, maar voor DV heb ik het wel over en gelukkig zijn jullie er ook en gaan we lol maken en gek doen, dus dat gaat (y) worden :yes:
Waarschuw beheerder
hahaha ja, ik verheug me ook niet echt op het feit dat we 3 dagen na elkaar zonder normaal kunnen douchen moeten doorhalen. Trouwens ben ook erg benieuwd hoe lang ik niet zal slapen, tis voor mij de eerste keer meerdagse festival.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat valt best mee o:)
Waarschuw beheerder
Ow ik weet het zeker dat het voor de rest een top feestje zal worden :)
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 6 juni 2005 om 16:27:
Een soort tidysummercamp revival, maar dan net ff erger

Hell no :no:

zoals TSC zal het wat mij betreft nooit meer worden, ik zuip niet meer zoveel ;p

Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 16:39:
hahaha ja, ik verheug me ook niet echt op het feit dat we 3 dagen na elkaar zonder normaal kunnen douchen moeten doorhalen. Trouwens ben ook erg benieuwd hoe lang ik niet zal slapen, tis voor mij de eerste keer meerdagse festival.

Eleen, wij gaan gewoon een douche bezetten, ik MOET namelijk echt douchen elke dag, anders vind ik het vies, MOET mijn haar ook echt wassen, het is gewoonweg te lang om het niet te wassen :)

Ben wel blij dat ik én overal én overal ook doorheen slaap :yes:

Is het al zaterdag toevallig?

Ga vrijdag ook nog wel even wat leusk doen hier in Amsterdam, maar verheug me toch wel het meest op de zaterdag :yes:

HRDNRG Bring it on!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Ow ik weet het zeker dat het voor de rest een top feestje zal worden

cker weten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 6 juni 2005 om 16:27:
Een soort tidysummercamp revival, maar dan net ff erger

Hm no thanx :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Ben wel blij dat ik én overal én overal ook doorheen slaap

Kan ik alleen thuis, ergens anders is t echt een nachtmerrie (om maar eens een leuke woordgrap te maken :P)
Ik bega echt een moord als iemand me ongewenst uit mn slaap haalt, mn ouders moeten al uitkijken dat ze dat nie doen, laat staan dronken mensen op een camping... Ever danced with the devil? Nou maak me wakker en je maakt t mee :jaja:

Zit eigenlijk te dubben of ik een nieuwe track een testritje kan geven zaterdag... O:)
Waarschuw beheerder
Hhm.. Ik ben ook niet echt een voorstander van die camping. Ik zie het allemaal niet zo zitten eigenlijk. Geef mij maar een normaal bed. Wil wel normaal kunnen slapen als er 2 dagen feest is :)
donateur
Charel man zeur niet zo ;p, dit is toch ook een eenmalig iets, dan zit ik er niet mee als ik wakker gemaakt wordt hoor, lekker slapen doe ik wel weer zaterdagnacht zelf of anders zondag in de namiddag of savonds ofzo

Maar gewoon zo in het weekend thuis is het bij mij ook wel een ander verhaal ja :yes:

Ever danced with the devil in the pale moonlight?
I always ask that of all my prey
I just like the sound of it

*edit*

en Reef zeurt ook, kom op zeg dit is toch iets aparts
2 nachten op een heel jaar die je bij wijze van wat minder slaapt, als ik dat als oude bok van bijna 30 trek, zouden jullie dat zeker moeten trekken

Ik haalde dat ik jullie leeftijd was ook weleens ene heel weekend door en ook zonder drugs :yes:
Jeugd van tegenwoordig ;p

ennu char:

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 18:38:
Zit eigenlijk te dubben of ik een nieuwe track een testritje kan geven zaterdag...

Zou je dat nou wel doen? dacht dat die voor DDOD augustus was????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja eigenlijk was die versie van mij en Peter daar voor bedoeld, deze is best wel behoorlijk anders. En om nou 2 versies op 1 avond te draaien vind ik ook weer zo raar. Moet ff met Nazzz bespreken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 18:48:
en Reef zeurt ook, kom op zeg dit is toch iets aparts
2 nachten op een heel jaar die je bij wijze van wat minder slaapt, als ik dat als oude bok van bijna 30 trek, zouden jullie dat zeker moeten trekken

Ik zie dat hele camping gebeuren gewoon niet zitten. Of het nou Dance Valley is of niet... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Eleen, wij gaan gewoon een douche bezetten

yup, een grote slot voor de deur kopen, en met grote letters op schrijven. Gereserveerd voor Elena en Daan! En eigen biotoilet meeslepen hehehe want vorig jaar waren die wc's op DV echt ranzig!
Wat slapen betreft slaap ik ook idd overal doorheen, maar eigenlijk ben ik dat niet van plan.. Ja, misschien eventjes een middagdutje doen tussendoor als ik het echt niet trek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
smerigste is nog wel die plee's en douches die je met 300 man moet delen :S :nee: no way :nee:
Waarschuw beheerder
ik neem sowieso van die speciale verfrissingsdoekjes mee. Ze zijn eigenlijk voor dames bedoeld, maar heren kunnen ze volgens mij net zo goed gebruiken...
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 19:31:
Ja eigenlijk was die versie van mij en Peter daar voor bedoeld, deze is best wel behoorlijk anders. En om nou 2 versies op 1 avond te draaien vind ik ook weer zo raar. Moet ff met Nazzz bespreken

Las inderdaad net in PB-tje dat er twee versies waren ;p

Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 19:40:
Ik zie dat hele camping gebeuren gewoon niet zitten. Of het nou Dance Valley is of niet...

100 procent met je eens, maar ik heb het wel over voor Dance Valley een keertje :) (shit of moet ik volgend jaar dan weer....;p)

Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 20:06:
yup, een grote slot voor de deur kopen, en met grote letters op schrijven.
Gereserveerd voor Elena en Daan!

Bestaan er geen draagbare wegwerpbare douchecabines ofzo? ;p
Waarschuw beheerder
niet dat ik weet :)
Waarschuw beheerder
donateur
camping/kramperen-->geweldig :D

slapen maakt voor mij niks uit...op de grond, op de bank,
in een slaapzak, luchtbed, buiten...geef er niks om B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op maandag 6 juni 2005 om 20:40:
slapen maakt voor mij niks uit...op de grond, op de bank,
in een slaapzak, luchtbed, buiten...geef er niks om

Precies.
En ik ben een nachtmens; heb uberhaupt weinig slaap nodig.
Neemt niet weg dat ik wel gewoon mn tent meeneem met alle mogelijke voorzieningen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 6 juni 2005 om 21:08:
ik ben een nachtmens

ik ook, en daarom slaap ik meestal van 3 uur s nachts tot 12 uur s ochtends ;)
Waarschuw beheerder
Ummh.. kan dat dat de dinsdagdip zich al naar maandag verschuift? Heb er nu last van :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 20:18:
100 procent met je eens, maar ik heb het wel over voor Dance Valley een keertje :) (shit of moet ik volgend jaar dan weer....;p)

Nah ik niet :) Ik ga niet op zoiets rond lopen waar ik op tegen ben alleen omdat het DV is.

Nature one daarin tegen zou ik ms wel op de camping doen. Maar dat is eerder omdat je dus ook gewoon met auto/caravan/etc. het terrein op mag. Daar mag je veel meer dan op deze camping hier :)

Nu word er gewoon teveel van je weg genomen zeg maar. Kan best snappen dat het hier in NL allemaal moet en gezeik van gemeente blabla, Maar dan ga ik iig niet op de camping rond hangen :no:

Btw. Charel > Street Figher 2 fan? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 22:05:
Btw. Charel > Street Figher 2 fan?

Heet dan geen Charel, maar ben wel een SF2 fan.
Zie dat je bezig bent met Marvel vs Capcom. :)
Met wie speel je.
Waarschuw beheerder
Reef in aan t gamen volgens mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op maandag 6 juni 2005 om 22:09:
Zie dat je bezig bent met Marvel vs Capcom. :)

Speel met niemand :D

Marvel Vs. Capcom 2 en dan turbo mode 2... Hoppa... :D

Maar heb nu een emulator gevonden met weet ik veel hoeveel SNES games... Goof Troop O+ :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 22:29:
Speel met niemand

Ik bedoelde eigenlijk welke character.;)
Waarschuw beheerder
Ooohh.. :P

Je speelt met 3 characters... Maar tot nu toe is mijn winning combo : Spiderman, Cyclops en Dalsim/Ryu/Ken :)
Waarschuw beheerder
Vraag me alleen af hoe ik een super combo doe met al mijn 3 hun characters... net paar keer gedaan alleen ben vergeten hoe :vaag: :D
Waarschuw beheerder
Als de super van character 1 bijna is afgelopen, de super van nr2. doen, dan zal die erin komen en de zijne doen, als die halverwege bezig is doe je de super van je 3e character. (je moet wel de volgorde aanhouden van je gekozen mannetjes.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kunt bij deze versie als je 3 levels hebt ( of 4/max ) in 1x alle specials doen van all jouw characters... Ik krijg alleen maar van die specials van 1 character tegelijkertijd nu. Maar het is me wel een paar keer gelukt om dus zo'n special te krijgen waarbij ze alle 3 tegelijk gaan.

Heftig gezicht als Spiderman , Cyclops EN Dalsim/Ryu tegelijkertijd iets afvuren e.d... :D Heel het scherm zit vol met power-ups , blasts en weet ik veel wat... geweldig (L)

Alleen heb nu wel enorme last van mijn linker duim... Krijg je ervan als je te lang op Turbo Mode 2 speelt :D :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Reef kun je mij die spellen ff ge-rard mailen? (msn doet t nie) Heb al emulator maar mocht dit een speciale zijn kan je die dan ook ff meesturen? Dan heb ik morgen iig wat te doen :D En ik ben zeker wel een SF fan :D Al vanaf t moment dat ik dat voor t eerst speelde ben ik verslaafd :jaja:
Waarschuw beheerder
Sorry, Marvel Vs. Capcom 2 heb ik alleen op de dreamcast :)

Je hebt wel een street figher 2 online versie met een paar characters uit Marvel Vs. Capcom 2. Meer info hierover hier.

Street Fighter 2 Online.

Heb je ook van die mega combo zooi e.d alleen op de dreamcast ziet het er gewoon veel beter uit if you ask me (L)

Ook erg ziek hoeveel characters je kunt kiezen bij Marvel Vs. Capcom 2 btw :

[img width=300 height=210]http://www010.upp.so-net.ne.jp/mistblue/rv/shot/shot_mvsc2_00.gif[/img]

Ga hem wel voor de Playstation 2 kopen denk ik. Dreamcast heeft erg "scherpe" randen rondom de controller zeg maar. Als je dan op turbo-mode 2 speelt voor een uurtje ofzo, Dan krijg je een enorme last van je duim. Bij de PS2 controller heb ik dat nooit :)

Die snes games heb ik ook alleen op de dreamcast... Had nog wel ergens op mijn pc een SNES en NES emulator, die je zelfs online kon spelen ( via ip adres ) tegen en/of met andere! :D

Old skool mario kart tegen mekaar met 4 man tegelijk (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaa heb nu een snes emulator met internet functie! (L) (L) (L) (L)
donateur
Streetfighter :) vet jeugdsentiment, echt allereerste vechtspel dat ik gespeeld heb op de supernintendo en toen kwam mijn grootste liefde: Mortal Kombat :lief:

Finish him

Fatality Sonya wins
Waarschuw beheerder
Heb die ook altijd gespeeld, en MK2 ook :)
Waarschuw beheerder
:o Wist niet dat je MK ook cool vond? :)

Denk dat je Marvel Vs. Capcom 2 dan ook wel cool kan vinden. Weliswaar geen Fatalities oid, maar wel megaaaa snelheid (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 21:27:
Ummh.. kan dat dat de dinsdagdip zich al naar maandag verschuift? Heb er nu last van:(

Meer trainen, dan heb je die dip niet meer:d
Waarschuw beheerder
donateur
bijna weekend! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dat was het gisteren toch ook alO:)
Waarschuw beheerder
donateur
het weekend is gewoon 3 dagen te kort ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd maar dat negatieve:(
Waarschuw beheerder
donateur
:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
*positieve gedachte*
morgen is het al weer woensdag. En als het woensdag is , is het bijna al weer donderdag. En als het donderdag is dan is het al weer bijna vrijdag. En vrijdag begint het weekend.

Dus het is bijna weekend :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 7 juni 2005 om 10:30:
:cry:

Tis inderdaad om te huilen. Beetje klagen dat het weekend te kort is... Je mag blij zijn dat je weekend hebt. Er zijn mensen die helemaal geen weekend hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen weekend? Heb al sinds vrijdag weekend... kan geen reet doen op die kapotte KUT PC!!!! (alleen muziek maken en internetten, dus dat valt nog mee). Doin Drugs.. Selling Drugs.. zo goed als af (mijn eigen versie dan).. Jammer dat iedereen naar Round Bass gaat :D
Waarschuw beheerder
Hoe het er nu uitziet kom ik wel afteren na Diverrance, maar dat kan ik jullie niet verzekeren. En entree is zeker rete goedkoop dus jah dat geld wat ik dan nog heb is Round Bass me te duur!

Going to Support the resident dj's of Mindgames. Charly & First Base!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 7 juni 2005 om 11:13:
alleen muziek maken

moet ook maar weer eens flink wat tijd vrij gaan maken om een boel tracks af te maken.... :s
donateur
Uitspraak van ®aven op dinsdag 7 juni 2005 om 02:06:
Wist niet dat je MK ook cool vond?

Je weet tog, ik ben feitelijk gewoon een kerel in een vrouwenlijf ;p Altijd al geweest, ik vond MK echt gruwelijk, was er ook erg goed in if I may say so myself. Freddy (niet Krueger maar mijn eerste vriendje)liep altijd te zeiken dattie tegen me wilde spelen, maar ik vond het altijd zielig, omdat ik hem finaal afmaakte elk gevecht b) en dan maar door willen blijven gaan he, dan zei ik 'Fred, tien potjes en dan is het over' nou ja verloor ie ze allemaal, of misschien liet ik hem er weleens 1 winnen ook o:) en dan wilde ie nog maar doorgaan, same was het voor Tekken 1&2 MK3 (al vond ik die een stuk minder) en nog wat van die zooi, maar moet wel zeggen dat ik meer van de adventure games ook ben hoor, zoals Resident Evil, Silent Hill, Koudelka, dat soort shit

Marvel vs capcom lijkt me met name vet omdat er Xmannen inzitten :yes: Heb ook megavet deel van zoiets op de eh hoe heette dat kreng Sega Saturn kan dan? die toen tegelijkertijd met de PS was?

Uitspraak van X-Field op dinsdag 7 juni 2005 om 08:20:
Meer trainen, dan heb je die dip niet meer

ik heb borderline persoonlijkheidsstoornis, dus heb geen last van een weekenddip, maar wel soms van mijn buien ;p

(Iemand btw gisteren Girls Interrupted gezien of ooit gezien?)

Uitspraak van Da®ude®ob op dinsdag 7 juni 2005 om 10:31:
morgen is het al weer woensdag. En als het woensdag is , is het bijna al weer donderdag. En als het donderdag is dan is het al weer bijna vrijdag. En vrijdag begint het weekend.

Dus het is bijna weekend

InderDaaan ;p;p

Nog maar 4 nachtjes je weet tog ;p

Uitspraak van Electrolicious op dinsdag 7 juni 2005 om 11:25:
Hoe het er nu uitziet kom ik wel afteren na Diverrance, maar dat kan ik jullie niet verzekeren. En entree is zeker rete goedkoop dus jah dat geld wat ik dan nog heb is Round Bass me te duur!

Going to Support the resident dj's of Mindgames. Charly & First Bass!

Is je geraden, je moet gewoon komen, altijd dat gemiep van die jonge mensen dat ze te moe zijn ;p;p whahahahah en is het eigenlijk niet First Base?? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Going to Support the resident dj's of Mindgames. Charly & First Bass

Hij gaat alleen wel kwaad worden omdat je zn naam verkeerd spelt.. FIRST-BASE!!!! :D

Uitspraak van CeLL op dinsdag 7 juni 2005 om 11:26:
moet ook maar weer eens flink wat tijd vrij gaan maken om een boel tracks af te maken....

Zo heb ik er ook nog 3 waar ik aan begonnen ben zonder er een eind aan te breien :S Maar soms gaat t gewoon, deze heb ik in anderhalve dag gedaan. Moet nog wel wat kleine dingetjes bijschaven, maar hij is nu iig al wel goed genoeg om te draaien. Maar goed, soms heb je in 1 x de drive te pakken waar je anders een maand over doet.
Waarschuw beheerder
donateur
En entree is zeker rete goedkoop dus jah dat geld wat ik dan nog heb is Round Bass me te duur!

Wat een suffe kutopmerking:o Ja, HRD NRG is goedkoper, maar RB kost ook bijna niets.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 7 juni 2005 om 11:40:
whahahahah en is het eigenlijk niet First Base?? ;p

Staat er toch ;)
Uitspraak van X-Field op dinsdag 7 juni 2005 om 11:46:
Wat een suffe kutopmerking:o Ja, HRD NRG is goedkoper, maar RB kost ook bijna niets.

Jah nee idd, maar op dat moment is RB me te duur, heb dan al een hele dag vermaakt op Diverrance en dat zal ook niet goedkoop zijn. Het is niet negatief bedoelt, maar op dat moment komt HrdNrg beter uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 7 juni 2005 om 11:40:
Je weet tog, ik ben feitelijk gewoon een kerel in een vrouwenlijf ;p Altijd al geweest, ik vond MK echt gruwelijk, was er ook erg goed in if I may say so myself. Freddy (niet Krueger maar mijn eerste vriendje)liep altijd te zeiken dattie tegen me wilde spelen, maar ik vond het altijd zielig, omdat ik hem finaal afmaakte elk gevecht b) en dan maar door willen blijven gaan he, dan zei ik 'Fred, tien potjes en dan is het over' nou ja verloor ie ze allemaal, of misschien liet ik hem er weleens 1 winnen ook o:) en dan wilde ie nog maar doorgaan, same was het voor Tekken 1&2 MK3 (al vond ik die een stuk minder) en nog wat van die zooi, maar moet wel zeggen dat ik meer van de adventure games ook ben hoor, zoals Resident Evil, Silent Hill, Koudelka, dat soort shit

:o

Next time I'll bring my dreamcast :P (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Electrolicious op dinsdag 7 juni 2005 om 11:52:
Jah nee idd, maar op dat moment is RB me te duur, heb dan al een hele dag vermaakt op Diverrance en dat zal ook niet goedkoop zijn. Het is niet negatief bedoelt, maar op dat moment komt HrdNrg beter uit!

Dan moet je wel minder dan 10 drankjes (bier of fris) drinken, anders ben je op Round Bass goedkoper uit:p

Maar verder logisch dat je de boys gaat supporten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op dinsdag 7 juni 2005 om 11:57:
Next time I'll bring my dreamcast

Gaaf, maar eens een game party houden dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vet! :D Ga vrijdag de hele avond met mn broer FIFA 2005 spelen tot we in slaap vallen :jaja: Avondje gamen roelt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 7 juni 2005 om 12:35:
FIFA 2005

Pro Evo heeft mijn voorkeur, maar FIFA is ook wel leuk. :)
Waarschuw beheerder

shweeeeeeeeeeeeeet :)
Waarschuw beheerder
donateur

you're no match for me and my C64! :[
Waarschuw beheerder
donateur
*joins the C64 gang*
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dat ding binnenkort echt eens bij m'n ouders van zolder halen.
Waarschuw beheerder
Hrdnrg???? :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Komt ie nou pas achter.... :D Zie je zaterdag? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 7 juni 2005 om 12:35:
Ja vet! :D Ga vrijdag de hele avond met mn broer FIFA 2005 spelen tot we in slaap vallen :jaja: Avondje gamen roelt!!

Mario Party, Bomberman (heb ik ook op de dreamcast, snes emulator ;)), Turtles in time en natuurlijk Marvel Vs. Capcom 2 :9
donateur
Denk eerder dat AJ bedoelde dat het allemaal nogal off topic ging......

En gelijk heeft ie eigenlijk......

Als ik 'mijn' Erwin nou ook nog eens de gamecube laat meenemen, dan hebben we helemaal een gevariageerd spelcomputer avond/nacht cq Daaan's Disco ofzo
Waarschuw beheerder
Jaaaa... Multi-tap mee (L)
Waarschuw beheerder
Game on!
Waarschuw beheerder
ik laat je maar ff in die waan. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ikkuh?
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi forumpicje Terwin! Waar staan je foto's?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 7 juni 2005 om 19:59:
Mooi forumpicje Terwin! Waar staan je foto's?

Thnx! ;)

HQ Party Pics
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 7 juni 2005 om 17:30:
Als ik 'mijn' Erwin nou ook nog eens de gamecube laat meenemen, dan hebben we helemaal een gevariageerd spelcomputer avond/nacht cq Daaan's Disco ofzo

Kan ook de x-box van mijn zusje meenemen :) Ow ja, heb nog zo'n 999 spellen in 1 gameboytje (die hele ouwe met tetris), hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook nog 'vier op een rij' liggen thuis:) Lang leve de analoge spellen:d
Waarschuw beheerder
donateur
mensergerjeniet :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
-Monopoly
-Levensweg
-Twister (Leuk voor een after;))
-Dokter Bibber
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik me al inschrijven voor de spelletjesparty
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna een hele belangrijke vergeten:
-doktertje spelen(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 8 juni 2005 om 10:41:
-doktertje spelen

de gewone of Dokter Bibber? ;p
Waarschuw beheerder
:bloos: Heb m'n periscoop altijd bij me.....:yes:

Of was het nou een stetoscoop?? :vaag:

Waarschuw beheerder
In jouw geval.... Microscoop? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 7 juni 2005 om 16:16:
Komt ie nou pas achter.... Zie je zaterdag?

hahahahahahahah, sorry dat bedoelde ik niet. Ben er niet bij sorry, ga naar de Pussy Lounge! Favootje Stanton komt even knallen....... En ik had het al beloofd!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 7 juni 2005 om 17:30:
Denk eerder dat AJ bedoelde dat het allemaal nogal off topic ging......

En gelijk heeft ie eigenlijk......

Daantje had de slaap uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op woensdag 8 juni 2005 om 12:21:
In jouw geval.... Microscoop?

Ach, een wattestaafje kriebelt ook!! hahahahahah

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ op woensdag 8 juni 2005 om 12:27:
Ach, een wattestaafje kriebelt ook!! hahahahahah

Whatever floats your boat B) ... :D
Waarschuw beheerder
Anders wordt het verzuipen....
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wel snel zijn, want als er een schaap over de dam is, dan dempt men de putO:)
Waarschuw beheerder
donateur
En zoals het klokje doordeweeks tikt, tikt het in het weekend niet:(
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de banaan hangt
Waarschuw beheerder
donateur
...toen stak hij per abuis z'n kop in het gasfornuis...
Waarschuw beheerder
hahahahahahahaha :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Waarschuw beheerder
Voor niets komt de zon op, maar voor alles gaat hij onder.
Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe kansen, nieuwe ronden...je geld vliegt weg, het is eigenlijk zonde!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 8 juni 2005 om 15:49:
Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.

Hmmzzzzzzzzzzz......... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op woensdag 8 juni 2005 om 16:22:
Hmmzzzzzzzzzzz.........

Behalve bij A'Dam, daar liggen ze naast de rails :P:P
Waarschuw beheerder
hahahaha, mijn gedachte!!

:flower:
Waarschuw beheerder
In Den Haag rijden ze af en toe op bonbons O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 juni 2005 om 18:23:
In Den Haag rijden ze af en toe op bonbons

ik kom toch dagelijks in Denhaag...maar dat heb ik nog nooit gezien :nee:
ik zal volgende keer beter opletten dan :P
Waarschuw beheerder
Nou ik heb het op het nieuws gezien, die trein die in de leonidas winkel binnenreed op Den Haag Centraal :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 juni 2005 om 23:35:
Nou ik heb het op het nieuws gezien, die trein die in de leonidas winkel binnenreed op Den Haag Centraal

:O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 8 juni 2005 om 23:35:
die trein die in de leonidas winkel binnenreed op Den Haag Centraal

pondje truffels alstublieft...
Waarschuw beheerder
donateur
en doe ook nog maar 2 ons Pistache-kokosbonbons ;)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, heb ik niet. Ga ze zelf maar maken :P

Pistache-kokosbonbons (15 stuks)

Ingrediënten:
150 gram melkchocolade, 3 eetlepels slagroom, 35 gram amandelspijs, 35 gram fijngehakte ongezouten pistaches, 25 gram gemalen kokos (kant-en-klaar verkrijgbaar).

Bereidingswijze:
Breek de chocolade boven een roestvrijstalen kom of glazen schaal in stukjes en plaats deze in een pan met heet water (warm-waterbad). Laat de chocolade al roerend smelten en daarna buiten het warm-waterbad zover afkoelen tot ze nog vloeibaar is. Roer met een spatel de slagroom, de amandelspijs en de pistaches door de gesmolten chocolade. Bekleed een vierkante vorm van ca 10 x 10 cm met plastic folie, schep het chocolademengsel in de vorm en strijk het met de bolle kant van een lepel glad. Bestrooi de bovenkant met kokos, dek de vorm af met plastic folie en druk het geheel stevig aan. Laat het 'bonbonblok' gedurende 3 uur in de koelkast opstijven en snijd het daarna in repen van 3-4 cm breed. Verdeel de repen in gelijkmatige driehoekjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je zou zeggen dat die truffels bitterballen zijn geloof ik het ook:jaja: Bitterballen:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Yummie!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=305 height=202]http://fussball.kaywa.ch/files/images/2005/2/mob1779_1108647846.jpg[/img]
in een feestelijke verpakking :P:P
Waarschuw beheerder
Kwekkeboom....:yes:

Met Zaanse Mosterd ? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ op donderdag 9 juni 2005 om 09:51:
Kwekkeboom....:jaja:

Met Zaanse Mosterd ?:vaag:

Nee, gewoon die goedkope van Mora, met franse mosterd:d
Waarschuw beheerder
hahaha just got 20 new records...from steve hill in the post!!!!!! and 2 are insane..........proprer pumjpming stuff.
Waarschuw beheerder
donateur
Don't play them this saturday because I'm not there;)O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny D op donderdag 9 juni 2005 om 09:56:
hahaha just got 20 new records...from steve hill in the post!!!!!! and 2 are insane..........proprer pumjpming stuff.

Waarschuw beheerder
:) dat vroeg je over een aantal andere clubs waar je nog nooit was geweest, Daantje :) *geheugensteuntje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen het nog Club U was mocht het ook:jaja:
Waarschuw beheerder
23-0 hr Danny D

0-1 hr Charly

1-2 hr First-Base

2-4 hr Cally & Juice

4-5 hr Danny D

5-6 hr First Base b2b Charly....

bring it on...........
Waarschuw beheerder
donateur
Hell Yeah!!!
donateur
Very nice column again also

I was at the EXPO XXI today with Raven/Denny on some kind of big ass seminar stuff from business between Holland and India and also the Bollywood entertainment industry.

We were both dressed up looking like bank people, and man I am SO GLAD I left the ABN AMRO Bank, but it was funny though gettign all dressed up as if it was Carnaval

Was very nice though to be there, whole different set up, unfortunately no Harddance ;p (would have loved to see the mayor of Amsterdam dancing to 160 bpm ;p) A lot of presentations, a lot of talking, a lot of food an alcohol ( I only drank two glasses of wine, which can feel rather awkward when u almost did not eat anything)

And I heard this guy say very proud to somebody else 'Yes, we had HQ here last friday' :D:D:D

One guy who was working there came up to me asking me if he saw me at link2party, well that could be possible I am just here by accident ;p;p (have to check that site out now)

But all in all a very different experience, gonna put on some normal clothes now ;p
Waarschuw beheerder
donateur
6-10 hr Raine

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 10 juni 2005 om 20:01:
Mogen we eigenlijk wel fototoestellen meenemen daar?

goeie vraag ja...ik heb werkelijk geen idee
ik weet niet eens waar ik moet zijn, dus misschien dat
we iets af kunnen spreken en "gezamelijk" kunnen gaan ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
ja daarom :p

there's always a way...:yes:
Waarschuw beheerder
Komt zeker goed! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Preaching terror all over the world... B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 11 juni 2005 om 14:18:
Wie weet hoe de straat heet waar het station van Zaandam is?

Provincialeweg

dat zou 'm moeten zijn...

*EDIT* of de Stationsstraat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zaterdag 11 juni 2005 om 14:26:
Provincialeweg

Station is naast het hoofdkantoor van AlbertHeijn
donateur
Gevonden :D Dan kan ik een route uitstippelen om vanaf daar naar Club 7even te komen en anders om dan ook weer

Die straat ligt 1.1 km van provinciale weg af en volgens de routeplanner moeten we dat in 3 minuten kunnen lopen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Joepie, we gaan hardlopen!!! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zaterdag 11 juni 2005 om 14:37:
Joepie, we gaan hardlopen!!!

jij liever dan ik :P
Waarschuw beheerder
vanaf het station richting de trefpunt de provinciale weg oversteken, daarna gewoon verder rechtdoor lopen over de grote winkelstraat alleen maar rechtdoor, totdat je een grote brug ziet. Aan jullie rechter kant zullen jullie zo'n plein kunnen zien met allerelei turkse pizza winkeltjes en zo en er zijn van soort zwarte poorten waarop dam op staat. Daar zal ook een monument van Tsaar Peter staan (maar dat weet niemand :) ) En 2 e straat links, waar een Argentijn zit, is er ook Mail Company-grote groene bar. Nou daarnaast is club 7 dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op zaterdag 11 juni 2005 om 16:27:
vanaf het station richting de trefpunt de provinciale weg oversteken, daarna gewoon verder rechtdoor lopen over de grote winkelstraat alleen maar rechtdoor, totdat je een grote brug ziet. Aan jullie rechter kant zullen jullie zo'n plein kunnen zien met allerelei turkse pizza winkeltjes en zo en er zijn van soort zwarte poorten waarop dam op staat. Daar zal ook een monument van Tsaar Peter staan (maar dat weet niemand ) En 2 e straat links, waar een Argentijn zit, is er ook Mail Company-grote groene bar. Nou daarnaast is club 7 dan.

wauw!!! will you marry me?

;p
donateur
Uitspraak van Eleentje op zaterdag 11 juni 2005 om 16:27:
(maar dat weet niemand )

Heet het daarom ook de Tsaar Peterstraat? o:)

Thanx Eleen echt toppie, ik ga zo even kijken hoe laat trein en dergelijke gaat met het oog op samen eventueel afspreken enzo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaaajaaahh!! :D kheb 2 mensen overgehaald om mee te gaan! :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nu nog bedenken wat ik aan ga trekken aangezien ik niks meer pas :|
Waarschuw beheerder
Ik kan evt. wel een ontvangstcommittee ;) regelen als jullie het echt niet redden met mijn route beschrijving :) Of anders moeten jullie gewoon vragen aan de mensen waar de postkantoor op de Dam is, want het is ook 2 stappen van de club af.
Waarschuw beheerder
:) hehe, hij is er nog niet, ik vraag hem zo dan. Ik denk het wel, hoor :)
Waarschuw beheerder
Wel snel beslissen he :P
donateur
Uitspraak van Eleentje op zaterdag 11 juni 2005 om 20:46:
hehe, hij is er nog niet, ik vraag hem zo dan. Ik denk het wel, hoor

I know, ik heb hem aan de phone al gehad ;p Dus hij vond het wel goed hihihihihi

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 11 juni 2005 om 20:47:
ywijfel nog steeds tussen RB of HRD NRG

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 11 juni 2005 om 20:58:
ik kan ook voor optie 3 gaan thuisblijven

Thuisblijven is geen optie :no:
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dan, dan blijf ik wel thuis. dan ga ik weer een avondje bankhangen
Waarschuw beheerder
donateur
Was een goed feesie! Mooie tent, vet geluid!
We waren wat laat binnen, maar we kregen nog net wat kletsers mee van Charly, hij genoot zichtbaar in een zeer gelikte DJ booth. First Base nam het over, en poe wat is die gozer gegroeid! Deze keer had die goed het gas erop, hij wist wat na um komen zou. Hij hield zig vast aan de UK sound maar wisselde dat goed af met andere HardDance classics, helemaal goed! FB had goed opgewarmt voor Cally & Juice. Mijn god, wat zijn die gasten gek! Kep zelfs 1 van de 2 met zen voeten zien scratchen staand op de draaitafels! En het klopte nog ook! Eerste uur zat op het randje van de Harhouse en HardStyle, daarna schoten ze door naar de HardStyle mij ff te hard maar zeer kewl om te zien hoe die 2 op mekaar ingespeelt zijn. Ook top dat ze na hun set het publiek indoken en wat promo cd`s uitdeelden en graag wilden weten wat wij Nl`rs van hun stijl vinden.
Danny D deed het daarna wat rustiger aan, nog een paar klappers gehoord, en toen was het echt tijd om naar huis te gaan.

Zou Zaandam het HH virus hebben opgepakt? :)
Keep up the good work.....HRD-NRG was ut zeker!
Waarschuw beheerder
Firstbase :respect:
Charly Doing Drugs Selling Drugs MEGA klapper! :respect:

C&J waren zeker erg relaxte gasten, mogen zeker vaker langskomen.

Ben nu promo cd'tje aan t luisteren; top cd!
Waarschuw beheerder
First Base nam het over, en poe wat is die gozer gegroeid! Deze keer had die goed het gas erop, hij wist wat na um komen zou. Hij hield zig vast aan de UK sound maar wisselde dat goed af met andere HardDance classics, helemaal goed!

Firstbase :respect:

:bloos: :bloos: :p Thanx !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op zondag 12 juni 2005 om 06:19:
Was een goed feesie! Mooie tent, vet geluid!

Fijn dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad. Round Bass was ook vet.
Ben net zo'n beetje thuis van een ochtendje film kijken bij Arno.. Heel gezellig :D
Waarschuw beheerder
Ik had het naar mijn zin gehad gister.
Was wel apart om met Daantje en Coen voor een keertje proppen :) Maar het was de moeite waard, de tent werd tegen uur of 2 al redelijk opgevuld, en mensen gingen ook gelukkig maar dansen, ondanks die heerlijke banken :)
Muziek was toppie! woei, die set van First Base! :)
Waarschuw beheerder
Muziek was toppie! woei, die set van First Base!

En ik dacht dat het een kutdag zou gaan worden vandaag :S Jullie zijn allemaal :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op zondag 12 juni 2005 om 15:41:
Muziek was toppie! woei, die set van First Base!

dat heb helaas moeten missen :cry:
Waarschuw beheerder
1 teaser fototje.... Een panorama shot van de HiFi bar!

Panorama shot :)

Even in een url omdat hij erg groot is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Reef, wrong topic...Be gone, evil spirit!!!

Foto's HRDNRG gemaakt door Club7

Mijn foto's volgen later deze dag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op maandag 13 juni 2005 om 08:05:
Be gone, evil spirit!!!

Cell the exorcist :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op maandag 13 juni 2005 om 08:05:
Reef, wrong topic...Be gone, evil spirit!!!

blabla :)
donateur
Vind wel dattie gelijk heeft hoor Reef......

Wat moet een panorama foto van de hifi bar nou in het topic van een ANDER feest dat dezelfde avond was? Kijk natuurlijk vind ik het best wel leuk om die foto te zien etc, maar je had het ook in een ander topic gepost, dus dan hebben mensen hem daar wel al gezien, denk ik zo maar.

Was feestje hoor zaterdag :yes: Supermooie locatie (errug fancy), megagoed geluid en vette muziek de hele nacht. Kortom een errug lekker feessie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 13 juni 2005 om 10:07:
Ik wou gewoon die foto aan iedereen laten zien.

ik wil 'm helemaal niet zien :[

O:);p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op maandag 13 juni 2005 om 10:30:
ik wil 'm helemaal niet zien

Dan moet je niet kijken :@

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
interesseert me niet!
precies zoals hierboven als neergezet werd
Waarschuw beheerder
Ik zal het onthouden als ik de foto's bewerk van jou van aankomende vrijdag :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
voor mijn part worden er geen foto's gemaakt, geef er niks om

ben het al gewend trouwens :yes:

maar ik ga er niet meer over "zeiken"...de mzzl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goh jongens, wat zijn we weer vriendelijk! Last van de hormonen :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 10:00:
Vind wel dattie gelijk heeft hoor Reef......

Als je dat vind dan moet je oa. ook Danny D aanspreken over het in diverse topics vermelden van een colum (wat ik niet erg vind overigens), en zo zijn er in het hardhousegroepje in diverse topics wel verwijzingen naar verschillende onderwerpen geweest.
Waarom moet er nu naar Raven opeens zo kinderachtig gedaan worden?

Love, peace..... happiness :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is het allemaal met een ;) bedoeld
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen een :knuffel: dan maar en een :flower:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 14:43:
Als je dat vind dan moet je oa. ook Danny D aanspreken over het in diverse topics vermelden van een colum (wat ik niet erg vind overigens), en zo zijn er in het hardhousegroepje in diverse topics wel verwijzingen naar verschillende onderwerpen geweest.

Precies.

Snap niet waarom er dan over dit wel wat word gezegd.
Als ik dat ga doen bij iedere post die ik zie die in meerdere topics is geplaatst wat niets te maken heeft met het feest zelf, ben ik morgen avond nog bezig :vaag:

Kijk, Er zijn wel meerdere dingen dingen die gepost worden in topics, wat niet eens wat te maken heeft met het feest waar het in het topic zelf over gaan.

Mij hoor je daar toch ook niet over zaniken?
Uiteindelijk bereik ik weinig met die foto laten zien, behalve dat je een 360 graden shot hebt van de HiFi bar.
Waarschuw beheerder
donateur
*Geeft Reef een :knuffel:

*Geeft Daaan een :knuffel:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind inderdaad dat het aan jou/jullie ligt:jaja: Als HRD NRG niet was geweest, dan waren jullie ook op Round Bass geweest. Beetje interesse tonen mag dus wel!!!!

Of hebben jullie toevallig een cursus kortzichtigheid gevolgd?:p
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 15:40:
Of hebben jullie toevallig een cursus kortzichtigheid gevolgd?

Dat kan je zien aan de foto's van Round Bass ;)

Ik heb echt wel interesse voor Round Bass hoor, dacht dat dat wel duidelijk was inmiddels......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 15:40:
Vind inderdaad dat het aan jou/jullie ligt Als HRD NRG niet was geweest, dan waren jullie ook op Round Bass geweest. Beetje interesse tonen mag dus wel!!!!

Ook goedemorgen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geeft iedereen nog maar een keer een :flower: en een :knuffel: ;)
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 15:47:
Wat bedoel je?

dat als ik zo kortzichtig en ongeïnteresseerd was geweest ik toch ook niet die foto's zou doorkijken met plezier en comments er bij zou zetten, zie bijvoorbeeld maar mijn comment bij de laatste foto

Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 15:47:
Daarom verbaasde je reactie me ook

Mijn reactie was niet tegen Round Bass gericht, ik vond het alleen een vreemde plek om die foto te posten, niet meer, niet minder, dat mag ik dan toch wel gewoon zeggen? Ik heb die foto ook in het RB topic zelf zien staan en in nog een ander topic, DDOD, dus ik vond het gewoon een beetje raar, maar als er gelijk zo een filosofie achter gezocht wordt, dan denk ik dat ik maar beter helemaal nooit meer mijn mening kan geven.

Jij weet net zo goed als ik, dat ik ook heel erg graag op RB was geweest afgelopen zaterdag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 15:50:
Ik heb die foto ook in het RB topic zelf zien staan en in nog een ander topic, DDOD, dus ik vond het gewoon een beetje raar, maar als er gelijk zo een filosofie achter gezocht wordt, dan denk ik dat ik maar beter helemaal nooit meer mijn mening kan geven

En al die posts met links naar je verslagen/topics? Precies hetzelfde. Vandaar dat ik het zo raar vond.
donateur
eh als ik een link naar een verslag zet van het feest zelf in het topic zelf dan is dat vreemd? Als ik dat in een harddance topic doe, als het een verslag van een harddance feest is, is dat vreemd?

Samen met de topics van DDOD etc, dat post ik alleen in relevante topics

Ik zou bv niet de link van een verslag van HRDNRG in het Round Bass topic zetten......

Ik vind de vergelijkingen een beetje vreemd, maar ja das mijn idee en gevoel en mening enzo

Ik zeg nog steeds peace love and happiness flowerrrr poweeeeerrrrrrrr dusssssssssss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 15:57:
Samen met de topics van DDOD etc, dat post ik alleen in relevante topics

En als je het in een HQ topic post?

Dat heb je ook vaker gedaan, Mij hoor je daar ook niet over ( eens in de zoveel tijd wat promotie kan geen kwaad ).

Dus again, Ik vind het dan erg raar dat ik dan wel opmerkingen naar mijn hoofd krijg.
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd geleden een rel, ben best in de stemming(6)
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 13 juni 2005 om 16:05:
En als je het in een HQ topic post?

HQ is toch relevant, aangezien dat ook Harddance is?

Sowieso mogen mensen tegenwoordig niet gewoon meer van mening verschillen, jij vindt wat anders dan ik en dat mag :) Nederland nog altijd enzo

Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 16:06:
Tijd geleden een rel, ben best in de stemming

Ikkuh niet o:) HOu niet van rellen enzooi
Geef mij maar Valeriaan :lief:

speel een spel en win een fiets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 16:06:
Tijd geleden een rel, ben best in de stemming(6)

Dit is nog geen rellen hoor. En ook niet echt van plan om dit uit te laten lopen tot een rel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 16:08:
HQ is toch relevant, aangezien dat ook Harddance is?

Dus round bass is niet relevant ? Naar mijn weten is dat ook gewoon harddance hoor :S

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 16:08:
Sowieso mogen mensen tegenwoordig niet gewoon meer van mening verschillen, jij vindt wat anders dan ik en dat mag :) Nederland nog altijd enzo

Ach ga toch weg. Jij doet precies hetzelfde wat ik heb gedaan met die panorama foto in meerdere topics plaatsen ( alleen dan met links naar je eigen topics en/of verslagen). Dat is geen mening, dat is een feit :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeetje wat is het gezellie hier!!!

HRD NRG :bounce: wat heb ik een top avond gehad :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 13 juni 2005 om 16:10:
Dus round bass is niet relevant ?

Round Bass is heilig:jaja:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 16:22:
HRD NRG:bounce: wat heb ik een top avond gehad

Dat kan niet, want ik was er niet:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 13 juni 2005 om 16:29:
Dat kan niet, want ik was er niet

Juist daarom ;-P
donateur
Uitspraak van ®aven op maandag 13 juni 2005 om 16:10:
Dus round bass is niet relevant ?

Dat maak jij er nu van, ik niet, je moet me geen dingen in mijn mond leggen, die ik niet zeg en ook nooit zou zeggen

Maar weet je wat?

Ik heb een goede bui, zeg jij nu nog maar iets en dan mag jij het laatste woord hebben. :) Floweeeeeeeeerrrrrrr Poweeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
Dan zal ik mn foto's van HRDNRG ook maar ff in het Roundbass topic zetten. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 16:32:
Dat maak jij er nu van, ik niet, je moet me geen dingen in mijn mond leggen, die ik niet zeg en ook nooit zou zeggen

Ik leg je niets in je mond. Er stond niet voor niets een vraagteken achter.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 16:32:
Ik heb een goede bui, zeg jij nu nog maar iets en dan mag jij het laatste woord hebben

Pffff :D

Doe eens voor de verandering niet zo trots. Jij hebt veel vaker dit soort dingen gepost in meerdere topics (links in een topic over een ander feest dan waar het topic over gaat).
Is toch niets ergs aan ?

Niemand zal je opeens minder lief vinden als je gewoon toe geeft dat je zelf hetzelfde doet wat ik hier gedaan heb met die panorama foto van round bass... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 13 juni 2005 om 16:35:
Dan zal ik mn foto's van HRDNRG ook maar ff in het Roundbass topic zetten.

Daar heb ík in ieder geval geen problemen mee..
Het gaat om harddance en niet alleen om een specifiek feest. :-)
We zijn een kleine groep harddance gekken en ik denk dat raven dat ook dacht en niet dat deze 2 feesten opeens "concurenten" moeten zijn..
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:18:
dat deze 2 feesten opeens "concurenten" moeten zijn..

Dat zeg én bedoel ik ook niet

Weet je wat SORRY dat ik dat gepost heb dat ik het een beetje vreemd vond van die foto, nemen jullie mij alsjeblieft niet kwalijk
Waarschuw beheerder
*is benieuwd wanneer cell zijn foto's gaat posten :)
Waarschuw beheerder
Ooh ooh, wat was de Pussy Lounge gezellig afgelopen zaterdag.... :bloos: :x :O

Hahahahahahahahahahahahah
Waarschuw beheerder
woehoe! Ze zijn erg leuk! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand toevallig ook hoe het in de XL is geweest zaterdag?
Waarschuw beheerder
en wanneer zien we die van jou? :) of zijn ze voor de privee archief? O:)
donateur
Ik zal ze zo, na de film ( ;p ja, ja, zit zowaar een film te kijken ) wel even on line gooien, maar zijn niet zo bijzonder moet ik wel even zeggen. Patrick en Erwin hebben meer hun best gedaan :yes:

Mijn batterij was verdomme ook bijna leeg, dus heb geen foto's van Coeneh :cry: maar wel van Cally&Juice een paar :s Dus heb later toch nog wat foto's kunnen nemen.
Waarschuw beheerder
Vrijdag neem ik die van mij zeker mee, maar volgens mij ben toch een stuk beter in foto's van natuur en gebouwen te nemen, die staan tenminste stil :)
donateur
Ik moet het even zo doen, aangezien mijn photobucket al vol is en ik nog geen tijd en zin heb gehad om een ander fotoalbum achtig iets on line te zoeken/vinden

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e6e50d526ad61a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl57a[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e6f56bd1342c1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl5ec[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e710a96b166f1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl5p4[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e732036f81b81a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl5xh[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e748a34623ae1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl65f[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e75e367b61d81a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl6co[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e77a89a5db461a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl6kn[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e7957e52a3ee1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl92e[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e7a30ff6fc4a1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xl9oh[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e7b3cb352d3a1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlb0k[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e7c703eca7321a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlb8k[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e7e7dc009b8d1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlbf4[/img]

[img width=478 height=643 cacheid=000000360019e802409922391a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlbia[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e738620550151a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlbnt[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e81a253dfaa31a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlbuv[/img]

[img width=478 height=643 cacheid=000000360019e834fe683d141a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlbwp[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e847aac5c12c1a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlcf5[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e85ee014bfe51a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlcnc[/img]

(ik vind het altijd lachen om heel dichtbij een foto te maken ;p)

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e87616ce9fd21a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlcso[/img]

(Maar Michel pakte me uiteraard ook weer terug ;p;p wat een vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke foto)

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e88e171283101a00cac3c3]http://tinypic.com/5xlcw7[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e8a2f800adf11a00cac3c3]http://tinypic.com/5xle9e[/img]

[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e8b17707ee131a00cac3c3]http://tinypic.com/5xleef[/img]

Mijn eindconclusie is dat ik 0,0 % talent voor fotograveren heb ;p

( misschien moet ik anders ook eens gebouwen proberen ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=643 height=478 cacheid=000000360019e738620550151a00cac625]http://tinypic.com/5xlbnt[/img]
Was zeker zn eigen rack die hij hier ging pakken.
Wat een lekker nummer zeg.
Waarschuw beheerder
Hey kijkt idd erg blij, zeg :)
Waarschuw beheerder
Hey, Daaneh heeft geen foto van mij gemaakt :(
donateur
Uitspraak van First-Base op dinsdag 14 juni 2005 om 00:17:
Hey, Daaneh heeft geen foto van mij gemaakt

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 13 juni 2005 om 22:06:
Mijn batterij was verdomme ook bijna leeg, dus heb geen foto's van Coeneh maar wel van Cally&Juice een paar Dus heb later toch nog wat foto's kunnen nemen.

sorry Coeneh (f) Volgende keer maak ik er extra veel van jou, ook al maak ik lelijke foto's
donateur
;p wel eerlijk zijn Rober ;p Of ik sta te ver weg van de dj booth of ik laat mijn flitser flitsen in het plastic dat erom heen zat, mijn batterijen waren leeg etc. etc.

IK kan wel lekker koffie zetten :yes:
donateur
Ja, doen we eerst ff bakkie koffie nog ofzo, ik sta sowieso ruim van te voren op altijd, ik moet gewoon op mijn gemak mijn koffie kunnen drinken, peukje erbij en wakker worden eerst
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 14 juni 2005 om 12:37:
a, doen we eerst ff bakkie koffie nog ofzo, ik sta sowieso ruim van te voren op altijd, ik moet gewoon op mijn gemak mijn koffie kunnen drinken, peukje erbij en wakker worden eerst

Dan mag het vrijdag wel niet al te laat worden ;)
Maar dat lijkt me gezellig :D
donateur
Hihihihi, ik ga zelf sowieso gelijk naar bed zodra ik thuis ben van DDOD, dus dan kan ik nog net als het ff meezit 5 a 6 uurtjes slaap pakken :)
Waarschuw beheerder
was zeker wel gezellig met allemaal gezellige mensen
Waarschuw beheerder
super feestje jammer dat ik niet heel lang ben geweest maar zeker voor herhaling vat baar!!!
Waarschuw beheerder
Zaterdag doen we t nog ff dunnetjes over. :)

Waarschuw beheerder
Dat we dr zaterdag ook een superfeestje van maken.
(Vrijdag natuurlijk ook he. :))
donateur
Ja, dit feeestje is toch deze zaterdag?

Zal ik eens iets heel erg doms vertellen?

*fluistert*

ik had mijn broek toch denk ik wel verkeerd om zaterdag...... :$:$:$:$

Echt ben ik niet het domste wijf in de wereld???

ja dus......
Waarschuw beheerder
donateur
o DefQQQQQon ;) Maar vrijdag is veeeeeel leuker (vind ik :D )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 14 juni 2005 om 00:27:
op de laatste foto zie je ook de mooie lila klem van Cally of Juice

Ik ben blij dat je m mooi vindt, maar die was eigenlijk van mij. Die heb ik dus mooi daar laten liggen :/ Zou wel lachen zijn als Cally of Juice die zou dragen.
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 14 juni 2005 om 22:38:
ik had mijn broek toch denk ik wel verkeerd om zaterdag

Nou en, het bleef erg spannende broek :)
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 14 juni 2005 om 22:38:
Dat we dr zaterdag ook een superfeestje van maken.
(Vrijdag natuurlijk ook he.

Daaraan gaan we met z'n allen werken. Poeh al dat studeren is niet leuk :( Dus ik verdien straks een gezellig fe-fe-feestje!
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 14 juni 2005 om 22:22:
super feestje jammer dat ik niet heel lang ben geweest

dat vond ik ook wel jammer dat we elkaar niet eerder hebben getroffen :)
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 14 juni 2005 om 22:22:
zeker voor herhaling vat baar

Werkzaam bij Mitch Productions
Artiest {SHOWLIST artist 11442, 4354, 84091}
Waarschuw beheerder
Volgende week vrijdag is er weer een Feest in Club 7even Genaamd Signal on tour met o.a. Dana voeg het toe aan je partyflock agenda :D
Waarschuw beheerder
Dana is nou niet echt bepaald harddance eh :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 14 juni 2005 om 22:28:
Zaterdag doen we t nog ff dunnetjes over.

nou ik doe het nog ff dik over :P
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 14 juni 2005 om 22:38:
Ja, dit feeestje is toch deze zaterdag?

Zal ik eens iets heel erg doms vertellen?

*fluistert*

ik had mijn broek toch denk ik wel verkeerd om zaterdag......

Echt ben ik niet het domste wijf in de wereld???

ja dus......

dat kan de beste overkomen heb het ook al een paar keer gehad
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 14 juni 2005 om 23:24:
dat vond ik ook wel jammer dat we elkaar niet eerder hebben getroffen:)

dat is nou lief(L) idd nouja kom niet echt zo vaak op de feestjes waar jullie heen gaan... misschien wel wat vaker doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 14 juni 2005 om 22:40:
o DefQQQQQon Maar vrijdag is veeeeeel leuker (vind ik )

Harri komt, dat is rede genoeg vind ik :P
donateur
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 14 juni 2005 om 23:24:
Nou en, het bleef erg spannende broek

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 15 juni 2005 om 08:47:
dat kan de beste overkomen heb het ook al een paar keer gehad

Hihihi, erge is dat eh etiketje wel degelijk aan de achterkant zat, maar dat moest dus aan de voorkant :$ whahahah misschien a.s. vrijdag in de herkansing en dan goed om :9

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 15 juni 2005 om 08:47:
idd nouja kom niet echt zo vaak op de feestjes waar jullie heen gaan... misschien wel wat vaker doen!!

Ik vind van wel ja :yes: Jullie hebben je super vermaakt ook, dus aan de muziek ligt het niet en hoe meer mensen die ook van Harddance houden hoe beter :yes:

Uitspraak van ®aven op woensdag 15 juni 2005 om 01:29:
Dana is nou niet echt bepaald harddance eh

helaas niet meer nee, ik heb haar in begin 2002 toch wel eens lekker hardtrance/early hardstyle horen draaien en dat was (y)

Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 15 juni 2005 om 09:01:
Harri komt

Om RJ te quoten ruimt ie het zelf wel weer op dan? ;p;p;p;p
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 11:26:
Ha ha ha sukkel!!

Niet alle besten overkomen het...Ik heb het nog nooit gehad

nou hoor.... :cry: doe niet zo gemeen tegen mij :( stort ik hier helemaal mijn hart uit, ga jij me uitlachen :cry:

ergste is dat ik hem in de winkel dus wel goed om aan heb gehad, maar thuis heeft dat etiketje me dus in de war gemaakt, zoiets hoort normaliter toch altijd aan de achterkant

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 juni 2005 om 11:33:
ou hoor.... doe niet zo gemeen tegen mij stort ik hier helemaal mijn hart uit, ga jij me uitlachen

oooooooooooohhhhh zo bedoel ik het niet... :(

Ik vond het gewoon een grappige blunder!!!

Ik vond die broek wel goed staan zo :bah:
donateur
;p;p;p

en ik maar de hele tijd die voorkant zo keurig omhoog trekken enzo ;p en dacht man dit is eigenlijk best wel bloot zo eigenlijk

Volgens mij hadden we het er al een keer over dat ik best wel blonT was soms he? ;p;p

dat stomme etiketje dat deed het hem, dat was verwarrend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 juni 2005 om 11:50:
en ik maar de hele tijd die voorkant zo keurig omhoog trekken enzo en dacht man dit is eigenlijk best wel bloot zo eigenlijk

Tis toch aan allebei de kanten bloot dacht ik.

Waarschuw beheerder
foto's foto's :bounce:

Om ff de geheugen op te frissen!! :bounce:
donateur
ik kan die Patrick gemaakt heeft niet openen en hier neerzetten, dan krijg ik dattie het niet kan vinden ofzo, volgens mij staat hierboven wel de link van Erwin's foto's maar weet niet of je die broek daar goed kan zien op een van de foto's
Waarschuw beheerder
donateur
En opeens kan doet dit topic het ook weer:d
Waarschuw beheerder
donateur
De vloek is opgeheven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ff checken of ik ook weer in DDOD5 topic terecht kan.
donateur
Wahooooooooooo en hij doet ut weer :9

Ik ga vrijdag ook een vette nieuwe broek nog kopen voor DefQon1, ben al verliefd op die broek sinds ik hem in de etalage heb zien hangen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 15 juni 2005 om 14:46:
Hierbij de link.

Ziet er gezellig uit. Volgende keer graag niet tegelijk met Round Bass ;)
Waarschuw beheerder
Iets van leer of lak toevallig?
donateur
neuh, geen leer of lak, daar wordt het sowieso te heet voor zaterdag :)
Misschien wel een lak topje, maar dat weet ik nog niet zeker

Die broek is van een speciaal soort linnen, kaki kleurig en dan beetje stoer, en hele gave broekspijpen, is beetje lastig uit te leggen, ze lopen met een rits in het midden aan de achterkant tot je knie zeg maar, maar dan zit het een beetje met van die plooien zoals een gordijn hangt

Ik neem sowieso fototoestel meee, dus zal ook foto's laten zien anders later

Ik hoorde dus van Essiecherryfairy dat je gewoon ook je digitale camera mee mag nemen zaterdag :o

(niet vergeten nieuwe batterijen te halen, niet vergeten nieuwe batterijen te halen ;p;p)
donateur
Van de site van Q-dance:

Digitale Camera’s
Normaal zijn digitale camera’s niet toegestaan op Q-dance evenementen. Op Defqon.1 maken wij een uitzondering, je camera mag dus mee!
(alleen fotocamera’s, géén filmcamera’s met tape)

vet cool man ;p
donateur
je moet hem ook niet in het zand gaan rollen ook he ;p;p

whehehehe, ach je hebt ook een kluisje, dus je kan hem ook weer vrij makkelijk weer veilig opbergen en anders een hoesje eromheen?

Als ik nu nog die batterijen vergeet dan ben ik echt dom ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat zand het probleem niet zal zijn, maar eerde de grote hoeveelheden stof :P
Waarschuw beheerder
timetable is online.

Best wel leuk, alleen proteus draait op dezelfde tijd als DbD. Jammer voor DbD dan.
Waarschuw beheerder
q-dance. Bij alles wat je moet weten over defqon. daar staat ook een link voor timetable.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 juni 2005 om 09:29:
q-dance. Bij alles wat je moet weten over defqon. daar staat ook een link voor timetable.

ok, dan heb ik cker een brilletje nodig..:P niet gezien nml :nee:

*edit

laat maar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=424 cacheid=00136dbd0002f5faee9050941a00cc05ea]http://www.q-dance.nl/images/temp/timetable.jpg[/img]

Of bekijk 'm hier: http://www.q-dance.nl/images/temp/timetable.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Das gewoon een kwestie van niet nadenken;)
Waarschuw beheerder
Ze laten ook Scot Project tegelijk draaien met John 00 Fleming. En Dave Joy start al om 11.00, lekkere binnenkomer dat wel weer. :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 11:00:
Je kan maar beter duidelijk zijn

Ben ik altijd :yes:

Liever de smerige waarheid, dan een halfzacht leugentje dat uiteindelijk alleen maar erger is. Oh zo, ja toch? Niet dan? Dacht het wel! :bounce: (shoobedooooo wap waaaaaaaaaaaaaaa)

hiehahoeoeoeoeoeoeoeoeoeren lalalalala

nee, maar wel mooi klote dus, ik had beide erg graag willen zien :( nou denk ik wel dat DbD een kwartiertje eerder dan Proteus begint, maar ja, moet die tent wel dichtbij die andere tent staan enzo kan ik hen en weer gaan rennen ofzo :vaag:

Ben een beetje druk geloof ik :$
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 16 juni 2005 om 11:01:
Ze laten ook Scot Project tegelijk draaien met John 00 Fleming. En Dave Joy start al om 11.00, lekkere binnenkomer dat wel weer.

ik weet niet of ik John 00 Fleeming zo cool vind, dus of ik dat dan erg vind weet ik nog niet :bounce:

sowieso super dat Scot Project nu wat later staat

:o ik ga naar hem zwaaien enZo joeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoe
Waarschuw beheerder
Heb de Q-base line-up ook ff bekeken en geen UK meer.
Bummer!
donateur
Ja, klote he!!!!!!

Terwijl het in die bunker best druk ook was..... nu hebben ze een hardcore area :s

Denk niet dat ik naar Q-Base toehoef :no:

wel vet dat Bas en Ram er nu wel bij staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da®ude®ob op donderdag 16 juni 2005 om 12:47:
Wat een stelletje smerige hoeren

Waar???
Waarschuw beheerder
donateur
John 00 Fleming draait psy-hardtrance dat klinkt wel lekker in de oortjes. tja, q-base alleen de techno is wel te pruimen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 16 juni 2005 om 10:45:
Hoe krijgen ze het voor elkaar?

ik vind zo ie zo de indeling erg raar Dana, Pavo en Pila in blue en The Darkraver op Red:/
maar dat zou jullie niet echt veel uit maken

nouja laat me maar verrassen morgen
hebben jullie het ff gehoord morgen 30gr nou als ik nu zo naar buiten kijk wil ik het nog niet echt geloven
donateur
:D:D:D:D

Dus het ligt niet alleen aan de 'niet hardstyle' kenner, dat die indeling nogal vaag is, rood is toch ook zeg maar de main?

:o jij vroeg toch om harddance feestjes? Als je in mijn agenda hier kijkt op pf zie je er heeeeel veel staan ;)
Ik geef vanavond zelf een feestje in de Trappist in Amsterdam, maar doordat die treinen niet rijden vandaag wordt het allemaal lastig denk ik om te komen dan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Partymuisje komt uit Krommenie, dus als ze heel graag wil komen mag ze best meerijden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 11:12:
rood is toch ook zeg maar de main?

jep maar goed ik zie het morgen wel allemaal misschien is het nog wel gezellig daar.. trouwens net geprobeert de time table uit te printen maar dat is ook waardelose troep ik kreeg hem zo klein dat ik er bijna een vergroot glas bij nodig heb. een beetje jammer van Q dance

Muisje gaat denk ik vroeg naar haar bedje vanavond anders komt ze er niet uit zaterdag morgen... 8)

wel lief aangeboden misschien een andere keer.
moet trouwens ook een wedstrijd lopen vandaag dus denk dat ik erg kapot ben vanavond

iig tot morgen iedereen!!!
Waarschuw beheerder
of wachten tot dat je op het terrein bent want dan krijg je hem natuurlijk ook plus nog eens een plattegrond:respect: kun je dus niet verdwalen :P
donateur
hmmmmm das ook een goede, maar stel je nou voor dat ze dat niet doen?

Ik zal in ieder geval degeen die ik zeker wel wil zien ff opschrijven ;p

En dat niet verdwalen, tja.... ben toch wel bang dat ik van het pad raak morgen hoor..... ;p;p;p;p
Waarschuw beheerder
De Main is meer een verzameling van alle stijlen.
Ook al staat de Hardstyle wel weer centraal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 12:31:
hmmmmm das ook een goede, maar stel je nou voor dat ze dat niet doen?

tja daar heb je natuurlijk wel weer gelijk in
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 17 juni 2005 om 12:31:
En dat niet verdwalen, tja.... ben toch wel bang dat ik van het pad raak morgen hoor.....

ach ja ik hou het denk ik ook niet helemaal helder maar dan zorg ik dat ik dicht in de buurt blijf van me vriendje:D
Waarschuw beheerder
donateur
Of broodkruimels strooien, dan kan je het pad weer terugvinden;)
Waarschuw beheerder
moet je nog maar afwachten dat de vogeltjes de kruimeltjes laten liggen
Waarschuw beheerder
CALLY & JUICE JUNE COLUMN

Here we are back again at the computer with a slightly sore head from the weekend. Tidy’s only instruction to us for this column is write about anything that’s happened to you in the month, so here goes

A little while ago our kind friend Danny D from UDC in Holland invited us over to play at Club 7even in Amsterdam on 11th June. When we received the booking we checked out the clubs website and couldn’t believe how plush it was. Definitely the smartest club we’ve ever played at. All the seating was covered in very expensive red leather and even the glass shelves for putting drinks or ashtrays on subtly and continuously changed colour. How cool is that?

Our set was from 2 till 4am, which was perfect as it gave us chance to listen to the other DJ’s and get into vibe of the night. As the music had been quite varied all night it pretty much gave us scope to play what we wanted, which meant we could build our set from a trancier sound right up to some hardstyle towards the end, which is what we normally prefer to do.

After our set the fun really started and we found out what wicked hosts we had in the form of Danny and his mates. They didn’t ask once whether we wanted a drink…they just kept bringing them over, which got no complaints from us. Several beers later Cally got talking to one of the barmaids who was equally as generous with the drinks. After even more beers and tequila’s (in very quick succession) it was the end of the night at Club 7even. But Danny and his very friendly entourage didn’t want the fun to stop there. It was now somewhere around 6 am (we think) and they announce that we’re off to an after-hours club that was just about to start….God Bless Amsterdam!

We ended up at this club not too far from our hotel. The place was rammed and the DJ was blasting out some deep funky house (don’t ask what as by this time it became difficult to tell!). Once again the drinks were handed to us without question. Even the girl from the other club magically re-appeared (like the shop keeper in Mr Ben for all you oldies lol). She just happened to know some of the bar staff here too so it was more free drinks, and this time it was shots!

Fuck knows how long this went on for but we vaguely remember waving goodbye to some people (not sure if it was Danny and his mates though) outside our hotel at about 10am. After that we don’t remember a damn thing until the check-in desk at the airport….at 4pm.

Well that’s not quite true, Juice has a faint memory of hotel reception phoning us to ask if we were OK and to tell us we had to clear our room (we think that was about 1:30 as we found a receipt in one of our pockets the next day confirming we had paid an £80 mini bar bill at that time. £80? Oh shit!).

We don’t remember making the journey on our own to the airport though, which is pretty impressive as it apparently required two tram journeys, a lengthy train journey and then negotiating Amsterdam’s massive international airport just in time to catch the plane home. Rock ‘n’ Roll ; )

Now we know that might not seem like everyone’s idea of a wicked weekend but it’s weekends like that that makes us glad we bought a set of Technics each all those years ago and decided to become DJ’s. Roll on the next one…
donateur
Leuk dat ze het zo naar hun zin hebben gehad :D Nou maar hopen dat ze daardoor veel vaker naar Nederland gaan komen

Tis toch altijd wel lachen om zo bezopen te worden dat je je weinig meer herinnert, nietwaar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat weet ik niet meer. :)
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn toch nooit bezopen? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, 80 quid aan de mini-bar, zo bont heb ik het nog nooit gehad in hotels O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 20 juni 2005 om 19:45:
Tis toch altijd wel lachen om zo bezopen te worden dat je je weinig meer herinnert, nietwaar

Nu dat ik dat log lees,herinner ik opeens dat ze mij ook voor die afterparty uitnodigden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 24 juni 2005 om 12:21:
herinner ik opeens dat ze mij ook voor die afterparty uitnodigden

Ben je toen ook gegaan dan?
Waarschuw beheerder
nee, want dan was ik ook waarschijnlijk 80 pond kwijt voor de drank :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is iig wel goed voor je portomonee :P
Waarschuw beheerder