Partyflock

Forumonderwerp · 778976
Waarschuw beheerder
donateur
11 juni aanstaande is het tijd voor een bijzonder feestje in Club 7even te Zaandam, namelijk HRDNRG - Hard Energy.

De line up (hier in alfabetische volgorde) van die avond is op zijn zachtst gezegd wel heel bijzonder te noemen:

Cally & Juice

[img cacheid=0008fa0000194e41c591d6671a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/15405/main/103697.jpg[/img]

( picture taken by Wous )

Deze twee heren uit de UK hebben nog niet zo gek vaak in Nederland gedraaid, maar in hun thuisland hebben ze al menigmaal de main op Hardhouse Academy op zijn kop gezet. Door hun gevarieerde draaien; een combinatie van UK hardhouse, hardtrance en hardstyle en hun waanzinnige scratchtechnieken is hun draaien een spektakel van jewelste.
Vorig jaar stonden ze al op Impulz festival en op Beachpop de dag erna en het zou mij persoonlijk niets verbazen als we deze twee heren nog veel vaker hier in Nederland op feesten gaan terugzien. Ze produceren ook en hebben al een aantal erg lekkere platen op hun naam staan, waaronder Sex en Now's the fucking time, waarin een sample uit de film Kill Bill is te horen.
Deze avond hebben ze ook 100 promo cd-tjes bij zich die uitgedeeld zullen gaan worden.

Charly

[img cacheid=0008fa0200194e4701d432cb1a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/38231/main/156476.jpg[/img]

( picture taken by Raven )

Deze jongeman is nog niet zo gek lang bezig met draaien, maar hij heeft al het nodige op zijn CV staan. Zo stond hij met koninginnedag voor alweer de tweede keer samen met Fausto te draaien op de I Love Hardhouse Street Rave en werd hij resident bij Mindgames, waar hij onder andere al met JP, Fausto en niemand minder dan Derb in de line up stond.
Charly draait een energieke en verrassende combinatie van Hardtrance, UK Hardtrance en UK Hardhouse, dit gecombineerd met zijn extraverte verschijning achter de tafels maken deze dj een feest om naar te kijken en luisteren op zich. Ook als producer staat deze pas 21 jarige dj uit Tiel zijn mannetje en maakte al verschillende remixes van onder andere Heaven's Cry's Till tears do us part, JP en Fausto's The problem, zijn eigen productie Charly says is ook goed ontvangen op de dansvloer.

Danny D

[img cacheid=001366c6000582db6fe02ff81a00bfcb92]https://photo.partyflock.nl/images/37716/main/148887.jpg[/img]

Deze man behoeft eigenlijk geen nadere introductie. HQ, Dance Valley, Impulz, Tidy Summer Camp in Engeland, hij stond overal en soms zelfs al meerdere keren. Vroeger draaide hij bijna elke zaterdag in de vroegere Item op de Protocol avonden van Bas & Ram waar hij vaak de nacht sloot en het dak er elke keer weer liet afgaan.
Zijn scratchen en 'spelen' met de cd speler maken vaak dat je met open mond staat te kijken. Tevens is hij de organisator van de I Love Hardhouse feesten en de I love Hardhouse Street Rave bij de Frisco Inn op koninginnedag.

First-Base

[img width=500 height=333]http://www.panters.org/images/Diversen/planetplastic.jpg[/img]

Het lijkt wel alsof First-Base bijna bij elke dj-contest er met de eerste prijs vandoor gaat, wanneer je hem ziet draaien weet je waarom, bijgenaamd de koning der Acapella's staat hij te draaien alsof het niets is. Zijn back to back set met Charly op Mindgames 11 februari jl. zette Club Fantasy geheel op zijn kop.
Deze 22 jarige man uit Tiel heeft de gave het draaien zo makkelijk te laten overkomen, hij staat te crossfaden en te scratchen alsof hij een bakje koffie inschenkt. Deze DJ heeft al de nodige optredens op zijn naam staan, variërend van UK Hardgrooves tot diverse technofeesten, ook is hij al lange tijd resident bij www.puredj.com.

Het feest begint om 23:00 en gaat door tot maar liefst 06:00 en de entree maar 5 Eurootjes.

Club 7even is zonder twijfel één van de mooiste clubs van de regio. “State of the art” licht, geluid en beeld gecombineerd met een high tech maar sfeervol interieur maken 7even tot een echte aanwinst voor het clubcircuit.

Voor meer info: http://www.clubzeven.nl.

[img width=730 height=150 cacheid=001366c700194e5f2db02b081a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/01.jpg[/img]

[img width=730 height=150 cacheid=001366c800194e61577078681a00bfcb92]http://www.clubzeven.nl./img/header/03.jpg[/img]

Uit Harddance topic:

Danny D citeer 23 mei 2005 21:13
yo ok the hard nrg, is going to be very specail in avery very nice venue in zandam, it brand new has an insane sound system. cally and juice bringing 100 cds to give away, and are gong to do a more wide ranging set, with lost of hard trance and other bit and peaces, with bits of techno...and of course some hard style..the boys are promorting there hardhouse athens cd from nukleuz as well, so you will see a a very wide sounding set....plus lots insane party trickss with the turn tables, scracthing and dancing on the decs..... but before we get busy with all that... first will be hq! and i tell you now the tidy boys is going to be fat that a fat man at at a fat covention,......but more of that info to follow very very soon....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
snap je nou waarom ik NIET wil slapen op die DV camping? O:)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 14:17:
Kan me nog de uitspraak: "Reef als je nu je bek niet houdt dan sla ik je!" herinneren van die avond :D

Jah dat weet ik nog wel :D

(L) De liefde (L) ... ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 14:24:
snap je nou waarom ik NIET wil slapen op die DV camping?O:)

Ik denk dat ik ook NIET ga slapen op die campingo:)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe ik ook niet
donateur
We gaan er een superweekend van maken met DV :yes:

Ik haat kamperen, maar voor DV heb ik het wel over en gelukkig zijn jullie er ook en gaan we lol maken en gek doen, dus dat gaat (y) worden :yes:
Waarschuw beheerder
hahaha ja, ik verheug me ook niet echt op het feit dat we 3 dagen na elkaar zonder normaal kunnen douchen moeten doorhalen. Trouwens ben ook erg benieuwd hoe lang ik niet zal slapen, tis voor mij de eerste keer meerdagse festival.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat valt best mee o:)
Waarschuw beheerder
Ow ik weet het zeker dat het voor de rest een top feestje zal worden :)
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 6 juni 2005 om 16:27:
Een soort tidysummercamp revival, maar dan net ff erger

Hell no :no:

zoals TSC zal het wat mij betreft nooit meer worden, ik zuip niet meer zoveel ;p

Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 16:39:
hahaha ja, ik verheug me ook niet echt op het feit dat we 3 dagen na elkaar zonder normaal kunnen douchen moeten doorhalen. Trouwens ben ook erg benieuwd hoe lang ik niet zal slapen, tis voor mij de eerste keer meerdagse festival.

Eleen, wij gaan gewoon een douche bezetten, ik MOET namelijk echt douchen elke dag, anders vind ik het vies, MOET mijn haar ook echt wassen, het is gewoonweg te lang om het niet te wassen :)

Ben wel blij dat ik én overal én overal ook doorheen slaap :yes:

Is het al zaterdag toevallig?

Ga vrijdag ook nog wel even wat leusk doen hier in Amsterdam, maar verheug me toch wel het meest op de zaterdag :yes:

HRDNRG Bring it on!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Ow ik weet het zeker dat het voor de rest een top feestje zal worden

cker weten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 6 juni 2005 om 16:27:
Een soort tidysummercamp revival, maar dan net ff erger

Hm no thanx :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Ben wel blij dat ik én overal én overal ook doorheen slaap

Kan ik alleen thuis, ergens anders is t echt een nachtmerrie (om maar eens een leuke woordgrap te maken :P)
Ik bega echt een moord als iemand me ongewenst uit mn slaap haalt, mn ouders moeten al uitkijken dat ze dat nie doen, laat staan dronken mensen op een camping... Ever danced with the devil? Nou maak me wakker en je maakt t mee :jaja:

Zit eigenlijk te dubben of ik een nieuwe track een testritje kan geven zaterdag... O:)
Waarschuw beheerder
Hhm.. Ik ben ook niet echt een voorstander van die camping. Ik zie het allemaal niet zo zitten eigenlijk. Geef mij maar een normaal bed. Wil wel normaal kunnen slapen als er 2 dagen feest is :)
donateur
Charel man zeur niet zo ;p, dit is toch ook een eenmalig iets, dan zit ik er niet mee als ik wakker gemaakt wordt hoor, lekker slapen doe ik wel weer zaterdagnacht zelf of anders zondag in de namiddag of savonds ofzo

Maar gewoon zo in het weekend thuis is het bij mij ook wel een ander verhaal ja :yes:

Ever danced with the devil in the pale moonlight?
I always ask that of all my prey
I just like the sound of it

*edit*

en Reef zeurt ook, kom op zeg dit is toch iets aparts
2 nachten op een heel jaar die je bij wijze van wat minder slaapt, als ik dat als oude bok van bijna 30 trek, zouden jullie dat zeker moeten trekken

Ik haalde dat ik jullie leeftijd was ook weleens ene heel weekend door en ook zonder drugs :yes:
Jeugd van tegenwoordig ;p

ennu char:

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 18:38:
Zit eigenlijk te dubben of ik een nieuwe track een testritje kan geven zaterdag...

Zou je dat nou wel doen? dacht dat die voor DDOD augustus was????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja eigenlijk was die versie van mij en Peter daar voor bedoeld, deze is best wel behoorlijk anders. En om nou 2 versies op 1 avond te draaien vind ik ook weer zo raar. Moet ff met Nazzz bespreken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 18:48:
en Reef zeurt ook, kom op zeg dit is toch iets aparts
2 nachten op een heel jaar die je bij wijze van wat minder slaapt, als ik dat als oude bok van bijna 30 trek, zouden jullie dat zeker moeten trekken

Ik zie dat hele camping gebeuren gewoon niet zitten. Of het nou Dance Valley is of niet... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 16:52:
Eleen, wij gaan gewoon een douche bezetten

yup, een grote slot voor de deur kopen, en met grote letters op schrijven. Gereserveerd voor Elena en Daan! En eigen biotoilet meeslepen hehehe want vorig jaar waren die wc's op DV echt ranzig!
Wat slapen betreft slaap ik ook idd overal doorheen, maar eigenlijk ben ik dat niet van plan.. Ja, misschien eventjes een middagdutje doen tussendoor als ik het echt niet trek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
smerigste is nog wel die plee's en douches die je met 300 man moet delen :S :nee: no way :nee:
Waarschuw beheerder
ik neem sowieso van die speciale verfrissingsdoekjes mee. Ze zijn eigenlijk voor dames bedoeld, maar heren kunnen ze volgens mij net zo goed gebruiken...
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 19:31:
Ja eigenlijk was die versie van mij en Peter daar voor bedoeld, deze is best wel behoorlijk anders. En om nou 2 versies op 1 avond te draaien vind ik ook weer zo raar. Moet ff met Nazzz bespreken

Las inderdaad net in PB-tje dat er twee versies waren ;p

Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 19:40:
Ik zie dat hele camping gebeuren gewoon niet zitten. Of het nou Dance Valley is of niet...

100 procent met je eens, maar ik heb het wel over voor Dance Valley een keertje :) (shit of moet ik volgend jaar dan weer....;p)

Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 20:06:
yup, een grote slot voor de deur kopen, en met grote letters op schrijven.
Gereserveerd voor Elena en Daan!

Bestaan er geen draagbare wegwerpbare douchecabines ofzo? ;p
Waarschuw beheerder
niet dat ik weet :)
Waarschuw beheerder
donateur
camping/kramperen-->geweldig :D

slapen maakt voor mij niks uit...op de grond, op de bank,
in een slaapzak, luchtbed, buiten...geef er niks om B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op maandag 6 juni 2005 om 20:40:
slapen maakt voor mij niks uit...op de grond, op de bank,
in een slaapzak, luchtbed, buiten...geef er niks om

Precies.
En ik ben een nachtmens; heb uberhaupt weinig slaap nodig.
Neemt niet weg dat ik wel gewoon mn tent meeneem met alle mogelijke voorzieningen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 6 juni 2005 om 21:08:
ik ben een nachtmens

ik ook, en daarom slaap ik meestal van 3 uur s nachts tot 12 uur s ochtends ;)
Waarschuw beheerder
Ummh.. kan dat dat de dinsdagdip zich al naar maandag verschuift? Heb er nu last van :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 20:18:
100 procent met je eens, maar ik heb het wel over voor Dance Valley een keertje :) (shit of moet ik volgend jaar dan weer....;p)

Nah ik niet :) Ik ga niet op zoiets rond lopen waar ik op tegen ben alleen omdat het DV is.

Nature one daarin tegen zou ik ms wel op de camping doen. Maar dat is eerder omdat je dus ook gewoon met auto/caravan/etc. het terrein op mag. Daar mag je veel meer dan op deze camping hier :)

Nu word er gewoon teveel van je weg genomen zeg maar. Kan best snappen dat het hier in NL allemaal moet en gezeik van gemeente blabla, Maar dan ga ik iig niet op de camping rond hangen :no:

Btw. Charel > Street Figher 2 fan? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 22:05:
Btw. Charel > Street Figher 2 fan?

Heet dan geen Charel, maar ben wel een SF2 fan.
Zie dat je bezig bent met Marvel vs Capcom. :)
Met wie speel je.
Waarschuw beheerder
Reef in aan t gamen volgens mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op maandag 6 juni 2005 om 22:09:
Zie dat je bezig bent met Marvel vs Capcom. :)

Speel met niemand :D

Marvel Vs. Capcom 2 en dan turbo mode 2... Hoppa... :D

Maar heb nu een emulator gevonden met weet ik veel hoeveel SNES games... Goof Troop O+ :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op maandag 6 juni 2005 om 22:29:
Speel met niemand

Ik bedoelde eigenlijk welke character.;)
Waarschuw beheerder
Ooohh.. :P

Je speelt met 3 characters... Maar tot nu toe is mijn winning combo : Spiderman, Cyclops en Dalsim/Ryu/Ken :)
Waarschuw beheerder
Vraag me alleen af hoe ik een super combo doe met al mijn 3 hun characters... net paar keer gedaan alleen ben vergeten hoe :vaag: :D
Waarschuw beheerder
Als de super van character 1 bijna is afgelopen, de super van nr2. doen, dan zal die erin komen en de zijne doen, als die halverwege bezig is doe je de super van je 3e character. (je moet wel de volgorde aanhouden van je gekozen mannetjes.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kunt bij deze versie als je 3 levels hebt ( of 4/max ) in 1x alle specials doen van all jouw characters... Ik krijg alleen maar van die specials van 1 character tegelijkertijd nu. Maar het is me wel een paar keer gelukt om dus zo'n special te krijgen waarbij ze alle 3 tegelijk gaan.

Heftig gezicht als Spiderman , Cyclops EN Dalsim/Ryu tegelijkertijd iets afvuren e.d... :D Heel het scherm zit vol met power-ups , blasts en weet ik veel wat... geweldig (L)

Alleen heb nu wel enorme last van mijn linker duim... Krijg je ervan als je te lang op Turbo Mode 2 speelt :D :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Reef kun je mij die spellen ff ge-rard mailen? (msn doet t nie) Heb al emulator maar mocht dit een speciale zijn kan je die dan ook ff meesturen? Dan heb ik morgen iig wat te doen :D En ik ben zeker wel een SF fan :D Al vanaf t moment dat ik dat voor t eerst speelde ben ik verslaafd :jaja:
Waarschuw beheerder
Sorry, Marvel Vs. Capcom 2 heb ik alleen op de dreamcast :)

Je hebt wel een street figher 2 online versie met een paar characters uit Marvel Vs. Capcom 2. Meer info hierover hier.

Street Fighter 2 Online.

Heb je ook van die mega combo zooi e.d alleen op de dreamcast ziet het er gewoon veel beter uit if you ask me (L)

Ook erg ziek hoeveel characters je kunt kiezen bij Marvel Vs. Capcom 2 btw :

[img width=300 height=210]http://www010.upp.so-net.ne.jp/mistblue/rv/shot/shot_mvsc2_00.gif[/img]

:D

Ga hem wel voor de Playstation 2 kopen denk ik. Dreamcast heeft erg "scherpe" randen rondom de controller zeg maar. Als je dan op turbo-mode 2 speelt voor een uurtje ofzo, Dan krijg je een enorme last van je duim. Bij de PS2 controller heb ik dat nooit :)

Die snes games heb ik ook alleen op de dreamcast... Had nog wel ergens op mijn pc een SNES en NES emulator, die je zelfs online kon spelen ( via ip adres ) tegen en/of met andere! :D

Old skool mario kart tegen mekaar met 4 man tegelijk (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaa heb nu een snes emulator met internet functie! (L) (L) (L) (L)
donateur
Streetfighter :) vet jeugdsentiment, echt allereerste vechtspel dat ik gespeeld heb op de supernintendo en toen kwam mijn grootste liefde: Mortal Kombat :lief:

Finish him

Fatality Sonya wins
Waarschuw beheerder
Heb die ook altijd gespeeld, en MK2 ook :)
Waarschuw beheerder
:o Wist niet dat je MK ook cool vond? :)

Denk dat je Marvel Vs. Capcom 2 dan ook wel cool kan vinden. Weliswaar geen Fatalities oid, maar wel megaaaa snelheid (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 6 juni 2005 om 21:27:
Ummh.. kan dat dat de dinsdagdip zich al naar maandag verschuift? Heb er nu last van:(

Meer trainen, dan heb je die dip niet meer:d
Waarschuw beheerder
donateur
bijna weekend! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dat was het gisteren toch ook alO:)
Waarschuw beheerder
donateur
het weekend is gewoon 3 dagen te kort ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd maar dat negatieve:(